Είχα γράψει πολύ καλά λόγια για το ντεμπούτο της
συνθέτριας, τραγουδίστριας, τραγουδοποιού και κοντραμπασίστριας Katie Thiroux πριν δυο χρόνια,
τονίζοντας πως η συγκεκριμένη κυρία έχει… «εξαιρετική
φωνή, βαθειά, εκφραστική και καθαρή, δίχως ποτέ να νιαουρίζει, παίζει περαιτέρω
κοντραμπάσο, ενώ γράφει και δικά της πρωτότυπα τραγούδια στηριγμένα στις
μεγάλες τζαζ παραδόσεις». Εδώ, στην περίπτωση τού “Off Beat” [CAPRI, 2017] τα περισσότερα από τα
προαναφερόμενα ισχύουν.
Η φωνή παραμένει εξαιρετική, το παίξιμο στο κοντραμπάσο
είναι βαρύ και διακριτό, ενώ και η τραγουδοποιία της Thiroux καλά κρατεί, παρότι στο πιο
καινούριο άλμπουμ της υπερισχύουν τα στάνταρντ. Το λέω, γιατί από τα δέκα tracks του άλμπουμ μόνο ένα
είναι δικό της, ενώ τα υπόλοιπα ανήκουν στους Benny Carter, Frank Loesser, Leiber/Stoller, Duke Ellington κ.ά.
Ξεκινώντας από το
δικό της, το
“Slow dance with me”, θα λέγαμε πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό bop, με θαυμάσιο bluesy
groove (και χωρίς στίχους), ενώ γράφοντας για τις
versions θα
σημειώναμε, γενικώς, την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από την ορχήστρα (Ken Peplowski τενόρο, κλαρίνο, Roger Neumann τενόρο, σοπράνο, Justin Kauflin πιάνο, Matt Witek ντραμς), που τα «χώνει» απερίσκεπτα σε
κομμάτια όπως το
“Some cats know” (των Lieber και Stoler, από το ρεπερτόριο της
Peggy Lee) ή
το “Brotherhood of
man” (του Frank
Loesser), με το φοβερό swinging.
Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε πως το “Off Beat” καταγράφεται ως μιαν
ακόμη «έκπληξη» από την ανερχόμενη Katie Thiroux.
Επαφή: www.katiethiroux.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου