7/7/2023
Στα σέβεντις γυρίζονταν στην Δυτική Γερμανία κάτι ψευδο-ντοκιμαντέρ, που βασικά ήταν σοφτ πορνό ή και χαρντ κάποιες φορές, με πρωταγωνίστριες μαθήτριες. Υποτίθεται πως οι ταινίες αυτές είχαν... καλό σκοπό, και πως επεδίωκαν να ενημερώσουν τη νεολαία, για τις παγίδες που μπορεί να έκρυβε η σεξουαλική ζωή της. Στην πράξη όμως ήταν συγκεκαλυμμένα πορνό (σοφτ κυρίως, το ξαναλέω), που αντιμετωπίζονταν μ’ έναν κάποιο σκεπτικισμό ακόμη και στα χρόνια τους (στο πρώτο μισό των 70s), ενώ αργότερα κάποια εξ αυτών μπορεί να απαγορεύονταν κιόλας (ως «ακατάλληλα» για νέους).
Τι έδειχναν οι ταινίες αυτές; Μαθήτριες που αποπλανούνταν από τους παππούδες τους, που έμεναν έγκυες από παπάδες, που αποπλανούσαν «αθώους» άντρες για να τους κλέψουν ή όχι, που έμπαιναν ανάμεσα σε ζευγάρια, για φάσεις τρίο, ομαδικού σεξ κ.λπ., που διατηρούσαν σχέσεις με καθηγητές τους ή που ερωτεύονταν τις δασκάλες τους, που βιάζονταν από συμμαθητές τους, που διατηρούσαν αιμομικτικές σχέσεις με αδέλφια τους, που κατέληγαν σε οίκους ανοχής και άλλα τινά.
Βασικά το θέμα τραβιόταν όσο γινόταν στα άκρα, μέσα στο πλαίσιο της «σεξουαλικής απελευθέρωσης» της εποχής και της ελαχιστοποίησης των απαγορεύσεων, που αυτή συνεπαγόταν.
Παρότι δεν το έχω ψάξει αυτή τη στιγμή έχω την εντύπωση πως γερμανικές ταινίες με schulmädchen, με μαθήτριες δηλαδή προβάλλονταν και στην Ελλάδα στην δεκαετία του ’70, ενώ σήμερα οποιαδήποτε αναφορά σε αυτές θα δημιουργούσε κύματα «ηθικού πανικού» για πολλούς και διαφόρους λόγους – και γιατί ελάχιστοι μπορούν να τις χειριστούν με ψυχραιμία, αντιμετωπίζοντάς τες μέσα στο συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο.
[Α, κι ένα τελευταίο. Οι ταινίες αυτές είχαν καταπληκτικές μουσικές του Gert Wilden, άκου στα σχόλια]
Στα σέβεντις γυρίζονταν στην Δυτική Γερμανία κάτι ψευδο-ντοκιμαντέρ, που βασικά ήταν σοφτ πορνό ή και χαρντ κάποιες φορές, με πρωταγωνίστριες μαθήτριες. Υποτίθεται πως οι ταινίες αυτές είχαν... καλό σκοπό, και πως επεδίωκαν να ενημερώσουν τη νεολαία, για τις παγίδες που μπορεί να έκρυβε η σεξουαλική ζωή της. Στην πράξη όμως ήταν συγκεκαλυμμένα πορνό (σοφτ κυρίως, το ξαναλέω), που αντιμετωπίζονταν μ’ έναν κάποιο σκεπτικισμό ακόμη και στα χρόνια τους (στο πρώτο μισό των 70s), ενώ αργότερα κάποια εξ αυτών μπορεί να απαγορεύονταν κιόλας (ως «ακατάλληλα» για νέους).
Τι έδειχναν οι ταινίες αυτές; Μαθήτριες που αποπλανούνταν από τους παππούδες τους, που έμεναν έγκυες από παπάδες, που αποπλανούσαν «αθώους» άντρες για να τους κλέψουν ή όχι, που έμπαιναν ανάμεσα σε ζευγάρια, για φάσεις τρίο, ομαδικού σεξ κ.λπ., που διατηρούσαν σχέσεις με καθηγητές τους ή που ερωτεύονταν τις δασκάλες τους, που βιάζονταν από συμμαθητές τους, που διατηρούσαν αιμομικτικές σχέσεις με αδέλφια τους, που κατέληγαν σε οίκους ανοχής και άλλα τινά.
Βασικά το θέμα τραβιόταν όσο γινόταν στα άκρα, μέσα στο πλαίσιο της «σεξουαλικής απελευθέρωσης» της εποχής και της ελαχιστοποίησης των απαγορεύσεων, που αυτή συνεπαγόταν.
Παρότι δεν το έχω ψάξει αυτή τη στιγμή έχω την εντύπωση πως γερμανικές ταινίες με schulmädchen, με μαθήτριες δηλαδή προβάλλονταν και στην Ελλάδα στην δεκαετία του ’70, ενώ σήμερα οποιαδήποτε αναφορά σε αυτές θα δημιουργούσε κύματα «ηθικού πανικού» για πολλούς και διαφόρους λόγους – και γιατί ελάχιστοι μπορούν να τις χειριστούν με ψυχραιμία, αντιμετωπίζοντάς τες μέσα στο συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο.
[Α, κι ένα τελευταίο. Οι ταινίες αυτές είχαν καταπληκτικές μουσικές του Gert Wilden, άκου στα σχόλια]
7/7/2023
Μερικές από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει έχουν γίνει σε μισοάδειους χώρους. Αυτό συνέβη επειδή τα ονόματα ήταν άγνωστα στο ελληνικό κοινό (πλήρωνε το κράτος τις «αποτυχημένες» συναυλίες και όχι οι ιδιώτες) ή γιατί κάποιες μεμονωμένες συναυλίες συνέπιπταν με μεγαλύτερα γεγονότα (rockwave κ.λπ.) και ο κόσμος συνέρρεε σ’ αυτά.
Τις συναυλίες σε γήπεδα, στάδια και γενικώς αχανείς χώρους τις ψιλο-σιχαίνομαι. Και παλιά μου συνέβαινε αυτό και τώρα μου συμβαίνει.
Έχω δε τη γνώμη πως μόνο στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης υπήρχε κάτι που ένωνε ένα τεράστιο πλήθος, που το εξανάγκαζε να παραβρεθεί σε μια συναυλία (του Θεοδωράκη, του Μαρκόπουλου, του Ξαρχάκου...), σε μια συναυλία του ’75 για την Κύπρο κ.λπ.
Τώρα δεν υπάρχει κανένα τέτοιου είδους κόνσεπτ εν ισχύι - που να το τοποθετεί η ίδια η κοινωνία δηλαδή και όχι τα μίντια.
Μερικές από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει έχουν γίνει σε μισοάδειους χώρους. Αυτό συνέβη επειδή τα ονόματα ήταν άγνωστα στο ελληνικό κοινό (πλήρωνε το κράτος τις «αποτυχημένες» συναυλίες και όχι οι ιδιώτες) ή γιατί κάποιες μεμονωμένες συναυλίες συνέπιπταν με μεγαλύτερα γεγονότα (rockwave κ.λπ.) και ο κόσμος συνέρρεε σ’ αυτά.
Τις συναυλίες σε γήπεδα, στάδια και γενικώς αχανείς χώρους τις ψιλο-σιχαίνομαι. Και παλιά μου συνέβαινε αυτό και τώρα μου συμβαίνει.
Έχω δε τη γνώμη πως μόνο στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης υπήρχε κάτι που ένωνε ένα τεράστιο πλήθος, που το εξανάγκαζε να παραβρεθεί σε μια συναυλία (του Θεοδωράκη, του Μαρκόπουλου, του Ξαρχάκου...), σε μια συναυλία του ’75 για την Κύπρο κ.λπ.
Τώρα δεν υπάρχει κανένα τέτοιου είδους κόνσεπτ εν ισχύι - που να το τοποθετεί η ίδια η κοινωνία δηλαδή και όχι τα μίντια.
6/7/2023
>>Αν δεν απατώμαι μάλλον είσαι ο Ηλίας / βλέπω και γυαλάκι μαύρο πολυτελείας<<
>>Αν δεν απατώμαι μάλλον είσαι ο Ηλίας / βλέπω και γυαλάκι μαύρο πολυτελείας<<
5/7/2023
>>Φτάνοντας στη διάδοχη κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ μετά την παραίτηση Τσίπρα, ο κ. Μαύρος είπε: «Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ; Πρώτον, ο νέος πρόεδρος πρέπει να είναι περισσότερο μορφωμένος από τον κ. Τσίπρα. Πρέπει να είναι περίπου ή εξίσου γοητευτικός όσο ο κ. Τσίπρας. Πρέπει να μπορεί να σταθεί στο εξωτερικό καλύτερα απ' ό,τι ο κ. Τσίπρας. Και πρέπει εσωτερικά, μέσα στην Ελλάδα, οι αγορές να μη νιώθουν ότι απειλούνται από επιλογές τις οποίες θα κάνει. Άρα, βρείτε εσείς με τα χαρακτηριστικά που σας έδωσα τον κατάλληλο…<<
Για να μας πει τι πτυχία έχει / είχαν η Μέρκελ, ο Ερντογάν, ο Σι Τζινπίνγκ, o Λούλα στη Βραζιλία ή και ο Πούτιν ακόμη; Και πόσο απαραίτητα είναι τα «καλά αγγλικά», για να μπορέσεις να σταθείς στη διεθνή σκηνή; (Σίγουρα ο Τσίπρας ήξερε και ξέρει καλύτερα αγγλικά απ’ όλους αυτούς, που κυβέρνησαν και κυβερνάνε μεγάλες χώρες).
Βασικά ο τύπος που τα γράφει αυτά δεν ψάχνει για μελλοντικό ΠΘ, αλλά για κάποιον ψευτο-άριστο (με σφραγίδες από τα... παντοπωλεία της Δύσης), δουλοπρεπή, υποτελή και υπηρέτη των αφεντάδων. Να τους σερβίρει ακόμη και στη θάλασσα, με μπαξίσι πενηνταράκι...
>>Φτάνοντας στη διάδοχη κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ μετά την παραίτηση Τσίπρα, ο κ. Μαύρος είπε: «Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ; Πρώτον, ο νέος πρόεδρος πρέπει να είναι περισσότερο μορφωμένος από τον κ. Τσίπρα. Πρέπει να είναι περίπου ή εξίσου γοητευτικός όσο ο κ. Τσίπρας. Πρέπει να μπορεί να σταθεί στο εξωτερικό καλύτερα απ' ό,τι ο κ. Τσίπρας. Και πρέπει εσωτερικά, μέσα στην Ελλάδα, οι αγορές να μη νιώθουν ότι απειλούνται από επιλογές τις οποίες θα κάνει. Άρα, βρείτε εσείς με τα χαρακτηριστικά που σας έδωσα τον κατάλληλο…<<
Για να μας πει τι πτυχία έχει / είχαν η Μέρκελ, ο Ερντογάν, ο Σι Τζινπίνγκ, o Λούλα στη Βραζιλία ή και ο Πούτιν ακόμη; Και πόσο απαραίτητα είναι τα «καλά αγγλικά», για να μπορέσεις να σταθείς στη διεθνή σκηνή; (Σίγουρα ο Τσίπρας ήξερε και ξέρει καλύτερα αγγλικά απ’ όλους αυτούς, που κυβέρνησαν και κυβερνάνε μεγάλες χώρες).
Βασικά ο τύπος που τα γράφει αυτά δεν ψάχνει για μελλοντικό ΠΘ, αλλά για κάποιον ψευτο-άριστο (με σφραγίδες από τα... παντοπωλεία της Δύσης), δουλοπρεπή, υποτελή και υπηρέτη των αφεντάδων. Να τους σερβίρει ακόμη και στη θάλασσα, με μπαξίσι πενηνταράκι...
5/7/2023
>>«Αγκάθι» στην ολοκλήρωση των σχεδίων ήταν και η αναφορά στους χάρτες στην Κυπριακή Δημοκρατία, την οποία η Αγκυρα δεν αποδεχόταν. Σύμφωνα με πηγές της «Κ», η αμερικανική πρόταση προβλέπει διπλή ονομασία για τα Στενά (Δαρδανέλια) και απαλοιφή των βασικών ονομασιών στους χάρτες προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να μην υπάρχει η ανάγκη αναφοράς της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά αυτή να περιγράφεται με συντεταγμένες.<<
Συνεχείς κατραπακιές. Κύπρος με συντεταγμένες! O Ερντογάν διατάζει και το ΝΑΤΟ υπακούει. Για να δούμε... θα περάσει από τα Στενά ο Σακαφλιάς ή θα τον φάνε λάχανο;
>>«Αγκάθι» στην ολοκλήρωση των σχεδίων ήταν και η αναφορά στους χάρτες στην Κυπριακή Δημοκρατία, την οποία η Αγκυρα δεν αποδεχόταν. Σύμφωνα με πηγές της «Κ», η αμερικανική πρόταση προβλέπει διπλή ονομασία για τα Στενά (Δαρδανέλια) και απαλοιφή των βασικών ονομασιών στους χάρτες προκειμένου με αυτόν τον τρόπο να μην υπάρχει η ανάγκη αναφοράς της Κυπριακής Δημοκρατίας, αλλά αυτή να περιγράφεται με συντεταγμένες.<<
Συνεχείς κατραπακιές. Κύπρος με συντεταγμένες! O Ερντογάν διατάζει και το ΝΑΤΟ υπακούει. Για να δούμε... θα περάσει από τα Στενά ο Σακαφλιάς ή θα τον φάνε λάχανο;
5/7/2023
Ο Ωνάσης μ’ ενδιαφέρει μέσα από την ποπ διάσταση.
Μ’ ενδιαφέρει η Ολυμπιακή Αεροπορία και το πώς συνέβαλε στην ευζωία των σίξτις, μ’ ενδιαφέρει η σχέση του με την Κάλλας (την οποία ήθελε να σκοτώσει ο Χίτσκοκ, σε ταινία, γυρισμένη στην Σκάλα του Μιλάνου και με τον Ωνάση να παρακολουθεί), μ’ ενδιαφέρει ο ίδιος σε σχέση με το πώς διασκέδαζε στην Ελλάδα της εποχής, στη Νεράιδα και αλλού, μ’ ενδιαφέρουν οι σχέσεις του με τους χουντικούς, τον Χατζιδάκι κ.λπ. Και ο Αλέξανδρος μ’ ενδιαφέρει, και η Χριστίνα (για την οποία ήδη έχω γράψει σε σχέση με τον δίσκο τού γαμήλιου πάρτυ της) και άλλα διάφορα.
Θα αγόραζα λοιπόν το βιβλίο «Ιστορία των Επιχειρήσεων Ωνάση 1924-1975» των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης (αν και δεν ξέρω πόσο κοντά θα είναι στα ενδιαφέροντά μου - σίγουρα θα είναι, κοντά, σ' ένα βαθμό), αλλά όταν αυτό κοστίζει 72 ευρώ τίθεται, αυτομάτως, έξω από τη λογική βάσει της οποίας αγοράζω βιβλία. Ωνάσης δεν είμαι...
Ο Ωνάσης μ’ ενδιαφέρει μέσα από την ποπ διάσταση.
Μ’ ενδιαφέρει η Ολυμπιακή Αεροπορία και το πώς συνέβαλε στην ευζωία των σίξτις, μ’ ενδιαφέρει η σχέση του με την Κάλλας (την οποία ήθελε να σκοτώσει ο Χίτσκοκ, σε ταινία, γυρισμένη στην Σκάλα του Μιλάνου και με τον Ωνάση να παρακολουθεί), μ’ ενδιαφέρει ο ίδιος σε σχέση με το πώς διασκέδαζε στην Ελλάδα της εποχής, στη Νεράιδα και αλλού, μ’ ενδιαφέρουν οι σχέσεις του με τους χουντικούς, τον Χατζιδάκι κ.λπ. Και ο Αλέξανδρος μ’ ενδιαφέρει, και η Χριστίνα (για την οποία ήδη έχω γράψει σε σχέση με τον δίσκο τού γαμήλιου πάρτυ της) και άλλα διάφορα.
Θα αγόραζα λοιπόν το βιβλίο «Ιστορία των Επιχειρήσεων Ωνάση 1924-1975» των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης (αν και δεν ξέρω πόσο κοντά θα είναι στα ενδιαφέροντά μου - σίγουρα θα είναι, κοντά, σ' ένα βαθμό), αλλά όταν αυτό κοστίζει 72 ευρώ τίθεται, αυτομάτως, έξω από τη λογική βάσει της οποίας αγοράζω βιβλία. Ωνάσης δεν είμαι...
4/7/2023
Εσείς τώρα καθίστε να ασχοληθείτε με το τι φοράει...
Εσείς τώρα καθίστε να ασχοληθείτε με το τι φοράει...
4/7/2023
Χθες έγραψα για την ταινία "Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα..." του Νίκου Νικολαΐδη, και σε σχέση με τα μηνύματά της αναφορικά με το ροκ εντ ρολ, και σήμερα είδα στις "αναμνήσεις" αυτό το περσινό ποστ, που κολλάει μια χαρά...
Σ’ ένα πρόσφατο βιβλίο, που έφθασε στα χέρια μου βλέπεις κάπου:
«Στα τέλη της ανατρεπτικής δεκαετίας του ’60, γράφτηκε και υποστηρίχτηκε το πρώτο διδακτορικό για τη γέννηση και τη σημασία του rock ’n’ roll (πρόκειται για τον Ήχο της Πόλης, του βρετανού ραδιοφωνικού παραγωγού, μουσικολόγου και συγγραφέα Charlie Gillett). Εμείς αξιωθήκαμε να ξεφυλλίσουμε το πρώτο αμιγώς μουσικό περιοδικό μια δεκαετία αργότερα, όταν κυκλοφόρησε ο Ήχος, η Μουσική και το Ποπ & Ροκ».
Η λέξη «ανατρεπτική» είναι άστοχη κι επιχειρεί να εντυπωσιάσει, χωρίς λόγο. Φυσικά είχαν και «ανατρεπτικά» χαρακτηριστικά τα σίξτις, στα πολιτικοκοινωνικά, ιδίως στο δεύτερο μισό τους, αλλά η μουσική σ’ αυτά ήταν υποβοηθητική, ήταν μία συνιστώσα, ανάμεσα σε άλλες πολλές. Όταν κάποιος χρησιμοποιεί τη λέξη «ανατρεπτική» γενικά ή για τη μουσική ειδικότερα, θα πρέπει να είναι ή πολύ προσεκτικός (και να μην την χρησιμοποιεί τελικά, στη γενικότητά της) ή να είναι τελείως τσαπατσούλης (χρησιμοποιώντας την, για να το παίξει ο ίδιος και λίγο από... επανάσταση).
Και φυσικά «για τη γέννηση και τη σημασία του rock ’n’ roll» γράφονται βιβλία ήδη από την δεκαετία του ’50 (κάποια τα αναφέρει και ο Gillett στην βιβλιογραφία του). Δεν ξεκίνησε από τον Gillett η ροκ βιβλιογραφία.
Και βεβαίως, αν μιλάμε για το ποπ-ροκ, τα πρώτα «αμιγώς» μουσικά περιοδικά δεν ήταν ο Ήχος, η Μουσική και το Ποπ & Ροκ (που δεν ήταν καν αμιγώς μουσικά, γιατί έγραφαν και για σινεμά κ.λπ.), αλλά εκείνα που κυκλοφορούσαν στα σίξτις (Μοντέρνοι Ρυθμοί κ.λπ.).
Ορισμένοι ανίδεοι επιχειρούν να υποτιμήσουν τους Μοντέρνους Ρυθμούς για λάθος λόγους.
Μπορεί το περιοδικό να ήταν συντηρητικό και να εξέφραζε, γενικά (γενικά λέω), αντιδραστικές θέσεις, αλλά σε πληροφοριακό επίπεδο, και για τα δεδομένα της εποχής, ήταν «μια χαρά». Έγραφε για πάρα πολλά πράγματα. Αδιανόητα, κάποιες φορές, για την ελληνική πραγματικότητα. Μπορεί πολλά κείμενα να ήταν χαζά, χαζοχαρούμενα, αλλά την πληροφορία την έπαιρνες.
Εν τω μεταξύ εντελώς ηλίθια κείμενα, που δεν είχαν καν την νεανική και αθώα... καταπραϋντική αφέλεια των Μοντέρνων Ρυθμών, δημοσιεύονταν και σε Ήχους, Ποπ & Ροκ κ.λπ. ακόμη και στα χρόνια του ’80 και του ’90 (για να μην πω και σήμερα, στα διάφορα σάιτ).
Η αποσιώπηση και η υποτίμηση των Μοντέρνων Ρυθμών, γίνεται, θέλω να πω, μόνον απ’ όσους και όσες νομίζουν, ηλιθιωδώς, πως το ροκ ήταν... ανατρεπτικό.
Χθες έγραψα για την ταινία "Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα..." του Νίκου Νικολαΐδη, και σε σχέση με τα μηνύματά της αναφορικά με το ροκ εντ ρολ, και σήμερα είδα στις "αναμνήσεις" αυτό το περσινό ποστ, που κολλάει μια χαρά...
Σ’ ένα πρόσφατο βιβλίο, που έφθασε στα χέρια μου βλέπεις κάπου:
«Στα τέλη της ανατρεπτικής δεκαετίας του ’60, γράφτηκε και υποστηρίχτηκε το πρώτο διδακτορικό για τη γέννηση και τη σημασία του rock ’n’ roll (πρόκειται για τον Ήχο της Πόλης, του βρετανού ραδιοφωνικού παραγωγού, μουσικολόγου και συγγραφέα Charlie Gillett). Εμείς αξιωθήκαμε να ξεφυλλίσουμε το πρώτο αμιγώς μουσικό περιοδικό μια δεκαετία αργότερα, όταν κυκλοφόρησε ο Ήχος, η Μουσική και το Ποπ & Ροκ».
Η λέξη «ανατρεπτική» είναι άστοχη κι επιχειρεί να εντυπωσιάσει, χωρίς λόγο. Φυσικά είχαν και «ανατρεπτικά» χαρακτηριστικά τα σίξτις, στα πολιτικοκοινωνικά, ιδίως στο δεύτερο μισό τους, αλλά η μουσική σ’ αυτά ήταν υποβοηθητική, ήταν μία συνιστώσα, ανάμεσα σε άλλες πολλές. Όταν κάποιος χρησιμοποιεί τη λέξη «ανατρεπτική» γενικά ή για τη μουσική ειδικότερα, θα πρέπει να είναι ή πολύ προσεκτικός (και να μην την χρησιμοποιεί τελικά, στη γενικότητά της) ή να είναι τελείως τσαπατσούλης (χρησιμοποιώντας την, για να το παίξει ο ίδιος και λίγο από... επανάσταση).
Και φυσικά «για τη γέννηση και τη σημασία του rock ’n’ roll» γράφονται βιβλία ήδη από την δεκαετία του ’50 (κάποια τα αναφέρει και ο Gillett στην βιβλιογραφία του). Δεν ξεκίνησε από τον Gillett η ροκ βιβλιογραφία.
Και βεβαίως, αν μιλάμε για το ποπ-ροκ, τα πρώτα «αμιγώς» μουσικά περιοδικά δεν ήταν ο Ήχος, η Μουσική και το Ποπ & Ροκ (που δεν ήταν καν αμιγώς μουσικά, γιατί έγραφαν και για σινεμά κ.λπ.), αλλά εκείνα που κυκλοφορούσαν στα σίξτις (Μοντέρνοι Ρυθμοί κ.λπ.).
Ορισμένοι ανίδεοι επιχειρούν να υποτιμήσουν τους Μοντέρνους Ρυθμούς για λάθος λόγους.
Μπορεί το περιοδικό να ήταν συντηρητικό και να εξέφραζε, γενικά (γενικά λέω), αντιδραστικές θέσεις, αλλά σε πληροφοριακό επίπεδο, και για τα δεδομένα της εποχής, ήταν «μια χαρά». Έγραφε για πάρα πολλά πράγματα. Αδιανόητα, κάποιες φορές, για την ελληνική πραγματικότητα. Μπορεί πολλά κείμενα να ήταν χαζά, χαζοχαρούμενα, αλλά την πληροφορία την έπαιρνες.
Εν τω μεταξύ εντελώς ηλίθια κείμενα, που δεν είχαν καν την νεανική και αθώα... καταπραϋντική αφέλεια των Μοντέρνων Ρυθμών, δημοσιεύονταν και σε Ήχους, Ποπ & Ροκ κ.λπ. ακόμη και στα χρόνια του ’80 και του ’90 (για να μην πω και σήμερα, στα διάφορα σάιτ).
Η αποσιώπηση και η υποτίμηση των Μοντέρνων Ρυθμών, γίνεται, θέλω να πω, μόνον απ’ όσους και όσες νομίζουν, ηλιθιωδώς, πως το ροκ ήταν... ανατρεπτικό.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Μίμης Πλέσσας «Μη μου πεις τίποτα»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
εχω παθει με ολες τις τζαζ ηχογραφησεις του Πλεσσα...Μεγας συνθετης....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Χθες έγραψα για την ταινία "Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα..." του Νίκου Νικολαΐδη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolas Fotakis
Γενικά, όταν χαρακτηρίζουμε κάτι ως 'ανατρεπτικό', καλό είναι να ξέρουμε και τι ανέτρεψε, ή επιχείρησε να ανατρέψει.
Yannis Fyssas
Αυτό
Vassilis Serafimakis
Yπάρχει κι ο διάλογος στην ταινία The Wild One.
Mildred : Hey Johnny, what are you rebelling against?
Johnny : Whadda you got?
Παρεμφερώς, θυμάμαι να διαβάζω κρίσεις από Hells Agels γιά την ταινία και δεν τούς άρεσε ο χαρακτήρας που υποδυόταν ο Brando ενώ ταυτίζονταν με το ρόλο τού Lee Marvin.
Nickos Ventouras
Το έχει πεί ο Γκρούτσο μια γενιά πριν:
I don't know what they have to say
It makes no difference anyway
'Cause I'm against it
Whatever it is, I'm against it
No matter what it is or who commenced it
I'm against it!
Maria Andronikou
Btw, με το ζήτημα της μη-συνολικής-επαναστατικότητας του Rock έχει ασχοληθεί ο Lawrence Grossberg (academically, από την πλευρά των Cultural Studies), ο οποίος, (ήδη από τα '90s), έχει την άποψη ότι το κυρίως "μέτωπο" ήταν η "quietness" της καθημερινής ζωής.
Ferris Costas
Εκτός από το Wild One είναι και το Rebel without a cause. Όσο για το Blavkboard Jungle να θυμήσομε πως η ταινία ήταν... καταγγελτική για τη νεολαία του ροκ'ν'ρολλ, και φιλική προς τη τζαζ κατά κάποιο τρόπο, αλλά μόνο και μόνο χάρη στο τραγούδι του Bill Haley, οι προβολές προκαλούσαν... εξεγέρσεις μέσα στο σινεμά, και μάλιστα... παγκοσμίως. Η ταιν'ια αυτή είναι ένα παράδοξο.
Nikos Athanassiu
Φώντα ακομη καλύτερο απο το βιβλιο του Charlie Gillett ειναι το βίβλιο του Nick Cohn Ball the wall ! Ψαξτο
Antonis Makridakis
Γύρω στο 2008 περίπου επανεκδόθηκε και μάλιστα είχαν και cd όντως μπορεί λόγω Μαστοράκη να μην ..... Αλλά ήταν πολύ ενημερωτικά για τα ελληνικά 60s
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εσείς τώρα καθίστε να ασχοληθείτε με το τι φοράει..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMiltiadis Kordas
δεν το πιστεύω ρε.......τι όνειδος είναι αυτό.
Vagelis Avgidis
Α, έτσι είπε;; Και ετοιμάζομαι να πάω να τη δω live!
Manolis Stavroulakis
Είπε τέτοια ουρανομήκη μαλακία;
Nikitas Kakavas
Το saggy tits ντεκολτέ είναι ο φερετζες της πολιτικής τρικυμίας εν κρανιω που κουβαλαει
Lampros Papalexis
Εντάξει, για τα λιοντάρια
αθανασιος ιακωβακης
τα λιοντάρια έχουν Σελήνη στο Σκορπιό... άστα...
Lampros Papalexis
Η συγκεκριμένη μια φορά έχει μόνιμα ανάδρομο το μυαλό της
αθανασιος ιακωβακης
ξέρεις από αστρολογία...
Lampros Papalexis
Λίτσος Πατέρος
αθανασιος ιακωβακης
Μήτσος...
George Makris
Γι αλλού ξεκίνησε, αλλού πήγε.
Nikos Antoniou
«δε συμφωνώ φυσικά με όλες τις θέσεις, μπορώ να πω πως διαφωνώ με τις περισσότερες, γιατί ο δυναμισμός δεν έχει να κάνει με την επιβολή, έχει να κάνει με το διάλογο και τη συζήτηση και τη στοιχειοθέτηση των απόψεών σου. Δε θεωρώ τις μεθόδους τους δόκιμες». Ας διαβάζουμε όλο το άρθρο
Σλίκιτι Σλίκ
εμ πεστο ετσι. Κ λεω κ γω, απλα μπερδευτηκε κ αντι να πει οτι ειναι ναζιστικο μορφωμα που υποστηριζεται κ πηρε δυναμικη, ανευ προγραμματος, αλλα με την στηριξη ενος ναζι καταδικασμενου εγκληματια, ειπε κατα λαθος οτι θελουν να προχωρησουν δυναμικα. Γινονται τετοια λαθη. Ολοι τα εχουμε κανει αλλωστε.
Φώντας Τρούσας
"όλο το άρθρο" είναι τρισχειρότερο
Panagiotis Rillos
άσε, μην προσπαθείς, το δικαστήριο έγινε..
Panagiotis Rillos
Μη γελάτε κύριε Φώντας Τρούσας πήρατε μια φώτο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, χωρίς καν να ξέρετε προφανώς το site που το έγραψε, σας γράφει ο Nikos Antoniou την πλήρη δήλωση, την οποία προφανώς αποκρυπτει ο "δημοσιογράφος" και την κρίνετε κιόλας ως χειρότερη.. Ταϊστε λοιπόν παραδημοσιογραφια τους διαδυκτιακους σας φίλους, έχετε κάθε δικαίωμα άλλωστε. Εξάλλου είναι γνωστή η απέχθεια/αποστροφή σας για νεότερους καλλιτέχνες {μετά το 70 που τελείωσε η μουσική κατά δήλωσή σας ή έστω δεν προσφέρει κάτι)
Φώντας Τρούσας
Λες ό,τι να'ναι. Την φωτό την πήρα από σάιτ και δεν την αντέγραψα από άλλον (από το fb κ.λπ.). Και το συνολικό που λέει είναι για γέλια και για κλάματα. Και χρησιμοποιείς και ασύστολα ψεύδη για να με μειώσεις. Ρε μεγάλε γράφω συνέχεια για καινούρια ονόματα, αλλά εσύ κοιμάσαι φαίνεται και δεν τα διαβάζεις. Και άλλο έχω πει εγώ (για το ροκ), αλλά και πάλι δεν το έχεις καταλάβει Κατά τα λοιπά περί πλεύσης έχω εκφραστεί από νωρίς και απλώς επιβεβαιώνομαι...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02Ld3CqRaNEpuY6buUMTxq9KDxt3a43UcNQu9qvnekXdmuqKbbvTe3ku6RQvgyB9bXl&id=100014406333349
Ορίστε και το σάιτ από το οποίο πήρα την οθονιά, γιατί λες ό,τι σου κατέβει... https://www.newsit.gr/.../tzortzia-kefala-oi.../3811169/
NEWSIT.GR
Τζώρτζια Κεφαλά: Οι «Σπαρτιάτες» αντιπροσωπεύουν ένα κομμάτι της κοινωνίας που θέλει να προχωρήσει πιο δυναμικά
Panagiotis Rillos
λάβετε και την απάντηση τώρα και εάν θέλετε και δεν δυσκολεύεστε ανεβάστε την..
ε σίγουρα η αναπαραγωγή του site του Ευαγγελάτου είναι πιο χρήσιμη... Κατήφορος..
Φώντας Τρούσας
Ρε μεγάλε ξεκόλλα. Το γράψανε όλα τα σάιτ - πήρα ένα στην τύχη. Μην μας ζαλίζεις πλέον. Σου είπα τι είναι η πλεύση...
https://www.tovima.gr/.../kefala-oi-spartiates.../
Η αμφιλεγόμενη δήλωση της Τζώρτζιας Κεφαλά για τους Σπαρτιάτες | ΤΟ ΒΗΜΑ
Panagiotis Rillos
Διαγραφήάσε ρε μεγάλε να ξέρω από πολλές μεριές την ίδια, σου φτάνει;;;
Σε ενοχλεί βλέπω όταν λαμβάνεις κριτική, αλλά δεν χαλιέσαι να την κάνεις
Ασε λοιπόν να δούμε πόσο μέσα θα πέσεις στην Πλεύση και μην βιάζεσαι να δείξεις από την πρώτη μέρα πως έχεις δίκιο (που μπορεί να έχεις όταν γίνει το ταμείο, δεν το αποκλείω).. Πόσο Έλλην πχια;;
Φώντας Τρούσας
Σου είπα ξεκόλλα. Εγώ έκανα μια πολιτική εκτίμηση για το τι είναι η πλεύση από νωρίς, μετά τις πρώτες εκλογές. Και δεν την έχω κάνει μόνο εγώ φυσικά. Για μένα είναι κόμμα με έντονες ακροδεξιές παραφυάδες. Στρατόκαυλοι την ψηφίζουν, καραμπελικοί, τουρκοφάγοι, υπερπατριώτες κ.λπ. Τέτοιες δηλώσεις για μένα δεν αποτελούν έκπληξη απ' αυτό το χώρο, και θα έχουμε κι άλλες ανάλογες στο μέλλον.
Kostas Laskos
Αγαπούν την πατρίδα τους με έναν τρόπο εριστικό
Chrissa Psaltopoulou
πού'σαι νιοτη πού 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος
Dimitris Gerasimides
νιώθει ενοχές;
βαγγελης χαλικιας
αυτο το τραγουδαγε η θεοδοσια τσατσου, απλα για την ταξη
Dimitris Gerasimides
δεν θέλω να μιλάς
βαγγελης χαλικιας
cola coca xaxaxaxa
Diamantis Diamantidis
Πφφ
Maro Pol
Ε καλά δεν ήταν ποτέ και καμιά σημαίνουσα προσωπικότητα..δηλαδή δεν πέφτω και από τα σύννεφα.
Panagiotis Peristrefomenos
Στη Λαμία τους ψηφίσανε επειδή έχουν κοντά το Μνημείο του Λεωνίδα
Takis Akkos
Η γκλάβα της Περι-Κεφαλα....
Alexandra Tsami Mousa
Αυτή τι πρεσβεύει αραγε?
Θανάσης Κρεμασμένος
Αρχίσαμεεε....
Marios Choumpouridis
Αν η δήλωσή της ήταν ας πούμε ατυχής, περιμένω να τη δω να παίρνει ξεκάθαρες αποστάσεις από τους ναζί και με λόγια και με πράξεις.
Constantin Sidiras
Είναι ο aphex twin, δεν είναι η Γκεφαλά!
Addart •
Θεωδορία Τσάτσου μόνο !
Tι να πεις ....να σπας δαδιά στο κεφάλι τους μ'αυτά που λένε
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Ωνάσης μ’ ενδιαφέρει μέσα από την ποπ διάσταση"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Σκιάς
Είναι γνωστό το μαγαζί. Πολύ καλές δουλειές, βιβλία αναφοράς συχνά, αλλά από τιμές δράμα.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ποιο το κόστος;
Πόσα τα αντίτυπα;
(Πόσα θα πωληθούν)
Ποιες οι αμοιβές;
Τι ποσοστά θα μοιραστούν οι συγγραφείς;
Τι θα απομείνει στην εταιρία;
Φώντας Τρούσας
Βάναυσα ερωτήματα...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
άστα να μείνουν στον αέρα.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΟΥΚΑΣ
Φώντα, αν το θέλεις με 56,00 ευρώ, στείλε μου μήνυμα.
Pantelis Lioumis
Είναι πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, πιάνει τόπο το χρήμα
Periklis Georgiadis
Μόνο για όσους έχουν τραπεζάκι του καφέ από μαόνι.
Kostas Drosopoulos
Μετά από 1-2 χρόνια θα είναι σε χαμηλή τιμή. Ιδίως στην Πολιτεία.
Φώντας Τρούσας
Όσο και να κατέβει η τιμή θα είναι πάντα ακριβό.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Αγκάθι» στην ολοκλήρωση των σχεδίων ήταν και η αναφορά στους χάρτες στην Κυπριακή Δημοκρατία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήIrene Evripidou
Το κυπριακό είναι λυμένο εδώ και 49 (oh wait ! 60 - απο το 1963) χρόνια κύριε Φώντας Τρούσας και η "Κυπριακή Δημοκρατία" μπορεί να υπάρξει μόνο σαν τίτλος από καταφρονεμένη ταινία επιστημονικής φαντασίας. Μην θορυβείστε.Ταπεινή γνώμη μιας Κύπριας.
Φώντας Τρούσας
Μη μου τα λέτε εμένα αυτά...
Kostas Drosopoulos
Η Τουρκία είναι πελάτης. Όπως και η Ελλάδα. 4% τού ΑΕΠ.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Φτάνοντας στη διάδοχη κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ μετά την παραίτηση Τσίπρα, ο κ. Μαύρος είπε"...
ΑπάντησηΔιαγραφήστέφανος μπουρλέσκος καλλίας
Καλά, ο συγκεκριμένος ακριβώς επειδή είναι σοβαροφανής είναι και εξαιρετικά επικίνδυνος.
Nikolai Stavrogin
"Να μη νιώσουν απειλή οι αγορές" είναι ο Νόμος κι οι Προφήτες μαζί.
Βασίλης Βασιλειάδης
Όλα αυτά τα "προσόντα" δηλαδή, τα διαθέτει στα αλήθεια ο Μητσοτάκης;
Tanas Atanasoff
Στα χείλια θα είχε έτοιμο να μας πει "και να μην είναι ανεπάγγελτος" αλλα για κάποιον περίεργο λόγο δεν το είπε. Σιγά το προσόν θα έλεγα εγώ, φορέθηκε πολύ το κουστουμάκι αυτό από τους δεξιούς-και όχι μόνο- γνωστούς μου εδώ και 10 χρόνια. Είναι βλακώδης μομφή ούτως ή άλλως
Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
απλό, ο κατάλληλος διάδοχος του Τσιπρα είναι ο Μητσοτάκης.
τι το ανωμαλον βλεπετε;
Mike Beles
εναν Ανδρουλακη για τον ΣΥΡΙΖΑ....αχρωμο και αγευστο
Constantin Sidiras
να αγιάσεις! Ποιος Ανδρουλάκης;!
Nikos Vaxevanidis
"Για την ιστορία" που λέμε, αγαπητέ Φώντας Τρούσας και χωρίς αυτό να συσχετίζεται με πολιτική σταδιοδρομια κ.λπ, η Μέρκελ έχει διδακτορικό στην κβαντική χημεία (1986) και πτυχίο φυσικού (1978)...
Φώντας Τρούσας
Οι περισσότεροι κάτι έχουν. Δεν λέει σώνει και καλά κάτι αυτό. Και ο Τσίπρας έχει πτυχίο πολιτικού μηχανικού, και ο Ερντογάν κάτι έχει σπουδάσει κ.λπ. Και φυσικά υπάρχουν και αυτά... Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν… >>Το 2015 αντιμετώπισε κατηγορίες λογοκλοπής για τη διδακτορική της διατριβή, ωστόσο το Πανεπιστήμιο έκρινε ότι δεν υπήρξαν ΤΟΣΟ σοβαρά παραπτώματα για να της αφαιρεθεί ο τίτλος.<<
https://www.youtube.com/watch?v=w3YhQbSJsBk
Ντοκουμέντο: Ο Μήτσοτακης πήρε το πτυχίο από το σπίτι του... Κοινωνιολόγος και δεν ξέρει τον Ρουσώ
Nick Koutsarthur
Δυστυχώς Φώντα ο πλανήτης κινδυνεύει από τους πολύ μορφωμένους (παραμορφωμένους)!!!
Akis Perdikis
Να βάλουν αγγελία στη Χρυσή Ευκαιρία.
Kostas Drosopoulos
Γράφεις για ηγέτες υπερδυναμεων. Η σύγκριση να γίνει με τούς πρωθυπουργους ισοδύναμων κρατών. Και μην πάμε μακριά. Δες τι αγγλικά γνωρίζουν ΟΛΟΙ όσοι κυβέρνησαν την Αλβανία τα τελευταία 33 χρόνια.
Προ τού 1990 στην Αλβανία ήταν αδύνατη η εκμάθηση αγγλικών.
Φώντας Τρούσας
Kostas Drosopoulos >>Γράφεις για ηγέτες υπερδυναμεων.<< Για τι να γράψω; Για τους ηγέτες των μπανανιών;
>>Δες τι αγγλικά γνωρίζουν ΟΛΟΙ όσοι κυβέρνησαν την Αλβανία<<
Να τα χαίρονται. Υπαλληλικό προσωπικό είναι του ΝΑΤΟ και τις ΕΕ. Οφείλουν να ξέρουν.
Ferris Costas
Ποιός είναι ο κύριος;
Φώντας Τρούσας
Ένας Μαύρος...
Αναστασία Γρηγοριάδου
Στο μεταξυ η μόρφωση του Κυριάκου Μητσοτακη, για να δούμε εναν νικητή, είναι σε επιπεδο τραγικό. Να απορείς πώς δεν αξιοποίησε τίποτε σε τόσα σχολεία που πήγε. Κι αυτό φαίνεται καθε φορα που μιλά εκτός έτοιμου κειμένου, λάθη συντακτικά, νοηματικά, λεξιλόγιο φτωχό, είναι απίστευτο
Dimos Karam
αυτα δεν ειναι χαρακτηρηστικα πρωθυπουργου..
Για γκαρσονι στην Μυκονο, ναι..μια χαρα!
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Αν δεν απατώμαι μάλλον είσαι ο Ηλίας / βλέπω και γυαλάκι μαύρο πολυτελείας<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Karampeazis
Χαχαχαχαχ. Κορυφαίο quote έβαλες.
Θαλεια Καραμολέγκου
Θα φάνε πολύ χρήμα τώρα με τους κολλητούς, κράτσα κρουτσα. Ζωή πολυτελείας ο Ηλίας.
George Georgiadis
Χάσαμε την Λούλα στοπ
Diamantis Stagidis
Πολυ ύποπτοι μου φαίνονται αυτοι οι σπαρτιάτε!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μερικές από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει έχουν γίνει σε μισοάδειους χώρους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Metaxas
"Τις συναυλίες σε γήπεδα, στάδια και γενικώς αχανείς χώρους τις ψιλο-σιχαίνομαι." Και γω!!
Yiannis Stefanakos
Θα έλεγα και μέχρι τις αρχές του '80 (πχ Σαββόπουλος και Νταλάρας στο ΟΑΚΑ). Την απεχθεια στους αχανείς συναυλιακους χώρους τη συμμερίζομαι εδώ και πολλά χρόνια.
Βασίλης Καμπούρης
Δυστυχώς
Nikos Athanassiu
Calexico στο Μύλο στη Λάρισα, 200 νοματαιοι! Διναμε και παραγγελιές !
Lily Chanoumi
Steeleye Span στο Λυκαββητο. 50 ατομα ημασταν δεν ήμασταν. Χορευαμε κατω ολοι μαζι στο τελος.
Kwstas Agas
Συναυλία των caravan στο Ρόδον τον Απρίλιο του 2005. Ήμασταν με το ζόρι 30-40 νοματαίοι !! Και η μπάντα έπαιξε όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούσε, μας χάρισε μια αλησμόνητη μουσική βραδιά....
Nikos Barpakis
..κι όμως ίσως να υπαρχει.
Το followship. Το να (θες να) ανηκεις - ως πελάτης / fan. Χωρίς πολλά φίλτρα.
Και μάλιστα με εκπλήσσει που έχουν γιγαντωθεί τόσο οι γηπεδικές συναυλίες , ακόμα και από σχήματα που δεν υπήρχαν στο ραντάρ προ λίγων ετών. Βλέπε ραπ : δεν έπαιξε μέσα στα κυρίαρχα μίντια κάποια προβολή πριν γεμίζουν γήπεδα 3-4 σχήματα άνετα με κοινό 15-30 ετών.
Το ιντερνετ μπορεί να κινεί ρευματοειδώς με μεγάλη άνεση. Και δεν είναι βάσει αισθητικής, μουσικού στυλ ή της αργής συνήθως εκκόλαψης ενός προσωπικά βιωμένου ακούσματος που γίνεται αγαπημένο και τελικά το βλέπεις ζωντανά σε συναυλία όταν έρθει η ώρα πχ. όπως συνέβαινε 'γραμμικά' πιο παλιά.
Μην υποτιμούμε τη μάζα.
Βασικά η μάζα μας ρυθμίζει πλέον !
ΥΓ: με τρώει να γράψω τη λέξη καπιταλισμός κάπου εδώ μέσα αλλά ας τον υπονοήσουμε
ΥΓ 2 : και γω προτιμώ intimate συναυλίες, μακράν
Ηλίας Ηλιάδης
Μεταμεσονυκτια συναυλία στο Ρόδον (λόγω του ότι έπαιζε ο Άρης του Γκάλη) μία Πέμπτη τέλη 87, ένα άγνωστο νέο γκρουπ τότε, ονόματι Yo La Tengo. Ζήτημα να είχε 50 άτομα μέσα. Περάσαμε τέλεια
Chris Veliouras
John Hammond jr στο αν, 15-20 ατομα το πολυ, πριβε παρτακι, ωραια βραδια
Σχόλια από το fb στο ποστ "Στα σέβεντις γυρίζονταν στην Δυτική Γερμανία κάτι ψευδο-ντοκιμαντέρ, που βασικά ήταν σοφτ πορνό"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=8lMDojY3YP0
Gert Wilden & Orchestra-Schulmädchen Report (Title Theme, Die Dressierte Frau)
George Dedes
Άλλες εποχές
Fanis Papadopoulos
Εαν δεν κανω λαθος παιζονταν με τον τιτλο << Θρανιο Νο 1........>>
Antonis Xagas
στην Γερμανία των 60s και των 70s και μέσα στο κλίμα της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της υπέρβασης των αστικών ορίων και περιορισμών, το ζήτημα του ερωτισμού των παιδιών αλλά και της παιδοφιλίας ακόμη είχε τεθεί σε μια βάση ..."απελευθερωτική", όπως το έβλεπαν τότε, ακριβώς στο ιστορικό πλαίσιο που λες. Πριν λίγα χρόνια είχε γίνει και μια τέτοια συζήτηση δημόσια, η οποία αφορούσε τους Πράσινους και την στάση τους σε αυτά τα θέματα, αλλά και τους φιλελευθέρους του FDP (είχα σκεφτεί να γράψω κάποια στιγμή για αυτά, θα δούμε...
George Floudas
Η ηδονοβλεπτική διάσταση της καταγγελίας! Απολύτως to the point!
Nikos Michelarakis
Οι καλύτερες funkιες έχουν ακουστεί ανάμεσα σε βογκητα!
Panagiotis Thanopoulos
και με το ωραίο logo της Crippled Dick Hot Wax πάνω στο soundtrack
Γιάννης Ρότσιος
Θεϊκή σειρα απο την "Crippled Dick"
John Drake
Αυτήν που θυμάμαι να κάνει "θορυβο" όταν παίχτηκε ήταν το...
https://youtu.be/PQmWI5UIPHs
Christiane F. (1981) BLURAY TRAILER [1080p]
Pantelis Tsalouchidis
Θυμάμαι και κάτι σουηδικά ντοκυμαντέρ αλλά ήταν πιο...ψυχρά
Akis Perdikis
https://youtu.be/ptCvp17tTkQ
Good Morning Little Schoolgirl (2017 Remaster)
Stathis Gotsis
Κι εγώ στην Αμερική την ίδια περίοδο είδα τις πρώτες μου τσόντες τις είδα στο μάθημα της Κοινωνιολογίας. Τίγκα μια αίθουσα 500 ατόμων κι ας ήταν το μάθημα στις 8 το πρωί!
Ntinos Dimatatis
Και μέσα απο το νεανικο μουσιο περιοδικο Bravo που πουλούσε τοτε στα 70ς ένα ακατομμύριο τευχη υπήρχαν ειδικες σελίδες με τετοια θέματα σεξουαλικής απελευθέρωσης...