Οι δημοσιογράφοι (αυτοί που γράφουν δημοσίως εννοώ) δεν
είθισται να δίνουν συνεντεύξεις, μιλάνε κάθε μέρα μέσα από τα κείμενά τους.
Αυτό κάνω κι εγώ εδώ και δεκαετίες. Όμως λόγω των βιβλίων μου, που κυκλοφόρησαν
φέτος, μετά από πολλά χρόνια δικής μου... συγγραφικής απραξίας, είναι θεμιτό να
δώσω κάποιες συνεντεύξεις στο πλαίσιο της προώθησής τους.
Εδώ λοιπόν συζητάμε με τον Τάσο Μπρεκουλάκη (M. Hulot) για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024]. Ευχαριστώ και τον Τάσο και την LiFO, που μου έδωσαν τη δυνατότητα να πω όλα αυτά τα πολλά που λέγονται και που ελπίζω να ενδιαφέρουν κι εσάς...
Εδώ λοιπόν συζητάμε με τον Τάσο Μπρεκουλάκη (M. Hulot) για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024]. Ευχαριστώ και τον Τάσο και την LiFO, που μου έδωσαν τη δυνατότητα να πω όλα αυτά τα πολλά που λέγονται και που ελπίζω να ενδιαφέρουν κι εσάς...
Από το fb...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassos Georgas
Ευχαριστούμε Φ. Θερμά
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Σημαντική συνέντευξη! Σπάνιες πληροφορίες που έπρεπε να καταγραφούν.Αγορασα το βιβλίο την περασμένη εβδομάδα και λαχτάρα να βρω χρόνο να το απολαύσω!Φώντα είσαι θησαυρός!
Dimitris Panayiotatos
Φώντα, αυτό που σε ξεχωρίζει από τους επαγγελματίες κριτικούς, τους θεωρητικούς της τέχνης και τους ακαδημαικούς, είναι ότι όσα γράφεις είναι βιωματικά, έχουν μιλήσει μέσα σου, είναι σαν να τα γράφεις σε προσωπικό ημερολόγιο. Γι' αυτό και είναι τόσο μοναδικά. Και σαν επιλογές και σαν γράψιμο. Και βέβαια, σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα για την αναφορά σου και σε εμένα...
Panagiotis Daras
Εξαιρετική και απολαυστική η συνέντευξη ιδιαίτερα για όσους έχουν μνήμες από τα θερινά και όχι μόνο..
Καλή τύχη στο βιβλίο Φώντα!!
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Τρομερή ταινία.Και Επίσης Ανέστης Βλάχος!Μπράβο για το βιβλίο!
Stathis Politis
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ταινία!
Dimitris Makares
Ίσως η καλύτερη ελληνική ταινία με τον Ουρανό του Τάκη Κανελλόπουλου
Konstantinos Kottis
Αριστουργήματα και οι δύο.
Konstantinos Kottis
Πολύ διαφωτιστική η συνέντευξη! Ο Φόβος είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση του πως η ομερτά της πιάτσας του ΝΕΚ και των κριτικών έθαβαν αριστουργήματα σε άτομα που δεν είχαν κομματικές συσχετίσεις. Ο Φόβος είναι αριστούργημα και η δική σου Φώντα προσέγγιση με έκανε εδώ και κάποια χρόνια να το αντιληφθώ. Για να μην μιλήσω για το κοπιάρισμά της σκηνών της από σήριαλ όπως το Maestro (αναφέρομαι στο πτώμα που ξεβράζεται), που ασφαλώς το μακρινό αρχέτυπο όλων είναι το πτώμα του Πολύδωρου στην "Εκάβη".
Ioannis Fokas
Βιβλίο-θησαυρός,συνέντευξη η οποία σε μας τους συνομηλίκους σου 'χτυπά' ευαίσθητες χορδές.