Το Σάββατο
24 και
την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου το Mega Vinyl Market οργανώνει παζάρι δίσκων στην
Τεχνόπολη. Εκεί θα βρίσκονται πάνω από 60 περίπτερα με δίσκους βινυλίου, στα
οποία θα συμμετέχουν καταστήματα δίσκων της πόλης, δισκογραφικές εταιρείες,
όπως και πολλοί ιδιώτες με πλούσιες συλλογές απ’ όλη τη γκάμα της μουσικής. Rock, soul, funk, jazz, psychedelic,
blues, indie, alternative, britpop, heavy metal, avant garde, dance/ dj/
electronic και πολλά άλλα. Συγχρόνως, όλες αυτές οι μουσικές θα
παίζονται σε sets, που θα λάβουν χώρα στο Mega Vinyl Market, από παλιούς και
νέους DJ.
Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα ν’ ακούσουν, κατά τη διάρκεια του παζαριού, σε πρώτη παρουσίαση, το δεύτερο άλμπουμ των Dreamline (ex-South of No North κ.λπ.), καθώς και συνέντευξη του George K. (μέλος του γκρουπ).
Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα ν’ ακούσουν, κατά τη διάρκεια του παζαριού, σε πρώτη παρουσίαση, το δεύτερο άλμπουμ των Dreamline (ex-South of No North κ.λπ.), καθώς και συνέντευξη του George K. (μέλος του γκρουπ).
Έχω επισκεφτεί τα περισσότερα παζάρια δίσκων, που γίνονται
στην Ελλάδα από το 1993 (West).
Καλύτερος χώρος από την Τεχνόπολη δεν υπάρχει. Ευκολία πρόσβασης, άνεση, ωραίο
γενικότερο και φιλικότερο περιβάλλον. Άμα στο παζάρι υπάρχουν και καλές τιμές (που
θα υπάρχουν – γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι) και βεβαίως «ευκαιρίες» (γιατί
εκεί συμπυκνώνεται το νόημα ενός παζαριού – να βρεις κάτι περίεργο δηλαδή, σε
τιμή που να μην έχει σχέση με discogs και τα λοιπά) τότε
όλα θα είναι τέλεια.
Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100, Γκάζι
Ωράριο λειτουργίας: Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου: 11:00 – 22:00, Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου: 11:00 – 22:00
Είσοδος ελεύθερη
Ωράριο λειτουργίας: Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου: 11:00 – 22:00, Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου: 11:00 – 22:00
Είσοδος ελεύθερη
Βέβαια, επειδή το ελληνικό δαιμόνιο θριαμβέυει, πανηγυράκι-αντίπραξη κάνει και ο γνωστος οψιμος συλλεκτικοπαράγοντας με το Vinyl is Back. Εκεί όμως έχει είσοδο (πώς θα τα βγάλει στο max η διοργάνωση), οπότε εν μέσω κρίσης, ξέρουμε τι θα επιλέξουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή--
Τρολλερμπούκης ο Βινυλιοπαζαρίζων
Να σημειωσω πως δεν εχει εισοδο το Vinyl is Back (είχε την προηγούμενη φορά). Μου κάνει εντύπωση πάντως που έπεσαν και τα 2 παζάρια το ίδιο Σ/Κ, το ίδιο είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Είναι κάποιο είδος κόντρας ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρος
Η λογική είναι η αγοραία τηλεοπτική (κι αυτό είναι κρίμα).
ΔιαγραφήΤα πρώην, πλέον, «μεγάλα χαρτιά» της ΤV, οι… μεγαλοδημοσιογράφοι μας ας πούμε κανόνιζαν τις εκπομπές τους (στα διαφορετικά κανάλια) τις ίδιες ακριβώς μέρες και ώρες.
Εδώ, θα άξιζε να ξέραμε (με στοιχεία, όχι με εικασίες) ποιος ανακοίνωσε πρώτος, και ποιος δεύτερος. Αν κάποιοι μπορεί να το ψάξουν, ας μας πουν…
Καλημερα Φωντα
Διαγραφήπρωτη ανακοινωση εκανε ο Στελιος για το Γκαζι και καπαρι μετα απο 1-2 μερες εκανε και ο αλλος
Ανδρεας
"να βρεις κάτι περίεργο δηλαδή, σε τιμή που να μην έχει σχέση με discogs και τα λοιπά"
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντα το πιστεύεις; Αν αγοράσεις κάτι σε χαμηλότερη τιμή απ'το discogs γράψτο στα σχόλια.
Τι να σου πω;
ΔιαγραφήΛέω ποιο θα ήταν το πρέπον.
Eδώ μιλά ο κουμπαράς του καθένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήπάντως έχω βρει παπάδες και σε σουπερ τιμές κάνοντας με πολύ χαρούμενο!
για το θέμα των χρημάτων συμβουλεύω the more the merrier πιστεύω ένα budget 400-500 είναι αρκετό για να χορτάσεις τη μισή χρονιά!
Να πούμε ότι Τεχνόπολη θα είναι και το ..... Public! θα έχει και 10% έκπτωση! τρελή δηλαδή τιμή(πλάκα κάνω έτσι;). Τι να πω; με δυο παζάρια στην πόλη έχω την εντύπωση ότι ζω στο Frisco και το LA όχι στη ψωροκώσταινα και μην ακούσω παράπονα από κανένα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά Τεχνόπολη; Αφού είναι χορηγός στον άλλονε. Κάνανε και preshow event :) προχτές με μπουφεδάκι...
ΔιαγραφήΑ ρε Ουτρέχτη, σε φάγαμε λάχανο. Τώρα θα μου πεις λεπτομέρεια που τα πελατόνια θα ψάχνουν και στους δύο, στα σκουπίδια του τάληρου...
http://tinyurl.com/jeztu4p
Όποιος ξέρει να ψάχνει από τα «σκουπίδια του τάληρου» θ’ ανασύρει τα διαμάντια.
ΔιαγραφήΒεβαίως, τώρα, χρειάζεται ακόμη περισσότερη τύχη απ’ όσο κάποτε, αλλά αυτή είναι και αυτή θα πρέπει να παραμείνει η γοητεία του παζαριού.
Το να ψάχνεις θέλω να πω (σ’ ένα παζάρι) σε μια ντάνα με σπάνια και ακριβά, για μένα, δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον.
Αυτό είναι το όνειρο του κάθε vinyl maniac και στις μέρες μας μπορεί να σου τύχει
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=z5ziBCarxEk
Στην αρχή τον πέρασα για… υδραυλικό, ή για τον… Γκουσγκούνη, όταν έκανε τον πιτσαδόρο.
ΔιαγραφήΤο να ψάχνεις θέλω να πω (σ’ ένα παζάρι) σε μια ντάνα με σπάνια και ακριβά, για μένα, δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον.
Διαγραφήας είναι σπάνια κι ας είναι και ακριβά. σε ένα παζάρι θα είναι σίγουρα καλύτερα από το ebay ή παρεμφερές ιστότοπο.
Το θέμα είναι ότι προσωπικά στερούμαι την ανατριχίλα του σπάνιου και δυστυχώς καθόλου του ακριβού.
Για μένα ευκαιρία είναι να ψάχνω σε ντάνα σπάνιων και να πετύχω το δίσκο του 500άρικου 400. Εχω κέρδος 100 ευρώ. Οχι στη ντάνα του τάληρου και να βρω δίσκο των 30, να έχω δηλαδή κέρδος 25 ευρώ. Γιατί να βρεις στα τάληρα δίσκο πάνω από 50 ευρώπουλα είναι εδώ και χρόνια επιστημονική φαντασία. Και αυτό σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις μιας και οι μαγαζάτορες είναι όλοι discogs updated, αλλά και οι ιδιώτρες επίσης, γιατί το να καταλήξεις ως ιδιώτης να πουλάς σε οργανωμένο παζάρι, προφανώς και είσαι ψυλλιασμένος περί τιμών. Πάνε οι χρυσές εποχές που υπήρχαν οι updated από mail order κολλεκτορατζήδικες λίστες μασώνοι, τώρα internet = δημοκρατία.
ΔιαγραφήΙντερνέτ = μαλακία
ΔιαγραφήΓίνανε τώρα όλοι «ξύπνιοι». Ψάχνουν να βρουν την «ευκαιρία» κι από ’κει και μετά κανα θύμα για να το γδάρουν.
Εμείς αγοράζαμε δίσκους τζάμπα, πριν το ιντερνέτ, για πάρτη μας. Όχι για να τους πουλήσουμε. Και όταν τους βλέπαμε μετά στους καταλόγους, σε τιμές στρατοσφαιρικές, στον Φιλίπ ας πούμε, βάζαμε τα γέλια.
O tempora, o mores! Το τραγικό είναι ότι οι κυβερνοδισκοπώλες πουλάνε (μαύρα φυσικά ) γιατί κάποιοι αγοράζουν. Άσε που κάποιοι γελοίοι θέλουν να βγάλουν κέρδος και από τα έξοδα αποστολής με χρεώσεις μεγαλύτερες και από U.K.
ΔιαγραφήΕυκαιρία είναι να βρίσκεις δισκάκι των 500 στα 400?δεν μας λες κάνα παράδειγμα αφού είσαι τόσο large τύπος και δίνεις 400αρια για ενα κομματι,επίσης που εχεις δει αυτή τη ντάνα με τα σπάνια του 500αρικου?
ΔιαγραφήΑκέραιο Πελόμα ή Ακρίτας, ναι Ακρίτας με εξώφυλλο(το δύσκολο) και βινύλιο τζάμι στα 350-400€.
ΔιαγραφήΕπίσης με το πορτοφόλι του άλλου καλό θα ήταν να μην ειρωνευόμαστε περί large ή όχι γιατί το τι κάνει ο καθένας τα πολλά ή τα λίγα που έχει ΔΕΝ αφορά κανένα.
Πρόσφατη απόκτησή μου το EXIL me 700. Τσέκαρέ το στο Discogs και έλα πες μου αν είναι ευκαιρία.
ΔιαγραφήΚαι φυσικά τέτοιες ντάνες του 500αρικου και φεύγα βλέπω συχνά Μιλάνο-Ουτρέχτη-Βρυξέλλες που χτυπάω κάθε χρόνο. Τώρα, αν είμαι large είναι γιατί τα 'χω, γκε-γκε.
Ο Ανώνυμος 22 Σεπτεμβρίου
Εγώ θα έλεγα ευκαιρία αν το έβρισκεςτο 500άρι στα 300-350 το πολύ και όχι 400, αλλά άσχετα μ'αυτο, να συμπληρώσω ότι ο παραπάνω αναγνώστης (Ανώνυμος 22/09, 5:09μμ) αναφέρεται σε ντάνα ΣΠΑΝΙΩΝ δίσκων και όχι ντάνα 500ρικου.
ΔιαγραφήΓεια χαρά Ανώνυμε 22 Σεπτεμβρίου.
ΔιαγραφήΓια ποιό Exil μιλάς? Το γερμανικό στην FHZ?
Επώνυμος Χ.
Ja!
ΔιαγραφήΤο fusionen μάλλον εννοεις,το'χω σε κασσετα δεν μου λεγες να στο γράψω?
ΔιαγραφήΓια αυτό εμφανίζεσαι ανωνυμος?φοβάσαι μη σου κλέψουμε τα πολύτιμα δισκάκια σου?Στην Ελλάδα οτι δηλώσεις εισαι.Όταν πηγαίνεις στην Ευρώπη για ψωνια τουρκικά τους μιλάς?βλέπω τα ξέρεις καλα
Κάτσε εσύ, άκου τη κασσέτα σου και αν τραβάς κανα ζόρι σάλτα να σπάσεις κανα μπετό. Και άσε με να βράζω στο ζουμί μου μήπως και μου κλέψουν τα δισκάκια μου.
ΔιαγραφήΗ πάρτη σου και η πάρτη μου λοιπόν, Κωστάκη. Και παραμένω ανώνυμος γιατί δεν γουστάρω να δηλώνω τίποτα.
Α, θες να σου στείλω σε καμμια φωτοτυπία τοο φιουζονενπόστερ να το καρφώσεις στο τοίχο; Το μαιηλ μου είναι tourkosporos@germanotsolias.gr. Ελπίζω να χωράει πάνω από το κασσετόφωνό σου.
Χα,χα αν εχεις πόστερ στειλτο κανένα πρόβλημα,άντε καλό απόγευμα
Διαγραφή@ Ανώνυμος-22 Σεπτεμβρίου:
ΔιαγραφήΓια ν'απαντήσω, το fusionen έγινε γνωστό στο Αθηναϊκό συλλεκτο-κοινό από κάποιον (δικό μας, που είναι και μουσικάρα & όχι μόνο...) που το φώναζε από το 2002. Τώρα εάν εσύ το πήρες 700 εγώ δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Απλά αν το θεωρείς "ευκαιρία" μόλις πέρυσι ή -το πολύ- πριν 1,5 χρόνο στο discogs πωλούταν 150 και πριν 4-5 χρόνια 70. Το θέμα είναι ΠόΤΕ το μαθαίνεις, γιατί άλλοι το πήραν 70 & 150 και εσύ 700.
(χωρίς καμία πρόθεση αλαζονείας)
Επώνυμος Χ.
Συμφωνώ με τον προλαλλήσαντα Επώνυμο Χ. Ήταν σχετικά φτηνό, αν και δεν κάθονταν συχνά. Εγώ πχ. το έχω από το 1993, σε τράμπα φτηνοδουλειάς με τον γνωστό Philippe. Βέβαια σήμερα το 700άρι μπορεί (;;) να είναι και στα λεφτά του (πχ. γνωρίζω κάποιο ξένο που το αγόρασε από γνωστό μου discoger ένα 600άρι πριν μερικούς μήνες και καμάρωνε στις γνωστές σελίδες του FB). Είναι εντυπωσιακή -και να πω παράλογη- η ανηφόρα που έχουν πάρει μερικά νούμερα προσφάτως, αλλά αν είσαι νέος και δεν έχεις διαχρονική γνώση της αγοράς ώστε να ξεσκαρτάρεις τη φύρα του internet, την παθαίνεις εύκολα. Βέβαια και το χιλιοπεντακοσάρι που προσφέρεται για πώληση στο Discogs αυτή τη στιγμή είναι επιστημονική φαντασία και δεν πρόκειται να πουληθεί ποτέ, αλλά αν συγκριθεί με το 700άρι του Ανώνυμου, το απόκτημά του είναι "ευκαιριάρα", οπότε ας τον αφήσουμε να πανηγυρίζει :)
ΔιαγραφήΕπώνυμος Χ.
ΔιαγραφήΤο Discogs έχει αυτή τη πληροφορία:
Sales History
Last sold on Dec 02, 2015
€500.00 Average
€500.00 Median
€500.00 Highest
€500.00 Lowest
οπότε αν γνωρίζεις στοιχειώδη στατιστική, έχει πουληθεί ΜΟΝΟ μια φορά και αυτή 500άρικο. Sorry λοιπόν, αλλά δεν ισχύουν τα όσα γράφεις.
Τώρα αυτά που γράφει ο spacefreak, τί να κάνουμε, κάποιοι το γνώριζαν νωρίς... και ίσως και να μη το κυνήγαγε κανένας, το θέμα είναι τι παίζει τώρα που υπάρχουν πολλοί μνηστήρες. Οπότε "πάλι με χρόνια με καιρούς..." τα όσα γράφει για το 1993.
Ανώνυμος-22 Σεπτεμβρίου
Το κάθε τι βασίζεται στους νόμους της αγοράς και της ζήτησης. Χαίρομαι που κάποια, κατά τη γνώμη μου, σκουπίδια πωλούνται πλέον 10 και 15 ευρώ από 100. χαίρομαι από την άλλη που σε διεθνές επίπεδο, κυρίως σινγκλς από "άγνωστες" 60'ς & 70'ς (early) μπάντες ανεβαίνουν.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ εν μέρει, αν και υπάρχει και μια άλλη κατηγορία που με εκνευρίζει πολύ και είναι τα "trendy" κομμάτια. Αυτά δηλαδή που ανεβαίνουν για λίγο κατακόρυφα (επειδή συμπεριλήφθησαν σε X "cult" συλλογή ή τα χρησιμοποίησε ο Χ "cult" DJ), πούλησαν όσο πούλησαν, δεν τα αγοράζει κανείς σε τοπ τιμές από ένα σημείο και μετά, αλλά οι πωλητές (στη συντριπτική πλειοψηφία τους) συνεχίζουν να τα προσφέρουν σ'αυτές! Αυτό είναι όντως στρέβλωση των τιμών με πραγματικά μεν, αλλά όχι επίκαιρα δεδομένα και δεν μπορεί να κάνει κάτι το discogs ή το popsike γι'αυτό.
Διαγραφή@ Ανώνυμος-22 Σεπτεμβρίου.
ΔιαγραφήΔε λέει τίποτα αυτό που γράφεις...π.χ ενδέχεται για X λόγους να έγινε ακύρωση παραγγελίας ή επιστροφή ή πιθανότατα ο εν λόγω πωλητής να τό'δωσε εκτός discogs και να μην μπορείς να το δεις. Όπως και νά'χει οι τιμές για το fusionen που σου ανέφερα ήταν πραγματικές. Ρωτώντας και κανά παλίο θα στα πει.
Επώνυμος Χ
Μωρέ καλά το λεγα εγω οτι ο ανώνυμος είναι large ,είναι στην φάση τι 200 πανω τι 200 κατω,το πιάνει και υπνωτιζεται
ΔιαγραφήΚακίες, τον ζηλεύεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον; Τον τύπο τού “High Fidelity”; Άσχετος ήταν…
ΔιαγραφήΤην Beverly D'Angelo εννοούσα. Ποιος τους χέζει τους δίσκους
ΔιαγραφήΑ, ok!!
ΔιαγραφήΩς παλιος βινυλιακιας θελω να πω οτι αυτα τα παζαρια δεν εχουν ιδιαιτερο νοημα..πανε εκει οι ντιλερς και προσπαθουν να σπρωξουνε μουφες σε φουσκωμενες τιμες...δεν υπαρχει πιθανοτητα να βρεις κατι καλο προσιτο εκτος αν εμφανιστει κανενας ξομπαρκος συλλεκτης.....συνηθως ομως εχει εμπορους
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς όμως και οι ξέμπαρκοι συλλέκτες, ευκαιρίες μιας κάποιας εποχής, και μόνο από το γεγονός ότι παραμένουν συλλέκτες εν έτι 2016, είναι πλέον πλήρως ενημερωμένοι από popsike/discogs και δεν χαρίζουν κάστανα. Οπότε τα παζάρια δεν έχουν πλέον ΚΑΝΕΝΑ νόημα όταν πχ στο discogs και στις λίστες έχεις πλέον περισσότερες απιλογές να κινηθείς στις τιμές.
ΔιαγραφήΠαρά ταύτα εμείς τη βόλτα μας θα την κάνουμε.
ΔιαγραφήΚι αν είναι να τσιμπήσουμε κάτι, που να έχει κάποιο ευρύτερο νόημα σε τζάμπα τιμή (λέμε τώρα), θα το πούμε εδώ στο δισκορυχείον.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφήρε παιδιά. δεν μπορούμε ΑΠΛΑ να είμαστε αισιόδοξοι και να περάσουμε καλά; να δούμε φίλους, να χαζέψουμε δίσκους, να μυρίσουμε, να πιούμε καμιά μπίρα. δε γίνεται τίποτα γκρινιάζουμε. γίνονται πολλά, γκρινιάζουμε πάλι. Μια χαρά θα είναι ΚΑΙ ωραία ΚΑΙ σπάνια ΚΑΙ φτηνά πράγματα θα βρούμε. τα λέμε στις αγορές και στα παζάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα ξεκινάνε από το πώς είναι στημένο ένα παζάρι: αν ο χώρος / πάγκος ήταν δωρεάν, θα μπορούσαν να έρθουν δισκόφιλοι να ξεφορτωθούν πράγματα που δεν ακούνε / θέλουν πια, σε τιμές λογικές: οι πωλητές γλιτώνουν τις προμήθειες και οι αγοραστές τα ταχυδρομικά. Όταν όμως ο πάγκος έχει 100, 200 ή και παραπάνω ευρώ, ακόμη και ο επαγγελματίας ζορίζεται. Τέλος πάντων, στην τελική η δισκοπάθεια είναι αρρώστια και όσοι πάμε είναι για αυτό το πάθος να περνάς ένα ένα τα βινύλια, να θυμάσαι πράγματα, να βρίσκεις αυτά που δεν ξέρεις ότι έψαχνες, κλπ. Δεν είναι κυρίως εμπορική συναλλαγή, οπότε παρά το κακό που έχουν κάνει discogs / popsike κλπ, μια απόλαυση στη βόλτα πάντα θα υπάρχει. Γιάννης Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλά ο προλαλήσας. Έτσι Γιάννη Χ. c u out there!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχεροί όσοι πάτε σε (όποιο) παζάρι, να περάσετε καλά και να βρείτε δίσκους που να σας αρέσουν σε καλές τιμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όσον αφορά το τελευταίο, θα μιλήσω από προσωπική πείρα λέγοντας ότι έχω βρει ουκ ολίγες ευκαιρίες στα Vinyl is Back, ειδικά σε 7ιντσα στα οποία έχω αδυναμία. Όταν λέμε βέβαια ευκαιρίες τη σήμερον ημέρα, εννοούμε να πάρεις κάτι που στο ebay/discogs θα έβρισκες 200 (μέση τιμή), να το πάρεις 100 ή αντίστοιχα κάτι που έκανε 20 να το πάρεις 12. Έχω βρει και "διαμαντάκια" (φθηνά) που ενώ δε φαίνεται να έχουν κάποια αξία (μόνο μουσική), δεν τα έχω να αναφέρονται πουθενά.
Να απαντήσω επίσης στον αγαπητό Φώντα (αν δεν ειπώθηκε ήδη) ότι πρώτο ανακοίνωθηκε το παζάρι στο Τεχνόπολις και μετά από μία εβδομάδα περίπου το Vinyl is Back. Δεν έχω κάποια links να παραθέσω (αυτή τη στιγμή), αλλά επειδή τα παρακολουθώ, είναι σίγουρο. Και προφανώς πρόκειται για κόντρα.
Έτσι είναι, επιβεβαιώνω, γιατί φίλοι μου θα πάνε με πάγκους στη Τεχνόπολη. Αυτοί το ανακοίνωσαν πρώτοι. Τώρα το να το βάλει κατόπιν εορτής το Vinyl is Back τις ίδιες ακριβώς ημερομηνίες, κάτι βροντοφωνάζει...
ΔιαγραφήΛοιπον , χτες στο vinyl is back βρηκα υπεροχα βινυλια, μικρα και μεγαλα σε ΠΟΛΥ καλες τιμες! Δηλωνω ευτυχης! (Total cost: 160€)
ΔιαγραφήΔεν μας τα γράφεις να κρίνουμε; Αλλιώς είναι σα να μη λες τίποτα και να παρεμβαίνεις σα διαφημιστικό παπαγαλάκι.
ΔιαγραφήΝ.Π.
Ανώνυμε (9:54 π.μ.) το σχόλιό σου όντως δεν μας διαφωτίζει.
ΔιαγραφήΠοιος είσαι (αν είσαι κάποιος γνωστός αναγνώστης ή με σαφές ηλεκτρονικό ίχνος), τι αγόρασες (και πόσο) και από ποιους πωλητές το αγόρασες, ώστε να μπορέσει να βγει και κανα συμπέρασμα…
Ως κάποιος που δεν πήγε, πραγματικά θα ήθελα να μάθω (Ανώνυμε). Θα ήθελα επίσης πολύ να διαβάσω κι άλλες αποτυπωμένες εμπειρίες (χώρος, γεγονότα, συναντήσεις κ.λ.π.).
ΔιαγραφήΕπέστρεψα από Τεχνούπολη όπου έφαγα όλο το πρωϊνό του Σαββάτου. Εντυπώσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Λίγα πράγματα από προσέλευση κόσμου. Επίσης οι περισσότεροι μάλλον κοίταζαν παρά ψώνιζαν. Οι βέντορες θα τα βρουν μάλλον μπαστούνια αν υπολογίσεις και τα έξοδα των πάγκων. Μέγα λάθος κατά την άποψή μου η διενέργεια των παζαριών τέλη Σεπτέμβρη. Οι πιτσιρικάδες δεν ψωνίζουν που δεν ψωνίζουν και για τους μεγαλύτερους είναι μήνας σχολείων, με ΕΝΦΙΑ και φόρο εισοδήματος στο τέλος του μηνα, οπότε αντιλαμβάνεστε... Κάκκιστο timing.
β) Πολλές προσφορές σε ντάνες από 2-5-10 ευρώ. Καλό για όποιον χτίζει ΤΩΡΑ δισκοθήκη, αλλά για τους μεγαλύτερους από εμάς, ειδικά αυτούς που είναι φορτωμένοι, φτωχά πράγματα στα περισσότερα ράφια.
γ) Η πλειοψηφία μαγαζάτορες. Αχαρο, γιατί κάνεις και μια βόλτα από τα μαγαζιάτους και παίρνεις το ίδιο πράμα στις ίδιες τιμές. Για παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω το τί περιμένει να βγάλει ο Ιανός, με 4-5 πάγκους τίγκα στις επανεκδόσεις κλασσικών δίσκων 17 & 20 ευρώ, που υπάρχουν πλαϊ στα τάλληρα...
δ) Ευκαιρίες υπήρχαν. Ειδικά από δύο ιδιώτες που πούλαγαν κομμάτια από τις δισκοθήκες τους. Βέβαια για στοχευμένο κοινό: progressive, jazz, free, impro, psych, new weird america, electronic. Μέχρι και σειρές από συγκεκριμένες δύσκολες εταιρείες είχε ο ένας (Qbico, Ultra Eczema, Sagittarius A-Star κ.α.). Τιμές πολύ ικανοποιητικές στους συγκεκριμένους (15-30% κάτω από το discogs) και οι καταστάσεις τους εξαιρετικές.
ε) Οι 80ήλες (απ΄όσους είχαν), στο θεό. Μακράν τα ακριβότερα νούμερα που σε μερικούς πάγκους άγγιζαν οι γνωστές-"περίεργες" το range 100-200 (μιλάμε για πιο πάνω και από Discogs).
στ) Δεν τσέκαρα τους μεταλλάδες... βαρέθηκα.
ζ) Αγορές δικές μου. Λίγα πράγματα. Τα δυο Sphinx(ελληνικά) πεντακάθαρα ένα 50άρικο συνολικά, και ένα Μ-/Μ- Music Improvisation Company ένα 20άρικο (στα λεφτά του).
Ωραία τα λέει ο spacefreak.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ πριν λίγο γύρισα, παρότι δεν συμπέσαμε.
Έμαθα όμως, Σπύρο, για τα Sphinx που πήρες…
Άνετη πρόσβαση στους πάγκους, δηλαδή μάλλον λίγος κόσμος, υλικό καλό (σε γενικές γραμμές) και τιμές καλές (επίσης σε γενικές γραμμές).
Ο Νίκος με τις κλασικές 60s-70s reissues ήταν μακράν ο καλύτερος για ’κείνους που γουστάρουν progressive, ψυχεδέλεια κ.λπ. Και με πολύ καλές τιμές.
Τα eighties στο θεό. Ακόμη και ελληνικές issues (Nick Cave π.χ.) έφυγαν μπροστά μου ψηλά (20άρια-30άρια).
Νορμάλ τα μέταλλα.
Από ελληνικά ελάχιστα πράγματα (δύο πάγκοι είχαν κάποιο ενδιαφέρον), αφού έλειπε και ο Σπύρος Χ. …
Κάποιος πουλούσε ελληνική avant σε απίστευτες τιμές. Χάρης Βρόντος «Μαύρη Μουσική» 150άρι (πρώτη τιμή discogs 80 ευρώ)… Γιάννης Χρήστου (ο δίσκος στην ΕΡΤ) 300άρι (πρώτη τιμή discogs 100 ευρώ).
Πήγα χωρίς budget (λόγω ΕΝΦΙΑ και άλλων τινών… την άλλη βδομάδα), με σκοπό να μην αγοράσω τίποτα, έτσι για τη βόλτα και το… ρεπορτάζ.
Τελικά πήρα το LP «Μπουάτ» του Γιάννη Αργύρη στη Seagull του Γιαννίκου από το 1979 (ένα δεκάρικο) –χάρηκα, γιατί κάποτε το έψαχνα– ενώ κι ένας φίλος μού χάρισε ένα… κομμουνιστικό των φοβερών Γκανέλιν/ Ταράσοφ/ Τσεκάσιν (με generic cover της Melodia), που πιθανώς να το έχω. Θα το τσεκάρω το βράδυ…
Α και κάτι τελευταίο. Είδα επίσης φίλους και γνωστούς. Κάποιους, δε, είχα να τους δω πολύ καιρό, όπως τον Νίκο Πετρουλάκη…
Απο εμενα τον πηρες τον δισκο αυτον
ΔιαγραφήΑνδρεας
Γεια σου Ανδρέα.
ΔιαγραφήΑ μάλιστα, ok!
Ο Σπύρος Χ είναι στο Μουσείο. Αύριο 6μμ θα γίνει και το auction με τα σπάνια. Ευτυχώς χωρίς ΕΝΦΙΑ η αλλά τέτοια βάρη ορμάμε αισιόδοξοι για καλό υλικό και χαμηλές τιμές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα. Να πω κι εγώ μια γνώμη που πέρασα τη Παρασκευή απ'το Μουσείο και σήμερα από τη Τεχνόπολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπεράσματα:
Σαφώς καλύτερη περιοχή η Τεχνόπολη για τους λόγους που ανέφερε ο Φώντας, αλλά το περιβάλλον μέσα στο χώρο του vinyl is back θα έλεγα ότι ήταν πολύ πιο ευχάριστο για τον επισκέπτη.
Στη Τεχνόπολη ήταν οι διπλάσιοι πωλητές σε ποσότητα.
Οι τιμές αναμενόμενες και στα δύο παζάρια, στηριζόμενες κυρίως στο discogs. Μοιρασμένοι ήταν οι πωλητές εκείνοι στους οποίους παραδοσιακά βρίσκεις νορμάλ τιμές και ευκαιρίες ενίοτε.
Στη Τεχνόπολη πήρα από τον Νίκο το Βουκούτη 3 σφραγισμένες επανεκδόσεις σχεδόν σε τιμή χονδρικής (κρίνοντας από τις τιμές που βλέπω στους ίδιους δίσκους στα καταστήματα) και πήρα κι ένα LP του Βαγγέλη Τζαμτζή, το Κελεμπά σε ΝΜ με 15€ από έναν ιδιώτη. Συνολικά χάλασα 55€.
Από το vinyl is back, πήρα απ'τον Γιάννη τον Νολ το LP του Θωμόπουλου στη Γαλλική Stateside σε ΝΜ με 35€ και τα Λεπιδόπτερα της Πλάτωνος με 30€ σε EX.
Πήρα από την Inner Ear το διπλό 10ιντσο των Film σε "ειδική προσφορά για το παζάρι" και το καινούριο Gravitysays i. Τέλος πήρα από τον Άρη απ'τη Θεσσαλονίκη το Night on earth του Tom Waits σε ΕΧ με 25€.
Συνολικά χάλασα 110€.
Θα μπορούσα να πάρω κι άλλα από κάποιους ιδιώτες, αλλά επέλεξα τα συγκεριμένα γιατί τα ήθελα πιο πολύ και κυρίως γιατί μέχρι τόσα μπορούσα να ξοδέψω.
Γενικό συμπέρασμα. Γίνονται πολύ συχνά παζάρια δίσκων στη Αθήνα και βλέπουμε τα ίδια και τα ίδια στους περισσότερους πάγκους.
Δε βρίσκω κανένα ενδιαφέρον να περάσω πολλή ώρα στους πάγκους των καταστημάτων. Τα κοιτάζω στα γρήγορα και έχω διαπιστώσει πως οι τιμές δεν τροποποιούνται λόγω της συμμετοχής τους στα παζάρια. Δεν θα έβλαπτε ένα 10-15% κάτω.
Χωρίς καμία δόση ειρωνίας....αυτά που αγόρασες φίλε δείχνουν ένα πράγμα: Ότι ξέρεις να αγοράζεις στις σωστές τιμές.
ΔιαγραφήΓιατί όπως έχει ξαναειπωθεί σε αυτό το blog, είναι σαφώς δυσκολότερο να ξέρεις να αγοράζεις από το να ξέρεις να πουλάς!
Ν.
αν βγάλεις τον χώλη, τον noll και το rn'r circus από το vinyl is back, το παζάρι δεν έχει λόγο ύπαρξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα το ότι "μοιράστηκαν" οι πωλητές δε βοηθάει στο να αναδειχθεί κάποιο από τα δύο παζάρια.
Διαγραφήακουω οτι οι τιμες καθοριζονται με βαση τις αντιστοιχες του DISCOGS και γελαω.........ειναι κοινο μυστικο οτι οι τιμες του σαιτ αυτου ειναι βαπορισιες και πολλες φορες διπλασιες και τριπλασιες απο τις πραγματικες........γιατι αγαπητοι φιλοι δεν ειναι μονο ποσο κοστολογειται ενα συλλεκτικο βινυλιο, αλλα ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΙΣΩΣ ποιος θα βρεθει να το παρει στην κανονικη του τιμη.....αυτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά όταν αναφέρομαι στις τιμές του Discogs, εννοώ για τις μέσες τιμές πώλησης και όχι προσφοράς προς πώληση (όταν έχουν καταγραφεί φυσικά). Νομίζω αυτές οι τιμές αποτελούν μια καλή αναφορά (σε συνδυασμό με popsike). Σε κάθε άλλη περίπτωση απαιτείται μίνι έρευνα για την "πραγματική" τιμή, καθώς κάποιοι πωλητές ζητούν ότι τους κατέβει, ενώ στο άλλο άκρο μερικοί αγοραστές "απαιτούν" τιμές 15ετίας ή 20ετίας. Και σίγουρα η αντικειμενική αυτή αξία αυξομειώνεται πιο πολύ απ'ότι στα ακίνητα.
ΔιαγραφήΚανένα νέο από τις δημοπρασίες στο μουσείο? Τι προσφέρθηκε, πόσο πήγε κ.λ.π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντάω στην ερώτησή μου περί δημοπρασιών, μιας και είχα νεότερα. Τρύπες (Πάρτυ...) με 70 ευρώ και μερικά άλλα επίσης υπερεκτιμημένα, οπότε τίποτα ενδιαφέρον.
ΔιαγραφήΕιναι νορμαλ η ειναι ανηθικο να υπαρχει ανθρωπος στο μουσειο αυτοκινητου, ο οποιος μοιραζει φυλλαδια για το παζαρι της τεχνουπολης σε οποιον εμπαινε μεσα στο vinyl is back;
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτή είναι πράξη που δείχνει ότι υπάρχει κόντρα μεταξύ των διοργανωτών και απελπισία από τη πλευρά του Mega Market. Συμμετείχα στο παζάρι της τεχνόπολης και δεν συμφωνώ καθόλου με αυτή τη κίνηση (όπως σίγουρα και πολλοί άλλοι πωλητές).
Διαγραφήοσο νορμαλ ή ανηθικο ειναι να κανει παζαρι ο vinyl is back αφου εχει ανακοινωθει αυτο της τεχνοπολης
ΔιαγραφήΑγαπητοί σχολιαστές να ξέρετε πως αν είναι να περάσουμε σε… καταγγελτικά σχόλια, οποιουδήποτε τύπου, αυτοί που θα τα στέλνουν θα τα στέλνουν επώνυμα (με σαφές ηλεκτρονικό ίχνος). Αλλιώς δεν θα δημοσιεύονται.
ΔιαγραφήΠήρα Who, Beatles, Will O wisp, ελληνικά 60'ς βεατ και γκαραζ, σινγκλάκια πάντα. Οι τιμές είναι κανονικές και αν εξαιρέσεις Χώλη κι ένα παλληκάρι με μικρά στο Μουσείο όπως έμπαινες φάτσα, μαυρομάλλης, ευγενής, δεν είμαι ευχαριστήμένος. Εξακολουθώ να κ@βλώνω Μοναστηράκι στο ψάξιμο, αν και η "γοητεία" χάνεται, προσωπικά μιλώντας, από τον όγκο, τα limited εδώ, limited εκεί που πλημμυρίζουν, το Public και τον ΙΑΝΟ στα παζάρια που αναρωτιέμαι τι κάνουν εκεί με τις ΙΔΙΕΣ τιμές και εκπτώσεις που αντιστοιχούν σε κάθε καλό πελάτη. παζάρι σημαίνει το 20-30-50 να το βρεις και να το παζαρέψεις ακόμα στα 5-10-20 να φύγεις χαρούμενος και να ξεσκαρτάρει κι ο πωλητής που δεν έχει νόημα να μαζεύει. Εύχομαι το επόμενο τα Χ''γεννα να είναι "παζάρι" κι όχι πανηγύρι. Αλλιώς ας αλλάξουν απλά τον τίτλο και τελειώνει κι υπόθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους. Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δε μπόρεσα να πάω σε κάνενα από τα δύο παζάρια. Γνωρίζετε αν υπήρχαν προς πώληση οι παρακάτω δίσκοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήμαϊκ ροζάκης & playboys
περικλής χαρβάς-κάτω από τα παραμύθια
πλέσσας-το χώμα βάφτηκε κόκκινο
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θανάσης
Κάποιος πουλούσε ελληνική avant σε απίστευτες τιμές. Χάρης Βρόντος «Μαύρη Μουσική» 150άρι (πρώτη τιμή discogs 80 ευρώ)… Γιάννης Χρήστου (ο δίσκος στην ΕΡΤ) 300άρι (πρώτη τιμή discogs 100 ευρώ).
ΑπάντησηΔιαγραφήNα σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος άνοιξε Καλλιρόης μαγαζί: δισκάδικο/συναυλίες/γκαλερί/μπαρ.
Από τιμές ήταν στο θεό και ΦΥΣΙΚΆ θες να βάλεις τους οργανωτές να αναρωτηθούν αν την επόμενη φορά θα ΠΡΕΠΕΙ οι συμμετέχοντες να έχουν τιμές παζαριού και όχι τιμές δισκοπωλείου εν αφθονία(χρημάτων) καθώς ΚΑΙ μας ξενερώνουν ΚΑΙ δεν πουλάνε. Lose/Lose κοινώς. Τι νόημα έχει την εποχή του ιντερνετ να πληρώνεις πάγκο σε .... παζαρι(!!!) και να στήνεις φάκα μπας και περάσει κανά κορόιδο και πουλήσεις; Στερείται επιχειρηματικής και άλλης σοβαρότητας. Κρίμα. Ας ελπίσουμε να βγει κάτι από τις "φωνές" μας.
Ροζάκη είδα πολλά
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρβας επίσης
Το χώμα ναι, στην επανεκδοση.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ήταν δίσκοι που τους ήθελα, την επόμενη φορά!
ΔιαγραφήΑν δεν παινέψεις το σπίτι σου...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ogdoo.gr/epikairotita/eimastan-ekei/oloklirothike-to-8o-vinyl-is-back
Το βάζω για όσουν ενδιαφέρουν τα καθέκαστα. Εγώ δεν πήγα, με περιορισμένη κάβα προτίμησα το άλλο.
-
Τρολλερμπούκης ο Βινυλιοπαζαρίζων
Για να οργανώνουμε την ατζέντα μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επόμενο μεγάλο ραντεβού του Vinyl Is Back είναι το τριήμερο 9 - 11 Δεκεμβρίου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτων.
Και η μπίζνα καλά κρατεί από τους... εραστές του βινυλίου
ΑπάντησηΔιαγραφήτο χρήμα να κυκλοφορεί και..ζήτω ο αναλογικός ήχος
Τα συγκεκριμενα παζαρια απευθυνονται σε ασχετους και χιπστερακια του βινυλιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εμποροι και Τα δισκαδικα το ξερουν αυτο και φερνουν σαβουρες.Απλως κερδιζουν περισσοτερα αφου δεν κοβουν αποδειξεις.
Μονο με δωρεαν παγκους και ιδιωτες πωλητες θα γινει καλο παιχνιδι.
διαφωνώ με το πρώτο
Διαγραφήλίγο με το δεύτερο, πολύ με τις αποδείξεις.
επικροτώ το τρίτο.
αλλά επειδή πηγαίνω ανελλιπώς χιπστεράκια δε βλέπω καθόλου, "ταλιμπάν" του βινυλίου, που λέει κι ο Μίμης της "άλλης πλευράς" βλέπω. Αλλά ένας επαναπροσδιορισμός του "οχετού" κυκλοφοριών, limited, παζαριών, ανθυποπαζαριών και λοιπού γαιτανακίου ΝΑΙ, πρέπει να γίνει. Αλλιώς καλά είμαστε και σαν diggers σε παζάρια αυθεντικά που μυρίζουν και πιο όμορφα.
Σ'αυτά τα παζάρια δίνουν το παρόν και οι μεν ("χιπστερς" αν και δε μ'αρέσει ο όρος) και οι δε ("ταλιμπάν", αυτό αρμόζει καλύτερα). Επίσης, ισχύει ότι οι μαγαζάτορες βγάζουν στην πλειοψηφία τους βήτα διαλογής και οι πιο ειλικρινείς το παραδέχονται κιόλας.
ΔιαγραφήΤο να ήταν δωρεάν οι πάγκοι όμως δε νομίζω ότι μπορεί να συνεισφέρει θετικά, αντιθέτως έτσι θα συμμετείχε η σάρα και η μάρα. Πρέπει να υπάρχει μια Χ εγγύηση ότι ο πωλητής θα φέρει ΟΣΟ το δυνατόν καλό ή/και φθηνό πράγμα, ώστε να καλύψει εύκολα τα έξοδα συμμετοχής ή τουλάχιστον θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να το καταφέρει. Η συμμετοχή ιδιωτών από την άλλη και όχι μόνο αυτών που κατεβαίνουν ήδη στα κυριακάτικα παζάρια (οι οποίοι διασώζουν κάπως την κατάσταση), πιστεύω πως ΌΝΤΩΣ θα ανέβαζε κατακόρυφα το επίπεδο και τον ανταγωνισμό. Το αν και πως θα γίνει αυτό, είναι σπαζοκεφαλιά για τους διοργανωτές.
Την επομενη φορα να το ονομάσετε mega rock & heavy metal bazaar. Τι να πω! Για να βρεις pop, 70s 80s disco ουτε λογος! Το ίδιο ίσχυε κ για το προηγούμενο bazaar στη Τεχνοπολη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο οποίος έχει την ιδέα για δωρεάν πάγκους με συμμετοχή ιδιωτών, κτλ. ας μας πει το χώρο στην Αθήνα που δεν θα ζητήσει ούτε 1 ευρώ για να φιλοξενήσει το παζάρι, ας μας πει το κατάστημα που νοικιάζει τους πάγκους και δεν θα ζητήσει ούτε 1 ευρώ χρέωση, το τυπογραφείο που θα κάνει τις αφίσες δωρεάν και το ραδιόφωνο που παίξει τα διαφημιστικά σποτ χωρίς να ζητήσει τίποτα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν το καταφέρεις αυτό φίλε, μπορείς να οργανώσεις το δωρεάν παζάρι που ονειρεύεσαι.
Κάποια στιγμή πρέπει γράφουμε και τίποτα ουσιώδες, αλλιώς δεν έχει νόημα να καταλαμβάνουμε χώρο στην ανάρτηση λέγοντας ότι μας κατέβει!
Γαλιλεικά μιλώντας: "Κι όμως κάτι πάει να γίνει" (Δήμος & μεγάλη αλυσίδα retail με συμφέρον στη διασπορά του βινυλίου και των συμπαρομαρτούντων)
ΔιαγραφήΕίχε πολλά στο vinyl is back. Πέρασες;
ΑπάντησηΔιαγραφή