Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 473

12/11/2022
Απόψε στις 9, στην Κυψέλη, στο μπαρ Suzie Q, στη Φωκίωνος 53, θα γίνει η παρουσίαση του βιβλίου του Κώστα Αρβανίτη «Ροκ και Νεανική Κουλτούρα στη Δεκαετία του ’60» (στο πλαίσιο του Δεύτερου Κομάντο Φέστιβαλ), που κυκλοφόρησε προσφάτως από τον Μετρονόμο.
Θα είμαστε εκεί με τον Κώστα, την Θέκλα Τσελεπή, τον Θανάση Συλιβό και άλλους φίλους και αναλόγως με τη φάση, το κλίμα κ.λπ. θα μιλήσουμε για τον συγγραφέα, την ιστορία του βιβλίου, το ίδιο το βιβλίο, το ροκ γενικότερα και για ό,τι άλλο προκύψει... καθότι βρισκόμαστε πέντε μέρες πριν από την 49η επέτειο του Πολυτεχνείου, το οποίο (Πολυτεχνείο) προβάλλεται από κάποιους και ως «ροκ δρώμενο».
Αργότερα θα ακολουθήσει DJ set, με ανάλογα τραγούδια, που θα επιλέγει ο Κώστας μέχρι το πρωί...
Μετά φεύγετε κατ’ ευθείαν και πάτε να τρέξετε στο Μαραθώνιο...

11/11/2022
Αυτό το LP το είχα αγοράσει από το Μοναστηράκι, πριν από πολλά χρόνια, στα μέσα των 90s, όταν αυτά δεν τα ήξερε σχεδόν κανείς. Δεν είχα ακούσει τίποτα από Gal Costa, δεν είμαι σίγουρος αν την ήξερα καν... Τον δίσκο τον είχα αγοράσει μόνο για το εξώφυλλο. Ασύλληπτη ομορφιά.

10/11/2022
Μια κυρία γύρω στα 40 / είχε βγει πρωί, πολύ πρωί / να ποτίσει τις γλάστρες στη βεράντα / φορούσε μπικουτί... Νίκος Αντωνιάδης...
https://www.youtube.com/watch?v=hKFKy62iWu8&t=1169s

10/11/2022
Ο τελευταίος λαϊκός αγωνιστής. Ο έντιμος δημοκρατικός ηθοποιός του Θεάτρου Τέχνης Βασίλης Μπουγιουκλάκης...
https://www.youtube.com/watch?v=76PwsoJU3U0

10/11/2022
>>Στις 26-11-1980 η OΛME ξεκινά απεργία διαρκείας με τη μορφή επαναλαμβανόμενων εξαήμερων (άρχισε από 3/12/ μέχρι 23/12/80 και από 9/1/81 μέχρι 18/1/81), η οποία αναστέλλεται με την απόφαση 309/81 του Tριμελούς Eφετείου Aθηνών ως παράνομη και καταχρηστική. Yπουργός Παιδείας ήταν ο Bασίλης Kοντογιαννόπουλος, ο οποίος στις 12/1/81 έκανε και την προσφυγή κατά της απεργίας.<<
Σαν μαθητές ζήσαμε τη μεγάλη απεργία των καθηγητών, το 1980-81. Για πάνω από 40 μέρες οι καθηγητές απλήρωτοι, τα σχολεία κλειστά, απεργοσπάστες καθηγητές μετρημένοι στα δάκτυλα (στο δικό μας σχολείο ένας μόνον), μαθητές σε φάση πλήρους συμπαράστασης και, βασικό αυτό που θα πω, οι γονείς απολύτως δίπλα και αυτοί στον μαχόμενο κλάδο. Όλοι ένα σώμα.
Έτσι γίνονταν παλιά οι απεργίες, για όσους δεν ξέρουν. Πολυήμερες, με κόστος τρομερό για τους ανθρώπους που τις έκαναν.
Ποιος σταθερά εργαζόμενος, ποιος δημόσιος υπάλληλος μπορεί να μείνει σήμερα απλήρωτος για 40 μέρες, ώστε να δει και να καταλάβει τι σημαίνει άνεργος, υποαπασχολούμενος, ελαστικά εργαζόμενος, ωρομίσθιος και τ’ ανάλογα;
Κανένας. Ξεπούλημα μόνο.

9/11/2022
«Την εποχήν εκείνη, όταν παίζαν πρώτη προβολή τις ταινίες του Ιταλού κωμικού Τοτό, εμφανίστηκε στην Ήπειρο, στους νομούς Θεσπρωτίας και Πρεβέζης, μια κομπανία παλιαθρώποι κωλομπαράδες πούχαν μαζευτεί κατά κει από πολλές μεριές της Ελλάδος και προσποιούμενοι ότι τάχαμας ήσαντε εργάτες της ηλεκτρικής εταιρείας Πάουερ –όπερ αργότερα έγινε ΔΕΗ– φωρτωνόντουσαν σ’ ένα φορτηγό με σήματα της εταιρείας και μαζί είχανε και δύο στύλους ξύλινους μακρυνάρια, ακουμπισμένους σαν μισοστημένους φαλλούς στην καμπίνα του φορτηγού και αλωνίζανε τις δημοσιές από έξω απ’ την Ηγουμενίτσα μέχρι και τον Μύτικα, κοντά στην Πρέβεζα, προς άγραν τρυφερών νέων, κατά προτίμησιν αλλοδαπών περιηγητών με σακκίδια και σορτσάκια, όπου είχεν ήδη αρχίσει τότε να παρατηρείται η τουριστική κίνηση.(...)
Τότε είχε φτάσει το πράμα στο απροχώρητο και οι αρρενομίκτες αυτοί είχαν ξεπατώσει αγόρια και νέους, όχι μοναχά ξένους, αλλά και ντόπια παλληκαράκια, στο Λαδοχώρι έξω από την Ηγουμενίτσα, στον Πέρδικα, στο Λιβαδάριον, στους Σπαθαραίους, βαθιά αντίπερα απ’ τον Αχέρωνα στο χωριό Χόικα, στους Σιδεραίους, στην Αμμουδιά, στη Λυγιά, στην Καστροσυκιά και πέρα απ’ τον Λούρο στο χωριό Πέτρα. Ολάκερη η δυτική λουρίδα της Ηπείρου είχε γίνει ανάστατη και οι γονείς φοράγανε στ’ αγόρια τους τα γνωστά τσίγκινα σώβρακα, αλλά και με παραπειστικές κωλοτρυπίδες δια τον φόβoν της συμμορίας των κωλόμπων – στην χωροφυλακήν δε είχεν δοθεί διαταγή ότι ανακαλούνται όλες οι άδειες μπας και πετύχαιναν να τους μαγκώσουν τους παλιοκερατάδες, αλλά πού!(...)».

ΠΑΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΟΥΣΗΣ
«Οι Παιδεραστές της Πάουερ»

9/11/2022
Εξουσία, χωρίς πληροφορία και παρακολούθηση δεν υπάρχει. Αν δεν πληροφορείσαι και δεν παρακολουθείς... σε τρώνε. Τα δε λογισμικά είναι σαν τα αναβολικά. Κάποια νομιμοποιούνται μέσα στα χρόνια, ενώ κάποια άλλα είναι παράνομα, μέχρι να νομιμοποιηθούν κι εκείνα, για να απαγορευθούν άλλα νεότερα και ισχυρότερα. Βασικά, τα νέα «υπερ-προϊόντα» είναι παράνομα, καθότι πρώτα θα πρέπει να εξαντληθούν τα νόμιμα, για να έρθει η σειρά τους (ώστε να νομιμοποιηθούν κι αυτά). Έτσι κυλάει το πράμα...
Παλιά την πληροφορία την διακινούσαν οι χαφιέδες. Και πόσους να ’χες απ’ αυτούς; Πάντα κάτι ξέφευγε... Τώρα με τα λογισμικά δεν ξεφεύγει τίποτα. Αν είχαν τα λογισμικά οι Λουδοβίκοι θα κυβερνούσαν ακόμη.

9/11/2022
Ο Δράκουλας Διψάει για Αίμα Παρθένας... Και Πεθαίνει Διψασμένος!
[μην το παίρνετε τοις μετρητοίς, δεν υπάρχουν Δράκουλες, είναι μεταφορική η έννοια...]

7/11/2022
«Ουκ έλαττον ηδομένω εστί μοι και εκθύμως επαινώ το του τρισκαταστεφούς Κωνσταντίνου Ταχτσή διηγημάτιον, εν ω μετά περισσής ευμηχανίας επάδονται μειρακιώδεις υπαλαί υπομνήσεις».
[Εκπληκτική κριτική του Αλέξανδρου Σχινά, ενός μέγιστου χειριστή της ελληνικής γλώσσας, γραμμένη σε επί τούτοις ψευδοελληνικά, για το διήγημα «Τα Ρέστα» του Κώστα Ταχτσή]
Υπάρχουν και κάποιοι, βέβαια, που προσποιούνται τους στρυφνούς και τους «δύσκολους», για να ψαρώνουν τον κόσμο, σε διάφορους χώρους, ενώ κατά βάση είναι «τενεκέδες»...

9 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Ουκ έλαττον ηδομένω εστί μοι και εκθύμως επαινώ"...

    Τάκης Σπετσιώτης
    χα, χα στο πρώτο τεύχος του ''Πάλι'', ε;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν θυμάμαι τώρα σε ποιο ακριβώς τεύχος είναι, αλλά υπάρχει στο κείμενο του Ταχτσή στην επανέκδοση του Πάλι από το ΣΗΜΑ. Γράφει ο Ταχτσής: "Βερμπαλισμός, αλλά τι εκπληκτικός βερμπαλισμός!".

    Τάκης Σπετσιώτης
    ναι, στο 1ο τεύχος.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, τα ρέστα είναι στο 1ο τεύχος, η κριτική του Σχινά δεν θυμάμαι σε ποιο τεύχος είναι.

    Τάκης Σπετσιώτης
    είναι στο τεύχος-2-3 σελ 112, το κείμενο του Σχινά λέγεται ''Περί υπερλεξισμού, κειμενοκολλήσεως και αθανασίας''.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, το είδα, βρήκα και το ακριβές σημείο.

    Grigoris Agyralidis
    Μπα! Δεν μου έρχεται κανείς στο μυαλό! Χαχαχα!

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Ο νταλούκας έχει διατυπώσει την άποψη ότι ο "Ελεθέριος δούγιας" είναι υπαρκτό πρόσωπο, διαφορετικό από τον σχινά. Τον παραπλάνησαν -μάλλον- κάποιες αναφορές του ρένου αποστολίδη, που συνεχίζει την πλάκα του σχινά, με σοβαροφάνεια, σε κάποια γραπτά του , όπως "οι αγησιλαίοι", και κάποιες τηλεοπτικές αναφορές του στην παρέα που έκανε τις πλάκες στο γυμνάσιο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είναι κάτι σαν τον Μπάμπη το Φλου, την περσόνα του οποίου διεκδικούν διάφοροι...

    Anastasios Strikos
    Τρισκαταστεφής επειδή έγραψε το Τρίτο Στεφάνι...

    Alexis Tambouras
    Είχα προλάβει και τoν είχα γνωρίσει στο βιβλιοπωλείο της Εστίας στη οδό Σόλωνος - έτρεφα ήδη για αυτόν απεριόριστο θαυμασμό για την περίφημη " Αναφορά περιπτώσεων " που θεωρώ σταθμό στα ελληνικά γράμματα
    Βέβαια απ' το κοινό πολύ λίγοι τον ξέρουν . Εδώ όσο γράφουν ανοησίες επιφανειακές κι ανευρηματικές διάφοροι - σπεύδουν όλοι κι αλληλοσυγχαίρονται και αλληλοβραβεύονται κι από το κοινό ακούς "υπέροχο" , "φανταστικό" κι "αριστούργημα" κλπ Μόλις γράψει κάποιος κάτι καινοτόμο κι αξιόλογο πέφτει απόλυτη μουδιασμένη μουγγαμάρα ( τουλάχιστο τα πρώτα χρόνια) λες και είναι συνεννοημένοι μεταξύ τους όλοι . Είναι μια ιστορία που δεν παύει να επαναλαμβάνεται με πρώτο θύμα το κοινό που παραμένει επί το πλείστον ένα αδιάβαστο τηλεορασόπληκτο κούτσουρο απελέκητο .
    Τέτοια τούλεγα - για να του δικαιολογήσω το γιατί δεν έχαιρε της στοιχειώδους αναγνώρισης που όφειλε να έχει , τα τελευταία χρόνια που έλειπε στο εξωτερικό - κι άλλα συναφή .
    Χαμογελούσε και πριν με αποχαιρετίσει με κτύπησε στη πλάτη με εγκαρδιότητα . Μετα από κάποιο καιρό έκλεισε η Εστία και πήρε ο διάολος μεγάλο κομμάτι του "Ελληνικού βιβλίου"- έχοντας κλείσει κι η Ενδοχώρα που ήταν γωνία Σίνα κ Σόλωνος με αποτελειωτικό κτύπημα το τεράστιο υπόγειο με τα μεταχειρισμένα του κυρ Κώστα στο μοναστηράκι όπου μπορούσες να βρεις τα πάντα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0GESnsnx54nzB37FpHLadGCgsG9Ec8UJ5xVZSMeSXppBozkNVvnxmMYpRdpF14fyHl&id=100014406333349

    Thimios Nikolopoulos
    Μικρή διορθωσούλα: και στις δυο περιπτώσεις που αναφέρετε τη Σκουφά εννοείτε προφανώς τη Σόλωνος.

    Panos Bosnakis
    Mας είχε βγάλει τη ψυχή η Εστία με τον Σχινά.

    Konstantin Mixos
    Απόλαυση αλλά στοχεύει τους καθαρευουσιάνους λεξιπλάστες που μετά την αυτοεξορία του Ζουράρι έχουν εξαφανιστεί. Τωρα χρειαζόμαστε κάποιον να στοχεύσει την μάστιγα του μεταμοντέρνου λόγου, έχεις διαβάσει πρόγραμμα εικαστικών ή παραστάσεων;

    Vassilis Serafimakis
    Όσο τραυμάτισε τη γλώσσα μας ο χωροφυλακίστικος καθαρευουσιανισμός άλλο τόσο κακό τής έκανε κι ο ψευτοδημοτικισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Δράκουλας Διψάει για Αίμα Παρθένας... Και Πεθαίνει Διψασμένος!"...

    Pantelis Tsalouchidis
    Και στις παρθένες υπάρχει κάποια έλλειψη αλλά ακόμα κάτι γίνεται

    George Floudas
    Γελάμε τώρα, αλλά Είναι ο επίσημος ελληνικός τίτλος του Blood for Dracula των Morrissey - Warhol

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αυτό θυμόμουνα. Τον ελληνικό τίτλο.

    Stylianos Gabriel
    Γιατί υπάρχουν παρθένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Εξουσία, χωρίς πληροφορία και παρακολούθηση δεν υπάρχει"...

    Lefteris Karkas
    Έχεις δίκιο και το θέτεις πολύ ψύχραιμα, ωστόσο το θέμα είναι πως χρησιμοποιούνται αυτές οι πληροφορίες και που λογοδοτούν αυτοί που τις κατέχουν.

    Ioannis A. Vlachos
    Ποια λογισμικά παρακολούθησης έχουν νομιμοποιηθεί διαχρονικά;

    Νίκος Τσιούρβας
    Έτσι ακριβώς! Άλλωστε, όλα έχουν ειπωθεί εδώ και πολλά χρόνια! Εξουσίες... https://youtu.be/VD_CAJHIIQE
    The Conversation - Trailer – HQ

    Γιώργος Δαραβίγκας
    Στο Μητσοτακέικο απλώς είναι οικογενειακή παράδοση,είναι το προσωπικό τους χόμπι.Η αγαπημένη ταινία του Κυριάκου,''Οι ζωές των άλλων''

    Tsividis Petros
    Μάλλον μια χαρά νόμιμα είναι και τα καινούργια https://www.anatropinews.gr/.../%ce%b1%ce%bb%ce%ae%ce%b8.../
    Αλήθειες και Ψέματα για το Predator και τις παρακολουθήσεις | Anatropi News

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Την εποχήν εκείνη, όταν παίζαν πρώτη προβολή τις ταινίες του Ιταλού κωμικού Τοτό"...

    George Floudas
    Εγώ κατάγομαι από το Λούρο σημειωτέον..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καταπληκτικά μέρη...

    George Floudas
    και τότε και τώρα..

    Panos Andreou
    εγώ από Λαδοχωρι

    Dimitris Manos
    Ειλικρινά, νόμιζα ότι τα "τσίγκινα σώβρακα" ήταν παρωδία και όχι "γνωστά".

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Αυτά αργότερα σταμάτησαν ίσως διότι εξαφανίστηκε το είδος, έκλεισε και το Σινεάκ... Τους Σπαθαραίους που λέει, τους ξαναθυμηθήκαμε στα 90ς, όπου εκλεγόταν ένας κοινοτάρχης που έπαιζε σαξόφωνο, είχε ίνδαλμα τον μπιλλ κλίντον και ήθελε να αδελφοποιήσει το χωριό με το λιτλ ροκ του αρκάνσας (αυτό ούτε ο κουτρουμπούσης δεν το είχε φανταστεί).

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ιστορίες από τη ζωή βγαλμένες...

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Υπάρχει και τρκμηρίωση, πράγμα που δεν είχα ελέγξει ως τώρα. https://www.preveza-info.gr/mobile_node.php?id=7759
    Με τον Bill Clinton συναντήθηκε Β.Τζίμα - Mobile - Preveza-info.gr

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πρέπει να υψώσουνε άγαλμα της Ελευθερίας στους Σπαθαραίους, α λα Άιφελ Φιλιατρά

    Patritsopoulos Nikos
    και λενε οτι δεν υπαρχουν σεναρια,πια

    Panos Bosnakis
    Έφτιαχνε κι άλλες προφορικές ιστορίες ο Πητ με κωλομπαραδες που έμειναν άγραφες.

    Stavros Asimakopoulos
    που τον θυμήθηκες τον Κουτρουμπούση!!! respect....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Στις 26-11-1980 η OΛME ξεκινά απεργία διαρκείας με τη μορφή επαναλαμβανόμενων εξαήμερων"...

    Dimitris Trox
    Εκτός από ημερομίσθιο σε χρεώνουν και το ένσημο.Βαρια απόφαση

    Κώστας Παπαθανασίου
    Και 10 χρόνια μετά πάλι ο Κοντο γιαννόπουλος υπουργός
    90-91

    Nikolaos Kotsovos
    Το 1980 ήταν Πρθ ο Ράλλης ο "φασίστας" που δεν διανοείτο να παρέμβει στις αποφάσεις της δικαιοσύνης

    Λάζαρος Ζαπάντης
    Και μετά ήρθε ο σωτήρας.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έντιμος πολιτικός - διάβαζα πρόσφατα το ημερολόγιό του επί χούντας, στην Ελληνοεκδοτική-, αλλά το βαθύ κράτος (της καραμανλικής δεξιάς) τον υπερέβαινε.

    Nikolaos Kotsovos
    τεςπα δεν είναι του παρόντος σε κάθε περίπτωση από το 1974 και μετά καμμία κυβέρνηση της δεξιάς και με τον Λάσκαρη και χωρίς τον Λάσκαρη βαθια ρηχή δεν επενέβαινε στο έργο της δικαιοσύνης για την νομιμότητα απεργιών ή αν υπήρχε απαντούσε το μαζικό σ.κ.Στην σημερινή εποχή εκλείπουν και τα δύο μέρη

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όταν έγραψα "βαθύ κράτος" δεν εννοούσα το καραμανλικό κράτος μετά το '74, αλλά το μετεμφυλιακό, αλλά όπως είπες υπήρχε και κίνημα από κάτω, στην πρώτη Μεταπολίτευση, και ουκ ολίγοι νόμοι καταργήθηκαν στο πεζοδρόμιο.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Κι επίσης σήμερα κατά κανόνα οι γονείς αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς σαν εχθρούς των παιδιών τους.
    Και τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν ως απαρχαιωμένες και απαξιωμένες φιγούρες.
    Πλήρης διάλυση, πλήρης επικράτηση του αντικοινωνικού νεοφιλελευθερισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο τελευταίος λαϊκός αγωνιστής. Ο έντιμος δημοκρατικός ηθοποιός του Θεάτρου Τέχνης Βασίλης Μπουγιουκλάκης..."...

    Stylianos Tziritas
    Το τσάκισε στον λαϊκισμό στο τέλος αλλά ήταν πραγματικά καλός ηθοποιός. Όσοι πρόλαβαν και είδαν παραστάσεις όπου κ μετείχε προσυπογράφουν θαρρώ.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εμένα μου άρεσε και σαν λαϊκιστής πάντως

    Stylianos Tziritas
    χαχαχαχαχα! Δεκτον, ήταν πηγαίος αν μη τι άλλο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Θρυλική παράσταση, 1970

    Stylianos Tziritas
    και παραθέτεις έτσι κι αλλιώς ένα από τα πλέον ανατρεπτικά θεατρικά κείμενα των τελευταίων εξήντα ετών.

    Tanas Atanasoff
    Δήμαρχος Χαρχούδας
    https://youtu.be/ZiK2xiSZbCQ
    Εδώ Λιλιπούπολη - Χραχουδοπριγκιπική τράπεζα κρίσεως 2

    Nikitas Kakavas
    Καλός ηθοποιός μεν, μαγαριστηκε από τον αυριανισμο δε

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν υπήρξε αυριανιστής ο Μπουγιουκλάκης.

    Γρηγορης Σπηλιωτης
    ειχε φαι το καφασι στο κεφαλι σε μια λαικη αγορα τοτε εποχες καναλιου 29 αν θυμαμαι καλα

    Kwstas Agas
    .... και τον θυμάμαι να λέει με παράπονο πώς από το κόμμα τον ξέχασαν [αφού φυσικά τον χρησιμοποίησαν για να κάνουν τη δουλειά τους] ... αυτοί που για χάρη τους είχε φάει καφάσι στο κεφάλι σε λαϊκή αγορά .... Πάντα μου έβγαζε κάτι πολύ συμπαθητικό, άλλοτε σε εκείνο το ασπρόμαυρο σήριαλ "το ημερολόγιο ενός θυρωρού", άλλοτε στις βιντεοκασέτες που νοικιάζαμε και βλέπαμε οικογενειακώς με "Εθνική παπάδων" κλπ κλπ ....

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Η καφασοφάση στο 0:25
    https://www.youtube.com/watch?v=GfRV0cmGHx4
    Κάμερα Αλήθεια - Βασίλης Μπουγιουκλάκης - Κανάλι 29

    Stathis Androutsakis
    Χαρχούδας ή Μπούχαχας... Λιλιπούπολη..!

    Tilemachos Mousas
    Παρακολουθούσα την Κάμερα Αλήθεια , σχεδόν κάθε βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μια κυρία γύρω στα 40 / είχε βγει πρωί, πολύ πρωί / να ποτίσει τις γλάστρες στη βεράντα / φορούσε μπικουτί..."...

    Costis Drygianakis
    Στο ινστιτούτο καλλονής
    κυρίες πάσης ηλικίας
    δίνουνε μεθ' υπομονής
    τη μάχη της παχυσαρκίας!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.lifo.gr/.../efyge-apo-ti-zoi-o-nikos...
    Έφυγε από τη ζωή ο Νίκος Αντωνιάδης, που είχε γράψει και τραγουδήσει το «Ραντεβού», ένα από τα καλύτερα ελληνικά σέικ | LiFO

    Costis Drygianakis
    Να 'ναι αναπαυμένος! Πριν λίγο καιρό ψηφιοποιούσα αυτό το παλιό βινύλιο για να το ακούω πιο εύκολα ... Το "Ινστιτούτο καλλονής' το θυμάμαι να παίζεται στοπ ραδιόφωνο, τέλη 75 μάλλον. Ευχαριστούμε για το άρθρο, Φώντα! Δεν ήξερα ότι ήταν δικός του και "ο Κοκκορας"!

    Σπύρος Παπαδουλάκης
    Λίγο άσχετο με τους στίχους... αλλά θα είχε ενδιαφέρον μια καταγραφή της διεύρυνσης της χρήσης των συνθεσάιζερ τη δεκαετία 70-80 στο ελληνικό τραγούδι και πώς το επηρέασε η εξέλιξή τους.
    Παρατήρησα και σε αυτή και στην προ-προηγούμενη ανάρτησή σου, του Μπουγιουκλάκη, το πώς χρωματίζει τη μουσική το συνθι. Πιο ελεύθερα και μελωδικα σε αυτό το τραγούδι (1975) και πιο sequenced και μετρημένο στη ντίσκο (1980) μουσική του Κραουνάκη.
    (Τι μοντέλα να ήταν άραγε;)

    Nikos Athanassiu
    Ωραιότατο!Αυτή η φαρίφίζα θυμίζει λιγο το Runaway του Del Shannon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Gal Costa...

    George Floudas
    Ασύλληπτη!

    Antonis Antonis
    Πέθανε χθες...
    https://youtu.be/PNr-XhSXAdc
    Balancê

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Γι' αυτό έγινε το ποστ.

    Anastasios Babatzias
    Ενας απο τους καλους λογους να αγορασει κανεις δισκο

    Stelios Panaras
    Απλα εξαιρετικη
    https://www.youtube.com/watch?v=JWTQ6Eico8E
    Gal Costa - Da maior importância

    Dimitris Kalamitsis
    Γενικα τοτε στσ 90s ειθισται η νειλαια να αγοραζει κατι μονο για το εξωφυλλο κ μετα να κατευθυνεται στα ιδιαιτερα.στην προκειμενη περιπτωση δεν ισχυει σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ προσκύνησα όταν άκουσα πριν λίγο καιρό το δίσκο του Giuliano Sorgini--Zoo Folle

    ΑπάντησηΔιαγραφή