2/4/2020
Λοιπόν, επειδή πέφτουν διάφορα στην αντίληψή μου και μιλάω
και σε τηλέφωνα και σε inbox κ.λπ. Θα γράψω προσωπικά, για μένα – και θα
εκφραστώ όπως γουστάρω.
Εγώ, μέτρα αυτοπροστασίας εφάρμοζα όλο το χειμώνα για την γρίπη – και χωρίς να είμαι αρρωστοφοβικός.
Πλύσιμο στα χέρια συνεχώς, κάποιες φορές και με οινόπνευμα (μετά από βαθιά σκαψίματα στα second hand). Στο μετρό, χειμώνα, δεν μπαίνω ποτέ. Δηλαδή πάντα το αποφεύγω (όλες τις εποχές), αλλά χειμώνα ποτέ. Μόνο λεωφορεία και για τις λιγότερες δυνατές στάσεις (τρεις ας πούμε). Και μετά περπάτημα. Μόνο σε λεωφορεία λοιπόν, κοντά σε πόρτες ή ανοιχτά παράθυρα, πάντα όρθιος και πάντα αποφεύγοντας να πιάνω οτιδήποτε. Στηρίζομαι με πλάτη κι έχω τα χέρια έτοιμα μόνο για κανα φρενάρισμα (αν προλάβω).
Σε μαγαζιά, για φαΐ, ή έξω ή μέσα, όταν δεν υπάρχει πολύς κόσμος. Ποτέ εκκλησία εννοείται, ή σε άλλους τέτοιους χώρους συγκεντρώσεων. Σε σπίτια φίλων πάντα κοντά σε ανοιχτό παράθυρο (όταν είναι εφικτό). Και μας μένουν τα μπαρ και οι συναυλίες, όπου εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο ζόρικα, αλλά ok. Δεν ξημεροβραδιαζόμαστε και σ’ αυτούς τους χώρους πια, όπως παλιά (έχουμε και σπίτι). Α, και ποτέ, επίσης, δεν ήμουνα του μάτσα-μούτσα (τα απολύτως απαραίτητα).
Το μόνο παραπάνω απ’ αυτά που κάνω, τώρα, με τον κορωνιό, είναι να φοράω γάντια σε λαϊκές και σουπερμάρκετ (ποτέ μάσκα). Τα δέματα (με δίσκους κ.λπ.), τις συσκευασίες (με προϊόντα) κι όλα αυτά τα αφήνω απείραχτα για 4-5 μέρες. Μετά τα πιάνω και τ’ ανοίγω (οπότε θα υπάρχουν και κάποιες επιπλέον καθυστερήσεις στις δισκοκριτικές - γέλιο).
Αυτά και τελειώσαμε – για να μην μας λένε διάφοροι διάφορα, λες και είμαστε τίποτα «χθεσινοί».
Εγώ, μέτρα αυτοπροστασίας εφάρμοζα όλο το χειμώνα για την γρίπη – και χωρίς να είμαι αρρωστοφοβικός.
Πλύσιμο στα χέρια συνεχώς, κάποιες φορές και με οινόπνευμα (μετά από βαθιά σκαψίματα στα second hand). Στο μετρό, χειμώνα, δεν μπαίνω ποτέ. Δηλαδή πάντα το αποφεύγω (όλες τις εποχές), αλλά χειμώνα ποτέ. Μόνο λεωφορεία και για τις λιγότερες δυνατές στάσεις (τρεις ας πούμε). Και μετά περπάτημα. Μόνο σε λεωφορεία λοιπόν, κοντά σε πόρτες ή ανοιχτά παράθυρα, πάντα όρθιος και πάντα αποφεύγοντας να πιάνω οτιδήποτε. Στηρίζομαι με πλάτη κι έχω τα χέρια έτοιμα μόνο για κανα φρενάρισμα (αν προλάβω).
Σε μαγαζιά, για φαΐ, ή έξω ή μέσα, όταν δεν υπάρχει πολύς κόσμος. Ποτέ εκκλησία εννοείται, ή σε άλλους τέτοιους χώρους συγκεντρώσεων. Σε σπίτια φίλων πάντα κοντά σε ανοιχτό παράθυρο (όταν είναι εφικτό). Και μας μένουν τα μπαρ και οι συναυλίες, όπου εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο ζόρικα, αλλά ok. Δεν ξημεροβραδιαζόμαστε και σ’ αυτούς τους χώρους πια, όπως παλιά (έχουμε και σπίτι). Α, και ποτέ, επίσης, δεν ήμουνα του μάτσα-μούτσα (τα απολύτως απαραίτητα).
Το μόνο παραπάνω απ’ αυτά που κάνω, τώρα, με τον κορωνιό, είναι να φοράω γάντια σε λαϊκές και σουπερμάρκετ (ποτέ μάσκα). Τα δέματα (με δίσκους κ.λπ.), τις συσκευασίες (με προϊόντα) κι όλα αυτά τα αφήνω απείραχτα για 4-5 μέρες. Μετά τα πιάνω και τ’ ανοίγω (οπότε θα υπάρχουν και κάποιες επιπλέον καθυστερήσεις στις δισκοκριτικές - γέλιο).
Αυτά και τελειώσαμε – για να μην μας λένε διάφοροι διάφορα, λες και είμαστε τίποτα «χθεσινοί».
2/4/2020
Κόψτε ένα 20άρι από τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων
(είναι αρκετό - θα συμμορφωθούν), γιατί πολλοί απ' αυτούς δεν έχουν πλέον τι να
κάνουν και γράφουν στο φέισμπουκ μόνο μ@λακίες.
2/4/2020
ΠΑΛΙΑ ΚΟΛΠΑ...
«Όσο πιο συγκροτημένη και πιο ολοκληρωμένη είναι η προσωπικότητα εκείνου προς
τον οποίον απευθύνεται ο προπαγανδιστής τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η
αντίστασις που θα βρη. Το άτομο σκέπτεται, κρίνει και προσπαθεί με κάθε τρόπο
να διαφυλάξη την ανεξαρτησία του. Γι’ αυτό η Προπαγάνδα προς τα άτομα, δηλαδή
προς σκεπτόμενα όντα, συναντά μεγάλες δυσκολίες.
Το αντίθετο συμβαίνει όταν έχουμε να κάνουμε με την απρόσωπη Μάζα. Τα άτομα που την αποτελούν έχουν χάσει την ικανότητα να σκέφτονται υπεύθυνα και ανεξάρτητα. Έχουν “διαλυθεί” μέσα στην ενιαία συλλογική Μαζοψυχή, που όπως είδαμε κατευθύνεται κυρίως από συναισθήματα, πάθη, ένστικτα και ορμέμφυτα, χωρίς ικανότητα να συγκρίνη και να κρίνη, να σκέπτεται και να αποφασίζη.
Η Μάζα αντιδρώντας σαν παιδί, με βάσι το συναίσθημα, ελέγχεται εύκολα από έναν ικανό προπαγανδιστή. Στο βάθος κάθε ανθρώπου εξακολουθεί πάντα να βρίσκεται ένα παιδί. Αυτό βγαίνει στην επιφάνεια κάθε φορά που μειώνεται ο έλεγχος του συνειδητού. Τέτοιες περιπτώσεις είναι οι στιγμές της μεγάλης συγκινήσεως, λύπης, χαράς ή ενθουσιασμού και ακόμη περισσότερο της υστερίας ή του παραληρήματος (σ.σ. και του φόβου θα προσέθετα). Αυτές ακριβώς τις καταστάσεις ζει συνήθως η Μάζα. Γι’ αυτό, όπως ένα παιδί, έτσι και αυτή γυρεύει αγωνιωδώς τον προστάτη “πατέρα” και “αρχηγό” της. Τέτοιος γίνεται εκείνος που πιάνοντας τον εσωτερικό παλμό της θα κατορθώση να εκφράσει καλύτερα τα συναισθήματά της. Τότε, ενσαρκώνοντας το συλλογικό της υποσυνείδητο, τής επιβάλλεται».
Γεωργίου Κ. Γεωργαλά "Η Προπαγάνδα / Μεθοδική και Τεχνική της Αγωγής των Μαζών" [Γεωργιάδης Εκδοτική Εταιρεία, Αθήναι 1967]
Το αντίθετο συμβαίνει όταν έχουμε να κάνουμε με την απρόσωπη Μάζα. Τα άτομα που την αποτελούν έχουν χάσει την ικανότητα να σκέφτονται υπεύθυνα και ανεξάρτητα. Έχουν “διαλυθεί” μέσα στην ενιαία συλλογική Μαζοψυχή, που όπως είδαμε κατευθύνεται κυρίως από συναισθήματα, πάθη, ένστικτα και ορμέμφυτα, χωρίς ικανότητα να συγκρίνη και να κρίνη, να σκέπτεται και να αποφασίζη.
Η Μάζα αντιδρώντας σαν παιδί, με βάσι το συναίσθημα, ελέγχεται εύκολα από έναν ικανό προπαγανδιστή. Στο βάθος κάθε ανθρώπου εξακολουθεί πάντα να βρίσκεται ένα παιδί. Αυτό βγαίνει στην επιφάνεια κάθε φορά που μειώνεται ο έλεγχος του συνειδητού. Τέτοιες περιπτώσεις είναι οι στιγμές της μεγάλης συγκινήσεως, λύπης, χαράς ή ενθουσιασμού και ακόμη περισσότερο της υστερίας ή του παραληρήματος (σ.σ. και του φόβου θα προσέθετα). Αυτές ακριβώς τις καταστάσεις ζει συνήθως η Μάζα. Γι’ αυτό, όπως ένα παιδί, έτσι και αυτή γυρεύει αγωνιωδώς τον προστάτη “πατέρα” και “αρχηγό” της. Τέτοιος γίνεται εκείνος που πιάνοντας τον εσωτερικό παλμό της θα κατορθώση να εκφράσει καλύτερα τα συναισθήματά της. Τότε, ενσαρκώνοντας το συλλογικό της υποσυνείδητο, τής επιβάλλεται».
Γεωργίου Κ. Γεωργαλά "Η Προπαγάνδα / Μεθοδική και Τεχνική της Αγωγής των Μαζών" [Γεωργιάδης Εκδοτική Εταιρεία, Αθήναι 1967]
2/4/2020
Εμένα πάντως ο Τσιόδρας, χθες, όταν άρχισε να αναφέρει
ονόματα (χωρίς επώνυμα) μου θύμισε αυτό:
"Κώστας, Κώστας, Μανώλης, Πέτρος, Γιάννης, Τάκης, Πλατεία Ναυαρίνου, Διοικητηρίου κι Εξαρχείων, Αλέκος, Βασίλης, Άγγελος, Μπιζανίου κι Αναλήψεως, Αγίας Τριάδος κι 25ης Μαρτίου"
Τραβηγμένη κίνηση, φτηνού εντυπωσιασμού. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά από επιστήμονες ανθρώπους.
"Κώστας, Κώστας, Μανώλης, Πέτρος, Γιάννης, Τάκης, Πλατεία Ναυαρίνου, Διοικητηρίου κι Εξαρχείων, Αλέκος, Βασίλης, Άγγελος, Μπιζανίου κι Αναλήψεως, Αγίας Τριάδος κι 25ης Μαρτίου"
Τραβηγμένη κίνηση, φτηνού εντυπωσιασμού. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά από επιστήμονες ανθρώπους.
1/4/2020
>>Παρά το γεγονός ότι η πανδημία του κορωνοϊού έχει
προκαλέσει τον θάνατο σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στον πλανήτη και
υπάρχει κίνδυνος να χαθούν ακόμη περισσότερες ανθρώπινες ζωές, αν δεν τηρηθούν
τα μέτρα, φαίνεται ότι κάποιοι, ανάμεσά τους και ο Γιώργος Κιμούλης,
εξακολουθούν να έχουν αμφιβολίες ή να θεωρούν ότι η απαγόρευση κυκλοφορίας
παραβιάζει την ελευθερία μας.<<
Φυσικά και έχει δίκιο ο Κιμούλης για όσα λέει (ότι «η πανδημία ως εργαλείο περίσπασης, στοχεύει στην φυσικοποίηση της κρίσης»), αλλά εδώ η πλάκα γίνεται με το ότι η πανδημία (για την iefimerida) έχει προκαλέσει το θάνατο σε «εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στον πλανήτη», όταν αυτοί τη στιγμή οι νεκροί είναι 46.490 (μερικές δεκάδες χιλιάδες δηλαδή), πολύ λιγότεροι π.χ. από τους 500-700.000 που πεθαίνουν κάθε χρόνο από τη γρίπη.
Το ανέβασμα μιας τάξης μεγέθους δεν είναι «από λάθος», ούτε αθώο. Εντάσσεται και αυτό στο γενικότερο κλίμα κατατρομοκράτησης των αναγνωστών, στην υποδόρια πεποίθηση πως αύριο μπορεί να είναι ο καθένας από εμάς ο επόμενος νεκρός (λες και δεν είμαστε όλοι υποψήφιοι μελλοθάνατοι από τη μέρα που γεννιόμαστε).
Είναι προφανές, πως μέσω αυτής της τακτικής ο κατατρομοκρατημένος μετατρέπεται σε εύκολη λεία, καθώς άγεται και φέρεται κατά όπως θέλουν εκείνοι από τον τρομοκρατούν – που είναι και το ζητούμενο της συγκεκριμένης ιστορίας δηλαδή.
Φυσικά και έχει δίκιο ο Κιμούλης για όσα λέει (ότι «η πανδημία ως εργαλείο περίσπασης, στοχεύει στην φυσικοποίηση της κρίσης»), αλλά εδώ η πλάκα γίνεται με το ότι η πανδημία (για την iefimerida) έχει προκαλέσει το θάνατο σε «εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στον πλανήτη», όταν αυτοί τη στιγμή οι νεκροί είναι 46.490 (μερικές δεκάδες χιλιάδες δηλαδή), πολύ λιγότεροι π.χ. από τους 500-700.000 που πεθαίνουν κάθε χρόνο από τη γρίπη.
Το ανέβασμα μιας τάξης μεγέθους δεν είναι «από λάθος», ούτε αθώο. Εντάσσεται και αυτό στο γενικότερο κλίμα κατατρομοκράτησης των αναγνωστών, στην υποδόρια πεποίθηση πως αύριο μπορεί να είναι ο καθένας από εμάς ο επόμενος νεκρός (λες και δεν είμαστε όλοι υποψήφιοι μελλοθάνατοι από τη μέρα που γεννιόμαστε).
Είναι προφανές, πως μέσω αυτής της τακτικής ο κατατρομοκρατημένος μετατρέπεται σε εύκολη λεία, καθώς άγεται και φέρεται κατά όπως θέλουν εκείνοι από τον τρομοκρατούν – που είναι και το ζητούμενο της συγκεκριμένης ιστορίας δηλαδή.
1/4/2020
Παραξένεψε κάποιους, που δεν γνωρίζουν τα παραμέσα, η στάση
του ΚΚΕ και του Ριζοσπάστη σε σχέση με τον θάνατο του Μανώλη Γλέζου – μάλιστα
το Έθνος έφθασε να γράψει πως... ο Ριζοσπάστης «έθαψε» τον Μανώλη Γλέζο, πριν
από την κηδεία του, επειδή το κομματικό όργανο του ΚΚΕ αφιέρωσε, στο γεγονός,
ένα μικρό μονόστηλο (όντως).
Τα κόμματα της αριστεράς έχουν μια συγκεκριμένη αντίληψη, όταν καταπιάνονται με τέτοιου τύπου «κοινωνικά γεγονότα» (κάτι που δεν παραμερίζεται, ακόμη και αν πρόκειται για έναν πανθομολογούμενο αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης, όπως ήταν στην περίπτωσή μας ο Μ. Γλέζος).
Αυτές οι αντιλήψεις έχουν καθοριστεί (να μην πω σφυρηλατηθεί) κι έχουν παγιωθεί μέσα από τις σχέσεις που αναπτύχθηκαν μεταξύ των ποικίλων κομματικών σχηματισμών και των αναλόγων ιδεολογιών - τις αλλεπάλληλες διασπάσεις με άλλα λόγια, έτσι όπως εκείνες διαμορφώθηκαν μέσα στον ιστορικό χρόνο.
Όλα τούτα λοιπόν μπορεί πολλοί να μην τα καταλαβαίνουν, αλλά έχουν βαθιές ρίζες στον κόσμο της αριστεράς και φυσικά ισχύουν και σήμερα, απαρέγκλιτα, και πέρα για πέρα. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως το M-Λ ΚΚΕ έγραψε για τις «πολιτικές και ιδεολογικές παλινωδίες» του Μανώλη Γλέζου, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πως «δεν συμφωνούσαμε πάντα με τις επιλογές του, αλλά κτλ.», ενώ οι τροτσκιστές της ΕΕΚ, κάπως πιο ενωτικοί, έγραψαν, με την αφορμή του θανάτου, για τις «ιδεολογικές συγκρούσεις μέσα στην αριστερά» και για τις «διαφορετικές προσεγγίσεις» που «δεν κατάφεραν ποτέ να σβήσουν την λάμψη ενός σεμνού και τίμιου αγωνιστή». Anyway...
Τα κόμματα της αριστεράς έχουν μια συγκεκριμένη αντίληψη, όταν καταπιάνονται με τέτοιου τύπου «κοινωνικά γεγονότα» (κάτι που δεν παραμερίζεται, ακόμη και αν πρόκειται για έναν πανθομολογούμενο αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης, όπως ήταν στην περίπτωσή μας ο Μ. Γλέζος).
Αυτές οι αντιλήψεις έχουν καθοριστεί (να μην πω σφυρηλατηθεί) κι έχουν παγιωθεί μέσα από τις σχέσεις που αναπτύχθηκαν μεταξύ των ποικίλων κομματικών σχηματισμών και των αναλόγων ιδεολογιών - τις αλλεπάλληλες διασπάσεις με άλλα λόγια, έτσι όπως εκείνες διαμορφώθηκαν μέσα στον ιστορικό χρόνο.
Όλα τούτα λοιπόν μπορεί πολλοί να μην τα καταλαβαίνουν, αλλά έχουν βαθιές ρίζες στον κόσμο της αριστεράς και φυσικά ισχύουν και σήμερα, απαρέγκλιτα, και πέρα για πέρα. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως το M-Λ ΚΚΕ έγραψε για τις «πολιτικές και ιδεολογικές παλινωδίες» του Μανώλη Γλέζου, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πως «δεν συμφωνούσαμε πάντα με τις επιλογές του, αλλά κτλ.», ενώ οι τροτσκιστές της ΕΕΚ, κάπως πιο ενωτικοί, έγραψαν, με την αφορμή του θανάτου, για τις «ιδεολογικές συγκρούσεις μέσα στην αριστερά» και για τις «διαφορετικές προσεγγίσεις» που «δεν κατάφεραν ποτέ να σβήσουν την λάμψη ενός σεμνού και τίμιου αγωνιστή». Anyway...
O Γλέζος είχε αποχωρήσει από το ΚΚΕ το άγριο ’68
και το 1971 στο παράνομο (λόγω δικτατορίας) περιοδικό του κόμματος, το «Νέος
Κόσμος», μία μορφή της κομμουνιστικής αριστεράς, ο Δημήτρης Σάρλης, περνά
γενεές δεκατέσσερις τον Γλέζο, κατηγορώντας τον για φραξιονιστή. Έγραφε χαρακτηριστικά:
«Ο Μανώλης Γλέζος υποστηρίζει την άποψη ότι το ΚΚΕ πρέπει να διαλυθεί και οι οπαδοί του να προσχωρήσουν στην ΕΔΑ. Η άποψη αυτή του Γλέζου είναι καταστρεπτική για το κόμμα. Είναι αυτή η άποψη λικβινταριστική, γιατί σημαίνει οριστική διάλυση του ΚΚΕ. Είναι επίσης η άποψη αυτή δεξιά οπορτουνιστική, γιατί αντικειμενικά αρνείται τη βασική διδασκαλία του μαρξισμού, τη δικτατορία του προλεταριάτου». Και τα λοιπά, και τα λοιπά...
Έτσι πορεύεται η αριστερά, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε δεν αρέσει. Δύσκολα ξεχνά και εύκολα θυμάται.
«Ο Μανώλης Γλέζος υποστηρίζει την άποψη ότι το ΚΚΕ πρέπει να διαλυθεί και οι οπαδοί του να προσχωρήσουν στην ΕΔΑ. Η άποψη αυτή του Γλέζου είναι καταστρεπτική για το κόμμα. Είναι αυτή η άποψη λικβινταριστική, γιατί σημαίνει οριστική διάλυση του ΚΚΕ. Είναι επίσης η άποψη αυτή δεξιά οπορτουνιστική, γιατί αντικειμενικά αρνείται τη βασική διδασκαλία του μαρξισμού, τη δικτατορία του προλεταριάτου». Και τα λοιπά, και τα λοιπά...
Έτσι πορεύεται η αριστερά, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε δεν αρέσει. Δύσκολα ξεχνά και εύκολα θυμάται.
Σχόλια από το fb περί ΚΚΕ, Ριζοσπάστη κ.λπ....
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Peter
Τον Μικρούτσικο όμως τον έκανε ένα εξώφυλλο τεράστιο. Σε πολιτική κριτική να τον ξετινάξει, στο θάνατο όμως μπροστά οφείλεις γενναιότητα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Ριζοσπάστης είναι κομματικό όργανο (δεν είναι "αστική εφημερίδα"). Ο Μικρούτσικος ήταν δηλωμένος ΚΚΕ - και όχι μόνο τα τελευταία χρόνια. Ήταν και στα τέλη του '70. Ο Γλέζος δεν ήταν ΚΚΕ από το '68.
Γενναιότητα (της πλάκας) επέδειξε ο Μητσοτάκης, που ψέκαζε τον Γλέζο στις διαδηλώσεις (οι φίλοι του δηλαδή).
Νίκος Σούρσος
Ο Μικρούτσικος είχε διατελέσει υπουργός του ΠΑΣΟΚ. Υπουργός Πολιτισμού.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λες να μην το ξέρω; Εγώ έγραψα πως ήταν ΚΚΕ και στα τέλη των 70s.
Dimitris Peter
Δηλαδή αν είσαι κομματικό μέλος ή φίλος δικαιούσαι πρωτοσέλιδο. Αν κάποια στιγμή έφυγες ή διαχώρισες τη θέση σου έχεις την τύχη του Ζαχαριάδη, του Πλουμπίδη, του Βελουχιώτη κοκ. Σεβαστό αλλά δεν είναι το δικό μου Κομμουνιστικό Κόμμα
•
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έτσι είναι. Έτσι συμβαίνει. Σιγά μην έκανε πρωτοσέλιδο ο Ρ'ιζος τον Κύρκο όταν πέθανε.
Αυτά είναι κομματικά έντυπα, δεν είναι φυλλάδες, που γράφουν ό,τι να'ναι για να μαζέψουν αναγνώστες από παντού.
Dimitris Peter
Άσε τον Κύρκο, εύκολη απάντηση, τον Ζαχαριάδη αν δεν "αυτοκτονούσε" και πέθαινε το 1990 λέω τώρα εγώ, θα τον έκανε?
Hermis Kefalas στον Dimitris Peter
κάτω αριστερά, τα ίδια θα λέμε σε όλο το ποστ?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Dimitris Peter
Δεν ξέρω ρε φίλε μου. Δεν απολογούμαι για το ΚΚΕ εγώ. Ο Ζαχαριάδης αποκαταστάθηκε πρόσφατα., το 2011. Αποκλείεται να τον έκανε το 1990 και καλά θα έκανε, για μένα, με τα τότε δεδομένα.
Τα κομματικά έντυπα είναι κομματικά έντυπα. Δεν απευθύνονται στον καθένα, που θέλει να διαβάσει ωροσκόπια και κουτσομπολιά.
Charis Flap στον Dimitris Peter
γιατί κόλλας σε 2 περιπτώσεις ρε συ. Η βασική γραμμή του Ριζοσπάστη είτε είσαι κομματικό στέλεχος ειτε όχι είναι αυτή. Δηλαδή το ζήτημα μας είναι το "πόσο" τίμησε ο Ριζοσπάστης τον Γλέζο και όχι το "αν" τον τίμησε. Τώρα αυτή είναι πολιτική κουβέντα ουσίας; Στην τελική ο Ριζοσπάστης κάθε Κυριακή εχει στήλη "Στην μνήμη των παλιών αγωνιστών" όπου τιμούνται ανιδιωτελως αυτοί οι άνθρωποι και όχι ευκαιρίακα όπως έγινε στην περίπτωση του Γλέζου από πολλούς.
Ilias Frantzis
Ερώτηση: είναι το ΚΚΕ ένα club επίδοξων κομμουνιστών ηγετών ή όχι?
Dimitrios Kambakos
OXI
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ηλία πόσα χρόνια λείπεις από την Ελλάδα;
Hermis Kefalas στον Ilias Frantzis
έχουμε και δαχτυλίδι και μπαίνουμε με σύνθημα.
Lampros Papalexis
ΔιαγραφήΕλληνική Αριστερά: Σαν να λέμε το χωρίο των Γαλατών όταν τσακώνονται μεταξύ τους
Mike Beles
Ευστοχο σχολιο...αυτό ακριβως...
Nikos Mitrogiannopoulos
μικρά χωριά, μεγάλες κακίες...
Hermis Kefalas στον Nikos Mitrogiannopoulos
το "μικρα" πως το αντιλαμβάνεσαι?
Nikos Mitrogiannopoulos στον Hermis Kefalas
Μεταφορικά
Spyros Zoupanos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
νομίζω είναι απλούστερο από απλό. Ακούει κάποιος σκυλάδικο χωρίς ουσιαστκά να ακούει τίποτα = δεξιός. Ακούει ο άλλος kraut bla bla και διαφωνεί με τον techno head = αριστερός . Πιστεύω κατάλαβες τι λέω. Καλό βράδυ κερκυράκλα
Ilias Frantzis
Όλοι τούτοι πρεσβεύουν το καλό για εμάς τους υπόλοιπους. Ο καθένας καλλίτερα απ' τον άλλον. Ποιόν να πρωτοδιαλεξω?
Errikos Sofras
Εξαιρετική η ανάρτηση σας. -- Να προσθεσουμε πως η απάντηση και το ηχηρο χαστουκι στο ΚΚΕ και στο Ριζοσπάστη ηρθε απο το χθεσινό συλλυπητηριο τηλεγραφημα του Πουτιν
Giorgos Tsilly
Πολύ ουσιαστικό και μεστό post.
Mike Beles
αυτή είναι η αντιμετωπηση για τους ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ..!!!!χεχε
Salvo Coleman
Εμβάθυνση γάρ... +
Maria Pantou
Αντικειμενική και ουσιαστική αναλυση- προσέγγιση
Θανάσης Αντωνίου
Καλησπέρα Φώντα. Το κείμενό σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, καθώς έχω κι εγώ την εμπειρία να έχω περάσει από κάποια κόμματα της αριστεράς - του ΚΚΕ συμπεριλαμβανομένου- οπότε μπορώ να επιβεβαιώσω αυτά που λες αλλά και να υπερθεματίσω: όταν φύγεις από το ΚΚΕ είσαι πρώτα απ΄ όλα 'ξένος' και μετά 'αγωνιστής', 'σύντροφος', 'αριστερός' κ.λπ. Το Κόμμα είναι απίστευτα σκληρό, απάνθρωπο και ανθρωποφάγο κατά την προσωπική μου άποψη, με όσους για διάφορους λόγους το εγκαταλείπουν. Τυχερός είσαι όταν σε ξεχάσει. Και κάτι ακόμα αν μου επιτρέπεις: ο Δημήτρης Σάρλης, ένας ήρωας της Εθνικής Αντίστασης και των Δεκεμβριανών ήταν στο τελευταίο κεφάλαιο της ζωής του ήρωας βγαλμένος από 'Το Μηδέν και το Άπειρο' του Καίσλερ- ένας φανατισμένος ιεροκήρυκας που δεν πήρε χαμπάρι τι γινόταν γύρω του. Ευτυχώς διέγραψε πολύ κόσμο. Κι εμείς δεν ξεχνάμε, έτσι;
Thanos Fotiadis
Στα δεξιά τα κάνουν όλοι πλακάκια μεταξύ τους για να πάρουν την εξουσία ενώ στα αριστερά μαλώνουν για το παραμικρό για ιδεολογίες που δεν ενδιαφέρουν κανέναν άλλο παρά μόνο αυτούς. Ιδιαίτερα αυτός ο κόσμος του ΚΚΕ (για τη γενιά μου τουλάχιστον) φαινόταν τόσο τετριμμένος και απολιθωμένος, που έμοιαζε με ζόμπι.
Pantelis Tsalouchidis
Σε μια ανάλογη περίπτωση βγήκε κέρδος. Το μονόστηλο για την αυτοκτονία Πουλαντζά γέννησε μουσικά το Κακόηθες Μελάνωμα
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Παρά το γεγονός ότι η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει τον θάνατο σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στον πλανήτη..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichail Agrafiotis
....πως αντέχεις να διαβαζεις iefimerida...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από επαγγελματικό βίτσιο.
Ilias Frantzis
Φώντα αν ξέρεις κάτι που μας κρύβουν μίλα τώρα όσο είναι νωρίς. Πριν πλακώσει " η νύχτα"��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σοβαρέψου Ηλία. Εκπέμπεις με παράσιτα...
Jimmy Musicfan
ΥΓ στη ζωή μου ποτέ δεν έχω ακούσει από κανένα να πέθανε στην Ελλάδα από γρίππη!!!!!�� ούτε από λοξυγγα!��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
90 πεθαμένοι από γρίπη πριν από 1 μήνα... τώρα θα'ναι πάνω από 100
https://www.kathimerini.gr/.../synolika-90-nekroi-sthn...
Συνολικά 90 νεκροί στην Ελλάδα από γρίπη | Kathimerini
Jimmy Musicfan
υπαρχει όμως εμβολιο και το αγνοησαν..... αλλοιως ουτε 20 δε θα ηταν, αν υποθεσουμε οτι λενε αληθεια...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πεθαίνουν και εμβολιασμένοι σε πληροφορώ από γρίπη. Να είσαι ενημερωμένος καλύτερα όταν σχολιάζεις. Κι εσύ και ο καθένας μας.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../stoys-38-oi-nekroi-tis-epoxikis...
Γρίπη: Γιατί το εμβόλιο δεν ήταν αποτελεσματικό φέτος - Στους 38 οι νεκροί
Jimmy Musicfan
....φετος.....γιατι εγινε μεγαλο μπερδεμα με τους ιους.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάθε χρόνο πεθαίνουν ΚΑΙ εμβολιασμένοι από την γρίπη.
Jimmy Musicfan
Διαγραφήενταξει ισως καποιοι γεροι με προβληματα, σε πολυ μικρο ποσοστο γιατι όλοι περναμε μια 'γριπουλα', αλλα οχι νεοι χωρις προβληματα....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και τώρα γέροι πεθαίνουν κυρίως από τον ιό.
Jimmy Musicfan
άλλο το ότι εκμεταλλεύονται την πανδημία για κονόμα τα λαμόγια της ΝΔ και άλλο ότι είναι ελαφρύτερη από τη γρίππη...έλεος!!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είδες να γράψω πουθενά τη λέξη "ελαφρύτερη"; Μην σχολιάζεις ό,τι να'ναι.
Jimmy Musicfan
Φαίνεται όμως ξεκάθαρα ότι η συντριπτική πλειοψηφία είναι μαζοχιστές ���� οπότε αν ο Κιμούλης, εσύ και κάποιοι ελάχιστοι ακόμη θέλετε να επιβαλλετε τη γνώμη σας στη πλειοψηφια προωθείτε δικτατορικές τάσεις�� καλό, ε;;; εδω, οι 'αναρχικοί' έχουν κλάσει μέντες���� εξαφανίστηκαν.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του, όπως τις εκφράζουν και οι... μαζοχιστές. Αυτοί που αποφασίζουν και διατάσσουν είναι άλλοι όμως. Ο κόσμος κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Τι σχέση έχουν αυτά με τους αναρχικούς; Κανείς δεν θέλει να πεθάνει. Αλλά και κάποιοι σκέφτονται και προβληματίζονται πώς είναι δυνατόν να λαμβάνονται αυτά τα μέτρα, χωρίς να υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα της διασποράς του ιού. (Εσένα ειδικά σαν μαθηματικό θα έπρεπε αυτό να σε προβληματίζει περισσότερο απ' όλους). Είναι απλά τα πράγματα - μην σκέφτεσαι στραβά.
Vassilis Serafimakis
Σε επίπεδο μαθηματικών η θεωρία περί κινδύνου καταστροφής (risk of ruin) επιβάλλει στην προκειμένη περίπτωση την λήψη προληπτικών μέτρων στον μέγιστο δυνατό βαθμό, με την προϋπόθεση ότι το μέγεθος τού συγκεκριμένου κινδύνου έχει εκτιμηθεί σωστά ή περίπου σωστά.
Είναι ξεκάθαρα η καλύτερη (optimal) τακτική η αποφυγή ρίσκου (risk aversion). Βάζω και τούς εγγλέζικους όρους διότι εκτός από μαθηματικούς κυκλοφορούν εδώ και τζογαδόροι. :-)
Regimiento Cinqo
11 εκατομμύρια κρατικό χρήμα μοιράζεται Φώντα..Κάθε λαμόγιο σπεύδει να πουλήσει εκδούλευση
Chris Stassinopoulos
!!!!!!!!!
https://iskra.gr/covid-19-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF.../...
COVID-19: Η αποκάλυψη
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εμένα πάντως ο Τσιόδρας, χθες, όταν άρχισε να αναφέρει ονόματα (χωρίς επώνυμα) μου θύμισε αυτό:"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVaggelis Makris
Και εμένα δεν μου άρεσε αυτό αν και τον συμπαθώ. Μου θύμισε την φάση εκκλησία Ψυχοσάββατο που διαβάζουν ονόματα και με φρικαρε��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπέρ υγείας και υπέρ αναπαύσεως... Είναι επηρεασμένος από την ζωή της Εκκλησίας. Αυτό κάνει μπαμ, όπως τον βλέπεις και τον ακούς συνολικά.
Vaggelis Makris
Ακριβώς
Nikos Gkikas
Μα επειδή δεν είναι σοβαρά πράγματα, γι αυτό και δεν πρόκειται να τα ακούσουμε ποτέ από στόμα επιστήμονα. Καλημέρα.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Στον ανασχηματισμό θα του δοθεί υπουργείο.
Δημήτρης Ρουσόπουλος στον Χρήστος Πριτσαπίδουλας
τα ίδια και ο...Πικραμένος. Το 'παιζε παρθένα όταν βγήκε πρόεδρος(εγώ δεν έχω σχέση με πολιτική και μπλα μπλα) αλλά πρώτος και καλύτερος στην κυβέρνηση κούλη.
Rock Sinantisi Kiatou
οπως το κοβω στο τελος θα καουν απο μονοι και οι επιστημονες...ηδη αρχιζουν και κουραζουν...!!!!!
Antonis Xagas
εμένα μου θύμισε αυτό :-) (μετά το 2ο λεπτό)
https://www.youtube.com/watch?v=rzjMcNjFe34
"Α-ΜΠΕ-ΜΠΑ-ΜΠΛΟΜ" (ΕΡΤ-1 1984-85)
Лина Павлова
Ευανθία και Αλέκα...
Aris Karampeazis
Ίσως και το «Τάκη μαλάκα, Μανώλη μαλάκα, Τζιμακο...» κλπ του Πανούση
Σχόλια από το fb στο ποστ με το απόσπασμα από το βιβλίο του Γεωργαλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Frogoudakis
τον θυμάμαι επί χούντας να μας κάνει κήρυγμα από τη τηλεοραση
Γιώργος Χαρωνίτης
Οι εκπομπές του είχαν ενδιαφέρον! Ήταν μια καλή άσκηση για μας, τους τότε μαθητές (δημοτικού ή γυμνασίου) να κατανοήσουμε την τέχνη της προπαγάνδας. Απ' όπου κι αν προέρχεται!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Andreas
δεν είσαι ο μόνος.
Makis Kontizas
Αντρεα φαγαμε αο μισο sunrise με,τον Liber ειδαμε τον Γεωργαλα εγχρωμο και δεν ξαναπηγαμε στο σχολειο.
Nikos Gkikas
Του Αδωνι είναι ο εκδοτικός που αναφέρεται στο τέλος?
(συγνώμη, δεν κρατήθηκα)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Του πατέρα του. Ο Άδωνις γεννήθηκε το '72, ήταν αγέννητος όταν βγήκε το βιβλίο.
Αντρέας Μπικουβαράκης
κούλης πατερούλης
Σχόλια από το fb στο ποστ "Λοιπόν, επειδή πέφτουν διάφορα στην αντίληψή μου και μιλάω και σε τηλέφωνα και σε inbox κ.λπ."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlegakis Vaggelis
Όλα καλά , αντέχεις να έχεις δίπλα σου κούτα με βινύλια , 5 μέρες !!!! Και να μην την ανοίξεις ;;level αυτοσυγκράτησης 100
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το αντέχω. Ειλικρινά.
Alegakis Vaggelis
σε πιστεύω , μάλλον θαυμάζω
Misouridis Giannis
τέλειο!!! Μια φανταστική αυτοβιογραφία θα άξιζε να ξεκινάει έτσι...
Adrian Melas
��Ακριβως τα ιδια κανω κι εγω κι οχι μονο τωρα.��������
Θα προτεινω και κατι ακομα.Το νερο πριν το πιω,το βραζω πρωτα και το πινω χλιαρο.Επισης,ενα-δυο ποτηρακια τσιπουρο ή ρακη την ημερα.Το πολυ δυο ποτηρακια.