Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 475

27/11/2022
Όταν ο Χιώτης γύρισε από την Αμερική γεμάτος εμπειρίες και με όρεξη για νέα πράγματα η «νύχτα» είχε αλλάξει στην Ελλάδα. Το ελαφρολαϊκό, που εκείνος είχε ξεκινήσει στην ουσία, όπως και ο νεοπλουτισμός (πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν νεόπλουτοι) είχαν αλλάξει τα ήθη και μουσικοί σαν τον Χιώτη θεωρούνταν πλέον ξεπερασμένοι.
Δεν είναι τυχαίο ότι εκείνη την περίοδο ο Χιώτης φωτογραφιζόταν με ηλεκτρικές κιθάρες, με βιολιά και με κινέζικα όργανα! Ήταν σαν να έλεγε στους άσχετους... μάγκες εδώ είμαι για νέα πράγματα, αλλά εσείς κοιμάστε.
Η «χίπικη περίοδος» του Χιώτη, δηλαδή το γεγονός πως δεν αποτυπώθηκε αυτή δισκογραφικά, αποτελεί ένα από τα πιο ανομολόγητα «εγκλήματα» που συνέβησαν ποτέ στο χώρο.
Δεν βρέθηκε ένας παραγωγός, κάποιος τέλος πάντων που να τον καταλάβει, να τον εμπιστευτεί και να τον προσανατολίσει προς νέες ανεξερεύνητες διαστάσεις. Ο Χιώτης τα ’χε όλα, και ήταν έτοιμος. Κι αν προλάβαινε την άνοδο του ροκ, στη χώρα, μετά το ’70, καθώς πέθανε πάνω εκεί, στην αλλαγή, κάποιος θα τον «τσίμπαγε» και θα έκανε θαύματα. Για να μην σκεφτούμε τι θα συνέβαινε, αν ζούσε άλλα 30 χρόνια κι έφτανε στα 80...
Αυτά σκέφτομαι, καθώς σήμερα ο Hendrix θα γινόταν 80 χρονών...

26/11/2022
Paul Mauriat “Jesus Cristo”…
https://www.youtube.com/watch?v=tkARm2azMpE

26/11/2022
Τεστ οργανογνωσίας. Να βρεις όλα τα όργανα, που ακούγονται σ’ αυτή τη σύνθεση του Ένιο Μορικόνε, από το εκπληκτικό «Υπεράνω Πάσης Υποψίας» (1970) του Έλιο Πέτρι. Θυμίζει το θέμα από τη «Συμμορία των Σικελών» βέβαια, αλλά είναι ωραία παραλλαγμένο...

25/11/2022
Καθαρό Ροκ εδώ, χωρίς Ποπ κι άλλες αηδίες... (1969)

25/11/2022
Γιάννης Μαρής με Αλίκη Βουγιουκλάκη στην Lagoudera της Ύδρας...
Όποιοι δεν είδαν το κείμενό μας για το "Έγκλημα στα Παρασκήνια", που ανέβηκε την Κυριακή, ας το δούνε τώρα...
https://www.lifo.gr/culture/cinema/einai-egklima-sta-paraskinia-i-koryfaia-elliniki-astynomiki-tainia

23/11/2022
Αυτά δεν συνέβαιναν στα τζαζ κλαμπ...
Πήγαν κάτι ναυτικοί, τρεις το πρωί, να ζητήσουν από την Καίτη Ντάλη να πει ένα τραγούδι του Δημήτρη Ξανθάκη. Ο Ξανθάκης έγινε έξω φρενών. Απαγόρευσε στην Ντάλη να το πει, οι ναυτικοί επέμειναν, θα γίνηκαν οι σχετικοί τσαμπουκάδες, και τότε όλοι στο μαγαζί, από τραγουδιστές μέχρι σερβιτόρους, αρχίσανε να τους κοπανάνε (τους ναυτικούς). Ένας στο νοσοκομείο, δύο ελαφρύτερα, και όταν θα πλάκωνε η αστυνομία για να μαζέψει τα υπόλοιπα, θα ’βρισκε το μαγαζί κλειστό...

23/11/2022
Ένας από τους τελευταίους, αν όχι ο τελευταίος πολύ μεγάλος μουσικός της τζαζ, που είχε εμφανιστεί στο Τζαζ Κλαμπ του Μπαράκου, ένα μήνα πριν κλείσει...
5-17 Οκτ. 1983 ο πολωνός σαξοφωνίστας Zbigniew Namyslowski στο κλαμπ. 23 Νοε. 1983 κλείνει το κλαμπ.
https://www.youtube.com/watch?v=gYu7A6roh9U

22/11/2022
Μην γράφετε ότι το Τζαζ Κλαμπ του Μπαράκου ήταν το πρώτο τζαζ κλαμπ, που άνοιξε στην Αθήνα. Εκτός αν πείτε ότι ήταν το πρώτο στο οποίο μπορούσαν να πάνε και ν’ ακούσουν τζαζ άφραγκοι φοιτητές ή φοιτητές με λίγα χρήματα τέλος πάντων – αλλά και πάλι...
Το Galaxy του Hilton τι ήτανε; Δεν ήτανε τζαζ κλαμπ, το οποίο «διηύθυνε» ο τεράστιος πιανίστας Μανώλης Μικέλης με τους συνεργάτες του; Απλώς το Galaxy δεν ήτανε για το λαό. Είχε ανεβασμένες τιμές και πηγαίνανε ξένοι κυρίως και έλληνες, από μεσοαστοί και πάνω.
Τζαζ κλαμπ είχε και η Τρούμπα, για άλλο κοινό φυσικά. Όπως τζαζ κλαμπ είχε και η Ελληνοαμερικανική Ένωση στα τέλη του ’50 – το εντευκτήριό της, στο οποίο σύχναζε και ο Μπαράκος και που γινόντουσαν και live (μέχρι και ο Χατζηνάσιος είχε παίξει – άσημος τότε πιανίστας), γίνονταν ακροάσεις δίσκων (όπως και στου Μπαράκου), συζητήσεις (όπως και στου Μπαράκου) κ.λπ. Δηλαδή ήταν μια κανονική λέσχη (ήτοι κλαμπ).

22/11/2022
Χθες διαδόθηκε εδώ μέσα ότι πέθανε ο Γιώργος Μπαράκος του προαιώνιου Τζαζ Κλαμπ στην Πλάκα. Εγώ πέρασα σήμερα το πρωί από το σπίτι του, αλλά δεν είδα κάτι. Θα περάσω και πάλι το απόγευμα...
Εν τω μεταξύ έχουν bγραφτεί ήδη διάφορες ανακρίβειες και ασυναρτησίες για τον Μπαράκο και το μαγαζί του, και εδώ μέσα (από σχολιαστές, μουσικούς κ.λπ.) και έξω από εδώ (από άσχετους), πράγμα αναμενόμενο – καθότι έχουν περάσει δεκαετίες από τότε και οι μνήμες, των όσων, έχουν ασθενήσει. Όμως και σε κάθε περίπτωση υπάρχουν τα ντοκουμέντα και αν κάποιος γουστάρει, και ξέρει να ψάχνει, μπορεί να γράψει κάτι καλό.
Άλλα δεν έχω για την ώρα να πω. Θα επανέλθω ανάλογα με τις εξελίξεις...

22/11/2022
>>“ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Στις 9:14 πμ, την Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, 2021, έλαβα ηλεκτρονικά από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια (Columbia) το δίπλωμά μου<<
Και το εκτύπωσε αμέσως σε printer 3-D, κορνιζαρισμένο, έτοιμο, με τζάμι, και το πήγε στο Μητσοτάκη...

22/11/2022
Δεν αντιλαμβάνεσαι επακριβώς τι λέει, νοιώθεις όμως ότι κάτι τον ζεματάει και τα λέει. Εδώ υπάρχουν και άρθρα από το σπάνιο εφημεριδάκι του «Σύστημα». Κάποτε είχα βρει κάτι φύλλα...
[Μιχάλης Κατσαρός 1919-21 Νοε. 1998]

21/11/2022
Στο νέο Yellow Box, που κυκλοφορεί στα περίπτερα, γράφουμε για τα 50 χρόνια από την έκδοση του πρώτου άλμπουμ των krautrockers Neu! Η ιστορία του γκρουπ, και ακόμη οι Harmonia και ο Brian Eno, οι La Düsseldorf κ.λπ.

16 σχόλια:

  1. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Στο νέο Yellow Box, που κυκλοφορεί στα περίπτερα"...

    Andreas Frogoudakis
    Hallo Gallo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>“ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Στις 9:14 πμ, την Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, 2021, έλαβα ηλεκτρονικά"...

    Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
    Μας κυβερνά το ΑΥΝΑΝ γκατε, κι αυτό περνάει πρός τα έξω

    Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
    Και το βλητοβλημα τον δέχτηκε να το μοστραρουν. Είναι τυχερός που κυβερνάει λοβοτομημένους

    Dimitris Vernikos
    COLUMBIA!!!!

    Ted Sourvinos
    Εν τω μεταξύ ως γνωστόν η οικογένεια Μητσοτάκη είναι μέγας χορηγός του Columbia. Όποτε εύκολα «βοηθά» και το uni στην αποκατάσταση του συνεργάτη.

    Σπύρος Παπαδουλάκης
    Σκοϊλ Ελικικου

    Lefteris Karkas
    Μιλάμε για βλάκα με πατέντα. Και που να ξεφυλλίσετε και την εφημερίδα που βγάζει εδώ στη Νέα Υόρκη, τον " Εθνικό Κήρυκα"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Χθες διαδόθηκε εδώ μέσα ότι πέθανε ο Γιώργος Μπαράκος του προαιώνιου Τζαζ Κλαμπ στην Πλάκα"...

    Nick Theodorakis
    Τελικά τι συμβαίνει..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Προσπαθώ να μάθω. Ήδη φίλος με πληροφόρησε σχετικώς. Σιγά-σιγά θα ανεβούν και λεπτομέρειες...

    Nicolas Chatzidimitriou
    Ευχομαι καλα...μεγαλη ιστορια στη μουσικη σκηνη και λιγοι ισως το αναγνωριζουν!

    Stathis Nikokavouras
    Ο τρανταλιδης το εβγαλε στο φεις

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    To είδα από δυο-τρεις, χθες.

    Haris Mantellos
    Είδα την είδηση για τον θάνατο του Μπαράκου από Γιώργο Χαρωνίτη, Φακανά, Πετσετάκη κ.λπ. Φαντάζομαι ότι θα έχουν σίγουρες πληροφορίες για να το έγραψαν.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καταλαβαίνεις υποθέτω πως το πράγμα από κάπου ξεκινάει ως είδηση και εν συνεχεία αναπαράγεται. Δεν έχουν όλοι αυτοί που αναφέρεις πρωτογενή πληροφόρηση. Δεν γράφουν όλοι αυτοί ανεξάρτητα ο ένας του άλλου. Κι εγώ έχω πληροφορηθεί πράγματα, και μάλιστα και εκτός fb.

    Haris Mantellos
    Ναι, δεν διαφωνώ μαζί σου απλώς υπέθεσα ότι είχαν την πρωτογενή πληροφόρηση για να το γράψουν. Εννοείται πως αναμένουμε εγκυρότερη πληροφόρηση από σένα αν μάθεις κάτι.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ αν γράψω θα γράψω για τον Μπαράκο, ωσάν να είναι ζωντανός.

    Andreas Frogoudakis
    Φώντα δυστυχώς είναι αλήθεια..
    μου το επιβεβαίωσε ο πουλικακος
    η κηδεία την Παρασκευή στη 1 από το νεκροταφείο Βύρωνα...

    Nikos Tasoulas
    Είναι αληθεια. Το πληροφορήθηκα χθες από κοινό φίλο τηλεφωνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μην γράφετε ότι το Τζαζ Κλαμπ του Μπαράκου ήταν το πρώτο τζαζ κλαμπ, που άνοιξε στην Αθήνα"...

    Nikos Kouteris
    Αμιγώς jazz όμως Φώντα αυτό πρέπει να είναι, οι μεγαλες πίστες σε Γλυφάδα, Λαγονησι κλπ και σε ξενοδοχεία που παίζανε jazz ειχαν και ελαφρολαικο πρόγραμμα. Πέραν των γκρουπ που παίξανε στη Ραγκαβη, τώρα που άλλου θα άκουγες Coltrane, Bill Evans και τέτοια. Εμείς τοτε είμασταν πολυ μικροί, εγώ για παραδειγμα που είμαι 60 είχα πάει στο μαγαζί 18 ετών ούτε καταλάβαινα τι άκουγα. Μετά από χρόνια συγκρότησα την σκέψη μου. Τώρα αν υπήρχε κάτι άλλο στη Πατησίων, στο Κολωνάκι, στην Ελευσίνα και στη πλατεία Μαβίλη θέλει πολύ ψάξιμο και δεν το ξέρω.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ο Μικέλης δεν έπαιζε ελαφρολαϊκά ρε φίλε. Και το Εντευκτήριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης αμιγές τζαζ κλαμπ ήταν.

    Nikos Kouteris
    δεν μιλάω για τον Μικέλη, μιλάω για το πρόγραμμα του μαγαζιου, δεν νομίζω ότι υπήρχε straight jazz πρόγραμμα για 3 ώρες ας πούμε. Πιθανότατα να πλαισιονόταν με κάτι τέτοιο, τελος πάντων γράφω και εγώ λες και ήμουν εκεί

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και ξένοι μουσικοί, που έπαιζαν τζαζ στην Ελλάδα, και free-improv κιόλας, υπήρχαν σε χώρους και στην δεκαετία του '60. Να μην τα πω όλα τώρα...
    Ο Μικέλης είχε ποικίλο πρόγραμμα, αλλά το κύριο μενού ήταν η τζαζ. Είχε και easy/pop με βιολιά και τέτοια, αλλά όχι ελαφρολαϊκά.

    Nikos Sarros
    Έχω φριξει από το πρωί με τις παπαρολογιες περί τζαζ κλαμπ....
    Ξέρω και μπουάτ στην Πλάκα που έπαιζαν βραδιές τζαζ... Δεν ήταν μόνο κιθαρουλα και νέο κύμα ..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και free jazz κιόλας υπήρχε.
    Koukouvaya / Jazz στην Πλάκα το 1965

    George Makrakis
    Φρεσκια τζαζ
    https://fb.watch/gYP1tnEQ85/

    Panagiotis Bourazanis
    Ισως πιο σωστά να το ονομαζαμε το πρώτο πραγματικό "χωνευτηρι" της εγχώριας τζαζ σκηνής...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εμένα δεν μου αρέσουν και πολύ αυτοί οι χαρακτηρισμοί, αλλά ok.

    Panagiotis Bourazanis
    ναι, κ εμένα να σου πω την αλήθεια.Αμα "έπρεπε" να βάλουμε έναν.. Σημασία έχει πάνω απ'όλα οτι το κλαμπ του Μπαράκου ήταν μια όαση για την ελληνική τζαζ σκηνή κ προσέφερε τα μέγιστα για την δεδομένη ιστορική στιγμή.

    Thekla Tselepi
    Καλά τα λες Φώντα. Εδώ, αναφορικά με τον Μπαράκο μιλάμε για ένα άλλο πλαίσιο, μία σκηνή, μία κατάσταση με ορισμένα πρωτόγνωρα για την εποχή χαρακτηριστικά. Πολλά διαβάζουμε, κουραστικά έως υπερβολικά. Σημασία για ορισμένους έχει, ότι ο κόσμος που αγαπήσαμε και μας μεγάλωσε, χάνεται δια παντός. Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Aγαπητή Θέκλα είναι κάποιοι, 65ρηδες-70ρηδες χοντρικά, που έχουν συνδέσει τον Μπαράκο με την μετεφηβεία τους, με τα νειάτα τους κ.λπ. και που χωρίς να τα έχουν ψάξει και πολύ τα πράγματα (δεν είναι κι αυτός ο ρόλος τους), λένε διάφορα, που δεν στέκουν. Εγώ όλους τους καταλαβαίνω – προσπαθώ δηλαδή. Και τον συναισθηματισμό τους αντιλαμβάνομαι, που αναβλύζει με κάτι τέτοια θλιβερά γεγονότα, αλλά και ο δικός μου ο ρόλος είναι κάπως διαφορετικός. Οφείλω να τοποθετώ κάποια πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις. Δεν υποτιμώ επ’ ουδενί το Τζαζ Κλαμπ του Μπαράκου, για το οποίο έχω γράψει δεκάδες φορές, και θα το ξανακάνω. Ξέρω, εννοώ, πολύ καλά τι συνέβαινε εκεί και ποια ακριβώς ήταν η προσφορά του. Και φοβάμαι δε πως πολλοί που γράφουν για πρωτιές και τέτοια (ούτε ο Μπαράκος φυσικά δεν θα τα έλεγε αυτά), αγνοούν τι πραγματικά είχε αναδειχτεί εκεί, και ποιες ήταν οι ευρύτερες συνάψεις... Αλλά εδώ είμαστε

      Thekla Tselepi
      Δεν έχουμε και δεν θέλουμε καμία σχέση με νοσταλγούς και γέροντες χα χααα!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ερχόμαστε από το χθες και τρέχουμε προς το αύριο... Όλα είναι "ένα" εντός μας

      Thekla Tselepi
      ΝΑΙ

      Vassilis Serafimakis
      Είχα δει τον Ντίζυ Γκιλέσπι στο Χίλτον.

      Konstantin Mixos
      Όχι επειδή αγαπούσα και έγραψα για τον Μπαράκο ούτε για να ξυπνήσω τα αίματα για το ποια τζαζ μας αρέσει αλλά ο Μπαράκος είχε το πρώτο και το μοναδικό jazz club με την έννοια που έχουμε μερικοί ονειρευτεί την τζαζ. Την τζαζ σαν μουσική αλλά κυρίως και σαν κοινότητα με δικό της χώρο. Όταν ο Γκούντερ Σόμερς ή ο Φλωρίδης παίζουν στο Γκαίτε ή και σε κάποιο άλλο κλαμπ που την επόμενη μέρα θα έχει κάτι διαφορετικό πηγαίνουμε αλλά δεν τα θεωρούμε χώρους ΜΑΣ, ακόμα και η μουσική ακούγεται διαφορετική, όταν ο Evan Parker έπαιξε στην Στέγη στα αυτιά μου ακουγόταν διαφορετικός

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Η μουσική αυτή καθ' αυτή υπερβαίνει τους χώρους. Οι χώροι φτιάχνουν τις μυθολογίες, αλλά η μουσική είναι πάνω κι απ' αυτές.

      Άγις Θεοδωρίδης
      Εντάξει αυστηρά χρονολογικά δεν ήταν το πρώτο, αυτό όμως έχει μικρή σημασία.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καμία σημασία δεν έχει (ούτε καν μικρή). Το Τζαζ Κλαμπ έγραψε ιστορία όχι γιατί ήταν το πρώτο, αλλά για ένα σωρό άλλα πράγματα. Πολύ συγκεκριμένα όμως. Κάποιοι λένε "το πρώτο" και αγνοούν όλα όσα δεν πρέπει να αγνοούνται.

      Athena Delcosta
      Μα εδώ η (θλιβερή) είδηση είναι ο θάνατος του Μπαράκου και όχι αν το jazz club ήταν το πρώτο κλαμπ που επαιξε τζαζ. Για όλους εμάς που γεννηθήκαμε μέσα στα σίξτις, το κλαμπ της οδού Ραγκαβά, πέρα από οτιδήποτε άλλο, υπήρξε και φροντιστήριο υψηλών προδιαγραφών, είχε καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα για όλους εμάς που είχαμε σοβαρή σχέση με τη μουσική από πολύ μικροί.Ημουν δεκαέξι όταν ξεκίνησα να πηγαίνω στου Μπαράκου, θεωρώ λοιπόν (και δεν είμαι η μόνη ) ότι για εκείνη την εποχή, ήταν ίσως το μοναδικό κλαμπ με μυσταγωγικό χαρακτήρα που σημάδεψε την μετέπειτα πορεία πολλών από εμάς.
      Τώρα, δεν ξέρω αν έγραψαν ότι ήταν το πρώτο jazz club, σίγουρα δεν ήταν, αλλά και πάλι δεν μιλάμε περί πρωτιάς εδώ. Όσο για το Galaxy, δεν ξέρω αν στα τέλη της δεκαετίας του 70 λειτουργούσε ως jazz club, αλλά ακόμη και αν ήταν έτσι, δεν νομίζω ότι θα πατούσαμε το πόδι μας ποτέ εκεί μέσα, εμείς οι έφηβοι και οι φοιτητές, (το αναφέρεις και εσύ εξάλλου αυτό ) το περιβάλλον του κοσμικού Galaxy, ουδεμία σχέση είχε με τις μουσικές και ιδεολογικές αναζητήσεις μας.
      Στο Jazz Club του Μπαράκου (το οποίο αναφερόταν ως "τζαζ κλαμπ" στο περιοδικό του, βρήκα σε παμπάλαια τεύχη ) άκουσα για πρώτη φορά τον Σάκη Παπαδημητρίου, νομίζω ότι αυτό τα λέει ολα. Μεγάλη ιστορία έγραψε

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αγαπητή Αθηνά εδώ, στο fb, σχολιάζω και αυτά που διαβάζω. Γιατί δεν μου αρέσει να διαβάζω ό,τι να’ναι. Για τον Μπαράκο έχω γράψει ένα κάρο φορές και θα ξαναγράψω φυσικά. Εγώ δεν αποτιμώ τους ανθρώπους που εκτιμώ με ποστ στο fb. Γράφω αναλυτικά κείμενα όπως ξέρεις.
      Δεκτά όλα όσα λες φυσικά, σε σχέση με τις προσωπικές σου εμπειρίες από τον χώρο.

      Kostas Kontomanolis
      Στο galaxy του Χίλτον δεν είχα πάει ποτέ αλλά στην Αμερικανική Ένωση τον Μικελη τον είχα δει με την ορχήστρα του τέλη δεκαετίας του 70 στην μεγάλη αίθουσα.... πολύ ωραίο κλίμα τζαζ αλλά δεν ήταν σαν jazz club του Γιώργου Μπαράκου . Θυμάμαι κάτι χαρακτηριστικό που μου είχε κάνει εντύπωση τότε που είπε όταν ξεκινούσε το σετ συναυλίας ο Μικέλης για να τονίσει τον αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα της ορχήστρας: Παιδιά ξεκινάμε και θα συναντηθούμε στο τέλος!!!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν είχε σχέση η αίθουσα της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, με το Εντευκτήριο στην Ηρώδου Αττικού στα τέλη του ΄50.

      Kostas Kontomanolis
      Ευχαριστώ

      Athena Delcosta
      Δεν αναφέρομαι μόνο στις προσωπικές μου εμπειρίες αγαπητέ Φώντα, θεωρώ ότι οι περισσότεροι που σύχναζαν στο κλαμπ της οδού Ραγκαβά εκείνα τα χρόνια ,έχουν παρόμοιες εικόνες.
      Τώρα, στο θέμα της πρωτιάς, όντως ενδέχεται κάποιοι αδαείς (ουκ ολίγοι) εντελώς άστοχα να έγραψαν ότι υπήρξε το πρώτο τζαζ κλαμπ ,αλλά αυτό δεν έχει σημασία στην παρούσα φάση νομίζω.
      Από την άλλη, θεωρώ ότι επειδή οι νεώτεροι ακόλουθοι σου μπερδεύονται, καλό θα είναι (πικρής) ευκαιρίας δοθείσης, να διαχωρίσουμε τα πράγματα :
      Ένα θέμα είναι οι ορχήστρες στο Γκάλαξι και τα Αστέρια Γλυφάδας πχ, με πραγματικά αστέρια της τζαζ εκείνης της εποχής και ένα άλλο θέμα, είναι τα μουσικά "εκπαιδευτήρια " σαν το Τζαζ κλαμπ του Μπαράκου.
      Όσο για το θέμα προσωπικής αξιολόγησης ανθρώπων με ποστ στο φβ, γνωρίζεις καλά ότι αυτό δεν νοείται σε αυτή, ούτε σε καμμιά ανάλογη πλατφόρμα.Οποιος νομίζει ότι το κάνει, απλά βρίσκεται σε σύγχιση.
      Χαιρετώ και σου εύχομαι καλή συνέχεια στην ερευνητική δημοσιογραφία .
      Σε παρακολουθώ πάντα με ενδιαφέρον

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είναι διάφορα τα κλαμπ, που είχαν την τζαζ ως κύριο μενού στα σίξτις. Έβαλα και για την Κουκουβάγια πιο πάνω, από το 1964. Εντάξει εγώ δεν απαιτώ από έναν αναγνώστη να γράψει αυτά που γράφω εγώ. Κι ένα RIP να βάλει στο fb είναι ok. Δείχνει ότι γνώριζε κάποιο πρόσωπο και το εκτιμούσε. Τα πολλά λόγια εμείς έχουμε την υποχρέωση να τα πούμε. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    3. Alexis Tambouras
      Kι εγώ έφριξα με όσα γράφονται επ' ευκαιρίας της αποδημίας του επιστήθιου φίλου μου Γιώργου Μπαράκου . Την προτελευταία φορά που μιλήσαμε από το τηλέφωνο τον πίεζα να παραχωρήσει μια συνέντευξη σε μια φίλη δημοσιογράφο και μετά από επανειλημμένες προσπάθειες έδειχνε πως ήταν έτοιμος να ενδώσει ενώ αρχικά από το 2017 που το έφερα στη κουβέντα ήταν ανένδοτος"Ξέρεις πως δεν θάδινα ποτέ συνέντευξη για το άτομό μου" κι έκοβε την κουβέντα. " Μα Γιώργο μου δεν θα είναι για σένα , θα είναι για το μαγαζί. Για τους μουσικούς και τους πιτσιρικάδες που δεν το πρόλαβαν - θα είναι για τη Σκηνή κι όλους που θάθελαν να τα ακούσουν απευθείας από το στόμα σου."
      "Χαχα τι ωραία που τα λες" μούλεγε
      "Κι εγώ τι φταίω ? Συναντώ κάνα πιτσιρικά στα δισκάδικα και μου λέει έχει γράψει για σας ο τάδε ειδικός στη Τζαζ . Εγώ τώρα τι να του πώ ? Οτι ο τάδε ότι ξέρει τόχει από μένα - ότι είδα κι έπαθα να τον ξεστραβώσω ότι τον έπαιρνα από το χέρι στα δισκάδικα και τού'λεγα ποιό δίσκο ν'αγοράσει ? Χαχα είμαι εγώ τώρα να κάθομαι να λέω τέτοια?"
      Παρ'όλα αυτά είχα όλο το θάρρος μαζί του διότι τον ήξερα από τον Δημήτρη Πολύτιμο και άλλους από την Αθηναϊκή Σκηνή χρόνια πριν το μαγαζί όπου μάλιστα πριν ανοίξει είχα βοηθήσει με κάτι μερεμέτια .
      " Μα Γιώργο μου , σκέψου το μαγαζί , θα φύγουμε κάποτε και θα βγαίνει ο καθένας να λέει ότι του κατέβη ! "
      " Α ρε Τάμπυ ( έτσι με αποκαλούσε) σε πληροφορώ πως για το μαγαζί ειδικά ούτε που θα θυμούνται τ'όνομά του , που με απασχόλησε μέχρι να βρώ κάτι πιασάρικο που να μη ξεχνιέται εύκολα !"....
      Πόσο δίκιο είχε ! Σήμερα που γράφουν όλοι γιαυτόν δεν βρήκα πουθενά το σωστό όνομα του μαγαζιού που υπήρξε " Ο ναός" και η "Ακαδημία της Ελληνικής Τζαζ " κυρίως μουσικής και όχι μόνο διότι εκεί κάθε Τετάρτη έπαιζε και κλασικά Βlues και εναλακτική Rock άγνωστη στην Ελλάδα .
      Το σωστό όνομα του μαγαζιού δεν είναι ούτε "Τζαζ Κλάμπ" ούτε "Στου Μπαράκου" - άλλο όνομα έγραφε πάνω η Πόρτα στη πλατεία Ραγκαβά στην Πλάκα.

      Andreas Papadimitriou
      τζαζ ροκ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Jazz Club έλεγε η αφίσα που του είχε σχεδιάσει ο επιστήθιος Δημήτρης Αρβανίτης και ως Τζαζ Κλαμπ το αναφέρανε τα περιοδικά από το 1977 τουλάχιστον.
      Ο Μπαράκος δεν γούσταρε να δίνει συνεντεύξεις και την μοναδική, άξια λόγου, που έδωσε στη ζωή του, την έδωσε σε μη-δημοσιογράφο.

      Andreas Papadimitriou
      όντως έτσι είναι όπως και το ότι ασφαλώς και δεν ήταν το πρωτο τζαζ κλαμπ της Αθήνας (ήταν όμως το πιο πειραματικο, έδινε χώρους και σε αλλά είδη της τζαζ). Πριν το 77 λεγόταν Τζαζ Ροκ

      Διαγραφή
    4. Alexis Tambouras
      Eσφαλμένα και στις δύο αυτές περιπτώσεις αλλά και σε πάμπολλες ακόμα που δείχνει την απροσεξία και την προχειρότητα που δινόταν σε ανάλογα ζητήματα - Διότι ας υποθέσουμε πως του Αρβανίτη του διέφυγε πάνω στη βιασύνη -πως κατελήφθη από τον δαίμονα του τυπογραφείου- άλλωστε η συγκεκριμένη αφίσα σίγουρα δεν αποτελεί το καλύτερο δείγμα της δουλειάς του σαν μακετίστα -κι επ ουδενί δεν πρέπει να κριθεί από τη συγκεκριμένη καθότι υπήρξε υπεράριστος σε άλλες δουλειές με προεξέχουσα τη σειρά εξωφύλλων του Τζαζ & Τζαζ και πολλές ακόμα .
      Αυτή η ιδιαιτερότητα παρατηρείται σα μοναδικό φαινόμενο στα δημοσιογραφικά χρονικά και έχει την εξήγησή της που δεν είναι του παρόντος. Αποτελεί αποκοτιά πάντως και γιαυτό το αναφέρω . Φαντάσου να αναφέρονταν στο "Τριπ" για παράδειγμα ως "Ψυχεδέλεια" ή στο "Χρυσό Κλειδί" ως "Κλειδαρότρυπα" ή στο
      "Εργοστάσιο" αργότερα ως "Φάμπρικα" κ.ο.κ. Και δεν έχει σημασία πως το έγραφαν τα περιοδικά πριν ή μετά το 77 , η το wikipedia , ή οποιοσδήποτε άλλος. Και το 79 άν έλεγες στον Φαληρέα "Θα σε δώ το βράδι στο Τζαζ Κλάμπ" θα σούλεγε "Ποιό Τζαζ Κλαμπ ? Εννοείς στο Jazzrock ? " Διότι Τζαζ Κλαμπ υπήρχαν κι άλλα . Ενώ το μαγαζί του Μπαράκου λεγόταν "Τζαζρόκ" ως μία λέξη και καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους έστω σαν ελάχιστο φόρο τιμής στον Γιώργο -σήμερα μισό αιώνα αργότερα από τότε που το ονόμασε έτσι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ο ίδιος ο Μπαράκος Τζαζ Κλαμπ το έλεγε. Το λέει και σε συνέντευξη.
      Και ο Φαληρέας ως Τζαζ Κλαμπ το έγραφε στο παλιό περιοδικό ΤΖΑΖ.

      Alexis Tambouras
      Σε ποιά συνέντευξη ? αφού δεν έδινε συνεντεύξεις ? Και δεν καταλαβαίνω γιατί το συζητάμε ακόμα .Υπάρχει κάποια αμφισβήτηση για το πως λεγόταν το Jazzrock ? H θέλουμε να ξαναγράψουμε την ιστορία απο την αρχή διαφορετικά- που είναι και της μόδας στο εξωτερικό τελευταία -Με το συμπάθειο δηλαδή , αλλά θα αρχίσω να πιστεύω ακράδαντα στο Μandela effect αν συνεχίσουμε λίγο ακόμα

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Υπάρχει μεγάλη συνέντευξη του Μπαράκου σε περιοδικό που τα λέει όλα με το νι και με το σίγμα. Να μην βιάζεσαι. Θα τα πούμε όλα όταν είμαστε έτοιμοι... Σ' αυτή τη συνέντευξη λοιπόν το λέει 100 φορές Τζαζ Κλαμπ. Και ο Φαληρέας στο περιοδικό ΤΖΑΖ το 1978 έτσι το έγραφε Τζαζ Κλαμπ.
      Ο Μπαράκος δεν έδινε συνεντεύξεις είπαμε, αυτός ήταν ο κανόνας. Αλλά μία έδωσε, σε μη-δημοσιογράφο, και αυτή ήταν η εξαίρεση, Όποιος δεν ξέρει αυτή την συνέντευξη (και δεν το λέω για σένα αυτό) μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Κι εγώ μπορώ να πω πολλά για τον Μπαράκο (αλλά δεν πρόκειται να πω τίποτα), επειδή τον γνώρισα από κοντά, ήμασταν γείτονες και είχαμε συζητήσει πάμπολλες φορές. Αν και τις λιγότερες για τζαζ...

      Alexis Tambouras
      Η εξαίρεση που η...παρολίγον δημοσιογράφος κατέγραψε το όνομα λάθος ή αυτή δεν κατάλαβε ή ο Μπαράκος δεν της έδωσε αρκετή σημασία. Ετσι πέφτει κανείς θύμα του φαινομένου Μαντέλα είπαμε !

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν πρόκειται για τέτοια ιστορία, μίλησε σε πολύ μπασμένο άτομο, σε κολλητό του. Μόνο σε κολλητό του θα μίλαγε ο Μπαράκος.

      Διαγραφή
    5. Alexis Tambouras
      Τώρα μεταφερόμαστε στον χώρο του μύθου . Αυτός ο κολλητός του έχει όνομα ? Διότι αν ήταν κολλητός του και μάλιστα άτομο μπασμένο όπως λες θα τον ξέρω οπωσδήποτε κι εγώ .Διότι σε αυτό τον κύκλο νομίζω πως τους ξέρω όλους και θεωρώ απίθανο να μου διαφεύγει κάποιος - αν και δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται ! Κι εννοώ πέρα από τους μουσικούς ή τους θαμώνες του μαγαζιού -δηλαδή και συγγενείς και συμμαθητές και συμπαίκτες από καρέ της πόκας . Διότι άγνωστο στους περισσότερους ο Γιώργος υπήρξε και δεινός χαρτοπαίκτης -και σχεδόν ποτέ δεν θυμάμαι να σηκώθηκε από τραπέζι χαμένος .
      Και δεν αναφέρομαι στο εβδομήντα αλλά μετα το 2000 που μαζευόμασταν και παίζαμε στου "Καπετάνιου" του μακαρίτη κάθε δεκαπενθήμερο κι ερχόταν κι ο Πουλικάκος καμιά φορά κι άλλοι παλιοί φίλοι .

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αλέξη μην με πιέζεις να πω περισσότερα τώρα. Όταν βρω χρόνο για να ασχοληθώ με το θέμα και φτιάξω το κείμενο θα φανούν όλα αυτά. Δεν μιλάω με γρίφους. Είναι μετρημένα κουκιά. Χρόνο μόνο να βρω να ασχοληθώ, για να συντάξω ένα κείμενο για τον Μπαράκο και το Τζαζ Κλαμπ. Γιατί αυτά δεν γίνονται στο πιτς-φιτίλι.

      Alexis Tambouras
      Αυτά όλα τα προηγούμενα δεν τα έγραψα για να σε κοντράρω ούτε αμφισβητώ κάτι από τα λεγόμενά σου . Απλά έτυχε να γνωριστώ προσωπικά με κάποιους μουσικούς από τη δεκαετία του 60 κυρίως που έγιναν αργότερα πασίγνωστοι στην Ελλάδα για τον ρόλο που έπαιξαν στη μουσική Σκηνή αλλά και με ξένους από τον Ντίζυ Γκιλέσπι (που άκουγα από παιδάκι) και βρεθήκαμε να πίνουμε στο δωμάτιό του στο Χίλτον όταν είχε έρθει στην Αθήνα -μέχρι τον Chuck Correa που του έφτιαξα την αφίσα όταν τον έφερε ο Πετροπουλάκης τότε που ειχε παίξει και στου Μπαράκου και πολλούς ακόμα . Εχω κάποια επαφή με τον χώρο δηλαδή κάπως ιδιαίτερη χωρίς να παύει αυτή να είναι περιστασιακή ήτοι "ερασιτεχνική" . Ενώ εσύ είσαι επαγγελματίας γνώστης και μελετητής της παραμικρής λεπτομέρειας που αφορά σε αυτό τον χώρο διαχρονικά και σε βαθμό εξωφρενικό και δεν θα είχε κανένα νόημα οποιαδήποτε αντιπαράθεση- ούτε υπάρχει κάποια διαφωνία. Υποθετική υποκειμενική ρητορική γίνεται από πλευράς μου, κυρίως για να εκτονώσω τον πόνο μου για τον χαμό του Γιώργου που δεν μπορώ να ξεπεράσω. Εύχομαι να βρείς χρόνο για το αφιέρωμα στον Μπαράκο διότι αξίζει πραγματικά τον κόπο.

      Georgios Minaios
      Σωστά, και Jazz Club ήταν γραμμένο στον τοίχο έξω απ' το μαγαζί.

      Nick Theodorakis
      Το calaxy του Χίλτον.. Είχε δύο αίθουσες στη μία που είχε φαγητό έπαιζε ο Μικελης με το τρίο του.. Στην άλλη έπαιξαν διάφορα σύνολα.. Βλέπε Σολίστες.. Κλπ.. Μιλάμε για 1972.. Σίγουρα στην Αθήνα υπήρχαν μαγαζιά που έπαιζαν τζαζ μουσική..

      Λήδα Χαλκιαδάκη
      Εκεί είχα την μεγάλη τύχη και τιμή να ξεκινήσω επαγγελματικά με τον τεράστιο Μανώλη Μικελη στο Galaxy, για 9 μήνες, το 1966 νομίζω. Μαζί με τον πρώτο τζαζίστα στην κιθάρα Τίτο Καλλίρη, τον Νίκο Τσεσμελη ή Τσικό όπως τον φώναζαν΄στο μπάσσο, τον Τάσο Πουλημένο σαξόφωνο και τον ντράμερ που δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομά του. Παίζαμε και τζαζ, και Beatles και Stones και Λάτιν, και γαλλικά και ιταλικά σουξέ... εκεί ερχόταν και ο Βαγγέλης αργά, μετά το Ακροπόλ και καθότανε δίπλα στο Μανώλη και μαθήτευε. Που με ταξίδεψες Φώντα... ευχαριστώ, να 'σαι καλά (Εδώ πρέπει να παίζουμε Λάτιν, εγώ έφηβη, ο Καλλιρης με κοροϊδεύει χαχα)

      Διαγραφή
    6. Chris Stassinopoulos
      ΜΠΑΡΑΚΟΣ ΚΛΑΜΠ= ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΠΛΑΤΥ ΚΟΙΝΟ--ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ JAZZ---STA ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ !

      Κωστας Μανδηλας
      Ο.κ.Εγω είμαι η αιτία του κακού. Εγώ έκανα το φοβερό ατόπημα να χαρακτηρίσω το jazz club ως το πρώτο.. Ζητώ ταπεινά συγνώμη, το διορθωσα, είμαι έτοιμος για τις "συνέπειες".. Δε θα το κάνω ποτέ πια..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν τρέχει τίποτα Κώστα (το "πρώτο" το έχουν γράψει άπειροι). Και δεν είχα εσένα στο νου μου όταν το έγραψα. Εγώ τα λέω με αγάπη. Γενικά το να αποδίδονται πρωτιές είναι πολύ επικίνδυνο και οδηγεί πολλές φορές και σε λάθος συμπεράσματα.
      Υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν ότι η τζαζ εμφανίστηκε στην Ελλάδα επί Μεταπολίτευσης, γιατί πριν την... κυνήγαγε η χούντα, επειδή ήταν τάχα μου... αντι-εξουσιαστική μουσική (έχουν γραφτεί αυτά) και συνδέουν την ύπαρξή της με το κλαμπ του Μπαράκου. Αυτά τα λένε και σπουδαίοι μουσικοί, όχι όποιοι κι όποιοι.

      Zoe Batsiou
      πρωτο η δευτερο δεν με νοιαζει,εμεις φαγαμε τα νιατα μας στον ωραιο αυτο χωρο κ εξω στο γκαζον.ας ειναι ελαφρη το χωμα του

      Georgios Minaios
      Βρε τι πάθαμε!;! Χάσαμε την ουσία και πιάσαμε την πρωτιά και την ονομασία!;! Το μαγαζί του Μπαράκου λεγόταν Jazz Club, μόνον έτσι, για να ξεκαθαρίσουμε την ονομασία. Ούτε Jazz Rock, ούτε κάτι άλλο. Σίγουρα ήταν το πρώτο μεταπολιτευτικό Jazz Club της Αθήνας. Και σίγουρα δεν είχε σχέση με προχουντικά, γιατί και η κοινωνία είχε αλλάξει αλλά και οι συνθήκες. Ο Μικέλης συνέχιζε να παίζει στην Αθήνα με το τρίο του, σε lounge, αλλά ο Μπαράκος είχε όνειρο να μοιρασθεί με τους νέους την αγάπη του γι αυτήν την μουσική. Και ο Μπαράκος δεν έπαιζε πειραματική ή άλλου είδους jazz; Jazz έπαιζε! Και σ' αυτήν χώραγε κι η free και το jazz rock και τα όλα. Και φυσικά τις Τρίτες Rock και τις Παρασκευές blues, για να "τραβήξει" κι άλλο κοινό, μη εξοικειωμένο με την Jazz. Η προχουντική jazz, jazz ήταν κι αυτή αλλά σε άλλο κοινό απευθυνόταν και είχε και την έννοια του entertainment. O Μπαράκος δεν έπαιξε jazz για entertainment. Και έφτανε να πάρεις έναν καφέ για να κάτσεις και ν' ακούσεις ώρες μουσική στο μαγαζί του. Δεν χρειαζόταν να παραγγείλεις φαγητό για να ακούσεις μουσική. Και στου Μπαράκου ζυμώθηκε το λιγότευχο περιοδικό jazz, με Παπαδημητρίου και Γιαννουλόπουλο και άλλους, στου Μπαράκου ερχόταν ο Σαχπασίδης για συμβουλές πριν ανοίξει το πρώτο Half Note. Ο Μπαράκος μεταπολιτευτικά άρχισε να καλεί ξένους μουσικούς, τους Lakatos απ' την Ουγγαρία, ένα κουϊντέτο απ' την Αυστρία με σύνθεση αλά George Shearing quintet, τους Kowald & Parker & Gianni Cavallaro και αρκετούς άλλους, όσους μπορούσε ν' αντέξει η τσέπη του (καμμια φορά και όχι). Και τόσα άλλα, που δεν υπάρχει λόγος να γραφούν τώρα. Κυρίως όμως, σε όσους τυχερούς τον γνώρισαν, μετέδωσε την αγάπη του για το είδος της μουσικής αυτης, που ο ίδιος λάτρευε και άνοιξε ορίζοντες πέραν της jazz. Ας αποφύγουμε τώρα τις διαμάζχες για πρωτιές και τις ονομασίες, με το συμβάν του θανάτου του και ας σεβαστούμε την αποδημία του και την προσφορά του• κι ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. ΣΗΜ. Τα πιο πάνω που αναφέρονται είναι προσωπικές μαρτυρίες, μαρτυρίες από μακροχρόνιο "τρόφιμο" του Jazz Club του Γιώργου Μπαράκου, δεν είναι ακούσματα από άλλους.

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ένας από τους τελευταίους, αν όχι ο τελευταίος πολύ μεγάλος μουσικός της τζαζ, που είχε εμφανιστεί στο Τζαζ Κλαμπ του Μπαράκου, ένα μήνα πριν κλείσει..."...

    Konstantin Mixos
    Απίστευτη χρονική σύμπτωση

    Nikos Xanthakos
    Plaka Nights

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Nikos Xanthakos https://diskoryxeion.blogspot.com/.../zbigniew...
    ZBIGNIEW NAMYSLOWSKI jazz της Πλάκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αυτά δεν συνέβαιναν στα τζαζ κλαμπ..."...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=TDYL0rMsunw
    Δημήτρης Ξανθάκης - Ετούτο' δω το Σάββατο | Official Audio Release

    Errikos Sofras
    η μοναδικη Καιτη Νταλη!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχουν δει τα μάτια της... όσα δεν θα δούμε εμείς σε τρεις ζωές.

    Errikos Sofras
    όπως ακριβώς τα λες. ειναι πολύ φιλη μου

    Patritsopoulos Nikos
    ξυλο σε πανηγυρια σε χωρια εχω δει
    και στη λιοσιων στις 3 γεφυρες αρχες 80ς ειχαν σκοτωθει ,νομιζω μυτιληναιος...αγνες εποχες

    Vassilis Serafimakis
    γέφυρα ροσινιόλ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    To θέμα δεν είναι αν έχεις δει ξύλο, αλλά αν έχεις φάει ή αν έχεις δώσει...

    Patritsopoulos Nikos
    κατι καρεκλες πεταγανε

    Ntinos Dimatatis
    Στα μπουζούκια παλιά επεφτε πολύ ξύλο και γι αυτό το λόγο αλλά και για άλλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Γιάννης Μαρής με Αλίκη Βουγιουκλάκη στην Lagoudera της Ύδρας..."...

    Conta Dina
    αριστουργηματικό κείμενο!
    Σε κάθε λέξη έβλεπα ξανά για πολλοστή φορά την ταινία

    Anastasia Andreola
    Να βρίσκεται σε κάνα γιουτουμπ άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "Καθαρό Ροκ εδώ, χωρίς Ποπ κι άλλες αηδίες... (1969)"...

    George Ioakeimidis
    Tex του Bonelli...

    Patritsopoulos Nikos
    ουργκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Paul Mauriat “Jesus Cristo”…"...

    Patritsopoulos Nikos
    μεγαλος ενορχηστρωτης ,γυαλιστερες παραγωγες για επιδειξη στερεοφωνικου και φανατικος συλλεκτης του βινυλιων του ειδικα απο 70ς, εχω καμμια 50αρια βινυλια και τρελλες πωλησεις ιαπωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Όταν ο Χιώτης γύρισε από την Αμερική"...

    Θεοδουλος Παρασκευαιδης
    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩΩΩΩΩ!!!!!

    Γιώργος Δαραβίγκας
    Δεν είμαι μουσικός για να αξιολογήσω σωστά.αλλά πιθανόν ο νο1 βιρτουόζος στο μπουζούκι μέχρι στιγμής

    Chris Veliouras
    ο μεγαλύτερος μουσικός του λαϊκού τραγουδιού με διαφορά. Πέρα από τη δεξιοτεχνία σαν σολίστας ο άνθρωπος πειραματιστηκε με τα παντα

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Αιώνες μπροστά, ιδιοφυΐα!

    Nikos Athanassiu
    Α γειά σου ! Με εχουν ζαλισει τα μεζεα διαφοροι...

    Nick Theodorakis
    Υπέροχος.. Βιρτουόζος που λένε οι μουσικοί..

    NicNic Larygakis
    Χαίρομαι ιδιαίτερα για τίς εύστοχες σκέψεις που έχεις για τόν Έλληνα Χιώτη"Χέντριξ"!
    Οι προεκτάσεις τους θά μας δείχνανε τά ουσιαστικά προβλήματα σόλο τό φάσμα τής μουσικής μας παραγωγής.

    Tanas Atanasoff
    Πέθανε...? Η χούντα δεν τον σκότωσε ? Τον συνέλαβε η χούντα, τον σάπισε τον καημένο στο ξύλο τόσο, που δεν άντεξε, και σε ένα μήνα τετέλεσται...έτσι ξέρω εγώ..
    https://youtu.be/NEnR69CzSRI
    Η δολοφονία του Χιώτη από την Χούντα : Μαρτυρία Μίκη Θεοδωράκη

    Kostas Drosopoulos
    Tanas Atanasoff Ακριβώς! Τον δολοφόνησε η χούντα επειδή πήγε να συμπαρασταθει στον φυλακισμένο Μίκη Θεοδωράκη.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν προκύπτουν από στοιχεία αυτά. Μην πιστεύετε, σώνει και καλά, ό,τι βλέπετε και ακούτε... Ο "μηχανή του χρόνου" έχει κάνει τελείως αναξιόπιστη εκπομπή περί Χέντριξ-Χιώτη...

    Tanas Atanasoff
    ναι ξέρω...αλλα πρέπει να ερευνήσουμε τι πραγματικά έγινε εδώ.

    Kostas Drosopoulos
    Οι εφημερίδες την άλλη μέρα έγραψαν "συνελήφθη ο Μ. Χιώτης, κρατείται στον σταθμό χώρο φυλακής Ωρωπού". Την επόμενη "μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμο". Την 3η μέρα, "νεκρός ο Μ. Χιώτης".

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Kostas Drosopoulos Για φέρε μας τις εφημερίδες να τις δούμε. Κάνε μας κανα σκανάρισμα, για να σε πιστέψουμε...

    Αρης Σαπρικης
    Δεν υπάρχει το παραμικρό καταγεγραμμένο δείγμα απο αυτή του την περίοδο;

    Kwstas Agas
    Ο Χιώτης, αν και προερχόταν αμιγώς από το χώρο του ρεμπέτικου, ήταν ο πρώτος που ανεμιξε τους δρόμους του ρεμπέτικου με τζαζ, σουίνγκ, ροκενρολ κλπ , τη στιγμή που άλλοι παλιοί ρεμπέτες όλα αυτά τα κορόιδευαν... Και για να ευοδωθεί αυτή η "ενσωμάτωση" μετέτρεψε το μπουζούκι από τρίχορδο σε τετράχορδο και επιπλέον του πρόσθεσε ηλεκτρισμό!!! Δυστυχώς έφυγε νωρίς και δεν πρόλαβε να του προσθέσει - ενσωματώσει ΚΑΙ στοιχεία από ροκ και κίνημα χίππις... Κι είναι πολύ πιθανό ότι θα το είχε κάνει, δεδομένου ότι ο Χιώτης , εκτός του ότι ήταν δεξιοτέχνης σε αξιοζήλευτο βαθμό, είχε ένα ακόμη προσόν: να αφομοιώνει ταχύτητα ό, τι "μοντέρνο" συνέβαινε στον "έξω κόσμο" (το οποίο φυσικά προσαρμοζε στην ελληνική πραγματικότητα)...

    George Ioakeimidis
    Τελικά είχε ο Χέντριξ δίσκους του Χιώτη, ναι ή ού?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Γιατί να έχει; Για ποιο λόγο;

    George Ioakeimidis
    Συ θα μας πεις..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Όχι δεν θα πω εγώ. Να πει εκείνος που είχε πρόσβαση στη δισκοθήκη του Χέντριξ.

    George Ioakeimidis
    Άρα είχε

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σαχλαμάρες. Ποιος είναι αυτός που είχε, για δώσε μας ονόματα και διευθύνσεις...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε ξεκολλάτε και αφήστε αυτή τη μαλακία περί Χιώτη-Χέντριξ. Μη με εκνευρίζετε άλλο. Τα έχω πει αυτά σε 2-3 κείμενα. Δεν θα ασχολιέμαι συνέχεια με αυτό το θέμα. Άμα εσύ θες να πιστεύεις σε αναπόδεικτες μπαρούφες πίστευε. Εμάς μην μας προκαλείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή