10/4/2020
Μόλις σήμερα συνειδητοποίησα, έτσι ξερά και απόλυτα, τι
σημαίνει κρίση, επαγγελματική να πούμε.
Για πρώτη φορά, εδώ και τόσα χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά, πήγα στο ταχυδρομείο και δεν υπήρχε τίποτα για να παραλάβω (είτε από Ελλάδα είτε από εξωτερικό). Δεν πάω κάθε μέρα στο ταχυδρομείο. Πάω μια φορά τη βδομάδα ή τις 10 μέρες (για να μαζεύεται και κάποιο υλικό), αλλά σήμερα... τζίφος. Τίποτα! Δεν έχει ξανασυμβεί!
Συνειδητοποιώ, δηλαδή, πως αυτό που λέμε «κύκλωμα του δίσκου», που αναπτυσσόταν ούτως ή άλλως σ’ ένα χαμηλό επίπεδο, αυτή τη στιγμή είναι εξαφανισμένο παγκοσμίως. Έχω κάποιες καβάντζες για κριτικές κ.λπ., αλλά και για ορισμένες απ’ αυτές οι άνθρωποι μού είπαν... μην δημοσιεύσεις τίποτα τώρα, άσε τες για μετά, όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Εντάξει, προσωπικά δεν γράφω μόνο για καινούριους δίσκους, γράφω και για ένα σωρό άλλα διαφορετικά πράγματα, και θα συνεχίσω να γράφω εννοείται, αλλά λέμε, τώρα, πώς έχει η κατάσταση στον συγκεκριμένο χώρο.
Τα πάντα έχουν πατήσει «στοπ» και περιμένουν το καλοκαίρι(?), για να πάρουν μπρος – που είναι ούτως ή άλλως (το καλοκαίρι) μια ψιλοκακή εποχή, για τη δουλειά αυτή. Καλό φθινόπωρο δηλαδή...
Για πρώτη φορά, εδώ και τόσα χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά, πήγα στο ταχυδρομείο και δεν υπήρχε τίποτα για να παραλάβω (είτε από Ελλάδα είτε από εξωτερικό). Δεν πάω κάθε μέρα στο ταχυδρομείο. Πάω μια φορά τη βδομάδα ή τις 10 μέρες (για να μαζεύεται και κάποιο υλικό), αλλά σήμερα... τζίφος. Τίποτα! Δεν έχει ξανασυμβεί!
Συνειδητοποιώ, δηλαδή, πως αυτό που λέμε «κύκλωμα του δίσκου», που αναπτυσσόταν ούτως ή άλλως σ’ ένα χαμηλό επίπεδο, αυτή τη στιγμή είναι εξαφανισμένο παγκοσμίως. Έχω κάποιες καβάντζες για κριτικές κ.λπ., αλλά και για ορισμένες απ’ αυτές οι άνθρωποι μού είπαν... μην δημοσιεύσεις τίποτα τώρα, άσε τες για μετά, όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Εντάξει, προσωπικά δεν γράφω μόνο για καινούριους δίσκους, γράφω και για ένα σωρό άλλα διαφορετικά πράγματα, και θα συνεχίσω να γράφω εννοείται, αλλά λέμε, τώρα, πώς έχει η κατάσταση στον συγκεκριμένο χώρο.
Τα πάντα έχουν πατήσει «στοπ» και περιμένουν το καλοκαίρι(?), για να πάρουν μπρος – που είναι ούτως ή άλλως (το καλοκαίρι) μια ψιλοκακή εποχή, για τη δουλειά αυτή. Καλό φθινόπωρο δηλαδή...
10/4/2020
A, και κάτι ακόμη που το ξέχασα. Η μόνη αξιόπιστη λύση και
φόβητρο στην πορεία, ιστορικά να πούμε, απέναντι στον γερμανικό ηγεμονισμό, στο
γερμανικό ράιχ, υπήρξε ο Κόκκινος Στρατός. Μετά τη διάλυσή του, εδώ και 30
χρόνια, μας χορεύουν στο ταψί ξανά.
Το λέω, για να μην τρέφουν ορισμένοι αυταπάτες πως θα μπορούσε οι διάφοροι αστείοι Μακρόνηδες, Κόντηδες και Σταϊκούρες να ανατρέψουν την κατάσταση.
Το λέω, για να μην τρέφουν ορισμένοι αυταπάτες πως θα μπορούσε οι διάφοροι αστείοι Μακρόνηδες, Κόντηδες και Σταϊκούρες να ανατρέψουν την κατάσταση.
10/4/2020
Με αυτά τα θλιβερά και άθλια, που συνέβησαν χθες στο
Γιούρογκρουπ, απλώς δικαιώνεται για μιαν ακόμη φορά ο Μπόρις Τζόνσον (και εξ
αντανακλάσεως ο... Τράμπας στην Αμερική).
Γάλλοι, Ιταλοί και λοιποί με την ουρά κάτω απ' τα σκέλια και η Ελλάδα, όπως πάντα, κολαούζος και απούσα. Για τη Γερμανία δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Κατά παράδοση ελεεινή.
Γάλλοι, Ιταλοί και λοιποί με την ουρά κάτω απ' τα σκέλια και η Ελλάδα, όπως πάντα, κολαούζος και απούσα. Για τη Γερμανία δεν χρειάζεται να πούμε κάτι. Κατά παράδοση ελεεινή.
9/4/2020
Μάσκες δεν βάζω, γιατί μου δημιουργούν μιαν αίσθηση ασφυξίας
και δεν τις γουστάρω, αλλά γάντια βάζω στη λαϊκή π.χ., όταν πιάνω μήλα,
ντομάτες ή πορτοκάλια, που μπορεί να τα έχουν πιάσει άλλοι 100 πριν από μένα.
Έτσι έχω τη γνώμη πως ο Τσιόδρας λέει βλακείες, όταν υποστηρίζει πως τα γάντια δεν προστατεύουν, επειδή μπορεί να έχουν τρύπες ή μπορεί να σχιστούν. Ας έχουν και τρύπες... προφυλακτικά είναι; Τα προφυλακτικά δεν πρέπει να έχουν τρύπες.
Κατ’ αρχάς είναι προφανές πως άμα φοράς γάντια (ακόμη και τρύπια να είναι για κάποιο τυχαίο λόγο) δεν θα πας να χώσεις το... μπλε δάχτυλο στη μύτη σου, ούτε θα τρίψεις τα μάτια σου με το μπλε σου χέρι (μόνο και μόνο το ότι φοράς γάντι αυτό θα σε γλιτώσει και από μια τυχαία λάθος κίνηση), όπως είναι προφανές το πώς θα τα βγάλεις τα γάντια και επίσης το πού θα τα πετάξεις.
Όλα είναι προφανή θέλω να πω για κάποιους που έχουν πέντε δράμια μυαλό (και τόσο τουλάχιστον μυαλό έχουμε όλοι), αλλά ο Τσιόδρας είναι ή πανικοβλημένος ή μάς περνάει όλους για ηλίθιους. Ή και τα δυο μαζί.
Έτσι έχω τη γνώμη πως ο Τσιόδρας λέει βλακείες, όταν υποστηρίζει πως τα γάντια δεν προστατεύουν, επειδή μπορεί να έχουν τρύπες ή μπορεί να σχιστούν. Ας έχουν και τρύπες... προφυλακτικά είναι; Τα προφυλακτικά δεν πρέπει να έχουν τρύπες.
Κατ’ αρχάς είναι προφανές πως άμα φοράς γάντια (ακόμη και τρύπια να είναι για κάποιο τυχαίο λόγο) δεν θα πας να χώσεις το... μπλε δάχτυλο στη μύτη σου, ούτε θα τρίψεις τα μάτια σου με το μπλε σου χέρι (μόνο και μόνο το ότι φοράς γάντι αυτό θα σε γλιτώσει και από μια τυχαία λάθος κίνηση), όπως είναι προφανές το πώς θα τα βγάλεις τα γάντια και επίσης το πού θα τα πετάξεις.
Όλα είναι προφανή θέλω να πω για κάποιους που έχουν πέντε δράμια μυαλό (και τόσο τουλάχιστον μυαλό έχουμε όλοι), αλλά ο Τσιόδρας είναι ή πανικοβλημένος ή μάς περνάει όλους για ηλίθιους. Ή και τα δυο μαζί.
9/4/2020
>>Εδώ και και πάρα πολλά χρόνια δεν μιλώ δημόσια για
τη θρησκευτική μου πίστη, αλλά θα το κάνω τώρα, γιατί ακριβώς οι επιταγές αυτής
της πίστης το επιβάλλουν. Μιλώ ως Χριστιανός Ορθόδοξος, ελάχιστο μέλος της
Εκκλησίας του Χριστού. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, δεν υπάρχει Μεγάλη
Εδομάδα που να μην την πέρασα, σε μεγάλο βαθμό, στην Εκκλησία. Τροπάριο
Κασσιανής, τη Μεγάλη Τρίτη, τα Δώδεκα Ευαγγέλια, την Μεγάλη Πέμπτη, την
Αποκαθήλωση, τη Μεγάλη Παρασκευή το πρωί, τον Επιτάφιο
το βράδυ, την Ανάσταση το Μεγάλο Σάββατο, κάποιες φορές ως το τέλος της
Ακολουθίας στις 2 το πρωί της Κυριακής--και βέβαια νήστεψα και νηστεύω<<
Μαθηματική ευφυΐα λέει ο Δοξιάδης, ψυχεδέλειες με
τον Ντόνοβαν, χίπιδες, Πολυτεχνεία, Αμερικές, Τζάκσον Πόλοκ, Λοτζικόμιξ, αλλά
και το πετραχήλι... πετραχήλι.
Δικαίωμά του τού καθενός να πιστεύει όπου γουστάρει, αλλά εμένα κάπου δεν μου κάθεται καλά όλη αυτή η φάση ρε φίλε (και από την στιγμή που δημοσιοποιείται λέω μια γνώμη).
Από τη μια μεριά, δηλαδή, να ψάχνουμε στον ντετερμινισμό και στις οριακές περιοχές των μαθηματικών, επιχειρώντας να εκλογικεύσουμε το άλογον (ακόμη και οι πιθανότητες είναι υλιστικά μαθηματικά), και από την άλλη να ακουμπάμε στην ορθοδοξία και στο πατρίς-θρησκεία-οικογένεια.
Η χούντα ήταν έτσι. Ροκ από τη μια μεριά και αγιαστούρα από την άλλη.
Δικαίωμά του τού καθενός να πιστεύει όπου γουστάρει, αλλά εμένα κάπου δεν μου κάθεται καλά όλη αυτή η φάση ρε φίλε (και από την στιγμή που δημοσιοποιείται λέω μια γνώμη).
Από τη μια μεριά, δηλαδή, να ψάχνουμε στον ντετερμινισμό και στις οριακές περιοχές των μαθηματικών, επιχειρώντας να εκλογικεύσουμε το άλογον (ακόμη και οι πιθανότητες είναι υλιστικά μαθηματικά), και από την άλλη να ακουμπάμε στην ορθοδοξία και στο πατρίς-θρησκεία-οικογένεια.
Η χούντα ήταν έτσι. Ροκ από τη μια μεριά και αγιαστούρα από την άλλη.
9/4/2020
ΠΗΞΑΜΕ (ΚΑΙ) ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΙΟ...
«Όχι, τίποτε, κάντε δουλειά σας, περαστικός είμαι, έρανος γίνεται για τον Καραμουρτζούνη».
[Ο Βέγγος, καθώς μπαίνει σ’ ένα ξένο σπίτι για να γλιτώσει, επειδή τον κυνηγάει ο αδελφός τής αγαπημένης του (Φέρμας), ενώ ένα ζευγάρι εκείνη τη στιγμή φιλιέται. Από την ταινία του 1964 «Ο Καταφερτζής»]
Θα ήθελα να γράψω ένα κείμενο για τον διάσημο φιλάνθρωπο των σίξτις Αδαμάντιο Καραμουρτζούνη (ψιλο-φαιδρή περίπτωση, που πάτησε πάνω στην ανυπαρξία τού προνοιακού κράτους στην μετεμφυλιακή Ελλάδα), επειδή έχω και κάτι βιβλία του (τα έχω βρει στα παλιατζίδικα και τ’ αγόρασα φυσικά), αλλά δεν νομίζω πως ενδιαφέρονται πολλοί για τέτοια παλιά λαϊκά θέματα, που έχουν εν τω μεταξύ και τη δουλίτσα τους. Δεν είναι εύκολο, θέλω να πω, να τα ξεπετάξεις... πρέπει να τα αντιμετωπίσεις σοβαρά.
«Όχι, τίποτε, κάντε δουλειά σας, περαστικός είμαι, έρανος γίνεται για τον Καραμουρτζούνη».
[Ο Βέγγος, καθώς μπαίνει σ’ ένα ξένο σπίτι για να γλιτώσει, επειδή τον κυνηγάει ο αδελφός τής αγαπημένης του (Φέρμας), ενώ ένα ζευγάρι εκείνη τη στιγμή φιλιέται. Από την ταινία του 1964 «Ο Καταφερτζής»]
Θα ήθελα να γράψω ένα κείμενο για τον διάσημο φιλάνθρωπο των σίξτις Αδαμάντιο Καραμουρτζούνη (ψιλο-φαιδρή περίπτωση, που πάτησε πάνω στην ανυπαρξία τού προνοιακού κράτους στην μετεμφυλιακή Ελλάδα), επειδή έχω και κάτι βιβλία του (τα έχω βρει στα παλιατζίδικα και τ’ αγόρασα φυσικά), αλλά δεν νομίζω πως ενδιαφέρονται πολλοί για τέτοια παλιά λαϊκά θέματα, που έχουν εν τω μεταξύ και τη δουλίτσα τους. Δεν είναι εύκολο, θέλω να πω, να τα ξεπετάξεις... πρέπει να τα αντιμετωπίσεις σοβαρά.
[οι ενάρετοι καλοί μαθητές πήραν χρυσά
μετάλλια και εγκυκλοπαίδειες, ενώ οι κουμπούρες κονομήσανε παπούτσια και
σοκολάτες… άλα της η τσογλαναρία!]
9/4/2020
Πάνω στη δική σου υπευθυνότητα, την υπευθυνότητα των πολλών,
την προερχόμενη από την παιδεία, την κουλτούρα και την κοινωνική ευθύνη τού
καθενός από εμάς, σπεκουλάρουν γλοιωδώς οι μητσοτακο-χαρδαλιάδες, προκειμένου
να παρουσιάσουν το δήθεν δικό τους, ανύπαρκτο, έργο.
Ποιοι ρε φίλε; Aυτοί οι ανεκδιήγητοι, που 20 μέρες τώρα σού απαγορεύουν να βουτήξεις στη θάλασσα (για να θυμηθώ το πιο ακραίο από άλλα, ένα σωρό, ακραία), ενώ αρνούνται να βάλουν λουκέτο στις επικίνδυνες για τους γέρους εκκλησίες, επιχειρώντας με ήξεις-αφήξεις να γλείψουν το χριστεπώνυμο πλήθος.
Πάω να ποτίσω τις γλάστρες μου... μην τους πάρει και τους σηκώσει. Τους άθλιους.
Ποιοι ρε φίλε; Aυτοί οι ανεκδιήγητοι, που 20 μέρες τώρα σού απαγορεύουν να βουτήξεις στη θάλασσα (για να θυμηθώ το πιο ακραίο από άλλα, ένα σωρό, ακραία), ενώ αρνούνται να βάλουν λουκέτο στις επικίνδυνες για τους γέρους εκκλησίες, επιχειρώντας με ήξεις-αφήξεις να γλείψουν το χριστεπώνυμο πλήθος.
Πάω να ποτίσω τις γλάστρες μου... μην τους πάρει και τους σηκώσει. Τους άθλιους.
8/4/2020
Ωραίες οι επιλογές, στο lifo.gr, του Γιάννη Οικονομίδη (πήγα
να τον γράψω Γιώργο...) όσον αφορά στις 12 ελληνικές ταινίες της ζωής του. Όλες
οι ταινίες είναι από πολύ καλές έως αριστουργήματα, ασχέτως αν εγώ θα είχα στη
δική μου δωδεκάδα μόλις 2-3 απ’ αυτές. Σίγουρα θα είχα τον Φόβο και την
Ευδοκία, όμως χαίρομαι και για μερικές μη προφανείς επιλογές, όπως την Έβδομη
Μέρα της Δημιουργίας ή τον Ιωάννη τον Βίαιο.
Μέσα στα χρόνια έχω ξεχωρίσει 7-8 ελληνικές ταινίες ως τοπ, αλλά για να γράψω δώδεκα δεν θα μπορούσα με τίποτα χωρίς πολλή δουλειά. Να ξαναδώ ταινίες, να σκεφθώ πάνω σ’ αυτές να διαβάσω κ.λπ. Αυτές οι υπόλοιπες 4-5 δηλαδή θα με δυσκόλευαν πολύ, γιατί θα ήθελα να έχω και ορισμένες απρόσμενες επιλογές. Ξέρω ’γω έναν σίξτις ΘΒ, την Ισχυρή Δόση Σεξ του Μυλωνάκου (που τη θεωρώ σχεδόν μεγάλη ταινία – top βίαιο b-movie με συμμορίες) και τέτοια...
Πέρα από Φόβο και Ευδοκία, θα είχα μέσα σίγουρα την Αναπαράσταση του Αγγελόπουλου και τον Δράκο του Κούνδουρου, οπωσδήποτε τη Φόνισσα του Φέρρη και όχι το Ρεμπέτικο, ασυζητητί τη Φωτογραφία του Παπατάκη και όχι τους Βοσκούς, δεν συζητάμε καν για την Εκδρομή του Κανελλόπουλου, ενώ κατά 99% θα είχα και την Ανοιχτή Επιστολή (και όχι το Προσοχή Κίνδυνος) του Σταμπουλόπουλου. Φυσικά, δεν θα είχα καμμία ταινία μετά το 2000 (όπως δεν έχει και ο Οικονομίδης εξάλλου). Θα περίμενα να περάσουν καμμιά... 30αριά χρόνια ακόμη, εννοώ, για να «κάτσουν» μέσα μου οι πιο νέες ταινίες (ακόμη κι εκείνες του Οικονομίδη).
Οι επιλογές του Γιάννη Οικονομίδη είναι αυτές...
1. «Η έβδομη μέρα της δημιουργίας» του Βασίλη Γεωργιάδη (1966)
2. «Με τη λάμψη στα μάτια» του Πάνου Γλυκοφρύδη (1966)
3. «Ο φόβος» του Κώστα Μανουσάκη (1966)
4. «Οι βοσκοί» του Νίκου Παπατάκη (1967)
5. «Ευδοκία» του Αλέξη Δαμιανού (1971)
6. «Θανάση, πάρε τ' όπλο σου» του Ντίνου Κατσουρίδη (1972)
7. «Ιωάννης ο βίαιος» της Τώνιας Μαρκετάκη (1973)
8. «Οι απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου (1981)
9. «Ρεμπέτικο» του Κώστα Φέρρη (1983)
10. «Προσοχή, κίνδυνος» του Γιώργου Σταμπουλόπουλου (1983)
11. «Έρωτας στην χουρμαδιά» του Σταύρου Τσιώλη (1990)
12. «Από την άκρη της πόλης» του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (1998)
Μέσα στα χρόνια έχω ξεχωρίσει 7-8 ελληνικές ταινίες ως τοπ, αλλά για να γράψω δώδεκα δεν θα μπορούσα με τίποτα χωρίς πολλή δουλειά. Να ξαναδώ ταινίες, να σκεφθώ πάνω σ’ αυτές να διαβάσω κ.λπ. Αυτές οι υπόλοιπες 4-5 δηλαδή θα με δυσκόλευαν πολύ, γιατί θα ήθελα να έχω και ορισμένες απρόσμενες επιλογές. Ξέρω ’γω έναν σίξτις ΘΒ, την Ισχυρή Δόση Σεξ του Μυλωνάκου (που τη θεωρώ σχεδόν μεγάλη ταινία – top βίαιο b-movie με συμμορίες) και τέτοια...
Πέρα από Φόβο και Ευδοκία, θα είχα μέσα σίγουρα την Αναπαράσταση του Αγγελόπουλου και τον Δράκο του Κούνδουρου, οπωσδήποτε τη Φόνισσα του Φέρρη και όχι το Ρεμπέτικο, ασυζητητί τη Φωτογραφία του Παπατάκη και όχι τους Βοσκούς, δεν συζητάμε καν για την Εκδρομή του Κανελλόπουλου, ενώ κατά 99% θα είχα και την Ανοιχτή Επιστολή (και όχι το Προσοχή Κίνδυνος) του Σταμπουλόπουλου. Φυσικά, δεν θα είχα καμμία ταινία μετά το 2000 (όπως δεν έχει και ο Οικονομίδης εξάλλου). Θα περίμενα να περάσουν καμμιά... 30αριά χρόνια ακόμη, εννοώ, για να «κάτσουν» μέσα μου οι πιο νέες ταινίες (ακόμη κι εκείνες του Οικονομίδη).
Οι επιλογές του Γιάννη Οικονομίδη είναι αυτές...
1. «Η έβδομη μέρα της δημιουργίας» του Βασίλη Γεωργιάδη (1966)
2. «Με τη λάμψη στα μάτια» του Πάνου Γλυκοφρύδη (1966)
3. «Ο φόβος» του Κώστα Μανουσάκη (1966)
4. «Οι βοσκοί» του Νίκου Παπατάκη (1967)
5. «Ευδοκία» του Αλέξη Δαμιανού (1971)
6. «Θανάση, πάρε τ' όπλο σου» του Ντίνου Κατσουρίδη (1972)
7. «Ιωάννης ο βίαιος» της Τώνιας Μαρκετάκη (1973)
8. «Οι απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου (1981)
9. «Ρεμπέτικο» του Κώστα Φέρρη (1983)
10. «Προσοχή, κίνδυνος» του Γιώργου Σταμπουλόπουλου (1983)
11. «Έρωτας στην χουρμαδιά» του Σταύρου Τσιώλη (1990)
12. «Από την άκρη της πόλης» του Κωνσταντίνου Γιάνναρη (1998)
8/4/2020
«Εγώ εδώ, εσύ εκεί / πώς θες λοιπόν να ξημερώσει Κυριακή;»
Τραίνα και πλοία μάς τα έκοψε ο Χαρδαλιάς, αλλά μας μένει η... κυρά-βροχή.
Τραίνα και πλοία μάς τα έκοψε ο Χαρδαλιάς, αλλά μας μένει η... κυρά-βροχή.
8/4/2020
Δεν ξέρω πόσοι έχουν υπ’ όψιν τους αυτό το τραγούδι του
Κώστα Γανωτή, ενός σπουδαίου και εντελώς undrerrated τραγουδοποιού. Το τραγούδι
γράφτηκε το 2010, υπάρχει και σε βινύλιο, και είναι ένα από τα πιο σημαντικά
άσματα, που γράφτηκαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Έχει ορμή, είναι ροκ,
είναι τραγουδάρα, και μιλάει για όλους και για όλα με τρόπο ευθύ, δίχως να
υποτιμά την έννοια «τέχνη». Είναι ένα μεγάλο πολιτικό τραγούδι, εφάμιλλο των
καλυτέρων ξένων και ελληνικών, όλων των εποχών. Τέτοια τραγούδια πρέπει να
γράφονται, αλλά δεν είναι εύκολο. Απεναντίας είναι το πιο δύσκολο. Ο Γανωτής με
αυτό το τραγούδι διεκδικεί θέση στο πάνθεον, δίπλα σε άλλους μεγάλους της φάρας
του, ακόμη κι αν δεν είχε γράψει ποτέ κάτι άλλο.
Μόνο θεωρία, καταστολή, τρομολαγνεία
Κολεγιές ασκούν ακόμη εξουσία
Καβάλα η οικογενειοκρατία, βολεμένη αργομισθία
Βρομάει η καπηλεία, η αναξιοκρατία
Μακαριότατοι και σία, ιλαροτραγωδία
Μεσαιωνική θρησκοληψία
Ρατσισμός, φιλελλήνων πολιτεία
Γαλαζοπράσινη αμηχανία
Κόκκινη ανία
Φαρισαϊκή δημοκρατία
Μικροαστισμός, σουπερμάρκετ, δυναστεία
(...)
Ηρεμία, γνέφει δίπλα μου μια συμμορία
Τηλεδημοσιογραφία
Γυάλινη ματιά, συσκότιση στη χώρα του φωτός
Κανιβαλισμός, εκπομπές κρεοπωλεία
Υστερία για υποτίμηση, για στείρα ελευθερία
Καταναλωτική μανία, τραπεζολησταρχία
Κορνάρει η απελπισία
(...)
Κολεγιές ασκούν ακόμη εξουσία
Καβάλα η οικογενειοκρατία, βολεμένη αργομισθία
Βρομάει η καπηλεία, η αναξιοκρατία
Μακαριότατοι και σία, ιλαροτραγωδία
Μεσαιωνική θρησκοληψία
Ρατσισμός, φιλελλήνων πολιτεία
Γαλαζοπράσινη αμηχανία
Κόκκινη ανία
Φαρισαϊκή δημοκρατία
Μικροαστισμός, σουπερμάρκετ, δυναστεία
(...)
Ηρεμία, γνέφει δίπλα μου μια συμμορία
Τηλεδημοσιογραφία
Γυάλινη ματιά, συσκότιση στη χώρα του φωτός
Κανιβαλισμός, εκπομπές κρεοπωλεία
Υστερία για υποτίμηση, για στείρα ελευθερία
Καταναλωτική μανία, τραπεζολησταρχία
Κορνάρει η απελπισία
(...)
8/4/2020
Μετά από 70 χρόνια καταστροφών, αποστασιών, εκμαυλισμών και
τέλος πάντων πάσης φύσεως λεηλασιών γύρισε το χαρτί, και τώρα οι γκαντέμηδες,
μέχρι πρότινος, ΜητσοτακοΜπακογιάννηδες θα σώζουν τη χώρα, για τα επόμενα 70
χρόνια. Τι δεν καταλαβαίνετε ρε κοπρόσκυλα του λαϊκισμού;
Ο Μωϋσής-Κυριάκος μάς οδηγεί στη Γη της Επαγγελίας. Ξεκουμπιστείτε και βγάλτε τα χρυσά κουτάλια από τα στρώματα... αρχίζουν οσονούπω οι μάσες.
Ο Μωϋσής-Κυριάκος μάς οδηγεί στη Γη της Επαγγελίας. Ξεκουμπιστείτε και βγάλτε τα χρυσά κουτάλια από τα στρώματα... αρχίζουν οσονούπω οι μάσες.
8/4/2020
Πέθανε ο John Prine και o Hal Willner διαβάζω σε φιλικούς
τοίχους. Θεός σχωρέστους κι αυτούς. Εγώ δεν γράφω πάντως για όλους τους
πεθαμένους. Κάνω επιλογή και βασικά γράφω για τα πιο άγνωστα πρόσωπα, που
χάνονται χωρίς να τα παίρνουν πολλοί χαμπάρι.
Σημειώνω λοιπόν τον θάνατο τού γερμανού πιανίστα και οργανίστα Dieter Reith (την Πρωταπριλιά, στα 82 του).
Ο Reith είχε δεκάδες συνεργασίες και πολλά άλμπουμ, αλλά βασικά είχε εκείνο το “Knock Out” στην MPS, το 1976. Ένα LP που επηρέασε δραστικά όλη τη future-jazz και το νέο jazz-funk (από Jazzanova και μετά) και που κάποτε το έβλεπες συνεχώς στα ελληνικά δισκάδικα (όλοι θα το έχουν δει, σαν εξώφυλλο, ακόμη κι αν δεν το αγόρασαν ποτέ).
Ίσως από τα πιο κοινά άλμπουμ της τρανής MPS, αλλά και ένα από τα πλέον σημαντικά και επιδραστικά της. Σαν Herbie Hancock ή και πάνω...
Σημειώνω λοιπόν τον θάνατο τού γερμανού πιανίστα και οργανίστα Dieter Reith (την Πρωταπριλιά, στα 82 του).
Ο Reith είχε δεκάδες συνεργασίες και πολλά άλμπουμ, αλλά βασικά είχε εκείνο το “Knock Out” στην MPS, το 1976. Ένα LP που επηρέασε δραστικά όλη τη future-jazz και το νέο jazz-funk (από Jazzanova και μετά) και που κάποτε το έβλεπες συνεχώς στα ελληνικά δισκάδικα (όλοι θα το έχουν δει, σαν εξώφυλλο, ακόμη κι αν δεν το αγόρασαν ποτέ).
Ίσως από τα πιο κοινά άλμπουμ της τρανής MPS, αλλά και ένα από τα πλέον σημαντικά και επιδραστικά της. Σαν Herbie Hancock ή και πάνω...
8/4/2020
Απ’ αυτή τη λαίλαπα των καλλιτεχνών, που θέλουν να μας
ψυχαγωγήσουν από τα σπίτια τους (τους πήρε τώρα όλους ο πόνος – τέλος πάντων,
είναι και μερικοί συμπαθείς ανάμεσα), σημειώνω την αδόκητη απουσία του Σεφερλή.
Μια επιθεώρηση από το σπίτι του είναι μπορετή. Και θα σπάσει ταμεία. Κείμενα έχουμε. Να, πάρε εδώ τον Θανάση Μαυρίδη από το... λιμπεριστάν.
>>Οι Εβραίοι χρειάστηκε να περάσουν την Ερυθρά θάλασσα για να ξεφύγουν από τους Αιγύπτιους. Ο Κυριάκος καλείται ως νέος Μωυσής να βρει λύσεις εκεί που οι άλλοι βρίσκουν αδιέξοδα και να οδηγήσει έτσι έναν τυραννισμένο λαό στην γη της επαγγελίας.<<
Μια επιθεώρηση από το σπίτι του είναι μπορετή. Και θα σπάσει ταμεία. Κείμενα έχουμε. Να, πάρε εδώ τον Θανάση Μαυρίδη από το... λιμπεριστάν.
>>Οι Εβραίοι χρειάστηκε να περάσουν την Ερυθρά θάλασσα για να ξεφύγουν από τους Αιγύπτιους. Ο Κυριάκος καλείται ως νέος Μωυσής να βρει λύσεις εκεί που οι άλλοι βρίσκουν αδιέξοδα και να οδηγήσει έτσι έναν τυραννισμένο λαό στην γη της επαγγελίας.<<
8/4/2020
Όταν ακούς την ελληνική σαβούρα του φιλελερισμού να βάζει
πάνω απ’ όλα, πρώτον απ’ όλα, δήθεν-τάχα, την αξία της ανθρώπινης ζωής, να
φτύνεις προς πάσα κατεύθυνση.
Κανείς απ’ αυτούς τους λεμέδες δεν ενδιαφέρεται για τις ζωές κανενός μας. Αν μπορείς να προστατεύσεις μόνος σου τη ζωή σου απλώς κάνε το – απ’ αυτούς να περιμένεις μόνο το πιο απάνθρωπο, το χείρον και το αγριότερο.
Χιλιάδες άνθρωποι αυτοκτόνησαν και ρίχτηκαν στα ψυχοφάρμακα στα χρόνια του μνημονίου (κατά το BBC, μόνο τα ποσοστά των αυτοκτονιών ήταν αυξημένα κατά 40%, δηλαδή όσο δεν υπάρχει ποτέ πιθανότητα να αυξηθούν οι θάνατοι στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού). Για πόσους απ’ αυτούς ενδιαφέρθηκαν οι χαρδαλιάδες; Πόσες φορές τους είδατε στην τηλεόραση να χύνουν έστω και μισό δάκρυ για κείνη την καταστροφή;
Απεναντίας, η απανθρωπιά και το μένος όλων αυτών των ταρτούφων προς τον άνθρωπο χτυπούσε κόκκινο, καθώς διεκδικούσαν για την πάρτη τους τις δολοφονικές φιλελέρικες συνταγές (που έρχονταν απ’ έξω) για το ξεπέρασμα της «κρίσης», μιας «κρίσης» που εκείνοι δημιούργησαν, στερώντας τη χώρα από το ένα τέταρτο του ΑΕΠ της (απώλειες πολέμου), και οδηγώντας την στην οικονομική, υγειονομική και κοινωνική καταστροφή. Και αυτό, το ίδιο ακριβώς, πρόκειται να ξαναπράξουν αύριο. Και κανείς τους δεν πρόκειται λιγοψυχήσει, όταν θα μπουν μπροστά τα νέα εγκληματικά μέτρα και οι νέες καταστροφές (με αφορμή τον κορωνοϊό ή ό,τι άλλο προκύψει αργότερα).
Μόνον ανυπακοή λοιπόν σ’ αυτά τα ρετάλια, όπως την εννοεί ο καθένας – με αίσθημα ευθύνης πάντα προς τον εαυτό μας και το κοινό καλό.
Κανείς απ’ αυτούς τους λεμέδες δεν ενδιαφέρεται για τις ζωές κανενός μας. Αν μπορείς να προστατεύσεις μόνος σου τη ζωή σου απλώς κάνε το – απ’ αυτούς να περιμένεις μόνο το πιο απάνθρωπο, το χείρον και το αγριότερο.
Χιλιάδες άνθρωποι αυτοκτόνησαν και ρίχτηκαν στα ψυχοφάρμακα στα χρόνια του μνημονίου (κατά το BBC, μόνο τα ποσοστά των αυτοκτονιών ήταν αυξημένα κατά 40%, δηλαδή όσο δεν υπάρχει ποτέ πιθανότητα να αυξηθούν οι θάνατοι στην Ελλάδα λόγω κορωνοϊού). Για πόσους απ’ αυτούς ενδιαφέρθηκαν οι χαρδαλιάδες; Πόσες φορές τους είδατε στην τηλεόραση να χύνουν έστω και μισό δάκρυ για κείνη την καταστροφή;
Απεναντίας, η απανθρωπιά και το μένος όλων αυτών των ταρτούφων προς τον άνθρωπο χτυπούσε κόκκινο, καθώς διεκδικούσαν για την πάρτη τους τις δολοφονικές φιλελέρικες συνταγές (που έρχονταν απ’ έξω) για το ξεπέρασμα της «κρίσης», μιας «κρίσης» που εκείνοι δημιούργησαν, στερώντας τη χώρα από το ένα τέταρτο του ΑΕΠ της (απώλειες πολέμου), και οδηγώντας την στην οικονομική, υγειονομική και κοινωνική καταστροφή. Και αυτό, το ίδιο ακριβώς, πρόκειται να ξαναπράξουν αύριο. Και κανείς τους δεν πρόκειται λιγοψυχήσει, όταν θα μπουν μπροστά τα νέα εγκληματικά μέτρα και οι νέες καταστροφές (με αφορμή τον κορωνοϊό ή ό,τι άλλο προκύψει αργότερα).
Μόνον ανυπακοή λοιπόν σ’ αυτά τα ρετάλια, όπως την εννοεί ο καθένας – με αίσθημα ευθύνης πάντα προς τον εαυτό μας και το κοινό καλό.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Όταν ακούς την ελληνική σαβούρα του φιλελερισμού να βάζει πάνω απ’ όλα, πρώτον απ’ όλα, δήθεν-τάχα, την αξία της ανθρώπινης ζωής,..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανάσης Αντωνίου
Καλησπέρα Φώντα. Συγκλονιστικά αυτά που γράφεις- συμφωνώ απολύτως. Αν μου επιτρέπεις να προσθέσω κάτι: ξέρει κανείς πόσοι άνθρωποι έχουν καεί στα σπίτια τους από το 2010 μέχρι σήμερα, ως συνέπεια των μνημονίων, ως συνέπεια των αυξήσεων στα καύσιμα και τη χρήση άλλων τρόπων θέρμανσης; Ακόμα και σήμερα, τώρα, αυτήν περίοδο του κορωνοϊού, αν προσέξει κανείς στις ειδήσεις, θα δει οτι λαμπάδιαζαν παππούδες και γιαγιάδες, αλλά και παιδάκια, πρόσφυγες και μετανάστες σε σπίτια, πολυκατοικίες, παράγκες (αυτοί στα Βίλλια κ.ά.), άστεγοι και ξεχασμένοι άνθρωποι. Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στις πυρκαγιές σε οικίες από μέσα θέρμανσης- ένα μεγάλο, απάνθρωπο, διαρκές έγκλημα, σε βάρος συνανθρώπων μας, Ελλήνων και άλλων. Ένα έγκλημα, εν έτει 2020...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φυσικά και από φωτιές και απ' ό,τι άλλο θες.
https://www.efsyn.gr/.../221067_stin-ygeia-ton-mnimonion
Στην... υγειά των μνημονίων!
Stylianos Gabriel
Φιλελεεινοί Φιλελέλληνες!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Απ’ αυτή τη λαίλαπα των καλλιτεχνών, που θέλουν να μας ψυχαγωγήσουν από τα σπίτια τους..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Hatziarseniou
Αφού "σατιρίζει" γριές και ομοφυλόφιλους , δεν προλαβαίνει για κάτι άλλο ��
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και ο Πανούσης τα ίδια έκανε - και μετά πήγαινε στα γκέι πράιντ για να εξιλεωθεί.
Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
έτσι α-κρι-βώς.
Vagelis Skiadas
Τι τέλειο plot twist ήταν αυτό....
Μπράβο!!
Alekos Morianopoulos
Έλεος ...ως αιγυπτιωτης, νισαφι με τους αλήτες
Panos Poul
Ο Μαυριδης πρεπει να προταθει για νομπελ.
Alekos Tzanetos
Λαυρέντης Μπέρια ...εμετός
Nikos Gkikas
Εγώ ευχαρίστως θα ακολουθούσα τον Μητσοτάκη, ακόμα και στη θάλασσα του Αλεποχωρίου. Αρκεί να περπατήσει εκείνος πρώτος στη θάλασσα.
(#nohope)
Stylianos Gabriel
Βούρκωσα!!!
Σχόλια από το fb σχετικά με τον Dieter Reith...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Εγώ με το Love and Fantasy (1978) είχα παθει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, πιο καρεκλάτο, αλλά κι αυτό εξαιρετικό.
https://youtu.be/EL9mZUlek0Y
Pace-Maker
Stylianos Gabriel
Εγώ εχω το "Hammond Explosion" με φοβερές διασκευές και τρομερά original το έχω "λιώσει" το βινύλιο γι'αυτό και το ψηφιοποίησα για να μη διαλυθεί.Φοβερός μαέστρος ο Dieter και με πολύ καλούς συνεργάτες.
Σχόλια από το fb σχετικά με το τραγούδι του Κώστα Γανωτή...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Μιμηση Σαβοπουλου...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ό,τι να΄ναι. Για να μιμηθείς κι εσύ το Σαββόπουλο να δούμε τι θα γράψεις; Και δεν εννοώ εσένα, αλλά τον καθένα.
Dimitris Lampos
ο Σαββόπουλος δεν έγραψε ποτέ τίποτα τόσο ξεκάθαρο
Σταύρος Καρτσωνάκης
δεν τολμώ να γράψω τη γνώμη μου εδώ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορείς να γράψεις από "είναι μαλακία", μέχρι "είναι αριστούργημα". Όλα τα άλλα απαγορεύονται.
Σταύρος Καρτσωνάκης
τον ξερω τον Γανωτή και τον εκτιμώ αλλά το τραγούδι δεν μου άρεσε και ειδικά οι στίχοι του, τους θεωρώ πολύ ευπρόβλεπτους
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ το κρίνω σαν τραγούδι, συνολικά, όχι σαν στίχο. Ξέρω κι άλλα τραγούδια με τέτοιους στίχους, αλλά δεν ακούγονται. Αυτό σε παρασύρει. Εμένα δεν με ενοχλούν οι στίχοι. Πρέπει να γράφονται και τέτοιοι στίχοι, μπρούτοι, αρκεί το συνολικό αποτέλεσμα να μετράει.
Σταύρος Καρτσωνάκης
μουσικά έχει ενδιαφέρον και συμφωνώ με τα όσα έγραψες στο αρχικό σου σχόλιο ότι άνετα θα στεκόταν και έξω, απλώς , ξέρεις, ο καθένας μας εστιάζει και αλλού τελικά όταν ακούει μουσική, για μένα είναι η αρχή και, πολλές φορές και το τέλος, ο στίχος, αυτή είναι μια μεγάλη κουβέντα βέβαια, υπάρχουν τραγούδια με ασήμαντο στίχο (όλο το rock&roll ας πούμε) που μουσικά όμως σε 2 λεπτά στέκονται και σήμερα, αλλά ασφαλώς προτιμώ τον ντύλαν, έχω καταλάβει όμως γιατί αυτή την κουβέντα την κάνω χρόνια ότι η μεγάλη πλειοψηφία στέκεται στη μουσική. Οποιος καταφερει να τα ισορροπήσει όλα και να έχει και απήχηση στο χρόνο και το κοινό το έργο του (βλ. pink floyd, beatles π.χ. ;ή Χατζιδάκις/ Ζαμπέτας/ Τσιτσάνης ) (ενδεικτικά τα ονόματα) περνά στην αθανασία
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το rock n' roll δεν έχει ασήμαντο στίχο. Ο Τσάκ Μπέρι π.χ. ήταν μεγάλος λαϊκός ποιητής, και με θέματα πολύ προχωρημένα για την εποχή του.
Σταύρος Καρτσωνάκης
μιλάμε για τον κανόνα, όχι για τις εξαιρέσεις, και οι coasters που λατρεύω έχουν κοινωνικό στίχο 100 χρόνια μπροστά αλλά είναι η εξαίρεση
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και άλλοι πολλοί είχαν εξαιρετικό στίχο (Έντι Κόχραν, Τζιν Βίνσεντ κ.λπ.).
Vassilis Serafimakis
Διαγραφή"Well, I called my congressman and he said 'whoa!'/
'I'd like to help you son but you're too young to vote'!"
Δηλαδή τι περισσότερο θέλομε; 20 χρονώ νεαρός! :-)
Σοφια Μαυρομανωλακη
Που τ βρηκες? ������ξερω ολο τ σκηνικο ...εξοχος ο Κωστας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχει στο YouTube από χρόνια.
Γιατί γελάς όμως; Δεν κολλάει το γέλιο σ' αυτά που γράφω.
Σοφια Μαυρομανωλακη
ναι ναι αλλα ο.κ μονο ������καποιος π ξερει ν ακουει μουσικη τ ψαχνει αυτα
χαρηκα που τ ειδα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
οκ, αλλά το γέλιο παραπέμπει αλλού, καλύτερα βάλε λάικ
Σοφια Μαυρομανωλακη
σε τετοια κολλας?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ναι, δεν είναι σωστό το γέλιο, κάνε μου τη χάρη και άλλαξέ το, βάλε λάικ ή μη βάλεις τίποτα, όχι γέλιο - δεν κολλάει
Alekos Morianopoulos
Παιδιά είναι πολύ ωραίο και επίκαιρο -κι ας μην έχουν περάσει χρόνια. Φυσικά καμία σχέση με τον Δ.Σ.
Το αναδημοσιεύω.
Nicholas Hatziyiannis
Αν δεν το άκουγα, θα νόμιζα ότι ήταν Γενιά του Χάους το '86
Dimitris Panagiotidis
συντελεστές ξέρουμε?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κώστας Γανωτής 12χορδη, Αλέξανδρος Παρασκευόπουλος μπάσο, Δημήτρης Μπαρμπαγάλας ηλεκτρική
Adrianos Nonis
ωραιος,κατι σαν μιξη Σαβοπουλος με Ασιμο χωρις να παραπεμπει σε φτηνη απομιμηση ομως...
Vagelis Avgidis
πολυ καλο πραγματικα!!
Panos Padazo
Είναι πολύ δυνατό.
Σχόλια από το fb σε σχέση με τις ελληνικές κινηματογραφικές επιλογές του Γιάννη Οικονομίδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέρα Βασιλείου-Πέτσα
''Ουρανός'' του Τάκη Κανελλόπουλου;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Προηγείται η Εκδρομή.
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Οπωσδήποτε!
Spyros Zoupanos
θβ γης μαδιάμ ΤΟ αριστούργημα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο πρώτος πράκτορας μ' αρέσει περισσότερο. Αλλά το Τύφλα Να'χει ο Μάρλον Μπράντο είναι το καλύτερό του για μένα - και σαν κωμωδία και σαν ταινία με ευρύτερο νόημα σε σχέση με το τι σημαίνει διασημότητα στην κοινωνία κ.λπ.
Mike Beles
Η καλυτερη Ελκηνικη ταινια -εβερ-ειναι το ΕΤΕΡΟΣ ΕΓΩ.-Αν και δεν παιχτηκε ποτε στους κινηματογραφους-μονο στο youtube-Επιπεδου ΧΙΤΣΚΟΚ..και εκτος των παντοτεινων κουλτουρε κυκλωμάτων.και λοιπων.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εδώ γράφω μια γνώμη...
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../mik-facebook-80.html
MIKΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 80
Bill Orb
γούστα είναι αυτά βέβαια, αλλά για μένα και η ταινία και το σήριαλ ήταν μεγάλες πατατες
Lefteris Karkas
Και γιατί όχι, ο " Ουρανός " του Κανελλόπουλου, ή το " Όλα είναι δρόμος " του Βούλγαρη; Να πω την αλήθεια αυτές τις δύο μαζί με τον "Δράκο " του Κούνδουρου περίμενα να τις δω στη λίστα του. Με αποζημίωσε όμως με τους " Απέναντι " του Πανουσόπουλου ( μια αιώνια μοντέρνα ταινία!) , και την "Ακρη της πόλης " του Γιάνναρη που μας πήρε λίγο τα μυαλά όταν βγήκε..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Βούλγαρης με τίποτα στη 12άδα - καμμία. Είμαι λίγο σκληρός με το Βούλγαρη. ��
Πολύ δυνατό το Από την Άκρη της Πόλης.
Lefteris Karkas
γούστα είναι αυτά. Τον βρίσκω πολύ τρυφερό. Μην σας επηρεάζουν τυχόν στραβοπατήματα ( "Ψυχή βαθειά " , "Νύφες ").
ο Γιάνναρης είναι ο δικός μας Quentin Tarantino ( και καλύτερος στη ματιά του ως ντόπιος!).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μου αρέσει το Προξενιό και το Χάππυ Νταίη - χωρίς να τρελαίνομαι για κανένα. Καλός είναι και ο Αρμένης στο επεισόδιο με το Βιετνάμ.
Lefteris Karkas
Το "Βιετνάμ" ,οι ατάκες, ο χαρακτήρας, ειναι μέρος πια του συλλογικού μας υποσυνείδητου. Αυτό κάτι λέει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι λίγο καρικατούρα αυτό το επεισόδιο σε σχέση με τη ζωή των σκυλάδων, αλλά ok. Σε κάθε περίπτωση είναι ένας διαφορετικός Βούλγαρης. Τα άλλα δύο επεισόδια όμως είναι πολύ κατώτερα (το επεισόδιο με τον Βέγγο είναι κακό) κι έτσι η ταινία γενικά δεν λέει.
Lefteris Karkas
το επεισόδιο με τον Βέγγο έχει μια βαθειά ποιητική σκηνή ( οταν η πρώην ερωμένη του βιολόγου(;) τον βλέπει με τη νέα του γυναίκα). Γι' αυτά τα μικρά διαμαντάκια αγαπάω την ταινία.
Vassilis Serafimakis
έτσι, με αδίστακτη ειλικρίνεια και εμμονή στην ακριβολογία γίνεται γιά μένα η κριτική που έχει ενδιαφέρον.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../12-ellinikes-tainies-poy-o...
12 ελληνικές ταινίες που ο Γιάννης Οικονομίδης έχει στην καρδιά του
Panagiotis Kourliouros
Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας, Η Φωτογραφία, Άδικος Κόσμος, Μάθε Παιδί Μου Γράμματα, Η Κάλπικη Λίρα και πάρα πολλές ακόμα. Ευτυχώς υπάρχει μεγάλη παρακαταθήκη.
Αλέξανδρος Κατσαούνης
ΔιαγραφήΕγώ θα έβαζα και κανενα με τον Λογοθετίδη. Αλλα δεν ξέρω ποιο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Ήρως με Παντούφλες, με διαφορά.
Alex Goulielmos
Ο "Βασιλιάς" είναι καλή ταινία μετά το 2000
https://www.youtube.com/watch?v=oE5N9LBnpEE
Ο Βασιλιάς (2002) / Νίκος Γραμματικός / HD
Nikolaos Kotsovos
Μ όλο το θάρρος κάπου χωράει κι <>> επίκαιρο
Patritsopoulos Nikos
λουφα και παραλλαγη του Περακη και το ρεπο του βαφεα,ενταξει και μπακαλογατος
και τα παιδια του Κρονου του Κορρα και το δεντρο που πληγωναμε του Αβδελιωτη
Harry Gordon
Και εναν Νικολαιδη ρε παιδια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Την Πρωινή Περίπολο, αλλά όχι για την 12άδα.
Athanasia Tentolouri
Ο Νικολαιδης ψιλοχιπστεριζε <3
Conta Dina
Γραμματικός; το «Μπλουζ με σφιγμένα δόντια»; Τορνές και Κανελλόπουλος; ώς χαρακτηριστικές για την ηθογραφία μιάς εποχής «Το τελευταίο ψέμμα» και «Το κορίτσι με τα μαύρα». Αλλά και εκτός κάθε συναγωνισμού, «Το ξυπόλητο τάγμα»
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πάνω στη δική σου υπευθυνότητα, την υπευθυνότητα των πολλών, την προερχόμενη από την παιδεία, την κουλτούρα και την κοινωνική ευθύνη τού καθενός..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAdrianos Nonis
το θεατρο του παραλογου
Nikos Gkikas
Εδώ δεν παρέτειναν, 2-3 ώρες έστω, το ωράριο λειτουργίας των τραπεζών και φώναζαν στους 80χρονους να ανοίξουν ebanking.
(νομίζω αυτό κερδίζει την απαγόρευση για το κολύμπι στο διαγωνισμό βλακείας, είναι λίγο πιο critical το πεδίο, γι αυτό)
Σχόλια στο fb περί Καραμουρτζούνη...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Karampeazis
Καλύτερα την βγάλανε οι κουμπούρες πάντως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε, ναι!
Vassilis Serafimakis
Δεν θυμάμαι ο Καραμουρτζούνης ήταν επίσης εκείνος που καμάρωνε εκείνη την εποχή ότι είναι ο Έλληνας που πληρώνει τα πιό πολλά στην Εφορία. (Δηλ ότι έβγαζε πολλά λεφτά και τα δήλωνε όλα.)
Panagiotis Syros στον Vassilis Serafimakis
στα 70s-80s αυτο ελεγε ο Μουζακης των κλωστων πεταλουδας/DMC
Vassilis Serafimakis
μπορεί να ήταν αυτός, δεν θυμάμαι. (Θυμάμαι την ηχητική διαφήμιση στα σινεμά γιά την κλωστή του!)
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Εκ των υστέρων άρχισαν ορισμένοι κονδυλοφόροι να τον ψιλοπαίζουν.. κατόπιν εντολής; Που να ξέρω...
Σχόλια από το fb περί Δοξιάδη κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
μυστηριος τυπος, έχει κάνει μια παρέμβαση σε ενα σπίτι δίπλα μου εξαιρετική. Θα ήθελες να μιλήσεις μαζί του Φώντα γενικα?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι, με τίποτα Νίκο. Γιατί έχω γράψει διάφορα και θα με κυνηγήσει, έτσι και το ψάξει. Μόνο για τον Ντόνοβαν θα ήθελα να τον ρωτήσω ένα-δυο πράγματα, αλλά τα ψιλοβρίσκω και από αλλού.
Nikos Kouteris
οκ , θα είχε ενδιαφέρον πάντως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μόνο αυτά έχουν ενδιαφέρον - να κουβεντιάζεις με τα alter ego σου - αλλά θα πρέπει να ικανοποιούνται και ορισμένες συνθήκες.
Aris Karampeazis
Δεν πρόσεξα τα εισαγωγικά που έχεις στην πρώτη παράγραφο και κάπως ταράχτηκα στην αρχή
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εν τω μεταξύ τη μόνη μέρα που εγώ πάω εκκλησία τη Μεγάλη Βδομάδα είναι τη Μεγάλη Τετάρτη (που δεν πάει ο Δοξιάδης), επειδή τότε ακούγεται, στην αρχή, το ψυχεδελικό τροπάριο "Ότε οι ένδοξοι μαθηταί". Το ακούω και φεύγω... ��
Haris Mavridis
Εκλπληξη (παράξενη) αυτη η έκκληση στην εκκλησία.
Win Berry
Πάντως δεν είναι τόσο ασύνηθες επιστήμονες να έχουν έντονη θρησκευτική πίστη. Το ερώτημα είναι πόσο κοντά ήταν όντως ο Δοξιάδης σε χίπηδες, ψυχεδέλεια κτλ. Η χωροχρονική σύμπτωση δεν αρκεί• όλο και κάτι θα τσίμπησε από την όλη υπόθεση βέβαια, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ να είχε σοβαρή εμπλοκή. (γιατί είναι "υλιστικά μαθηματικά" οι πιθανότητες; νομίζω είναι από τους πιο "υπερβατικούς" κλάδους τον μαθηματικών• επίσης η διαίσθηση παίζει πολύ στις πιθανότητες, π.χ. ακόμα και άτομα που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα περί θεωρίας πιθανοτήτων απαντούν συχνά σωστά από διαίσθηση π.χ. στην ερώτηση πόσο πιθανό είναι να φέρει το ζάρι 3)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν θα σου πω τώρα για τα μαθηματικά, γιατί θα μπλέξουμε. Θα σου πω μόνο πως αυτή η φωτογραφία σ' αυτό το διάσημο άλμπουμ του Ντόνοβαν από το 1969 είναι τραβηγμένη από τον Δοξιάδη.
Win Berry
καλά σοβαρά;;; δεν το ήξερα...πάντως από αυτά που γράφει/λέει τώρα, δίνει την εντύπωση πέρασα και δεν ακούμπησα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΣαν νέος της εποχής είχε κάποια σχέση και μάλιστα εκ του σύνεγγυς. Την αδελφή του την είχαν παντρέψει ο Λένον με τον Ντόνοβαν.
Εύα Αθανασοπούλου
είσαι ένας!!! Πού τα χεις ξετρυπώσει όλα αυτά!!!! Και εύγε που τα θυμάσαι! Εμένα ο παλιός σκληρός έχει άνοια και Πάρκινσον μαζί!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εύα διάβασε αυτό το άρθρο, αν έχεις χρόνο, για να δεις πόσα έχω... ξετρυπώσει σε σχέση με το θέμα (με την αδελφή του Δοξιάδη κ.λπ.)
https://www.lifo.gr/.../o-tzon-lenon-kai-i-gioko-ono-stin...
Ο Τζoν Λένον και η Γιόκο Όνο στην Αθήνα, τέτοιες μέρες πριν από 50 χρόνια
Χρήστος Πριτσαπίδουλας στον Win Berry
ο κύριος αυτός απλώς με τα λεφτά του μπαμπάκα γευόταν καταστάσεις που μετά τις εμπορευόταν. Έξυπνο αλλά και μονότονο. Δυστυχής άνθρωπος...
Αλέκος Βαρβέρης
Έτσι είναι η Ζωή, μιγαδική και όχι "καθαρή" & ασπρόμαυρη. Συν-αμφότερη. Έτσι ήταν πάντα. Αυτές οι ζωτικές αντιφάσεις τροφοδοτούν και την αναζήτηση μια Άλλης επαναστατικής σκέψης. Οι γραμμικές προσεγγίσεις δρουν καθηλοτικά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχει ενδιαφέρον στις αντιφάσεις - και εξαρτάται και από το άτομο, και από το για τι είδους αντιφάσεις συζητάμε. Πάντως συχνά το αποτέλεσμα είναι "σούπα".
Αλέκος Βαρβέρης
Παρά τον υπαρκτό κίνδυνο την "προτιμώ" από τις ολοκληρωτικές λογικές & και τις αντίστοιχες του τύπου "οι δικοί μας" και οι δικοί τους".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν γίνεται να τα έχουμε καλά με όλους. Πάντα θα υπάρχουν οι "εμείς" και οι "άλλοι".
Αλέκος Βαρβέρης
Ποιος είπε "καλά με όλους". Αυτό που τίθεται είναι να αλλάξουν τα κριτήρια. Από τα "γρμμιτζίδικα" σε σύνθετα. Τότε το εύρος των φίλων (με πολιτικούς όρους) αποκτά άλλες διαστάσεις, ικανές από μόνες τους να κάνουν το πρώτο βήμα μιας ανατροπής αντιλήψεων και μιας νέας προοπτικής. Εκτός κι αν έχει κάποιος το "αλάθητο" λέγοντας την μαγική λέξη "αριστερός" ή "αναρχικός" κ.λπ. Πάμε για άλλα. Έχει ήδη ξεκινήσει από καιρό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχουν αλάθητα, αλλά με κοσμοθεωρίες σαν αυτές των φιλελέδων π.χ. εγώ δεν μπορώ να συνεννοηθώ. Τις σιχαίνομαι.
Αλέκος Βαρβέρης
Εδώ είναι το Ζήτημα. Εκτός από το γνωστό, στο οποίο συμφωνούμε, δηλαδή πέρα από τον φιλελευθερισμό υπάρχει και το μετά την αριστερά. Δεν μπορεί πλέον τίποτα επαναστατικό να ανθίσει στην πολιτική της πλατφόρμα. Αναφέρομε στην υπέρβαση της κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί.
Vassilis Serafimakis
Ο πατέρας μου υπήρξε κομμουνιστής μέχρι τέλους και πήγαινε στην εκκλησία τακτικά να ακούσει τις ψαλμωδίες που τού αρέσανε. Ουδέποτε προκάλεσε. Σεβόταν πάντα το τελετουργικό, έχοντας έναν έμφυτο σεβασμό στο ανθρώπινο τελετουργικό γενικά, κάτι που ως στάση μόνο μέσα από το ιαπωνικό σινεμά και την παρεπόμενη κουλτούρα αποκρυπτογράφησα.
Φυσικά ήταν άθεος. Θα μπορούσε όμως να έχει πει αυτά που λέει κι ο Δ (γιά το πότε πηγαίνει εκκλησία). Ως γιατρός βεβαίως θα έβραζε μέσα του με την ανεύθυνη στάση τής Εκκλησίας και την δειλή στάση τής κυβέρνησης.
Ntinos Dimatatis
Tον γνώρισα πριν αρκετά χρόνια σε ένα ξενοδοχειο στα Γιάννενα.Ηταν ευγενικός και φιλικός .
Θανάσης Αντωνίου
Καλησπέρα φίλε. Η θρησκευτική δεν είναι η μόνη αντίφαση που βιώνει αυτός ο άνθρωπος. Όσο μάλιστα θα μεγαλώνει, τόσο πιο αντιφατικός θα γίνεται και άρα, αντιπαθητικός- σε μένα τουλάχιστον.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Όταν γερνάει ο άνθρωπος ακουμπάει στο Θεούλη και ψιλοηρεμεί.
Mike Beles
και Μεγας σκηνοθέτης...χαχαχαχ χοοοο
Takis Psaltis
υπάρχει μια άποψη για τη μουσικότητα των λειτουργιών της Μ εβδομάδας, που αγγίζει και μη πιστούς.... πχ της μεγάλης δευτέρας.... και είναι προτιμότερη η live εκδοχή της ��.... αυτό χωρίς να αμφισβητώ το νόημα της ανάρτησης σου ..... τα δε περί νηστείας όντως δεν κολλάνε με το γενικότερο ύφος του......
Σχόλια από το fb στο ποστ περί μασκών, γαντιών κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolaos Nikolopoulos
Σήμερα το πρωί ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου είπε ότι η μάσκα σε δημόσιους χώρους είναι απαραίτητη. Επίσης ότι μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Τώρα ο Τσιόδρας μας είπε το βράδυ ότι ούτε μάκα να φοράμε ούτε γάντια, μήπως πάμε σε μια ανοσία αγέλης;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για την μάσκα έχω ακούσει τελείως αντικρουόμενα επιχειρήματα και δεν έχω σχηματίσει γνώμη. Εγώ δεν φοράω για δικούς μου λόγους.
Σοφια Μαυρομανωλακη στον Nikolaos Nikolopoulos
αυτο συναγεται Νικο...κατ ουσιαν τι ειπε πισω απ τις "γραμμες" ?"Φορατε-μη φορατε"..."συνισταται -δεν συνισταται" συνεπως κ κατοπιν αυτων των ακριβεστατων οδηγιων καποιοι θα φορουν καποιο οχι..οχι μονο δηλ επιβεβαιωνει το herd immunity κ social distancing αλλα τ τοποθετει κ χρονικα(τ δινει χρονικο οριζοντα) γνωριζοντας πολυ μα παρα πολυ καλα οτι προσρατευονται σαφως περισσοτερο αυτοι που κανουν χρηση...συνεπως στα πλαισια της επιλογης ανοσιας της αγελης γτ αυτο εφαρμοζουν αναμφιβολα ...δημιουργει δ αυτου τ τροπου ακομη μια μικρη ταυτοχρονη ανασχεση κ διασπορα ...χμμ παγκοσμια πρωτοτυπια ...μπορω να τ κατανοησω ως τακτικη οποιασδηποτε αλλης ειδικοτητας ..για την ιατρικη ομως αυτο που κανει κ μαλιστα μ αυτον τον απαραδεκτο επιστημονικα τροπο ...συνιστα "επιστημονικη αλητεια"
το γεγονος των περιοριστικων μετρων χωρις κανενα αλλο μετρο απαντα αποκλειστικα στο herd immunity κ οχι στο flattering the curve
Spyros Diastimikos
Το στρίψανε μάλλον γιατί τελειώνουν τα αποθέματα (όπως και τα γάντια που κλείνουν τα εργοστάσια στη Μαλαισία) και προτεραιότητα έχει το ιατρικό προσωπικό. Και προφανώς δεν το λένε στα ίσια και προσπαθούν να "στρογγυλέψουν". Με το πες-ξεπές ζούμε ένα πρωτοφανές εγχείρημα χειρισμού της κοινωνίας που εξυπηρετεί πάντα πώς να βγάλουμε την επόμενη μέρα όπως βολεύει το "σύστημα". Το σωστό πάντως, είναι να φοράς και από τα δύο με τον ορθό πάντα τρόπο και στις ενδεδειγμένες συνθήκες.
εφη παναγιωτου
Τα γάντια είναι πολύ επικίνδυνο να τα φοράς εάν δεν τα βγάζεις κ τα αλλαζεις κάθε φορά που αγγιζεις ένα αντικείμενο ή επιφάνεια. Γι'αυτό καλύτερα να μην τα χρησιμοποιούμε.στα σούπερ μάρκετ οι υπάλληλοι που φορούν τα ίδια γάντια για ώρες είναι εστία μολύνσεως για τους ίδιους κ τους υπολοιπους.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και αυτό εννοείται. Πως είναι μιας χρήσης. Πας κάπου, γυρνάς, τα πετάς.
εφη παναγιωτου
χρειάζεται πολύ σχολαστικότητα.η πιο συχνή επιπολαιότητα συμβαίνει με άγγιγμα κινητού μας ενώ φοράμε γαντια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το κινητό το έχω μονίμως στο σπίτι. Ποτέ δεν το παίρνω μαζί μου έξω. Για πολλούς και διαφόρους λόγους. (Εννοώ αυτή την εποχή).
Epameinondas William Katanas
τα γάντια μια χαρά μπορείς να τα απολυμανεις με αντισηπτικό όπως τα χέρια σου .
Είναι πιο ασφαλές να πας στο ΑΤΜ με γυμνά χέρια παρά με γάντια ?
Nikos Gkikas
Δε σου κάνει εντύπωση που κάθε απόγευμα
κο(μ)πιάζει, όταν διαβάζει το ανακοινωθέν? Εγώ αυτό το πάθαινα σε σχολικές γιορτές. (επειδή έπρεπε να απαγγείλω κείμενα που δεν είχα γράψει ο ίδιος)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν τον παρακολουθώ. Διάβασα στα σάιτ αυτά που είπε για τα γάντια.
Vassilis Serafimakis
Το τρακ εξηγείται. Εχομε δίπλα του τόν πολιτικό να κάνομε σύγκριση. Είναι φανερό ότι ο Τσιόδρας δεν έχει το επικοινωνιακό, το λούστρο, και τον λόγο κάποιου συνηθισμένου με το να μιλάει σε μεγάλο κοινό. (Οι πολιτικοί είναι ερωτευμένοι μ'αυτό - όχι απλά συνηθισμένοι.)
Τάκης Σπετσιώτης
έλα βρε σεις, τον φάγατε τον άνθρωπο- συμπαθής και ψύχραιμος είναι, μπροστά σ' όλα αυτά τα επιστημονικής φαντασίας που ζούμε ως πραγματικότητα.
Nikos Gkikas στον Τάκης Σπετσιώτης
καλημέρα. ��
Τάκης Σπετσιώτης στον Nikos Gkikas
πού είσαι ωραίο παιδί; και τι ωραία γλώσσα στην Διαθήκη του δολοφόνου'' καλημέρα-
Dimitris Panagiotidis
μια χαρά τα λες. Κι η μάσκα μια χαρά είναι, απλώς προσπαθούν να έχουν επάρκεια γι αυτούς που τις χρειάζονται. Δεν το λένε έτσι όμως
κουτοπονηριές δηλ
Kosmas Vassiliou
Διαγραφήκαι υποτίμηση της νοημοσύνης μας.
Eliana Kassid
Πάντως η Ταϊβάν που είχε πάρει χαμπάρι πολύ νωρίς τι γίνεται στην Κίνα και με γνώση από τον προηγούμενο σαρς οι μάσκες είναι υποχρεωτικές...
Stathis Nikokavouras
στην γαλλια απαγορευεται να βγεις εξω χωρις μασκα..νομος του κρατους..
Epameinondas William Katanas
Τ αφεντικά του τα σκατωσανε με τις προμήθειες υλικών κ σαν καλος παπαγάλος μας λέει μη βάζετε μάσκες μη βαζεται γάντια δε φτάνουν για όλους .
Giorgos Stamatelos
Ο Τσιόδρας, έχω την αίσθηση, θα μπορούσε να ήταν ένας φοβερός μπαλαδόρος, ένα καταπληκτικό δεξί εξτρέμ, διεθνής, με πολλές συμμετοχές στην Εθνική Ελλάδος, πλην όμως ατύχησε.
Maria Aeraki
Αυτά τα πέντε δράμια ψάχνω Χρόνια τωρα
Ανδρεας Σουτης
Βάλεις δε βάλεις γάντια, μια μέρα θα ποθάνεις
Mary Dalakou
Κι' εγώ μόνο γάντια καί για την περίπτωση που αναφέρεις.....για ηλίθιους μας περνάει, ναι!
Chara Tselepi
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.
Thodoris Rammos
Από τις μέχρι τώρα δημοσιευμένες μελέτες σε ιατρικά περιοδικά το 30% είναι ασυμπτωματικοί φορείς, πράγμα που κάνει απαραίτητη την μάσκα (και ίσως γυαλιά) σε χώρους με συγχρωτισμό. Τα γάντια δεν προσφέρουν κάτι. Όχι χέρια στο πρόσωπο. Ένας συνειδητοποιημένος μπορεί να μη βάλει τα χέρια στο πρόσωπο. Τον διπλανό σου (που δεν αποφεύγεται) δεν μπορείς να τον αποτρέψει να μη βήξει μπροστά σου. Το οτι δεν υπάρχουν μάσκες ή διοχετεύονται αλλού είναι ένα πρόβλημα που φαίνεται ότι δεν μπορεί να το διαχειρισθεί ο Τσιόδρας.
Dimitris Metaxas
Τσιοδρας!!- Τσιόδρας!-Τσιοδρας!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Με αυτά τα θλιβερά και άθλια, που συνέβησαν χθες στο Γιούρογκρουπ,..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Εντάξει λόγω τής οικονομικής πολιτικής που επιβάλλει η Ευρωζώνη να μένουν άνθρωποι άνεργοι, να καταστρέφεται το κράτος πρόνοιας, να κλείνουν επιχειρήσεις, να δημοπρατούνται σπίτια, κτλ - έχουν κι αυτά σαφείς πλην όμως έμμεσες βλαβερές επιδράσεις στην υγεία τών ανθρώπων, που συχνά αφορούν και θανάτους.
Εδώ όμως έχομε να κάνομε άμεσα, απευθείας, με θανάτους και μάλιστα μαζικούς - εφόσον τώρα μία χώρα με παγκοσμίου επιπέδου οικονομική δύναμη όπως η Ιταλία δεν τα βροντάει κάτω να σηκωθεί να φύγει, τότε δεν έχομε καμμία ελπίδα.
Και μάλιστα εποχή που η Ιταλία, γιά πολλούς λάθος λογους, κυβερνάται από ένα σχήμα υποτίθεται "ευρωσκεπτικιστικό" αν όχι αντιευρωπαϊκό, και πάντως σίγουρα όχι ευρώφιλο. Φανταστείτε να ήταν κάποιοι άλλοι δηλαδή. Κι όμως κι αυτοί υποκύψαν στον εκβιασμό και δεχτήκανε να παλέψουν κατά τού ιού αυξάνοντας το δημόσιο τους χρέος σε ξένο συνάλλαγμα. Ιδρυματοποίηση!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γελοίοι οι Ιταλοί (για Κόντε και λοιπούς λέμε). Με κάτι τέτοια βγαίνει από μέσα σου το "καλά να πάθουν", όσο απάνθρωπο και ν' ακούγεται.
Vassilis Serafimakis
Λυπάμαι πολύ γιά τον απλό κόσμο στην Ιταλία.
Το μόνο θετικό είναι ότι ξεφτιλίστηκαν οι θρασύδειλοι τής Ιταλικής ακροδεξιάς που κυβερνάνε, οι διάφοροι Σαβίνι. Μπουφόνοι κανονικοί!
Γύρω στο 2010/11 που το δημ.χρέος τής Ιταλίας ήταν 1,7 τρισ ήμουνα ο βλάκας σχεδόν σίγουρος γιά δύο πράματα - ότι θα βγεί η Ιταλία διότι τέτοιο χρέος ήταν αδύνατον να κρυφτεί κάτω απ'το χαλάκι και μαζί θα βγούμε κι εμείς, δηλ θα μάς αφήσουν να φύγομε, διότι η εναλλακτική πορεία περιείχε ανγκαστικά τρομερή βαρβαρότητα! Κι όμως οι Ευρωζωνάρχες αποδείχτηκαν κανονικοί τοκογλύφοι - αδίστακτοι, αιμοβόροι τοκογλύφοι με κοστουμιά σινιέ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν είναι ποτέ δυνατόν φασίστες να ανατρέψουν μία φασιστική πολιτική.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μόλις σήμερα συνειδητοποίησα, έτσι ξερά και απόλυτα, τι σημαίνει κρίση, επαγγελματική να πούμε."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLampros Papalexis
Και ίσως να είναι το καλό σενάριο το ''Καλό Φθινόπωρο'',προβλέπεται πίκρα, πείνα και ξηρασιά χειρότερη από αυτή που ζήσαμε τα τελευταία 10 χρόνια μετά το χθεσινό eurogroup
Spyros Diastimikos
Προφανώς και το κύκλωμα του δίσκου είναι στο απόλυτο μηδέν. Ταχυδρομεία γιοκ, δισκάδικα-παζάρια κλειστά... Απορώ πώς υπάρχουν ορισμένοι που αναγγέλουν νέες κυκλοφορίες (σήμερα μου ήρθε μία από ελληνική εταιρεία για την ...επόμενη εβδομάδα). Να δω από πού και πώς θα παραλάβουν τις παλέττες.
Takis Psaltis
και καλά οι χομπίστες..... υπάρχουν άτομα που βγάζουν το ψωμί τους από discogs, bandcamp κλπ... ειδικά στην αμερική....
Sakis Bwanas
Νομίζω πλέον ταχυδρομείο υπάρχει για Γαλλία Βέλγιο Γερμανία και Αλβανία
George Giannopoulos
Να ευκαιρία να τσεκάρεις το ινμποξ και να δεις τα δυο που έχω στείλει εκεί .Το ένα μάλιστα τωρινό. Δυστυχώς δεν μπορώ να στείλω σε φυσική μορφή..
Antonis Tsoukatos
Εγώ πάλι νομίζω ότι θα κινηθεί πολύ η κατάσταση ποστ-κορονοϊού και μετά δε θα προλαβαίνουμε να ακούμε...
Επίσης, πολλοί μουσικοί τώρα θα γραφούν τσίτα υλικό και περιμένε του χρόνου τον θερισμό αυτής της σποράς.
Takis Psaltis
έχει πέσει πολύ το e-commerce..... υπολογίζω ένα 80% ....
Sakis Bwanas
Λόγω ταχυδρομικών, οπότε ψωνίσω κάτι από Αμερικανούς, τα στέλνουν σε φίλο στη Νέα Υόρκη και μου τα φέρνει 2-3 φορές το χρόνο που έρχεται. Ένας θεός ξέρει πότε θα τον ξαναδώ...
Δεν το ήξερα για τον John Prine. Τί ωραίος που ήταν! Και ειδικά τα τελευταία χρόνια (για μένα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ρε τζαμαρίσματα που θα γίνονται 'κει πάνω...
Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης
www.badsadstories.blogspot.gr
www.badsadstreetphotos.blogspot.gr