5/4/2020
Διαβάζω για διάφορες ουτοπίες-δυστοπίες τον τελευταίο καιρό
παντού. Έχουν ξεσκονιστεί «θαυμαστοί καινούριοι κόσμοι», βιβλία του Ρέι
Μπράντμερι, του Τζορτζ Όργουελ και άλλα πολλά. Κι εγώ άνοιξα το «1984» για να
βρω κάποιο μικρό απόσπασμα, ώστε να το μεταφέρω εδώ. Θυμήθηκα όμως κάτι άλλο,
με την αφορμή, για το οποίο είχα διαβάσει παλιά, ακόμη πιο ενδιαφέρον.
Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζουν, φαντάζομαι ελάχιστοι, τον σοβιετικό αγροτο-οικονομικό ρεαλιστή και ουτοπιστή Αλεξάντερ Τσαγιάνοφ. Αυτός είχε γράψει ένα βιβλίο το 1920, που είχε τίτλο «Το ταξίδι του αδελφού μου Αλεξέι στη γη της αγροτικής ουτοπίας» (νομίζω αμετάφραστο στα ελληνικά), στο οποίο η δράση αφορούσε στο 1984!
Τριάντα χρόνια πριν τον Όργουελ ήταν ο Τσαγιάνοφ εκείνος που είχε επιλέξει το 1984 για να τοποθετήσει την ιστορία του. Πιθανώς, μάλιστα, ο Όργουελ να τον ήξερε, αποτίνοντας έτσι έναν ειδικό φόρο τιμής στον σοβιετικό συγγραφέα – και το λέω τούτο επειδή ο Όργουελ γνώριζε ας πούμε τον Γιεβγκένι Ζαμιάτιν (καθώς είχε επηρεαστεί από το βιβλίο τού Ζαμιάτιν «Εμείς» του 1921).
Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζουν, φαντάζομαι ελάχιστοι, τον σοβιετικό αγροτο-οικονομικό ρεαλιστή και ουτοπιστή Αλεξάντερ Τσαγιάνοφ. Αυτός είχε γράψει ένα βιβλίο το 1920, που είχε τίτλο «Το ταξίδι του αδελφού μου Αλεξέι στη γη της αγροτικής ουτοπίας» (νομίζω αμετάφραστο στα ελληνικά), στο οποίο η δράση αφορούσε στο 1984!
Τριάντα χρόνια πριν τον Όργουελ ήταν ο Τσαγιάνοφ εκείνος που είχε επιλέξει το 1984 για να τοποθετήσει την ιστορία του. Πιθανώς, μάλιστα, ο Όργουελ να τον ήξερε, αποτίνοντας έτσι έναν ειδικό φόρο τιμής στον σοβιετικό συγγραφέα – και το λέω τούτο επειδή ο Όργουελ γνώριζε ας πούμε τον Γιεβγκένι Ζαμιάτιν (καθώς είχε επηρεαστεί από το βιβλίο τού Ζαμιάτιν «Εμείς» του 1921).
Τέλος πάντων ο Τσαγιάνοφ, στο δικό του βιβλίο,
περιγράφει μία πολύ προωθημένη αγροτική, σοβιετική να την πούμε, ουτοπική
κοινωνία (την οποίαν τοποθετεί, όπως είπαμε, στο 1984). Ο πληθυσμός εκεί ζει
αρμονικά, σε πολύ υψηλό βιοτικό επίπεδο, σε τέλεια συμφωνία με τη φύση, και
κάπως έτσι μπαίνει στο μάτι των Γερμανών οι οποίοι έχουν αναπτύξει έναν άλλον,
ισχυρό επίσης, αστικό πολιτισμό, ο οποίος όμως είναι επιθετικός! Και κάπως έτσι
οι Γερμανοί, το 1984, θα εκστρατεύσουν εναντίον της Ρωσίας, με στόχο να αλώσουν
την... αγροτική της ουτοπία. (Πόσα πράγματα είχε προβλέψει ο άνθρωπος!). Οι
Ρώσοι, όμως, έχουν μάθει να ζουν σε σύμπνοια με τη φύση, γνωρίζοντας άριστα
την... συμπεριφορά της. Το αποτέλεσμα; Οι αγρότες θα παγιδεύσουν τα γερμανικά
στρατεύματα σε ένα συγκεκριμένο σημείο, εκεί όπου θα αποδεκατιστούν από
σφοδρούς κυκλώνες!
Υπάρχει και αυτό το βιβλίο (που δείχνουμε πιο πάνω) με σοβιετικά
διηγήματα ΕΦ, αλλά δεν έχει μέσα τίποτα του Τσαγιάνοφ. Μετάφραση από τον
αείμνηστο Θανάση Παπαρήγα, σύζυγο της Αλέκας Παπαρήγα.
5/4/2020
Ο Τσιόδρας πρέπει ν’ ακούει Τώνη Μαρούδα και ο Χαρδαλιάς
Μπέσσυ Αργυράκη.
5/4/2020
Τον Δεκέμβρη έχω ικανούς τους μητσοτάκηδες και τους
παραμητσοτάκηδες να βγουν και να μας πουν πως... φέτος (το 2020) είχαμε τα
λιγότερα τροχαία και τους λιγότερο σκοτωμένους σε αυτοκινητικά (μπράβο στο
υπουργείο μας!), από κάθε άλλη χρονιά.
Α ναι, και τους λιγότερους πνιγμούς σε χειμερινούς κολυμβητές...
Α ναι, και τους λιγότερους πνιγμούς σε χειμερινούς κολυμβητές...
5/4/2020
Στην Ελλάδα πεθαίνουν περίπου 120 χιλιάδες άνθρωποι τον
χρόνο. Χοντρικά δηλαδή 10 χιλιάδες τον μήνα (απ’ όλες τις αιτίες). Κανείς δεν
μας λέει πως μέσα σ’ ένα εξάμηνο π.χ. θα έχουν πεθάνει περισσότεροι λόγω
κορωνοϊού. Αυτό είναι το μόνο στοιχείο που θα μπορούσε να μας δείξει πώς
κινήθηκε η ίωση. Αν, δηλαδή, συνέβαλε σε περισσότερους θανάτους από το
αναμενόμενο.
Κάτι, φυσικά, που ισχύει για κάθε χώρα. Και για την Ιταλία και για την Ισπανία και για όλες.
Η τρομοκρατία με το να ανακοινώνεις θανάτους μόνον από κορωνοϊό είναι προφανής.
Κανείς δεν ξέρει, κατ’ αρχάς, αν αυτοί που πεθαίνουν υποκύπτουν όντως από τον κορωνοϊό ή απλώς έχουν και κορωνοϊό.
Κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει, επίσης, πόσοι είναι αυτοί που θα πέθαιναν ούτως ή άλλως σε 15, 20 μέρες, 1 μήνα ή 2 μήνες και απλώς πεθαίνουν τώρα, όλοι μαζί, πιο γρήγορα, εξ αιτίας του κορωνοϊού.
Θέλω να πω πως κανένα νούμερο αυτή τη στιγμή δεν λέει την αλήθεια. Όλα σπεκουλάρονται, αναλόγως με το τι ζητάς. Π.χ. με το να παρουσιαστούν οι Χαρδαλιάδες ως σωτήρες του ελληνικού λαού.
Κάτι, φυσικά, που ισχύει για κάθε χώρα. Και για την Ιταλία και για την Ισπανία και για όλες.
Η τρομοκρατία με το να ανακοινώνεις θανάτους μόνον από κορωνοϊό είναι προφανής.
Κανείς δεν ξέρει, κατ’ αρχάς, αν αυτοί που πεθαίνουν υποκύπτουν όντως από τον κορωνοϊό ή απλώς έχουν και κορωνοϊό.
Κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει, επίσης, πόσοι είναι αυτοί που θα πέθαιναν ούτως ή άλλως σε 15, 20 μέρες, 1 μήνα ή 2 μήνες και απλώς πεθαίνουν τώρα, όλοι μαζί, πιο γρήγορα, εξ αιτίας του κορωνοϊού.
Θέλω να πω πως κανένα νούμερο αυτή τη στιγμή δεν λέει την αλήθεια. Όλα σπεκουλάρονται, αναλόγως με το τι ζητάς. Π.χ. με το να παρουσιαστούν οι Χαρδαλιάδες ως σωτήρες του ελληνικού λαού.
4/4/2020
Οι πολιτικές εγκλεισμού του Μητσοτάκη κάνουν ολέθριο κακό
και στην υγεία (επιβαρύνοντας αφόρητα τους υγιείς, καθιστώντας πλέον ευάλωτους
και αυτούς), μα και στην οικονομία (την οποία διαλύουν όλο και περισσότερο μέρα
με τη μέρα).
-34% στο ΑΕΠ, έτσι χαλαρά (πρώτοι από το τέλος) κατά τον ΟΑΣΑ.
4/4/2010
Χίλιες φορές το «Οι ουρανοί είναι δικοί μας» και το «5λεπτο
του Ζάχου Χατζηφωτίου», παρά Τσιόδρας-Χαρδαλιάς.
4/4/2020
Είναι από τους ελάχιστους μεγαλογιατρούς (ας
χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λαϊκή λέξη) από τον οποίον μπορείς ν’ ακούσεις δύο
σοβαρές κουβέντες αυτές τις δύσκολες μέρες και ώρες.
Πρέπει να ήταν καλός στα
Μαθηματικά ο δόκτορας Γ. Ιωαννίδης (του Stanford), εν αντιθέσει με τους
περισσότερους συναδέλφους του, που ήταν και είναι (μάλλον) κουμπούρες.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι από τους ελάχιστους μεγαλογιατρούς (ας χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λαϊκή λέξη)..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.documentonews.gr/.../g-iwannidhs-ta-sxetika...
Γ. Ιωαννίδης: Τα σχετικά λιγότερα κρούσματα δεν οφείλονται στην πολιτική Τσιόδρα | Documento
Hermis Kefalas
Νομίζω πως ο Τσιορδας είπε πως το επόμενο στάδιο ειναι ο τυχαίος δειγματοληπτικός έλεγχος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, όταν θα έχουν διαλυθεί τα πάντα. Δώρον-άδωρον τότε.
Nick Rovas
ακριβώς διότι είπε η επόμενη φάση μετά τη κάθοδο της καμπύλης.....
Hermis Kefalas
ντρέπομαι για αυτό που θα πω αλλά το πρόβλημα δν είναι η έλλειψη τεστ αλλά η έλλειψη πρωτοβάθμιας περίθαλψης και οι ελάχιστες ΜΕΘ. Μόνο πανικό θα μπορούσε να φέρει η διαπίστωση της έντασης της πανδημίας. Τα μέτρα ήταν απαραίτητα στο πλαίσιο της ανικανότητας μας ως κράτος πρόνοιας....
Ilias Frantzis
δεν είσαστε οι μόνοι. Δες Ευρώπη, ΗΠΑ κλπ κλπ κλπ...
Αντρέας Μπικουβαράκης
ΔιαγραφήΕδώ δεν κάνουν καν θερμομέτρηση στα αεροδρόμια! Τι να μας πει τώρα κι ο Τσιόρδας.
Ferris Costas στον Hermis Kefala
Αυτό είναι το θέμα, ίσως όχι μόνο αυτό, αλλά κυρίως αυτό.
Hermis Kefalas
Θεσμικό είναι το θεμα! Ο τομέας της υγείας είναι θεσμικός παράγοντας για τη λειτουργία ενός κράτους! Μιλαμε βέβαια για έναν τομέα στο ελληνικό κράτος με ζωή λιγότερης των 40 χρονων. Τι να πουν κ άλλες χώρες με τεράστια παράδοση στο εθνικό συστημα υγείας !
Giorgos Stamatelos
Τί να πει ο άνθρωπος; Τα αυτονόητα λέει.
Spiros Boikos
Το μόνο που έλειπε ήταν ένας Ιωαννίδης (αστειεύομαι)
Salvo Coleman
Ορθολογισμός.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Άψογος.
Koma Gaeshi
O Ιωαννίδης δεν είναι απλώς "μεγαλογιατρός", είναι το #1 στον κόσμο στην ιατρική έρευνα με χρήση δεδομένων. Στο google scholar σήμερα εμφανίζει 264.392 αναφορές στο έργο του, μυθικός αριθμός. Πολλά από αυτά που λέει και γράφει σηκώνουν πολύ συζήτηση, π.χ. η εμμονή του με την αριστεία και τον ελιτισμό αλλά σε αυτά που λέει εδώ έχει δίκιο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν τον υποτίμησα λέγοντάς τον "μεγαλογιατρό". Το εννοούσα. Αλλιώς θα τον έγραφα απλώς γιατρό. Δεν μας ενδιαφέρει τώρα τι λέει και τι γράφει γενικώς, αλλά αυτά που λέει τούτη τη στιγμή για τον κορωνιό.
Koma Gaeshi
Ναι κατανοητό.
Nikos Gkikas
https://m.youtube.com/watch?v=uviAc7r_5pw&feature=share
Λιγότεροι θάνατοι στην Ιταλία απο το φυσιολογικό - Καθηγητής Ιωαννίδης…
Giorgos Maridakis
https://www.youtube.com/watch?v=DKapl05dVWQ
Κορωνοιός - Covid 19: Παγκόσμιος συναγερμός και εξελίξεις στην Ελλάδα
Σχόλια από το fb στο ποστ περί "Ζάχου Χατζηφωτίου" κ/λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ από την ΤΕΔ-ΥΕΝΕΔ
Παρουσιαστές: Δημήτρης Γιανναράκος, Νίκος Δενδρινός
Εκπομπή της Πολεμικής Αεροπορίας, η οποία παρουσίαζε κινηματογραφημένα στιγμιότυπα από τη δραστηριότητά της, τον σύγχρονο εξοπλισμό της, την εκπαίδευση και γενικά τα επιτεύγματά της, καθώς και τις τελευταίες εξελίξεις της αεροναυπηγικής βιομηχανίας. Στην εκπομπή συμμετείχαν και γνωστοί τραγουδιστές της εποχής.
Το 1969 η εκπομπή προβαλλόταν κάθε Πέμπτη, το 1974 κάθε Τρίτη και το 1978 κάθε Δευτέρα.<<
https://www.youtube.com/watch?v=tbVRnDm56Zc
Το πεντάλεπτο του Ζάχου Χατζηφωτίου ΥΕΝΕΔ 1980
Nikos Mitrogiannopoulos
το πιο απεγνωσμένο ποστ που διαβασα τις τελευταίες μέρες. Έχω ξελιγωθεί :)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι εγώ γελάω μόνος μου.
Dionysis Tsaglis
Και το Κάθε Μεσημέρι επίσης
Christophoros Godot
το "5λεπτο του Ζάχου Χατζηφωτίου" ήταν καλό. Τα έχωνε στους νεοέλληνες
Nick Rovas
Μόνο που τώρα ούτε τα πεζοδρόμια δεν είναι δικά μας
Christophoros Godot
Συγχρονη Ευα
Giorgos Stamatelos
Δώσε!!!
Christos Tzitzimikas
Κάτι σαν το πεντάλεπτο του μίσους στο 1984... παίζει να μελετάνε τα βιβλία του εχθρού σαν το θείο τους τον Αδόλφο
Christos Galiatsatos
εμένα πάλι, ο τσιόρδας, μου θυμίζει αυτό
Aris Miltos Maroulis
Είσαι τολμηρός αλλά αληθινός
Ilias Frantzis
Bolka i Lolka
Σχόλια από το fb στο ποστ "Στην Ελλάδα πεθαίνουν περίπου 120 χιλιάδες άνθρωποι τον χρόνο.<<
ΑπάντησηΔιαγραφήΡοζίτα Σπινάσα
Και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόσοι θα είναι οι θάνατοι που θα προκαλέσει η οικονομική κρίση (αυτοκτονίες, ασθένειες με θανατηφόρα κατάληξη).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εννοείται. Ο εγκλεισμός κατ' αρχάς σε επιδεινώνει ψυχικά και σε καθιστά πιο ευάλωτο γενικά - σε κάθε ασθένεια. Και αυτό μπορεί να είναι επίσης μετρήσιμο μετά από ένα χρόνο.
Ροζίτα Σπινάσα
παλεύουμε για μια πύρρειο νίκη.
Vassilis Konstandopoulos
Προσωπικά, τα έχω πει και χτυπιέμαι. Οκ, το 70 για την Ελλάδα δεν είναι κάτι σταστιστικά μετρήσιμο. Θα ήθελα να ξέρω, σε Ισπανία και Ιταλία, ποια είναι η διαφορά προς τα πάνω του μέσου όρου των ημερήσιων, ξερωγώ εβδομαδιαίων νεκρών σε Κανονικές συνθήκες, από αυτό κάτι θα μπορούσε να βγει. να μην πάω σε συγκρίσεις με αναγωγή ηλικίας, πάθησης κλπ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει το εβδομαδιαίο θα είναι μεγαλύτερο, ή μπορεί να είναι μεγαλύτερο, αλλά πρέπει να δεις στο εξάμηνο και ακόμη καλύτερα στο χρόνο.
Vassilis Konstandopoulos
εννοείται, χρειάζεται μεγαλύτερο δείγμα, όμως έστω το μηνιαίο κάτι θα μας έλεγε. Φυσικά, εγχωρίως δεν έχει νόημα, όταν είμαστε σε ειδική συνθήκη εξαρχής. Αλλά κάποια νούμερα θα με ενδιέφεραν, πχ, κατά πόσο έχουν μειωθεί οι εισαγωγές σε νοσοκομεία (έκτακτες και μη, για περιπτώσεις άσχετες του ιού); Τι μεταβολές έχουν σημειωθεί στις ΜΕΘ; Υπάρχει μεταβολή στις κλήσεις και μεταφορές του ΕΚΑΒ; Και άλλα.
Vassilis Konstandopoulos
άσχετο, τα τροχαία λογικά έχουν μηδενιστεί, ήγουν έχει μπει κόφτης στα έκτακτα των νοσοκομείων. Φυσικά μιλάμε για τα δημόσια, θα είχε ενδιαφέρον και μέτρηση στα ιδιωτικά. Η στατιστική έχει πολύ ψωμί, μακάρι να την κάνει κάποιος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε ναι, θα σου πουν στο τέλος του χρόνου, οι μητσοτάκηδες, πως πήραμε μέτρα και ελαττώθηκαν τα τροχαία... ��
Vassilis Konstandopoulos
αχαχα, το μόνο σίγουρο. θα δούμε τρελά στατιστικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν δεόντως.Παίζει και ο κορωνίός να γιατρέψει και τον καρκίνο.
Zak Famellos
Όποιος τολμήσει και διαφωνήσει μπορεί να δικαστεί μετά το πέρας της πανδημιας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άμα είσαι λακωνικός και εκφράζεσαι προφητικά, σαν τους αγιορείτες, το δέχομαι.
Zak Famellos
ναι ρε φίλε όμως σεβασου τον κόπο που έκανα για να γράψω τα σχόλια που μου έσβησες. Εν τέλει απόψεις λέμε. Τα σχόλια είναι δημοκρατικός διάλογος η και αντίλογος.Δεν έχω σκοπό να αναλύσω την πολιτική σκηνή της χώρας γιατί θα μεροληπτω υπέρ συγκεκριμένου χώρου (καταλαβαίνεις τι εννοώ).Προσωπικά με προσβάλει να μου σβήνει κάποιος το σχόλιο μου,το θεωρώ αντιδημοκρατικό
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΔεν θέλω σχόλια-σεντόνια. Να είσαι σύντομος και να τοποθετείσαι πάνω σε όσα λέει ανάρτηση. Δεν είναι εδώ ο χώρος για να λέει ο καθένας ό,τι θέλει. Δεν παρέχω τέτοιο χώρο.
Zak Famellos
στο τελευταιο κομματι που εγραψες συμφωνω δεν λεω,αλλα οτι υπαρχει κατι πολυ φονικο εκει εξω δεν αλλαζει.Τα στοιχεια προφανως δεν μπορει να ειναι τα απολυτως πραγματικα,απλα και να ηταν τι θεωρεις οτι θα αλλαζε; αυτα εν ολιγοις
Nicholas Hatziyiannis
Στις ανακοινώσεις για τα θύματα, λένε πάντα ποιοι είχαν υποκείμενα νοσήματα. Και για τους 70 μέχρι τώρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άρα τι;
Κάνουν νεκροψίες για να δουν την πραγματική αιτία θανάτου;
Εδώ πέθανε ο άλλος και μετά ανακάλυψαν ότι είχε κορωνιό, επειδή ήταν δωρητής οργάνων. Και τον μέτρησαν κι αυτόν.
Nicholas Hatziyiannis
ένας ήταν
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλοι είναι (εγώ θα σου πω, έτσι για να το πω). Κανείς δεν ξέρει από τι ακριβώς πεθαίνει ο καθένας. Γίνονται νεκροψίες; Αυτό είναι το ερώτημα.
Nicholas Hatziyiannis
Είναι η ίδια λογική με το Aids, κανείς δεν πεθαίνει από Aids, από τις παρενέργειες που προκαλεί, τις άλλες ασθένειες πεθαίνει.
Vassilis Konstandopoulos
Δεν υπάρχει άρα. Το μοναδικό μέλημα είναι να μη τιγκάρουν οι λιγοστές ΜΕΘ. Το κολπάκι είναι επικοινωνιακό, αλλιώς θα καταρρεύσει το σύμπαν. Όσο αντέχουν οι ΜΕΘ, όλα καλά και επικοινωνία.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι το ίδιο. Η αναπνευστική ανεπάρκεια π.χ. έχει ένα σωρό διαφορετικές αιτίες, που δεν έχουν σχέση με τον συγκεκριμένο ιό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Του Τσιόδρα...
Vassilis Konstandopoulos
Πάλι η στατιστική. Πόσοι ξερωγώ έχουν πάει από λοίμωξη αναπνευστκού (η οποία προκαλείται από ένα σκασμό παράγοντες, πχ, σε βαριά ημιπληγία, τετραπληγία κλπ)
Elias Zaikos
Περιληπτικά η ταπεινή μου άποψη:
Η ιδιομορφία αυτού του ιού είναι πως έχει τη δυνατότητα να γονατίσει οποιοδήποτε σύστημα υγείας του σύγχρονου κόσμου κι απο κεί και πέρα -αλυσιδωτά- να διαλύσει κάθε ιστό του, να καταρρεύσει όλο το οικοδόμημα, και μαζί του οι διαχειριστές της εξουσίας. Αν δεν είχε αυτή την ιδιότητα, δεν έχω καμμία αμφιβολία πως την επιδημία θα την αντιμετώπιζαν σαν μια ακόμα γρίπη, φονική μεν αλλά μέχρι εκεί.
Για τα κεκτημένα τους έχουν χλωμιάσει κι αυτά ιδρώνουν να διατηρήσουν, χώρια που η όλη τρομοκρατία που επιβάλλεται και ο φόβος που καλλιεργείται θα τους εξυπηρετήσει αφάνταστα στη μελλοντικη εκστρατεία χειραγώγησης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ Ηλία δεν το δέχομαι το πρώτο κομμάτι (από το "Η ιδιομορφία... μέχρι εκεί"). Έχουν γίνει εγκληματικά λάθη από την αρχή. Που τώρα δεν έχω το κουράγιο να τα αναπτύξω.
Nikos Gkikas
Επίσης κανείς δεν μας λέει :
1. Πόσα τεστ έχουν γίνει.
2. Πόσοι Έλληνες έχουν κάνει τεστ. (συμπίπτουν τα δύο νούμερα?)
3. Τι άλλαξε από τις αρχές Μαρτίου και γιατί δεν επιβλήθηκαν τότε οι απαγορεύσεις που επιβάλλονται και θα επιβληθούν τώρα και στο εξής. Άλλαξε κάτι... στον ιό?
4. Γιατί απαγορευτηκαν οι δηλώσεις νοσηλευτών κλπ σε ΜΜΕ.
Costis Drygianakis
Ορθά ομιλείς, Φώντα. Μόνο μακροπρόθεσμα θα μάθουμε αν υπήρξε πράγματι λόγος καραντίνας ή αν κάποιες άλλες φωνές που ακούστηκαν, όπως αυτή του Ιωαννίδη, ήσαν λογικότερες. Στην Ιταλία βέβαια τα νούμερα του Μαρτίου ήταν πολύ πάνω από το σύνηθες των προηγουμένων ετών ...
Ilias Frantzis
Τρισδιάστατη συνάρτηση ταχύτητας, χρόνου και μάζας. Κάποιος μαθηματικός να βοηθήσει?
Νεκροτομές δεν γίνονται λόγω της μεταδοτικότητας της νόσου και στα νεκροτομεία δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές(σε όλο τον κόσμο σχεδόν) και εφόσον είναι γνωστή η αιτία θανάτου ΠΟΤΕ δεν γινόταν φυσικά ούτε και τώρα γίνεται.Μόνο στην Κίνα έγιανα στην αρχή της επιδημίας και αυτές λίγες..
Διαγραφή>>και εφόσον είναι γνωστή η αιτία θανάτου<<
ΔιαγραφήΑμ δεν είναι.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τον Δεκέμβρη έχω ικανούς τους μητσοτάκηδες και τους παραμητσοτάκηδες..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήYiannis Christodoulatos
Καθάρισαν και τα εξάρχεια!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
υπό το μηδέν η εγκληματικότητα ��
Rula Monogiou
ας περιμένουμε κάνα μήνα για την εγκληματικότητα εννοώ...
ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
Για επιστροφή επίσης τελών κυκλοφοριας δεν ακούμε τίποτα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σωστό.
ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
ούτε θα ακούσουμε,απαντάω σε μένα.
Michalis Matthaiou
Μηδενικοί φετος οι θάνατοι απο κροκόδειλους.
Nikos Gkikas
Ξέχασες ληστείες, διαρρήξεις, επεισόδια σε Εξάρχεια κλπ.
Spyros Kotortsis
Προεκλογικά θα ακούσουμε πολλά....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Τσιόδρας πρέπει ν’ ακούει Τώνη Μαρούδα και ο Χαρδαλιάς Μπέσσυ Αργυράκη."...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimosthenis Mavrochis
Στανταράκι & Ρόμπερτ Ουίλιαμς ο Nick Hard
Louiza Koulas
Για τον πρώτο συμφωνώ, διευρύνω λίγο προς ρεμπέτες με βυζαντινές καταβολές για τα μεγάλα κέφια. Για τον δεύτερο ποντάρω κάτι σε ατόφιο σκυλολόϊ, και όπου αλλού "σηκώνει" πουράκλα.
Κωστας νικολαος εστρελιδης
Τσιόδρας κλαρίνα ο άλλος αργυρό
Win Berry
Τσίοδρας στάνταρ έχει αυτό τον δίσκο του Yanni που είναι σε αμμουδιά ξυπόλητος και έχει βάλει τα πόδια στην άμμο ή κάποιο live στην Acropolis
Panos Poul
Χαχαχαχα! Και Κοινουση ο Τσιοδρας!
Σχόλια από το fb περί "1984" κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήMichail Agrafiotis
Ενδιαφερον. Δεν τον ηξερα τον Τσαγιάνοβ. Εχω κι εγώ παραδείγματα Ρώσων που προηγήθηκαν σε είδη, απόψεις ή στυλ που τα ξέρουμε από Δυτικούς. Πχ ο Ροζάνοβ εγραψε σεξουαλική φιλοσοφία πολύ πριν τον Μπατάιγ!
Nobo StillIllopoulos
Υπάρχει και ένα ακόμα κορυφαίο ανάλογο βιβλίο, του Αντρέι Πλατόνοφ
https://www.protoporia.gr/platonof-antrei-ta3idi-me...
Ταξίδι με ανοιχτή καρδιά - Αντρέι Πλατόνοφ - 9789602366875 | Protoporia.gr
Βασιλης Στρατιωτης
Το ΕΜΕΙΣ το θεωρω αξεπεραστο....
Ilias Frantzis
Ενδιαφέρον.
Σωστή η παρατήρηση για το βιβλίο του Alexandrer Chayanov αλλά νομίζω πως και ο Orwell και Alexandrer Chayanov είχαν ως πηγή αρχικής έμπνευσης μια από τις πρώτες δυστοπικές νουβέλες που γράφτηκαν, το "The iron heel" του Jack London στο πολύ μακρινό 1907. Όσο για το έτος 1984, υπάρχουν υποθέσεις και ενδείξεις ότι ο Jack London το υπαινίσσεται στο βιβλίο με λέξεις και νούμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφή