25/7/2021
Πέθανε ο Otelo de Carvalho στα 85 του, ένας από τους ιδρυτές τού MFA (Movimento das Forcas Armadas ή επί το ελληνικότερον Κίνημα των Ενόπλων Δυνάμεων) και πρωτεργάτης της πορτογαλικής δημοκρατίας...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2011/04/obrigado-otelo.html
Πέθανε ο Otelo de Carvalho στα 85 του, ένας από τους ιδρυτές τού MFA (Movimento das Forcas Armadas ή επί το ελληνικότερον Κίνημα των Ενόπλων Δυνάμεων) και πρωτεργάτης της πορτογαλικής δημοκρατίας...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2011/04/obrigado-otelo.html
24/7/2021
Δεν φθάνει που είναι αγράμματος έχει το θράσος να μιλάει και για την Επιστήμη...
από ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΡΑΣΣΕΛ το σκανάρισμα...
Δεν φθάνει που είναι αγράμματος έχει το θράσος να μιλάει και για την Επιστήμη...
από ΜΠΕΡΤΡΑΝΤ ΡΑΣΣΕΛ το σκανάρισμα...
23/7/2021
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
>>Επιβάτης... στην εξουσία αυτού του κράτους
που τα κάγκελά του χτίζει υπογράφοντας θανάτους
Επιβάτης... στην υστερία αυτού του τόπου
που τα κόκαλα τσακίζει και τα όνειρα του ανθρώπου<<
[Κώστας Τριπολίτης]
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
>>Επιβάτης... στην εξουσία αυτού του κράτους
που τα κάγκελά του χτίζει υπογράφοντας θανάτους
Επιβάτης... στην υστερία αυτού του τόπου
που τα κόκαλα τσακίζει και τα όνειρα του ανθρώπου<<
[Κώστας Τριπολίτης]
23/7/2021
Η Κολούμπια είχε τον Κόκοτα και η Μίνος τον Καλατζή (ο Καλατζής «μάσαγε» και από το κοινό του Κόκοτα). Η Μίνος όμως είχε τον Τόλη και η Κολούμπια τον Λάκη Αλεξάνδρου... και κάπως έτσι τα πράγματα ισορροπούσαν.
Ο Τόλης άνοιξε δρόμους και για άλλους τραγουδιστές του στυλ του, και ο Λάκης ήταν ένας από τους καλύτερους. Εξάλλου όπως και ο Τόλης έγραφε κι εκείνος, συχνά, μόνος του τα τραγούδια του, εν αντιθέσει με τους Κόκοτα-Καλατζή...
(την εισαγωγή, αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα, πριν σκάσει το μπουζούκι, τα σαμπλάρεις, τα λουπάρεις και φτιάχνεις σήμερα τα δικά σου)
https://www.youtube.com/watch?v=H1NhY2lP0-0
Η Κολούμπια είχε τον Κόκοτα και η Μίνος τον Καλατζή (ο Καλατζής «μάσαγε» και από το κοινό του Κόκοτα). Η Μίνος όμως είχε τον Τόλη και η Κολούμπια τον Λάκη Αλεξάνδρου... και κάπως έτσι τα πράγματα ισορροπούσαν.
Ο Τόλης άνοιξε δρόμους και για άλλους τραγουδιστές του στυλ του, και ο Λάκης ήταν ένας από τους καλύτερους. Εξάλλου όπως και ο Τόλης έγραφε κι εκείνος, συχνά, μόνος του τα τραγούδια του, εν αντιθέσει με τους Κόκοτα-Καλατζή...
(την εισαγωγή, αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα, πριν σκάσει το μπουζούκι, τα σαμπλάρεις, τα λουπάρεις και φτιάχνεις σήμερα τα δικά σου)
https://www.youtube.com/watch?v=H1NhY2lP0-0
23/7/2021
Πριν από τέσσερις μέρες έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Γκέλλυ Μαυροπούλου.
Ο κόσμος ήξερε την καλή ηθοποιό από την παρουσία της στις παλιές ελληνικές ταινίες, οπωσδήποτε κάποιοι την ήξεραν και από το θέατρο, αλλά η Μαυροπούλου (όπως γράφτηκε εξάλλου κατά κόρον – δεν το λέμε εμείς πρώτη φορά εννοείται) έγινε πασίγνωστη μέσα από το σίριαλ του Νίκου Φώσκολου «Άγνωστος Πόλεμος» (1971-1974) και τον ρόλο τής Χριστίνας Ψάχου.
Η Ψάχου ήταν αδελφή του συνταγματάρχη Διαγόρα Βαρτάνη (Άγγελος Αντωνόπουλος) και σύζυγος του λοχαγού Έκτορα Ψάχου (Κώστας Καραγιώργης). Από κει και πέρα, όμως, παίζει μπάλα μόνος του ο Φώσκολος!
Βρισκόμαστε στον Πόλεμο φυσικά, με τους Ιταλούς να βουτάνε το παιδί τής Ψάχου από τον πρώτο γάμο της μ’ έναν Ιταλό, απειλώντας να το σκοτώσουν, αν η Ψάχου δεν συνεργαζόταν μαζί τους, κατασκοπεύοντας τον αδελφό της και τον άντρα της. Παρότι, και όπως αποκαλύπτεται εγκαίρως, όλο αυτό ήταν σχέδιο τής αντικατασκοπίας που είχε εκπονήσει ο Βαρτάνης, η Ψάχου συλλαμβάνεται ως κατάσκοπος του εχθρού (υπέκυψε, δηλαδή, για να σώσει το παιδί της) και περνά από στρατοδικείο, από το οποίο καταδικάζεται σε θάνατο!
Ο λαός που παρακολουθεί τα απίστευτα συμβάντα, από τις τηλεοράσεις του στο κανάλι της ΥΕΝΕΔ, είναι στα κάγκελα. Συμμετέχει στο δράμα τής Ψάχου, την θεωρεί αθώα, και θύμα συγκυριών και πλεκτανών. Όπως είχε πει και ο Φιλοποίμην Φίνος εκείνη την εποχή... ο κόσμος έστελνε γράμματα στο σταθμό και απειλούσε πως θα γινόταν πορεία με μαύρες σημαίες, αν η Χριστίνα Ψάχου οδηγείτο τελικά στο εκτελεστικό απόσπασμα!
Μπροστά στη διαφαινόμενη «διασάλευση της τάξεως» ο Φώσκολος, μέγας μάστορας των σεναριακών ανατροπών και απιθανοτήτων (για τις οποίες κάποτε θα πρέπει να γραφτεί βιβλίο – δεν κάνω πλάκα) σκηνοθετεί μιαν... εικονική εκτέλεση της Χριστίνας Ψάχου!
Εν τω μεταξύ ο Βαρτάνης και ο Ψάχος είναι σίγουροι πως η Χριστίνα έχει εκτελεστεί, αλλά τελικά εκείνη παρουσιάζεται μπροστά τους σαν να μην τρέχει τίποτα(!), αφού το δικαστήριο είχε αλλάξει, τελευταία στιγμή, την ετυμηγορία του, από εκτέλεση σε δεκαετή αναστολή, σώζοντας μαζί με την Ψάχου και την τηλεοπτική παρτίδα!
Στη μνήμη της Γκέλλυς Μαυροπούλου λοιπόν...
Πριν από τέσσερις μέρες έφυγε από τη ζωή η ηθοποιός Γκέλλυ Μαυροπούλου.
Ο κόσμος ήξερε την καλή ηθοποιό από την παρουσία της στις παλιές ελληνικές ταινίες, οπωσδήποτε κάποιοι την ήξεραν και από το θέατρο, αλλά η Μαυροπούλου (όπως γράφτηκε εξάλλου κατά κόρον – δεν το λέμε εμείς πρώτη φορά εννοείται) έγινε πασίγνωστη μέσα από το σίριαλ του Νίκου Φώσκολου «Άγνωστος Πόλεμος» (1971-1974) και τον ρόλο τής Χριστίνας Ψάχου.
Η Ψάχου ήταν αδελφή του συνταγματάρχη Διαγόρα Βαρτάνη (Άγγελος Αντωνόπουλος) και σύζυγος του λοχαγού Έκτορα Ψάχου (Κώστας Καραγιώργης). Από κει και πέρα, όμως, παίζει μπάλα μόνος του ο Φώσκολος!
Βρισκόμαστε στον Πόλεμο φυσικά, με τους Ιταλούς να βουτάνε το παιδί τής Ψάχου από τον πρώτο γάμο της μ’ έναν Ιταλό, απειλώντας να το σκοτώσουν, αν η Ψάχου δεν συνεργαζόταν μαζί τους, κατασκοπεύοντας τον αδελφό της και τον άντρα της. Παρότι, και όπως αποκαλύπτεται εγκαίρως, όλο αυτό ήταν σχέδιο τής αντικατασκοπίας που είχε εκπονήσει ο Βαρτάνης, η Ψάχου συλλαμβάνεται ως κατάσκοπος του εχθρού (υπέκυψε, δηλαδή, για να σώσει το παιδί της) και περνά από στρατοδικείο, από το οποίο καταδικάζεται σε θάνατο!
Ο λαός που παρακολουθεί τα απίστευτα συμβάντα, από τις τηλεοράσεις του στο κανάλι της ΥΕΝΕΔ, είναι στα κάγκελα. Συμμετέχει στο δράμα τής Ψάχου, την θεωρεί αθώα, και θύμα συγκυριών και πλεκτανών. Όπως είχε πει και ο Φιλοποίμην Φίνος εκείνη την εποχή... ο κόσμος έστελνε γράμματα στο σταθμό και απειλούσε πως θα γινόταν πορεία με μαύρες σημαίες, αν η Χριστίνα Ψάχου οδηγείτο τελικά στο εκτελεστικό απόσπασμα!
Μπροστά στη διαφαινόμενη «διασάλευση της τάξεως» ο Φώσκολος, μέγας μάστορας των σεναριακών ανατροπών και απιθανοτήτων (για τις οποίες κάποτε θα πρέπει να γραφτεί βιβλίο – δεν κάνω πλάκα) σκηνοθετεί μιαν... εικονική εκτέλεση της Χριστίνας Ψάχου!
Εν τω μεταξύ ο Βαρτάνης και ο Ψάχος είναι σίγουροι πως η Χριστίνα έχει εκτελεστεί, αλλά τελικά εκείνη παρουσιάζεται μπροστά τους σαν να μην τρέχει τίποτα(!), αφού το δικαστήριο είχε αλλάξει, τελευταία στιγμή, την ετυμηγορία του, από εκτέλεση σε δεκαετή αναστολή, σώζοντας μαζί με την Ψάχου και την τηλεοπτική παρτίδα!
Στη μνήμη της Γκέλλυς Μαυροπούλου λοιπόν...
22/7/2021
Έφυγε από τη ζωή η Μάγια Λυμπεροπούλου, στα 81 της, μεγάλη ηθοποιός – θεατρική βασικά και ελάχιστα κινηματογραφική.
Έχω στη μνήμη μου ακόμη τις καταπληκτικές παραστάσεις της στο ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας, στα τέλη των 80s και στις αρχές των 90s, είτε σε σκηνοθεσίες δικές της είτε πρωταγωνιστώντας η ίδια (θυμάμαι την «Μαρκησία ντε Σαντ» του Γιούκιο Μισίμα, την «Ελένη» του Γιάννη Ρίτσου, τον «Κλόουν» της Μαρίας Λαϊνά και άλλα διάφορα).
Η φωτό που βλέπετε (την σκανάρισα τώρα) είναι πολύ παλιά, γύρω στο 1970, και μάλλον προέρχεται από την ιστορική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης «Νεκροταφείο Αυτοκινήτων» του Φερνάντο Αραμπάλ, σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν (και μουσική Γιώργου Ρωμανού), στην οποίαν η Μάγια Λυμπεροπούλου πρωταγωνιστούσε. (Δεν έχω αυτή τη στιγμή το χρόνο για να το επιβεβαιώσω...).
Έφυγε από τη ζωή η Μάγια Λυμπεροπούλου, στα 81 της, μεγάλη ηθοποιός – θεατρική βασικά και ελάχιστα κινηματογραφική.
Έχω στη μνήμη μου ακόμη τις καταπληκτικές παραστάσεις της στο ΔΗΠΕΘΕ της Πάτρας, στα τέλη των 80s και στις αρχές των 90s, είτε σε σκηνοθεσίες δικές της είτε πρωταγωνιστώντας η ίδια (θυμάμαι την «Μαρκησία ντε Σαντ» του Γιούκιο Μισίμα, την «Ελένη» του Γιάννη Ρίτσου, τον «Κλόουν» της Μαρίας Λαϊνά και άλλα διάφορα).
Η φωτό που βλέπετε (την σκανάρισα τώρα) είναι πολύ παλιά, γύρω στο 1970, και μάλλον προέρχεται από την ιστορική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης «Νεκροταφείο Αυτοκινήτων» του Φερνάντο Αραμπάλ, σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν (και μουσική Γιώργου Ρωμανού), στην οποίαν η Μάγια Λυμπεροπούλου πρωταγωνιστούσε. (Δεν έχω αυτή τη στιγμή το χρόνο για να το επιβεβαιώσω...).
22/7/2021
Κάμποσα τραγούδια του Τόλη είχαν τραγουδηθεί και στα τούρκικα. Αυτό πάντως το βουτήξανε απρεπώς. Εννοώ πως στο δισκάκι δεν αναγράφεται το όνομα τού συνθέτη Λυκούργου Μαρκέα. Δηλαδή και να αναγραφόταν σιγά μην του έδιναν τίποτα του ανθρώπου...
Η πλάκα είναι πως στο discogs το έχουν για τραγούδι του 1970, αλλά ο Τόλης το είπε το 1972 και η Τουρκάλα μάλλον το 1973 ή και το '74...
https://www.youtube.com/watch?v=t59H6j_K7xo
Κάμποσα τραγούδια του Τόλη είχαν τραγουδηθεί και στα τούρκικα. Αυτό πάντως το βουτήξανε απρεπώς. Εννοώ πως στο δισκάκι δεν αναγράφεται το όνομα τού συνθέτη Λυκούργου Μαρκέα. Δηλαδή και να αναγραφόταν σιγά μην του έδιναν τίποτα του ανθρώπου...
Η πλάκα είναι πως στο discogs το έχουν για τραγούδι του 1970, αλλά ο Τόλης το είπε το 1972 και η Τουρκάλα μάλλον το 1973 ή και το '74...
https://www.youtube.com/watch?v=t59H6j_K7xo
21/7/2021
Υπάρχει θέμα...
Υπάρχει θέμα...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Υπάρχει θέμα"<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Αυτό μετράει για το παρόν topic ή είμαι εκτός θέματος ????
Andreas Mandas
Φιλιά από Rotterdam !
Yiannis Iliakis
εξόφθαλμα υπάρχει θέμα
Giorgis Christodoulou
Μου θύμησες αυτό που το είχα αγαπήσει στα νιάτα μου
https://youtu.be/eu2iv-vMKT8
The La's There she goes
Patritsopoulos Nikos
https://images-na.ssl-images-amazon.com/.../A1Suc3sUydL...
images-na.ssl-images-amazon.com
Kostas Taf
Και μια παραλλαγή
George Ioakeimidis
Εγώ να δεις... Είχα αποκόλληση αμφίβληστροειδους πριν 6 μήνες..
Κάλιο να σου βγει τονομα, παρά το μάτι!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ήταν περαστικό τουλάχιστον;
George Ioakeimidis
Ευτυχώς δεν τοχασα... με 3.500...
Πρωτοπόροι οι Νέκταρ - δε το συζητώ...
Xenofon Rarakos
Υπάρχει θέμα.... Έξοχο θέμα !
Stavros Manitou
Ποιος το έκανε πρώτος αυτό είναι το θέμα...
Freak Scene 1967
ΔιαγραφήGreatest Show on Earth 1970
Nektar 1971
Supersister 1971
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Κάμποσα τραγούδια του Τόλη είχαν τραγουδηθεί και στα τούρκικα.<<
ΑπάντησηΔιαγραφήθωμας σταμκος
Πάντως και η Τουρκάλα μια χαρά το λέει και καλη ενορχήστρωση. Τι λεει ενας Αλλάχ ξερει
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Μάγια Λυμπεροπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαραντης Κλωναρας
Ψυχαρα μου καλό βράδυ να ζεις
Andreas Mandas
Ναι !
Από αυτή την παράσταση είναι.
Θεωρείται κορυφαία της στιγμή.
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Γκέλλυ Μαυροπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήAggeliki Marinou
Σειρα επος. Δεν την πρόλαβα, αλλα μιλουσαν εκστασιασμένοι γι' αυτην οι γονείς μου.
John D. Carnessiotis
όλη η Ελλάδα, εμού συμπεριλαμβανομένου, καθηλωμένη μπροστά στην οθόνη! Αν δεν με απατά η μνήμη μου ήταν και το πρώτο Ελληνικό σήριαλ. Ακολούθησε ο Παράξενος Ταξιδιώτης με μεγάλη επιτυχία, επίσης - αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο γιΑτί ένας ήταν ο Φώσκολος!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ήταν το πρώτο ελληνικό σίριαλ σίγουρα.
John D. Carnessiotis
ίσως θυμάμαι λάθος…
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν δεν με απατά η μνήμη μου το πρώτο ήταν Το σπίτι με το φοίνικα.
John D. Carnessiotis
ναι, τόψαξα και έτσι είναι.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Είχε ένας συμμαθητής μου ένα από τα πρώτα κασετόφωνα, έμενε και σε διόροφο σε ένα στενό στα πατήσια. Είχε γράψει λοιπόν τη μουσική του "αγνώστου πολέμου" και την έβαλε άσχετη ώρα, τη στιγμή που περνούσε μια γυναίκα απ' έξω, κι εκείνη έτρεξε να πάει σπίτι να προλάβει το έκτακτο επεισόδιο.
George Avgeris
Χειμώνας του 41, ο πιο ψυχρός για δεκαετίες, και η Χριστίνα Ψάχου έμπαινε στο σπίτι με ταγεράκι. (στη μνήμη της μητέρας μου που δεν τα έχανε κάτι τέτοια φάουλ)
Christos Vakalopoulos
Το είχε πολύ ο Φώσκολος με τις εικονικές εκτελέσεις. Όπως ακριβώς στην ταινία ''Κοντσέρτο για πολυβόλα'' η υπόθεση της οποίας είναι σχεδόν η ίδια με τον ''Αγνωστο πόλεμο''
Nikos Sarantakos
Την έβλεπα.
Προσέξτε και την ορθογραφία Χριστίνα.
ΧρΗστίνα, βρε κορέκτορα!
Chrissa Psaltopoulou
νομιζω οτι αν προερχεται απο το Χρηστος γραφεται Χρηστινα, αλλιως Χριστινα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, το είδα. Το έχω δει και αλλού. Και σήμερα. Δεν συνηθίζεται, αλλά υπάρχει. Μου κάθεται στο μάτι πάντως. Όπως και το Γκέλλυ με δύο "λ".
Γιώργος Χαρωνίτης
Ήταν πολύ γνωστή ήδη από τις ταινίες. Δεν περίμενε τον Άγνωστο Πόλεμο για να γίνει πασίγνωστη!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλοι από τον Αγνωστο Πόλεμο έγιναν πασίγνωστοι. Μέχρι τότε ήταν απλά γνωστοί ή και πολύ γνωστοί. Πασίγνωστοι όχι. Ακόμη και για τον Αντωνόπουλο ισχύει αυτό. Δεν ήταν Βουγιουκλάκη και Καρέζη η Μαυροπούλου, πριν από τον Άγνωστο Πόλεμο.
Απόδειξη δε αυτού είναι τα εξώφυλλα που έκανε πριν από τον Άγνωστο Πόλεμο και κατά τη διάρκειά του. Η νύχτα με τη μέρα.
Vassilis Serafimakis
ακρίβεια!
Γιώργος Χαρωνίτης
ΔιαγραφήΠασίγνωστοι έγιναν ο Δαχτυλίδης, ο Καραγιώργης και οι άλλοι. Ο κινηματογράφος, ώσπου να επικρατήσει πλήρως η τηλεόραση (γύρω στο '70) ήταν συλλογική υπόθεση. Όλη η γειτονιά πήγαινε να δει μια ταινία και, κυρίως τα καλοκαίρια, σχηματίζονταν καραβάνια. Τα έχω ζήσει όλα αυτά, πριν έρθει η τηλεόραση. Η Μαυροπούλου ήταν ήδη σταρ του δράματος - λίγο πιο κάτω από την Βούρτση!
Vassilis Serafimakis στον Γιώργος Χαρωνίτης η προσωπική μου μαρτυρία ως πιτσιρικάς τότε (που δεν έβλεπα ποτέ Φώσκολο πάνω από 1-2 λεπτά) ήταν ότι μεταξύ όλων όσων ήταν τότε στη ζωή μου, οικογένεια, φίλοι, γνωστοί, η Γκ.Μ. ήταν πριν τον Άγνωστο Πόλεμο πολύ πιό γνωστή από Αντωνόπουλο, Καραγιώργη.
Με τον Α.Π. ο Βαρτανης εκτοξεύθηκε στη στρατόσφαιρα κι η Γκ.Μ. λίγο πίσω του, έχοντας γίνει *πασίγνωστη*, όπως ακριβώς το λέει ο Φώτης Τρούσας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σε καμιά δεκαριά δράματα, το πολύ, είχε παίξει στα σίξτις. Και τώρα βαριέμαι να δω πόσα απ' αυτά είχαν κόψει εισιτήρια.
Vassilis Serafimakis
οι Αντ. & Καρ. πριν τον Άγνωστο ήταν πολύ λίγο γνωστοί στο ευρύτερο κοινό. Αυτό εννοώ, ότι *συγκριτικά* η Γκ.Μ. ήταν πολύ πιό γνωστή.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, όλοι είχαν κάνει τις εμφανίσεις τους. Αλλά το πασίγνωστος, πριν την τηλεόραση, για μένα ισχύει μόνο για τους σταρ. Αλίκη, Τζένη, Κούρκουλος, Βουτσάς, Αλεξανδράκης... Όλοι οι άλλοι ήταν απλώς γνωστοί ή και πολύ γνωστοί.
Γιώργος Χαρωνίτης
Η Μαυροπούλου ήταν κοντά στην πρώτη γραμμή και πρωταγωνίστρια. Και σε κωμωδίες. Ο Αντωνόπουλος ήταν όντως δευτεραγωνιστής ή τριταγωνιστής πριν γίνει... Βαρτάνης! Τα λέω αυτά γιατί τον παλιό... καλό ελληνικό κινηματογράφο τον έχω ζήσει μέχρι σιχασιάς! Και τον σιχαίνομαι, φυσικά, σε μεγάλο μέρος του και σήμερα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παλιά είχα κι εγώ τέτοιες ακραίες απόψεις, περί "σιχάματος" κ.λπ. Τώρα δεν έχω και προσπαθώ κάθε ταινία να την βλέπω ξεχωριστά και να διαφωνώ μαζί της ιδεολογικά πρωτίστως (πρωτίστως λέω). Παλιά, θέλω να πω, σιχαινόμουνα τον κινηματογράφο του Δαλιανίδη. Τώρα διαφωνώ ιδεολογικά μαζί του (τον θεωρώ μικροαστικό π.χ.), αναγνωρίζοντας όμως άλλου τύπου θετικά, που παλιά δεν τα έβλεπα ή δεν τα αξιολογούσα. Γενικά σε αυτά τα πράγματα δεν κάνουν καλό οι απολυτότητες. Μετράει πάνω απ' όλα η διαλεκτική σχέση που αναπτύσσεις με μια ταινία.
Επίσης παλιά σιχαινόμουνα συλλήβδην τις ταινίες της ΚΛΑΚ ΦΙΛΜΣ. Τώρα δεν έχω την ίδιαν άποψη.
Γιώργος Χαρωνίτης
Δεν έχω ακραία άποψη! Απλώς, ακόμα και όταν δεν μου αρέσει κάτι, κάθομαι και το χαζεύω! Σιχαίνομαι κυρίως τα δράματα γιατί σ' αυτά με τραβούσαν με το ζόρι! Είναι απωθημένο! Κάθε εβδομάδα, τουλάχιστον, όταν ήμουν παιδί, πηγαίναμε σινεμά μαζί με όλους τους γειτόνους. Μόνο στις κωμωδίες έννοιωθα καλά! Η Μαυροπούλου ήταν πρωταγωνίστρια - άρα πασίγνωστη (στη γειτονιά και, συνεπώς, και στις άλλες γειτονιές)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Με το ζόρι στο σινεμά; Ούτε εκκλησία να ήταν...
Γιώργος Γιαννόπουλος
Αυτό μου συνέβαινε κι εμένα. Με πήγαιναν υποχρεωτικά κάποιες φορές σινεμά -γιατί προφανώς δεν είχαν πού να με αφήσουν- και τα δράματα μου ήταν ανυπόφορα. Ακόμα κι αυτά που πρωταγωνιστούσαν παιδιά.
Γεώργιος Ζγούρας στον Γιώργος Χαρωνίτης
* Ο Παπαγιαννόπουλος είχε στενοχωρηθεί που τον μάθαν από το Λούνα Παρκ, σού λέει: " 30 χρόνια παίζω θέατρο καί σινεμά κι έγινα τόσο αναγνωρίσιμος από μία σειρά; "Η δύναμη τής Τι-βί!!
Γιώργος Χαρωνίτης στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πόσους Ξανθόπουλους και Βούρτσες έχω φάει στη μάπα!
Γιώργος Χαρωνίτης στον Γιώργος Γιαννόπουλος
Χοσελίτο!
Γιώργος Χαρωνίτης στον Γεώργιος Ζγούρας
Δεν τον έμαθαν από το Λούνα Παρκ. Τον ήξεραν από το σινεμά. Εξαρτάται από τις ηλικίες! Εμείς, σαν παιδιά, μεγαλώσαμε με το σινεμά. Η τηλεόραση ήρθε στην εφηβεία μας!
Γεώργιος Ζγούρας
* Ο ίδιος το είχε εξομολογηθεί, δεν ήταν δικιά μου σκέψη!!
Ιωσήφ Μιχ
Πανέμορφη γυναίκα και απίστευτη ερμηνεία στο " η κυρία του κυριου" παραγωγή του 62
Konstantinos Mylonas
ΔιαγραφήΑν δείτε την θεατρική της καριέρα στο βιογραφικό της είναι συναρπαστικη. Πρέπει να το έψαχνε πολύ. Παρόλο που η ίδια είπε το 2015 ότι παρακαλούσε να μην έρθει κόσμος γιατί δεν άντεχε αυτό το άγχος. Νομίζω ότι οι ηθοποιοί με αυτή την χαμηλή αυτοπεποίθηση δίνουν φοβερές ερμηνείες ακριβώς γιατί προσπαθούν πολύ και δίνουν όλο τους το ειναι σε αντίθεση με δήθεν φτασμενους Μπεζους γεματους υπερεγω που δίνουν βαριες εγωκεντρικες ερμηνείες που δεν κινητοποιουν τον θεατή. Αυτή η ευθραυστοτητα της Μαυροπούλου στο παίξιμο μου θύμιζε λαμπετη. Όσο για το στυλ τι να λέμε Βίβιαν Λι.
https://youtu.be/YOjpQPJl3bg
Η Γκέλυ Μαυροπούλου στη Ναταλία Γερμανού - 14/3/15
Γεώργιος Ζγούρας
* Μόνον ο Φώσκολος τέτοια αριστουργήματα. Αναρωτιέσαι καμμία φορά και λές: στο εξωτερικό - (με καλύτερη και ποιοτικότερη τεχνολογία) δεν θα 'κανε..." παπάδες; " - (όχι μόνον αυτός, αλλά και άλλοι Έλληνες σκηνοθέτες και διευθυντές φωτογραφίας)
Γιώργος Χαρωνίτης
Πριν από τον Άγνωστο Πόλεμο είχε προβληθεί ο κινηματογραφικός του πιλότος, η Λεωφόρος της Προδοσίας (1969), όπου πρωταγωνιστούσε ο Φούντας και η Μαυροπούλου. [Σεναριακά, ο Άγνωστος Πόλεμος στηρίχθηκε στο Κοντσέρτο για Πολυβόλα (1966), ταινία που θεωρώ σπουδαία, ούτως ή άλλως]
Marialena Oikonomidou B
Τσιφόρου" Η κυρία του κυρίου" η Γκέλυ Μαυροπουλου είχε μια σημαντική πορεία και στο θέατρο επίσης...
Πολλοί ηθοποιοί έπαιξαν σε διάφορα σήριαλ και για οικονομικούς λόγους...
Ξέρω πολλούς που δεν είχαν να φάνε και αναγκαστικά έπαιξαν...
Όσοι απείχαν πείνασαν...
Δύσκολο σαν επάγγελμα...
Χαίρομαι που την αναφέρεις...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Η Κολούμπια είχε τον Κόκοτα και η Μίνος τον Καλατζή (ο Καλατζής «μάσαγε» και από το κοινό του Κόκοτα).<<
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπύρος Παπαδουλάκης
Έβαλα το sampler να ζεσταίνεται...
Νικος Ηροδοτου
Φιλοι ο δισκος του Λακη Αλεξανδρου Νο 1 ειναι φοβερος δισκος 12 τραγουδαρες αλλα δεν πρεπει μονο αυτο καταλαβαινετε τι εννοω
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Δεν φθάνει που είναι αγράμματος έχει το θράσος να μιλάει και για την Επιστήμη...<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Papadimitriou
Προσκυνάνε με το κεφάλι στο πάτωμα. Ούτε να κοιτάξουν δεν θεωρούν τον εαυτό τους ικανό ...
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Adamo...
ΑπάντησηΔιαγραφήSarandos Kyrios
Υπέροχο όπως και τα tombe la neige και la nuit
Και βεβαια υπαρχει θεμα.Τεσσερις μεγαλες δισκαρες,αυτο ειναι το θεμα.Πρωτοι οι Freak Scene το '67(απο τις σταχτες των Deep),μετα οι Greatest Show On Earth το ‘70(το καλυτερο απο τα 4 αριστουργηματα προσωπικα),και μετα την ιδια περιοδο καλοκαιρι ‘71 οι Νectar και οι Supersister.Και βεβαια θεμα ειναι οτι μετα απο πολυ καιρο θα τα περασω απο το πικαπ για ακροαση.Ευχαριστω για το ποσταρισμα.Καλημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και από εμένα. Συμφωνω πλήρως, οι Greatest Show On Earth είναι και κατα την υποκειμενική μου άποψη οι καλύτεροι. Τι καταπληκτικά χρόνια για την μουσικη τα 1970-71......
Διαγραφή