27/9/2020
Το παρατηρώ αυτό από παλιά, σε διάφορες συνεντεύξεις, σε διάφορους συνεντευξιαστές, αλλά δεν θυμάμαι αν το έχω σχολιάσει. Αν επαναλαμβάνομαι ζητάω συγγνώμη.
Λοιπόν ορισμένες φορές οι συνεντευξιαστές κάνουν δόλιες και ύπουλες ερωτήσεις στους συνεντευξιαζόμενούς τους (στα παλιά πρόσωπα, συχνά ξεχασμένα, αλλά όχι πάντα, που δεν είναι εύκολο να θυμούνται με λεπτομέρειες το απώτατο παρελθόν), προκειμένου να υφαρπάξουν με πλάγιο τρόπο, εκείνο που θέλουν ν’ ακούσουν και να επιβεβαιώσουν, κάτι στραβό συνήθως που τους έχει σφηνωθεί στο κεφάλι (των συνεντευξιαστών), ώστε να δημιουργήσουν κάποια συγκεκριμένη εντύπωση.
«Δεν είχατε εμφανισθεί και σε ταινία μαζί με τον Έλβις Πρίσλεϋ;». Τι να πει κι ο άλλος; Ναι, θα πει. Κορόιδο είναι να πει όχι...
«Δεν σας είχε απαγορέψει το τραγούδι, η δικτατορία, γιατί λέγατε μέσα για “κόκκινο χρώμα”;». Τι να πει κι ο άλλος; Ναι, θα πει, για να εμφανισθεί και ως αντιστασιακός...
«Δεν φταίει το πολιτικό τραγούδι και το ΚΚΕ με την ΚΝΕ, για την αργοπορία του πανκ στην Ελλάδα;». Ναι, θα πει κι αυτός, που δεν ξέρει να σκέφτεται, που του φαίνεται «ωραίο» κάτι τέτοιο, και που νοιώθει κάπως εγκλωβισμένος από τον τρόπο που γίνεται η ερώτηση.
Δεν ξέρω, σήμερα, τι μαθαίνουν στα νέα παιδιά, εκεί στις σχολές δημοσιογραφίας, για το πώς πρέπει να γίνεται μια συνέντευξη, με τι είδους ερωτήσεις, και πώς αυτές θα παρουσιάζονται, ώστε να μην αλλοιώνουν, υφαρπάζουν, εκβιάζουν κ.λπ., συγκεκριμένες απαντήσεις, να μην μοιάζουν δηλαδή με ανακρίσεις, ξέρω όμως ότι αυτή η ύπουλη τακτική «ζει» ανάμεσά μας.
Το παρατηρώ αυτό από παλιά, σε διάφορες συνεντεύξεις, σε διάφορους συνεντευξιαστές, αλλά δεν θυμάμαι αν το έχω σχολιάσει. Αν επαναλαμβάνομαι ζητάω συγγνώμη.
Λοιπόν ορισμένες φορές οι συνεντευξιαστές κάνουν δόλιες και ύπουλες ερωτήσεις στους συνεντευξιαζόμενούς τους (στα παλιά πρόσωπα, συχνά ξεχασμένα, αλλά όχι πάντα, που δεν είναι εύκολο να θυμούνται με λεπτομέρειες το απώτατο παρελθόν), προκειμένου να υφαρπάξουν με πλάγιο τρόπο, εκείνο που θέλουν ν’ ακούσουν και να επιβεβαιώσουν, κάτι στραβό συνήθως που τους έχει σφηνωθεί στο κεφάλι (των συνεντευξιαστών), ώστε να δημιουργήσουν κάποια συγκεκριμένη εντύπωση.
«Δεν είχατε εμφανισθεί και σε ταινία μαζί με τον Έλβις Πρίσλεϋ;». Τι να πει κι ο άλλος; Ναι, θα πει. Κορόιδο είναι να πει όχι...
«Δεν σας είχε απαγορέψει το τραγούδι, η δικτατορία, γιατί λέγατε μέσα για “κόκκινο χρώμα”;». Τι να πει κι ο άλλος; Ναι, θα πει, για να εμφανισθεί και ως αντιστασιακός...
«Δεν φταίει το πολιτικό τραγούδι και το ΚΚΕ με την ΚΝΕ, για την αργοπορία του πανκ στην Ελλάδα;». Ναι, θα πει κι αυτός, που δεν ξέρει να σκέφτεται, που του φαίνεται «ωραίο» κάτι τέτοιο, και που νοιώθει κάπως εγκλωβισμένος από τον τρόπο που γίνεται η ερώτηση.
Δεν ξέρω, σήμερα, τι μαθαίνουν στα νέα παιδιά, εκεί στις σχολές δημοσιογραφίας, για το πώς πρέπει να γίνεται μια συνέντευξη, με τι είδους ερωτήσεις, και πώς αυτές θα παρουσιάζονται, ώστε να μην αλλοιώνουν, υφαρπάζουν, εκβιάζουν κ.λπ., συγκεκριμένες απαντήσεις, να μην μοιάζουν δηλαδή με ανακρίσεις, ξέρω όμως ότι αυτή η ύπουλη τακτική «ζει» ανάμεσά μας.
27/9/2020
To άκουσα πριν από λίγο. Όλο το άλμπουμ είναι εξαιρετικό. Φοβεροί Public Enemy. Κάργα old school βέβαια, αλλά εμείς αυτά γνωρίσαμε ως hip hop και αυτά μας αρέσουν... Απορώ γιατί το βγάλανε σε CD και όχι σε βινύλιο.
https://www.youtube.com/watch?v=0d03GjG9crw
To άκουσα πριν από λίγο. Όλο το άλμπουμ είναι εξαιρετικό. Φοβεροί Public Enemy. Κάργα old school βέβαια, αλλά εμείς αυτά γνωρίσαμε ως hip hop και αυτά μας αρέσουν... Απορώ γιατί το βγάλανε σε CD και όχι σε βινύλιο.
https://www.youtube.com/watch?v=0d03GjG9crw
26/9/2020
Οι βλάκες έχουν εισχωρήσει παντού. Και στην wikipedia φυσικά...
[από το λήμμα του άλμπουμ Tattoo, του Rory Gallagher]
Οι βλάκες έχουν εισχωρήσει παντού. Και στην wikipedia φυσικά...
[από το λήμμα του άλμπουμ Tattoo, του Rory Gallagher]
25/9/2020
Μπαίνει κάποιος σ’ ένα μουσικό σάιτ, να διαβάσει για κανα δίσκο, κανα μουσικό κείμενο, να χαλαρώσει λίγο, και πέφτει πάνω σε άρθρο για αρρώστιες και θανάτους (και δεν αναφέρομαι στον ιό). Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Οι... υγειονομιστές έχουν βάλει παντού το χέρι τους. Δεν τους ενδιαφέρουν πλέον οι ασθενείς, αυτούς τους έχουν στο τσεπάκι τους, αλλά και όσοι νοιώθουν καλά, σπέρνοντάς τους, με ύπουλη τακτική, τον φόβο και την αγωνία.
Ποτέ δεν θυμάμαι τέτοια επίθεση στην πιο προσωπική αμφιβολία μας.
- Νοιώθεις καλά, ok. Είσαι όμως;
- Ναι ρε, καλά είμαστε... αμέτε στο διάτανο απογευματιάτικα.
Μπαίνει κάποιος σ’ ένα μουσικό σάιτ, να διαβάσει για κανα δίσκο, κανα μουσικό κείμενο, να χαλαρώσει λίγο, και πέφτει πάνω σε άρθρο για αρρώστιες και θανάτους (και δεν αναφέρομαι στον ιό). Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς. Οι... υγειονομιστές έχουν βάλει παντού το χέρι τους. Δεν τους ενδιαφέρουν πλέον οι ασθενείς, αυτούς τους έχουν στο τσεπάκι τους, αλλά και όσοι νοιώθουν καλά, σπέρνοντάς τους, με ύπουλη τακτική, τον φόβο και την αγωνία.
Ποτέ δεν θυμάμαι τέτοια επίθεση στην πιο προσωπική αμφιβολία μας.
- Νοιώθεις καλά, ok. Είσαι όμως;
- Ναι ρε, καλά είμαστε... αμέτε στο διάτανο απογευματιάτικα.
25/9/2020
Δίλημμα από πρωθυπουργό («Θα το πω ανοιχτά: Το δίλημμα είναι "Αυτοπροστασία ή Καραντίνα"») και μετάθεση ευθυνών στους πολίτες σημαίνει πλήρης και παταγώδης αποτυχία μιας ασκημένης κυβερνητικής πολιτικής σε κάθε επίπεδο. Μηδέν σε όλα. Και στην διάρκεια της καραντίνας την άνοιξη (διάλυση κοινωνίας και οικονομίας, προς πάσα κατεύθυνση, δίχως την παραμικρή πιθανότητα «να γίνουμε Ιταλία», για ένα σωρό διαφορετικούς λόγους), και στην άρση της από τον Μάη και μετά, και το καλοκαίρι (με παντελή έλλειψη σοβαρού προγραμματισμού και διαχείρισης ενός μικρού και περιορισμένου τουριστικού κύματος), και σε ό,τι έχει γίνει από το φθινόπωρο και μετά, και μέχρι σήμερα (με ανερμάτιστα, φοβισμένα και τυχαία μέτρα, που αφήνουν απ’ έξω νοσοκομεία, γηροκομεία, σχολεία, δημόσιες συγκοινωνίες, καταυλισμούς προσφύγων και βεβαίως τον κόσμο του πολιτισμού).
Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρή και μετρημένη αντιπολίτευση, και όχι αυτό το μπάχαλο που αποκαλείται Σύριζα, αυτή τη στιγμή η χώρα θα έπρεπε να οδηγείται σε εκλογές, μετά από μια τέτοια ολική καταστροφή.
Δίλημμα από πρωθυπουργό («Θα το πω ανοιχτά: Το δίλημμα είναι "Αυτοπροστασία ή Καραντίνα"») και μετάθεση ευθυνών στους πολίτες σημαίνει πλήρης και παταγώδης αποτυχία μιας ασκημένης κυβερνητικής πολιτικής σε κάθε επίπεδο. Μηδέν σε όλα. Και στην διάρκεια της καραντίνας την άνοιξη (διάλυση κοινωνίας και οικονομίας, προς πάσα κατεύθυνση, δίχως την παραμικρή πιθανότητα «να γίνουμε Ιταλία», για ένα σωρό διαφορετικούς λόγους), και στην άρση της από τον Μάη και μετά, και το καλοκαίρι (με παντελή έλλειψη σοβαρού προγραμματισμού και διαχείρισης ενός μικρού και περιορισμένου τουριστικού κύματος), και σε ό,τι έχει γίνει από το φθινόπωρο και μετά, και μέχρι σήμερα (με ανερμάτιστα, φοβισμένα και τυχαία μέτρα, που αφήνουν απ’ έξω νοσοκομεία, γηροκομεία, σχολεία, δημόσιες συγκοινωνίες, καταυλισμούς προσφύγων και βεβαίως τον κόσμο του πολιτισμού).
Κανονικά, αν υπήρχε σοβαρή και μετρημένη αντιπολίτευση, και όχι αυτό το μπάχαλο που αποκαλείται Σύριζα, αυτή τη στιγμή η χώρα θα έπρεπε να οδηγείται σε εκλογές, μετά από μια τέτοια ολική καταστροφή.
24/9/2020
Υπάρχει η αντίληψη ή η εντύπωση ή η βεβαιότητα (σε κάποιους) πως οι βιντεοταινίες του δεύτερου μισού της δεκαετίας του ’80 είναι ό,τι χειρότερο παρουσίασε ποτέ ο ελληνικός κινηματογράφος. Ασχέτως αν πολλά απ’ αυτά τα «έργα» δεν προβάλλονταν στις αίθουσες, καθώς γυρίζονταν μόνο για την αγορά του βίντεο, είναι στην πράξη «ταινίες», και ως τέτοιες θα πρέπει να τις λογαριάζουμε. Λοιπόν, η γενίκευση πως οι βιντεοταινίες είναι συλλήβδην φόλες είναι άδικη. Έχω δει καλές βιντεοταινίες ή και πολύ καλές, και κάποια στιγμή θα γράψω για μερικές απ’ αυτές. Δεν είναι το μέσον, θέλω να πω, εκείνο που κάνει τη διαφορά, αλλά το μήνυμα. Το τι θες να πεις. Δεν είναι ο κόκκος του φιλμ συνυφασμένος με την ποιότητα και το βίντεο με τα σκουπίδια. Αυτά είναι τρίχες.
Υπάρχουν, λοιπόν, ταινίες, από την δεκαετία του ’80, το πρώτο μισό της, που είναι αληθινά σκουπίδια – κι εννοώ πως δεν βλέπονται ούτε ως cult.
Μια τέτοια γελοία ταινία, τους «Χούλιγκανς» του Κώστα Καραγιάννη από το 1983, επιχείρησα να δω τις προάλλες και έφριξα. Την είχα δει και στα 90s και είχα φρίξει, αλλά είπα να την ξαναδώ τώρα, μεγάλος, μήπως και τότε, παλιά, την είχα αδικήσει.
Άθλια ταινία, της πλάκας, φουλ αντιδραστική (δεν έχω όρεξη τώρα να εξηγήσω τα τι και πώς), στην οποία περιλαμβάνεται και η πιο άθλια ατάκα (ή εν πάση περιπτώσει στο top-3), που έχει ακουστεί ποτέ στον ελληνικό κινηματογράφο. Λέω για το «η αλήθεια βρίσκεται στους Σεξ Πίστολς» (ο Γιώργος Πετρόχειλος προς τον παπά πατέρα του Χριστόφορο Ζήκα).
Κάποιοι «νοσταλγοί» μπορεί να εκστασιάζονται με κάτι τέτοια, να θυμούνται τα νειάτα τους, ή δεν ξέρω ’γω τι άλλο, αλλά για μένα και η ταινία, και η ατάκα, και κάθε τι μέσα σ’ αυτήν είναι εντελώς για χέσιμο.
Υπάρχει η αντίληψη ή η εντύπωση ή η βεβαιότητα (σε κάποιους) πως οι βιντεοταινίες του δεύτερου μισού της δεκαετίας του ’80 είναι ό,τι χειρότερο παρουσίασε ποτέ ο ελληνικός κινηματογράφος. Ασχέτως αν πολλά απ’ αυτά τα «έργα» δεν προβάλλονταν στις αίθουσες, καθώς γυρίζονταν μόνο για την αγορά του βίντεο, είναι στην πράξη «ταινίες», και ως τέτοιες θα πρέπει να τις λογαριάζουμε. Λοιπόν, η γενίκευση πως οι βιντεοταινίες είναι συλλήβδην φόλες είναι άδικη. Έχω δει καλές βιντεοταινίες ή και πολύ καλές, και κάποια στιγμή θα γράψω για μερικές απ’ αυτές. Δεν είναι το μέσον, θέλω να πω, εκείνο που κάνει τη διαφορά, αλλά το μήνυμα. Το τι θες να πεις. Δεν είναι ο κόκκος του φιλμ συνυφασμένος με την ποιότητα και το βίντεο με τα σκουπίδια. Αυτά είναι τρίχες.
Υπάρχουν, λοιπόν, ταινίες, από την δεκαετία του ’80, το πρώτο μισό της, που είναι αληθινά σκουπίδια – κι εννοώ πως δεν βλέπονται ούτε ως cult.
Μια τέτοια γελοία ταινία, τους «Χούλιγκανς» του Κώστα Καραγιάννη από το 1983, επιχείρησα να δω τις προάλλες και έφριξα. Την είχα δει και στα 90s και είχα φρίξει, αλλά είπα να την ξαναδώ τώρα, μεγάλος, μήπως και τότε, παλιά, την είχα αδικήσει.
Άθλια ταινία, της πλάκας, φουλ αντιδραστική (δεν έχω όρεξη τώρα να εξηγήσω τα τι και πώς), στην οποία περιλαμβάνεται και η πιο άθλια ατάκα (ή εν πάση περιπτώσει στο top-3), που έχει ακουστεί ποτέ στον ελληνικό κινηματογράφο. Λέω για το «η αλήθεια βρίσκεται στους Σεξ Πίστολς» (ο Γιώργος Πετρόχειλος προς τον παπά πατέρα του Χριστόφορο Ζήκα).
Κάποιοι «νοσταλγοί» μπορεί να εκστασιάζονται με κάτι τέτοια, να θυμούνται τα νειάτα τους, ή δεν ξέρω ’γω τι άλλο, αλλά για μένα και η ταινία, και η ατάκα, και κάθε τι μέσα σ’ αυτήν είναι εντελώς για χέσιμο.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τις βιντεοταινίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήVasilis Kordatos
Θυμάμαι δύο με τον Τσάκωνα που μου άρεσαν. Στη μία ήταν υδραυλικός με βοηθό τον Τάσο Κωστή και στην άλλη βολεμένος σύζυγος της Πηνελόπης Πιτσούλη η οποία ασφυκτιούσε από τη ρουτίνα της σχέσης.
Stathis Nikokavouras
ναι σοβαρες ταινιες..πηγαν και στις καννες.αλλα η κριτικη επιτροπη προτιμησε κατι δευτερες ταινιες και οχι το εργο τεχνης.κριμα μας σαμποταρουν..
Vasilis Kordatos
Καλά για βιντεοταινίες του 80 λέμε. Εμένα πάντως μου αρέσουν πολλά "δεύτερα" και "τρίτα" καλλιτεχνικά προϊόντα αλλά πιστεύω ότι πρέπει να κρίνονται κυρίως στην κατηγορία τους και όχι σε σύγκριση με αριστουργήματα.
Haris Mantellos
Αγαπητέ Φώντα καλημέρα. Να προτείνω μια βιντεοταινία -ελπίζω να μην υπάρχει κάπου μέσα στα άλλα σχόλια και μου διέφυγε- που πραγματικά με εντυπωσίασε με το θέμα της και τις ερμηνείες των -ούτως ή άλλως- πολύ καλών ηθοποιών? Πρόκειται για το ψυχολογικό θρίλερ "Οι αδίστακτοι" του Νίκου Παπαμαλή που είχε κάνει στον κιν/φο και το επίσης ενδιαφέρον "Χωρίς μάρτυρες" (1983) με Πέτρο Φυσσούν-Βασίλη Διαμαντόπουλο. Ρίξε αν θες μια ματιά εδώ (φυσικά η φράση "ελληνικός κινηματογράφος" στο εξώφυλλο ας μην ληφθεί υπόψιν, βιντεοταινία ήταν). https://m.facebook.com/.../a.101520.../10150380383270705/...
Vassilis Serafimakis
Συνολικά, κοιτώντας όλο του το ιστορικό ο ελληνικός σινεμάς υστέρησε σημαντικά. Και δεν είναι δικαιολογία τα καθεστωτικά διάφορα, η έλλειψη χρημάτων, οι παρεϊτσες τής εξουσίας, κ.ά. Τα είχαν κι άλλες χώρες αυτά και έχουν να δείξουν περισσότερον καλό κινηματογράφο.
Θανάσης Ζελιαναίος
Οι γονείς μου έβλεπαν τότε ελληνικό βίντεο με το κιλό. Πολλές από αυτές τις είχα δει και εγώ. Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε μισή που να ήταν έστω αξιοπρεπής. Και βέβαια σίγουρα δεν φταίει το μέσο που τις κάνει κακές αλλά η λογική και οι συνθήκες. Όταν πρέπει να ξεπετάξεις μέσα σε μία εβδομάδα καναδύο ταινίες για να τις ρίξεις στην αγορά και μετά άντε πάλι από την αρχή τότε σαβούρα θα βγει. Οπότε πραγματικά είμαι περίεργος να δω τι ταινίες θα βάλεις σε αυτή τη λίστα.
Giannis Mellios
https://youtu.be/VXXa9zywo-8
moustakas sotiris - ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΟΙΗΣΗ;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, δεν μιλάμε για αριστουργήματα, αλλά για έργα που βλέπονται με άνεση, κι έχουν και κάποιο μηνυματάκι. Είναι πολύ καλύτερα δηλαδή από κάποια αληθινά σκουπίδια των early 80s, που τώρα κάποιοι τα παρουσιάζουν ως cult και καλά.
Δημητρης Σαλτος
Τρεις του τσακωνα είναι καλές, άρα ακυρώθηκες άμεσα.
Ο μουστακας έβγαλε καλές ταινίες μόνο στον κινηματογράφο, στις βιντεοκασέτες ήταν τραγικός. Ο άρχοντας του χαβαλέ στην κασέτα ήταν ο τσακωνας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν βλέπεται ούτε ο Τσάκωνας. Εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να τον δω.
Δημητρης Σαλτος
ΔιαγραφήΔιαφωνώ. Οι δύο που κάνει τον μάστορα, η άλλη που χτίζει το σπίτι, και το "μας τα πάνε άλλοι" που έχει το αρχιτεμπελη γαμπρό του να τον βασανίζει, και πολύ καλές κασέτες. Μετά νταξει, ξεπεσε κι αυτός.
Ο σουγλακος έχει βγάλει επίσης πολύ διασκεδαστικες συναρπαστικες ταινίες, κι αν είναι υποτίθεται δράματα. Το γέλιο. Όπως και το οι μπατσοι πουλάνε την ηρωινη. Άλλο έπος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν μπορώ να δω ούτε το Κλασική Περίπτωση Βλάβης. Οι ταινίες του Μανέλη από τα σίξτις είναι αριστουργήματα μπροστά σ' αυτά.
Δημητρης Σαλτος
Στον χαβαλεδιαρικο του τομέα τις θεωρώ κορυφαίες. Το "για μια χούφτα τούβλα" είναι πιο σοβαρό, έχει και κοινωνική κριτική.
Nickos Ventouras
Έχουν βγεί αριστουργήματα καλύτερα από πολλές μπαλαφάρες που έχουμε δεί μετά κριτικών εγκωμίων. Επειδή δεν τα έχουν αναγνωρίσει από την Criterion δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Ένα μόνο παράδειγμα:
https://www.youtube.com/watch?v=yDIKvPBjb5Y
Δημητρης Σαλτος
Αυτός που έγραψε το σενάριο είναι και ποιητής, γιατί μόνο ένας άνθρωπος με βαθιά έμπνευση και ιδιαίτερη ματιά, θα μπορούσε να εμπνευστεί τέτοιες αριστουργηματικες ατάκες.
Spyros Diastimikos
Σκουπίδι τη λέγαμε και την εποχή που βγήκε...
Voltnoi Brege
Η αλήθεια εκείνη την εποχή βρισκόταν στους θρομπινγκ γκρισλ και στον γουλιαμ μπαροουζ, χαψαχψαψα
John Drake
... η συνέχεια όμως είναι η επιτομή του Cult... Το κομμάτι που βάζει ο τύπος στο κασετόφωνο και χορεύει με τα σωβρακα στον δρόμο...
Δημητρης Σαλτος
Και στα late 70s,ο κινηματογράφος είχε τα χάλια του. Κάτι σενάρια του τύπου, περιμένει η Βλαχόπουλου να τις χεσει το πιτσιρίκι το λαχείο που της έφαγε για να το καταθέσει και να πάρει τς χρήματα, η ή άλλη με τη Θάτσερ που τις μιλάει από το πορτραίτο λες και έφαγε μπαντ τριπ, ότι να ναι. Κάτι παρακμιακά εντελώς. Τουλάχιστον η βιντεοκασέτα μέσα σε αυτό το χαλαρο φτηνό diy κλίμα, άφησαν και κάποιες ωραίες καλτιλες, η περιπέτειες, γιατί κι εκεί λειτουργούσαν ακόμα έμπειροι σεναριογράφοι.
Akis Kapranos
ΔιαγραφήΚαλα η ταινια ειναι υπερσκουπίδι! (Αλλά βγήκε κανονικότατα στους κινηματογράφους εκείνα τα χρόνια - και έκοψε και εισιτήρια...). Στο μεταξυ ειναι φοβερο που την ωρα που ακούγεται η ατάκα παίζει μια εντελώς της πλακας μουσική από πισω.
Θα ελεγε κανεις πως δεν είχαν λεφτά για τα δικαιώματα, αλλά αυτό ελάχιστα ενδιέφερε τους παραγωγούς τότε, ό,τι θες ακούγεται στις ταινίες της εποχής και ειναι βεβαιο πως κανεις δεν πλήρωνε φράγκο!
Οπότε μάλλον και αυτό απο τεμπελιά έγινε.
https://www.athinorama.gr/.../xouligkanskato_ta_xeria_ap...
Διαβασε κριτικες κοινου
ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ,ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ ΤΑ ΝΙΑΤΑ
Βρηκα και τα εισιτήρια, 58.671 έκοψε, τη σεζόν 1982-1983.
Και ένα ανεκδοτάκι: Προσπάθησα να την "κλείσω" για χαβαλεδιάρικη προβολή στο Midnight Express. Η κοστολόγηση της από το σημερινό γραφείο εκμετάλλευσης ξεπερνούσε το τριπλάσιο του ποσού που έδωσα για τα πνευματικά δικαιώματα μιας προβολής του Clockwork Orange.
Αθανάσιος Ζακόπουλος στον Akis Kapranos
έτρεξες καλό σερί
Akis Kapranos
μαλακια τα απανωτά ποστ, μου τη σπανε κι εμένα αλλά μου ήρθαν ενα - ενα
Nobo StillIllopoulos
Υπάρχει (βιντεο)ταινία με πρωταγωνιστή τον Τόνυ Άντονυ που είχε τρομερές δόσεις σουρεαλισμού, την ψάχνω χρόνια αλλά είναι αδύνατον να τη βρώ. Βρήκα κάποτε φιλμογραφία του Τόνυ Άντονυ, αλλά δεν υπήρχε εκεί... (Ηθικό δίδαγμα: Πράγματι υπήρχαν κάποια κρυφοδιαμαντάκια ανάμεσα σε τόνους βιντεοταινιών).
Akis Kapranos
ο ίδιος ο Πετρόχειλος τα γράφει αυτά ;
Δημητρης Σαλτος
Αυτή είναι καλή ταινία. Και ο κιμουλης έκανε κάποιες καλές βιντεοκασέτες, όπως και ο κοντογιαννιδης, και ο ζουγανελης έχει κάτι ωραίες χαβαλεοδοσουρεαλιστικές στιγμές.
http://lubenretrolletarios.blogspot.com/2018/02/no1.html?m=1
LUBENRETROLLETARIOS.BLOGSPOT.COM
Βιντεοκασετικα διαμαντακια no1: Οι συνενοχοι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, τώρα δε θέλω να πω ποιες βιντεοταινίες μου αρέσουν, γιατί θα ακυρώσω το κείμενο που θέλω κάποια στιγμή να γράψω.
Δημητρης Σαλτος
Καλά, ας βάλουμε τότε μια συγκλονιστικο ερμηνεία του ζουγανελη. Πάντως κι εγώ το έχω μελετήσει το θέμα, έχω κάποιες προτάσεις, γιατί παίζει τόση σαβούρα, θέλει υπομονή για να βρεις κάτι καλό.
https://youtu.be/e71H260KBxU
ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ - ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
Nikos Fotakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ναι, αλλά να το γράψεις
Ntinos Sarandopulos
https://youtu.be/QrCReqIN02g
Τρομερή πεσιματική με κεφτεδάκι - ΟΙ ΛΙΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΡΤΗ (1987)
Παναγιωτης Πανταζιδης
Κάποιος πρέπει να ξεκαθαρίσει τι είναι καλτ και τι οχι.Δυστυχώς ο όρος κατέληξε να συνοδεύει άθλια και κακόγουστα δημιουργήματα και όχι πραγματικά αιρετικά και πρωτοπόρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλτ είναι κάτι που το ξέρουν λίγοι και το λατρεύουν. Καλτ δεν είναι ούτε ο Τσάκωνας, ούτε ο Φλωρινιώτης., που τους ξέρει όλη η Ελλάδα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δίλημμα από πρωθυπουργό («Θα το πω ανοιχτά: Το δίλημμα είναι "Αυτοπροστασία ή Καραντίνα"»)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιωργος Βουδουρης
..όπως οι "ευθύνες" δεν μεταβιβάζονται στο λαό, ο οποίος δεν κυβερνάει,..άλλο τόσο δεν καταλογίζονται στην αντιπολίτευση,...παρ΄ όλα αυτά...καθόλου δεν θα με πείραζε αν στο "πολιτικός(οί) απατεώνες" προσθέτονταν τό..."και όχι μόνον"...!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ευθύνες στον Σύριζα καταλογίζονται σε σχέση με τα όσα έγιναν από κείνον σε σχολεία, νοσοκομεία, συγκοινωνίες κ.λπ, όταν ήταν ο ίδιος στα πράγματα. Πρακτικά δεν έγινε τίποτα. Κατά τα λοιπά δεν νομίζω πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, αν κυβερνούσε τώρα ο Σύριζα.
Eleni Founti στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πράγματι πρακτικά δεν έκανε τίποτα ο ΣΥΡΙΖΑ στην παιδεία και τις συγκοινωνίες. Στα νοσοκομεία όμως έκανε πολλή δουλειά. Μόνιμες προσλήψεις για πρώτη φορά μετά την κρίση, άνοιγμα νέων νοσοκομείων, δημιουργία νέων ΜΕΘ, αύξηση προϋπολογισμού νοσοκομείων για πρώτη φορά μετά την κρίση, αξιολόγηση όλων των διοικητών και τοποθέτηση νέων όπου χρειαζόταν με ανοιχτό διαγωνισμό, νέες πρωτοβάθμιες μονάδες υγείας (ΤΟΜΥ) και κάλυψη ανασφάλιστων.
Ευτυχώς παρεμβλήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ ως προς την υγεία. Έτσι και περνούσαμε πανδημία με την κατάσταση όπως την άφησε ο Άδωνις με τα κλειστά νοσοκομεία και χωρίς ΜΕΘ, θα ήμασταν σίγουρα χειρότερα.
Με τα άλλα συμφωνώ φυσικά.
Α ναι έκανε και τις λίστες χειρουργείων (πολύ σημαντικές). Επίσης, αυτές οι προσλήψεις - τσόντες συμβασιούχων που έκανε ο Κικίλιας για κάτι λίγους μήνες (γιατί φυσικά δεν κάνουν οι Δεξιοί μόνιμη πρόσληψη στο δημόσιο σύστημα υγείας, δεν πα να περάσουμε πέντε πανδημίες) τις έκανε γιατί είχε φτιάξει ο ΣΥΡΙΖΑ λίστες διαθεσιμότητας νοσηλευτικού, διοικητικού και ιατρικού προσωπικού προς πρόσληψη. Αλλιώς ακόμα θα πάλευε με την αξιολόγηση των διαγωνισμών η ΝΔ.
Γιωργος Βουδουρης
..αν και συμμερίζομαι σε μικρό ποσοστό διαφωνώ ριζικά και κάθετα, γιατί δεν μας ταιριάζει είτε να εξισώνουμε είτε να μηδενίζουμε τους κρατικοδίαιτους με τα .."υποζύγια".
Με διαλυμένα νοσοκομεία και δύο εκατομμύρια ανασφάλιστους διασώθηκε η υγεία της μεγάλης πλειοψηφίας των φτωχών το ΄15 που έτρωγε ο κόσμος από τα σκουπίδια, η χώρα και ο λαός ανέκαμψε για να κατρακυλήσει στην ύφεση ξανά στο τέλος του ΄19..την ίδια στιγμή που τα εκατομμύρια για τους ίδιους ..έγιναν "Πετσετάκια"...!!!
Jonathan Tassis
Αν υπηρχε σοβαρη αντιπολιτευση,αμφιβαλλω αν θα φεροντουσαν ετσι,τοσο εγωιστικα κ αυταρεσκα.Τουλαχιστον θα κρατουσαν λιγο τα προσχηματα θελω να πω.Τωρα χορευουν μονοι τους...κ πιστευω οτι θα υπαρξει κ δευτερη τετραετια δυστυχώς λογο αυτου
Lampros Papalexis
Αποτυχία αλλά το μπαλάκι σε μας
Αθηνά Ζιώ
Εισθε πολυ αυστηρός ως προς το μπάχαλο της αξιωματικης αντιπολιτευσης...Στα 4 χρόνια πρόλαβε τουλάχιστον και ανορθωσε το σύστημα διοίκησης στα νοσοκομεία διαδικασια προσλήψεων γιατρών παραπάνω ΜΕΘ ανασφάλιστοι κτλ...Δεν μας βοηθάει ως χώρα να τα εξισωνουμε ως άχρηστα όλα
Δρημήτης Δυοβουνιώτης
Δεν είναι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ η αριστερά σε όλο τον κόσμο όσον αφορά το ζήτημα κάνει το μαλάκα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει αριστερά. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Δημήτρης Ρουσόπουλος
Εκβιασμός ακούγεται το "αυτοπροστασία ή καραντίνα". Γιατί οι περισσότεροι θεωρώ ότι πειθαρχούν με την αυτοπροστασία και απ' την άλλη ο μητσοτάκης έχει δείξει ότι δεν θέλει καραντίνα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μπαίνει κάποιος σ’ ένα μουσικό σάιτ, να διαβάσει για κανα δίσκο, κανα μουσικό κείμενο, να χαλαρώσει λίγο, και πέφτει πάνω σε άρθρο για αρρώστιες και θανάτους..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMakis Kontizas
Ποσα χρονια ρε συ Φωντα δεν μας τα ζαλιζαν με την υγεια μας και την υγεια μας και κοντρα παλι'την υγεια μας.Δεν αφησαν να χαρει ανθρωπος.Παρτε τωρα Υγειονομικο Φασισμο
Spiros Aggelopoulos
Δε μας αφήνουν ν'αγιασουμε
Γιώργος Δαραβίγκας
σε όλα τα ΜΜΕ τα ίδια,ασθένειες για όλες της ηλικίες από 5 έως 95 και στα σποτ συνήθως γνωστές φίρμες όπως ο Σάκης. αηδιαστικά κουραστικό.Να πιστέψουμε ότι τους έφαγε η ανησυχία ? μπα... Ταυτίζομαι φίλε μου και με τις εκτός μουσικής αναρτήσεις σου
Spiros Boikos
Και τί θες, να πληρώνουν για διαφήμιση τα διάφορα διαγνωστικά κέντρα ενώ μπορούν να την έχουν τσάμπα;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλα πληρωμένα είναι. Γκρίζα διαφήμιση. Δεν υπάρχει τζάμπα. Σιγά μην κάθεται ο άλλος σε μουσικό σάιτ να γράφει για αρρώστιες...
Costas Arvanitis
Τι γράφει δηλαδή; Για αρρώστειες σχετικά με τη μουσική;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι. Άσχετο θέμα... υγείας.