Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 472

6/11/2022
Άμα ακούς μουσικές του ’20 και του ’30, blues, ρεμπέτικα, old-timey, pop/jazz κτλ. θεωρείσαι ρέκτης, μελετητής, γενικά... επιφανής ακροατής και σε σέβονται, άμα ακούς μουσικές από τα 60s-70s, και βασικά ροκ, θεωρείσαι κολλημένος και αυτά που ακούς είναι παλιατζαρίες, άμα ακούς 80s-90s θεωρείται ότι ακούς «μοντέρνα» πράγματα, και με καλή πρόσφυση στη μουσική του σήμερα, ενώ άμα ακούς μόνο σημερινά, αγνοώντας, αποδεδειγμένα, 100 χρόνια ηχογραφημένης μουσικής, περνιέσαι για «μέσα στα πράγματα» και προχωρημένος.
Κάτι τέτοια ακούω στην πλατεία του χωριού μου...

5/11/2022
Του λέει ο υπουργός της... αναπτύξεως ότι... είσαι άθλιος, βρωμερός, τρισάθλιος, συκοφάντης, αρχιψεύταρος «είσαι και πατέρας, και δε ντρέπεσαι, άθλιε, βρωμερέ» «και τα υπονοούμενά σου στη Νέα Δημοκρατία μη σου πω τι να τα κάνεις» (σ.σ. να τα βάλει στον κwlo του προφανώς).
Και τι του απαντάει ο Συριζαίος;
«Όσο και να μας υβρίζετε δεν έχουμε κανένα πρόβλημα»!!
Οι Συριζαίοι και ο Χριστός, που τον βρίζανε πάνω στο Σταυρό, και έλεγε «ου γαρ οίδασι τι ποιούσι», είναι το ίδιο πράγμα. Υπομένουν όλες τις ύβρεις και τους εξευτελισμούς για τη δική μας σωτηρία. Θυσιάζονται για το καλό μας, όπως οι μανάδες για τα παιδιά τους.
Τέτοιες πράξεις προσφοράς δεν έχουν όμοιές τους στην Ιστορία.
Οι Συριζαίοι είναι οι χριστιανοί, που τους έριχνε στα λιοντάρια ο Διοκλητιανός, είναι η σύγχρονη Ζαν ντ’Αρκ και οι γενναίοι του Μπρανκαλεόνε μαζί.
Τιμή και δόξα τω Αγνώστω Συριζέω. Κλίνω το γόνυ κι ανάβω το κεράκι... Μπουρλότο!
(όπως θα έλεγε κι η Σαπφώ)

5/11/2022
Πήρα τις προάλλες τη νέα γραμμή του Μετρό, πρωί, και κατέβηκα στον Πειραιά. Δεν είμαι φαν του Μετρό, δεν μου αρέσει να κινούμαι υπογείως σαν τον τυφλοπόντικα, όμως, όπως και να το κάνουμε, το μετρό είναι πολιτισμός. Όταν από τον Ευαγγελισμό φθάνεις στο Δημοτικό Θέατρο σε 20 λεπτά δεν μπορείς, αυτό, να μην το εκτιμήσεις. Προσωπικά θα ήθελα να πηγαίνω μ’ ένα μέσο υπέργειο στον ίδιο χρόνο, αλλά, ok, ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Στην Ελλάδα ζούμε...
Πάντως οι σταθμοί μετά το Αιγάλεω ήταν εντελώς άδειοι. Πέντε βγαίνανε, τρεις μπαίνανε. Πιθανώς ο κόσμος ακόμη να μην το ξέρει, να μην το έχει συνηθίσει. Ίσως, το βράδυ, με τη νεολαία, να έχει περισσότερο κόσμο.
Κατέβηκα στον Πειραιά για να περπατήσω στην Τρούμπα. Είχα χρόνια να περάσω από τη Νοταρά και τους γύρω δρόμους. Τελευταία φορά στα 90s, πριν στα 80s. Κατεβαίνω Πειραιά, αλλά όχι κέντρο. Πασαλιμάνι, Πειραϊκή, Καλλίπολη, Χατζηκυριάκειο, παλιότερα Δραπετσώνα και Καστέλλα... αλλά κέντρο όχι.
Εντυπωσιάστηκα από το κέντρο του Πειραιά. Λελογισμένη κίνηση, καθαριότητα, κόσμος ήρεμος, χαλαρός, όχι αυτό το χάλι του αθηναϊκού κέντρου. Μου άρεσε πολύ. Και τα μαγαζιά πολύ ωραία.
Η Τρούμπα έχει κάτι το μυθικό για μένα, και για άλλους υποθέτω. Ξέρω ’γω... έχω την εντύπωση πως όταν περνάω από κει είναι σαν να ανεβαίνω στο... όρος Σινά ή στο όρος των Ελαιών. Έχει μια ιερότητα ο χώρος. Στεκόμουν και κοίταζα τα τελευταία παλιά σπίτια –υπάρχουν ακόμη κάτι μισογκρεμισμένα, κάτι αδειανά, κάτι διαλυμένα– και προσπαθούσα να μαντέψω πού ακριβώς ήταν οι 45 Γιάννηδες και το Hotel Άδωνις.
Πάλι καλά που δεν βγήκε κανένας, από τα παρακείμενα μαγαζιά, να μου πει... ψάχνεις τίποτα ρε φίλε; Δεν θα ’ξερα τι να του πω...
Τέλος πάντων εγώ δεν τραβάω φωτογραφίες –και δεν τράβηξα καμία στον Πειραιά–, σας κερνάω όμως μία παλιά από την Τρούμπα, που αξίζει περισσότερο από 50 ή και από 100 καινούριες. Αληθινή ε... Όχι από ταινία με το Φέρμα και την Καλουτά...

4/11/2022
Προκλητικός, φαλλοκράτης δεξιός, σε κουβέντα με χαζή, παπαγάλο συριζαία.
[βιβλική καταστροφή]

4/11/2022
Μητσοτάκης και Μπακογιάννης κατάφεραν να κάνουν την Αθήνα αβίωτη, μέσα σε 2-3 χρόνια και κουβέντα δεν γίνεται. Διέλυσαν την πόλη.
Ποτέ δεν είχε τόση κίνηση η Αθήνα. Η κατάσταση είναι πλέον άνευ προηγουμένου. Ακόμη και στα περίχωρα να πας τα παίζεις. Κολλάς παντού. Εχθές το απόγευμα κόλλησα διαδοχικά σε Ελληνικό-Σούρμενα, Αργυρούπολη, μέχρι Καρέα. Από το ρεύμα καθόδου δε, προς τα νότια προάστια, τα αυτοκίνητα ακίνητα ή σημειωτόν για χιλιόμετρα. Να μην πούμε για το κέντρο της Αθήνας. Δεν υπάρχει ώρα που να μην γίνεται χαμός. Ποτέ δεν θυμάμαι τέτοιο χάλι. Σκέφτομαι να πάω στα Πατήσια να πάρω κάτι βιβλία, και καταστρώνω σχέδιο αποβραδίς για το πώς και πότε θα φθάσω. Τη μισή μέρα την ξεγράφω. Κάνανε τους ανθρώπους να αρνούνται να μπούνε στα λεωφορεία, που ανεβοκατεβαίνουν μισοάδεια.
Μέχρι να δούμε πλήρες μετρό της προκοπής θα περάσουν δεκαετίες και μέχρι τότε το μόνο που θα έχουμε θα είναι λεωφορεία. Με απαξιωμένα λεωφορεία η πόλη οδεύει σε κυκλοφοριακή παράλυση.
Κανείς δεν ασχολείται μ’ ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα, από το οποίο εξαρτάται η ίδια μας η επιβίωση. Ψυχική και σωματική.
Ο Μητσοτάκης είναι ικανός για να κοροϊδεύει μόνο τον Τούρκο, που έχει πληθωρισμό 85%. Τα δικά του τα χάλια δεν τα βλέπει.

4/11/2022
Από τους αγώνες της Κέρκυρας είχε βγει (και) ο Αρθούρος Αντενούτσι και αυτό είναι ένα από τα καλύτερα άγνωστα ελληνικά άλμπουμ των έιτις.
Πάτε και αγοράζετε ό,τι σας λένε οι... πολύξεροι δισκοκριτικοί (δεν βγάζω τον εαυτό μου απ’ έξω), ενώ θα πρέπει να ποντάρετε, πρώτα, στο ένστικτό σας. Απορώ δε, σε σχέση με τη «Μοναξιά», γιατί τόσα χρόνια δεν την έχει πάρει κανένας χαμπάρι, ώστε να γράψει κάτι...
Μπράβo στον Αντώνη, που την ανέβασε, αλλά καλό θα ήταν να καθαρίσει το δίσκο σε 2-3 σημεία (γιατί «πηδάει») και να τον ξανανεβάσει. Αξίζει τον κόπο να το ξανακάνει...
https://www.youtube.com/watch?v=4tMmWd1dDzU&t=231s

3/11/2022
Κωστής Μαραβέγιας: «Έκλεισα πια με τα ηλιοβασιλέματα και τις φεγγαράδες. Θέλω αστική βρωμιά!» (νέο αυτό)
Μόνικα: «γυρίζω στην αλητεία του ροκ» (παλιότερο αυτό)
Τώρα με το «μεγάλο περίδρομο» του Μπακογιάννη τέρμα η... αστική βρωμιά. Παντού ζαρντινιέρες, πεζόδρομοι, στέγαστρα, συντριβάνια, ποστ-μόντερν κάδοι σκουπιδιών και ποδηλατάδες.
Μαραβέγια, άμα θες αστική βρωμιά πήγαινε στο Λάγκος καλύτερα ή στην Κινσάσα. Μπας και γλιτώσουμε κιόλας... (γελιο)

2/11/2022
Μια γιορτή για τον ήχο, την εικόνα και την μουσική είναι το BLACKBOX Audio Video Show 2022, που περιλαμβάνει εκθέσεις συσκευών, κορυφαίων κατασκευαστών απ' όλο τον κόσμο, με παράλληλη δυνατότητα αγοράς βινυλίων και βιβλίων σε προνομιακές τιμές, με live και λοιπά μουσικά projects, που θα εξελίσσονται κατά την διάρκεια της έκθεσης, με workshops Ελλήνων και ξένων ομιλητών κ.λπ.
Στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel, Λεωφ. Αλεξάνδρας 10, το Σαββατοκύριακο 5 & 6 Νοεμβρίου. Γενική είσοδος: 5 Ευρώ / ημέρα.

1/1/2022
Στην Κόλαση του Dante με φαρφίζες...
https://www.youtube.com/watch?v=V7LPsURvbE0&t=4175s

16 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Στην Κόλαση του Dante με φαρφίζες..."...

    Kwstas Agas
    το βρίσκω πολύ ωραία ιδέα του Μιχάλη Παπαδάκη !!!! [κι εν τω μεταξύ τη λέξη "φαρφίσα" την άκουσα από τον αείμνηστο Δημήτρη Πολύτιμο, όταν συναντηθήκαμε το 2002 περίπου στο στούντιο για να παίξει πλήκτρα σε δικά μου τραγούδια! Τον ρώτησα "κύριε Δημήτρη ποιο ήταν το πρώτο σας αρμόνιο" ?? κι εκεί που περίμενα να μου απαντήσει "Hammond" με εξέπληξε : "το πρώτο που απέκτησα ήταν μια φαρφίσα" !!!! ]

    Babis Srlmt
    Διαμαντάκι αυτό το βίντεο,δεν περίμενα οτι θα καθόμουν τόσην ώρα να το παρακολουθώ.Πολύ καλή παραγωγή (αν το λέω σωστά)

    Dimitris Kiranastasis
    Ηχαρα!

    Θανάσης Τουρτούρας
    Για δες...

    Ioannis Tsakiropoulos
    Θανάση φίλε μου, πρωτα πες μου πως είσαι και πως έχεις την οικογένεια και όσο για τα άσματα με φαρφισα τα'χω σκαλίσει όλα, ότι υπαρχει

    Ioannis Tsakiropoulos
    Ευχαριστώ για την υπενθυμιση

    Θανάσης Τουρτούρας
    Είσαι μεγάλος παίκτης και όχι μόνο της φαρφίσα.

    Ioannis Tsakiropoulos
    εεεε ναι παναθα γαρ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Μια γιορτή για τον ήχο, την εικόνα και την μουσική είναι το BLACKBOX Audio Video Show 2022"...

    Harry Gordon
    Στενοχωριεμαι που θα λειψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κωστής Μαραβέγιας: «Έκλεισα πια με τα ηλιοβασιλέματα και τις φεγγαράδες. Θέλω αστική βρωμιά!» (νέο αυτό)"...

    Vassilis Serafimakis
    Ο Μεγάλος Περίπατος είναι βρωμερός και μεταφορικά και κυριολεκτικά.

    Tanas Atanasoff
    Από αυτόν εδώ πως θα γλυτώσουμε...?? -->
    https://www.efsyn.gr/.../365193_i-synaylia-argyroy-50...
    Η συναυλία Αργυρού - 50 Cent προάγει τον τουρισμό;

    Aris Karampeazis
    Μαχαιριτσας : «είναι ροκ η Μόνικα: Αυτό θέλετε να μας πείτε ;»

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, ότι... Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.

    Aris Karampeazis
    υπήρχε μια αλληλουχία σε όλα αυτά κάποτε , ο Μαχαιριτσας αγωνιούσε αν η Μονικα είναι ροκ και αυτόν δεν τον θεωρούν ροκ , η Μονικα επέστρεφε στο ροκ κλπ Για τα του Μπακογιάννη δεν θέλω να πω κάτι.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το τι μπορεί να είναι ροκ είναι τελείως ασαφές. Και γιατί να μην είναι η Μόνικα ροκ δηλαδή; Κάποτε μπορεί να ήταν ή και τώρα, δεν ξέρω. Μεγάλοι ρόκερ έχουν εμφανισθεί στην Eurovision. Το ροκ είναι χιλιάδες διαφορετικά πράγματα. Η μαλακία είναι να νομίζουν κάποιοι ότι το ροκ είναι αλητεία.

    Aris Karampeazis
    ναι δεν διαφωνώ σε όλα αυτά, και ούτε το ροκ είναι απαραίτητα θετικό πρόσημο. Απλά όποτε ακούω περί Μονικα και Ροκ μου έρχεται συνειρμικά στο νου η εμμονή του μακαρίτη περί αυτού.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν ήταν εμμονή δική του ρε φίλε. Μιλάει για κείνον (τον χι ψι), που δεν θεωρούσε ροκ τον Βασ. Παπ. και θεωρούσε την Μόνικα ή τον Μαραβέγια...
    >>Θα αμφισβητήσει κάποιος ένα εκατομμύριο νέους και 25 χρόνια συναυλιών στα γήπεδα, επειδή, έτσι την είδε, να θεωρεί ότι ροκ είναι η Μόνικα και ο Μαραβέγιας;<<

    Aris Karampeazis
    Ε εντάξει τώρα , απλά έκανε προβολή στον ΒΠ, για να μην πει για την παρτη του, το είχε χάσει τότε, έλεγε σαχλαμάρες. Και βασικά κανεις δεν θεωρούσε ροκ την Μονικα. Πρώτος ο Μαχαιριτσας την είπε ροκ… ο ΒΠ ποτε δεν ασχολήθηκε με το αν τον λένε ροκ ή δεν τον λένε. Ο Μαχαιριτσας είχε βαρυ κόμπλεξ με αυτό το θέμα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάνεις μεγάλο λάθος για τον ΒΠ. Έχω συνέντευξη που αναρωτιέται από τα 80s (σε σχέση με το ροκ), γιατί από τότε τον αμφισβητούσαν. Εγώ συντάσσομαι με πάμπολλα απ' αυτά που έχει πει ο Μαχαιρίτσας, και τα έχω γράψει. Καλό είναι λοιπόν αν υπάρχουν τίποτα μαλακίες που να έχει πει να μου τις πεις συγκεκριμένα, και να τις κουβεντιάσουμε, γιατί αυτό δεν το θεωρώ μαλακία (με την Μόνικα και με τον Μαραβέγια), το θεωρώ πολύ σωστό. Κι εγώ θα την έλεγα ροκ τη Μόνικα όταν είχε σκάσει μύτη, μπορεί και πιο μετά. Και τώρα ακόμα... δεν ξέρω...
    Και μάλιστα ο ΒΠ είχε πει πως - στο λέω με δικά μου λόγια, όπως το θυμάμαι - πως αυτοί που λένε ότι δεν είμαι ροκ είναι μαλάκες και πως εγώ ενδιαφέρομαι να κριθώ μόνον από τον Joe Cocker (κάπως έτσι το είχε πει, στα 80s). Τα είχε πάρει άγρια. Στα 80s τον αμφισβητούσαν πιο πολύ απ' όσο μετά.

    Aris Karampeazis
    το να αναρωτιέται στα 80s ο ΒΠ γιατί τον αμφισβητούν είναι φυσιολογικό, δεν τον άκουσα ποτε να γκρινιάζει όμως . Το να ξεκατινιάζεται ο ΛΜ το 2010-12 (τότε δεν έγιναν αυτά ; ) που γέμιζε και Καλλιμάρμαρα κλπ , δηλαδή χωρίς ουσιαστικό λόγο, είναι κόμπλεξ. Στις συνεντεύξεις σε μετρονομο κλπ αναφέρομαι. Τα εξαντλήσαμε αυτά τότε. Μονικα έφτασε στις παρυφές του indie lo fi και λόγω του αδερφού της. Τα υπόλοιπα ήταν εμμονές του Μαχαιριτσα. Έκραζε ως αστοιχείωτους αυτούς που δεν τον αποκαλούσαν ροκ επειδή έπρεπε σώνει και καλά να τον αποκαλούν ροκ κλπ φαύλος κύκλος. Ποιος ξέρει ίσως να μην ήταν και πολύ καλά με το πως ήταν καλλιτεχνικά, όταν έπαιζε σε νιοστες αναβιώσεις του Αχ Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν την θυμάμαι σημείο προς σημείο τη συνέντευξη στον Μετρονόμο, πρέπει να την βρω. Γενικά, καλά κάνανε και γκρινιάζανε όλοι αυτοί. Ο Βασ. Παπ. έπαιζε ροκ από το 1966 ρε φίλε (όταν όλοι ήταν αγέννητοι). Ποιος μαλάκας θα βγει να πει ότι δεν ήταν ρόκερ ο Βασ. Παπ; Το ίδιο και ο Μαχαιρίτσας. Το να σε αμφισβητούνε οι άσχετοι και οι χθεσινοί, όταν εσύ έχεις ανοίξει δρόμους στην Ελλάδα δεν πάει, δεν είναι σωστό. Εδώ αμφισβητούνε άλλοι τον Νταλάρα αν είναι λαϊκός ή όχι. Έχει πει φοβερά πράγματα ο Νταλάρας, πάνω σ' αυτό, σε συνεντεύξεις. Γενικά οι περισσότεροι που αμφισβητούνε, σε στυλ αυτοί είναι και αυτοί δεν είναι, είναι για τα πανηγύρια. Λίγοι καταλαβαίνουν τι στ' αλήθεια παίζεται.

      Aris Karampeazis
      κανεις δεν το έλεγε, ο Μαχαιριτσας είχε θέμα που δεν τον αναφέρανε ως ρόκερ. Αυτό λέω . Λες και έπρεπε να υπάρχει μια νόρμα να λέμε κάθε τόσο, α είναι ροκ και αυτός και ο άλλος κλπ. δηλαδή υπήρχε περίπτωση να γράψει κάποιος κάτι για την Μονικα και να αμφισβητήσει στο κείμενο του τον ΒΠ; Αν βρεθεί έστω και ένα τέτοιο κείμενο

      Beavis Sage
      Διευκρινηστικη η συζητηση. Αλλα μπορει καποιος να μου πει απο που προκυπτει η monika ως ταλεντο; Δηλ. Τι ακριβως δημιουργησε που να θεωρηται ως βαση εκτιμησης μουσικου δημιουργου αναφορας. Και μιλαμε για Ελλαδα ε; Με Χτζηδακιδες, θεοδωρακηδες, Μουτσηδες Ξαρχακους Μαρκοπουλους κλπ. Κλπ και ενα σκασμο συγκροτηματα στα 80s και 90ς μεχρι σημερα με πηγαιες τασεις και το κυριωτερο αναφορες. Θα γινω κακος αλλα θα το πω: Τι σκατα ειναι η Μονικα;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όλοι τα λέγανε. Και σε παρέες δικές μου τους βρίζανε αυτούς (Βασ. Παπ, Μαχαιρίτσα κ.λπ.). Εσύ τι λες, για μαλάκες τους είχες να μην ξέρουν τι συζητιέται από δω κι απο κει; Φτάνανε στ' αυτιά τους πολλά και αντιδρούσαν, και καλά κάνανε. Και ειδικά με τα μπλογκ γινόταν μάχη, από το 2005 και μετά. Έπεφτε πολύ κράξιμο. Ο Μαχαιρίτσας από τα μπλογκ κινούμενος τα έλεγε αυτά.

      Aris Karampeazis
      τίποτε τέτοιο δεν θεωρείται η Μονικα. Και ούτε ροκ θεωρήθηκε ποτε. Εδώ συζητάμε για μια άστοχη τοποθέτηση του Μαχαιριτσα περί του ότι δήθεν αναγορεύτηκε ως ροκ η Μονικα ενώ δήθεν υποτιμήθηκε ως μη ροκ ο Βασίλης Παπακωνσταντινου. Που τίποτε από τα δυο δεν έγινε στον πραγματικό χρόνο που το έθεσε και από τους ίδιους τυχόν ανθρώπους.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καραμπεάζη δεν είσαι καλά ενημερωμένος επί του θέματος. Δεν κρίνεις αντικειμενικά τον Μαχαιρίτσα. Έχεις λανθασμένες προσλαμβάνουσες, γιατί δεν μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο. Ότι σου 'κλεψε κανα χωράφι π.χ. και τον έχεις άχτι. Τους καλλιτέχνες δεν τους έχουμε άχτι. Είναι τελείως λάθος αντίληψη αυτή. Εγώ έχω γράψει καλά λόγια ακόμη και για τον Μαραβέγια. Και για την Μόνικα εννοείται.

      Aris Karampeazis
      ποια blog αντιπαραβάλλανε Μονικα, Βασίλη Παπακωνσταντίνου και Μαχαιριτσα ; Πραγματικά θέλω να τα διαβασω. Άλλο το αν απλώς αγνοούσαν τον Μαχαιριτσα … τώρα το τι συζητιέται οκ… εμείς συζητάγαμε αρνητικά και για τους Last Drive και τα γράφαμε κιόλας. Δεν τους είδα να αγωνιούν αν είναι ροκ… ο μόνος άνθρωπος που εγώ είδα να έχει την αγωνία να τον αποκαλούν ροκ ήταν ο Μαχαιριτσας… με αυτό τον καημό πήγε δηλαδή ;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε βρίζανε τον Μαχαιρίστα στα μπλογκ. Πού κολλάς με την Μόνικα; Ξεκόλλα ρε φίλε. Τα ονόματα είναι τυχαία. Θα μπορούσε να πει άλλα ονόματα.

      Aris Karampeazis
      σε τι δεν είμαι ενημερωμένος ; Εγώ έχω γράψει καλά και για τον Μαχαιριτσα. Αλλά σε όλη αυτή την περίσταση υπήρξε μικροπρεπής κατ’ ελάχιστο. Λες και τα είχε ανάγκη… που βέβαια κάποια ανάγκη θα τα είχε , άσχετα από χωράφια κλπ
      αυτά είπε , δεν είπε αλλα. Σε ποια μπλογκ και γιατί τον βρίζανε ;

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν είσαι ενημερωμένος σε σχέση με την άγρια αμφισβήτηση που τρώνε από τους δήθεν εναλλακτικούς οι εντεχνορόκερ και οι πουρόκερ από το ξεκίνημα της φάσης. Στα έιτις ήσουν πρακτικά αγέννητος για να δεις τι βρίσιμο έτρωγε ο Γιοκαρίνης π.χ. και άλλοι σαν κι αυτόν. Ζουγανέληδες κ.λπ. Και όλοι έχουν αντιδράσει σ' αυτά, ο καθένας με τον τρόπο του και με την ψυχοσύνθεσή του. Εδώ σου λέω ότι κάποιοι καθαρολόγοι και καλά αμφισβητούν ακόμη και τον Νταλάρα - κι έχει απαντήσει ο Νταλάρας.
      Κακώς πάντως κάνουμε αυτή την κουβέντα εδώ. Εμένα δεν μου αρέσει να κουβεντιάζω εδώ. Το βαριέμαι αφόρητα. Να τα πούμε έξω.

      Aris Karampeazis
      ρε Φώντα λες να μην τα ξέρω αυτά ; Τι λέμε τώρα ; Επι της ουσίας για εμένα καλά τους κάνανε και την τρώγανε την αμφισβήτηση κλπ. Εγώ τους γουστάρω , αλλά καταλαβαίνω την θεματική εναντίον τους. Αυτά τα έχουμε λύσει 200 χρόνια τώρα. Ξαναλέω όμως : ο Γιοκαρίνης είναι μάγκας και δεν ασχολείται. Ο Μαχαιριτσας ήταν κομπλεξικός και μας έλεγε για την Μονικα και δεν τολμούσε καν να πει για την παρτη του, αλλά έβαζε μπροστά τον ΒΠ, αφού γνώριζε ότι τον τελευταίο τελικά όλοι τον έχουν παραδεχτεί έστω και ως nostalgia act. Σιγά το μέγα ζήτημα να μην είμαστε ενημερωμένοι ανεξάρτητα από ημερομηνία γέννησης.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Λες ότι είσαι ενημερωμένος επειδή υποθέτεις κάποια πράγματα, όχι γιατί έχεις μελετήσει συνεντεύξεις του Ζουγανέλη ή του Κούτρα σε σχέση με το ροκ. Εντάξει, μπορεί και να κάνω λάθος, δεν ξέρω... Δεν ξέρω τι έχετε λύσει εσείς εδώ και 200 χρόνια. Επέτρεψέ μου να αμφισβητώ κι εγώ διάφορα που λέγονται από τους ειτάδες και τους ναϊντάδες. Δεν τους θεωρώ, γενικώς λέω, σοβαρούς πάνω στο ροκ, γιατί αγνοούν το ροκ του '60 και του '70. Δεν το ξέρουν και δεν το έχουν μελετήσει. Το κομπλεξικός, να με συγχωρείς, δεν το θεωρώ κριτική, το θεωρώ... ιατρική διάγνωση. Και δεν το παίρνω στα σοβαρά σαν χαρακτηρισμό. Και κάνεις λάθος στο ξαναλέω αν νομίζεις ότι ήθελε να μιλήσει για τον εαυτό του κι έβαζε μπροστά τον Βασ. Την αμφισβήτηση που έχει φάει ο βασ. δεν την έχει φάει κανένας ρόκερ στην Ελλάδα (κι έχει αντιδράσει άγρια, στο ξαναλέω, και ο ίδιος ο Βας.).

      Aris Karampeazis
      δηλαδή είχε τέτοιο καημό ο Μαχαιριτσας για την αμφισβήτηση που έτρωγε ο ΒΠ ; Υπερβολικά αλτρουιστικό μου ακούγεται, άλλωστε γενικώς ο χαρακτήρας και η συμπεριφορά του Μαχαιριτσα ήταν γνωστά. Αλλά οκ, συμφωνώ, καλύτερα από κοντά

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι, αμέ, γιατί; Κολλητοί ήταν. Μαζί ξεκόλλησαν το κάρο από τη λάσπη. Και ο Τσακνής τα έχει πει αυτά. Εντάξει ο Μαχαιρίτσας μπορεί να ήταν και λίγο περισσότερο γκρινιάρης. Δεν με ενοχλεί αυτό. Την ουσία κοιτάω. Ο καθένας έχει το στυλ του.

      Aris Karampeazis
      για τον Κούτρα ας μην πούμε, ο Ζουγανέλης στις συνεντεύξεις του έχει 10.000 άλλους καημούς πέρα από το ροκ… και έχουμε δει τώρα τι έχει φτάσει να λέει (δεν λέω καταντήσει επειδή και αυτόν τον γουστάρω). Γενικώς ΟΚ να μη αποθεώνουμε τους ανεξάρτητους κλπ αλλά και να μην μοιράζουμε συγχωροχάρτια στους υπόλοιπους . Ο καθένας έκανε ότι έκανε. Και πρακτικά όλοι ήταν ΟΚ με την φάση εκτός του Μαχαιριτσα ο οποίος ήθελε να είναι Άγιος και στα δυο ταμπλό. Ε δεν πάει έτσι … μην λέμε ότι θελουμε

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όλοι κρίνονται, αλλά όταν γνωρίζουμε ακριβώς τι λένε και τι πράττουν. Όταν έχουμε δηλαδή την πληρέστερη εικόνα γι' αυτούς. Και αυτό που είπα περί αγέννητου, το πιστεύω. Γιατί η γνώση δεν είναι μόνο τα διαβάσματα σε παλιά περιοδικά, αλλά και οι εμπειρίες που έχεις ζήσει, όπως και οι παρέες με άτομα που ζήσανε καταστάσεις πριν γεννηθείς. Εγώ τα πιο πολλά για τα σίξτις, γιατί ήμουν πρακτικά αγέννητος τότε, τα έχω μάθει από μεγαλύτερούς μου, που μου έχουνε πει πράγματα σωστά, τα οποία δεν τα έχω δει σε βιβλία. Το να ξέρεις για μια εποχή καλά είναι φοβερά δύσκολο πράμα και θέλει πολυδιάστατη προσέγγιση. Δεν είναι μόνο τα έντυπα και οι δίσκοι. Και αυτά μετράνε φυσικά πολύ, αλλά είναι κι άλλα. Εγώ τώρα μπορεί να "βρίζω" τον Πορτοκάλογλου να πούμε, αλλά έχω πλήρη γνώση έργων και λόγων του από τα early 80ς. Τα έχω βιώσει και τον ξέρω καλά.

      Διαγραφή
    3. Aris Karampeazis
      πάντως δεν μιλάμε για το 1980, αλλά για το 2012. Τότε έβγαλε το κόμπλεξ ο Μαχαιριτσας, που είχαμε όλοι γεννηθεί για τα καλά. Και δεν είδα να συγκρίνει ΒΠ με Clown ας πούμε , αλλά με Μονικα. Εκτός και αν κουβαλαγε τόσο βαρύ φορτίο τριάντα ετών και του βγήκε στη Μονικα.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το 2012 θα έλεγε για Κλόουν; Καλά, είναι λογικό αυτό που λες; Για Μόνικα θα έλεγε. Γιατί αυτή ακουγόταν παντού (και πέρναγε και σαν ροκ σε πολλούς). Και για το 2012 να μιλάς, άμα δεν ξέρεις τα του '80 και τα του '60 πάλι θα έχεις πλημμελή γνώμη. Είναι σύνθετο το θέμα, δεν είναι απλό. Είναι σαν να μιλάς για τον Μητσοτάκη και να αγνοείς τον πατέρα του, την ΕΡΕ κ.λπ. Εντάξει, ο καθένας μπορεί να λέει και να μιλάει για όποιον να 'ναι. Το θέμα είναι εσύ κάθε φορά σε ποιον θα δίνεις βάση. Δεν μπορεί να μετράνε όλες οι γνώμες το ίδιο. Δεν γίνεται αυτό.

      Aris Karampeazis
      το 2012 δεν υπήρχε κανεις απολύτως που να συνδέει την Μονικα με τον ΒΠ. Ήταν εφεύρημα του Μαχαιριτσα για να προβάλει το κόμπλεξ του. Σε επόμενη συνέντευξη δε, άφησε στην άκρη τον ΒΠ και είπε και για την παρτη του. Αυτά έγιναν τώρα , τι να λέμε ; Ότι δεν έγιναν.σιγά το σύνθετο ζήτημα ο μόνιμος καημός του Μαχαιριτσα να αναγορευτεί ροκ πατριάρχης.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν είχε τέτοιο καημό ο Μαχαιρίτσας. Τον παρεξηγείς σφόδρα. Η Μόνικα, στο ξανάπα, δεν θες να το καταλάβεις, ήταν ένα πρόσωπο της επικαιρότητας, γι΄ αυτό το συνέδεσε. Ως ένα νέο εναλλακτικό πρόσωπο, που τότε έκανε στράκες, και που πολλοί την θεωρούσαν ροκ κ.λπ. Θα μπορούσε να ήταν ένα άλλο όνομα. Μην κολλάς σ' αυτό. Δες την ουσία. Ότι η αμφισβήτηση που δεχόταν ο Βασ. ο Μαχαιρίτσας, ο Τσακνής, οι Πυξ Λαξ κ.λπ. από τους τάχα μου-τάχα μου εναλλακτικούς είναι μία από τις μεγαλύτερες χίμαιρες που έχει βιώσει ο χώρος από το '80 και μετά. Αυτή είναι η ουσία της υπόθεσης. Και ο Μαχαιρίστας το ήξερε, το είχε καταλάβει βαθιά εννοώ. Άλλοι του σιναφιού του, ο Μπουλάς ας πούμε, λέω στην τύχη ένα όνομα, μπορεί να μην το είχαν καταλάβει. Ο Μαχαιρίτσας σκεφτόταν πάνω σ' αυτά τα θέματα από τα έιτις ήδη. Το να σκέφτεσαι δεν είναι απλό. Είναι το πιο δύσκολο. Ή άλλοι μπορεί να σκέφτονται και να λένε μόνιμα πράγματα που δεν στέκουν, όπως ο Αγγελάκας ή ο Alex K. Και αυτό συμβαίνει, μ' αυτούς, γιατί αγνοούν καταστάσεις από τα σίξτις και τα σέβεντις (ή έχουν λάθος εντυπώσεις γι' αυτές), τις οποίες δεν αγνοεί ο Μαχαιρίτσας.

      Aris Karampeazis
      ρε Φωντα αποκαλείς χίμαιρα κάτι που δεν είχε καμία πρακτική και ουσιαστική συνέπεια σε κανέναν. Και ακόμη και αν δεχτώ ότι είχε ψυχολογική συνέπεια στον Μαχαιριτσα, το ζήτημα είναι αστείο. Ειλικρινά δεν μπορώ να παρακολουθήσω αυτή τη συλλογιστική. Αν γράφει κανεις στα δηθεν ζενίθ του χυδαία τραγουδάκια για το μικρό σου το γατί και τα ροφήματα στο κυλικείο, μην περιμένει να αναγορεύεται και σε έλληνα Zappa. Μια χαρά του έκατσε η φάση και λίγα άκουσε. Μαχαιριτσας και λοιποί έχουν κάνει ζημιά και το ξέρουμε. Δεν θα τους λυπηθούμε κιόλας… τι χίμαιρα ζήσανε δηλαδή σε σχέση με τις επιλογές τους ;και ποιοι είναι οι τάχα εναλλακτικοί ; Οι Deus ex machina ας πούμε ; Μια χαρά εναλλακτικοί ήταν . Και οι τρύπες ακόμη παρα την Virgin εναλλακτικοί ήταν μέχρι τέλους.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Διαφωνώ εντελώς με το "χυδαία". Το δημιουργικό ζενίθ του Μαχαιρίτσα ήταν στα 80s, όχι στα 00s. Τότε μπορεί να ήταν το εμπορικό ζενίθ του. Μην τα μπερδεύεις. Δεν εξέφραζαν καλύτερα την πραγματικότητα στον τόπο οι Last Drive από τον Μαχαιρίτσα. Βασικά, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουνε. Εγώ δεν βλέπω μεγάλες διαφορές. Αυτοί που βλέπουν μεγάλες διαφορές είναι κολλημένοι για μένα και κακώς ή πλημμελώς πληροφορημένοι. Δεν υπαινίσσομαι για σένα κάτι. Εσύ είπες ότι έχεις γράψει και καλά για τον Μαχαιρίτσα. Η χίμαιρα είναι να νομίζεις ότι ο indie ή ο εναλλακτικός είναι a priori αυθεντικότερος του Μαχαιρίτσα. Και αυτό το νομίζουν χιλιάδες. Δεν ξέρω αν είναι οι περισσότεροι. Είναι όμως πολλές ροκ φατρίες, που έχουν και λόγο και δύναμη στα μίντια κ.λπ. Σκέψου ας πούμε πως μόνο εγώ βγήκα θαρραλέα και υπερασπίστηκα τις απόψεις του κι έχω δεχτεί σκληρή κριτική γι' αυτό (και όχι μόνο από σένα).

      Διαγραφή
    4. Nikos Athanassiu
      φιλαρακι ο Μαχαιριτσας δεν ειχε κανενα κομπλεξ . Στο λεω εγω

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τέλος πάντων ωραία κουβέντα. Με παρέσυρες... Πάρε Ξαγά, Χάρη, Τζιρίτα κι ελάτε να τα πούμε από κοντά.

      Aris Karampeazis
      OK, επι της αρχής ας τα δεχτούμε αυτά . Τι αντίκτυπο είχαν στον Μαχαιριτσα και έβγαζε χολή ; Επειδή έβγαζε όπως και να το κάνουμε. Και σίγουρα δεν τον ενδιέφερε η ορθή θεώρηση της ροκ ιστορίας, παρα η δίκη του θέση σε αυτή. Τώρα για τους ιντυ, τους mainstream κλπ ξαναλέω εμείς τα έχουμε λυμένα. Εγώ τότε είδα ότι ο Μ. Ήθελε να είναι στην μια πλευρά ως αποδοχή δημοτικότητα εμπορικότητα και να τον καλωσορίζουν και στη απέναντι ως προσφορά επιδραστικοτητα και κυρίως ροκ ταυτότητα που πολύ τον απασχολούσε. Best of both worlds δηλαδή. Τα περί αυθεντικότητας δεν ισχύουν a priori, αλλά όταν σε μια καριέρα τριάντα χρόνων και οι δυο μας θα εστιάσουμε στα 80s (εγώ μάλιστα του δίνω και λίγα 90s) ε κάποιο ζήτημα υπάρχει. Και ο ΛΜ ήξερε καλά τα ζητήματα του και για αυτό και ‘γκρίνιαζε’ με κάθε ευκαιρία
      θα τους μαζέψω όλους, αλλά θα συζητήσουμε αλλά θέματα . Άντε καλό βράδυ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>Τι αντίκτυπο είχαν στον Μαχαιριτσα και έβγαζε χολή ; Επειδή έβγαζε όπως και να το κάνουμε.<<
      δεν πιστεύω ότι έβγαζε ιδιαίτερη χολή, μάλλον καθόλου χολή, λίγο γκρίνια ίσως
      >>Και σίγουρα δεν τον ενδιέφερε η ορθή θεώρηση της ροκ ιστορίας, παρα η δίκη του θέση σε αυτή.<<
      Το θέμα είναι ότι αυτά δύο συνέπεσαν στην περίπτωσή του. Το πιστεύω ακράδαντα αυτό. Και δεν το θεωρώ τυχαίο.
      Επίσης καλό βράδυ.

      Aris Karampeazis στον Nikos Athanassiu
      δεν εννοώ ως άνθρωπος ασφαλώς, και αν όντως δεν είχε και ως καλλιτέχνης , κακώς έβγαζε αυτή την εικόνα προς τα έξω. Anyway, το εξαντλήσαμε

      Nickos Ventouras στον Aris Karampeazis όπου «εμμονή του μακαρίτη» ήταν ότι το είχε αναφέρει μια φορά σε μια συνέντευξη, και περισσότερο ως παράπονο και παράδειγμα για το σνοσμπάρισμα που δέχονταν ο ίδιος;
      Και γιατί να μην έχει «κόμπλεξ» δηλαδή; Αμ σε βάζουν σε κουτάκι, αμ έχεις κόμπλεξ αν δεν το δέχεσαι και θεωρείς τον εαυτό σου κάτι άλλο...
      Δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα ΛΜ, ούτε δίσκο του δεν είχα ποτέ, αλλά καλά κάνει και το ψειρίζει, γιατί άπειρα βαριά πεπόνια κάνανε τέτοιους διαχωρισμούς χαζούς.
      Από τα 90ς και μετά βέβαια βγήκανε όλα τα «πλέρια» ρόκ ειδωλά τους, σαν τον Thurston Moore ας πούμε, να δηλώσουν ότι γουστάρουν και disco, και το αλλο λάιτ είδος, και τι καλοί οι Carpenters, και Cave/Minogue ντουέτα, και παρόμοια, ενώ οι δικοί μας έμειναν ως και σήμερα να κρατάνε το «ροκόμετρο»...
      > K, επι της αρχής ας τα δεχτούμε αυτά . Τι αντίκτυπο είχαν στον Μαχαιριτσα και έβγαζε χολή ; Επειδή έβγαζε όπως και να το κάνουμε.
      Καλά, εδώ τραβάς ζόρι εσύ στη συζήτηση εδώ,
      και δώστου σχόλια και σχόλια, με το τι παράπονο «έβγαζε» ο μακαρίτης από χρόνια πλέον Μαχαιρίτσας...
      Και θα έπρεπε να μην τραβάει ζόρι αυτός, ζωντανός, που η σνομπαρία και η κοροϊδια αφορούσε το έργο του και το ίδιο, και έρχονταν από πολλούς και διάφορους;

      Kwstas Agas
      "αστική βρωμιά" ??? τι θέλει να πει ο ... ποιητής ??? Δηλαδή σαν τον ... Κατακουζηνό του σήριαλ θα γράψει τραγούδια για το ... αποχετευτικό σύστημα της Αθήνας ??? Ε ???

      Νίκος Σούρσος
      Τον τελευταίο καιρό ξαναδιαβάζω περιοδικά της περιόδου 1979-1984. Μουσική και Ήχος. Αλλάζει η επικαιρότητα, όμως ευτυχώς οι αντιπαραθέσεις δεν σταματάνε ποτέ.

      Kostas Giannakis
      Aστική βρωμια ειναι απ τη κορυφή ως τα νύχια

      Eleni Lomoko
      Εντάξει ο Μαραβέγιας εδώ μιλάει για τον ήχο του ενώ εσύ μιλάς κυριολεκτικά για τα πεζοδρόμια.Χαθήκατε στην μετάφραση μάλλον

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν χάθηκα σε καμία μετάφραση. Θέλει να εμπνευστεί από την πόλη, από τη βρωμιά της πόλης, από τη δύσκολη ζωή στην πόλη. Και η έμπνευση αφορά και στα λόγια και στον ήχο. Κι επειδή ο Μπακό έχει κάνει μια πόλη... κούκλα του λέμε να πάει στο Κονγκό για πιο ασφαλή αποτελέσματα.

      Eleni Lomoko
      Οκ το πιασα. Παντως η συνέντευξη ειναι ωραία και φαίνεται πως χαμπαριάζει απο μουσικη. Δεν ειμαι φαν αλλά να τα λεμε κι αυτά. καλό βράδυ

      John Drake
      Ρε γκομενες όλο καμάρι όλοι οι άντρες πρώην φαντάροι λέμε!!!

      Διαγραφή
    5. George Makris
      Ο Μαραβέγιας μπορεί να λέει ό,τι θέλει θα ήταν όμως προτιμότερο να μην ξανά ασχοληθεί με τον Καρυωτάκη . Αν άκουσε κανείς την Μελοποίηση στην εκπομπή του Δελληβοριά.Ότι χειρότερο έχω ακούσει τα τελευταία συμπυκνωμένα 5 λεπτά μιας χαμένης ώρας.

      Kwstas Agas
      επιτέλους, κάποιος το επεσήμανε ... επιτέλους ... δίχως ίχνος ντροπής ρεζίλεψαν και εξευτέλισαν τη μνήμη του Καρυωτάκη, χωρίς καν να σκεφτούν ότι γελοιοποιούν τη μνήμη ενός βασανισμένου και πονεμένου ανθρώπου που έφυγε νωρίς ... Έβλεπα το συγκεκριμένο και πραγματικά ντρεπόμουν που και οι δύο "καλλιτέχνες" είναι "παιδιά της δικής μου γενιάς" ... Αλλά περισσότερο από αυτούς φταίει ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ, που ό,τι κι αν τους πλασάρουν τα ινδάλματα τους θα το αποθεώσουν χωρίς κριτική σκέψη και νοητική επεξεργασία και αντί να απηυδήσουν θα το βαφτίσουν "κουλτούρα, ψαγμένο χιούμορ, αυτοσαρκασμό, σουρεαλισμό" ή κιεγωδενξερωτί τους έχουν πείσει τα ινδάλματα τους ότι είναι [είναι το ίδιο κοινό που, αν αυτό το ΑΙΣΧΟΣ με τον Καρυωτάκη που έκαναν το είχε κάνει κάνας Σεφερλής θα έριχνε μέγα κράξιμο]!! Έκανες πολύ καλά και το ανέφερες ....
      ... ας το αναρτήσω με ΑΙΣΘΗΜΑ ΝΤΡΟΠΗΣ ... Κανονικά η καλύτερη αντιμετώπιση σε κάτι τέτοια είναι "τους γυρίζουμε την πλάτη και δεν ασχολούμαστε, διότι ακόμη και το κράξιμο ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ τους κάνει" .... Όμως, το αναρτώ για να καταλάβουν οι συνομιλητές για ποιο πράγμα μιλάμε ...
      https://youtu.be/kyPhJhIKwP8
      Κωστής Μαραβέγιας - Πρέβεζα (Του Κώστα Καριωτάκη) από τη σειρά «Τα Νούμερα» [HQ]

      George Makris
      Χειρότερο από ότι θυμόμουνα.
      Πως τα κατάφερε αυτός ο τύπος και το πιο χαμηλά Λόλα ακούγεται ισάξιο με την Πρέβεζα. Είναι κι αυτό μια κατάκτηση.

      Νίκος Σούρσος
      Μελοποίησε χαρωπά ένα ποίημα που μιλάει για το θάνατο! Δεν είμαστε καλά.

      Nickos Ventouras
      και το πιο χαμηλά Λόλα κλεμμένο είναι και όχι με την αφελή έννοια «εδώ θυμίζει αυτό, εκεί το άλλο» (αφελή επειδή όλοι οι καλλιτέχνες δανείζονται και εμπνέονται από άλλους ή θα σηκώσουν κάποιο στοιχείο αλλά θα το κάνουν δικό τους), αλλά κανονικότατα:
      https://youtu.be/Q-ezaxiKe-Y?t=54
      Devendra Banhart – Carmensita

      Kwstas Agas
      να σας πω ένα ... "δάνειο" του Μαραβέγια για να σας "κουφάνω" ??? Από το σποτάκι της διαφήμισης για τα χαρτομάντηλα Ζεβασόφτ !!! Ακούστε αυτό ... https://youtu.be/YqcdjWmbo5M
      1988 Zewasoft
      και στο καπάκι ακούστε αυτό ....
      https://youtu.be/J8dYu6geSfc
      Trelo Apo Hara

      Mparpa Mimis
      Μα ο Μαραβέγιας δεν ήθελε ''καθαρά παγκάκια'' στην Αθήνα, για να δίνει φιλιά με τις κοπέλες του;Τι έπαθε ξαφνικά και θέλει βρωμιά;

      Patritsopoulos Nikos
      οχι αλλο μαραβεγια,plz

      Γιώργος Σκιάς
      ίσως επειδή παντρεύτηκε;

      Mparpa Mimis
      μπα..Φιλελέ σιχαμένος παραμένει.Για κανενα voice ,καλός είναι.

      Anastasios Strikos
      Η αστική βρωμιά είναι κάτι σαν το λαϊκό τσατσά...;

      Γιώργος Σκιάς
      όχι, είναι σαν μια λαϊκή τσατσά, κατ' αντιδιαστολή με μια αστική, εστέτ "μαντάμ". Ας

      Anastasios Strikos
      Αυτό είναι Μουζουράκης...

      Γιώργος Σκιάς
      όντως, το σκέφτηκα μετά.

      Kwstas Agas
      ναι, ναι, σωστά, ως φράση χωράει και στη γνωστή μελωδία: "και θ' απολαύσεις σε κόλπα ρεμπέτικα / φιλιά, ρετσίνα και ... αστική βρωμιά¨!!!!

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Αρθούρο Αντενούτσι...

    Giorgis Christodoulou
    Σε ποια εταιρεία βγήκε;
    Πολλές φορές δεν φταίνε οι μουσικόφιλοι όταν δεν υπάρχει διανομή κι αυτό στα 80ς ήταν το πιο σημαντικό πρόβλημα. Αυτή τη δουλειά δεν την έχω ξαναδεί αν και είχα αγοράσει από τότε όλους τους δίσκους των υπολοίπων (Λιουγκου, Παπασταυρου, Τσαλικη, Τομπλερ και άλλων)
    Δεν ήταν εύκολο ούτε τότε να τα βρεις

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Columbia, αλλά είχε ζόρια τότε η εταιρεία, πιθανώς να έπεσε θύμα διανομής το άλμπουμ, προμόσιον σίγουρα κτλ. Δεν θυμάμαι κριτικές τώρα, αλλά είμαι 100% βέβαιος ότι θα το θάβανε τότε, θα το θεωρούσανε ξενέρωτο, ψευτο-συναισθηματικό και τέτοια. Άμα έγραφες για χούλιγκαν, για ληστές και τ' ανάλογα σου βάζανε καλύτερους βαθμούς οι "ψαγμένοι" κριτικοί.

    Giorgis Christodoulou
    Έχεις δίκιο. Εγώ με το χαρτζιλίκι μου τα παράγγελνα σε ένα δισκάδικο στην οδό Καρνεάδου 5, το Ηλιοτρόπιο. Το είχε η Τώνια Καράλη και η κόρη της και η μαμά ήταν αυτή που μου πρότεινε διάφορα και τα κρατούσε μέχρι να έχω να τα πάρω ενώ μού έκανε και σκόντο.
    Θα το ακούσω με προσοχή. Ευχαριστώ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Θα βρεις αριστουργήματα μέσα. Πρόσεξε το Κάθε Κυριακή, στο 26:56.

    Nikos Kouteris
    ο Αρθούρος Αντενουτσι δεν είχε ένα club στα 80’s ? Κάτι θυμάμαι αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν ξέρω κάτι Νίκο

    Thimios Nikolopoulos
    Νίκο, στο πολύ αναλυτικό βιογραφικό του όπου αναφέρει διάφορα όπως πινγκ-πονγκ, ποδόσφαιρο, κολύμπι και όλες τις δουλειές του και τις συμμετοχές του στα κοινά (δημ. σύμβουλοςΡαφήνας)κλπ) δεν γράφει κάτι για τέτοια επιχείρηση.

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Και σε στίχους της πρόωρα αδικοχαμένης Βαρβάρας Τσιμπούλη με φωτογραφία της στο εσώφυλλο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Φοβεροί οι στίχοι. Μεγάλη στιχουργός και αδικημένη γενικά. Είχε γράψει βέβαια και κάτι σαχλά με τον Καρβέλα, αλλά δεν τρέχει τίποτα. Όλοι έχουν γράψει ψιλο-σαχλά. Ή σχεδόν όλοι τέλος πάντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μητσοτάκης και Μπακογιάννης κατάφεραν να κάνουν την Αθήνα αβίωτη"...

    Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
    Κατέστρεψαν την πανεπιστήμιου για να βγάλουν τις μίζες τους, έχουν σαπίσει τα πάντα αλλά αρνούνται πεισματικά να την φέρουν στη προηγούμενη της κατάσταση οι τσογλανοι

    Anastassios Anastassiou
    Ένας αττικός μαχαλας.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μπαχαλάς...

    Mike Kyd
    Που να έρθετε και στον Πειραιά, τρις χειρότερα.
    Το μόνο αξιόλογο μέσο είναι το μετρό

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    ήμουν στον Πειραιά πριν από λίγες μέρες, δεν έχει το χάλι της Αθήνας, μοιάζει επαρχία μπροστά της, στο κέντρο τουλάχιστον που γύριζα, γιατί με το νέο μετρό κατέβηκα

    Konstantin Mixos
    Η απαγόρευση κυκλοφορίας αμαξιών για χάρη ανύπαρκτων ποδηλατών και μερικών συγκαμένων δρομέων στον μεγάλο περίπατο, εννοώ την Βασ. Όλγας τον δρόμο ανάμεσα σε Ζάππειο και στήλες Ολυμπίου Διός, δημιούργησε ένα μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα διότι όσοι κατεβαίνουν από Παγκράτι/Βυρωνα/Καρέα πρέπει να κάνουν κύκλο αν θέλουν να πάνε κέντρο. Η εκδίκηση μας είναι να κόβουμε δρόμο στρίβοντας μπρός απο το μόλις ανακαινισμένο Μητσοτακέικο σπίτι στην Πέτρου Αραβαντινού, να τους φλομώσουμε στο καυσαέριο και την ηχορύπανση.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μεγάλη μαλακία αυτή. Η Αρδηττού δεν ξεφρακάρει με τίποτα.

    Anna Vorgia
    Την Πανεπιστημίου την εχουν διαλύσει εντελώς, μια τραγική εικόνα...γιατι την κρατούν σκαμμένη τόσο καιρό ? Τα όρθια κοτσάνια φοινίκων, οι άθλιες πλαστικές, βρώμικες ζαρτινιέρες, η ξερή πρασινάδα, ανάλογο τερατούργημα δεν μπορεί να υπάρχει αλλού πουθενά. Μια στοιχειώδη αισθητική...Ντροπή κ θυμός κ απογοήτευση! Λύπη για το κατάντημα και η ελπιδα άφαντη !!

    Μαίρη Δαλάκου
    Το χειρότερο και εξοργιστικό είναι που δεν παίρνουν χαμπάρι από το χάλι που έχουν δημιουργήσει, δεν κάνουν το παραμικρό για να διορθώσουν τα λάθη τους...!

    Stavros Longjohn
    Κατά την διάρκεια της πανδημίας, προέτρεψαν τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν τα οχήματα τους και να αποφευγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
    Δεν έχει γίνει καμία ενέργεια έτσι ώστε να επιστρέψουν σε αυτά.
    Κατήργησαν την λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής στην οδό Πανεπιστημίου,για να βάλουν μερικούς "στραβους" φοίνικες έξω από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
    Πλέον τα λεωφορεία κινούνται επί της οδού Ακαδημίας,που στο τέλος της, η δεξιά λωρίδα είναι μόνιμα κατειλημμένη από κλούβες των ΜΑΤ που δυσχερενουν την κυκλοφορία.
    Η διαδρομή μεταξύ αφετηριων Ακαδημίας προς Σύνταγμα, εκεί που γίνονταν από την λεωφορειολωρίδα σε 2' λεπτά,
    τώρα χρειάζονται 20'+

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το ζω τακτικότατα. Μέχρι να βγεις στη Βουλή από την Ακαδημίας υποφέρεις.

    Stavros Longjohn
    Το θέμα κυκλοφοριακό θα "παιχτεί" από την κυβέρνηση μόνο όταν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς απεργουν
    για να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τούς
    και ποιοτικότερη συγκοινωνία για τους πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Scenius At
      η ανύπαρκτη συγκοινωνιακη πολιτικη τους, μαζι με το φόβο που εξαπλώθηκε τις μερες του κόβιντ, όπως και η μηδενική συγκοινωνιακή και περιβαλλοντολογική κουλτουρα του κοινού, "προέτρεψαν" τους πάντες να μην χρησιμοποιόυν τα ΜΜΜ αλλα ο καθενας το αμάξι του. Ένας στο καθενα.
      Και ναι, οι μόνοι που μπορούν να το αλλάξουν τελικά είναι οι δύσμοιροι οδηγοί λεωφορείων που κανουν άθλο καθε μερα σε κάθε στροφή, έξω απο καθε σουπερμαρκετ που ξεφορτώνουν και διασχίζοντας πολυσύχναστους δρόμους γεμάτους μισολεπτάκηδες σταματημένους μέσα στη μέση με αλάρμ...

      Thodoris Antonopoulos
      Τους ανθρώπους δεν τους "κάνανε" κάποιοι κακοί να μην μπαίνουν στα λεωφορεία, η πανδημία τούς έκανε. Αλλά νομίζω ότι πια οι περισσότεροι που τα αποφεύγουν δεν είναι από φόβο για τον ιό. Αλλά από σνομπισμό, χαϊλίκωμα, τέτοια, συν φυσικά η αναξιοπιστία και οι δυσλειτουργίες των μμμ. Για την κίνηση, τώρα, που αυξάνεται διαρκώς αδιαφορώντας πλήρως για τις απανωτές αυξήσεις στη βενζίνη, είναι ίσως δείγμα ότι τελικά δεν έχουμε φτωχύνει τόσο, τι να πω
      (και η αυξημένη κίνηση δεν αφορά μόνο κάποια επιβαρυμένα σημεία του κέντρου, συμβαίνει καθημερινά σε όλο το λεκανοπέδιο!)

      Nikos Pratsinis
      Μην ανησυχείς, η σταδικάη φτωχοποίηση κάποιου μέρους του πληθυσμού και ή αύξηση της τιμής των υδρογοναθράκων θα λύσουν σιγά σιγά αυτό πρόβλημα, υπομονή.

      Thodoris Antonopoulos
      Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει σε 1 ή 2 χρόνια Νίκο, πάντως η εικόνα της Αθήνας αυτή τη στιγμή κάθε άλλο παρά πόλη σε κρίση θυμίζει και δεν εννοώ μόνο την κίνηση στους δρόμους. Δηλαδή δεν συγκρίνεται καν με το '12-'15. Τώρα πώς γίνεται αυτό, κι εγώ απορώ!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      >>Τους ανθρώπους δεν τους "κάνανε" κάποιοι κακοί να μην μπαίνουν στα λεωφορεία, η πανδημία τούς έκανε.<<
      Αυτοί που διαχειρίστηκαν εγκληματικά την covid-19 φταίνε, όχι η covid-19, ούτε οι άνθρωποι.
      >>(και η αυξημένη κίνηση δεν αφορά μόνο κάποια επιβαρυμένα σημεία του κέντρου, συμβαίνει καθημερινά σε όλο το λεκανοπέδιο!)<<
      Προφανώς, γι' αυτό έγραψα για Σούρμενα, Αργυρούπολη κ.λπ. Και αιτίες υπάρχουν πάμπολλες, αλλά βαριέμαι τώρα να πιάσω τέτοια κουβέντα. Εξάλλου ότι και να λέμε εμείς εδώ πέρα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Άλλοι πρέπει να σκέφτονται και να πράττουν δίνοντας λύσεις στα προβλήματα.

      Thodoris Antonopoulos
      Ναι, δεν διαφωνώ καθόλου στο διά ταύτα και αν φυσικά είχαν φροντίσει οι υπεύθυνοι να υπάρχουν καλύτερες συγκοινωνίες, πιο τακτικές, με καλ΄θυτερο εξαερισμό κ.λπ. δεν θα υπήρχε και λόγος να τις αποφύγεις ακόμα και στην πανδημία, όσοι τουλάχιστον δεν ανήκουμε σε ομάδα υψηλού κινδύνου. Συνωστισμός και μεταδοτικές νόσοι είναι άλλωστε εξ ορισμού no-no, εκτός και φοράμε όλοι πανοπλίες!

      Alexandros Koukoulis
      Παίδες, εγώ,κάθε μέρα στις 09:00,ξεκινώ από το σπίτι μου(δίπλα στο Καλλιμάρμαρο στάδιο) για να πάω στην δουλειά μου στον Ταύρο. Πηγαίνω πάντα από το Σύνταγμα και κατεβαίνω την Πανεπιστημίου ώστε μετά από την Ομόνοια να κινηθώ προς Πειραιώς. Φτάνω στην δουλειά μου, σχεδόν πάντα, μέσα σε 20'.Δεν το λες και πολύ ώρα οδήγηση. Να φανταστεί κανείς ότι πολλές φορές δεν φτάνει η θερμοκρασία της μηχανής ούτε στην μέση του δείκτη. Συμφωνώ,εν γένει,με αυτά που έχουν γραφτεί αλλά το δικό μου δρομολόγιο, για κάποιον λόγο, είναι αυτό και είναι σταθερό. Ίσως γιατί αυτή την ώρα που φεύγω για να πάω στην δουλειά η Αμαλίας έχει τροχονόμους.

      Vagelis Avgidis
      πειτε κατι και για τα εμβολια και τα πιστοποιητικα που ξαφνικα τα ξεχασαν επειδη ερχονται εκλογες!

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πήρα τις προάλλες τη νέα γραμμή του Μετρό, πρωί, και κατέβηκα στον Πειραιά"...

    Πετρος Μιχελιουδης
    ο Πειραις εχει ''ψοφησει'' 20 χρονια τωρα, γι'αυτο εχει λελογισμενη κινηση Φωντα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οκ, εμένα μου άρεσε πάντως, που τον είδα ημέρα και όχι νύχτα. Γιατί τη νύχτα όλα ωραία φαίνονται.

    Πετρος Μιχελιουδης
    ναι τη νυχτα εχει πλεον ησυχια χωριου,ωραια ειναι

    Yiannis Stamatiou
    Πολύ σωστά και η πεζοδρόμηση του Μικρολίμανου είναι καλή. Μετά λεφτά που κυκλοφορούν εκεί ( εφοπλιστικό κεφάλαιο) θα έπρεπε να έχει απογειωθεί δεκαετίες πριν.

    Πετρος Μιχελιουδης
    πειραιας η πολη των εφοπληστων...μονο που μενουν αλλου..

    Yiannis Stamatiou
    Συμφωνώ, τα λεφτά που καθαρίζει μόνο η Ακτή Μιαούλη είναι ένας κρατικός προϋπολογισμός.

    Πετρος Μιχελιουδης
    μονο που ο δημος ακομα χρωσταει τα φραγκα που εφαγε ο δημαρχος πριν τον Φασουλα -ξεχναω τωρα πως τον ελεγαν-

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Συμφωνώ απολύτως φωντα

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Οι 45 Γιάννηδες ήταν στην οδό Δευτέρας Μεραρχίας
    https://imaginistes.wordpress.com/.../%CE%BF%CF%8D%CF%84.../
    ούτε ένας, ούτε δύο, αλλά…45 Γιάννηδες

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάποια καμπαρέ τα έχω τσεκάρει και τα έχω καταγράψει...

    Γιώργος Βούλγαρης
    Συμφωνώ σε όλα!

    Akis Perdikis
    Εξαιρετικό πεζογράφημα!

    Lefteris Aerakis
    Μονο συγκινηση! Γενηθηκα Πασαλιμανι, Νοταρα 22 ειχε το ραφταδικο του ο μπαρμπας μου Χαριδημος Αερακης, φημησμενος στην πιατσα, που ζουλα με προμηθευε αφιλτρα ''Αρωμα'' (Κερανης)! Αγαπω Πειραια!

    Zak Famellos
    Πόσο γελάω πάντως κάθε φορά με την ευρηματικότητα των οπαδών που ονομάζουν τους ολυμπιακούς απογονους του 6ου στόλου! Έχει κάτι πολύ κωμικό η όλη φραση αγαπάμε πολύ Πειραιά

    Maria Kalogeraki
    Πουτανες φασ7στες κλεφτρόνια νταβάδες κ8ντρες άνθρωποι της νύχτας τσαμπουκάδες μαχαιρώματα βασιλοχουντικοί μυρωδιά από ψ υταλεια...Αυτά τα ολίγα από τα 10 χρόνια στον Πειραιά. Είχα οδηγίες από την αστυνομία για το που θα κυκλοφορώ και πότε

    Leda Pantazi
    που 'ναι όλοι αυτοί και τους ψάχνω; 2 χρόνια στην Καλλίπολη όλο αυτοκινητάρες και νεόδμητα βλέπω να ξεπετάγονται.

    Maria Kalogeraki
    κέντρο καμίνι α καστελα άσπρα χωματα
    μαχαιρώματα και σβαστιγγες στο Νέο Φάληρο που θεωρείται κυριλέ

    Leda Pantazi
    υπέροχα

    Maria Kalogeraki
    Η αλήθεια βέβαια είναι ότι το 2004 πήρε λεφτά η Αθήνα για τους Ολυμπιακούς και ο Πειραιάς δεκάρα

    Πετρος Μιχελιουδης
    μη το λες ,εβαψαν πρωτη φορα τον ηλεκτρικο,ειναι κ μεγαλος ξες ποση μπογια θελει

    Patritsopoulos Nikos
    ηρθε ο στολος

    Michael Tzanakis
    Χωρίς περαιτέρω σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Alex Goulielmos
      Όντας Πειραιώτης, έχω ορισμένες παρατηρήσεις:
      1. Η διαδρομή Δημοτικό-Ευαγγελισμός δεν είναι 20 λεπτά. Τόσο είναι η διαδρομή Μανιάτικα-Σύνταγμα, που την έκανα πρόσφατα, επομένως η άλλη θα είναι αισθητά παραπάνω.
      2. "Λελογισμένη κίνηση, καθαριότητα, κόσμος ήρεμος" δεν είναι λέξεις που περιγράφουν το κέντρο του Πειραιά, σε καμία περίπτωση.
      3. Η Τρούμπα μπορεί να έχει κάτι μυθικό, αλλά σίγουρα βγάζει και κάτι φουλ παρακμιακό. Την περασμένη δεκαετία έγινε σοβαρή προσπάθεια για αναβίωση, όμως πλέον τα αποτελέσματά της έχουν εκλείψει.
      4. Ο Άδωνις υπάρχει ακόμα, Φίλωνος 70.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όταν πήγα εγώ πήγαινε πιο γρήγορα φαίνεται. Άιντε να ήταν 22-23 λεπτά, δεν τρέχει τίποτα. 30 δεν ήταν πάντως με τίποτα. Μια χαρά το περιγράφουν οι λέξεις το κέντρο του Πειραιά, όταν ζεις στο κέντρο της Αθήνας. Επαρχία είναι ο Πειραιάς μπροστά στο χάος που βιώνουμε εμείς. Εμείς που ζούμε μακριά από την Τρούμπα βλέπουμε το μύθο της βασικά. Τα άλλα τα βιώνετε εσείς που ζείτε εκεί. Ξέρω τι υπάρχει ακόμη, έχω κάνει καταγραφή μαγαζιών και άλλων χώρων.

      Eleni Nanopoulou
      Ευχαριστώ!
      Αγαπημένος τόπος.

      Διαγραφή
    2. Ας πω κι εγώ δυο λόγια, μια που είμαι γέννημα θρέμμα Φρεαττυδιώτης και που το πατρικό (1925) στέκει ακόμα.
      Αυτό με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ το θεωρώ για μένα τουλάχιστον επανάσταση, καθώς εξαλείφεται μια χρόνια προσωπική ταλαιπωρία, ενώ τώρα χρονομετρήθηκα Κατεχάκη-Δημοτικό Θέατρο 30 λεπτά ακριβώς (και κατ' επανάληψη). Μπαίνω Κατεχάκη, δεν αλλάζω γραμμή και ώσπου να διαβάσω 10 σελίδες από το βιβλιαράκι μου έχω φτάσει. Μετά περπατάω επτά λεπτά και γεια σου πατρίδα Φρεαττύδα!
      Οι εντυπώσεις που κατέθεσες Φώντα είναι ακριβώς έτσι για κάποιον Αθηναίο που κατεβαίνει στη χάση και στη φέξη Πειραιά.
      Το δικό μου παράπονο είναι στο πολιτιστικό πεδίο. Εκεί που τέλη 1970-αρχές 1980 είχαμε δεν ξέρω πόσα βιβλιοπωλεία (πλήρη!), σινεμά, θέατρο κλπ, έχουμε καταλήξει στο οιονεί απόλυτο μηδέν...
      Θα είχα πολλά να γράψω αλλά ας μην καταχρώμαι.

      Κ. Βλησίδης

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Κώστα,
      την έχω περπατήσει τη Φρεαττύδα αρκετές φορές (και για δουλειά). Με τα πόδια από ηλεκτρικό, κέντρο, Άγιο Βασίλη μέχρι κάτω τη θάλασσα και ξανά πίσω. Ο Πειραιάς περπατιέται, είναι σαν την Πάτρα, ακριβώς το ίδιο. Τώρα με το μετρό θα φροντίσω να τον περπατάω και συχνότερα. Πάντα μ’ άρεσε ο Πειραιάς κι είχα και καλό φίλο παλιά (περιοχή Τζάνειου) και τον επισκεπτόμουν, τακτικά, αλλά τώρα έχει φύγει από τη ζωή κι έχω «κόψει» κάπως.

      Διαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Του λέει ο υπουργός της... αναπτύξεως ότι... είσαι άθλιος, βρωμερός, τρισάθλιος, συκοφάντης, αρχιψεύταρος"...

    Lefteris Karkas
    Και τι θα έπρεπε να κάνει; Να απαντήσει στο ίδιο ύφος;

    Giorgis Christodoulou
    Μπορεί να είναι και τιμή να σε βρίζουν κάποιοι συγκεκριμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή