Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 252

29/4/2020
H γελοιοποίηση με τις μάσκες δεν έχει όριο. Περνάει κι αυτή στην ιστορία ως μνημείο τυχοδιωκτισμού και φάμπρικας ψεμάτων, με τον λαό στη γωνία να παρακολουθεί αποσβολωμένος τις ήξεις-αφήξεις των... ειδικών και των παρατρεχάμενων πολιτικών κολαούζων τους. 
Είτε φορέσεις, είτε δε φορέσεις, με το χέρι στην τσέπη θα’σαι πάντα. Άσε, τώρα, την υγεία (σου) κατά μέρος. Αυτή δεν ενδιαφέρει κανέναν τους.

29/4/2020
Υπάρχουν γιατροί σ' αυτή τη ζωή, που μπορείς άφοβα να τους εμπιστεύεσαι. 
MASH (1970)

29/4/2020
ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΦΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΒΑΦΗΣ ΣΗΜΕΡΑ...
Τα χώνουν πολλοί στον σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή, με κάθε ευκαιρία, αλλά προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου αυτό – ιδίως όταν είναι να ασχοληθώ συγκεκριμένα με κάποια ταινία του (και βασικά με τις παλιότερες, γιατί τις καινούριες του δεν τις κυνηγάω, και δεν τις έχω δει).
Όπως για τον Σαββόπουλο λέμε καλά λόγια, όταν μιλάμε για τον «Μπάλλο» ή «Το Βρώμικο Ψωμί», έτσι κι εγώ λέω καλά λόγια για τον Σμαραγδή, όταν αναφέρομαι στην καλύτερη ταινία του (απ’ αυτές που έχω δει) το «Καλή σου Νύκτα κυρ’ Αλέξανδρε...» ή και στον «Καβάφη» του.
Θυμάμαι και την πρώτη ταινία του Σμαραγδή, «Τα Κελλί 0», από τα μέσα του ’70, μια βίαιη ιστορία με προφανείς αναφορές στα βασανιστήρια επί χούντας, με τον Πουλικάκο σε ρόλο μπάτσου, που ήταν πολύ καλή, αλλά βασικά θυμάμαι το φοβερό «Καλή σου Νύκτα κυρ’ Αλέξανδρε...» (για τον Παπαδιαμάντη) που το είδα ξανά πρόσφατα και μου άρεσε το ίδιο, πολύ, όπως παλιά.
Ο Σμαραγδής είναι από τους ελάχιστους έλληνες σκηνοθέτες, που ξέρει να χρησιμοποιεί «παρενθέσεις» και «εισαγωγικά» στον κινηματογράφο – σαφής η επιρροή του από το σινεμά του Miklós Jancsó και ενδεχομένως των Ιαπώνων.
Στον «Καβάφη» φθάνει στο σημείο να χρησιμοποιεί ακόμη και διαφορετικά «βάθη» για τις φωνές, για να υποδηλώσει τη σκέψη, το λόγο των νεκρών, τη φωνή του αφηγητή, χωρίς καμμία στάθμη να συγχέεται με την άλλη.
Το εύρημα δε τού αμίλητου Καβάφη, σε όλες τις ηλικιακές παρουσίες του, προσωπικά το βρίσκω εκπληκτικό και εξηγείται άψογα στο τέλος τού φιλμ, όταν ο πιο κοντινός του άνθρωπος ακούγεται να λέει... «ούτως ή άλλως ακόμα και όταν μιλούσε ο Καβάφης έλεγε εκείνα που ήθελε, όχι αυτά που προσπαθούσαν να του αποσπάσουν οι άλλοι».
Οι χρονικές επαναφορές, όλα τα μπρος-πίσω δηλαδή, είναι πάντα ευρηματικά και τα πάντα (η σχέση με τη μητέρα του, η λατρεία της ελληνιστικής αρχαιότητας, η ομοφυλοφιλία...) δηλώνονται ιεροκρυφίως, με γνώση, με δουλειά, πολλή δουλειά σε επίπεδο νευμάτων, μορφασμών, γλώσσας σώματος κ.λπ.  
Είναι μια πολύ καλή ταινία ο «Καβάφης», θέλω να πω, που ανεβαίνει ακόμη περισσότερο και από την εξαιρετική μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου.

29/4/2020
Φουλ ποδαρόδρομος (κάνει και καλό), κούρεμα μετά το 2025 και αγορές μόνο από μικρομάγαζα, χωρίς να μπαίνουμε μέσα (πιάσε ένα πακέτο μακαρόνια και φερ' το μου στην πόρτα) και βασικά από πάγκους στους δρόμους και τα πεζοδρόμια (δόξα τω Θεώ βρίσκουμε και δίσκους και βιβλία έτσι). Θα βουίξουν εν τω μεταξύ κι οι λαϊκές (για φτηνορούχα, φτηνοπάπουτσα κ.λπ.).
Αυτά για το άμεσο μέλλον. Από φθινόπωρο βλέπουμε...

29/4/2020
>>Υποχρεωτική χρήση μάσκας από εργαζόμενους και πελάτες σε κουρεία, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής και λοιπές υπηρεσίες που προϋποθέτουν σωματική επαφή. Και από εργαζόμενους σε σούπερ-μάρκετ και καταστήματα τροφίμων».
Αυστηρή σύσταση για χρήση μάσκας (υφασμάτινης ή άλλης) σε όλους τους κλειστούς χώρους από εργαζόμενους και πελάτες και στα ΜΜΜ
Άτομα 3ης ηλικίας (ισχυρή σύσταση για συνέχιση του «Μένουμε Σπίτι»)
Αυστηρή σύσταση για περιορισμένη κυκλοφορία σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους από τις 12 πμ έως τις 6 πμ.<<
Βάσει του manual που μοιράστηκε χθες από την συμβουλευτική επιτροπή του καθεστώτος η μάσκα δεν είναι υποχρεωτική στα MMM, αλλά υπάρχει γι’ αυτήν «αυστηρή σύσταση». Όπως υπάρχει «αυστηρή σύσταση» και για τη χρήση της σε μαγαζιά κ.λπ. Δεν μας λένε ότι είναι «υποχρεωτική». Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Εκτός αν δεν ξέρουν να διατυπώνουν, που είναι πολύ πιθανό κι αυτό.
Το χουντικό μέτρο της «αυστηρής σύστασης» για αποφυγή της μεταμεσονύχτιας κυκλοφορίας είναι άλλης εποχής και οπωσδήποτε θα πρέπει να ζητηθούν εξηγήσεις, γι’ αυτή την ακραία απόφαση.

28/4/2020
Ο απολίτιστος, εν τω μεταξύ, με όσα είπε το απόγευμα, διέλυσε όλο το φάσμα του πολιτισμού, για ολόκληρο το καλοκαίρι. Ελπίζω να του τραβήξουνε κάποιοι τ' αυτιά (ποιοι, δεν ξέρω), ώστε να συνέλθει.

28/4/2020
Όποιος βγαίνει με μάσκα από το μετρό να την δίνει στον επόμενο, όπως με τα εισιτήρια...

28/4/2020
Tι έγινε, τελείωσε η συμβουλευτική επιτροπή του καθεστώτος ή ακόμα λένε;

28/4/2020
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΥΕΝΕΔ
Γεωργαλάς, Ζουρνατζής, Τσάκωνας, Αγαθαγγέλου...

28/4/2020
Τα άλλα στο μετά, προς το παρόν αυτά...

28/4/2020
>>Κύριε Άδωνη Γεωργιάδη, κατ’ αρχάς ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια χτες στο STAR. Το γεγονός ότι με θεωρείτε «πολύ γερή πένα» με χαροποιεί. Και ξέρω πως είστε ειλικρινής.<< 
Έλενα Ακρίτα
Όταν η επιδαψίλευση ενός κακού γραφιά εκλαμβάνεται ως έπαινος από μιαν αδιάφορη πένα.
(– Γεια σου Μήτσο μου, καταπληκτικό το βιβλίο που έγραψες...
– Γεια σου Τάκη μου, και το δικό σου εκπληκτικής σύλληψης...)
>>Ευφυής ων (σ.σ. ο Άδωνις), γνωρίζατε την δύναμη της αρνητικής διαφήμισης την οποία και σάς παρείχα γενναιόδωρα.<< 
Έλενα Ακρίτα
Όταν η ευφυΐα ανακατεύεται με τα λιωμένα λίπη από τα νανογιλέκα, τότε ψάχνουμε τα iq μας στους υπονόμους και στα λύματα.

28/4/2020
Αγωνιώ για τα πρόστιμα, για τη μη χρήση γαντιών και μάσκας...

28/4/2020
Οσονούπω αναλαμβάνουμε την «ιδιοκτησία των μέτρων».
Άλλη μία γελοία έκφραση, επικοινωνιακής συσκότισης, που έχει γίνει καραμέλα σε στόματα αγράμματων, και που πρακτικά σημαίνει την αποποίηση της ευθύνης από εκείνους που τα έχουν κάνει ήδη μαντάρα, με την ταυτόχρονη μετάθεσή της προς τους υπηκόους τους.

28/4/2020
Κάτι γράφω και το τελειώνω σιγά-σιγά. Μεγάλο κείμενο, χιλιάδες λέξεις. Πρωτότυπα πράγματα - όχι αναμασήματα. Δεν το αποφάσιζα καιρό τώρα να το πιάσω (σαν θέμα), γιατί ήταν και είναι μπελαλίδικο, αλλά τώρα το έβαλα κάτω και το ολοκληρώνω οσονούπω. Και θέλω, εννοείται, κάποια στιγμή να το δημοσιεύσω...
Πέρασε βέβαια μια συγκυρία, "Η" συγκυρία θα έλεγα, στην οποία θα έκανε μπαμ αν δημοσιευόταν, αλλά δεν ήμουν έτοιμος (δεν θα μπορούσε να ήμουν έτοιμος), και τώρα μοιάζει να είναι εκτός επικαιρότητας (το κείμενο). Αλλά δεν πειράζει. Την επικαιρότητα την δημιουργούμε και μόνοι μας... και όποιοι θέλουν μας ακολουθούν.

12 σχόλια:

  1. Σχόλια στο ποστ "Οσονούπω αναλαμβάνουμε την «ιδιοκτησία των μέτρων»."...

    Nikos Fotakis
    κακή μετάφραση από αγγλικά δε

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    ναι, είναι από τους απόφοιτους του Χάρβαρντ...

    Vassilis Serafimakis
    Ναι, μετάφραση από ανθρώπους που πήραν το ρημάδι το δίπλωμα αλλά δεν παρακολούθησαν την εξέλιξη τής γλώσσας. Η γλώσσα εξελίσσεται. Το "ownership" δεν αφορά πλέον μόνο το κτηματολόγιο. :-)

    Vassilis Serafimakis
    ΥΓ Εχω δεί σε υποτιτλισμό και μετάφραση "Μπορείς να το σκάψεις;" :-) Τι έχομε τραβήξει.

    Sakis Bwanas στον Vassilis Serafimakis
    έπος ανάλογο του "περίπου εμείς" σε εληνοκινεζικό σάιτ

    Paris Karayannopoulos
    Kαι προσεχως ως χωρα την ιδιοκτησια του νεου μνημονιου (εκει το πρωτοείπαν αυτό)

    Nicholas Hatziyiannis
    Πάρε με πίσω

    Ilias Frantzis
    Έχεις το πρότυπο?

    Petros Kozakos
    Μένουμε Αφελείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αγωνιώ για τα πρόστιμα, για τη μη χρήση γαντιών και μάσκας..."...

    Δημητρης Σαλτος
    Απλά θα φοράει ο κόσμος την ίδια μάσκα, και θα γίνει το πράγμα χειρότερα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το πιο πιθανό είναι να κολλάς πιο εύκολα πιάνοντάς την με τα γάντια (ή και χωρίς), για να την βγάλεις.

    Dimitris Trox
    Άγνοια νόμου υπάρχει;

    Δημητρης Σαλτος
    Γαντια δε νομίζω να είναι υποχρεωτικά. Οι μάσκες ναι. Και βέβαια με την οικονομική αν έχεις και τις τιμές, απλά θα είναι για το θεαθήναι.

    Nikos Zozos
    Μόνο οι μάσκες θα είναι υποχρεωτικές. Τα γάντια δεν προσφέρουν τίποτα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τι σημαίνει "υποχρεωτικές"; Θα κόβουν 150άρια αν δεν; Περισσότερο προσφέρουν τα γάντια, άμα πιάνεις πράγματα, που τα έχουν πιάσει εκατοντάδες άλλοι πριν από σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τα άλλα στο μετά, προς το παρόν αυτά..."...

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Ο Καρράς χάθηκε οικογενειακώς στην Αμερική. Ταλαντούχος.
    Μου άφησε αμανάτι μια γάτα μαύρη ράτσας.

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Να συμπληρώσω. Ο Καράς ήταν πολύ καλός πιανίστας, ωραίος άνδρας και γύρισε στην Αμερική για να γράφει μουσική σε κινηματογραφικές ταινίες.

    Ilias Frantzis
    Καπάκι και μια Μπέσυ για να δέσει το βύσσινο������

    John Drake
    Καφέ το λένε τώρα!!!\

    Alexandros Koukoulis
    Άσχετο με τον τραγουδιστή αλλά σχετικό με το τραγούδι. Υπάρχει ένα τραγούδι του Πάνου Μιχαλοπουλου που λέει "πάμε για καφέ" . Είναι ντουέτο με κάποια κοπελιά αλλά δεν το βρίσκω. Ξέρετε κάτι για το συγκεκριμένο τραγούδι? Παραθέτω στίχο
    "Πάμε κάπου για εφέ να κεράσω και καφέ
    Και μετά και μετά? Δεν μου λες για το μετά.
    Το μετά άστο σε μένα, θα φύγεις ευχαριστημένα".

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Αδελφικός φίλος... Άτυχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΥΕΝΕΔ"...

    Haris Mantellos
    "Θα βγαίνετε έξω, αλλά θα είναι σαν να μην βγαίνετε έξω".
    Γέρων Μαντελίσιος

    Nikolaos Kotsovos
    Σάββας Κωνσταντοπουλος

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Σύμπτωση σκέψεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Υποχρεωτική χρήση μάσκας από εργαζόμενους και πελάτες σε κουρεία, κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής..."...

    Michael Polychronis
    Να δω λοιπόν τώρα σε ΟΛΑ τα τηλεοπτικά στούντιο ΟΛΟΙ να φορανε μάσκα. Αλλεως.....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το αναμενόμενο θα ήταν βάσει του pdf κάποιοι να φοράνε και κάποιοι όχι... ��

    Michael Polychronis
    πάει το μυαλό μου στους Όχι αλλά θα ρωτήσω την υπουργαρα της μάσκας να μου πει. Είπαμε: με την υποχρέωση της μάσκας πέφτουν και οι τελευταίες μάσκες τους!

    Spyros Diastimikos
    Εγώ έραψα μία μόνος μου (από χοντό ύφασμα + εσωτερική φόδρα από σακούλα ηλ. σκούπας) και δεν θα τους δώσω δεκάρα. Κατέβασα το εργοστασιακό πατρόν και κατευθείαν στη ραπτομηχανή.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, εντάξει, και τι θα την κάνεις, θα την πλένεις και θα την σιδερώνεις κάθε λίγο και λιγάκι; Είναι μ@λακία όλο αυτό το πράγμα.
    Και στα φαρμακεία πουλάνε υφασμάτινες με 3 ευρώ. Όποιος θέλει αγοράζει. Και την έχεις τρία χρόνια βάλε-βγάλε.

    Spyros Diastimikos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Προς το παρόν, πλύσιμο-σιδέρωμα. Στεγνώνει γρήγορα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τι να σου πω, χαρά στο κουράγιο σου. Εγώ βαριέμαι να πλένω ακόμη και βινύλια.

    Spyros Diastimikos
    Έχω φτιάξει 2 για μένα, 2 για τη γυναίκα και x2 για κάθε παιδί... Ραπτομηχανή με μπυρίτσα στο μπαλκόνι, να περνάει και η κλεισούρα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Μου έχει ξηλωθεί λίγο το τζιν από το εξώφυλλο των Ihre Kinder να στο φέρω να μου το ράψεις; ��

    Ευαγγελια Αυγερινου
    Στα σουπερ μαρκετ ηδη φορούν οι ερζαζομενοι, αλλα οχι και οι πελατες...Αυτο παλι? !!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για τους πελάτες δεν είναι υποχρεωτικό έως τώρα (αλλά ούτε και στο μέλλον βάσει του pdf). Ούτε για τους εργαζόμενους είναι τώρα. Η λέξη "υποχρεωτικό" έχει σημασία.

    Evelina Mahaira
    Μη το ψάχνουμε..
    Τα λεφτά θα μας τα πάρουν είτε θα αγοράσουμε μάσκες είτε θα πληρώσουμε πρόστιμο

    Mike Beles
    Στις 12-6 βγαινει σεργιανι ο ιος ..και μην το συναντήσουμε...??? Κουφα πραγματα ...Στα μικρα χωρια γιατι να μην ανοιξουν τα υπαιθρια καφενεία ? 5 -10 ατομα πανε όλα κι όλα...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίρμα Μιχελιδάκη
      Eίναι μετάφραση του strict warning αλλά ουτε στα αγγλικά είναι ξεκαθαρο τι σημαίνει.��

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πάντως η διαφοροποίηση της διατύπωσης είναι προφανής και ολοφάνερη. Άλλο το "υποχρεωτικό" (που υπονοεί και πρόστιμο συνάμα, για την μη τήρηση), και άλλο το "αυστηρή σύσταση" (που υποδηλοί προσωπική ευθύνη και απόφαση).

      Kostas Karabetsos
      πολλα ειναι τα ακραια σε αυτη την ιστορια...και συνεχιζουν να σπερνουν φοβο!!!...Μεταξυ μας η μασκα μας μαρανε...δεν αντεχω αλλο δουλεμα...εχω και τα γυναικολογικα μου!!!!

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      Μήπως ειναι κακή μεταφραση από ξενογλωσσο;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σίγουρα είναι μετάφραση από ξενόγλωσσο, αλλά οπωσδήποτε είναι καλύτερη από τα σκόιλ ελικικού.

      Evelina Mahaira
      Τοσες μάσκες που θα κατασκευασουν οι ανθρωποι μετα την αγορα μηχανηματων που ειπε ο Άδωνης, τι θα τις κανουν;
      Κλεφτες να γινουν οι ανθρωποι; Πρεπει να τις πουλησουν!

      Mike Beles
      https://www.youtube.com/watch?v=6hiPT21xD38...
      'Εχουν σχέδιο: Στις 9.4.2020 η χρήση μάσκας ήταν επικίνδυνη, στις 28.04.2020 έγινε υποχρεωτική!

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Φουλ ποδαρόδρομος (κάνει και καλό), κούρεμα μετά το 2025 και αγορές μόνο από μικρομάγαζα,"...

    Nektarios Papadimitriou
    περιμενω αυτον που θα σταθει εξω απ το μαγαζι και θα μου φωναξει : πιασε ενα Kalacakra ��

    Michail Agrafiotis
    Μια χαρά. Δεν με χαλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ περί Γιάννη Σμαραγδή κ.λπ.

    Vassilis Serafimakis
    Oι αναρτήσεις γιά τα τεκταινόμενα επί δικτατορίας με κάνουν και απορώ ξανά γιά την ένταση ή εν πάση περιπτώσει την έκταση τής λογοκρισίας τότε. Τρία χρόνια μετά τον Απρίλιο 1967 και επιτρέπουν ταινίες όπως "Κελλί Μηδέν".

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Από το 1975 είναι το Κελλί 0.

    Vassilis Serafimakis
    Α ΟΚ, δεν το θυμόμουνα.

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Ποιος διάσημος σκηνοθέτης υπήρξε μέλος επιτροπής λογοκρισίας ταινιων.;
    Μου διαφεύγει το όνομα...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ ξέρω για κάποιους Έλληνες, αλλά δεν είναι και τόσο διάσημοι... Δεν λέω όμως ονόματα, τώρα, δεν είναι το θέμα της ανάρτησης.

    Νικος Παναγης Ζερβος στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    O SFIKAS ITAN----GIATI NA MIN TO THYMITHOUME;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Χρήστος Πριτσαπίδουλαςς στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οκ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Απλά να πω για το θέμα πως αν δούλευαν στην λογοκρισία κάποιοι σκηνοθέτες με προσωπικότητα, αυτό ήταν καλό και για την λογοκρισία και για τον κινηματογράφο μας. Φανταστείτε τι θα σήμαινε αν η λογοκρισία ασκούνταν μόνον από γραφειοκράτες υπαλλήλους του υπουργείου προεδρίας ή από σκηνοθέτες πέμπτης διαλογής, που θα συμμετείχαν στις επιτροπές για το θεαθήναι.

    Vagelis Skiadas
    Κ το Αλαλούμ με τον Χάρυ Κλυνν δεν έχει κάνει??

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, και μερικά πολύ καλά τηλεοπτικά... Χατζημανουήλ, Χαίρε Τάσο Καρατάσο κ.λπ.

    Jacques Vache στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    το Χατζημανουήλ ήταν εξαιρετικό, το ίδιο και το καλή σου νύχτα κυρ-αλέξανδρε(όπως σωστά λες)

    Haris Mantellos
    Το κελλί 0 !!! Εξαφανισμένη κι αυτή η ταινία...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τη θυμάμαι επί παλιού ΠΑΣΟΚ στην τηλεόραση. Γερή ταινία, σκοτεινή, με ωραίο Καζάκο... Πολύ θα ήθελα να την ξαναδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Haris Mantellos
      Την ψάχνω αλλά κάποιος μου είπε ότι ούτε ο ίδιος ο Σμαραγδής δεν την έχει.
      Εδώ είναι ο Πουλικάκος στην ταινία?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν φαίνεται καλά, αλλά μάλλον.
      Όχι δεν πρέπει να είναι, μπάστα...

      Haris Mantellos
      ΟΚ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Θέλει ψάξιμο. Κάπου έχω φωτό σε παλιό περιοδικό. αλλά τώρα δεν είναι εύκολο να την εντοπίσω.

      Ferris Costas
      Ο Πουλικάκος ξεκίνησε την κινηματογραφική καριέρα του με τη "Φόνισσα" (γυρίσματα 1973-1974) και συνεχίστηκε με το "Κελλί Μηδέν" (1974-1975).

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι, και Αλδεβαράν το '75 (μαζί με Κελλί 0).

      Ferris Costas
      Αφού συμφωνήσω, θα προσθέσω πως ο Γκρέκο είναι μία πολύ καλή ταινία, μόνο που είναι παρά τρίχα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ. Το έβλαψε κυρίως η μουσική (από τις "αποθήκες") του Παπαθανασίου. Αν χρειαστεί, θα μπορούσα να το τεκμηριώσω με παραδείγματα.

      Andreas Vms
      Συμφωνώ, και θα πρόσθετα την εξαιρετική ερμηνεία τού Καταλειφού.

      Michail Agrafiotis
      Ναι, έχεις δίκιο. Ήταν μια καλή ταινία. Γιατί όμως αναφέρεις τον Γιάντσο; Έχουν περάσει βέβαια πολλά χρόνια που την είδα, αλλά η ανάμνηση που έχω φέρνει προς Γαλλικό σινεμά του '80, Techine ή κάτι τέτοιο.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Γιάντσο κυρίως ο Παπαδιαμάντης και δευτερευόντως ο Καβάφης.

      Giorgis Christodoulou
      Έμενα μου άρεσαν και κάποια επεισοδια απο το "Σιγά η πατρίδα κοιμάται"

      Διαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ περί MASH...

    Κώστας Οικονόμου
    Suicide is painless

    Vassilis Serafimakis
    https://www.youtube.com/watch?v=yPOgjHt-BW0
    God damn army

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "H γελοιοποίηση με τις μάσκες δεν έχει όριο."...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=FxbPhJAuEw0
    Άδωνις Γεωργιάδης: Επικίνδυνο να φοράμε μάσκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Σμαραγδής γύρισε το 1983 ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ μια πολύ καλή ταινία κατά τη γνώμη μου που μάλλον δεν προβλήθηκε ποτέ στους κινηματογράφους (εγώ την είχα δεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ) γιά όποιον όμως ενδιαφέρεται υπάρχει στο you tube .Ο δε Πουλικάκος για την ιστορία μετά την ΦΟΝΙΣΣΑ έπαιξε το 1975 στη ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ του Δήμου Θέου

    ΑπάντησηΔιαγραφή