25/4/2020
Με βάση τη λογική του Τσιόδρα και του Μητσοτάκη τίποτα δεν
θα πρέπει να ανοίξει μετά τις 4 Μάη. Ό,τι ίσχυε για τη χώρα στα μέσα Μάρτη,
όταν επιβλήθηκε η καραντίνα ισχύει και τώρα. Ακριβώς «τα ίδια» όσον αφορά στις
καμπύλες, για να μην πω «πολύ χειρότερα», όσον αφορά στην πραγματική διασπορά
του ιού στην κοινωνία, για την οποίαν εξακολουθούμε να μην έχουμε την παραμικρή
εικόνα.
Χωρίς σχέδιο μπήκε λουκέτο τον Μάρτη, με ό,τι αυτό θα συνεπαγόταν για την οικονομική καταστροφή μιας χώρας που στηρίζει την ύπαρξή της στον τριτογενή τομέα, στην παροχή υπηρεσιών, χωρίς σχέδιο θα ξεκλειδώσει η χώρα τον Μάη, επειδή, κατά τους ιθύνοντες, κάποια στιγμή θα πρέπει να λήξει η καραντίνα, για να πάνε τα παιδιά στο σχολείο κ.ο.κ.
Τυχαίες και αδιανόητες κινήσεις, με τεράστιο κόστος για όλους μας, που ελήφθησαν και λαμβάνονται στο πόδι είτε υπό το καθεστώς του πανικού, είτε υπό το καθεστώς της απελπισίας.
Χωρίς σχέδιο μπήκε λουκέτο τον Μάρτη, με ό,τι αυτό θα συνεπαγόταν για την οικονομική καταστροφή μιας χώρας που στηρίζει την ύπαρξή της στον τριτογενή τομέα, στην παροχή υπηρεσιών, χωρίς σχέδιο θα ξεκλειδώσει η χώρα τον Μάη, επειδή, κατά τους ιθύνοντες, κάποια στιγμή θα πρέπει να λήξει η καραντίνα, για να πάνε τα παιδιά στο σχολείο κ.ο.κ.
Τυχαίες και αδιανόητες κινήσεις, με τεράστιο κόστος για όλους μας, που ελήφθησαν και λαμβάνονται στο πόδι είτε υπό το καθεστώς του πανικού, είτε υπό το καθεστώς της απελπισίας.
24/4/2020
Πολύ περισσότερο από τους Pink Floyd, ας πούμε, επηρέασαν το
γούστο μου οι μουσικές που άκουγα στην τηλεόραση στα σέβεντις και που συνόδευαν
συνήθως τα «μας συγχωρείτε για τη διακοπή».
Για όσους δεν τα πρόλαβαν αυτά... να πω πως βλέπαμε στην οθόνη το σήμα της ΕΡΤ ή της ΥΕΝΕΔ, ακούνητο, για κανα τέταρτο, στα καλά καθούμενα, εκεί όπου παρακολουθούσαμε κάτι, οτιδήποτε, και ξαφνικά ακούγαμε κάτι lounge-ιές πολύ ξεγυρισμένες.
Έπεφτε, φυσικά, και το σχετικό βρισίδι από μεγάλους και μικρούς, αλλά στο τέλος μας έμεναν τα trax...
Για όσους δεν τα πρόλαβαν αυτά... να πω πως βλέπαμε στην οθόνη το σήμα της ΕΡΤ ή της ΥΕΝΕΔ, ακούνητο, για κανα τέταρτο, στα καλά καθούμενα, εκεί όπου παρακολουθούσαμε κάτι, οτιδήποτε, και ξαφνικά ακούγαμε κάτι lounge-ιές πολύ ξεγυρισμένες.
Έπεφτε, φυσικά, και το σχετικό βρισίδι από μεγάλους και μικρούς, αλλά στο τέλος μας έμεναν τα trax...
24/4/2020
Βλέπω διάφορους, φίλους, γνωστούς και αγνώστους, που γράφουν
για τα βιβλία, τους δίσκους, τις ταινίες που τους διαμόρφωσαν κ.λπ. Η καραντίνα
έχει ανοίξει τα χρονοντούλαπα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, και από κει μέσα
βγαίνουν... σκελετοί ή και μικρο-θησαυροί καμιά φορά.
Η δική μου γνώμη γι’ όλα αυτά είναι πως τίποτα δεν με διαμόρφωσε ουσιαστικά μετά τα 15 μου ή ακόμη-ακόμη και μετά τα 10 μου. Το γεγονός ότι έμαθα τον Robert Wyatt κάποια στιγμή στα 17 μου, και τον Phil Ochs στα 20 μου, δεν αποτέλεσε καμία «διαμόρφωση» για το γούστο μου, γιατί ήδη άκουγα Θεοδωράκη από τα 9 μου και ήταν λογικό (για μένα) να αναζητήσω και ξένους τραγουδοποιούς, με πολιτική άποψη για τα πράγματα, καθώς μεγάλωνα. Μόνο στα παιδικά ακούσματα (αν μιλάμε για τραγούδια – μα και για ταινίες και για βιβλία ισχύει) δίνω βάση. Και ό,τι γούστο έφτιαξα το οφείλω σε τραγούδια σαν κι αυτό ας πούμε, που το άκουγα όταν βγήκε, το 1975, παιδί ακόμη, από τις διαφημιστικές εκπομπές της Columbia στο ραδιόφωνο τις Κυριακές, και που μου προξενούσε μιαν αδιόρατη έλξη, μαζί μ’ έναν μυστηριακό (παγανιστικό θα τον έλεγα σήμερα) φόβο. Έτσι το «επεξηγούσα» τότε... Και τώρα...
Η δική μου γνώμη γι’ όλα αυτά είναι πως τίποτα δεν με διαμόρφωσε ουσιαστικά μετά τα 15 μου ή ακόμη-ακόμη και μετά τα 10 μου. Το γεγονός ότι έμαθα τον Robert Wyatt κάποια στιγμή στα 17 μου, και τον Phil Ochs στα 20 μου, δεν αποτέλεσε καμία «διαμόρφωση» για το γούστο μου, γιατί ήδη άκουγα Θεοδωράκη από τα 9 μου και ήταν λογικό (για μένα) να αναζητήσω και ξένους τραγουδοποιούς, με πολιτική άποψη για τα πράγματα, καθώς μεγάλωνα. Μόνο στα παιδικά ακούσματα (αν μιλάμε για τραγούδια – μα και για ταινίες και για βιβλία ισχύει) δίνω βάση. Και ό,τι γούστο έφτιαξα το οφείλω σε τραγούδια σαν κι αυτό ας πούμε, που το άκουγα όταν βγήκε, το 1975, παιδί ακόμη, από τις διαφημιστικές εκπομπές της Columbia στο ραδιόφωνο τις Κυριακές, και που μου προξενούσε μιαν αδιόρατη έλξη, μαζί μ’ έναν μυστηριακό (παγανιστικό θα τον έλεγα σήμερα) φόβο. Έτσι το «επεξηγούσα» τότε... Και τώρα...
24/4/2020
«Ταξιάρχαι», «Κασταλία»... ωραία ονόματα για κλινικές!
Ο ένας Ταξιάρχης ήταν ψυχοπομπός, που σημαίνει... μπαίνεις για γιατροσόφια και σε βγάζουν τέσσερις, ενώ η Κασταλία (πηγή) πήρε το όνομά της, λέει, από την μυθική νύμφη Κασταλία, η οποία στην προσπάθειά της να ξεφύγει από τον Απόλλωνα έπεσε στην πηγή και πνίγηκε.
Ο ένας Ταξιάρχης ήταν ψυχοπομπός, που σημαίνει... μπαίνεις για γιατροσόφια και σε βγάζουν τέσσερις, ενώ η Κασταλία (πηγή) πήρε το όνομά της, λέει, από την μυθική νύμφη Κασταλία, η οποία στην προσπάθειά της να ξεφύγει από τον Απόλλωνα έπεσε στην πηγή και πνίγηκε.
Σχόλια από το fb περί Χριστόδουλου Χάλαρη, Χρύσανθου κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
ναι στην παιδικη ηλικια διαμορφωνεται το γουστο μας . τοτε επεμβαινουν δυναμικα τα εξωτερικα ερεθισματα. μετα επεμβαινουμε εμεις συνηδητα για να εμπλουτισουμε κ να αναπτυξουμε
Haroula Nikolaidou
οι λαρυγγισμοί που κάνει στη φωνή είναι ίδιοι με τα "γυρίσματα" της ποντιακής λύρας. έχω πάθει ένα μικρό σοκ...
Σταύρος Καρτσωνάκης
αυτό είναι από τα σπουδαιότερα ελληνικά τραγούδια
Michail Agrafiotis
Φοβερό κομμάτι και ανεπανάληπτος ο Χρύσανθος. Από τον ίδιο δίσκο μ αρεσει και ο "Μαυραϊλής"
Θανάσης Ζελιαναίος
Καλά ποιό βόιδι παραγωγός, ηχολήπτης ξέρω τι σκατά ήτανε που πάει και κόβει ένα ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ τόσο άγαρμπα και ειδικά όταν είναι το καλύτερο του δίσκου και το τελευταίο! Τελειώνει ποτέ ένας δίσκος με τέτοιο τρόπο;
Lefteris Karkas
Είχα μια ιδέα για τον Χρύσανθο, αλλά αυτό το αριστούργημα δεν το ήξερα. Δεν το είχα ξανακούσει. Να ' σαι καλά που το ανέβασες!
Παναγιώτης Φιλιππάτος
Ψυχεδελικος ύμνος. ευχαριστούμε για την ανάρτηση
Patritsopoulos Nikos
το 3ο cd που αγορασα ποτε
Vassilis Serafimakis
Ανακάλυψες τον Robert Wyatt πριν από τούς Soft Machine;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είμαι 100% σίγουρος γι' αυτό. Ίσως είχα διαβάσει πιο πριν για Soft Machine. Πάντως σίγουρα πρώτα αγόρασα δίσκο του Robert Wyatt και μετά Soft Machine.
Patritsopoulos Nikos
Διαγραφήκαι τα παιδικα με το χρυσανθο
Zois Chalkiopoulos
Δροσουλιτες ♥️
στάβλος χιλιομόδι
Τεράστιο έργο.
Haroula Nikolaidou
τι εν τουτο μανούλα μ... <3
Dimitris Papadatos
Τι δισκάρα είναι αυτή
Dimitris Papadatos
Αυτό και τα Πάθη Απόκρυφα
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=uMo_DSpie7k
Χ.ΧΑΛΑΡΗΣ/ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ- ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ .
Stylianos Tziritas
Ο Χάλαρης με καποιο βασικού τύπου managment θα μπορούσε να ακούγεται παγκοσμίως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι γνωστός και έξω πλέον στα psychedelic-folk κυκλώματα.
Stylianos Tziritas
σαφώς αλλα μιλάω και για π
ευρυτερης λογικής ακροατηρια. Κλασσικο παράδειγμα ο Arvo Part
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης έγινε αρκετά γνωστός έξω με τα βυζαντινά CD του, με τις κοσμικές μουσικές του Βυζαντίου. Ιδίως στην Γαλλία.
Despina Paulidou
Είναι από τους δίσκους που, κυριολεκτικά , μουδιάζεις από συγκίνηση.Εκπληκτικος ο Χριστόδουλος Χάλαρης.!!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάτι τέτοια CD πούλησαν και έξω αρκετά, με τρίγλωσσα booklet κ.λπ. https://www.discogs.com/Christodoulos.../release/4821910
Christodoulos Halaris* - Pandora, Vol. II : Music Of The Post-Byzantine High Society
Stylianos Tziritas
εγω προσωπικά με τα βυζαντινά του τον γνωρισα
Σχόλια από το fb περί lounge κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήBill Orb
Εγώ θυμάμαι το popcorn(το τραγούδι εννοώ) όταν έδειχνε το ρολόι πριν ξεκινήσουν οι ειδήσεις
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλα αυτά έχουν καταγραφεί μέσα μας - και μας διαμόρφωσαν μουσικά θέλαμε δεν θέλαμε.
Bill Orb
στα μουσικά διαλείμματα στα 80΄ς θυμαμαι λαιβ απο specials, ian dury, grateful dead, tom petty
Ilias Frantzis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
πες μας στο κουίζ της Γιαννακοπούλου, πόσες ώρες είχες απαντήσει ότι παρακολουθούσες τηλεόραση την εβδομάδα?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έβλεπα εκείνα που έπρεπε να δω. Μέχρι το '85. Μετά και επί της ουσίας δεν ξαναείδα τηλεόραση. Κανα ποδόσφαιρο κι αυτό μέχρι το 2005, και κάτι ψιλοπαπαρίες από δω κι από κει.
Stylianos Tziritas
Είχαν καταπληκτικό υλικο τα μουσικα διαλείμματα των ΕΡΤ-ΥΕΝΕΔ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δούλευαν οι μπομπίνες ασταμάτητα.
ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
Φώντα ξέρεις ποιος έχει γράψει αυτήν την μουσική για την διαφήμιση; https://youtu.be/uP_VkjKny1U
ΠΑΤΙΣΤΑΣ_καλλυντικα ΣΠΑΝΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΣΤΑ 90s
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Βill Conti, Rocky, διάφορες εκδοχές... https://www.youtube.com/watch?v=8lDs4meGp40
Maynard Ferguson - Gonna Fly Now
ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
φχαριστω!
Valadis Terzopoulos
Για κάποιο λόγο εχω συνδέσει αυτα τα δυο απο τοτε
https://m.youtube.com/watch?v=aDwZ-A9o9W0
John Keating - The Unknown Planet
https://m.youtube.com/watch?v=JOJAs7cp0sg
Resonance - OK Chicago
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτό ακουγόταν σε σίριαλ με τον Σίσκο, τη Λέσχη Μυστηρίου.
Konstantinos Pagiatis
https://youtu.be/4c_TNouvjZg
Ποιός έχει γράψει αυτή την μουσική ;
ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Διαγραφήhttps://www.lifo.gr/team/primetime/58360
Δέκα αξέχαστοι (και ξεχασμένοι) μουσικοί τίτλοι εκπομπών της κρατικής τηλεόρασης
Andreas Frogoudakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας...
και η εισαγωγή του baba o Riley των who στους τίτλους αρχής στο "εκείνος και εκείνος"
Patritsopoulos Nikos στον Konstantinos Pagiatis
Elo
Nikos Kouteris
Εγώ με αυτό είχα τσιμπήσει μικρός, αλλα δεν θυμαμαι από που ήταν https://www.youtube.com/watch?v=DfpHoPCkgDg
concorde frank pourcel
Patritsopoulos Nikos
η εκπομπη της ολυμπιακης,οι ουρανοι ειναι δικοι σας
Takis Psaltis
νομίζω χαίρει μεγαλύτερης αναγνώρισης και από τον James Last πλέον ....
Patritsopoulos Nikos
εχω μαζεψει 10αδες δισκους του απο τα μεταχειρισμενα στα 90 ς,λατρευω τα 70ς του
και ο λογος ητνε η υενεδ ,αλλα και η εκπομπη της ολυμπιακης ,μονο που το σημα ητανε F.Pourcel
Haris Mavridis
Ενδιαφερον θέμα και για περαιτέρω διερεύνηση: η "αποκάληψη" των υπεθύνων για αυτές τις μουσικές επιλογές (οχι απλά τα ονόματα αλλά και το background τους)
Patritsopoulos Nikos
zak μεναχεμ
Nektarios Papadimitriou
«μας συγχωρείτε για τη διακοπή». χαχαχα .... που το θυμηθηκες .... ωραιος ��
Ntinos Dimatatis
Μεγάλη επιτυχία και no.I στην Ιταλία το1972 από τους Delirium.
Γιάννης Αποστολάκος
Ακριβώς ΓΑμωτογενικώς ΠαρομοίΩς (ΤΟ)!….
Γιώργος Γιαννόπουλος
https://www.youtube.com/watch?v=cbEf8-8kr4w
Delirium Jesahel Sanremo 1972
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κλεμμένο από εδώ ήταν...
https://youtu.be/RSNIJ5K7wk4
Dambala by Exuma
Sakis Bwanas στον Γιώργος Γιαννόπουλος
και οι Daltons μας όμως πολύ καλοί, ε;��
Michalis Matthaiou
Συμφωνώ απόλυτα.
Patritsopoulos Nikos
το σημα της ραδιοτηλεορασης του περιοδικου
https://www.youtube.com/watch?v=-vCNWopeCqw
Space Cops Are Go
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=LjCHpD1Cgt8
The Peppers – A Taste Of Pepper, A Taste Of Honey (1974)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Sakis Bwanas
Καλύτεροι απ' όλους (δεν κάνω πλάκα). Πάντοτε οι Έλληνες διασκεύαζαν φοβερά. Το ελληνικό Γιεζαέλ είναι πολύ καλύτερο από το πρωτότυπο.
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=DfpHoPCkgDg
concorde frank pourcel
Σχόλια από το fb στο ποστ "Με βάση τη λογική του Τσιόδρα και του Μητσοτάκη τίποτα δεν θα πρέπει να ανοίξει μετά τις 4 Μάη."...
ΑπάντησηΔιαγραφήZak Famellos
Εδώ με μέτρα κ είχαμε διασπορά.. φαντάσου με την άρση τι θα γίνει.. φοβάμαι για τα χειρότερα..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να μη φοβάσαι τίποτα, άμα ακούς Πρωτοψάλτη.
Zak Famellos
Ευτυχώς που Ηχογραφω στο στούντιο όλη μέρα..
Vassilis Serafimakis
Νομίζω ότι έχομε μειώσεις θανάτων. Από πλευράς προσδοκίας είναι σαφές ότι έχομε περάσει στο 2ο μισό τής ομαλής κατανομής.
Το ζητούμενο είναι εάν θα είναι όντως ομαλή. Ο άγνωστος παράγων είναι η ίδια η φύση τού ιού, ο οποίος είναι πρωτοεμφανιζόμενος ακόμα και γιά τους ειδικούς περι κοροναϊών.
Αυτό που γίνεται σήμερα μπορεί να χαρακτηριστεί στατιστικά, δηλ από πλευράς προτιμήσεων (utility preference), ως ακραία προτίμηση αποφυγής ρίσκου (extreme risk-aversion), κάτι που δεν δικαιολογείται μεν από τα μέχρι σήμερα δεδομένα αλλά που μπορεί να δικαιολογηθεί με βάση τα μαθηματικά τών μεγάλων αποκλίσεων (large deviations), κοινώς τα φιανόμενα μαύρων κύκνων.
Κατά πάσα πιθανότητα (και ο διάβολος κρύβεται στις μικρές πιθανότητες) ο ιός θα αποδειχθεί ανίκανος να βλάψει σοβαρά την ανθρωπότητα, σοβαρά σε σύγκριση πάντα με άλλους ιούς και άλλες αιτίες ασθενειών. Κι αυτό το βάσανο που τραβάμε τώρα είναι η διαδικασία επιβεβαίωσης.
Vagelis Papageorgiou
Όπως το είπες καθεστώς πανικού και απελπισίας, η κυβέρνηση δεν δείχνει καμία υπευθυνότητα, προσχεδιασμό, σαφές πλάνο, με τα κατάλληλα άτομα στα ανάλογα πόστα, να αναλάβουν ευθύνες, πρωτοβουλίες, να δείξουν πως γνωρίζουν να ηγηθούν και να οργανώσουν μια κρίσιμη κατάσταση όπως αυτή. Αύτό σημαίνει πως ο πρωθυπουργός και το επιτελείο του δεν έχει τα μέσα, ούτε τα πρόσωπα τα ικανά να αναλάβουν ένα τέτοιο εγχείρημα.
Mike Beles
Eλαχιστα θυματα.....αδιανοητο να ειμαστε ακομα σε καραντινα....Στα σουπερ μαρκετ...μπαινουν λιγοι λιγοι...γιατι και στα αλλα καταστηματα να μην γινεται το ιδιο...?? καφετεριες να εχουν αραια τραπεζια κ.λ.π...Οι Σουηδοι τοσο βλακες ειναι ??
ωραία όλα αυτά με τα μουσικά θέματα της ελληνικής τηλεόρασης και τις επιλογές (πιθανόν) του Ζακ Μεναχέμ για τα σήματα των προγραμμάτων. Ποιός θα μου λύσει την απορία για το ποιος έγραψε το επιβλητικό σήμα για το πρόσφατα ξαναπαιγμενο -λογω Πάσχα- "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται". Εκτός από το γεγονός ότι η μουσική επιμέλεια ήταν της Δανάης Ευαγγελίου. Αν αυτό είναι ένα στοιχείο για να ξεκινήσει κάποιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήO καπιταλισμός ζητάει την "ανοσία της αγέλης" για να εξορμήσει στην "κανονικότητα" του κέρδους. Μας βλέπει ως αγέλη, οπότε τι κι αν αρωστήσουμε. Αλλωστε τι είναι ο ένας το άτομο, τα ποσοστά έχουν σημασία.(το ειπε χθες ο Σοιμπλε, στο πισωγυρισμα που εκανε η Γερμανια ότι καποια στιγμη θα πεθανουμε ολοι όμως υπαρχουν πραγματα ποιο σημαντικα επομενως μην αρεται τα μετρα οσοι και αν είναι οι’’νεοι’’ νεκροι.)Το συστημα θα επιβιωσει,αυτό είναι το μονο σιγουρο.Οι μοναδες θα μειουνται αντιστροφως αναλογα .Ενας στους 1000 για την καπιταλιστική αστική αντίληψη δεν είναι τίποτε. Ενας στον έναν αυτό, είναι που δεν λαμβάνει υπ οψιν η θεωρία "της ανοσίας της αγέλης". Γιατί πρέπει να αρρωστήσει άραγε ο κάθε ένας; Mε ότι συνέπειες αυτό μπορεί να έχει.Ανάγκη ως γνωστόν είχαμε και απο κομμωτήρια και κέντρα ισθητικής, και όπως λεει και ο μητροπολήτης Ναυπάκτου, τα κομμωτήρια προηγούνται ακόμα και απο τις εκκλησίες!χα χα χα.Φυσικα τεραστια η ευθυνη του αντιθετου τοξου που κατερευσε παταγωδως καποτε, αφηνοντας πεδιο δοξης λαμπρο στο παγκοσμιο πλεον νεοκαπιταλισμο,που είναι ποιο σκληρος και επιθετικος από ποτε(Τραπεζοκεντρικος).Το αντιθετο τοξο φροντισε γρηγορα να θεσει εαυτον στη ντουλαπα με τους σκελετους του,αφηνοντας μονο ως αντιπαραβολη φασιστες τυπου Βενεζουελας και Κορεας στο παγκοσμιο παιχνιδι για να τακτοποιηθει και η ιστορια που θα ειχε κενα…
ΑπάντησηΔιαγραφή