9/7/2023
1976. Δύο κορίτσια από τις παγωμένες στέπες της Σοβιετικής Ένωσης, η Όλγα από την Βόρεια Οσετία και η Λουντμίλα από τον Αρχάγγελο, τραγουδάνε το αριστούργημα των Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα «Κάθε λιμάνι και καημός». Αληθινή συγκίνηση...
[δώστε αξία σ' εκείνο που λέει το ένστικτό σας και μην παρασύρεστε από το «τι παίζει» και το αγενές life-style]
https://www.youtube.com/watch?v=NcmjyrZ1lIM
1976. Δύο κορίτσια από τις παγωμένες στέπες της Σοβιετικής Ένωσης, η Όλγα από την Βόρεια Οσετία και η Λουντμίλα από τον Αρχάγγελο, τραγουδάνε το αριστούργημα των Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα «Κάθε λιμάνι και καημός». Αληθινή συγκίνηση...
[δώστε αξία σ' εκείνο που λέει το ένστικτό σας και μην παρασύρεστε από το «τι παίζει» και το αγενές life-style]
https://www.youtube.com/watch?v=NcmjyrZ1lIM
9/7/2023
Δεν υπάρχει τίποτα σοβαρό να διαβάσεις για το βιβλίο και την ταινία... Όλα εγώ θα τα γράφω... (γέλιο)
8/7/2023
Δεν υπάρχει τίποτα σοβαρό να διαβάσεις για το βιβλίο και την ταινία... Όλα εγώ θα τα γράφω... (γέλιο)
Βάσει όσων επισήμως έχουν ανακοινωθεί
κάποιος βούτηξε ένα αυτοκίνητο, του κάνανε σήμα να σταματήσει και αυτός δεν
σταμάτησε, ενώ όταν παράτησε το αυτοκίνητο και το έβαλε στα πόδια εκείνοι τον
εκτέλεσαν. Όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σχέση με το έγκλημα.
8/7/2023
John Coltrane, Ιούλιος '66. Πάντως το Sakura δεν το έπαιξε... (ο νοών νοείτω). Aφίσα, τέχνη - όχι ό,τι κι ό,τι...
8/7/2023
John Coltrane, Ιούλιος '66. Πάντως το Sakura δεν το έπαιξε... (ο νοών νοείτω). Aφίσα, τέχνη - όχι ό,τι κι ό,τι...
Συναυλιακός τουρισμός. Δεν διαφέρει και
πολύ από τον θρησκευτικό...
8/7/2023
Υπάρχουν Έλληνες που ακόμη ενθουσιάζονται αν ακούσουν από ξένους το Ζορμπά και τα Παιδιά του Πειραιά; Να τους παρασημοφορήσουμε...
(μάθετέ τους να παίζουνε κανένα του Θανάσ’)
Υπάρχουν Έλληνες που ακόμη ενθουσιάζονται αν ακούσουν από ξένους το Ζορμπά και τα Παιδιά του Πειραιά; Να τους παρασημοφορήσουμε...
(μάθετέ τους να παίζουνε κανένα του Θανάσ’)
7/7/2023
Πρώτη φορά έπεσε στην αντίληψή μου το όνομα «Γιώτα Γιάννα» μέσα από ένα «άλλου τύπου» βιβλίο, που είχε βρεθεί στα χέρια μου στα μέσα του ’90 (το βιβλίο ήταν αρκετά παλιότερο και δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό).
Επίσης είχα συναντήσει το όνομά της σε διάφορα περιοδικά, σε σχέση με τα μαγαζιά που εμφανιζόταν ή που είχε η ίδια (στα σίξτις και τα σέβεντις), αλλά για πρώτη φορά πρέπει να άκουσα τη φωνή της βλέποντάς την κιόλας, στην τιβί, μετά το 2010, για να μην πω μετά το 2014. Ξαφνικά δηλαδή μαζί με τους πολλούς ανακάλυψα κι εγώ την Γιώτα Γιάννα, το όνομα της οποίας το είχα κάπου χωμένο στην πίσω πλευρά του μυαλού μου.
Προσωπικώς δεν συμμερίστηκα ποτέ την τρέλα φίλων και γνωστών, σε σχέση με τον τρόπο που τραγουδούσε (αυτά τα τελευταία χρόνια) η Γιώτα Γιάννα, καθώς η γνώμη μου ήταν, χοντρικώς, πως... ό,τι και να τραγουδούσε η γηραιά καλλιτέχνιδα το «σκότωνε», ενώ με ενοχλούσε σφόδρα και όλος αυτός ο αχταρμάς από τσιτάτα του τύπου «ροκ γιαγιά», «ανατρεπτική ροκ γιαγιά», «ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» (μόνο τη Δέσποινα Γλέζου στις αρχές των 70s θα μπορούσε κάποιος να την αποκαλέσει έτσι – λέμε τώρα), «Πασιονάρια της λαϊκής πίστας» (έτσι είχε πει η ίδια πως την είχε αποκαλέσει κάποτε ο Χατζιδάκις), που ήταν παντελώς χαζά και άστοχα (τα τσιτάτα) – κατάλληλα μόνο για «δήθεν» άρθρα.
Έπαιζε καλή φυσαρμόνικα, εν τω μεταξύ, η Γιώτα Γιάννα και το γεγονός πως συμμετέχει σ’ αυτό το εκπληκτικό κλιπ (ένα αριστούργημα του σινεμά μας) από την ταινία «Οι Εκβιασταί» (1972) του Παύλου Φιλίππου (για την ταινία έχω γράψει αναλυτικά στο lifo.gr – δες στα σχόλια) είναι για μένα ένα πρώτης κλάσης βραβείο (σημαντικότερο εν πολλοίς απ’ οτιδήποτε είχε πει η αείμνηστη τραγουδίστρια σε όλη τη διαδρομή της).
Πρώτη φορά έπεσε στην αντίληψή μου το όνομα «Γιώτα Γιάννα» μέσα από ένα «άλλου τύπου» βιβλίο, που είχε βρεθεί στα χέρια μου στα μέσα του ’90 (το βιβλίο ήταν αρκετά παλιότερο και δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό).
Επίσης είχα συναντήσει το όνομά της σε διάφορα περιοδικά, σε σχέση με τα μαγαζιά που εμφανιζόταν ή που είχε η ίδια (στα σίξτις και τα σέβεντις), αλλά για πρώτη φορά πρέπει να άκουσα τη φωνή της βλέποντάς την κιόλας, στην τιβί, μετά το 2010, για να μην πω μετά το 2014. Ξαφνικά δηλαδή μαζί με τους πολλούς ανακάλυψα κι εγώ την Γιώτα Γιάννα, το όνομα της οποίας το είχα κάπου χωμένο στην πίσω πλευρά του μυαλού μου.
Προσωπικώς δεν συμμερίστηκα ποτέ την τρέλα φίλων και γνωστών, σε σχέση με τον τρόπο που τραγουδούσε (αυτά τα τελευταία χρόνια) η Γιώτα Γιάννα, καθώς η γνώμη μου ήταν, χοντρικώς, πως... ό,τι και να τραγουδούσε η γηραιά καλλιτέχνιδα το «σκότωνε», ενώ με ενοχλούσε σφόδρα και όλος αυτός ο αχταρμάς από τσιτάτα του τύπου «ροκ γιαγιά», «ανατρεπτική ροκ γιαγιά», «ελληνίδα Τζάνις Τζόπλιν» (μόνο τη Δέσποινα Γλέζου στις αρχές των 70s θα μπορούσε κάποιος να την αποκαλέσει έτσι – λέμε τώρα), «Πασιονάρια της λαϊκής πίστας» (έτσι είχε πει η ίδια πως την είχε αποκαλέσει κάποτε ο Χατζιδάκις), που ήταν παντελώς χαζά και άστοχα (τα τσιτάτα) – κατάλληλα μόνο για «δήθεν» άρθρα.
Έπαιζε καλή φυσαρμόνικα, εν τω μεταξύ, η Γιώτα Γιάννα και το γεγονός πως συμμετέχει σ’ αυτό το εκπληκτικό κλιπ (ένα αριστούργημα του σινεμά μας) από την ταινία «Οι Εκβιασταί» (1972) του Παύλου Φιλίππου (για την ταινία έχω γράψει αναλυτικά στο lifo.gr – δες στα σχόλια) είναι για μένα ένα πρώτης κλάσης βραβείο (σημαντικότερο εν πολλοίς απ’ οτιδήποτε είχε πει η αείμνηστη τραγουδίστρια σε όλη τη διαδρομή της).
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πρώτη φορά έπεσε στην αντίληψή μου το όνομα «Γιώτα Γιάννα»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../o-paylos-filippoy-kai-oi-tainies...
LIFO.GR
Ο Παύλος Φιλίππου και οι ταινίες του από την δεκαετία του ’70 «Οι Εκβιασταί» και «Οι Απάνθρωποι» | LiFO
Thodoris Nikolaou
Είδα, κύριε Φώντα, σε ανάρτηση του σκηνοθέτη Θεόδωρου Μαραγκού, ότι συμμετείχε και σε δύο δικές του ταινίες, παίζοντας και φυσαρμόνικα:
https://fb.watch/lE5foJmp1g/
(Το παραθέτω «εδώ», νομίζω ότι ταιριάζει με το κλίμα της ανάρτησής σας.)
Φώντας Τρούσας
Ναι, κάνει τη μάνα του Μουρίκη στους Ισοβίτες αν θυμάμαι καλά. Την ταινία την είδα, όταν την ανέβασε στο YouTube ο Μαραγκός. Πολύ καλή λαϊκή ταινία.
Δημητρης Σαλτος
προσωπικά δεν την ήξερα καθόλου, ούτε μια φορά δεν είχα διαβάσει το όνομα της, γιατί όλοι οι δεκάδες φίλοι μου που της κάνουν τώρα αφιερώματα, όσο ζούσε δεν είχαν αναφέρει μια φορά το όνομα της.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπάρχουν Έλληνες που ακόμη ενθουσιάζονται αν ακούσουν από ξένους το Ζορμπά και τα Παιδιά του Πειραιά;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Andronikou
Τραγική κατάσταση...
ΝΒ Ανήκω στην κατηγορία, (btw), που θα επιθυμούσε την πλήρη εξαφάνιση, από προσώπου γης, "του Ζορμπά" σε όλες του τις εκδοχές, bar none!
Odysseas Grammas
Σε ποιο εξαιρετικά αξιόπιστο site το βρίσκουμε αυτό;
Sakis Bwanas
https://www.avopolis.gr/.../live.../36585-deep-purple
Deep Purple
Odysseas Grammas
"Ο Ian Gillan δεν έχει βέβαια πια τη φωνητική έκταση του παρελθόντος, βγήκε όμως στη σκηνή κομψότατος"
Όμως, δεν είναι αυτό της δημοσίευσης του Τρούσα, εκτός αν χάνω κάτι
Φώντας Τρούσας
Tου avopolis είναι από το 2006, το δικό μου είναι σημερινό
Odysseas Grammas
Το σημερινό μάλλον είναι ΔΤ, βρίσκω παρόμοιους τίτλους σε πολλά sites.
Στο μεταξύ αν ο Gillan ήταν κομψότατος το 2006, αναρωτιέμαι πως είναι τώρα (φαντάζομαι η κομψότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ικανότητα στο τραγούδι)
Panagiotis Ioannidis
σημαντικό να ανεβαίνει κομψότατος ο τραγουδιστής! Στα μπουζούκια άλλωστε για την εμφάνιση πάμε όχι για τη φωνή, τι είναι τραγουδιστής είναι;
Odysseas Grammas
Μου είχε πει κάποτε ένας δεξιοτέχνης του κλαρίνου ότι κυρίως πρέπει να φροντίζεις να είναι καλογυαλισμένα τα παπούτσια σου, γιατί όλος ο κόσμος προσέχει τα παπούτσια.
Περιμένω ριπόρτ για τα παπούτσια του Γκίλαν λοιπόν, όχι να τη γλιτώσει με έναν Ζορμπά αν βγήκε αγυάλιστος...
Panagiotis Ioannidis
Κλαιω
Sakis Bwanas
σορρυ, ηταν το διπλανο στον browser, λαθος δικο μου - ι Deep Purple που εμφανίστηκαν στο Rockwave Festival, στη Μαλακάσα έδωσαν ένα μοναδικό σόου με ελληνικό χρώμα και κυριολεκτικά απογείωσαν το κοινό.
Ειδικότερα, οι Deep Purple στο πλαίσιο του Rockwave Festival εμφανίστηκαν, το βράδυ της Παρασκευής (07/07), ξεκινώντας την εμφάνισή τους στο Terra Vibe της Μαλακάσας με το διαχρονικό «Smoke on the Water».
Ο Ίαν Γκίλαν στα 77 του χρόνια και η παρέα του, Ρότζερ Γκλόβερ (μπασίστας), Ίαν Πέις (ντράμερ), Ντον Έρεϊ (πλήκτρα) και Σάιμον ΜακΜπράιντ (κιθάρα), τα έδωσαν όλα στην πίστα παίζοντας τα πασίγνωστα ανά την υφήλιο κομμάτια .
Ωστόσο, η κορυφαία στιγμή της συναυλίας ήταν όταν ο Ντον Έρεϊ έπαιξε τον «Χορό του Ζορμπά» και «Τα παιδιά του Πειραιά», ξαφνιάζοντας και ενθουσιάζοντας το κοινό.
Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
παραλίγο θάψανε υπερκομψος ο Gillan, έχασε με διαφορά στήθους από τον μοναδικό υπερκομψο αυτής της χώρας
Vagelis Avgidis
Μεγάλο κατόρθωμα…
Φώντας Τρούσας
Αυτά ξέρουνε, αυτά εμπιστεύονται...
Vagelis Avgidis
δημοσιογραφία της δεκαετίας του 90
Βασίλης Βασιλειάδης
Το περίεργο είναι ότι υπάρχουν ακόμα άτομα που νομίζουν ότι ακούνε τους Deep Purple.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Από πότε είναι αυτό το άρθρο ?
Φώντας Τρούσας
8/7/2023 δεν λέει;
Παναγιωτης Πανταζιδης
Ειρωνικά προς το γεγονός του πως αντιμετωπίζει το ελληνικό κοινό, με Ζορμπά κτλ μια ξένη μπάντα, εν έτη 2023 το έγραψα. Σορι που δεν έγινα κατανοητός.
Kwstas Agas
ΔιαγραφήΕγώ ζητώ ευθαρσώς να μπω από τους πρώτους στη λίστα των ενθουσιασμένων όχι μόνο από τη χθεσινή συναυλία deep purple αλλά και ειδικά από το γεγονός ότι ακούστηκε στο λάιβ zorba the Greek και αμέσως "τα παιδιά του Πειραιά"!! Να διευκρινιστεί όμως: αυτά δεν παίχθηκαν από τους Deep Purple αλλά από τον πιανίστα - οργανίστα Don Airey. Σε κάποια στιγμή αποχώρησαν οι υπόλοιποι της μπάντας - για να πάρουν τις απαραίτητες ανάσες τους, μιας και δεν είναι πια 25-35-45-55 ετών - και άφησαν τον Airey μόνο του επί σκηνής να σολαρει. Και πραγματικά με τα πλήκτρα του και τους ήχους του με (μας) ταξίδεψε σε όλο το φάσμα των ήχων από πλήκτρα όλων των περασμένων δεκαετιών: από τα ψυχεδελικά Hammond των 60ς, μέχρι τα Moog, τα συνθεσάιζερ κλπ των 80ς!! Άλλωστε αυτό το "ηχητικό τοπίο" τούτη τη στιγμή μόνο ο Airey και 2-3 ακόμη της ίδιας γενιάς πληκτράδες το κατέχουν και μπορούν να μας το προσφέρουν. Και μετά από όλα αυτά... Στο καπάκι έπαιξε και zorba και "παιδιά του Πειραιά", με τα οποία έκλεισε το μοναχικό σόλο του επί σκηνής!! Ναι, υπό αυτές τις συνθήκες, δλδ με την "προεργασία" - ταξίδι στο χρόνο πριν τα εν λόγω "ελληνικά μουσικά θέματα", ευχαριστήθηκα με όλη μου την ψυχή που τα άκουσα και ενθουσιάστηκα!!
Φώντας Τρούσας
είδα το βίντεο με τον Don Airey να αποδίδει Ζορμπά και Παιδιά του Πειραιά. Δεν αλλάζει τίποτα σ' αυτό που έγραψα. Το σωστό θα ήταν να μην τα έπαιζε. Δεν πιστεύω ότι θέλει τέτοιου τύπου χάδια ο σημερινός έλληνας ακροατής - μα ούτε και ο παλαιότερος. Έχω παραβρεθεί σε πολλές συναυλίες ξένων, που κάποια στιγμή παίζουν αυτά τα κομμάτια, και μάλλον ντρέπομαι, παρά ενθουσιάζομαι.
Vagelis Avgidis
συμφωνώ απολύτως…
George Floudas
Ως περήφανα γηρατειά,
το Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες εγώ θα περίμενα.
Παίζει κι ο Βαφτιστικός του Σακελλαρίδη για πιο ψαγμένη περηφάνεια.
Kostas Ladeas
Έσπασαν και πιάτα?
Φώντας Τρούσας
Τους έριξαν και γαρδένιες?
Ferris Costas
Νομίζω πως δεν έχει νόημα να σχολιάζομε την αδιάκοπη διεθνή επιτυχία των δύο αυτών μουσικών, κι ούτε μας πέφτει λόγος για τα γούστα των ξένων. Άλλωστε κι ο ίδιος ο Χατζηδάκις είχα αποκηρύξει από την αρχή τα Παιδιά του Πειραιά, αλλά αυτό δεν βοήθησε να γίνει παγκόσμια επιτυχία το Αγγλόφωνο Χαμόγελο της Τζοκόντας. Είναι πολύ φυσικά να έχουν απήχηση στο παγκόσμιο κοινό τα φολκλορικά στοιχεία ενός πολιτισμού, προπάντων όταν αυτά στηρίζονται σε παγκόσμιες κινηματογραφικές επιτυχίες. Από την άλλη, ούτε αυτές οι επιτυχίες είναι εγγκύηση, αφού είδαμε πως από την ταινία Ρεμπέτικο, μόνο το Kaegomey γνώρισε μια ξένη επανεκτέλεση από την Diamanda Kalas. Ας μας φυλάει λοιπόν ο Θεός από τα σουξέ, κι ας κάνομε τη δουλειά μας όσο γίνεται καλύτερα. Εγώ θλίβομαι όταν ακούω τους στίχους των σημερινών "λαϊκών" και άλλων τραγουδιών, ύστερα από τη συγκλονιστική παράδοση που μας άφησαν σ' ευτό τον τομέα, από τον Βίρβο και τον Βασιλειάδη, ως τον Γκάτσο και τον Νεγρεπόντη (για να πιάσω όλη τη γκάμα).
Φώντας Τρούσας
ΔιαγραφήΕμένα μ’ αρέσουν τα Παιδιά του Πειραιά (και ο Ζορμπάς καλός είναι), αλλά το πόιντ εδώ είναι πως για κάποιους, μετά από 60-65 χρόνια, τα κομμάτια αυτά εξακολουθούν να συνδέονται με την Ελλάδα. Ή οι άνθρωποι είναι τελείως... οπισθοδρομικοί, καθώς θα μπορούσε να αναζητήσουν και να παίξουν κάτι πιο σύγχρονο και ψαγμένο (αφού ήθελαν να εκφραστούν με κάτι ελληνικό), ή νομίζουν ότι είμαστε πολιτιστικά υπανάπτυκτοι, που ζούμε με τα κλέη περασμένων εποχών. Τι άλλο να πω; Σε κάθε περίπτωση οι επιλογές αυτές, για το 2023, είναι εντελώς out. Να 'μασταν στο 1966, ok…
Nickos Ventouras
Ή εμείς δεν έχουμε παράξει κάτι έκτοτε (ή έστω προωθήσει σωστά ή προωθήσει καν αν το παράξαμε) που να κάνει αντίστοιχη αίσθηση διεθνώς...
Φώντας Τρούσας
Δεν χρειάζεται να προμοτάρεις τίποτα. Όποιος ενδιαφέρεται ψάχνει, ρωτάει και μαθαίνει. Ιδίως, αν μιλάμε για μουσικούς. Αλλιώς κάνεις αγγαρεία και επαναπαύεσαι σε κάτι που πήρε τ' αυτί σου, όταν ήσουν 20χρονος.
Nickos Ventouras
Μουσικούς της χαρντ ροκ στα 70 τους... ούτε στα 20 δεν ψαχνόντανε ιδιαίτερα οι Deep Purple.
Σε κάθε περίπτωση μια φολκλορική χειρονομία προς τη χώρα θέλανε να κάνανε στα πλαίσια του σόου τους, όχι να δείξουν τις βαθιές τους γνώσεις. Αλλιώς θα παίζανε Μαρκόπουλο που πάει και πιο πολύ στο χαρντ ροκ, και ως φόρο τιμής που έφυγε...
Άσε που και ο «ψαγμένος» Warren Ellis που διασκεύασε Σπανό/Αρλέτα, από ελληνίδα γκόμενα το έμαθε...
Φώντας Τρούσας
Μια χαρά ψαχνόντουσαν στα 20 τους και ήταν και πολύ προχωρημένοι. Κατά τα λοιπά δεν χρειαζόταν να παίξουν κάτι τόσο άκαιρο ελληνικό. Δεν υπήρχε κανένας σοβαρός λόγος.
Konstantinos Antoniou
Δυστυχὼς. Κι αν πάει κανείς να πιάσει το νήμα, να ξεκαθαρίσει τα πώς και τα γιατί, τον ξαναβγάζει πίσω σ' εμάς. Αυτό προβάλλαμε (χρόνια και χρόνια), αυτό συνεχίζουμε να προβάλλουμε ακόμα σε μεγάλο βαθμό, με τις δήθεν παραδοσιακές μας «γκρικ τάβερνς» και τα συρτάκια, που κάθε τρεις και λίγο στήνουν από πόλη σε πόλη, κ' οι ομογενείς μας χορεύουν ακόμα εκεί έξω με κάθε ευκαιρία. Ε, αφού λοιπόν είμαστε τέτοιοι γραφικοί, ατόπημα η εκτέλεση απ' τους Deep Purple.
Nikos Athanassakis
το ''παιδιά του Πειραιά'' το είχε παίξει και ο Lord στην Λεωφόρο το 1991......μα τα ''Παιδιά του Πειραιά '' στην Λεωφόρο;...... συμφωνώ με τον Φώντα!
Φώντας Τρούσας
Να μην ξεχνάμε όμως πως παλαιόθεν διάφορα παιδιά του Πειραιά ντύνονταν και στα πράσινα...
Patritsopoulos Nikos
Μουζακα, τζατζίκι ,malaka
Φώντας Τρούσας
Αυτής της λογικής είναι οι συγκεκριμένες διασκευές.
Vassilis Serafimakis
Από πλευράς μας κάνουμε ό,τι μπορούμε γιά να αληθεύουν τα περί ημών στερεότυπα.
Maria Andronikou
constantly and without fail!
Miltos Marathon
Να σας υπενθυμίσω αγαπητοί μου φίλοι ότι κατά καιρούς διάφοροι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν διασκευάσει γνωστές επιτυχίες Αγγλόφωνου ρεπερτορίου.... Παραθέτω εδώ δυο από αυτές..... Συγχωρέσατε με δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να μην σχολιάσω....
https://youtu.be/_hULRFJKtJ8 https://youtu.be/cO4ZxegzRR4
Vas vas I want to break free
Σχόλια από το fb στο ποστ "Συναυλιακός τουρισμός. Δεν διαφέρει και πολύ από τον θρησκευτικό..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήStam Ekmek
Όταν λατρεύονται μπάντες και καλλιτέχνες σαν θεοί
Panagiotis Ioannidis
Μακαρι να υπάρξει συναυλιακος τουρισμός ΚΑΙ στην Ελλαδα! Κατι πάει να γίνει…
Φώντας Τρούσας
Να πηγαίνουμε από το Ρίο στο Αντίρριο; Δεκτόν.
Alexis Tambouras
Κάτι πάει αλλά..δεν έρχεται !
Panagiotis Ioannidis
κι ομως φετος στα φεστιβαλ ειδα πολλους ξενους! Μια χαρα!
Harry Gordon
πριν 10 χρονια που πηγαινα σε συναυλιες εβλεπα αρκετους ξενους. Βουλγαρους, γιουκοσλαβους, αλβανους και τους εδω της περιοχης...αντε και λιγοι ιταλοι αναλογα το ονομα
Panagiotis Ioannidis
δεν ειναι θεμα εθνικοτητας! Εχει διαφορους και τα τελευταια χρονια ολο και περισσοτερους! Ειναι κατι που ασφαλως και πρεπει και μπορουμε να εκμεταλλευτουμε! Καιρος θαλασσα μουσικες! Ολα υπερ μας ειναι!
Harry Gordon
και πανω απ΄ολα οι τιμες
Costas Indictos Koutsaris
το έχω πάθει μικρός Παναή, πήγα από το Ντεπώ στην Νεάπολη το '82 για να δω Άσιμο, Μωβ και Γκρόβερ. Ακόμα το θυμάμαι
Alexis Tambouras
Μοιάζουν να έχουν κάτι κοινό - ο μέν με την μαζική αγιαστούρα , κι ο δε με την μαζική μαστούρα - κι ας απευθύνονται σε άλλο κοινό !
( Είμαστε πάντα των αντιφάσεων)
Christos Sideris
Πας σε μεγαλα live και δεν υπαρχει ουτε καφες να παρεις απ'εξω. Βλεπεις αντιστοιχες περιπτωσεις στο εξωτερικο και υπαρχουν στημενες καφετεριες, εστιατορια, merch, memorabilia, μεχρι και δισκαδικα. Νταξει, ας μην εχουμε δισκαδικα στημενα απ'εξω αλλα οταν καποιος εχει να αντιμετωπισει την λοξα του και θα ξεπερασει οτι θα σηκωθει στις 05:00 να παει για δουλεια, στο καπακι θα μπει στο αμαξι για να παει Αθηνα ( απο Πατρα ) στο σχολασμα για να ειναι σχετικα νωρις για να βρει και καπου κοντα ενα parking και εχει ενα τριωρο μπροστα του και η μονη του επιλογη ειναι να μπει και να ξεροσταλιασει στον Ηλιο τοτε η προταση " Συναυλιακος Τουρισμος " φανταζει πραγματικα οαση.
Costas Indictos Koutsaris
Christos Sideris 8,78€ το σφηνάκι, 8,20€ το (μικρό 250ml) ποτήρι Coca Cola στο Glastonbury φέτος #just_saying
Christos Sideris
Μιλαμε οτι ερχονται Maiden θα εχεις γεματο ΟΑΚΑ, και εχεις κλειστα parking στο σταδιο, και αφου εισαι εκει 3 ωρες νωριτερα επειδη ερχεσαι απο αλλη Πολη και πρεπει και να παρκαρεις ανακαλυπτεις οτι στον χωρο γυρω απο το ΟΑΚΑ ( που ειναι το main event και περιμενεις 60000 κοσμο ) η μονη σου επιλογη ειναι η να μπεις στο σταδιο 3 ωρες νωριτερα με μονη επιλογη να παρεις κατι να πιεις στο χερι ή να κατσεις εξω απο το σταδιο σε στυλ πικ νικ... Ακομα και τα merch ητανε δυο παγκοι τις κακιας ωρας..
Δεν θα πας για να φας η να πιεις αλλα δεν ειναι ολοι απο Αθηνα να πανε με μετρο 30' πριν αρχισει.
Θα ανεβω Guns n Roses, με την ανηψια μου η οποια ειναι 12. Και πρεπει να καταστρωθει ολοκληρο σχεδιο για το που θα παμε να αραξουμε πριν την συναυλια, να πιουμε κατι, να τσιμπησει εαν πεινασε, να κατουρησουμε ( γιατι χημικη ουτε για δειγμα ) καταληγοντας να ειναι ταλαιπωρια το ολο σκηνικο για εναν μεγαλο ποσο μαλλον για ενα παιδι.
Δεν μιλαμε για terra vibe, εκει πρεπει να εισαι πραγματικα καμμενος για να πας.
Η μονη επιλογη δηλαδη ειναι το mall για πριν, τα ψημενα ποντικια για μετα, και κατουρημα στην Εθνικη.
Costas Indictos Koutsaris
να σου πω την αλήθεια έχω κόψει τις μεγάλες συναυλίες εδώ και χρόνια (και για όλα αυτά που γράφεις + ότι θέλω να βλέπω πλέον μόνο πιτσιρικάδες σε μικρές σκηνές) αλλά πριν μερικά χρόνια που πήγα με την κόρη Arctic Monkeys στη Μαλακάσα, αν εξαιρέσεις τις 16 ώρες πάνε έλα, μια χαρά ήταν από υποδομές/τιμές και μέσα στον χώρο και έξω.
Γιώργος Αδαμόπουλος
Είναι και οι δύο προσκυνηματικοί
Eleni Founti
Τι να διαφέρει, είναι και οι δύο λατρευτικής μορφής. Στο ευρύτερο ροκ πάντως η μόνη διοργάνωση που μου έρχεται τώρα που όντως φέρνει σταθερά κάθε χρόνο τουρισμό εκτός Ελλάδας είναι το up the hammers τον Μάιο. Οι καλοκαιρινές είναι εσωτερικής κατανάλωσης γιατί στον ανταγωνισμό με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές δεν αντέχουν. Προς το παρόν.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ιούλιος '66. Πάντως το Sakura δεν το έπαιξε... (ο νοών νοείτω)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Zozos
Όνο όνο ητο
Φώντας Τρούσας
ίπι ίπι ούμε
Nikos Athanassiu
Ο Θεός....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βάσει όσων επισήμως έχουν ανακοινωθεί κάποιος βούτηξε ένα αυτοκίνητο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Drosopoulos
Από τα στοιχεία που δίνει η αστυνομία πρόκειται για δολοφονία.
Κάποιον που τρέχει πεζός μόνο η αστυνομία στις ΗΠΑ τον σκοτώνει - αν είναι μαύρος..
Babis Srlmt
Όσο πάει και χειροτερευει το πράγμα...
Δεν ειναι κ πολυς καιρος που δολοφονησαν το νεαρο τσιγγανο το περασμένο Δεκέμβρη
νικος ηλιοπουλος
Εκτέλεση εν ψυχρώ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν υπάρχει τίποτα σοβαρό να διαβάσεις για το βιβλίο και την ταινία..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Βγαλε πονο...
Zak Famellos
Ταινιαρα,σίγουρα βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.. πιάτσες Κολωνάκι 80s κτλ κτλ
Christos Nastos
Το βιβλιο το εχω.
Κ το εχω διαβασει.
Δε γραφοντουσαν πολλα τετοια τοτε...
Μητε τωρα.