15/5/2018
Πέθανε στα 88 του ο Tom Wolfe, ένας από τους πιο σημαντικούς χρονικογράφος της ψυχεδελικής περιόδου, βασικά μέσω του βιβλίου του The Electric Kool-Aid Acid Test (1968), που είναι κατά βάση ένα «από τα μέσα» ημερολόγιο των δράσεων του Ken Kesey και των Merry Pranksters, σχετικό με το προμοτάρισμα του LSD στα χρόνια του ’60.
Έχουν βγει κάποια βιβλία του Wolfe στην Ελλάδα, όπως το Στο βωμό της Ματαιοδοξίας [Aquarius, 1989] και το Ένας Άντρας με τα Όλα του [Ωκεανίδα, 1999], αλλά όχι και το The Electric Kool-Aid Acid Test.
11/5/2018
Πέθανε στα 88 του ο Tom Wolfe, ένας από τους πιο σημαντικούς χρονικογράφος της ψυχεδελικής περιόδου, βασικά μέσω του βιβλίου του The Electric Kool-Aid Acid Test (1968), που είναι κατά βάση ένα «από τα μέσα» ημερολόγιο των δράσεων του Ken Kesey και των Merry Pranksters, σχετικό με το προμοτάρισμα του LSD στα χρόνια του ’60.
Έχουν βγει κάποια βιβλία του Wolfe στην Ελλάδα, όπως το Στο βωμό της Ματαιοδοξίας [Aquarius, 1989] και το Ένας Άντρας με τα Όλα του [Ωκεανίδα, 1999], αλλά όχι και το The Electric Kool-Aid Acid Test.
15/5/2018
Υπάρχουν «φίλοι» μου, που υποστηρίζουν τα εγκλήματα του
Ισραήλ στη Γάζα.
Δεν θα τους διαγράψω. Δεν διαγράφω ποτέ κάποιον που μου έκανε (αποδεκτό) αίτημα φιλίας (κατόπιν κάποιας σκέψης και μελετώντας το προφίλ μου υποθέτω), ακόμη κι αν έχει αντίθετες απόψεις μ’ εμένα σε ορισμένα ζητήματα, καθώς πάντα θα διατηρεί το δικαίωμα να εκφράζει στον δικό του «τοίχο» (στο δικό του «σπίτι») εκείνο που πιστεύει (ή νομίζει) δίχως συνέπειες. Αλλά και στο δικό μου «τοίχο» ενδεχομένως (μιας και είμαστε «φίλοι»), υπό κάποιες προϋποθέσεις βέβαια, που έχουν να κάνουν όχι με την ουσία των όποιων απόψεων, αλλά με τον τύπο.
Οι ύβρεις, οι ειρωνείες και οι ψευτοτσαμπουκάδες είναι τρεις καταστάσεις, οι οποίες δεν θα γίνουν ποτέ αποδεκτές σε μια συζήτηση.
Δεν θα τους διαγράψω. Δεν διαγράφω ποτέ κάποιον που μου έκανε (αποδεκτό) αίτημα φιλίας (κατόπιν κάποιας σκέψης και μελετώντας το προφίλ μου υποθέτω), ακόμη κι αν έχει αντίθετες απόψεις μ’ εμένα σε ορισμένα ζητήματα, καθώς πάντα θα διατηρεί το δικαίωμα να εκφράζει στον δικό του «τοίχο» (στο δικό του «σπίτι») εκείνο που πιστεύει (ή νομίζει) δίχως συνέπειες. Αλλά και στο δικό μου «τοίχο» ενδεχομένως (μιας και είμαστε «φίλοι»), υπό κάποιες προϋποθέσεις βέβαια, που έχουν να κάνουν όχι με την ουσία των όποιων απόψεων, αλλά με τον τύπο.
Οι ύβρεις, οι ειρωνείες και οι ψευτοτσαμπουκάδες είναι τρεις καταστάσεις, οι οποίες δεν θα γίνουν ποτέ αποδεκτές σε μια συζήτηση.
14/5/2018
Σ’ ένα απαράδεκτο (ως συνήθως) κείμενο τού προταγκόν, και
έξτρα σκανδαλοθηρικό εγώ θα πω, όπου όλα ανακατεύονται και μπερδεύονται δίχως
αρχή και τέλος –με τον Leo Ferre π.χ. να παρουσιάζεται έτσι αβασάνιστα, μέσω
του “Petite”, ως ο τροβαδούρος της παιδοφιλίας!– και με μόνο βασικό στόχο να
καταστεί η Αριστερά, για άλλη μια φορά, ως η πηγή όλων των δεινών της
ανθρωπότητας, επιχειρείται να συνδεθεί ακόμη και ο διαβόητος βιαστής και
παιδοκτόνος Δουρής με το Μάη του ’68!
Eίναι για κλάματα οι άνθρωποι…
Eίναι για κλάματα οι άνθρωποι…
12/5/2018
Μπήκαν κάτι πανύβλακες σ’ ένα δισκάδικο και ρωτήσανε για
Λένα Πλάτωνος… αν υπάρχει. Δεν τους αρέσουν φαίνεται οι τιμές στο discogs και
ψάχνουν για μαλάκες…
Βγάζει λοιπόν και ο δισκάς από την καβάτζα το «Γκάλοπ» και τους λέει… 100 ευρώ, άπαιχτο… Όπου φύγει-φύγει τα κωθώνια…
Εγώ θα τους έλεγα 500, για σπάσιμο… γυρίζω και του λέω.
Δε φτάνει που είναι χάπατα αυτοί οι χιψτερωτοί, είναι και τελείως άφραγκοι…
Βγάζει λοιπόν και ο δισκάς από την καβάτζα το «Γκάλοπ» και τους λέει… 100 ευρώ, άπαιχτο… Όπου φύγει-φύγει τα κωθώνια…
Εγώ θα τους έλεγα 500, για σπάσιμο… γυρίζω και του λέω.
Δε φτάνει που είναι χάπατα αυτοί οι χιψτερωτοί, είναι και τελείως άφραγκοι…
Ένας από τους ελάχιστους έλληνες δημοσιογράφους, που θα
βρεθούν στο Παρίσι το Μάη του ’68 (ή έστω τον Ιούνη), ήταν και ο νεαρός, τότε,
Κώστας Χαρδαβέλλας.
Τώρα, τι είδε, τι έγραψε ή τι τον άφησαν να γράψει είναι άλλο θέμα…
Τώρα, τι είδε, τι έγραψε ή τι τον άφησαν να γράψει είναι άλλο θέμα…
11/5/2018
Βγήκαν τώρα κάτι άσχετοι σαν τον Δημήτρη Κανελλόπουλο στο
e-tetradio.gr –που θέλουν να το παίξουν προχωρημένοι και-καλά, και μέσα στα
πράγματα– να μας πουν πως η χιπχόπ πατσαβούρα που ακούει στο όνομα “This is
America” κάποιου Childish Gambino, είναι… «ένα τραγούδι, που έγινε κλασικό μέσα
σε λίγες μόλις μέρες»!!
Τι λέτε ρε! Σοβαρά; Πόσο κλασικό δηλαδή; Θα το ακούμε και μετά από τρεις μήνες ή θα βγει κάποια άλλη… κλασική χιπχοπμαλακία, που θα πάρει τη θέση του;
Εντάξει οι Αμερικάνοι πλασάρουν ό,τι παπαριά τους κατέβει για να πουλήσουν και από ’κει και πέρα, με τη δύναμη των μέσων που διαθέτουν, σπέρνουν αυτή την παπαριά σ’ όλο τον κόσμο και όποιον πάρει ο χάρος. Και όχι μόνο στη μουσική, σε όλα.
Έχει στίχους λέει το “This is America” (γιατί, από πλευράς μουσικής, είναι για κλάσιμο). Τίποτα δεν έχει. Κοινότοπες αηδίες, απ’ αυτά που μπορεί να συμβαίνουν σε κάθε γειτονιά του σύγχρονου κόσμου, από τη Μανίλα μέχρι το Λάγκος και από το Γιοχάνεσμπουργκ μέχρι τη Τζακάρτα (με ηλίθιους που παίζουν με τα όπλα ή και με χωρίς όπλα), και που για να τα περιγράψεις καλλιτεχνικά θα πρέπει να έχεις τ’ @@ ενός Curtis Mayfield π.χ. ή ενός Gil Scott-Heron.
Κάποτε οι μαύροι παρήγαγαν μουσικό πολιτισμό, τώρα… άσε τα. Φλούδια για κότες μόνο.
Τι λέτε ρε! Σοβαρά; Πόσο κλασικό δηλαδή; Θα το ακούμε και μετά από τρεις μήνες ή θα βγει κάποια άλλη… κλασική χιπχοπμαλακία, που θα πάρει τη θέση του;
Εντάξει οι Αμερικάνοι πλασάρουν ό,τι παπαριά τους κατέβει για να πουλήσουν και από ’κει και πέρα, με τη δύναμη των μέσων που διαθέτουν, σπέρνουν αυτή την παπαριά σ’ όλο τον κόσμο και όποιον πάρει ο χάρος. Και όχι μόνο στη μουσική, σε όλα.
Έχει στίχους λέει το “This is America” (γιατί, από πλευράς μουσικής, είναι για κλάσιμο). Τίποτα δεν έχει. Κοινότοπες αηδίες, απ’ αυτά που μπορεί να συμβαίνουν σε κάθε γειτονιά του σύγχρονου κόσμου, από τη Μανίλα μέχρι το Λάγκος και από το Γιοχάνεσμπουργκ μέχρι τη Τζακάρτα (με ηλίθιους που παίζουν με τα όπλα ή και με χωρίς όπλα), και που για να τα περιγράψεις καλλιτεχνικά θα πρέπει να έχεις τ’ @@ ενός Curtis Mayfield π.χ. ή ενός Gil Scott-Heron.
Κάποτε οι μαύροι παρήγαγαν μουσικό πολιτισμό, τώρα… άσε τα. Φλούδια για κότες μόνο.
Σχόλια από το facebook περί Childish Gambino και e-tetradio.gr...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
http://www.e-tetradio.gr/.../Childish-Gambino-kai-This-Is...
Childish Gambino και «This Is America», ένα τραγούδι που έγινε κλασικό μέσα…
e-tetradio.gr
Konstantinos Zachopoulos
Το σχόλιο του Ted Papageorgiou κάτω από το "άρθρο", του τα λέει καλά
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, το διάβασα. Έτσι είναι όπως τα λέει ο άνθρωπος.
Konstantinos Zachopoulos
Eν τω μεταξύ το ροκ πνέει τα λοίσθια εδώ και τέσσερις δεκαετίες τουλάχιστον
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, επειδή δεν το σπρώχνουνε στα τοπ. Μόνο στην Ελλάδα να δεις τι βγαίνει από καλό ή και γαμάτο ροκ κάθε χρόνο φτάνει ν' ακούμε για όλο το χρόνο.
Konstantinos Zachopoulos
Συμφωνώ. Οσοι λένε τέτοιες παπαριές προφανώς δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, το σπρώξανε με τους Νιρβάνα στις αρχές του '90. Και πάλι θα το ξανασπρώξουν, όταν το αποφασίσουν. Τώρα μας ταΐζουν... μαύρο καλαμπόκι.
Alexs İkonomu
τέσσερεις δεκαετίες τουλάχιστον;
George Sempepos
Μπορεί νά έχες δίκιο, όμως πρέπει να πούμε ότι τό βίντεο αυτό έχει εντελώς διαφορετικό νόημα εάν ζείτε στην Αμερική τα τελευταία χρόνια, δεν μεταφράζεται εύκολα, ότι και να νομίζεις. Και η περισσότερη εδώ των ξέρουνε των "Gambino" πίο πολύ ος ηθοποιώς (Don Glover)... Σαν μουσική μόνο και μόνo, άλλο θέμα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, περιγράφει μια κοινωνική πραγματικότητα, που δεν είναι σημερινή (ούτε στην Αμερική εννοείται), αλλά τούτο δεν σημαίνει ότι από μόνο του, αυτό, είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Costas Arvanitis
Like για το τραγούδι (Dyke & the Blazers). Το e-tetradio.gr, ούτε το ξέρω, ούτε μ' ενδιαφέρει να το μάθω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το θέμα δεν είναι το σάιτ (εγώ το είδα ως πρόταση στον τοίχο μου, γι' αυτό ασχολήθηκα - σιγά μην κάθομαι να ψάχνω τέτοια πράγματα), αλλά μια μαλακία που σκεπάζει τα πάντα εσχάτως και που θέλει να μας πουλήσει το σύγχρονο χιπ-χοπ σαν κάτι που πρέπει να μας αφορά, ως σημαντικό, σώνει και καλά.
Giannis Pantazis
ΔιαγραφήΤον Κανελόπουλο τον παρακολουθώ αρκετά χρόνια από την εποχή του Avopolis που είχε εκείνη την τρομερή στήλη κάθε Τετάρτη. Και τώρα καλά τα λέει σε γενικές γραμμές :) Άσχετο δεν τον λες, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το ότι έχει τελείως διαφορετικά γούστα Ναι ΟΚ. Το ότι μιλώντας για Rock πολλές φορές εννοεί κάτι νερόβραστες εναλλακτικοalternative σούπες κι αυτό να του το καταλογίσουμε. Τώρα τα περί επιτυχίας κι αυτό ψιλομαλακία είναι. Το ότι έχει το κλιπάκι κάτι εκατομμύρια views ( και κάτι χιλιάδες dislikes) είναι γεγονός. Σίγουρα όχι για τη μουσική αλλά για τον στίχο και το αιχμηρό video. Αν και τον γουστάρω τον Κανελλόπουλο, εδώ είναι φάουλ. Αλλά επειδή τον ξέρω, κάτι τέτοια τα ψιλοπετάει για να γίνεται...ντόρος:)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι εγώ γι' αυτό του την έπεσα, για ντόρο... Αν και λέει βλακείες...
Costas Rizos
Διαγραφήμε όλο το σεβασμό αφού δεν σου αρέσει το rap γιατί ασχολείσαι ??
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιος σου είπε ότι δεν μου αρέσει το ραπ; Φυσικά και μου αρέσει, ιδίως το παλιότερο. Από τα σέβεντις και τα έιτις.
Να ένα...
https://www.youtube.com/watch?v=vp3XE9gL5ck
A Ladies Man-Oscar Brown Jr.-1972
Vassilis Konstandopoulos
https://www.youtube.com/watch?v=euGkNksc3IY
The Last Poets - Wake up, Niggers
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι να λέμε τώρα. Ακόμη πιο παλιό. Δυναμίτης... https://www.youtube.com/watch?v=NRS62nccwmw
Here Comes The Judge - Pigmeat Markham (1968) (HD Quality)
Valadis Terzopoulos
Ειναι ενα απ τα 10 classic κομματια που βασιστηκε το rap.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Το ροκ πνέει τα λοίσθια, μπλα μπλα μπλα, τα έχουμε πει, μην τα επαναλαμβάνουμε και γίνεται κουραστικό.<<
βα. αλ.
Το ροκ έχει πεθάνει από το 67 πές του :Ρ
Nick Doukas
Για αλλη μια φορά εύστοχος πέρα για πέρα!
Nikos Filippaios
Ο Childish Gambino, κατά τη γνώμη μου, είναι ταλαντούχος και με καλλιτεχνική συνείδηση, η οποία γίνεται εμφανής τόσο στη τηλεοπτική σειρά του, Atlanta - έχει επιμεληθεί παραγωγή, σενάριο και πρωταγωνιστεί - όσο και στο τελευταίο του full-length, όπου έκανε στροφή σε 70s soul-funk. Τώρα, το νέο του τραγούδι ούτε σε μένα είπε πολλά, τόσο μουσικά, όσο και στιχουργικά. Η μουσική βιομηχανία των ΗΠΑ αποφασίζει και διατάζει δυστυχώς. Αλλά, σε πιο εναλλακτικά μονοπάτια, το hip hop είναι ένα από τα πιο δυναμικά μουσικά είδη σήμερα:
https://youtu.be/jN2EgHueQYk
Maurice Brown - Stand Up (feat. Talib Kweli)
Αυτο ειναι ραπ! The year of the guru 1968 Eric Burdon.Απο την ψυχεδελικη Αμερικανικη περιοδο του Burdon
ΔιαγραφήΟ Κανελοπουλος λέει μονίμως βλακειες. Απο το "ο Γιάννης Ναστας είναι καλύτερος απο τον Μπραϊαν Φερυ" της προηγούμενης εβδομάδας στην εφσυν, τη σημερινή (19 Μαΐου ) συνέντευξη των Αγγελακα/Παυλίδη στην ιδια εφημερίδα έως και την αξέχαστη αναφορά του στο υπερτιμημενο live (!) album των Clash, Sandinista, πριν χρόνια στο Sonik.
ΔιαγραφήΧάρης
Σχόλια από το facebook περί Λένας Πλάτωνος και χίψτερ...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Rigas
Ευκαιρίες ψάχνουν για να τα μεταπωλήσουν στην κανονική τους τιμή Φώντα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν μου φάνηκαν για τόσο ξύπνιοι Κώστα.
Kostas Rigas
Τους μουλωχτούς να φοβάσαι…
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το λέω γιατί δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση σε σημερινό αθηναϊκό δισκάδικο να βρεις το Γκάλοπ και τα συναφή με 10-15 ευρώ. Απλώς, επρόκειτο για άσχετα χιψτέρια.
Yiannis Iliakis
Μα αυτοί φταίνε που η Πλάτωνος έγινε hype? (είναι εδώ και μια 10 ετία τουλάχιστον το Πλάτωνος revival!). Από τη μια μεριά μου τη σπάει, αλλά από την άλλη χαίρομαι που (κατόπιν εορτής- όντως) όλοι μιλάνε για κάτι τόσο σπουδαίο όπως η Πλάτωνος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι χίψτερ έκαναν την Πλάτωνος hip, ποιοι την έκαναν; Πριν δέκα χρόνια δεν υπήρχαν χίψτερ;
Yiannis Iliakis
Ναι, απλά οι τωρινοί έχουν αργήσει 10 χρόνια! Εκτός αν περίμεναν να δουν ότι ο χιπστερισμός του 2007 έχει ρίζες… διαχρονικες! Οκ πλάκα κάνω. Απλά εγώ την ανακάλυψα λίγο πριν γίνει εκείνο το μπαμ, ήμουν εντελώς τρελός φαν. Γίνεται το μπαμ και άρχισα να νοιώθω κάπως περίεργα, σα να μου ανοίξανε το συρταράκι με το ημερολόγιό μου! Καλησπέρα Φωντα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γεια σου Γιάννη. Χίψτερ υπάρχουν και σήμερα. Είτε είναι οι ίδιοι, εκείνοι που ήταν 18 πριν 10 χρόνια και σήμερα 28, είτε νεώτεροι...
Yiannis Iliakis
Δεν με πειράζει Φώντα να μπαίνει μαζικά κόσμος σε μια φάση αξίας. Πάρε παράδειγμα το ροκ το σπουδαίο 60'ς -70'ς. Άπειρος κόσμος μπήκε στη φάση λόγω της γενικής τάσης. Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν η αποδοχή και ο θορυβος για την Πλάτωνος υπήρχε τόσο έντονα οταν έβγαζε τα πρώτα της album αρχές-μέσα 80'ς. Ενδιαφέρον σενάριο για sci-fi διήγημα ίσως!
Hara Cumarioti
την πρωτοακουσα μεσω του εργου "καρυωτακης-13 τραγουδια" στα 15 μεσω των γονιων μου και εννοειται οτι σε πολλους "συμμαθητες" τους φαινοταν καταθλιπτικος δισκος (θυμαμαι σατυριζαν τη μελγχολια ως και του Καρυωτακη. οι ιδιοι σημερα στο νησι πηγαινουν σε βλαχολαουντζ μπιτσομπαρα-ναι,ξεβλαχευτηκαν)
Jimmy Musicfan
Διαγραφήκαλα, τέτοιες τιμές αυτό;;; σιγά τους δίσκους! εδω υπάρχουν ξένα αριστουργήματα πιο σπάνια με πολύ λιγότερα!!! έλεος! τώρα κάτι θυμήθηκα όμως..κάτι γιαπωνέζοι πριν 20 χρόνια μου ζητάγανε αντίτυπα και είχαν φθηνά τότε ακόμη...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει ουδεμία σχέση Μήτσο το τι αξίζει καλλιτεχνικά ένας δίσκος με το πόσο κάνει. Υπάρχουν διαμάντια που είναι πάμφθηνα και μπούρδες με ασύλληπτες τιμές.
Jimmy Musicfan
οκ, μιλαω όμως παρόμοιας σπανιότητας, γιατί διαμάντια που εχουν βγει σε χιλιάδες αντίτυπα εντάξει....είναι τσάμπα..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι δίσκοι της Πλάτωνος είναι σπάνιοι γιατί όταν βγήκαν δεν έκαναν κοπές. (Δεν τους αγόραζε ο κόσμος τότε). Οπότε όταν έσκασε η χιψτερίαση γύρω από την Πλάτωνος κάποιοι τους μάζεψαν και τώρα τους πουλάνε από 100 και πάνω (για mint λέμε).
Chris Papadakis
Αν δεν κάνω λάθος κάποια έχουν επανεκδοθεί; Νομίζω και το Γκάλοπ. Από ξένη ετικέτα.
Alexs İkonomu
νομίζω ότι οι δίσκοι της Πλάτωνος δεν πολυπούλαγαν- και αναφέρομαι κυρίως στην προσωπική της τριλογία και όχι στο Σαμποτάζ ή τον Καρυωτάκη- γιατί στη δεκαετία της πόλωσης δεν είχε σαφές target group ακροατών - αυτοί που την ψάχνανε με τα ελληνικά δεν την καταλαβαίνανε και όσοι ακούγανε new wave ήταν κολημένοι και δε την θεωρούσαν δική τους Σε κάθε περίπτωση κρίμα
Spyros Diastimikos
Ας παραγγείλουν την αμερικάνικη επανέκδοση της Dark Entries στο ιντερνέτι. Ή ας τα πάρουνε CDάκια. Μια χαρά τιμές έχουν αυτά..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξαναλέω πως τα παιδιά ήταν χαζά και ψάχνανε για μαλάκες. Για κάποιους δηλαδή που θα πουλάγανε τα συγκεκριμένα LP 10-15 ευρώ...
Francesco Zappatustra
Ρε τους πανίβλακες, τόλμησαν να μπουν σε δισκάδικο κ να ρωτήσουν οι άσχετοι για οποιονδήποτε καλλιτέχνη χωρίς να έχουν κοιτάξει το ντισκόαγκς πρώτα; Ιεροσυλία!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, ξέχασα... Υπάρχουν και χιπστερωτοί που το παίζουν πριμιτίβ και απεχθάνονται την τεχνολογία...
Francesco Zappatustra
Πρέπει όμως να είμαστε σίγουροι: γιατί αν δεν ήταν ξυπνιοι που ξέραν πολύ καλά τι ζητάνε, τότε ήταν πανίβλακες που ίσως τους συγχωρέσουμε για αυτό που ζητάνε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα 'παμε. Μη λέμε πάλι τα ίδια. Τα άτομα έψαχναν για πιο βούρλα από 'κείνους. Δύσκολο...
Hara Cumarioti
με συγχωρείτε αλλα δανειστηκα τον όρο "χιπστερωτοι" για τον τοίχο μου:P
Να μας πει ο δισκοπωλης-παλιατζης που ηθελε να πουλησει την Πλατωνος 100 ευρω,αυτος ποσο την αγορασε,γιατι βαζω στοιχημα δεν εχει δωσει μια,η κανα τριευρω
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ που δεν εισαι παλιατζης οπως ειρωνικα λες ,οταν το βρεις και το αγορασεις τρια ευρω στειλε mail και αν θες πουλα το τεσσερα
ΑπάντησηΔιαγραφή