20/4/2020
ΜΑΥΡΗ ΕΛΛΑΔΑ
«Ξέρω ότι η Μελίνα Μερκούρη δεν χώνευε και δεν ήθελε να βλέπει μπροστά της τη Ρένα Βλαχοπούλου. Καθόλου δεν την ήθελε. Κάτι είχε γίνει και είχε ονομάσει, δεν θυμάμαι πώς, η Ρένα την Μελίνα και η Μελίνα την είπε ότι είσαι παλιοχουντικιά. Η Βλαχοπούλου ήταν πάρα πολύ δεξιά. Δεν ήθελε να βλέπει και τους Ηλιόπουλο, Κωνσταντάρα και Παντελή Ζερβό η Μελίνα. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν βασιλικός και πολύ φίλος με τον δημοσιογράφο Σάββα Κωνσταντόπουλο (σ.σ. της χουντικής εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος) από την περίοδο της Κατοχής. Ο Ηλιόπουλος ήταν πάρα πολύ δεξιός, όπως και ο Ζερβός. Μεταξύ μας όμως είχαμε πολύ καλές σχέσεις και δεν κοιτούσαμε αν ο ένας είναι κομμουνιστής ή δεξιός. Αυτά δεν τα κοιτούσαμε εμείς τότε. Εμείς κάναμε ωραίο και αληθινό έργο. Να με τον Λάμπρο, παράδειγμα, ιδεολογικά ήμασταν αντίθετοι, με αγαπούσε όμως και τον αγαπούσα πάρα πολύ. Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος μετά το 1967 όποτε τον έβλεπα στα γυρίσματα ή συναντιόμασταν έξω έλεγε συνέχεια: "επιτέλους φύγανε οι κερατάδες και βρήκαμε την ησυχία μας". Κερατάδες έλεγε όλους τους πολιτικούς. Αυτός μαζί με τον Γιάννη Γκιωνάκη ήτανε κάργα χουντικοί και οι δυο τους. Τεράστιο ταλέντο, μεγάλη μορφή, ιστορία ολόκληρη ήταν ο Γιώργος Οικονομίδης. Ο Γιώργος βοήθησε πάρα πολλούς ηθοποιούς. Έπεσε σε δυσμένεια μετά επειδή ήταν χουντικός. Σε δυσμένεια όχι από εμάς. Ο Καραμανλής τον κυνήγησε πολύ και το Πασόκ τον ισοπέδωσε τελείως.(...) Στις φιέστες που έκανε το στρατιωτικό καθεστώς της 21ης Απριλίου συμμετείχανε οι πάντες, χωρίς να τους πιέσει κανένας. Ο Σταυρίδης ήταν από τους πρώτους που πήγε στις φιέστες. Αυτό το θυμάμαι καλά. Η Μοσχολιού τραγουδούσε τον ύμνο της 21ης Απριλίου σε κάθε επέτειο. Ο Μπιθικώτσης δεν μιλούσε για πολλά χρόνια με τον Μίκη Θεοδωράκη, είχανε παρεξηγηθεί πολύ οι δυο τους για την χούντα.(...) Λεφτά έβγαλα με τη χούντα. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».
«Ξέρω ότι η Μελίνα Μερκούρη δεν χώνευε και δεν ήθελε να βλέπει μπροστά της τη Ρένα Βλαχοπούλου. Καθόλου δεν την ήθελε. Κάτι είχε γίνει και είχε ονομάσει, δεν θυμάμαι πώς, η Ρένα την Μελίνα και η Μελίνα την είπε ότι είσαι παλιοχουντικιά. Η Βλαχοπούλου ήταν πάρα πολύ δεξιά. Δεν ήθελε να βλέπει και τους Ηλιόπουλο, Κωνσταντάρα και Παντελή Ζερβό η Μελίνα. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν βασιλικός και πολύ φίλος με τον δημοσιογράφο Σάββα Κωνσταντόπουλο (σ.σ. της χουντικής εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος) από την περίοδο της Κατοχής. Ο Ηλιόπουλος ήταν πάρα πολύ δεξιός, όπως και ο Ζερβός. Μεταξύ μας όμως είχαμε πολύ καλές σχέσεις και δεν κοιτούσαμε αν ο ένας είναι κομμουνιστής ή δεξιός. Αυτά δεν τα κοιτούσαμε εμείς τότε. Εμείς κάναμε ωραίο και αληθινό έργο. Να με τον Λάμπρο, παράδειγμα, ιδεολογικά ήμασταν αντίθετοι, με αγαπούσε όμως και τον αγαπούσα πάρα πολύ. Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος μετά το 1967 όποτε τον έβλεπα στα γυρίσματα ή συναντιόμασταν έξω έλεγε συνέχεια: "επιτέλους φύγανε οι κερατάδες και βρήκαμε την ησυχία μας". Κερατάδες έλεγε όλους τους πολιτικούς. Αυτός μαζί με τον Γιάννη Γκιωνάκη ήτανε κάργα χουντικοί και οι δυο τους. Τεράστιο ταλέντο, μεγάλη μορφή, ιστορία ολόκληρη ήταν ο Γιώργος Οικονομίδης. Ο Γιώργος βοήθησε πάρα πολλούς ηθοποιούς. Έπεσε σε δυσμένεια μετά επειδή ήταν χουντικός. Σε δυσμένεια όχι από εμάς. Ο Καραμανλής τον κυνήγησε πολύ και το Πασόκ τον ισοπέδωσε τελείως.(...) Στις φιέστες που έκανε το στρατιωτικό καθεστώς της 21ης Απριλίου συμμετείχανε οι πάντες, χωρίς να τους πιέσει κανένας. Ο Σταυρίδης ήταν από τους πρώτους που πήγε στις φιέστες. Αυτό το θυμάμαι καλά. Η Μοσχολιού τραγουδούσε τον ύμνο της 21ης Απριλίου σε κάθε επέτειο. Ο Μπιθικώτσης δεν μιλούσε για πολλά χρόνια με τον Μίκη Θεοδωράκη, είχανε παρεξηγηθεί πολύ οι δυο τους για την χούντα.(...) Λεφτά έβγαλα με τη χούντα. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».
Ο Γιάννης Βόγλης στην εθνικιστική κυπριακή εφημερίδα Η Μάχη
(Μ.Σάββατο, 30 Απριλίου 2016)
19/4/2020
Ο Ντύλαν ακόμη και σ’ αυτή την ηλικία, λίγο πριν τα 80,
εξακολουθεί να δίνει ενδιαφέροντα τραγούδια. Και, κυρίως, να μην απασχολεί τον
γλόμπο κάθε λίγο και λιγάκι λέγοντας βλακείες.
Ο Σαββόπουλος, αντιθέτως, έχει ένα γράψει καινούριο τραγούδι πάνω από 20 χρόνια, ενώ όποτε μιλάει αυτά που λέει είναι για λύπηση. Ακραία προβλέψιμος, απύθμενα συντηρητικός, με απόψεις παλαιολιθικές (ας του πει κάποιος πως υπάρχουν ορθολογιστές γιατροί και στην Ανατολή, όπως υπάρχουν και δυτικοί που πονάνε και που συναισθάνονται), απόψεις τέλος πάντων που αβαντάρουν ό,τι πιο οπισθοδρομικό, ό,τι πιο γλιτσιασμένο ρίπτεται στην αρένα.
Αν είναι να λέμε τέτοιες αρλούμπες όταν γεράσουμε, καλύτερα να πάμε τώρα από κορωνοϊό. Άκυρος εντελώς.
Ο Σαββόπουλος, αντιθέτως, έχει ένα γράψει καινούριο τραγούδι πάνω από 20 χρόνια, ενώ όποτε μιλάει αυτά που λέει είναι για λύπηση. Ακραία προβλέψιμος, απύθμενα συντηρητικός, με απόψεις παλαιολιθικές (ας του πει κάποιος πως υπάρχουν ορθολογιστές γιατροί και στην Ανατολή, όπως υπάρχουν και δυτικοί που πονάνε και που συναισθάνονται), απόψεις τέλος πάντων που αβαντάρουν ό,τι πιο οπισθοδρομικό, ό,τι πιο γλιτσιασμένο ρίπτεται στην αρένα.
Αν είναι να λέμε τέτοιες αρλούμπες όταν γεράσουμε, καλύτερα να πάμε τώρα από κορωνοϊό. Άκυρος εντελώς.
19/4/2020
Ποιος Μποτσέλι, ποια Σελίν Ντιόν και ποια Λέιντι Γκάγκα...
Απολύτως τίποτα δεν μου λένε αυτοί. Ποτέ δεν αγόρασα δίσκο τους.
Εγώ την Πασχαλιά την έβγαλα με Περικλή Περάκη. Άκουσα ό,τι είχα και δεν είχα - και βινύλια, και CD, και μετά YouTube. Κι έχω συμπέρασμα να πω. Το πιστεύω χρόνια, αλλά τώρα το λέω. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους έλληνες τραγουδιστές. Εκπληκτική φωνή! Εγώ τον βάζω πάνω από πολλούς - σαν φωνή. Να μην πω ονόματα, γιατί θα δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Πολύ μεγάλος ερμηνευτής, μέγας, που πέρασε ανεκμετάλλευτος από την ποιότητα και την κουλτούρα.
Εγώ την Πασχαλιά την έβγαλα με Περικλή Περάκη. Άκουσα ό,τι είχα και δεν είχα - και βινύλια, και CD, και μετά YouTube. Κι έχω συμπέρασμα να πω. Το πιστεύω χρόνια, αλλά τώρα το λέω. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους έλληνες τραγουδιστές. Εκπληκτική φωνή! Εγώ τον βάζω πάνω από πολλούς - σαν φωνή. Να μην πω ονόματα, γιατί θα δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Πολύ μεγάλος ερμηνευτής, μέγας, που πέρασε ανεκμετάλλευτος από την ποιότητα και την κουλτούρα.
19/4/2020
Σ’ ένα γελοίο μα κυρίως επικίνδυνο άρθρο κάποιας Αναστασίας
Κούκα στο ΠρώτοΘέμα.gr, υπό τον τίτλο >>Οι καλλιτέχνες που έφυγαν από τη
ζωή «χτυπημένοι» από τον κορωνοϊό<<, καταγράφονται ανάμεσα και οι Bill
Withers, Kenny Rogers και Krzysztof Penderecki (ουδεμία σχέση) – δεν ξέρω μήπως
και άλλοι.
Εγώ έχω τη γνώμη πως τέτοια κείμενα δεν γράφονται από ηλιθιότητα, μα από σκοπό. Και αυτό είναι ό,τι χειρότερο. Πρόκειται για καθαρό γκεμπελισμό.
Εγώ έχω τη γνώμη πως τέτοια κείμενα δεν γράφονται από ηλιθιότητα, μα από σκοπό. Και αυτό είναι ό,τι χειρότερο. Πρόκειται για καθαρό γκεμπελισμό.
19/4/2020
Επειδή ακούω, βλέπω και διαβάζω διάφορα. Η Ανάσταση έτσι
όπως έγινε χθες ήταν μια μ@λακία και μισή. Και το Πάσχα σήμερα το ίδιο είναι.
Μια μ@λακία και μισή. Τίποτα ωραίο δεν υπάρχει στην καραντίνα, είναι μια άθλια,
μια απάνθρωπη κατάσταση, που πρέπει να τελειώσει «χθες» και να μην ξανασυμβεί
ποτέ.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Επειδή ακούω, βλέπω και διαβάζω διάφορα.""...
ΑπάντησηΔιαγραφήKonstantinos Moustakas
να προσθεσω και εγω ενα τραγουδι περιπου σχετικο
Asser Moissis
Έπαθε τίποτε ο Περικλής Περάκης? Τοσα ποστ ανησύχισα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ελπίζω όχι ο άνθρωπος. Καλό είναι να θυμόμαστε κάποιους και εν ζωή.
Zak Famellos
https://www.youtube.com/watch?v=DVgeci16V_k
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ DISCOΜΕΡΑΚΙΑ ΔΙΣΚΟΣ 1978 ΝΟ/ 1 – 2
Konstantinos Moustakas
https://www.youtube.com/watch?v=q7aryjd9ihg
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ - Ποιός θα το πίστευε
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σ’ ένα γελοίο μα κυρίως επικίνδυνο άρθρο κάποιας Αναστασίας Κούκα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Nikokavouras
αφου ασχολεισαι με το τελευταιο θεμα καλα να παθεις.ουτε ενα κλικ στα λαμογια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα έχουμε πει ξανά Στάθη, εγώ διαβάζω τα πάντα (και για επαγγελματικούς λόγους). Εν τω μεταξύ πρέπει πάντα να γράφεται η "άλλη άποψη" και να ξεμπροστιάζονται οι αθλιότητες. Δεν μπορεί να παίζουν μόνοι τους όλοι αυτοί στο γήπεδο.
Stathis Nikokavouras
εσυ και ετσι για λογους δουλειας ναι .οι αλλοι να μην τους κανουμε την χαρη..
Vagelis Papageorgiou στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
στο είχα ξαναπεί πως η κριτική είναι σοβαρό επάγγελμα, θέλει δουλειά, μελέτη, δεν είναι ούτε γκεμπελισμός, ούτε γλυψίματα, ούτε κακοπροαίρετα σχολιάκια του κάθε άσχετου -τάχα- δημοσιογράφου. Αλλά με το facebook έχουμε γεμίσει κριτικούς γνώσεων επιπέδου Google search και wikipedia. Και αν μπαίνουν στον κόπο να ψάξουν κι εκεί. Κάποιοι αρκούνται στα σχόλια για να κάνουν εντύπωση.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>στο είχα ξαναπεί πως η κριτική είναι σοβαρό επάγγελμα<<
εσύ τι λες, να μην το ξέρω; μπρίκια κολλάμε τόσα χρόνια;
Vagelis Papageorgiou
εγώ στο λέω σαν τρίτος, πως το αναγνωρίζω πως το βλέπω...
Patritsopoulos Nikos
που ξερεις ,καποιο ανησυχο μυαλο μπορει να ψαξει ποιοι ηταν αυτοι,κανας
Τασος Χατζηνικολαου
Ένα άλλο άρθρο έγραφε για τον θάνατο του Bucky Pizzarelli και είχε φωτογραφία του υιού (John Pizzarelli) . Επισης στο ιδιο άρθρο αναφερόταν στις σημαντικότερες δισκογραφικες στιγμές του εκλιπόντος αλλά το google translate τα album τα μετέφρασε ως λευκώματα.......Που να πάρει χαμπάρι ο άσχετος ... Είδε θάνατο από κορωνοιο, το έβαλε στη μετάφραση, βρήκε και μια φώτο ενός Pizzarelli με κιθάρα και έτοιμο το αρθρο
Win Berry
album ≈ albumin = λευκωματίνη/λευκώματα...
Harry Gordon
Και ο Elvis Presley
Vassilis Serafimakis
Αυτό είναι ψέμμα, τον είδα προχτές στού Σκλαβενίτη.
Harry Gordon
Αα παιζει να πηγε για φυστικοβουτηρο
Ναταλία Ρασούλη
και κάθισα και κλίκαρα και λέω, έλα ρε συ, όλοι από κορονοϊό, και ήταν μια μαλακία άρθρο
Γιώργος Βόντζος
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ποιος Μποτσέλι, ποια Σελίν Ντιόν και ποια Λέιντι Γκάγκα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Δαραβίγκας
καταπληκτική φωνή φίλε μου συμφωνώ,αλλά συνειρμικά θυμήθηκα και την αδερφή του την Ξανθή....�� ντι μπι ντιμπι νται κλπ
Άρης Κοψιδάς
https://youtu.be/uSqkqYSQZEU
ΞΑΝΘΗ ΠΕΡΑΚΗ - ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ
Χρήστος Πριτσαπίδουλας στον Γιώργος Δαραβίγκας
κι αυτή καλή φωνή και με απήχηση. . Μόνο η άλλη πλευρά, η κυρίαρχη, την κυνήγησε ανηλεώς.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Νομίζω ήταν του κλασικού τραγουδιού.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
ακριβώς.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Και οι δύο γνώριζαν μουσική. Ο Περικλής τη σπούδασε. Κακώς ασχολήθηκε με το τραγούδι το εταιριακό.
Costis Drygianakis
Εμείς ακούγαμε Cheikh Zouzou. Μετράει;
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο Περικλής φόβισε τους παράγοντες στην Εταιρία ότι θα ανέτρεπε καταστάσεις.. Και προπαντός τις παρέες. Μετά ασχολήθηκε με την πολιτική... Τώρα;
Жужу Жужукова
Εξαιρετικός δίσκος οι "Αντιθέσεις"
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Διονύση Σαββόπουλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστίνα Δουρούκου
το εργο κρινουμε ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ! ( πχ Ακης Πανου)
Foko Bouklis στην Χριστίνα Δουρούκου
Μια τριχα του Ακη Πανου εχει πιο πολυ αξια απο ολη την δισκογραφια του Σαββοπουλου...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για το έργο του τα έχουμε πει χιλιάδες φορές. Όμως ο καλλιτέχνης είναι και η δημόσια εικόνα του. Και κρίνεται κι αυτή.
Rock Sinantisi Kiatou
οτι εγραψε-εγραψε!!...μονος του ακυρωθηκε!!!ας βγαινει σε tv-spot που και που να μας θυμιζει την καρικατουρα του..[και εχω ολη τη δισκογραφια του...μονο που σκονιζεται πια]
Pantelis Tsalouchidis
Είναι ανεξήγητη η περίπτωσή του. Σα να είναι σωσίας του εαυτού του, σα να μην είναι ο ίδιος από τη Ρεζέρβα και μετά. Λες και τον κανονικό τον απήγαγαν εξωγήινοι και μας άφησαν στη θέση του...αυτό
Elias Zaikos
Money talks and bullshit walks...
Rock Sinantisi Kiatou
ναι ειναι περιπτωση ο τυπος...σαν να το παλευει να τον ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ...το παει καλα ομως..αυτο του ταιριαζει!!!!
Christos Tzitzimikas
Είχε δώσει νωρίς το πολιτικό του στίγμα δεν είναι να πέφτουμε απ' τα σύννεφα... και πάντα έβγαινε μια έπαρση από τα λεγόμενά του, αλλά τώρα βγαίνει φασισμός ωμός. Αυτό είναι θλιβερό.
Giorgos Stamatelos
Η ζωή είναι γλυκιά Φώντα. Ο Νιόνιος αυτό το ξέρει καλά! Άστον αυτόν να λέει αρλούμπες και κοίτα εσύ μην κολλήσεις κάνα κορωνιό και ψάχνουμε τις αναρτήσεις σου...
Thanos Fotiadis
Νόμιζα ότι η συζήτηση για τον Νιόνιο είχε τελειώσει εκεί με το Μέσα Στη Νύχτα Των Άλλων.
Ioli Ioli
Παροτι συμφωνουσα στο παρελθον με την πρωτη αποψη ( τον καλλιεχνη κρινουμε) σημερα απογοητευομαι με τον ανθρωπο αυτον που εγραψε? αυτους τους στιχους.Πλεον δεν τον αντεχω και ειναι κριμα διοτι ειναι δημοσιο προσωπο!!
Nikos Fotakis
Πάντως θέλει κάποια κότσια να παραδεχτείς ότι στέρεψες και να σταματήσεις να το παλεύεις. Δεν το κάνουν πολλοί αυτό.
Nikitas Kakavas
ΔιαγραφήΕίμαι Σαββόπουλικος, ανοίγω τα χαρτιά μου και εξηγούμαι εξαρχής. Δύο τρεις παρατηρησεις μονο. 1ον) λυπάμαι μέχρι οδύνης για την προϊούσα μεταμόρφωση του Νιονιου σε συντηρητικό, πατερναλιστη, ηθικολογο και συνομιλητή των αδιάφορων αχρωμων και αοσμων του δημοσίου βιου. Παρηγορουμαι μόνο από το ότι το θέαμα είναι λιγότερο αποκρουστικό από κάτι νεανιζοντες, ροκιζοντες και ντεμεκ επαναστάτες ποπολάρους ετών 70 plus (α propo οι περισσότεροι έχουν έργο κλάσεις κατώτερο από του Διονύση). . 2ον) είναι αφελής, αβάσιμη και άδικη η κρίση ότι ο Νιονιος δεν υπήρξε μεγάλη προσωπικότητα στα καλά του χρόνια. Είπαμε είμαστε λαός της βιαιας αποκαθήλωσης αλλά μέχρι κάποιο όριο οι ζηλωτές 3ον) Ελπίζω μέχρι τέλους να έχει καμμία έκλαμψη έμπνευσης ο Νιονιος στα ύστερα του μπας και ακούσουμε κανένα άσμα συγκλονιστικό από αυτά που μόνο αυτός ήξερε να σκαρώνει. 4ον,) σκέφτομαι πως ο Νιονιος ήταν και παραμένει πάντοτε κατ' εικόνα και κσθ'ομοιωσιν με τη γενιά του. Έτσι δεν έχουν μεταλλαχθεί οι περισσότεροι και περισσότερες εξ υμών της γενιάς του 60? Σκληρός ο νόμος της ζωής αλλά νόμος...
John Tseros
Όταν άκουσα το "Murder most foul" που μιλάει για τη δολοφονία Κέννεντυ σκέφτηκα "λες να βγάλει κι ο Σαββόπουλος κανα κομμάτι για τη δολοφονία του Καποδίστρια τώρα;;"
Vagelis Papageorgiou
Οπως είπες, εφόσον έχει να γράψει- να συνθέσει- κάτι 20+ χρόνια, εμείς γιατί να ασχοληθούμε μαζί του;σαν άτομο, σαν προσωπικότητα ποτέ δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>σαν άτομο, σαν προσωπικότητα ποτέ δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο...<<
δεν το δέχομαι αυτό. Να μην ξαναπιάσουμε όμως την κουβέντα για την προσφορά του Σαββόπουλου στο ελληνικό τραγούδι μ' εκείνους τους παλιούς δίσκους του.
Σχόλια από το fb στο ποστ με την συνέντευξη του Γιάννη Βόγλη...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Kounis
Νομίζω έχω διαβάσει , δεν θυμάμαι πού, πως η Βλαχοπούλου είχε αποκαλέσει την Μελίνα , μερκουράδα. Αν θυμάμαι σωστά είχε ακουστεί σε νούμερο επιθεώρησης.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο Κωνσταντάρας, οικογένειας χρυσοχόων, με σπουδές στο Παρίσι, είχε παντρευτεί αδελφή του προπολεμικού τροτσκιστή Κωνσταντοπούλου...
Όσο για τον εαμίτη Οικονομίδη, προστάτεψε και έδωσε ψωμί σε κυνηγημένους..
Τον εξόντωσαν εκείνοι που του έφαγαν την επιχείρηση... Κι άλλοι που μισούσαν την ακτινοβολία του.
Dimitris Papadatos
Απο όλες αυτές τις όντως μαύρες πληροφορίες μόνο η αλήθεια για τη Βίκυ με στενοχωρεί.
Κώστας Οικονόμου
Για τον Ηλιόπουλο ��
Alice Costo
Κατάμαυρη
George Kounis
https://www.news247.gr/.../michani-toy-chronoy-otan...
Μηχανή του Χρόνου: Όταν Βλαχοπούλου και Μερκούρη πιάστηκαν στα χέρια. Η 'Μερκουράδα' και η 'Χουντιάρα'
Ο πιο τίμιος είναι ο Σαββόπουλος... Δεν το παίζει κάτι και δεν λέει αυτά που θέλει να ακούσει το κοινό του ( εννοείτε πως είναι ξεπερασμένα αυτά που λέει, άλλο αυτό). Επίσης όταν στέρεψε είπε "δεν γράφω άλλο" όπως κάνανε πάρα πολύ συνθέτες μετά τα 60. Που είναι το κακό; Αν έγραφε θα λέγατε " γιατί γράφει αν είναι να αναμασάει παλιά θέματα" Έχετε μια συνήθεια να γκρινιάζετε με οτιδήποτε κάνει 30 χρόνια τώρα απλά επειδή δεν είναι αυτός που θα 'θέλατε εσείς να είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν παραπονιέται κανείς επειδή δεν γράφει άλλο. Και, φυσικά, αν ήταν να έγραφε βλακείες είναι οπωσδήποτε καλύτερο να μην γράφει τίποτα. Το ζήτημα είναι αυτά που λέει λοιπόν – τα οποία είναι ακριβώς αυτά που θέλει ν' ακούσει το κοινό του (και όχι το αντίθετο). Και αυτά είναι σιχαμένες κοινοτοπίες και ανούσιες νουθεσίες.
ΔιαγραφήΣου θυμίζω, εδώ, μιαν άλλη περίπτωση μεγάλου έλληνα τραγουδοποιού, που είναι κι αυτός ανενεργός από χρόνια, χωρίς να λέει τις αρλούμπες του Σαββόπουλου. Δήμος Μούτσης.