Πέμπτη, 23 Απριλίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 248

22/4/2020
O Λένιν δεν καταλάβαινε ούτε από... κορωνοϊούς, ούτε από γρίπες. 
[150 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τη γέννηση του Βλαδίμηρου Ίλιτς Ουλιάνωφ]

21/4/2020 
«Στις 6 Απρίλη 1968, από το λιμάνι του Μπρίντιζι προς την Ελλάδα ταξιδεύουν 108 επιβάτες. Ανάμεσά τους οι ιταλοί νεοφασίστες που θα εκπαιδευθούν στην Ελλάδα των συνταγματαρχών και θα αιματοκυλήσουν με δολοφονίες αθώων πολιτών την Ιταλία».
«Η Ειδική Εξεταστική Επιτροπή Έρευνας, που συγκροτήθηκε την 12η νομοθετική περίοδο από την ιταλική Βουλή για να εξετάσει την ελλιπή απόδοση ευθυνών για τις τρομοκρατικές πράξεις στην Ιταλία, πιστοποιεί επίσημα τη σχέση της χούντας των Αθηνών με τις ιταλικές μυστικές υπηρεσίες και τις τρομοκρατικές νεοφασιστικές ιταλικές οργανώσεις. Πρόεδρος της επιτροπής είναι ο γερουσιαστής Giovanni Pellegrino και τα στοιχεία της έρευνας, όπως και το τελικό πόρισμα, είναι καταπέλτης για τον ρόλο της Ελλάδας στη “Διεθνή του φασισμού”, στην προσπάθεια υποστήριξης των ιταλικών νεοφασιστικών οργανώσεων, που επιδιώκουν μια χούντα α λα ελληνικά για την Ιταλία».
«Ο Κώστας Πλεύρης είναι ο άνθρωπος-κλειδί στις σχέσεις της χούντας των συνταγματαρχών με τη “Φασιστική Διεθνή”. Θα είναι ο άνθρωπος που στην Αθήνα ασχολείται με τον Εθνικό Σύνδεσμό Ελλήνων Σπουδαστών Ιταλίας (σ.σ. νεοφασιστική οργάνωση) αμέσως μετά το πραξικόπημα. Οι συνταγματάρχες και η ΚΥΠ αναθέτουν στον Κ. Πλεύρη την εντολή να ασχοληθεί με την Ιταλική Υπόθεση».
Ελάχιστα αποσπάσματα από το εξαιρετικό 370 σελίδων βιβλίο των Νίκου Κλειτσίκα και Andrea Speranzoni «Φαινόμενα Τρομοκρατίας / Ο ελληνικός νεοφασισμός μέσα από τα απόρρητα έγγραφα των Μυστικών Υπηρεσιών» [εκδόσεις Προσκήνιο / Άγγελος Σιδεράτος, 2003]

21/4/2020
Βγαίνουν διάφοροι αδαείς και άσχετοι (για να μην τους πω κρυφοφασίστες) οι οποίοι σου λένε: έλα μωρέ, όλοι έκαναν δουλειές με τη χούντα ή επί χούντας. Και τι έγινε δηλαδή που η Μοσχολιού κι ο Μπιθικώτσης τραγουδούσαν στις γιορτές του καθεστώτος; Καλλιτέχνες ήταν...
Κατ’ αρχάς είναι άλλο το «έκαναν δουλειές με τη χούντα» και άλλο το «επί χούντας». Είναι άλλο δηλαδή να τραγουδάς στις επετειακές γιορτές της χούντας και να φωτογραφίζεσαι με χουντικούς, και είναι άλλο το να δουλεύεις στον κινηματογράφο επί χούντας, στο θέατρο ή ακόμη και στην χουντική τηλεόραση.
Και ο Καζάκος και η Καρέζη και ο Αλεξανδράκης και ο Βασίλης Διαμαντόπουλος και ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος κι ένα σωρό ακόμη ηθοποιοί δούλεψαν τότε στην τηλεόραση – αλλά δεν υπάρχουν φωτογραφίες τους να χαριεντίζονται, να χαιρετιούνται ή να τσουγκρίζουν αυγά και ποτήρια με χουντικούς (όπως υπάρχουν φωτογραφίες του Βουτσά, του Μπιθικώτση, της Μούσχουρη ή της Βουγιουκλάκη, που ήταν κολλητή του Ιωαννίδη).  
Θέλω να πω πως μια φωτογραφία, ένα ντοκουμέντο έχει την αξία που έχει και δεν θα πρέπει ποτέ να το υποτιμάμε. Και το ντοκουμέντο δεν μπορεί να διαψευστεί, ούτε να μετατραπεί το μαύρο σε άσπρο μετά από 50 χρόνια, προκειμένου να τους βγάλουμε όλους «λάδι» και πως «όλοι το ίδιο είναι».
Όχι δεν είναι όλοι το ίδιο. Δεν ήταν το ίδιο ο Διαμαντόπουλος και ο Αλεξανδράκης, με τον Βουτσά και την Βουγιουκλάκη.

21/4/2020
Ψάχνω στην παλιά ελληνική δισκογραφία και θυμάμαι δίσκους που, κάποτε, τους συναντούσα συνεχώς μπροστά μου, πάμφθηνους, αλλά ποτέ δεν επιχείρησα να τους αγοράσω. Ένα-δυο τραγούδια απ' αυτούς τους δίσκους θα ήταν, σίγουρα, πολύ καλά...
Για το πρώτο μόνο κομμάτι προτείνω το παρακάτω βίντεο. Ο Δημήτρης Μηλιός, ο συνθέτης, ήταν γνωστός από τα συγκροτήματα του ’60, το «Όταν» του Φίλιππου Νικολάου κ.λπ., ενώ η Γεωργία Λόγγου ήταν μία από τις καλύτερες φωνές των seventies...

20/4/2020
Ματθαίος Μουντές (1935-2000). Σπουδαίος ένθεος ποιητής, που τον θυμάμαι από το Δημοτικό. (Το βιβλίο του «Κατήχηση - Λειτουργική» που διδασκόμασταν στην Έκτη Δημοτικού ήταν δικό του). Δάσκαλος για πολλούς, γνωστούς (Νίκος Κυπουργός) και αγνώστους. Στίχους του έχει μελοποιήσει βασικά ο Σταύρος Ξαρχάκος.
Ένα ποίημα από μια παλαιά συλλογή του (1963), σε εκδόσεις Φέξης. [Δείτε και τα σχόλια]

ΙΣΟΠΕΔΟΣ ΔΙΑΒΑΣΙΣ

Αφαίρεσαν της ζωής μας κάθε τρυφερότητα.
Κι όμως κάποτε πλάι στα βλέφαρά μας
κυλούσε μια θάλασσα, ζούσε μια καλύβα
ένας μικρός καπνός, θυμίαμα της ελπίδας.
Τώρα μας άρπαξαν τις μνήμες
τον Αύγουστο του Αιγαίου
θάψανε την καρδιά μας σ’ ένα μικρό πορτοκαλεώνα
τον σκεπάσανε με στάχτη
και μεις προσμένομε.

Είμαστε ένα παράπονο που εγκαταλείψανε
πάνω σ’ ένα σταυροδρόμι αφύλαχτο
σε μιαν ισόπεδη διάβαση
εκτεθειμένο στον κίνδυνο των συγκρούσεων.

8 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb για τον Ματθαίο Μουντέ...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κι ένας δίσκος με μελοποιημένα ποιήματα του Ματθαίου Μουντέ. Ο πρώτος δίσκος του Νίκου Κυπουργού.
    https://www.youtube.com/watch?v=KMiYG8HDvSE
    ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ - ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤ' ΟΝΕΙΡΟ

    George Nikolopoulos
    Σπανιότης ! Θα ήθελα πολύ να τον είχα !

    Errikos Sofras
    εργάστηκε ως θεολόγος στη Σχολή Μωραίτη. έκανε θαυμάσιες ραδιοφωνικές εκπομπές στο κρατικό ραδιόφωνο

    Dionysia Prinou
    Τι όμορφο ποίημα ! (Η λειτουργική και κατήχηση μισητή!)

    Vassilis Serafimakis
    Πρέπει να τον είχα στα Θρησκευτικά γιά μία χρονιά Γυμνάσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ περί καλλιτεχνών και χούντας...

    Mike Beles
    και ο Ακης ο Γιαννος αποδειχτηκαν μεγαλα λαμογια και απατεωνες...Γιατι δεν βγαζεις τις φωτο με τους καλλιτεχνες διπλα ...όταν χορευαν τις ζεμπεκιες…??? .Αυτό το παραμυθι...να σταματησει...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε θα σταματήσεις να γράφεις βλακείες; Τι σχέση έχει ο Γιάννος και ο Άκης με τον Παπαδόπουλο και τον Παττακό; Της ίδιας τάξεως είναι τα εγκλήματά τους;

    Άρης Κοψιδάς
    αναρτηση της Ρενας Κουμιωτη (η οποια δεν ξερω αν ειχε φωτογραφηθεί επι χουντας με υπουργούς) πριν από δυο χρονια περιπου , εχει βαλει και φωτογραφια που είναι μαζι με τον Πιτσιλαδη αγκαζε με τον Κασιδιαρη

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κάτι θυμάμαι Άρη.

    Kostas Mouk
    Ο Βουτσάς έχει πει ότι καλλιτέχνες πρώτης γραμμής της εποχής δέχονταν να φωτογραφηθούν μαζί τους γιατί αλλιώς.. ανέφερε μάλιστα παραδείγματα μερικών που αρνήθηκαν και διώχτηκαν ακόμα και βασανίστηκαν.. προιόν τέτοιας "πρόσκλησης" ήταν και η φωτογραφία με το αυγό... δεν ξέρω αν το έλεγε σαν δικαιολογία ή αν όντως απόλαυσε τη στιγμή και τη παρέα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ξέρω τι έχει πει ο Βουτσάς. Όποιος θέλει τον πιστεύει...

    Panos Ramone
    Οι φωτογραφίες που υπάρχουν με τους Πελομα Μποκιου και άλλες μπάντες της εποχής να παίζουν live και στη σκηνή να έχει εμβλήματα της χούντας και αφίσες "ζήτω η 21 Απριλίου" σημαίνει οτι ήταν υποστηριχτές της χούντας? https://www.youtube.com/watch?v=bd9ivcOroE0
    Πελομα Μποκιου-Γαρυφαλλε Γαρυφαλλε

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μην λες ό,τι να'ναι.
    Αυτό που λες εσύ είναι αυτά που έχω αναλύσει εγώ εδώ... https://www.lifo.gr/articles/music_articles/141759
    Οι σχέσεις του ροκ και του ελληνικού ροκ με το στρατό στην Ελλάδα λίγο πριν και αμέσως μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967

    Γιωργος Βουδουρης
    ..βγάλτε τη Βίκυ από το κάδρο ..είναι μια κατηγορία ..μόνη της, ήταν ατόφια μακριά από σκοπιμότητες και νταλαβέρια ήταν μια λαϊκή ψυχή με εξαιρετικό ταλέντο ανθρωπιά και σεβασμό που αποτυπώθηκε στις ερμηνείες της....αδιάψευστη μαρτυρία τα τραγούδια της.!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είσαι βαθιά νυχτωμένος σε σχέση με την (μεγάλη τραγουδίστρια) Βίκυ Μοσχολιού.
    Να λυπάσαι για τον εαυτό σου, όχι γι' αυτά που γράφω εγώ. Στο λέω με χιούμορ. ��

    Γιωργος Βουδουρης
    ..την γνώριζα και πρίν τη χούντα και περισσότερο στον "Ζυγό" με τον Μίμη και τον συνεταίρο του το μακαρίτη τον Γιάννη Παπαμηχάήλ, αδελφό του Δημήτρη, δούλευα και τη νύχτα αλλά δεν ήμουν ούτε ελαφριά ούτε βαριά νυχτωμένος, "το πρόσωπο είναι σπαθί", λέγαμε εκείνη την εποχή και στις σχέσεις συμβάλλονταν πρόσωπα όχι ιδιότητες.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ δεν την γνώριζα την αείμνηστη Μοσχολιού. Έχω διαβάσει όμως παλιές συνεντεύξεις της κ.λπ.

    Βασίλης Καμπούρης
    αυτο το " ο καλλιτέχνης αμα φτιάχνει καλλιτεχνικα λουκουμια αλλα στο σπιτι του κόβει δάχτυλα δεν πειραζει" που χει νεοφυτρωσει πολυ μου βαράει στα νεύρα."Μην εισ απόλυτος" και δε συμμαζεύεται, φάση Γι αυτο εχουν γίνει ολα λαουντζ φραλουτσίνο με καφεινη απο κιτρινη φτελια λαλεουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sakis Bwanas
      είναι σχεδόν παράδοση η αλεπού με την κομμένη ουρά να προσπαθεί να πείσει και τις άλλες αλεπούδες ότι είναι καλύτερα έτσι...

      Vassilis Serafimakis
      Στη μέση της φωτογραφίας, ο Γρηγόριος Mπονάνος, τότε Α/ΓΕΕΘΑ και βασικός οργανωτής τής συνωμοσίας κατά Μακαρίου.

      Giorgos Ftakas
      Τον Βουτσά προσωπικά του δίνω άλλοθι για τη μετέπειτα στήριξη της Αριστεράς, κάτι σαν ξέπλυμα το ένιωθε..

      Michael Polychronis
      Κ μη ξεχνάμε κ το Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ που βγηκε στις αίθουσες λόγω της φιλικής αυτης σχέσης

      Ferris Costas
      Της "σχέσης" της με τον Μονφεράτο.

      άρης φίλιππας
      Έτσι ακριβώς. Φτάσαμε να πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα.

      Τζιμ Μπανανας
      Και ο Βουτσάς ε;

      Maria Aeraki
      ακριβώς!

      Macubert Thanassis Sampaziotis
      Για Αλεξανδράκη:
      https://www.mixanitouxronou.gr/o-alexandrakis-protimise.../
      Γιατί ο Αλεξανδράκης ήθελε να κάνει Χριστούγεννα στη φυλακή με τον Μανώλη Γλέζο; Η δήλωση είχε επιπτώσεις - ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

      Nikos Sarros
      Οι καλλιτέχνες είναι καλλιτέχνες. Δεν είναι πολιτικοί, ούτε ιδεολογοι - είναι πρωτίστως καλλιτέχνες. Υπηρετούν την τέχνη και απευθύνονται σε όλους ανεξαρτήτως πολιτικής ιδεολογίας. Ας σταματήσει αυτό το "έκανε δουλειά με την χούντα" γιατί είναι επιχείρημα του ασφαλούς καναπέ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εμένα δεν μ' ενδιαφέρει το ποιος "έκανε δουλειά με τη χούντα", γιατί και ο Αλεξανδράκης έκανε σίριαλ στη χουντική ΕΡΤ, αλλά το ποιος νταραβεριζόταν με τους χουντικούς ορθά κοφτά. Και αυτοί που νταραβερίζονταν με τους χουντικούς ήταν βασικά δεξιοί και ακροδεξιοί. Κομμουντιστοφάγοι και στρατόκαυλοι. Και μερικοί ας τους πούμε "αριστερούς" σαν τον Μπιθικώτση, που για κάποιους λόγους έκαναν αυτά που έκαναν. Κάθε περίπτωση εγώ την εξετάζω διαφορετικά. Δεν τους βάζω όλους τους καλλιτέχνες στο ίδιο τσουβάλι. Άλλοι είχαν ελαστικό ήθος, άλλοι προφυλάσσονταν, άλλοι συνεργάζονταν κ.λπ. Να μην θυμηθούμε και ηθοποιούς που εξορίστηκαν, σαν τον Τζαβαλά Καρούσο ή άλλους που βασανίστηκαν σαν την Κίττυ Αρσένη. Δεν είναι όλοι ίδιοι.

      Nikos Sarros
      πες μου παράδειγμα κάποιους ακροδεξιούς, στρατοκαυλους κομμουνιστοφαγους καλλιτέχνες...

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ακροδεξιός και κομμουνιστοφάγος ήταν ο Παπαγιαννόπουλος. Και γι' αυτό τον επέλεξε ο Αγγελόπουλος στο Ταξίδι στα Κύθηρα - κι επειδή ήταν πολύ καλός ηθοποιός φυσικά. Παπαγιαννόπουλος-Κατράκης στην ταινία ήταν τα σύμβολα του Εμφυλίου.
      Διάβασε και αυτό, αν δεν το είδες... ΜΑΥΡΗ ΕΛΛΑΔΑ
      «Ξέρω ότι η Μελίνα Μερκούρη δεν χώνευε και δεν ήθελε να βλέπει μπροστά της τη Ρένα Βλαχοπούλου. Καθόλου δεν την ήθελε. Κάτι είχε γίνει και είχε ονομάσει, δεν θυμάμαι πώς, η Ρένα την Μελίνα και η Μελίνα την είπε ότι είσαι παλιοχουντικιά. Η Βλαχοπούλου ήταν πάρα πολύ δεξιά. Δεν ήθελε να βλέπει και τους Ηλιόπουλο, Κωνσταντάρα και Παντελή Ζερβό η Μελίνα. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν βασιλικός και πολύ φίλος με τον δημοσιογράφο Σάββα Κωνσταντόπουλο (σ.σ. της χουντικής εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος) από την περίοδο της Κατοχής. Ο Ηλιόπουλος ήταν πάρα πολύ δεξιός, όπως και ο Ζερβός. Μεταξύ μας όμως είχαμε πολύ καλές σχέσεις και δεν κοιτούσαμε αν ο ένας είναι κομμουνιστής ή δεξιός. Αυτά δεν τα κοιτούσαμε εμείς τότε. Εμείς κάναμε ωραίο και αληθινό έργο. Να με τον Λάμπρο, παράδειγμα, ιδεολογικά ήμασταν αντίθετοι, με αγαπούσε όμως και τον αγαπούσα πάρα πολύ. Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος μετά το 1967 όποτε τον έβλεπα στα γυρίσματα ή συναντιόμασταν έξω έλεγε συνέχεια: "επιτέλους φύγανε οι κερατάδες και βρήκαμε την ησυχία μας". Κερατάδες έλεγε όλους τους πολιτικούς. Αυτός μαζί με τον Γιάννη Γκιωνάκη ήτανε κάργα χουντικοί και οι δυο τους. Τεράστιο ταλέντο, μεγάλη μορφή, ιστορία ολόκληρη ήταν ο Γιώργος Οικονομίδης. Ο Γιώργος βοήθησε πάρα πολλούς ηθοποιούς. Έπεσε σε δυσμένεια μετά επειδή ήταν χουντικός. Σε δυσμένεια όχι από εμάς. Ο Καραμανλής τον κυνήγησε πολύ και το Πασόκ τον ισοπέδωσε τελείως.(...) Στις φιέστες που έκανε το στρατιωτικό καθεστώς της 21ης Απριλίου συμμετείχανε οι πάντες, χωρίς να τους πιέσει κανένας. Ο Σταυρίδης ήταν από τους πρώτους που πήγε στις φιέστες. Αυτό το θυμάμαι καλά. Η Μοσχολιού τραγουδούσε τον ύμνο της 21ης Απριλίου σε κάθε επέτειο. Ο Μπιθικώτσης δεν μιλούσε για πολλά χρόνια με τον Μίκη Θεοδωράκη, είχανε παρεξηγηθεί πολύ οι δυο τους για την χούντα.(...) Λεφτά έβγαλα με τη χούντα. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».
      Ο Γιάννης Βόγλης στην εθνικιστική κυπριακή εφημερίδα Η Μάχη (Μ.Σάββατο, 30 Απριλίου 2016)

      Nikos Sarros
      ο Βόγλης λέει πάνω κάτω ότι κ εγώ. Δηλαδή αύριο αν βρω μια φωτό που ο Κατράκης μετά από παράσταση χαιρεταει βλοσσυρος δεχόμενος συγχαρητήρια σε μια θεατρική παράσταση από έναν χουντικό λοχαγό, σημαίνει κάτι; Το παράδειγμα του Οικονομίδη είναι χαρακτηριστικό: έβρισκε ταλέντα από τις αρχές του 50, ήταν ηθοποιός παρουσιαστής ιδιοκτήτης κέντρων. Τι έπρεπε λοιπόν, όταν ήρθε η χούντα να τα παρατήσει όλα κ να βγει στα βουνά; Συνέχισε να κάνει αυτό που έκανε με αγάπη και χωρίς πολιτικές επιλογές και διακρίσεις.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κάθε περίπτωση σου ξαναλέω είναι διαφορετική. Ο Βόγλης λέει πως τα είχε καλά με τους ακροδεξιούς και τους χουντικούς ηθοποιούς, γιατί αυτά δεν τα λογάριαζε στις προσωπικές σχέσεις. Κι εγώ μπορεί να έχω φίλους, γνωστούς κ.λπ. βασιλικούς, συντηρητικούς ή και αντικομμουνιστές, αλλά να δείχνουμε σεβασμό ο ένας στις πεποιθήσεις του άλλου και να μιλάμε. Δεν λέμε όμως αυτό εδώ. Εδώ λέμε για ηθοποιούς που συναγελάζονταν με τον Παπαδόπουλο και τον Ιωαννίδη. Δεν το έκαναν όλοι αυτό. Ούτε καν όλοι οι δεξιοί δεν το έκαναν. Θέλω να πω πως τον "ύμνο της χούντας" δεν τον έγραψε ούτε ο Μούτσης, ούτε ο Μαρκόπουλος, ούτε ο Λοΐζος. Τον έγραψε ο Κατσαρός.

      Διαγραφή
    3. Nikos Sarros
      δεν ξέρω ονομαστικα τέτοια περίπτωση. Δηλαδή συνεργάζονταν με τι σκοπό; Εκτός καλλιτεχνικού θέματος;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είναι μεγάλη τώρα η κουβέντα Νίκο, δεν είναι για το facebook.

      Hermis Kefalas
      Δυστυχώς θα διαφωνήσω, όλες μας οι πράξεις είναι πολιτικές! Ειδικά ο καλλιτέχνης δεν είναι εκτός της πολίτικης και η τέχνη μεταφράζεται- εκδηλώνεται κυρίως πολιτικά!

      Nikos Sarros στον Hermis Kefalas
      δηλαδή όταν ένας καλλιτέχνης ανεβαίνει στο πάλκο έχει σκοπό να περάσει πολιτικά μυνήματα; ��

      Hermis Kefalas στον Nikos Sarros
      ναι !

      Evagoras Karageorgis
      Πολλοί καλλιτέχνες είναι γνωστό πως είχαν κάποια πάρε δώσε με τη Χούντα, όπως Μπιθικώτσης, Ζαμπέτας, Μοσχολιού κ.ά. Όμως, ακόμα και καλλιτέχνες που υπέφεραν απ' τη Χούντα, αναγνωρίζουν την καλλιτεχνική τους αξία. Θέλω να πω δηλαδή πως, ακόμα και να σκοτώσεις άνθρωπο (Άκης Πάνου), καταδικάζεσαι. Σε καμιά περίπτωση όμως (Αν αυτό έχει αξία), το καλλιτεχνικό σου έργο δεν καταδικάζεται. Αριστεροί, δεξιοί, κεντρώοι το εκτιμούν. Όταν φυσικά δεν φορούν παρωπίδες και ξέρουν να εκτιμούν τη βαθειά τέχνη.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλά όλα αυτά, αλλά εδώ δεν μιλάμε για το έργο των καλλιτεχνών, που εν πάση περιπτώσει είναι γνωστό σε όλους.

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ με τα αποσπάσματα από το βιβλίο των Νίκου Κλειτσίκα και Andrea Speranzoni «Φαινόμενα Τρομοκρατίας / Ο ελληνικός νεοφασισμός μέσα από τα απόρρητα έγγραφα των Μυστικών Υπηρεσιών»...

    Γιώργος Γιαννόπουλος

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ο Μασαγκράντε είχε τότε ιταλικό εστιατόριο στην Πλάκα...

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Ναι. Μάλλον αυτή είναι η "τουριστική επιχείρηση"

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το πρακτορείο ταξιδίων "Νόστος".

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Μάσα γκράντε

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Ordine Nuovo
    http://www.iospress.gr/ios2007/ios20070422.htm
    Η μαύρη κρουαζιέρα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, όλες οι πληροφορίες είναι από αυτό το βιβλίο.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Τα θυμάμαι τα συνθήματα "νέα τάξις" -με κελτικό σταυρό- στους τοίχους της αθήνας, στη μεταπολίτευση.

    Alex Apostolakis
    Τελικα εκεινο το Vogliamo i colonnelli κατι ηξερε.

    Vassilis Serafimakis
    Τα έλεγε μετά λόγου γνώσεως εκείνη η ταινία. Σάτιρα που τσάκιζε.

    Bakilos George
    Τον ανακατεύουν με την σφαγή στην πιάτσα Φοντάνα στο Μίλανο το 69 με πολλούς νεκρούς. Μάλιστα...

    Vassilis Serafimakis
    Δεν έχει φανεί καμμία άμεση συμμετοχή αλλά είχε κάνει μαθήματα στον ίδιο χώρο από όπου εκπορεύτηκαν οι βομβιστές. Αυτά θυμάμαι από τα τεύχη τού ΑΝΤΙ

    Bakilos George στον Vassilis Serafimakis
    προσπάθησα να το διαβάσω αλλά δεν είναι ευανάγνωστο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα γράφει όλα το βιβλίο του Κλειτσίκα, που αναφέρω στο ποστ.

    George Makris
    Πάντοτε ακριβής Και διαφωτιστικός !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να ελαφρύνουμε λίγο την ατμόσφαιρα. Εκείνη η SONORA είχε βγάλει κάτι δισκάρες , ξεχασμένες τελείως πια.. Και ούτε μία ψηφιακή επανέκδοση.Γιατί άραγε , ο κατάλογός της δεν αγοράστηκε από καμία άλλη εταιρεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έχει διάφορα καλά πράγματα, που δεν έχουν ποτέ επανεκδοθεί.

      Διαγραφή