26/6/2021
Έχουν γραφεί απίστευτα πράγματα σε βιβλία... (1973)
Έχουν γραφεί απίστευτα πράγματα σε βιβλία... (1973)
26/6/2021
Πέθανε στα 83 του ο σημαντικότατος αμερικανός, μαρξιστής, συνθέτης και πιανίστας της πρωτοπορίας Frederic Rzewski, γνωστός και από το προσωπικό έργο του, μα και από την συμμετοχή του σε σχήματα όπως οι Gruppo Di Improvvisazione Nuova Consonanza και οι Musica Elettronica Viva.
Το σύνολο σχεδόν του έργου του Rzewski έχει προοδευτικές κοινωνικοπολιτικές αναφορές (Χιλή επί Αλιέντε, Νικαράγουα επί Σαντινίστας κ.λπ.), με τον ίδιον να εμπνέεται από ποικίλα γεγονότα της καθημερινότητας, προσανατολίζοντας τις συνθέσεις του πάντα προς τη μεριά των αδυνάτων και των εκτεθειμένων βασικά στον αμερικάνικο μιλιταρισμό.
Δύο από τα πιο γνωστά έργα του Rzewski από τα σέβεντις ήταν τα “Coming Together” και “Attica”.
Και τα δύο εκείνα έργα ήταν εμπνευσμένα από την εξέγερση των κρατουμένων στις φυλακές Attica (στην ομώνυμη πόλη της Πολιτείας της Νέας Υόρκης) τον Σεπτέμβριο του 1971, που είχε ως αποτέλεσμα 43 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους (33 κρατούμενοι και 10 προσωπικό), μεταξύ των οποίων και ο Sam Melville (ένας λευκός της ριζοσπαστικής Αριστεράς που είχε αρνηθεί να πολεμήσει στο Βιετνάμ, καταφερόμενος εναντίον του αμερικανικού ιμπεριαλισμού και ακολουθώντας στην πορεία τον λεγόμενο «ένοπλο αγώνα»). Ένα από τα γράμματα που έγραψε από την φυλακή ο Melville –όλα μαζί εκδόθηκαν σε βιβλίο ως “Letters from Attica” [William Morrow & Company, Inc.] το 1972 με πρόλογο του αγωνιστή δικηγόρου William Kunstler–, αποτέλεσε τη βασική επιρροή για τον Rzewski στη σύνθεσή του “Coming Together”.
Έτσι, μια επιστολή τού Melville από την άνοιξη του ’71, γεμάτη ένταση, πάθος και αισιοδοξία για την αποφυλάκιση που ποτέ, εν τω μεταξύ, δεν ήρθε, θα αποτελέσει τη βάση πάνω από την οποία η μουσική του “Coming Together” απλώς θα υπάρξει.
Τα λόγια του Melville, καθώς επαναλαμβάνονται... επ’ άπειρον αρκούν για να τοποθετήσουν τη σύνθεση αυτή του Rzewski στις μεγάλες στιγμές τής παγκόσμιας political music.
Εμπλουτισμένη ορχηστρικώς η σύνθεση “Attica” στηρίζεται, και αυτή, στο ίδιο γεγονός, που συντάραξε την προοδευτική Αμερική εκείνα τα χρόνια (να μη θυμηθούμε τώρα το “Attica State” των John Lennon/ Yoko Ono, το “Remember Rockefeller at Attica” του Charles Mingus ή το “Attica Blues” του Archie Shepp).
Ο Richard X Clark, ένας από τους ηγέτες της εξέγερσης, αποφυλακιζόμενος την 8 Φεβ. 1972 ερωτάται στο δρόμο προς το Buffalo… πώς αισθάνεται τώρα που αφήνει, πλέον, την Attica πίσω του. Ο Rzewski δανείζεται την συνταρακτική απάντηση του μαύρου Richard X Clark και την απλώνει στο διηνεκές: “Attica is in front of me”…
Πέθανε στα 83 του ο σημαντικότατος αμερικανός, μαρξιστής, συνθέτης και πιανίστας της πρωτοπορίας Frederic Rzewski, γνωστός και από το προσωπικό έργο του, μα και από την συμμετοχή του σε σχήματα όπως οι Gruppo Di Improvvisazione Nuova Consonanza και οι Musica Elettronica Viva.
Το σύνολο σχεδόν του έργου του Rzewski έχει προοδευτικές κοινωνικοπολιτικές αναφορές (Χιλή επί Αλιέντε, Νικαράγουα επί Σαντινίστας κ.λπ.), με τον ίδιον να εμπνέεται από ποικίλα γεγονότα της καθημερινότητας, προσανατολίζοντας τις συνθέσεις του πάντα προς τη μεριά των αδυνάτων και των εκτεθειμένων βασικά στον αμερικάνικο μιλιταρισμό.
Δύο από τα πιο γνωστά έργα του Rzewski από τα σέβεντις ήταν τα “Coming Together” και “Attica”.
Και τα δύο εκείνα έργα ήταν εμπνευσμένα από την εξέγερση των κρατουμένων στις φυλακές Attica (στην ομώνυμη πόλη της Πολιτείας της Νέας Υόρκης) τον Σεπτέμβριο του 1971, που είχε ως αποτέλεσμα 43 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους (33 κρατούμενοι και 10 προσωπικό), μεταξύ των οποίων και ο Sam Melville (ένας λευκός της ριζοσπαστικής Αριστεράς που είχε αρνηθεί να πολεμήσει στο Βιετνάμ, καταφερόμενος εναντίον του αμερικανικού ιμπεριαλισμού και ακολουθώντας στην πορεία τον λεγόμενο «ένοπλο αγώνα»). Ένα από τα γράμματα που έγραψε από την φυλακή ο Melville –όλα μαζί εκδόθηκαν σε βιβλίο ως “Letters from Attica” [William Morrow & Company, Inc.] το 1972 με πρόλογο του αγωνιστή δικηγόρου William Kunstler–, αποτέλεσε τη βασική επιρροή για τον Rzewski στη σύνθεσή του “Coming Together”.
Έτσι, μια επιστολή τού Melville από την άνοιξη του ’71, γεμάτη ένταση, πάθος και αισιοδοξία για την αποφυλάκιση που ποτέ, εν τω μεταξύ, δεν ήρθε, θα αποτελέσει τη βάση πάνω από την οποία η μουσική του “Coming Together” απλώς θα υπάρξει.
Τα λόγια του Melville, καθώς επαναλαμβάνονται... επ’ άπειρον αρκούν για να τοποθετήσουν τη σύνθεση αυτή του Rzewski στις μεγάλες στιγμές τής παγκόσμιας political music.
Εμπλουτισμένη ορχηστρικώς η σύνθεση “Attica” στηρίζεται, και αυτή, στο ίδιο γεγονός, που συντάραξε την προοδευτική Αμερική εκείνα τα χρόνια (να μη θυμηθούμε τώρα το “Attica State” των John Lennon/ Yoko Ono, το “Remember Rockefeller at Attica” του Charles Mingus ή το “Attica Blues” του Archie Shepp).
Ο Richard X Clark, ένας από τους ηγέτες της εξέγερσης, αποφυλακιζόμενος την 8 Φεβ. 1972 ερωτάται στο δρόμο προς το Buffalo… πώς αισθάνεται τώρα που αφήνει, πλέον, την Attica πίσω του. Ο Rzewski δανείζεται την συνταρακτική απάντηση του μαύρου Richard X Clark και την απλώνει στο διηνεκές: “Attica is in front of me”…
26/6/2021
Αυτό το καρεδάκι από παλιά ελληνική ταινία...
Αυτό το καρεδάκι από παλιά ελληνική ταινία...
25/6/2021
Μικρός θησαυρός. Μελίνα Μπριάνα (Βασίλης Δημητρίου – Στέφανος Ληναίος)...
https://www.youtube.com/watch?v=9rOcVB2WOrk
Μικρός θησαυρός. Μελίνα Μπριάνα (Βασίλης Δημητρίου – Στέφανος Ληναίος)...
https://www.youtube.com/watch?v=9rOcVB2WOrk
23/6/2021
Για τα προσωπικά μου γούστα ο καλύτερος, με διαφορά, δίσκος των Deep Purple.
Τοπ άλμπουμ τού βρετανικού ψυχεδελικού ροκ...
https://www.youtube.com/watch?v=EmrAeH7Wvlc
Για τα προσωπικά μου γούστα ο καλύτερος, με διαφορά, δίσκος των Deep Purple.
Τοπ άλμπουμ τού βρετανικού ψυχεδελικού ροκ...
https://www.youtube.com/watch?v=EmrAeH7Wvlc
23/6/2021
Τους αναγνωρίζετε όλους;
Τους αναγνωρίζετε όλους;
update
Κώστας Σμοκοβίτης, Νίκος Αντωνιάδης
Χάρις Αλεξίου, Δάκης, Λίτσα Διαμάντη
Γιάννης Πάριος, Μαρίζα Κωχ, Γιώργος Νταλάρας
(1974)
Κώστας Σμοκοβίτης, Νίκος Αντωνιάδης
Χάρις Αλεξίου, Δάκης, Λίτσα Διαμάντη
Γιάννης Πάριος, Μαρίζα Κωχ, Γιώργος Νταλάρας
(1974)
22/6/2021
Κουρσάρος ’91... Μετά από κάτι Aswad και Maxi Priest να σκάει αυτό. Ελένη Δήμου...
https://www.youtube.com/watch?v=Nh7jaTAxW7A
Κουρσάρος ’91... Μετά από κάτι Aswad και Maxi Priest να σκάει αυτό. Ελένη Δήμου...
https://www.youtube.com/watch?v=Nh7jaTAxW7A
Σχόλια από το fb στο ποστ με το τραγούδι της Ελένης Δήμου...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Karampeazis
Και post- φεμινιστικό τραγούδι , πέραν όλων των άλλων
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Mουσικάρα από τον Πάζιο και στίχοι ούλτρα χειραφετημένοι.
Sarandos Kyrios
Ήταν η περίοδος όπου είχε αρχίσει να επικρατει μια ερμαφρόδιτη κατάσταση στη νύχτα που ναι μεν πούλαγε αλλά τελικά αποδείχτηκε γελοία και καταστροφικη
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάποια μπάσταρδα είναι ωραιότερα από κάτι και-καλά ποιοτικά. Αυτό είναι πολύ καλό τραγούδι από κάθε άποψη.
Sarandos Kyrios
Δε διαφωνώ, και το τραγούδι είναι καλό και η τραγουδίστρια πόλυ καλή.Διαφωνω στην ατμόσφαιρα που επικρατούσε τότε και τη θεωρώ γελοία και ερμαφρόδιτη,δεν μπορείς να χορεύεις Edwyn Collins a girl like you και ξαφνικά να τρως στη μάπα Πανταζή και Ταραχή.Αυτο λέγεται διαστροφή
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Eντάξει αυτά τα κάνανε άσχετοι DJs, που το παίζανε μάλιστα και προχωρημένοι (δήθεν). Το να συνδέσεις όμως "σωστά" ξένα κομμάτια με ελληνικά είναι μαγκιά...
Sarandos Kyrios
Σίγουρα απαιτεί ικανότητα.Απλα δημιουργείται λάθος ατμόσφαιρα και λάθος συναισθήματα.Αυτο που επικράτησε τότε ήταν λάθος για μένα παρ'οτι ο κόσμος είχε μια ανεξάντλητη διάθεση αποδοχής για το οτιδήποτε.Αυτο το μείγμα δημιουργούσε κάτι συγκεχυμένο και όχι αρμονικο
Christos Demekas
Ηταν η εποχή που μεσουρανούσε το Mercedes club που ξεκίνησε κ αυτή η μόδα. Από χιτ τύπου I'm too sexy ξαφνικά περπινιαδης...
Παναγιώτης Μπικάκης στον Sarandos Kyrios
Συνήθως λανθασμένα μηνύματα έπαιρναν (και παίρνουν) όσοι εστίαζαν μόνο στη γλώσσα, παραμερίζοντας όλα τα άλλα στοιχεία (μουσική, νόημα, γκρουβ...).
Πετρος Μιχελιουδης στον Sarandos Kyrios
ετσι ειναι ,αυτο το παντρεμα ας πουμε ξεκινησε απο Μακεδονια που εκλειναν οι Disco με Χαρρυ κλυνν ,μετα σειρα πηρε κανα ζεμπεκικο μετα το ενα κομματι εγεινε ενα τεταρτο πλας,στην Αθηνα το ξευτελισαν ειδικα με τα νησιωτικα του Παριου στη μεση του οποιου Italodisco set αντε κ στο γυαλο πετουν οι γλαροι...ωραια φαση ε?
Sarandos Kyrios
Έτσι,έτσι,είχε δημιουργηθεί μια κατάσταση δήθεν,χαζοχαρουμενη,ερμαφρόδιτη,χαβαλες.Βεβαια φεύγανε πολλά ποτά με τα ελληνικά και νομίζω αυτό είχε επηρεάσει την υιοθέτηση αυτής της ιδέας,οικονομικά απέδιδε,αλλά είχε συνέπειες που δεν μπορούσαν να τις συνειδητοποιήσουν οι πελάτες,το πόσο είχε αλλοιωθεί ο ρόλος του μπαρ,από αυτόν που πάντα επιτελούσε...
Costas Arvanitis στον Πετρος Μιχελιουδης
κουφάλα, δεν τα ξέρω εγώ αυτά. "Είμαι από τα Λιόσα"
Panos Michail
Τραγουδαρος
Vasra Dikon
Έπος
Sotiris Papapostolou
Η εισαγωγή είναι ίδια με το Νερομπογιές της Αλέξιας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μοιάζουν, ο ίδιος τα έχει γράψει και τα δύο τραγούδια.
Antonis Antonis
ΥΠΈΡΟΧΟ
Αδιαφορος ιωαννης
Πραγματικά η φωνή της Δήμου όταν αναδεικνύεται τόσο όμορφα, δεν θες τίποτα άλλο!
Christos Sideris
Λες και ακουμε καμουφλαρισμενο dire straits....
Costas Arvanitis
Ρε μάγκες, θυμάται κανείς ότι το "Ετοιμάζω Ταξίδι" (αν αυτός είναι ο τίτλος) είχε εισαγωγή κλεμμένη από Fleetwood Mac, αλλά τώρα έχει εξαφανιστεί (αν ακούσεις το τραγούδι στο youtube). Ή μήπως είναι ιδέα μου;
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τους αναγνωρίζετε όλους;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέρα Βασιλείου-Πέτσα
Πάριος, Κωχ, Νταλάρας, Διαμάντη, Δάκης, Αλεξίου, Σμοκοβίτης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λείπει ένας...
Όταν βρεθεί κι ο τελευταίος θα ρίξω και τραγούδι του...
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
με παιδεύει ακόμα
Νίκος Βουρεκάς
Νίκος Αντωνιάδης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστός...
https://www.youtube.com/watch?v=Da9SCDg5zH8
ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Ο ΚΟΚΟΡΑΣ Μ. ΛΟΙΖΟΥ 74
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Από τα "Νειατα"
Αχιλλεας Ραζης
Λάμπει ο Δακης. Κάνει τους άλλους να μοιάζουν με support group του.
Panos Michail
Το εχουμε με το φακο αγαπη μου τι να κανουμε ,-)
Kwstas Agas
Είναι άραγε φωτογραφία για κάποιο μαγαζί όπου εμφανίζονταν όλοι μαζί?? Αν ναι ... Φανταστείτε τι προγραμματάρα έκαναν ....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι από/για μαγαζί, αλλά από παρουσία τους σε κοινό δίσκο.
Dimitris Patokos
τα περιβόητα Νιάτα της Minos και του περιοδικού Επίκαιρα! Κρίμα που δεν επανακυκλοφορεί...
Vasilis Kordatos
Νίκος Αντωνιάδης;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, απαντήθηκε πιο πάνω.
Vasilis Kordatos
σόρυ δεν το είδα
Giorgos Ftakas
Σμοκοβίτης,όταν τραγουδούσε "Θα τον μεθύσουμε τον ήλιο"!!
Ελένη Μπέη
Όλους εκτός από τον Αντωνιάδη που δεν ξέρω καν.
Costas Arvanitis
Kάτι θυμάμαι γι' αυτόν τον δίσκο. Επί Χούντας ή μετά;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επί Ιωαννίδη.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Deep Purple...
ΑπάντησηΔιαγραφήJacques Vache
φοβερά υποτιμημένη η περίοδος με τον Rod Evans των Purple.Συμφωνώ απόλυτα-και το Book είναι ωραίο.
Andreas Frogoudakis
hush...
Lefteris Aerakis
To Anthem ειδικα απο το Book Of Taliesyn! Kομματος!
Ntinos Sarandopulos
ΦΑΝΤΑΖΙΟ με εξώφυλλο Deep Purple
Νίκος Σούρσος
Αυτό το Φαντάζιο το είχα αγοράσει!
Vasilis Papadatos
Αμ, το ψυχεδελικό Fault Line με τα ποδανά ντράμς, είναι κακό;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει καν "πολύ καλό" κομμάτι στο άλμπουμ, γιατί όλα είναι "άριστα".
Vasilis Papadatos
Συμφωνώ. Μακράν η πιο συμπαθής και πιο σοβαρή συνθεση του γκρουπ. Μετά μπήκαν οι φιγουρατζηδες...
Nikos Kouteris
Δεν συμφωνώ γιατί αυτο στην Ελλάδα το ακούσαμε έτη μετά το Machine Head και το in rock τουλάχιστον αυτοι που αγοραζαμε δισκους στα 70’s. οποτε για εμένα είχε ήδη διαμορφωθεί μια ηχητική εμπειρία από το γκρουπ. Τώρα μετά το 1980 που ανακαλυψαμε την ψυχεδέλεια, ολα έχουν μια θέση στο πάλκο, το Machine Head για μένα είναι θρύλος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει κι εγώ το Machine Head, το In Rock κ.λπ. άκουσα πρώτα και μετά τα τρία πρώτα με Evans. Αλλά από τότε που το πρωτάκουσα το "Deep Purple" το έβαλα πολύ ψηλά. Και τώρα φυσικά, λέω ότι είναι το καλύτερο με διαφορά. Δεν έχω αλλάξει άποψη επ' αυτού τα τελευταία 35+χρόνια...
Tanas Atanasoff
να πω μια γνώμη για την μετά Evans εποχή των deep purple (παρότι είμαι ψυχεδελάκιας-60s) Οι καλύτεροι δίσκοι των DP που τους "ρουφάς" από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς να περισεύει τίποτα ή σχεδόν τίποτα, είναι το Fireball και το Come Taste the Band !
Xenofon Rarakos
Ο πρώτος μου δίσκος !
Για κάποιο απίθανο λόγο, ένα παιδί στη γειτονιά που είχε πικ-απ Dual με ηχεία, είχε και τον δίσκο αυτό. Αρχές της δεκαετίας του 70. Εκεί το πρωτάκουσα, και όταν χρόνια μετά, είχα και εγώ ένα πικ-απ, αυτό που το καπάκι χώριζε στα δύο γιατί ήταν στερεοφωνικό, φρόντισα να είναι και ο πρώτος δίσκος που απόκτησα. Δεν θα πω ότι είναι ο καλύτερος αυτού του σπουδαίου συγκροτήματος, αλλά σίγουρα είναι ο πιο αγαπημένος μου. Τον ακούω συχνά και σήμερα. Μου άνοιξε δρόμους. Και τι να πούμε για τον Ιερώνυμο του εξωφύλλου....!
Αξίζει να τον ανακαλύψετε, με αυτή την ωραία αφορμή που μας έδωσε ο Φώντας.
Γιώργος Χαρωνίτης
ΔιαγραφήΕγώ προτιμώ το The Book of Taliesyn!
Xenofon Rarakos
Δεν θα τσακωθούμε....χα χα. Το άκουσα μετά, αλλά θα μορούσαν αυτοί οι δίσκοι να είναι ένα διπλό album !
Γιώργος Χαρωνίτης
Γιατί να τσακωθούμε; Εγώ το Taliesyn πρωτοάκουσα από έναν φίλο στο γυμνάσιο που του το είχαν φέρει απ' έξω - και το είχα γραμμένο σε κασέτα πριν το αγοράσω, εκεί γύρω στο καλοκαίρι του '74! Κύπρος, μεταπολίτευση και "Anthem"!
Xenofon Rarakos
Ε, γι' αυτό λέω διπλό album. 'Γράφει' πιο άκουσες πρώτο.
Το 'να τσακωθούμε' υποστηρίζει αυτή την άποψη. Όσοι τα είχαν τότε, κάποιος τους τα είχε φέρει απ'έξω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ πάντως πρώτο άκουσα το Machine Head, από επίσημη ελληνική κασέτα εταιρείας.
Xenofon Rarakos
Αυτό συνήθως συνέβαινε, αφού το Machine Head και In Rock είχαν προηγηθεί στην Ελληνική αγορά. Χαρακτήρισα 'απίθανη' την περίπτωση του γειτονόπουλου που το άκουσα, γιατί ο πατέρας του ήταν μετανάστης στη Γερμανία και του είχε φέρει το πικ-άπ και κάτι δίσκους....ανάμεσά τους και αυτόν. Από τις παράξενες συμπτώσεις της ζωής, από την άποψη ότι από το πουθενά και σε μια άνυδρη γενικά εποχή, έτυχε να κρατήσω στα χέρια μου αυτό που λες το καλύτερο album των Deep Purple....
Γιώργος Χαρωνίτης
Φυσικά τα γνωστά ήταν το In Rock, το Machine Head, το Fireball (γιατί το ξεχναμε;) κ.λπ. Αυτός ο φίλος, που ήταν φανατικός Περπλάκιας, είχε και το Taliesyn το οποίο ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στο γάλα και με εντυπωσίασε τόσο! Το δανείστηκα και το έγραψα σε κασέτα πάραυτα!
Xenofon Rarakos
Το Fireball που το είχα αγοράσει κάποια στιγμή, το ξέχασα σε ένα πάρτυ που το είχα πάρει για να χορέψουμε το 'Demons Eye'....και την επομένη δεν το ξαναβρήκα. Δισκάρα, επίσης, όπως λες !
George Giannopoulos
Κορυφαίο και για μένα, ίσως γιατί το χαρντ τσιριδα ροκ που παιξανε μετά δεν μου ειπε και τα μέγιστα. Συν ότι τα στιχάκια ήταν φευγάτα ενώ μετά πιο κλισέ, γυναίκες, αμάξια κτλ.
Vasilis Aslamatzidis
Δισκάρα από την αρχή μέχρι το τέλος!!!
Spyros Kalorizos
Η εισαγωγή, θυμίζει time of the season ή ιδέα μου;
Andreas Frogoudakis
Όταν ήμουν στο γυμνάσιο άκουγα πολύ περπλ, κυρίως τα in rock, fireball και machine head, μετα ξεκολλησα για τα καλά... αλλάξανε τα γούστα μου..σήμερα μόνο για νοσταλγικους λόγους μπορεί να άκουγα κάτι για λίγο..
Spyros Diastimikos
To "Fireball" είναι η κορυφή τους για μένα.
Kostas Giannakis
επαυξάνω
Daniil Gkorgkolis
! Maζι με το live in Japan
Stavros Raptis
συμφωνώ! Δισκαρα!
Ilias Papavlopoulos
και ο δικός μου καλύτερός και το καλύτερο κομμάτι του δίσκου.
Αλέξανδρος Κατσαούνης
Και το “Burn” ειναι ωραίος δίσκος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εδώ ακόμη και το "Perfect Strangers" είναι καλό.
Pantelis Tsalouchidis
είναι όντως
Regimiento Cinqo
Τι να πω παιδιά, για μένα μόνο το "In Rock" αρκεί για να εχει κανείς μια πλήρη δισκοθήκη σχετικά με το θέμα χαρντ ροκ. Αποψάρα μου τι α καν'ς
Manos Sketos
Και υπέροχο εξώφυλο.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αυτό το καρεδάκι από παλιά ελληνική ταινία..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLampros Papalexis
Θεικό._
Thekla Tselepi
γεωμετρία, κάδρο, φωτοσκίαση, υπαινιγμός
Lampros Papalexis
Το εξορθολόγισες και μας το γ@μησες τώρα... Ασε να λειτουργήσει λίγο το ένστικτο, το χλιμίντριζμα και η τραγίλα!..
Thekla Tselepi
είσαι εντελώς παπαλέξης
Kwstas Agas
Από ποια ταινία ????
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Ναθαναήλ ;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι
Eliana Kassid
Ανουσάκη;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι
Eliana Kassid
Είναι από την ταινία Μονεμβασιά?
Patritsopoulos Nikos
Ζετα
Argiris Vassileiou
Αποστόλου?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μην λέτε ονόματα. Δεν είναι καμία απ' όσες έχετε πει. Το καρέ δεν το έβαλα για να βρείτε ποια είναι η κυρία. Δεν έχει σημασία ποια είναι -είναι κάποια βέβαια-, σημασία έχει η εικόνα αυτή καθ' αυτή και όλα όσα δείχνει ή κρύβει.
Akis Kapranos
Παιδια εγω ειμαι απ'αυτους που βλέπουν την ηχητικη μπαντα δεξια και προσπαθω να καταλαβω αν υπαρχει beat και μουσική
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστός.
Ntinos Dimatatis
Είναι η Ζέτα που κρύβει και ετοιμάζεται να τα βγάλει όλα στην φόρα .....!!!
Σχόλια στο ποστ για τον Frederic Rzewski...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://youtu.be/RSuuwJFw4wU
Frederic Rzewski - Coming Together
https://youtu.be/Q2_0Kz17nqM
Frederic Rzewski: Attica
Γιώργος Γιαννόπουλος
https://www.youtube.com/watch?v=DvestPHTuWc
Rzewski - The People United Will Never Be Defeated! (with score)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχουν γραφεί απίστευτα πράγματα σε βιβλία... (1973)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Γι αυτό είναι τα βιβλία!
Bill Orb
Από πού είναι το απόσπασμα;
Σαραντης Κλωναρας
Ψυχαρα μου
Νίκος Σούρσος
το πρόβλημα που είναι;
Charalampos Kouris
Και τώρα σιωπή ....
Δισκαρες ολα τα PURPLE,τι να λεμε,τουλαχιστον μεχρι και το Come Taste The Band το ‘75.Ο καθενας γουσταρει και καποιο απ αυτα περισσοτερο.Ενδιαφερον εχουν και τα 45αρια στα ιδια season που δεν μπηκαν σε lp.Φοβερο και το Hallelujah,αλλα κυριως το Emmaretta με την κουφαλα τον blackmore να κατι κατι παιχνιδια στην stratocaster α πα,πα!!https://www.youtube.com/watch?v=lSXvzCKg3qk
ΑπάντησηΔιαγραφή«Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα»... λένε οι παλιοί και κάτι παραπάνω ξέρουν. Για μένα δεν ξεπερνιέται εύκολα το γεγονός ότι το μπουζουκο-ροκ των Deep Purple είναι μόνιμο σάουντρακ στα εκλογικά κέντρα του ΛάΟΣ ή της ΝέΟΣ από το 2000 και μετά. Τα ίδια και χειρότερα και σε κάτι παρακμιακές εκπομπές (μουσικές, στοιχηματικές, μεσημεριανάδικα και ούτω καθεξής) στο Τηλεάστυ. Κάτι δείχνει για το ύφος και τον χαρακτήρα της μουσικής τους. Το παράδοξο θα ήταν οι καρατζαφυρερικοί αντί για Purple να έπαιζαν Soft Machine ή Eddie Prévost και AMM!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠας καλά?Θα ενοχοποιηθουν οι Purple επειδή πέντε μαλακες η μη τους εκαναν intro στα δικά τους κολπα.Και clash και lennon,και iggy,και patti smith,και,και...μέχρι Mc 5,έχουν μπερδέψει οι τυχάρπαστοι,μπας και πιάσουν κάτι παραπάνω και φανούν.Να σταματήσουμε να ακούμε και να κάψουμε τους δίσκους?Και η συγκριση με soft άκυρη και παιδική.Ουτε Grareful dead,έπαιξαν στην τελική που είναι καλύτεροι(σορρυ soft σας λατρεύω).Ότι να ναι.
ΔιαγραφήΣορρυ που αρπαζομαι(και εχω και καιρο να γραψω σε σενα κατι),αλλα μπουζοκο-ροκ δεν λες τους deep purple ρε Billy bats.Δεν λες τις επιπλεον φυσικες οκταβες στη φωνη του Gillan,ουτε τα πληκτρα του Lord που σου μιλανε,ουτε τα γλυκαδια που βγαζει ο blackmore στη Φεντερ που τα ζηλευε(με την καλη εννοια )και τα θαυμαζε ο jimmy,ουτε τη σπαρακτικη εκετελεση του mistreated απο τον coverdale,ουτε χιλια δυο .Λιγο σεβασμος δεν βλαπτει...
ΔιαγραφήKαι κατι τελευταιο Billy Batts(Φωντα μην σε ζαληζω με 40 καυσωνα λες και εχεις την ορεξη μου).https://www.youtube.com/watch?v=uEFChMd8-7U.Αν billy δεν σηκωθεις απο το πρωτο sec 5 μετρα ψηλα και για το επομενο δεκαλεπτο( να και λιγο psych χωρις ουσιες) εγω αγοραζω οτι εχεις απο PURPLE.Ακου μπουζοκοροκ...Λιγο σεβασμος.Καλο καλοκαιρι.Ειπα να γραψω μετα απο καιρο και βγηκε διενεξη.Δεν με παει.Τα λεμε.
Διαγραφή