Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΛΟΥΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ Melt

Το 45άρι του συγκροτήματος Melt, για το οποίο θα γράψω τώρα λίγα λόγια, το είχα αγοράσει από έναν γαλλικό κατάλογο στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Ο Stephane Rebeschini (νομίζω αυτός ήταν) που διαχειριζόταν εκείνη τη λίστα κάτι έγραφε περί… greek connection, κι έτσι δεν ήθελα πολύ για να τσιμπήσω· κι επειδή η τιμή ήταν αστεία παρήγγειλα τελικώς τους Melt, ένα ελληνικό συγκρότημα όπως διαπίστωσα στην πορεία, στο οποίον ηγείτο ο Λουκάς Σιδεράς.
Οι Melt ηχογράφησαν εκείνο το μοναδικό 45άρι τους με τα κομμάτια Chin chin/ Maroco [Polydor 2056 261] το 1973, ένα χρόνο δηλαδή μετά την κυκλοφορία τού “One Day” [Polydor], του πρώτου προσωπικού LP του έλληνα ντράμερ. Το “Chin chin” ήταν σύνθεση του Σιδερά, ενώ το flip-side Maroco” ήταν γραμμένο από τον Σιδερά και τον Alex Spyropoulos. Το 1973 οι (Βρετανοί) Nirvana ήταν πλέον παρελθόν και o Spyropoulos φαίνεται πως πριν επιστρέψει, προσωρινώς, στην Ελλάδα, μπαίνοντας στους Αχ-Βαχ το 1974 –οι οποίοι αποτελούνταν από τους Νίκο Πολίτη, Δημήτρη Πουλικάκο, Δήμη Παπαχρήστου, Δημήτρη Πολύτιμο, Σταμάτη Σπανουδάκη και Γιάννη Πανταζή– βρέθηκε στη Γαλλία και τακιμιάζοντας με τον Σιδερά (και κάποιους άλλους προφανώς) σχημάτισαν τους Melt.
Το πρώτο κομμάτι, το “Chin chin” είχε chorus vocals, ultra βαρύ rhythm section, τραγουδούσε ο Σιδεράς και θυμίζει, γενικώς, το κλίμα του “One Day”. Το δεύτερο κομμάτι ήταν πιο ροκάδικο (και προτιμότερο). Ο Σιδεράς τραγουδά και παίζει ντραμς, υπάρχει «πίσω» πενιά (που θα μπορούσε να ανήκει στον Αλέκο Καρακαντά, αν και…), αλλά και ρυθμική κιθάρα (που θα μπορούσε να ανήκει στον Αργύρη Κουλούρη – αν και…). Όσοι γνωρίζουν και μπορούν να πουν κάτι περισσότερο, ας το πουν…
Για τους άπιστους μαρκουτσοφόρους...
Αλήθεια τι απέγινε εκείνη η ταινία του Δημήτρη Θεοδωρόπουλου “Aphrodites ChildLucas Sideras”, η οποία είναι έτοιμη από πέρυσι και για την οποίαν διαβάζαμε στο blog τού Αντώνη Μποσκοΐτη;

32 σχόλια:

  1. Φαίνεται πως και πρόσφατα ήταν αστεία η τιμή του (Σεπτ. 2010). Start price 25$ >> End price 25$.
    http://www.popsike.com/MELT-Chin-chin-French-45-single-POLYDOR-RARE-GREEK-BAND/190439835404.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πολυκαταλαβαίνω...άν είναι στο στύλ του "One Day" έχει καλώς.Πάντως θα πρέπει να το ακούσω για να το πάρω γιατι ακριβαίνει στη πορεία...
    http://www.cdandlp.com/item/2/29252-1105-0-1-0/113912098/melt-chin-chin-maroco.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το “Cin cin” μου φέρνει στο νου το instro “Zig-zag” από το LP “One Day”, αν του βάλεις φωνητικά (με το rhythm section στο “Cin cin” να είναι πιο βαρύ), ενώ το “Maroco” με παραπέμπει κάπως προς το “Rising sun” από τον ίδιο δίσκο. Για τα δικά μου γούστα αξίζει το 45άρι – αρκεί να μην το πληρώσει κανείς ακριβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φώντα, επειδή είσαι γνωστός γκαφατζής, και δύσκολα πλέον μας πείθεις...μπορείς να παρουσιάσεις αποδείξεις ότι στο 45αρι αυτό, συμμετέχει πραγματικά ο Λουκάς Σιδεράς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε Μανώλη μην επιδεινώνεις τη θέση σου. Το ότι είσαι άσχετος το έχει καταλάβει πλέον όλος ο κόσμος. Τράβα βρες πρώτα κανένα single του Ντέμη Ρούσσου, κι έλα μετά να μας παραστήσεις τον πονηρό για τους Melt. Πάρε το μαρκούτσι σου και πήγαινε ρώτα τον Σιδερά να σου πει.
    Εγώ ξέρω ότι ακούω τη φωνή του Σιδερά στο δισκάκι και τα χτυπήματά του στα drums. Όπως έγραψα και στην ανάρτηση και τα δύο κομμάτια του single είναι συνθέσεις του Σιδερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία... γιατί δεν ανεβάζεις τότε τα τραγούδια, να τ ακούσουμε κι εμείς; Το 45αρι αυτό, το πουλάει κανένας φίλος σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μανώλη, όπως θα έχεις καταλάβει τρία χρόνια τώρα που διαβάζεις το blog εγώ δεν ασχολούμαι με mp3.
    Δώσε μου το βιβλίο τού Λεφτέρη Πούλιου «Ποίηση» [Αθήναι, 1969], που αγόρασες από τα χέρια του στο… ταβερνάκι στην Πλάκα, να σου δώσω τους Melt. Δεν κάνω πλάκα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι σημαίνει δεν ασχολείσαι με τα mp3? Ανέβασέ το στο youtube και δώσε το λινκ. Αν δεν το κάνεις... σημαίνει ότι επιδιώκεις απλά μια πώληση. Ποιον εξυπηρετείς; Λες ότι έκανες μια ανακάλυψη. Πραγματικά, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, μπράβο σου. Αλλά δεν θα πρέπει κι εμείς να τ ακούσουμε για να πούμε τη γνώμη μας; Γιατί κρύβεις τα τραγούδια; Επαναλαμβάνω, το 45αρι αυτό, το πουλάει κανένας φίλος σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε Μανώλη, τι έχεις πάθει αγόρι μου; Σε χτύπησε η κρίση κατακέφαλα; Σκέφτεσαι να γράψεις το επόμενο best seller και δεν σε αφήνει το δισκορυχείον να ολοκληρώσεις; Μανώλη σύνελθε. Σου συνιστώ ψυχραιμία και ακόμη υπομονή. Σε 5-10 χρόνια, να είμαστε καλά, θα έχω γράψει πολλά περισσότερα εδώ μέσα και τότε, με την άνεσή σου, θα μπορείς να… συρράψεις το βιβλίο σου.

    Δεν ασχολούμαι με τα mp3, σημαίνει πως δεν ασχολούμαι με τα mp3. Δεν κάνω mp3, δεν ανεβάζω βίντεο, δεν ανεβάζω τίποτα και πουθενά, γιατί δεν προλαβαίνω. Ανεβάζω κάθε μέρα μόνο κείμενα στο δισκορυχείον και αυτό μου φθάνει. Δεν ανεβάζω μουσικές. Εκεί τελειώνει η… προσφορά μου. Δεν έχω χρόνο για τίποτα άλλο.

    Επιδιώκω εγώ πώληση του single των Melt; Μανώλη έχεις ξεφύγει τελείως. Τι μπούρδες είναι αυτές που λες; Εγώ σου πρότεινα να κάνουμε μία ανταλλαγή. Να μου δώσεις το βιβλίο του Πούλιου και να σου δώσω τους Melt (αφού σ’ ενδιαφέρουν). Σου δίνω ένα δισκάκι που κάνει 20-30 ευρώ και που αύριο μπορεί να κάνει 100 (γιατί το δισκορυχείον το διαβάζει κόσμος, και το διαβάζουν και έμποροι…), για να μου δώσεις ένα βιβλιαράκι 40-50 σελίδων. Ζήτησα εγώ λεφτά; Τι «ποιον εξυπηρετείς;». Τι αηδίες είναι αυτές; Τον εαυτό μου εξυπηρετώ. Ψάχνω το βιβλίο του Πούλιου και επειδή το έχεις, όπως λες, σου πρότεινα μία ανταλλαγή.
    Πρέπει να ξέρεις πως οι άνθρωποι που έχουν δίσκους ανταλλάσσουν μεταξύ τους υλικό. Αλλά επειδή εσύ δεν έχεις δίσκους και τώρα στα γεράματα αρχίζεις να μαζεύεις –ok, no problem– σου πρότεινα μία ανταλλαγή δίσκου με βιβλίο. Δεν γουστάρεις; Δεν τρέχει τίποτα. Πες το μας όμως. «Δεν το ανταλλάσσω το βιβλίο, γιατί το έχω ενθύμιο από το… ταβερνάκι». Γιατί κάνεις γαργάρα την ανταλλαγή;

    Έγραψα εγώ Μανωλάκη πως έκανα «ανακάλυψη»; Που το έγραψα και δεν το θυμάμαι; Εγώ έγραψα απλώς πως αγόρασα ένα δισκάκι από ένα γαλλικό κατάλογο, ελληνικού ενδιαφέροντος, δίχως να ξέρω περί τίνος ακριβώς επρόκειτο. Τόσο απλά. Δεν το παίζω «Κολόμβος», καθότι και άλλοι άνθρωποι μπορεί να το γνώριζαν πριν από εμένα. Απ’ όσο θυμάμαι δε, δεν έγραψα ούτε για προσωπική ανακάλυψη.
    Τι «ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ»; Αμφισβητείς την ειλικρίνειά μου; Έχω δώσει τέτοια δείγματα στο δισκορυχείον; Ας βγει ο κόσμος να πει. Επειδή λοιπόν Μανωλάκη μας το παίζεις τώρα και «άπιστος Θωμάς», έχω να σου προτείνω το εξής. ΑΝ ΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. Ποιος ψεύδεται δηλαδή και ποιος υποκρίνεται εδώ μέσα.

    Λοιπόν Μανώλη Νταλούκα, σου προτείνω να συναντηθούμε στο κέντρο της Αθήνας (άφησε στα σχόλια το προσωπικό σου e-mail – δεν θα το δημοσιεύσω). Να σου φέρω τους Melt, κατ’ αρχάς να τους δεις. Να πειστείς ότι ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. Έπειτα να πάμε σπίτι σου να αντιγράψεις το δισκάκι, αφού σ’ ενδιαφέρει. Γιατί εγώ δεν μπορώ ούτε να το αντιγράψω σ’ ένα απλό CD. Να κάνεις mp3, να το περάσεις στο YouTube, να το κάνεις ό,τι γουστάρεις. Να πάμε και σ’ ένα φωτοτυπείο να κοπιάρεις εξώφυλλα, labels, ό,τι τραβάει η ψυχή σου. Όταν έρθω όμως σπίτι σου (γιατί το δισκάκι δεν το αφήνω από τα χέρια μου – ευχαρίστως το ανταλλάσσω όμως, όπως σου είπα) η μόνη σου υποχρέωση θα είναι να μου δείξεις, απλώς, το βιβλίο του Λευτέρη. Δέχεσαι, ναι ή όχι; Και πρόσεξε, μην το δανειστείς από πουθενά, γιατί έχω ξαμολήσει ανθρώπους και θα το μάθω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, και αν νομίζεις ότι σε ρίχνω με την ανταλλαγή Melt-Λευτέρης Πούλιος σού δίνω επιπλέον και το βιβλίο με τα ποιήματα της Λιάνας Κανέλλη «Στοχασμοί....» (με τέσσερις τελείες σαν το “If....”) από το 1971. Θα σ’ ενδιαφέρει. Είναι και αυτό της… ψυχεδελικής νεολαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σε λένε Μανώλη και να σε κοροϊδεύουν όλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επικοινώνησα με τον Λουκά Σιδερά.

    ΛΟΥΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ: Δεν θυμάμαι να έκανα ποτέ γκρουπ με το όνομα Melt. Δεν θυμάμαι να έγραψα ποτέ τραγούδια με τίτλους Chin Chin ή Maroco.

    Τι γίνεται εδώ ρε συ Φώντα; Ο Λουκάς δεν θυμάται απλά, ή μήπως εσύ αβαντάρεις απατεώνες; Έχεις υποχρέωση τώρα ν ανεβάσεις το δισκάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μανώλη, ο κόσμος ξεκαρδίζεται στα γέλια!

    Να σου πω κάτι. Εγώ είμαι ο απατεώνας. Είχα κάτι demo του Αχλαμπούχλα, και πήγα και τα χτύπησα σε δίσκο. Κι επειδή έβλεπα τον Σιδερά στον ύπνο μου, είπα δε βάζω από κάτω σύνθεση: Λουκάς Σιδεράς, παραγωγή: Λουκάς Σιδεράς. Κι επειδή είχα πάει και στο Μαρόκο και μετά στη Σαγγάη εμπνεύστηκα και τους τίτλους. «Τσιν τσουν τσαν ρε»… Μου έλειπε όμως η εταιρεία. Ε, τότε είπα, για να με κυνηγάνε κιόλας στις τέσσερις ηπείρους να μη το βγάλω σε άσπρο label, να κοτσάρω από πάνω και μια Polydor…

    Άντε ερευνητή μου! Τα έφτυσε το μαρκούτσι και πλέον δεν σε βοηθάει ε; Άντε να σε δω τώρα τι θα κάνεις... Άντε λοιπόν... Άντε να δω μέχρι που φτάνει η «έρευνά» σου.

    Υ.Γ. Για να σοβαρευτούμε – αν και καταβάλεις κάθε δυνατή προσπάθεια για το αντίθετο (για να σε παίρνω εντελώς στην πλάκα). ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Από την καλή μου την καρδιά και μόνο σου είπα να σου φέρω να αντιγράψεις το δισκάκι, να το φωτοτυπήσεις, να το κάνεις mp3, να το κάνεις ό,τι θέλεις. Να το πας και στο Γενικό Χημείο του Κράτους… Υποχρεούσαι μόνο να μου δείξεις την πρώτη ποιητική συλλογή του Πούλιου. Τόσο απλό είναι. Κολλάς. Κωλώνεις. Δεν έχεις ψυχή. Τρέμεις. Το κάνεις γαργάρα, το προσπερνάς και λες, ως συνήθως, ανεπανόρθωτες βλακείες. ΛΕΓΕ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΙΣΚΑΚΙ. ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ. (Τη συλλογή του Πούλιου μόνο να έχεις…).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ki esy re Fonta, ti kathesai kai apantas stis vlakeies tou Ntalouka? O anthrwpos fainetai oti travaei koupi, mpas kai kataferei na se kontrarei ystera apo th kseftila se prohgoumena posts....ti kathesai kai asxoleisai me vlakeies kai spatalas to xrono sou?

      Διαγραφή
  14. Φώντα , δεν κατάλαβες καλά μου φαίνεται... Σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ επιβεβαίωση από τον Σιδερά πως αυτός έγραψε τα τραγούδια. Βέβαια μπορεί να μην θυμάται, πράγμα που μου φαίνεται απίστευτο. Αλλά στην περίπτωση, (λέω στην περίπτωση) που κάποιος άλλος με το όνομα Λουκάς Σιδεράς, έκανε αυτό το δισκάκι, δεν είναι απατεωνιά να παρουσιάζεται πως το έκανε ο Λουκάς των Aphrodite's Child; Εσύ αυτό το αποκλείεις, αλλά αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο τι γίνεται Φωντάκο; Μου ζητάς να σου δείξω το βιβλίο του Πούλιου. Πάλι πετάς την μπάλα αλλού. Ο ίδιος ο Λουκάς θέλει να ανεβάσεις τα τραγούδια, για ν ακούσει κι αυτός τι έγραψε και τώρα δεν θυμάται. Γιατί δεν το κάνεις; Γιατί είσαι τόσο σίγουρος; Και πως διάολο προτρέπεις τον κόσμο να "αγοράσει Σιδερά" όταν ο Σιδεράς λέει πως αυτό δεν το αναγνωρίζει. Δεν είναι ο λόγος γι μένα μόνο. Εδώ υπάρχουν άτομα που μπορεί να σκάσουν το κατοστάρι... Δεν πρέπει να σιγουρευτούν ότι είναι πράγματι ο Σιδεράς των Aphrodite's ? Καλά μου κάνει τρομερή εντύπωση... Αυτό που λέει ο Σιδεράς δεν σε βάζει καθόλου σε ανησυχία; Γράφεις πως δεν είσαι υποχρεωμένος "ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ". Κάνεις λάθος. Είσαι. ΑΠό τη στιγμή που βγαίνεις δημόσια και προτρέπεις τον κόσμο να αγοράσει αυτό το δισκάκι, και εφόσον το αμφισβητεί ο Σιδεράς, είσαι υποχρεωμένος να αποδείξεις πως είναι πράγματι του Σιδερά. Απόδειξέ το, ανεβάζοντας τα τραγούδια και τότε δεν υπάρχει κανένα θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή ξεφεύγεις, και πλέον έχεις κόψει την αλυσίδα, θα κόψω κι εγώ την κουβέντα.
    Με κατηγορείς ότι προέτρεψα εγώ τον κόσμο να αγοράσει το δισκάκι; Τι είναι αυτά που λες; Δεν ντρέπεσαι; Για ποιον με πέρασες; Είσαι ένας κοινός διαστροφέας απόψεων και συκοφάντης. Μη με κάνεις να σε αντιμετωπίσω διαφορετικά, γιατί έως ώρας σε παίρνω στην πλάκα.

    Με τον Λουκά Σιδερά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν ο άνθρωπος έχει ξεχάσει, δεν έχει ξεχάσει, δεν αναγνωρίζει ή ό,τι άλλο είναι δικό του θέμα. Όχι δικό μου. Το δισκάκι του κυκλοφόρησε κανονικά, κι έχει πουληθεί κάμποσες φορές στο eBay. Εδώ το σχετικό site από το popsike…

    http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=melt+sideras&incldescr=1

    Στο τελευταίο σου σχόλιο –που θα δημοσιευτεί, αν ζητήσεις συγγνώμη για τη συνειδητή ή βλακώδη διαστρέβλωση των όσων γράφω– άφησε το τηλέφωνο του Λουκά Σιδερά (δεν θα το δημοσιεύσω), προκειμένου να συναντηθώ κάποια στιγμή μαζί του, για ν’ ακούσει το δισκάκι του. Μπορεί βεβαίως να το βρει και από αλλού (μπορεί κάποιος που το έχει να το «ανεβάσει» κιόλας). Αυτά κατά βάση δεν με αφορούν. Το δισκάκι δεν το έχω μόνον εγώ. Ευχαρίστως, όμως, όποτε μπορέσω να τον εξυπηρετήσω.

    Η κουβέντα μ’ εσένα από τη μεριά μου τελειώνει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το MELT υπάρχει σαφέστατα. Το έχω. Δυστυχώς η πίσω όψη δεν αναφέρει καθόλου στοιχεία για τις ηχογραφήσεις. Είναι ένα "generic" οπισθόφυλλο, διαφημιστικό για την Polydor και τις ετικέτες που είχε σε διανομή τότε (η γαλλική Polydor). Κατά τα άλλα, τα scans/photos του Φώντα είναι σωστά και όλοι ξέρουμε ή καλύτερα πιστεύουμε/θεωρούμε ότι ο Σιδεράς είναι από πίσω (βάση των ετικετών αλλά και του "ήχου"). Αναρωτιέμαι αν ο Σιδεράς θυμάται τους EROS.

    Βέβαια εγώ προσωπικά πάντα αναρωτιώμουν μήπως τα 2 συγκεκριμένα tracks ήταν συνθέσεις του Ρούσσου...

    Βέβαια δεν τίθεται θέμα για την ύπαρξη του συγκεκριμένου single.

    Θα κοιτάξω να μάθω άμεσα.

    Νίκος Καρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκο, για μένα δεν έχει καμμία σχέση ο Ρούσσος με τα κομμάτια. Αν αποδειχθεί ότι κάνω λάθος, ok. Εγώ λέω τη γνώμη μου, χωρίς να με νοιάζει αν κάνω λάθος.

    Όπως ακούω τα κομμάτια είναι καθαρά συνθέσεις του Σιδερά (αναγνωρίζω το ύφος τους)· και το λέω όχι επειδή αναφέρεται το όνομα «Σιδεράς» και στα δύο labels του single.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δες λίγο το D.R. πάνω από τον κωδικό Φώντα. Και εγώ πιστεύω ότι είναι Σιδερας αλλά πάντα αναρωτιώμουν για το "μυστηριώδες" γύρω από αυτό το single. Και αυτό το D.R. πάντα με πήγαινε αλλού....
    Θα δείξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το D.R. δεν σημαίνει Demis Roussos, αλλά… Droits Réservés. Υπάρχει δε σε πολλούς δίσκους (και όχι μόνο σε δίσκους). Έχω δε την πεποίθηση πως αναφέρεται στο ότι αν βρεθεί κάποιος και διεκδικήσει τα δικαιώματα αυτών των κομματιών, αποδεικνύοντας ότι είναι δικά του, αυτομάτως παίρνει και τα σχετικά φράγκα. Στην περίπτωσή μας, όμως, εγώ ξαναλέω, ακούγοντας αυτά τα tracks, πως είναι συνθέσεις του Σιδερά. (Αυτό γράφουν και οι Γάλλοι από κάτω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεκτό εφόσον δεν έχω εντρυφήσει τα γαλλικά pressings. Θα τσεκάρω και το eros. Το θέμα είναι ότι δεν αντιδικώ όσον αφορά ότι ο Sideras ακούγεται/"φαίνεται" στο Melt. Απλώς γιατί τόσο μυστήριο όταν το 1973 όντας ήδη γνωστός (είχε βγάλει και το πρώτο του LP επίσης στην Polydor) αποφασίζεται(...!!!) να βγει και το Chin Chin σαν Melt και όχι σαν Sideras...Και τώρα -καλή την πίστη- ακούω τον κ.Νταλούκα να λέει "ΛΟΥΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ: Δεν θυμάμαι να έκανα ποτέ γκρουπ με το όνομα Melt. Δεν θυμάμαι να έγραψα ποτέ τραγούδια με τίτλους Chin Chin ή Maroco." ,,,ΟΚ, ξέρω και εγώ...Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, εκτός από λόγους ιστορικούς/εγκυκλοπαιδικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τώρα:

    http://goo.gl/uLHXk

    http://goo.gl/8Aiyt

    ...και άλλο Νταλούκα παρακαλώ πολύ. Βγάζει γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάει...η τιμή για το δισκάκι έχει ξεφύγει που λέει κ η βλάχα στη διαφήμηση.Με euro 250.- πάντως παίρνεις το Studio Zünd,το κουτί με τα 12 cd των Magma και πάς μετά στο δάσος να χορέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτός το έχει με 35€ (τουλάχιστον έως πριν μια βδομάδα)
    7" MELT : chin chin / Maroco (promo stamp on cover / 2056 261 polydor 1973 France) VG+/ VG+ 35€
    http://www.45vinylvidivici.net/pagevente1.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. O Νταλουκας κανει το ιδιο λαθος που κανουν ολοι οσοι δεν διασταυρωνουν τις πληροφοριες απο αλλες πηγες. Ηταν ενα λάθος που εκανα και εγω στην πρωτη διετια της συγγραφης του βιβλιου μου,πεφτοντας σε λουμπες ολκης προσπαθωντας μετα να διορθωσω τα αδιορθωτα..Ποσες φορες πηρα τηλεφωνο ξανα διάφορα μέλη για να μου δώσουν πληροφοριες που οχι μονο μου ειχαν πει, αλλα μου ειχαν περιλουσει με μπόλικες σάλτσες.. Αλλους τους πρόλαβα, αλλοι ήδη είχαν ταξιδεψει...
    Στην περίπτωση του Κλάπτον και των Juniors (ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΤΕ) και πολύ περισσότερο δε σε θεματα που αφορουν ηχογραφήσεις Ελληνων στο εξωτερικο, οφειλε εφόσον δεν ηξερε 100% να γράψει ότι έγραψε, βασιζόμενος σε οτι του εχουν πει,ή εχει ακουσει, λέγοντας (για να καλύψει τον κωλο του) οτι δεν γνωριζει καποια πηγη που να το επιβεβαιωνει ή να το διαψεύδει. Ετσι δεν θα ειχε κανεις να του προσαψει κατι, αλλα θα λεγαμε "καλα τι ειχε πιεί ο Σιδεράς και δεν θυμαται?"
    Τες παντων, το γνωριζει ή δεν το θυμαται ο Σιδερας τα κομμάτια μοιάζουν τρομερα μεταξύ τους, η φωνη ειναι ίδια, ισως αν ψαχτω λιγο στην παρεα της Γαλλίας εκεινη την περίοδο (Κατακουζηνος, Βισβικης, Χ''νασιου, Βλαβιανος, Μεταξας, Καρακαντας, Ταμπόσης, Χαλκίτης) ισως βρουμε και το Line Up αυτης της ηχογράφησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ΝΤΑΛΟΥΚΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.
    ΣΤΟ FB ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΣΟΥ...
    Σάκης Τσίρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εσύ καλοθελητή Σάκη Τσίρο τι παριστάνεις τώρα; Τον κολαούζο του Νταλούκα; Πες του λοιπόν πως σε λίγο θα έχει μία πρώτη απάντηση. Να είναι έτοιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α και κάτι ακόμη Σάκη Τσίρο. Πες επίσης τού αφεντικού σου πως εγώ με facebook δεν ασχολιέμαι. Δεν μου αρέσει. Από αλλού βρήκα όσα έγραψε για εμένα. Ξέρει εκείνος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σόρυ για την παρέμβασή μου με τεράστια χρονική καθυστέρηση. πολλοί άνθρωποι έχουν επιλεκτική μνήμη... Σε σχέση με το melt, ο ίδιος ο Λ.Σ. μου υπέδειξε την ύπαρξή του και με είχε παρακαλέσει να τον βοηθήσω να το προμηθευτούμε: είναι "δικό του". Χαρακτηριστικά μου είχε θίξει πως ήταν πρότζεκτ σε συνεργασία με τον vangelis ένα one-off της εποχής όπως και τόσα άλλα άλλωστε. Σε σχέση με το ντοκιμαντέρ μου που αναφέρεσαι ευγενικά κι ευχαριστώ, πράγματι τελειωμένο αλλά με αδυσώπητα προβλήματα μουσικών δικαιωμάτων που δεν επιτρέπουν την "εμφάνισή" του προς το παρόν. επανερχόμενος στην "επιλεκτική μνήμη": ο συμπαθής Λ.Σ., πράγματι δεν θυμόταν πολλές ηχογραφήσεις από το παρελθόν του. Πχ drums in the storm-θεωρούσε πως δεν είχε συμμετοχή. Αλλά και το let me love let me live δεν το αναγνώριζε όταν του το πρωτόπαιξα.Να προσθέσω πως την περίοδο που ήμουν σε επικοινωνία μαζί του, συνειδητοποίησα πως δεν είχε κανενός είδους αρχείο από όλη αυτήν την περίοδο (της "Γαλλίας") ούτε καν σε μορφή βινυλίου. Χαιρετισμοί, ΔΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ ευχαριστώ για τη δημοσίευση και κάτι ακόμα:http://www.lifo.gr/team/prosklitirio_nekron/41294
    Καλή συνέχεια στα διάφορα project.
    Xαιρετισμοί
    ΔΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή