Όλα τα live που... σέβονται τον εαυτό τους λένε το «που» και το «πότε» συνέβησαν. Στο διπλό “Live” [Legend] του Κώστα Μακεδόνα, αυτό δεν συμβαίνει. Αναφερόμαστε, απλώς, σε... αποσπάσματα από τις συναυλίες (του) των τελευταίων χρόνων. Έστω. Το «κακό» όμως παραγίνεται όταν ο συμπαθής τραγουδιστής, ως άλλος... Προκρούστης, τεντώνει και «μαζεύει» όχι μόνον ό,τι έχει πει ο ίδιος σε πρώτη εκτέλεση, αλλά και τραγούδια των Χατζιδάκι, Σαββόπουλου, Μούτση, Ιωαννίδη, το “Confessa” του Celentano (τι μάς χρωστάει η καημένη η ιταλική...), παραδοσιακά και άλλα τινά... Όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει, πια, και ο Μακεδόνας...
Τον προηγούμενο χειμώνα η Ελένη Βιτάλη βρέθηκε στο Κύτταρο για σειρά παραστάσεων, με αφορμή, θα λέγαμε, την κυκλοφορία του εξαιρετικού περυσινού της άλμπουμ «Επτά... Και Να Προσέχεις». Έτσι κάπως προέκυψε το παρόν διπλό CD «Ζωντανό Κύτταρο» [Legend], το οποίο συνυπογράφει με τους Haig Yazdjian και Αρετή Κετιμέ (ο ρόλος του πρώτου είναι ακρογωνιαίος). Όσο και αν ο ήχος του live δεν μπορεί να συγκριθεί μ’ εκείνον του άλμπουμ, είναι τέτοιο το «δώσιμο» της φωνής της Βιτάλη, ώστε κάθε μείον να αμβλύνεται και κάθε συν να ξανατονίζεται. Ένα θετικό; Η τραγουδοποιός αποδίδει τα 6 από τα 12 θέματα τού «Επτά...». Αυτό κάτι λέει. Λέει ότι τα καινούρια της τραγούδια «μετράνε», πως αντέχουν στην άμεση επαφή τους με τον κόσμο (δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς – μιλάμε για τη «Χαραμάδα», το κορυφαίο «Επτά», το «Καράβια αραγμένα»...) και πως η ίδια ξέρει, γνωρίζει τo βάρος εκείνων που έχει γράψει και πώς, με ποιον τρόπο, θα διοχετεύσει αυτήν ακριβώς τη «βαρύτητα» στο ακροατήριό της. Όχι μόνο με το «Άι γαρούφαλλό μου» ή με το «Μια γυναίκα μπορεί», αλλά με ό,τι αποφασίζει να πει. Με ό,τι; Ναι, με ό,τι. Ακόμη και με την «Πριγκιπέσσα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου