1/7/2022
Μουσική, λόγια, ερμηνεία Κώστας Χατζής. Για blues πρόκειται...
Πόσες φορές θα το πούμε πως ο Χατζής είναι πολύ σπουδαίος, και πως δεν του έχουν αποδοθεί, όπως και όσο πρέπει, τα δέοντα...
https://www.youtube.com/watch?v=9i_63XPte4s
Μουσική, λόγια, ερμηνεία Κώστας Χατζής. Για blues πρόκειται...
Πόσες φορές θα το πούμε πως ο Χατζής είναι πολύ σπουδαίος, και πως δεν του έχουν αποδοθεί, όπως και όσο πρέπει, τα δέοντα...
https://www.youtube.com/watch?v=9i_63XPte4s
1/7/2022
«Η Τουρκία έχει κάποια εύλογα δίκια, όταν την απασχολεί το ζήτημα της τρομοκρατίας, η οποία εκπορεύεται από κουρδικές οργανώσεις. Έχει πληρώσει βαρύ τίμημα η Τουρκία από τέτοιες τρομοκρατικές δράσεις. Νομίζω ότι αυτό δεν έχουμε καμία δυσκολία να το αναγνωρίσουμε».
[Κυρ. Μητσοτάκης]
Μ@λακία του Ερντογάν, που δεν μιλάει με τον Μητσοτάκη. Δεν θα βρει καλύτερο υποστηρικτή, σε όσα τον απασχολούν. Μπορεί να του αναγνωρίσει κι άλλα δίκια ο Κυριάκος...
30/6/2022
Γιάννης Ρίτσος. Σταθερή αξία...
30/6/2022
Έχουμε ξαναγράψει πως ο Ηλίας Νικολακόπουλος (RIP), 19χρονο παιδί, είχε υπογράψει με ψευδώνυμο, ως Ηλίας Καρράς, κι είχε δημοσιεύσει ένα πολύ καλό κείμενο για το πολιτικοποιημένο folk, τον Bob Dylan, την Joan Baez κ.λπ., στο φοιτητικό περιοδικό της Αριστεράς «Πανσπουδαστική» (τεύχος #50, Φεβρουάριος 1966). Το κείμενο εκείνο δεν ήταν απλά πολύ καλό για την εποχή του, είναι πολύ καλό και για σήμερα.
Κρίμα... καθώς δεν συνέχισε να γράφει για μουσικά θέματα ο Ηλίας Νικολακόπουλος. Κρίμα... καθώς, για πολλά χρόνια, είχαν περιπέσει αυτά στους «εγκυκλοπαιδιστές» και τους «χιτάκηδες»...
(ένα απόσπασμα, το οποίο έχουμε ξαναδημοσιεύσει)
«Μια νέα σελίδα στην Ιστορία της Αμερικής / Τη γράφουν φοιτητές και λαϊκοί τραγουδιστές / ΤΡΑΓΟΥΔΙ ένα καινούριο όπλο / μα ποιος είσθε MISTER BOB DYLAN»
«Το τραγούδι είναι πάντα όπλο στα χέρια ενός λαού που προσπαθεί να γνωρίσει τον εαυτό του συνειδητοποιώντας τη δύναμή του. Γι’ αυτό σε μια εποχή όπου οι διανοούμενοι, οι φοιτητές και οι εργάτες αδελφωμένοι ξαναβάζουν από την αρχή όλα τα κοινωνικά προβλήματα, είναι φυσικό το τραγούδι να χρησιμοποιείται σαν αποτελεσματικό εκφραστικό μέσο αυτής της προσπάθειας.
Έτσι βλέπουμε να αναπτύσσεται ένα νέο κύμα συνθετών και τραγουδιστών, που μέσα από τα τραγούδια τους ζητάνε να εκφράσουν την αντίθεσή τους προς ένα κόσμο που φεύγει και την πίστη τους σ’ έναν κόσμο που έρχεται. Όπως οι λαϊκοί τραγουδιστές στις ΗΠΑ (Dylan, Baez κ.ά.), ο Donovan στην Αγγλία, ο Perry Friedman στη Δυτική Γερμανία (σ.σ. ήταν Καναδός, είχε μετακομίσει στη Ανατολική Γερμανία το 1959, αλλά έβγαζε δίσκους και στις δύο Γερμανίες), ο Διονύσης Σαββόπουλος, η Μαρία Φαραντούρη, ο Νότης Μαυρουδής κ.ά. στην Ελλάδα, και τόσοι άλλοι άγνωστοί μας σε διάφορες χώρες, γιατί κανένα μέσο μαζικής προβολής δεν θέλησε ποτέ να τους κάνει γνωστούς.(...)
27 Νοεμβρίου (σ.σ. 1965, αναφορά στη μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση στην Washington D.C.): δεκάδες χιλιάδες αμερικανών διαδηλωτών στην Ουάσιγκτον για την ειρήνη στο Βιετνάμ. Καθηγητές πανεπιστημίων, φοιτητές, εργάτες, λογοτέχνες, καλλιτέχνες και νέοι τραγουδιστές με κιθάρες, που την ύπαρξη και την σπουδαιότητά τους μόλις τώρα αρχίζουμε να αισθανόμαστε. Τους μισούν, τους σαρκάζουν για τα μακριά τους μαλλιά, τους κατηγορούν ότι είναι μολυσμένοι. Τους ονομάζουν beatniks (περιφρονητικά), peaceniks (πολύ περιφρονητικά) και vietniks (πάρα πολύ περιφρονητικά). Παρ’ όλα αυτά ο αριθμός τους καθημερινά αυξάνει. Συχνά αυτοσχεδιάζουν κείμενα ειρωνικά, κατακρίνοντας τον πόλεμο, τον ρατσισμό, την ελεύθερη επιχείρηση και την ατομική βόμβα. Αρχηγός τους είναι ο Μπομπ Ντύλαν (23 χρονών) το αγόρι που κατέκτησε σε δυο βδομάδες την Αγγλία των Μπητλς και των Ρόλλιγκ Στόουνς, τραγουδώντας μέσα στο επιβλητικό Άλμπερτ Χωλ του Λονδίνου την μπαλάντα του “Οι καιροί αλλάζουν”.(...)».
Έχουμε ξαναγράψει πως ο Ηλίας Νικολακόπουλος (RIP), 19χρονο παιδί, είχε υπογράψει με ψευδώνυμο, ως Ηλίας Καρράς, κι είχε δημοσιεύσει ένα πολύ καλό κείμενο για το πολιτικοποιημένο folk, τον Bob Dylan, την Joan Baez κ.λπ., στο φοιτητικό περιοδικό της Αριστεράς «Πανσπουδαστική» (τεύχος #50, Φεβρουάριος 1966). Το κείμενο εκείνο δεν ήταν απλά πολύ καλό για την εποχή του, είναι πολύ καλό και για σήμερα.
Κρίμα... καθώς δεν συνέχισε να γράφει για μουσικά θέματα ο Ηλίας Νικολακόπουλος. Κρίμα... καθώς, για πολλά χρόνια, είχαν περιπέσει αυτά στους «εγκυκλοπαιδιστές» και τους «χιτάκηδες»...
(ένα απόσπασμα, το οποίο έχουμε ξαναδημοσιεύσει)
«Μια νέα σελίδα στην Ιστορία της Αμερικής / Τη γράφουν φοιτητές και λαϊκοί τραγουδιστές / ΤΡΑΓΟΥΔΙ ένα καινούριο όπλο / μα ποιος είσθε MISTER BOB DYLAN»
«Το τραγούδι είναι πάντα όπλο στα χέρια ενός λαού που προσπαθεί να γνωρίσει τον εαυτό του συνειδητοποιώντας τη δύναμή του. Γι’ αυτό σε μια εποχή όπου οι διανοούμενοι, οι φοιτητές και οι εργάτες αδελφωμένοι ξαναβάζουν από την αρχή όλα τα κοινωνικά προβλήματα, είναι φυσικό το τραγούδι να χρησιμοποιείται σαν αποτελεσματικό εκφραστικό μέσο αυτής της προσπάθειας.
Έτσι βλέπουμε να αναπτύσσεται ένα νέο κύμα συνθετών και τραγουδιστών, που μέσα από τα τραγούδια τους ζητάνε να εκφράσουν την αντίθεσή τους προς ένα κόσμο που φεύγει και την πίστη τους σ’ έναν κόσμο που έρχεται. Όπως οι λαϊκοί τραγουδιστές στις ΗΠΑ (Dylan, Baez κ.ά.), ο Donovan στην Αγγλία, ο Perry Friedman στη Δυτική Γερμανία (σ.σ. ήταν Καναδός, είχε μετακομίσει στη Ανατολική Γερμανία το 1959, αλλά έβγαζε δίσκους και στις δύο Γερμανίες), ο Διονύσης Σαββόπουλος, η Μαρία Φαραντούρη, ο Νότης Μαυρουδής κ.ά. στην Ελλάδα, και τόσοι άλλοι άγνωστοί μας σε διάφορες χώρες, γιατί κανένα μέσο μαζικής προβολής δεν θέλησε ποτέ να τους κάνει γνωστούς.(...)
27 Νοεμβρίου (σ.σ. 1965, αναφορά στη μεγάλη αντιπολεμική διαδήλωση στην Washington D.C.): δεκάδες χιλιάδες αμερικανών διαδηλωτών στην Ουάσιγκτον για την ειρήνη στο Βιετνάμ. Καθηγητές πανεπιστημίων, φοιτητές, εργάτες, λογοτέχνες, καλλιτέχνες και νέοι τραγουδιστές με κιθάρες, που την ύπαρξη και την σπουδαιότητά τους μόλις τώρα αρχίζουμε να αισθανόμαστε. Τους μισούν, τους σαρκάζουν για τα μακριά τους μαλλιά, τους κατηγορούν ότι είναι μολυσμένοι. Τους ονομάζουν beatniks (περιφρονητικά), peaceniks (πολύ περιφρονητικά) και vietniks (πάρα πολύ περιφρονητικά). Παρ’ όλα αυτά ο αριθμός τους καθημερινά αυξάνει. Συχνά αυτοσχεδιάζουν κείμενα ειρωνικά, κατακρίνοντας τον πόλεμο, τον ρατσισμό, την ελεύθερη επιχείρηση και την ατομική βόμβα. Αρχηγός τους είναι ο Μπομπ Ντύλαν (23 χρονών) το αγόρι που κατέκτησε σε δυο βδομάδες την Αγγλία των Μπητλς και των Ρόλλιγκ Στόουνς, τραγουδώντας μέσα στο επιβλητικό Άλμπερτ Χωλ του Λονδίνου την μπαλάντα του “Οι καιροί αλλάζουν”.(...)».
30/6/2022
>>Γιάννης Μπέζος: «Ο Βασίλης Τσιτσάνης επειδή τον έχω γνωρίσει, σας βεβαιώ ότι ήταν ο πιο σνομπ άνθρωπος που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα. Δεν τον πλησίαζες, ήταν λαϊκός όμως.<<
Ένας λαϊκός άνθρωπος μπορεί να γίνει σνομπ μόνο με τα "ψώνια". Δεν υπάρχει άλλη περίπτωση.
29/6/2022
Τώρα θα τους μαζεύουνε και θα τους στέλνουν πεσκέσι στον Τούρκο. Σουηδοί σε κατάσταση αισχύνης. Gulîstan Perwer “Dinya Zor Ciwan e” (synth folk, Kurdistan / Sweden 1987)…
29/6/2022
Απλώνεται σαν την λέπρα, σαν την ευλογιά, σαν τον κόβιντ... Ενώ είχε ξεκινήσει σαν βορειο-ατλαντικό «αμυντικό» σύμφωνο, απορρόφησε από την αρχή κάτι εξαθλιωμένες μπανανίες (βλ. Ελλάδα και Τουρκία), που δεν είχαν ουδεμία σχέση με τον Βόρειο Ατλαντικό, ενώ την τελευταία 30ετία κατασπαράζει, την μία μετά την άλλη, τις χώρες της ανατολικής και βορειοανατολικής Ευρώπης. Κατά τα λοιπά δεν αποκλείεται να το δούμε, οσονούπω, να επεκτείνει τη δολοφονική του δράση προς Καύκασο, Κασπία κ.λπ. Μια... Eurovision του εγκλήματος.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Απλώνεται σαν την λέπρα, σαν την ευλογιά, σαν τον κόβιντ..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Varangoulis
Σήμερα διάβασα ότι στη σύνοδο του ΝΑΤΟ θα συμμετέχουν, πέρα της Αυστραλίας/Ν. Ζηλανδίας, και Ιαπωνία/Ν. Κορέα. Οι δύο τελευταίες ζητούν το άνοιγμα του ΝΑΤΟ στην Ασία. Η Αυτοκρατορία και οι συμμαχικές ημι-αποικίες προετοιμάζονται για τον επικείμενο πόλεμο (ψυχρό ή θερμό) με την Κίνα.
Kostas Makris
Eurovision του εγκλήματος...μακράν ο καλύτερος χαρακτηρισμός που έχω ακούσει....
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Γιάννης Μπέζος: «Ο Βασίλης Τσιτσάνης επειδή τον έχω γνωρίσει"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Πριτσαπίδουλας
Αν ήταν ανοιχτός με όλους όσοι τον πλησίαζαν δεν θα έκανε άλλη δουλειά...
Harry Gordon
Ο Βασιλης τσιτσανης ηταν κολλητος με τον ταξιαρχο της αστυνομιας
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
στη Θεσσαλονίκη _Κατοχη κι απελευθέρωση. Στην Αθήνα μετά στο Χάραμα κι όχι μόνο τον φύλαγαν παλαιστές.
Harry Gordon
ε το ξερω
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
ονόματι ...Μουσχουντής
Harry Gordon
κ με αλλον πιο "προσφατο" Οταν ο γιος εγινε ζακιας
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
ναι ο Μουσχουντής αφορά την περίοδο της Θεσσαλονίκης.
Νεκταρια Χαριτακη
Καθόλου. Και ο μεγάλος, και συνάμα ταπεινός, Βαμβακάρης κάτι παρόμοιο υπαινίσσεται στην Αυτοβιογραφία του.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πού κολλάει το "καθόλου"; Και ποιο είναι το "παρόμοιο", που υπαινίσσεται ο Βαμβακάρης;
Δεν βλέπω κάποια σχέση με το θέμα ότι ο Τσιτσάνης ήταν σνομπ και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πού κολλάει το "καθόλου".
Νεκταρια Χαριτακη
Καλδάρας, Μπακάλης και λοιποί του χώρου είχαν επανειλημμένα εκφραστεί αρνητικά για το πρόσωπό του. Αν εσείς προτιμάτε τις αγιογραφίες τότε αρκεστείτε σε αυτές, είναι απλό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι νόημα έχουν τώρα αυτά που λέτε; Είναι τελείως άστοχα. Και να μην είστε προσβλητική. Άκου... προτιμάω τις αγιογραφίες και ότι θα πρέπει να αρκεστώ σ' αυτές!! Ό,τι να 'ναι! Γι' αυτό κάνω κριτική στον Μπέζο ε; Επειδή προτιμάω τις αγιογραφίες...
Vassilis Serafimakis στην Νεκταρια Χαριτακη
στη σελίδα που ανεβάσατε δεν βλέπω κάτι μειωτικό γιά Τσιτσάνη. Εκτός αν είναι μειωτικό ότι κάποιος είχε καλύτερο χαρακτήρα...\
Makis Kontizas
Ο Βασίλης καμαρώνε για το ρολόι του και έβγαζε από τις τσέπες του σαπούνια camay από την Αμερικανική Βάση γιατί είχε θέσει προϋπόθεση για να υπογράψει στην cbs να μπορεί να ψωνίζει από το px Στο δε σπίτι του στην οδό Μπαου στο γκολφ της Γλυφάδας όταν έπαιζε μόνος του στην αυλή σου ράγιζε την καρδιά. Έκτοτε ναι σνομπαρουμε οτιδήποτε απονο και άσχετο στον κόσμο αυτό που ζουμε
Panagiotis Giannelis
...συνοπτικά ακριβέστατος...
Ferris Costas
Ήδη από το 1960, ένας 25άρης και άσημος "βοηθός σκηνοθέτης" σαν κι εμένα, είχε τη χαρά να κάθεται και να συνομιλεί με τις ώρες με τον καταδεκτικότατο Τσιτσάνη. "Πονηρεμένο" μπορείς να τον πεις. Ισορροπιστή, επίσης. Αριστερός στην ουσία, ήταν, βέβαιο. Μάρτυράς μου ο Ηλίας Πετρόπουλος. Η σχέση του με τον Μουσχουντή, άμεμπτη, και καθόλου "πολιτική". Σνομπ όμως, τι να πω! Εκτός κι αν χάσαμε το νόημα των λέξεων. (Συμπληρωματικά θ' αναφέρω και κάποιους άλλους που είχαν άνετη και τρυφερή σχέση με τον Τσιτσάνη: Θωμά Γκόρπας, Γιώργος Ζερβουλάκος, Τώνης Ιωάννου, Γιώργος Μοσχίδης και πολλοί πολλού ακόμα.)
Vassilis Serafimakis
Ο Μουσχουντής είχε μεγάλη και συνεχή αντικομμουνιστική δράση όλη του τη ζωή. Γιά ναχει τις καλές σχέσεις που είχε με Τσιτσάνη υποθέτω οφείλεται στο ότι ο τελευταίος παρέμεινε έξω από τα "πολιτικά" ακόμα και σε συζητήσεις.
Panagiotis Tzouvalekis
Ό,τι καλύτερο διάβασα τελευταία.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
ΔιαγραφήΚι εγώ που τον γνώρισα και κουβεντιάζαμε και στην Καισαριανή, και στις Τζιτζιφιές, και στο σπίτι του, δε θα τον έλεγα σνομπ, (μα καθόλου, λέμε),...μουνάκιας (μεγάλος!!) ναί, σνομπ καθόλου!!!..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ειδικά στο Χάραμα, στη δεκαετία του '70, θα πρέπει να είχαν περάσει δεκάδες τραγουδίστριες από δίπλα του. Μόνο εδώ είναι δέκα!
Dimitri- Mitsos Poulikakos
"Κάρφωνε" και πελάτισσες
Ιωάννα Κλ.
Ευτυχώς που δεν υπήρχε τότε το ...κίνημα!!!!
Vassilis Serafimakis
δεν νομίζω να μιλάμε γιά 16χρονα.
Παντελής Αμπαζής
επιβεβαιώνω! Ο ορισμός της λέξης γυναικάς.Σε καμμία περίπτωση σνομπ. Εστέτ λαϊκός.
Ιωάννα Κλ. στον Vassilis Serafimakis
Εκτός θέματος....
Vassilis Serafimakis στον Παντελής Αμπαζής
πιστεύω ακριβέστερος όρος.
Ναταλία Ρασούλη στον Dimitri- Mitsos Poulikakos
όπως τα λες Μητσο μου.. Μέχρι και το μπούτι της μαμάς μου είχε χουφτώσει.. Μετά όμως ζήτησε συγνώμη απο τον σύντροφό της.
Κύριος.
Nickos Ventouras
Τσιτσανο-lettes
Ζουλιάν Μπάλστον
Σαν μπιχλοπάνκης φέρομαι σνομπ μόνο σε κόσμο με αίσθηση ανωτερότητας της άνω κοινωνίας. Ένας ρεμπετης της παλιάς για να φερθεί σνομπ, που είναι πιο μπίχλες από εμάς (με την θετική έννοια). Σημαίνει ότι είχε μπροστά του τεράστιο ψώνιο
Patritsopoulos Nikos
Άντε πάγαινε.......θα του ψιθύρισε
Ιωάννα Κλ.
Μια χαρά τα λέει ο Μπέζος! ...Γιατί ο Τσιτσάνης θα τον σνόμπαρε ΑΝ τον είχε συναντήσει!!!!
Ελένη Βαρουξή
Κρίνοντας εξ ιδίων.
Nickos Ventouras
Πιο ψώνιο από τον Μπέζο ― με βάση όσα λέει και όπως τα λέει ― δύσκολα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχουμε ξαναγράψει πως ο Ηλίας Νικολακόπουλος (RIP), 19χρονο παιδί, είχε υπογράψει με ψευδώνυμο, ως Ηλίας Καρράς"...
ΑπάντησηΔιαγραφήThodoris Antonopoulos
Καλό όντως αλλά για την εποχή του, ενδιαφερουσα παντως η πληροφορία δεδομένου κιόλας ότι το ΚΚΕ γενικά αποτασσοταν τη ροκ κουλτούρα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και για τώρα είναι καλό. Κάποιος νέος που θα το διαβάσει τώρα, θα μάθει πολλά και προς τη σωστή κατεύθυνση. Η αριστερά δεν είχε τότε θέμα με το ροκ κ.λπ. Ο Λοϊζος (Λαμπράκης) ήταν ο πρώτος που έσμιξε ροκ και έντεχνο, το 1966, σε προοδευτική κατεύθυνση (Νέγρικα). Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές αυτά τα πράγματα.
Και όταν είχε θέμα η αριστερά με το ροκ κ.λπ. είχε κάποιους λόγους. Άλλος τους αξιολογεί έτσι, άλλος τους αξιολογεί αλλιώς. Μην πιάσουμε τώρα κουβέντα.
Thodoris Antonopoulos
εντάξει υπήρχαν και άνθρωποι πιο ανοικτοί, τα περί αμερικανοφερτης κουλτούρας ατομικισμού και ηδονισμου Κνιτες τα λέγανε παντως, τα θυμάμαι και στο σχολείο:)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι Κνίτες έχουν πει τελείως διαφορετικά πράγματα μέσα στα χρόνια, όπως και πολλοί άλλοι εξάλλου.
Thodoris Antonopoulos
αργούν λιγάκι να αλλάξουν γνώμη αλλά παίζει κι αυτο, θα εγκρίνουν και το rave μαθαίνω όπου να'ναι!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έτσι, είναι παντελώς ανεδαφικό (εγώ θα πω και ύποπτο, αν δεν είναι ανόητο) όταν η Αριστερά στην Αγγλία και την Αμερική αντιμετώπιζε το rock n’ roll από θέσεις αρνητικές έως καχύποπτες (και ως προϊόν του αμερικανικού ιμπεριαλισμού αν μιλάμε για την Αγγλία), να κάνει κάποιος κριτική στην ελληνική Αριστερά της εποχής (εν σχέσει με το rock n’ roll), που μόλις είχε βγει από τις (αμερικανικές) ναπάλμ του Γράμμου.
DISKORYXEION.BLOGSPOT.COM
Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΡΟΚ ΕΝΤ ΡΟΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ 50s
Thodoris Antonopoulos
καλά θα σε διαβάσω και θα επανέλθω. Πιστεύω όμως ότι στην ελληνική τουλαχιστο περίπτωση δεν ήταν μόνο το εμφυλιακο παρελθόν αλλά και ένας κοινωνικος συντηρητισμός σε μια σειρά πράγματα που πήγαινε μαζί με τον εργατισμο
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
επίσημο κείμενο ή κάποιου αρθρογράφου; Και πριν τη Χούντα; Δώσε περίοδο.
Nikos Athanassiu
Πάντα μου αρεσε...εγκυρος και εγκαιρος.R.I.P.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Γιάννης Ρίτσος. Σταθερή αξία..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiorgos Kozias
Εξαιρετικό!
Σχόλιο από το fb στο ποστ "«Η Τουρκία έχει κάποια εύλογα δίκια, όταν την απασχολεί το ζήτημα της τρομοκρατίας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Foreplay
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μουσική, λόγια, ερμηνεία Κώστας Χατζής. Για blues πρόκειται..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
Τρομερος δισκος και με υπεροχο εξωφυλλο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ίσως το καλύτερο live του Χατζή. Αν και δύσκολο να το πεις, γιατί έχει πολλά... Και εξώφυλλο φοβερό από τον Σκορπιό, και όλα φοβερά.
Dimitris Patokos
Σε μια φωτογραφία στο εσωτερικό του δίσκου αναγράφεται το όνομα του Παπακωνσταντίνου. Τραγουδούσε στον Σκορπιό με τον Χατζή;
Makis Kontizas
Είναι τρελός είναι και παληκαρι
Vassilis Konstandopoulos
Καλό. Τύπου ύστερου Άρτσι Σεπ άνευ ιδιοφυϊας φυσικά, αλλά καλό, στα πλαίσιά τους. Δεν το γνώριζα, μερσί, Φώντα.
Konstantinos Fountas
Νομίζω ότι δε μπορώ να ξεχωρίσω δίσκο του!!! Όλοι έχουν να μου δώσουν κάτι!!! Σπουδαίος στο τετράγωνο είναι!!!
Spyros Zoupanos
Τεράστια δισκάρα!!!!
Γιώργος Λαγγουρέτος
Συμφωνώ ολόψυχα!
Κώστας Οικονόμου
Σπουδαίος και σε λάιβ που τον είχα δει πριν κάμποσα χρόνια στο half note
Alexis Tambouras
Συγκλονιστικός ο...Γύφτος ! Είχε λοιπόν δίκιο η μάνα μου που έτρεχε όλες τις φίλες της νά τον ακούσουν ! Και αυτόν τον χαρακτηρισμό δεν τον έλεγε εννοείται καθόλου υποτιμητικά, μα το αντίθετο για να τον ξεχωρίσει από όλους τους άλλους, με έναν ιδιαίτερο θαυμασμό που έβλεπα να εκδηλώνεται στην έκφραση της όποτε αναφερόταν σε αυτόν .
Ανδρέας Φουρλας
Το ΤΑΜ ΤΑΜ.......
Michael Tzanakis
Ιδού η Ρόδος... αγαπητέ. Στο χέρι σου είναι να του κάνεις ένα γερό αφιέρωμα Μπονασέρες
Αν κάποιος μπορεί να χαρακτηρίσει εναν Έλληνα καλλιτέχνη ως την περίπτωση Έλληνα "Bob Dylan", αυτόν τον χαρακτηρισμό τον παίρνει άνετα ο Κώστας Χατζής, για πολλούς και διάφορους λόγους. Αν βέβαια ήταν στην Αμερική μάλλον θα ήταν γνωστός μόνο σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων και φίλων και δεν νομίζω να τον πείραζε, αρκεί να μπορούσε να κάνει αυτά που ήθελε κι επιθυμούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφή