Η τραγουδίστρια Trineice Robinson έπρεπε να φθάσει στα σαράντα
της, για να μπορέσει να κάνει το πρώτο προσωπικό άλμπουμ της – ένα άλμπουμ
φισκαρισμένο στα τζαζ στάνταρντ, τα οποία αποδίδει ένα πρώτης τάξεως γκρουπ (με
αρχηγό εκείνην). Μάλλον... πολλά εξαιρετικά γκρουπ, καθότι σε κάθε track υπάρχει και διαφορετική
line-up session μουσικών – με
μερικούς, πάντως, από αυτούς να εμφανίζονται σε αρκετά κομμάτια, όπως ο σημαντικός
πνευστός (τενόρο & άλτο σαξόφωνα, φλάουτο) Don Braden και
οι εξίσου άξιοι Cyrus Chestnut
πιάνο, Kenny Davis μπάσο και Vince Ector ντραμς. Από ’κει και πέρα υπάρχουν προσθήκες σε φωνητικά,
πιάνο, τρομπόνι, τρομπέτες, τενόρο σαξόφωνο, κρουστά και κιθάρες, που
προσδίδουν στα διάφορα τραγούδια επιπλέον ηχοχρώματα.
Όπως διαβάζουμε στο κείμενο τού Scott Yanow (γνωστότατος τζαζ-δημοσιογράφος και συγγραφέας), που παρατίθεται στο τετραπλά διπλωμένο digipak… η Robinson ήταν για χρόνια απασχολημένη ως παιδαγωγός, ομιλήτρια σε πάσης φύσεως fora και ερευνήτρια, πάντα σε σχέση με την μουσική και το τραγούδι, κάτι που έθετε αυτομάτως σε δεύτερο επίπεδο την δισκογραφία της. Τραγουδώντας gospel από μικρή, συνεχίζει ο Yanow, πήρε κλασική εκπαίδευση στο τραγούδι, συμμετέχοντας πολλές φορές σε ποικίλες ορχήστρες. Ως τραγουδίστρια του r&b συνεργάστηκε με το live tour project “Standing in the Shadows of Motown”, ενώ εμφανιζόταν συχνά και μe ανάλογα συγκροτήματα.
Στο “All or Nothing” [4RM Music Productions, 2021] η Trineice Robinson με τους μουσικούς της διασκευάζουν στάνταρντ, όπως προείπαμε,– με το δικό της rhythm n’ blues “Let it shine”, που κλείνει ουσιαστικώς το άλμπουμ, να αποδεικνύει πως και ως συνθέτρια η Robinson θα μπορούσε πολύ άνετα να προχωρήσει. Όμως εκείνο που ενδιαφέρει εδώ, την καλή μουσικό, σ’ αυτό το παρθενικό CD της, είναι να περιγράψει ηχητικά το παρελθόν της – όλα εκείνα που την έκαναν μιαν αξιοσέβαστη τραγουδίστρια κ.λπ. και όχι να εκτεθεί ως συνθέτρια.
Και γι’ αυτόν τον λόγο αποφασίζει να τραγουδήσει αγαπημένες μελωδίες των Athur Altman (το “All or nothing at all” από το ρεπερτόριο του Frank Sinatra), Wayne Shorter (“Footprints”), Marvin Gaye (“What’s going on”), Duke Ellington (“Come Sunday”), McCoy Tyner (“You taught my heart to sing”), Natalie Cole (“La costa”), Thelonious Monk [“You know who (I mean you)”] κ.ά., μ’ έναν τρόπο... κλασικό, δηλαδή soulful, θερμό, με ένταση, με τόλμη αυτοσχεδιαστική στο scat-singing της, βγάζοντας «προς τα έξω» μια βεβαιότητα χαράς και γιορτής.
Συνοδεύεται βεβαίως, η Trineice Robinson, και από μεγάλους μουσικούς στο “All or Nothing”, που δεν παραλείπουν να «εκμεταλλευθούν», και αυτοί, το πλαίσιο, παίζοντας με ασυγκράτητη όρεξη –ο Cyrus Chestnut, για παράδειγμα, δίνει ένα εντυπωσιακό σόλο στο πιάνο του, στο “What’s going on”, και δεν είναι ο μόνος φυσικά–, υπογραμμίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τόσο την αξία της τραγουδίστριας, μα και του άλμπουμ ειδικότερα.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο να προσθέσουμε, για μια παραγωγή που φανερώνει από την αρχή τις επιδιώξεις της και τις οποίες επιτυγχάνει στον απόλυτο βαθμό.
Επαφή: www.drtrineice.com
Όπως διαβάζουμε στο κείμενο τού Scott Yanow (γνωστότατος τζαζ-δημοσιογράφος και συγγραφέας), που παρατίθεται στο τετραπλά διπλωμένο digipak… η Robinson ήταν για χρόνια απασχολημένη ως παιδαγωγός, ομιλήτρια σε πάσης φύσεως fora και ερευνήτρια, πάντα σε σχέση με την μουσική και το τραγούδι, κάτι που έθετε αυτομάτως σε δεύτερο επίπεδο την δισκογραφία της. Τραγουδώντας gospel από μικρή, συνεχίζει ο Yanow, πήρε κλασική εκπαίδευση στο τραγούδι, συμμετέχοντας πολλές φορές σε ποικίλες ορχήστρες. Ως τραγουδίστρια του r&b συνεργάστηκε με το live tour project “Standing in the Shadows of Motown”, ενώ εμφανιζόταν συχνά και μe ανάλογα συγκροτήματα.
Στο “All or Nothing” [4RM Music Productions, 2021] η Trineice Robinson με τους μουσικούς της διασκευάζουν στάνταρντ, όπως προείπαμε,– με το δικό της rhythm n’ blues “Let it shine”, που κλείνει ουσιαστικώς το άλμπουμ, να αποδεικνύει πως και ως συνθέτρια η Robinson θα μπορούσε πολύ άνετα να προχωρήσει. Όμως εκείνο που ενδιαφέρει εδώ, την καλή μουσικό, σ’ αυτό το παρθενικό CD της, είναι να περιγράψει ηχητικά το παρελθόν της – όλα εκείνα που την έκαναν μιαν αξιοσέβαστη τραγουδίστρια κ.λπ. και όχι να εκτεθεί ως συνθέτρια.
Και γι’ αυτόν τον λόγο αποφασίζει να τραγουδήσει αγαπημένες μελωδίες των Athur Altman (το “All or nothing at all” από το ρεπερτόριο του Frank Sinatra), Wayne Shorter (“Footprints”), Marvin Gaye (“What’s going on”), Duke Ellington (“Come Sunday”), McCoy Tyner (“You taught my heart to sing”), Natalie Cole (“La costa”), Thelonious Monk [“You know who (I mean you)”] κ.ά., μ’ έναν τρόπο... κλασικό, δηλαδή soulful, θερμό, με ένταση, με τόλμη αυτοσχεδιαστική στο scat-singing της, βγάζοντας «προς τα έξω» μια βεβαιότητα χαράς και γιορτής.
Συνοδεύεται βεβαίως, η Trineice Robinson, και από μεγάλους μουσικούς στο “All or Nothing”, που δεν παραλείπουν να «εκμεταλλευθούν», και αυτοί, το πλαίσιο, παίζοντας με ασυγκράτητη όρεξη –ο Cyrus Chestnut, για παράδειγμα, δίνει ένα εντυπωσιακό σόλο στο πιάνο του, στο “What’s going on”, και δεν είναι ο μόνος φυσικά–, υπογραμμίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τόσο την αξία της τραγουδίστριας, μα και του άλμπουμ ειδικότερα.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο να προσθέσουμε, για μια παραγωγή που φανερώνει από την αρχή τις επιδιώξεις της και τις οποίες επιτυγχάνει στον απόλυτο βαθμό.
Επαφή: www.drtrineice.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου