20/6/2024
Το «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024] παραμένει ΠΡΩΤΟ σε πωλήσεις, το τελευταίο 2μηνο, σε όλα τα βιβλία Τέχνης (και εννοείται στα μουσικά), στο βιβλιοπωλείο Πολιτεία. Έπιασε πρωτιά την 1η Ιουνίου και 20 μέρες αργότερα εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή. Νοιώθουμε κάπως την ανάσα ενός βιβλίου για τον Βασίλη Καρρά, που βγήκε κι αυτό πρόσφατα, αλλά ακόμη το ελληνικό ροκ κρατάει γερά την πρωτιά...
Το «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024] παραμένει ΠΡΩΤΟ σε πωλήσεις, το τελευταίο 2μηνο, σε όλα τα βιβλία Τέχνης (και εννοείται στα μουσικά), στο βιβλιοπωλείο Πολιτεία. Έπιασε πρωτιά την 1η Ιουνίου και 20 μέρες αργότερα εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή. Νοιώθουμε κάπως την ανάσα ενός βιβλίου για τον Βασίλη Καρρά, που βγήκε κι αυτό πρόσφατα, αλλά ακόμη το ελληνικό ροκ κρατάει γερά την πρωτιά...
19/6/2024
Μόνο γι' αυτούς μπορεί να έδινα το κάτι παραπάνω, για να τους δω στην Αθήνα...
https://www.youtube.com/watch?v=2a36KFSfi44
Μόνο γι' αυτούς μπορεί να έδινα το κάτι παραπάνω, για να τους δω στην Αθήνα...
https://www.youtube.com/watch?v=2a36KFSfi44
19/6/2024
Ένα από τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024] είναι και ο ντράμερ-τραγουδοποιός-τραγουδιστής Λουκάς Σιδεράς.
Στο βιβλίο θα διαβάσετε όχι μόνο για την παρουσία του Σιδερά στους δίσκους των Aphrodite’s Child, των οποίων υπήρξε βασικό μέλος ως γνωστόν, αλλά και για τα υπόλοιπα συγκροτήματα με τα οποία δισκογράφησε (Stormies, Minis, Eros, Melt, Ypsilon…), και βεβαίως για τους δύο προσωπικούς δίσκους του, το “One Day” και το “Pax Spray”, από τα σέβεντις.
Ένα από τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024] είναι και ο ντράμερ-τραγουδοποιός-τραγουδιστής Λουκάς Σιδεράς.
Στο βιβλίο θα διαβάσετε όχι μόνο για την παρουσία του Σιδερά στους δίσκους των Aphrodite’s Child, των οποίων υπήρξε βασικό μέλος ως γνωστόν, αλλά και για τα υπόλοιπα συγκροτήματα με τα οποία δισκογράφησε (Stormies, Minis, Eros, Melt, Ypsilon…), και βεβαίως για τους δύο προσωπικούς δίσκους του, το “One Day” και το “Pax Spray”, από τα σέβεντις.
18/6/2024
Γουστάρω Septic Flesh, έχω και δυο δίσκους τους, αλλά αυτή η κουλτούρα της συναυλίας, που προβάλλεται τόσο επιθετικά, τα τελευταία χρόνια, κατακυριεύοντας κάθε τι, με ενοχλεί αφάνταστα. Πρέπει να αντισταθούμε σ’ αυτή την απάνθρωπη νεοφιλελέ μ@λακία της καταπάτησης, της ισοπέδωσης και της τουριστικοποίησης των πάντων, που περιστρέφεται μόνο γύρω από τα φράγκα. Τι θα βάλουμε στην τσέπη μας και όλα τ’ άλλα τσιμέντο να γίνουν.
Ηρώδειο μόνο σε κλασική και τζαζ – όπως παλιά. Μπασαβιόλες και σαξόφωνα μέχρι να δύσει ο ήλιος... Ούτε μπουζούκια, ούτε μπαγλαμάδες, ούτε ηλεκτρικές κιθάρες. Όλοι οι άλλοι στα χωράφια.
Και οι Septic Flesh στο Φαράγγι του Θανάτου ή έστω στην κεντρική πλατεία του Ίνσμουθ...
Γουστάρω Septic Flesh, έχω και δυο δίσκους τους, αλλά αυτή η κουλτούρα της συναυλίας, που προβάλλεται τόσο επιθετικά, τα τελευταία χρόνια, κατακυριεύοντας κάθε τι, με ενοχλεί αφάνταστα. Πρέπει να αντισταθούμε σ’ αυτή την απάνθρωπη νεοφιλελέ μ@λακία της καταπάτησης, της ισοπέδωσης και της τουριστικοποίησης των πάντων, που περιστρέφεται μόνο γύρω από τα φράγκα. Τι θα βάλουμε στην τσέπη μας και όλα τ’ άλλα τσιμέντο να γίνουν.
Ηρώδειο μόνο σε κλασική και τζαζ – όπως παλιά. Μπασαβιόλες και σαξόφωνα μέχρι να δύσει ο ήλιος... Ούτε μπουζούκια, ούτε μπαγλαμάδες, ούτε ηλεκτρικές κιθάρες. Όλοι οι άλλοι στα χωράφια.
Και οι Septic Flesh στο Φαράγγι του Θανάτου ή έστω στην κεντρική πλατεία του Ίνσμουθ...
18/6/2024
Έχει σταματήσει και ο Κατέβας να δίνει συναυλίες, και δεν έχουμε πού να πάμε, για ν' ακούσουμε κανα τραγουδάκι...
[Σαββόπουλε αυτό ήταν χιτ της μεταπολίτευσης - εσύ μπορεί να μην άκουγες τότε τέτοια, αλλά μην το λησμονήσεις]
https://www.youtube.com/watch?v=aUxa2IMo8ps
Έχει σταματήσει και ο Κατέβας να δίνει συναυλίες, και δεν έχουμε πού να πάμε, για ν' ακούσουμε κανα τραγουδάκι...
[Σαββόπουλε αυτό ήταν χιτ της μεταπολίτευσης - εσύ μπορεί να μην άκουγες τότε τέτοια, αλλά μην το λησμονήσεις]
https://www.youtube.com/watch?v=aUxa2IMo8ps
18/6/2024
Μάγκες μου όταν σταμάτησε ο Στέλιος να εμφανίζεται ζωντανά το 1966, στα 35 του δεν έκανε έτσι ο κόσμος, όπως κάνετε εσείς, επειδή θα κρεμάσει τη μπουζουκομάνα ο Θανάσ’ στα 65 του... Ψάξτε το αυτό...
Μάγκες μου όταν σταμάτησε ο Στέλιος να εμφανίζεται ζωντανά το 1966, στα 35 του δεν έκανε έτσι ο κόσμος, όπως κάνετε εσείς, επειδή θα κρεμάσει τη μπουζουκομάνα ο Θανάσ’ στα 65 του... Ψάξτε το αυτό...
18/6/2024
Εδώ σας έχω τρία αποκόμματα από εισιτήρια από συναυλίες που είχα παρακολουθήσει το 1987-88.
Το πρώτο απόκομμα των 250 δραχμών είναι από συναυλία ροκ γκρουπ της γειτονιάς, το άλλο των 800 δραχμών είναι από τους Blue Oyster Cult (εδώ το εισιτήριο είναι κάπως επιχορηγημένο από το Δήμο) και το άλλο των 2000 δραχμών είναι από το μεγάλο event της συναυλίας της Διεθνούς Αμνηστίας, με αυτά τα top class ονόματα. Προσέξτε τώρα...
Το 1987-88 ένας δίσκος βινυλίου, κοινός, ελληνικής κοπής, είχε από 1000 έως 1200 δραχμές. Ενώ σήμερα ένα νέο LP, το LP της Dua Lipa ας πούμε, κάνει 30 ευρώ.
Με άλλα λόγια στην πρώτη συναυλία της γειτονιάς, με τις 250 δραχμές, η τιμή του εισιτηρίου είναι το 1/4 του δίσκου. Σήμερα, δηλαδή, θα κόστιζε 7,5 ευρώ.
Η συναυλία των BOC σήμερα θα έκανε 24 ευρώ, ενώ η συναυλία της Διεθνούς Αμνηστίας, με αυτά τα τρανταχτά ονόματα, θα έκανε καμιά 60αριά ευρώ.
Λοιπόν μάγκες μου, το συμπέρασμα. Οι συναυλίες σήμερα είναι πανάκριβες. Γιατί είναι; Μπορώ να σας πω χίλιους-δυο λόγους, αλλά βαριέμαι.
Κουμάντο στην τσέπη του καθενός δεν πρόκειται να κάνω, αλλά για μένα είναι κοροϊδία να δώσω 100-150-200 και βάλε ευρώ, για να δω κάποιονε – τον οποιονδήποτε ή την οποιαδήποτε– με αυτές τις τιμές. Μη σώσει να τον δω.
Εδώ σας έχω τρία αποκόμματα από εισιτήρια από συναυλίες που είχα παρακολουθήσει το 1987-88.
Το πρώτο απόκομμα των 250 δραχμών είναι από συναυλία ροκ γκρουπ της γειτονιάς, το άλλο των 800 δραχμών είναι από τους Blue Oyster Cult (εδώ το εισιτήριο είναι κάπως επιχορηγημένο από το Δήμο) και το άλλο των 2000 δραχμών είναι από το μεγάλο event της συναυλίας της Διεθνούς Αμνηστίας, με αυτά τα top class ονόματα. Προσέξτε τώρα...
Το 1987-88 ένας δίσκος βινυλίου, κοινός, ελληνικής κοπής, είχε από 1000 έως 1200 δραχμές. Ενώ σήμερα ένα νέο LP, το LP της Dua Lipa ας πούμε, κάνει 30 ευρώ.
Με άλλα λόγια στην πρώτη συναυλία της γειτονιάς, με τις 250 δραχμές, η τιμή του εισιτηρίου είναι το 1/4 του δίσκου. Σήμερα, δηλαδή, θα κόστιζε 7,5 ευρώ.
Η συναυλία των BOC σήμερα θα έκανε 24 ευρώ, ενώ η συναυλία της Διεθνούς Αμνηστίας, με αυτά τα τρανταχτά ονόματα, θα έκανε καμιά 60αριά ευρώ.
Λοιπόν μάγκες μου, το συμπέρασμα. Οι συναυλίες σήμερα είναι πανάκριβες. Γιατί είναι; Μπορώ να σας πω χίλιους-δυο λόγους, αλλά βαριέμαι.
Κουμάντο στην τσέπη του καθενός δεν πρόκειται να κάνω, αλλά για μένα είναι κοροϊδία να δώσω 100-150-200 και βάλε ευρώ, για να δω κάποιονε – τον οποιονδήποτε ή την οποιαδήποτε– με αυτές τις τιμές. Μη σώσει να τον δω.
18/6/2024
Και για τους P.L.J Band θα διαβάσεις στο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία. Και θα διαβάσεις σωστά πράματα, όχι χαζομάρες του στυλ... το “Armageddon” το κυνήγησε η Εκκλησία.
Και για τους P.L.J Band θα διαβάσεις στο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία. Και θα διαβάσεις σωστά πράματα, όχι χαζομάρες του στυλ... το “Armageddon” το κυνήγησε η Εκκλησία.
17/6/2024
Το νέο άλμπουμ της Nalyssa Green λέγεται «Πολύ καλή στα πάρτυ». Διαβάζω κι εγώ κομμάτι στο οπισθόφυλλο «Έλα πιο κοντά» και καθώς σκεφτόμουν και το «πάρτυ» του τίτλου είπα... ρε λες να διασκευάζει μέσα την κομματάρα της Νινής Ζαχά, που λέγανε ο Θέμης Ανδρεάδης με την Άινα Μάουρερ και που την ξεπάτωνα στα τζουκ μποξ στα σέβεντις;
Δυστυχώς όχι... Σκέτη απογοήτευση...
https://www.youtube.com/watch?v=r4yA9xhbIbY
Το νέο άλμπουμ της Nalyssa Green λέγεται «Πολύ καλή στα πάρτυ». Διαβάζω κι εγώ κομμάτι στο οπισθόφυλλο «Έλα πιο κοντά» και καθώς σκεφτόμουν και το «πάρτυ» του τίτλου είπα... ρε λες να διασκευάζει μέσα την κομματάρα της Νινής Ζαχά, που λέγανε ο Θέμης Ανδρεάδης με την Άινα Μάουρερ και που την ξεπάτωνα στα τζουκ μποξ στα σέβεντις;
Δυστυχώς όχι... Σκέτη απογοήτευση...
https://www.youtube.com/watch?v=r4yA9xhbIbY
17/6/2024
>>Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, ξαναζωντανεύουν πρόσωπα και ήχοι, δεκάδες ονόματα ξεπετιούνται από τα ντουλάπια της ιστορίας όπως οι Forminx, οι Charms, οι Sounds, οι Idols, ο Δάκης, οι Olympians, οι Poll, οι Πελόμα Μποκιού, ο Δημήτρης Πουλικάκος, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Παύλος Σιδηρόπουλος, οι Socrates, οι Aphrodite’s Child, ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας, ο Νικόλας Άσιμος, ο Γιώργος Ρωμανός, οι Axis, η Τάμμυ, η Χριστίνα, η Ελπίδα...<<
[ο Γιάγκος Πλατής γράφει για το "Ραντεβού στο Κύτταρο" - τον ευχαριστώ!]
https://www.debop.gr/deBlog/de-book/diavasame-radevou-sto-kyttaro-tou-foda-trousa-ekdoseis-ogdoo
>>Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, ξαναζωντανεύουν πρόσωπα και ήχοι, δεκάδες ονόματα ξεπετιούνται από τα ντουλάπια της ιστορίας όπως οι Forminx, οι Charms, οι Sounds, οι Idols, ο Δάκης, οι Olympians, οι Poll, οι Πελόμα Μποκιού, ο Δημήτρης Πουλικάκος, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Παύλος Σιδηρόπουλος, οι Socrates, οι Aphrodite’s Child, ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας, ο Νικόλας Άσιμος, ο Γιώργος Ρωμανός, οι Axis, η Τάμμυ, η Χριστίνα, η Ελπίδα...<<
[ο Γιάγκος Πλατής γράφει για το "Ραντεβού στο Κύτταρο" - τον ευχαριστώ!]
https://www.debop.gr/deBlog/de-book/diavasame-radevou-sto-kyttaro-tou-foda-trousa-ekdoseis-ogdoo
16/6/2024
Ευχαριστώ τον Κώστα Μπαλαχούτη και γι' αυτή την αναφορά στο "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]...
https://www.ogdoo.gr/politismos/vivlio/to-proto-group-apo-tin-eparxia-pou-ixografise-diskaki
Ευχαριστώ τον Κώστα Μπαλαχούτη και γι' αυτή την αναφορά στο "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024]...
https://www.ogdoo.gr/politismos/vivlio/to-proto-group-apo-tin-eparxia-pou-ixografise-diskaki
15/6/2024
Λοιπόν προσέξτε αυτή τη φωτό.
Υπάρχει δισκάδικο στην Αθήνα που έχει στη βιτρίνα του, αυτή τη στιγμή, live CD του Μίμη Γκιουλέκα, CD της Μαίρης Λίντα, με τραγούδια της Μαριαλένας (Οικονομίδου), που έφυγε τις προάλλες από τη ζωή (τι κρίμα) και ακόμη το “Rock Eyes” των Coo από το 1982 - αν είναι δυνατόν
Λοιπόν προσέξτε αυτή τη φωτό.
Υπάρχει δισκάδικο στην Αθήνα που έχει στη βιτρίνα του, αυτή τη στιγμή, live CD του Μίμη Γκιουλέκα, CD της Μαίρης Λίντα, με τραγούδια της Μαριαλένας (Οικονομίδου), που έφυγε τις προάλλες από τη ζωή (τι κρίμα) και ακόμη το “Rock Eyes” των Coo από το 1982 - αν είναι δυνατόν
Τώρα, το ότι γράφω στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο,
2024] και για την αείμνηστη Μαριαλένα και για τους Coo (όχι, για τον Γκιουλέκα
δεν γράφω), όταν υπάρχει τέτοια βιτρίνα, το λες και... κανονικότητα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Λοιπόν προσέξτε αυτή τη φωτό. Υπάρχει δισκάδικο στην Αθήνα που έχει στη βιτρίνα του, αυτή τη στιγμή"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMakis Kyrilis
Και πού είναι το δισκάδικο αυτό;;
Nikos Doukas
Για το Μίμη κάποιος- κάποτε θα πρέπει να γράψει και για τη μουσική πλευρά αλλά και για τη ζωή του. Ήταν ο μύθος της θεσσαλίας...
Σταύρος Καρτσωνάκης
Αυτά τα μεταφυσικά με τρελαίνουν
Alexandros Richardos
Ποιο δισκάδικο είναι;
Nikos Papas
Γκιουλέκας μεγάλη μορφή!
Kostas Kousiouris
Το coo είχε βγει σε cd;;;
Φώντας Τρούσας
Έτσι φαίνεται
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Και για τους P.L.J Band θα διαβάσεις στο «Ραντεβού στο Κύτταρο»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆγγελος Γαβριήλ
Ο Μαχαιριτσας μωρό...
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Εδώ σας έχω τρία αποκόμματα από εισιτήρια από συναυλίες που είχα παρακολουθήσει το 1987-88"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Markakis
Λίγα δίνουμε εδώ στην Ελλάδα! Στο Λονδίνο, φίλοι και γνωστοί, 300£ για Ποπάκια, 700£ για Taylor Swift
Φώντας Τρούσας
Ναι, μας αγαπάνε εμάς, και μας κάνουνε σκόντο. Άσε τώρα. Να μην το πιάσουμε από βαθιά, γιατί θα στενοχωρηθούμε. Γ@μώ τις αγορές, και το φιλελερισμό, και το σοσιαλοφιλελερισμό μαζί.
Dreliozis Panagiotis
Εννοείτε...συμφωνώ και απαυξανω..
Panagiotis Annousis
Έτσι
Aris Karampeazis
Σε όλη τη διαδρομή για το Rock Of Gods της Δραπετσωνας το 1996 υπήρχαν Stencil διαμαρτυρίας με τη φράση «ΔΩΣΕ 7 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΚΕΝΡΟΛ ΚΟΡΟΪΔΟ»… που να ήξεραν οι άνθρωποι δηλαδή τι έρχεται (τότε ήταν λίγο πάνω από την τιμή του καινουργιου CD αυτό)
Costas Indictos Koutsaris
τα οποία CD ήταν πιο ακριβά από τα βινύλια γιατί είχαν καλύτερο ήχο είχαν κρυμμένο τρακ και... δεν καταστρέφονται (εδώ δεν χωράνε τόσα πολλά ημότζι)
Aris Karampeazis
ναι αλλά σε 30 χρόνια δεν θα παίζουν γιατί θα χαθούν όλα τα δεδομένα τους
Costas Indictos Koutsaris
1)έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια (wtf? ) 2) δεν παίζουν εδώ και...σχεδόν 30 χρόνια (ειδικά αυτά που κουβαλούσα στα μαγαζιά καθημερινά, τα μισά δεν τα αναγνωρίζουν καν τα cd players)
Aris Karampeazis
βγήκε η προφητεία !
Costas Indictos Koutsaris
Κλείσιμο σεζόν στο Λούκυ '94-'95, τρελό μπουγέλο με μπύρες κλπ,, έχω μαζί μου καμιά 100 βινύλια και 30 cd. Γίνονται οι τσάντες λούτσα. Τα βινύλια έζησαν όλα (ΟΚ τα εξώφυλλα not so much). Τα CD σχεδόν όλα καταστράφηκαν. Όπου έπεσε μπύρα έγιναν διάφανα.
Evangelos Vlachakis
"Αγαπάς το ροκ; 7χίλιαρο" https://youtu.be/vu2GOTkK98M?si=zIIqOmt2AM8LOQkc&t=513
"Like a fly in milk" documentary
Aris Karampeazis
Σωστος ναι! Προσπαθούσα να το θυμηθώ ακριβώς.
Esther Calus
zhtw h ellhnikh dhmokratia
Stelios Apostolopoulos
From Mimis Chelmis
https://uk.news.yahoo.com/elizabeth-warren-ticketmaster...
Elizabeth Warren on How Ticketmaster Harms Artists, Venues, and You
Spyros Diastimikos
Εννοείται ότι δεν δίνω πάνω από 40 (με το ζόρι 50) ευρώ για συναυλία ξένου ονόματος. Να τα χαίρονται οι διοργανωτές τα ονόματα σε άδεια venues, αυτό τους πρέπει...
Sakis Bwanas
μα γιατι τα λετε αυτά;;; Οι διοργανωτές, (σύμφωνα με τους τσάτσους τους),μπαίνουν μέσα σε κάθε συναυλία - απλώς συνεχίζουν γιατι "είναι ρομαντικοί"
Stavros Raptis
πολύ σωστά
Spyros Diastimikos
Τα ρομαντικά όνειρα, ρομαντικά καίγονται...
Φώντας Τρούσας
>>Θέλω ζόρικα ντουέτα
Τζίμη Χέντριξ - Βαμβακάρης
κι όχι αδελφές Κατσάμπα
να περνάει η ζωή μας τζάμπα<<
Dimitris Manos
Σπύρο, απ'ό,τι έχω διαβάσει (δεν είμαι του χώρου) τα έξοδα παραγωγής πλέον είναι τεράστια. Ειδικά για την (απομακρυσμένη και απρόβλεπτη) Ελλάδα, οι παραγωγές είναι και υψηλότερου ρίσκου. Προηγούμενες ζημιές μετακυλίονται στο τωρινό κόστος.
Vassilis Serafimakis
Εγώ έχω βασικά ένα λόγο να πώ - αλλά βαριέμαι, τα λέω δημοσίως απ'το 2009 οπότε λίγο κράτει
Patritsopoulos Nikos
blue oyster με τη μηχανη επι σκηνης να μαρσαρει και τον πανουση στις κερκιδες και μετα κυνηγητο απο τα ματ στην αλεξανδρας και τζαμαριες να σπανε
Jimi Sokratis
ΔιαγραφήΤέλος της δεκαετίας του ενενήντα γύρω στις 5.500 δρχ είχαν τα ακριβά CD, όχι τα nice price που ήταν 3 με 4.000, κάπου τόσο είχε κι η συναυλία στον Μύλο των Slayer και ένα χρόνο μετά του Screamin Jay. Στο μεγαρο μουσικής θεσ μέχρι το '15 πρέπει να πήγα 30 -40 φορές, συνήθως από 10 έως 30 ευρώ έδινα. Νομίζω μέχρι 40 το πιο πολύ. Τρομερή η αύξηση.
Haralambos Laskaris
Και θεώρηση από την εφορία για τα γκρουπ της γειτονιάς ε;
Vague Sirnaret
Η αγορά διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση.Εφόσον υπάρχουν κορόιδα που πληρώνουν μια κάποια Taylor Swift £1000 για το Wembley σε 6 sold out και η κυβέρνηση της Αγγλίας λέει θέλουμε να βγάλουμε λεφτά με την φορολογία των εισιτηρίων για την ενίσχυση της οικονομίας μας τότε αυτό τα λέει όλα.Coldplay στο ΟΑΚΑ το ίδιο μέχρι και η Κούλης παρευρέθηκε...Εμείς θα πρέπει να μην συνεισφέρουμε στην τεχνοκρατία.Δυστυχώς με την εντεχνίλα και όχι μόνο το βλέπεις αυτό χρόνια τώρα...
Aris de Miro
πολύ νεαρός είχα πάει να δω την έναρξη της Tracy Chapman & λίγο αργότεα έφυγα διότι τους υπόλοιπους λίγο- πολύ τους βαριόμουν. Μπορεί να μην ήταν και η μέρα μου.. Το εισιτήριο πρέπει να είχε 2.000δρχ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μάγκες μου όταν σταμάτησε ο Στέλιος να εμφανίζεται ζωντανά το 1966, στα 35 του δεν έκανε έτσι ο κόσμος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Mitrelis
Έτσι έκαναν και τότε απλά δεν το έγραφαν στο FB
Φώντας Τρούσας
Βρες τα δημοσιεύματα να δεις. Χεσ' το το fb.
βαγγελης χαλικιας
είχε κλειστό προφίλ ο Στέλιος
Elsa Grapsa
Το ψάξαμε κ το μετρήσαμε κιόλας
Lefteris Gallos
Τώρα ποιος πρέπει να το ψάξει είναι μεγάλη κουβέντα εσείς, εμείς οι ακαδημαϊκοί; Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα case study η περίπτωση Θανάση.
George Floudas
το ίδιο λένε και για τις σπάνιες αρρώστιες. Case studies κι αυτές.
Φώντας Τρούσας
Case study είναι η Τζίνα και ο Αντώνης. Ψάξε εσύ το μέσα σου... https://www.youtube.com/watch?v=2145ufMWq_g
Πόσο εγώ σε Σκέφτομαι= Αντώνης Πολίτης Τζίνα Σπηλιωτοπούλου Official Music Video
Lefteris Gallos
σηκώνω τα χέρια ψηλά! Πραγματικά!
Patritsopoulos Nikos
kai Ελενα γιαννακακη,παρακαλω
George Floudas
Σα σιτεμένη Γκρέτα Γκάρμπο κάπως, αποσύρεται από τα εγκόσμια. Τι τρυφερό!!
Δαίδαλος Ερεχθείδης
Όντως; πω ρε, ούτε ένα λάιβ του δεν έχω δει
Φώντας Τρούσας
Εγώ τον έχω δει δυο φορές. Τη δεύτερη με βάρος.
Nikos Athanassiu
ούτε εγώ....
Στέλιος Αλεξόπουλος
Άντε γιατί μας τα έκαναν τσουρέκια με όλο το φασεϊλίκι....
Ελενη Ανδριανου
Δεν ειναι το ιδιο ενας μεγαλος τραγουδιστης και ενας που διαμορφωσε το μουσικο κριτηριο δυο γεννιων..Ο Θανασης δεν ειναι Συνθετης ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ που μπηκε στη ζωη των Ανθρωπων και τους εμαθα να τργουδανε σουρεαλιστκους στιχουν σαν ναταν συνθηματα Ειναι Ο Θανασης της καρδιας μας που εβγαλε δτην επιφανειο το Διονυσιακο στοιχειο που ειχαμε ξεχασει
Ελενη Ανδριανου
ο Θανάσης?
Φώντας Τρούσας
Ποιος Θανάσης?
Tatiana Iordanidou
https://www.youtube.com/watch?v=ackdtSrtoTM
Ποιος Θανάσης - Λάκης Παπαδόπουλος
Στέλιος Αλεξόπουλος
Ότι να ναι....
Ελενη Ανδριανου
Ελα ηρεμησε ο κοσμος αποφασιαζει ποιους θα λεει με τα μικρα τους ονοματα
Νίκος Μπουκουβάλας
Tαγαροκατάσταση και αμπέχωνο των 70ς ζέχνει σίγουρα ! Για το διονυσιακό στοιχείο θα σε γελάσω
Φώντας Τρούσας
Εγώ να ηρεμήσω? Εγώ πλάκα κάνω. Εσύ είσαι στα κάρβουνα...
Partheno Nick
Αστο Ελενη , ειναι εξω απο το πηγαδι και πανω απο το μαξιλαρι, δεν μπορουν να καταλαβουν..
Nikos Mitrogiannopoulos
Διαγραφήδηλαδή, συγγνώμη, εμείς, που μας αρέσει ο Καζαντζίδης, δεν είμαστε Ανθρωποι; Δεν έχουμε κι εμείς διονυσιακό στοιχείο; Δε γίνεται να μας αρέσει και ο σουρεαλισμός; Όλα αυτός ο Θανάσης πια;
Panos Loukidis
Κορυφαίο! Φώντας φορ πρέζιντεντ!
Partheno Nick
Ο Θανασης ειναι συνθετης , στιχουργος και ερμηνευτης(με το ζορι , αν μπορουσε δεν θα το εκανε , ισως και γιαυτο να σταματαει).Αφου εσυ δεν αντεξες να τον ακουσεις πανω απο 2 φορες , δεν μπορεις να εξηγησεις το δεσιμο του με τον κοσμο.Εδω δε μπορω να το εξηγησω εγω , που τον εχω δει 100 φορες.Και δεν ειμαι πιτσιρικας , 52 παω..Αστε τον Θαναση σε εμας που μας γαμαει τα εσωψυχα , δεν ειναι αναγκη να αναλυονται τα παντα...
Φώντας Τρούσας
Partheno Nick Φίλε μου σε όλα υπάρχει o σωστός χρόνος. Κι εγώ όταν πρωτάκουσα Σαββό στα σέβεντις στα 14 μου, έπαθα σοκ, αλλά τώρα (εδώ και δεκαετίες δηλαδή) δεν μου λέει τίποτα να τον δω live. Δεν θα λιβανίζω 40 χρόνια τα ίδια πρόσωπα.
Natura Morta
ούτε ο ίδιος το κατάλαβε ποτέ, το δήλωσε στην τελευταία του συναυλία
Θοδωρής Τσάτσος
πολύ καλά κάνετε και δεν λιβανίζετε τα ίδια πρόσωπα! Και όσοι τα λιβανίζουν καλά κάνουν αν πηγάζει από μέσα τους. Ο,τι γράφει στην ψυχή καθενός και για όσο.
Ilias Tsampardoukas
ρε ηρεμηστε λιγο
Natura Morta
Ο Καζαντζίδης αποσύρθηκε από τις πίστες, ο Παπακωνσταντίνου έκανε δύο live ,το χρόνο....
Φώντας Τρούσας
Να του το πούμε αυτό του Παπ., για να μη νοιώθει ενοχές
Konstantinos Kottis
Το πρόβλημα με τον Θάναση είναι πως κυρίως τον εκτιμούν για ιδεολογικούς λόγους, κάτι που σιχαινότανε ο Χατζιδάκις. Ωστόσο είναι από τους ελάχιστους συνθέτες που είχανε να πούνε κάτι ουσιαστικό από την δεκαετία του 90΄ και μετά και ενίοτε γνήσια λαϊκό, όπως το εννοούσε ο Χατζιδάκις επίσης. Ορισμένα του τραγούδια θα μείνουν διαχρονικά.
Natura Morta
Νομίζω το έχει υπόψη...
Spyros Kotortsis
Τωρα θα αφήσει τα τραγούδια του να πορευτούνε μόνα τους. Θα γίνει αυτό και με το παραπάνω. Το αν άργησε ή όχι, αλλή ιστορία. Προφανώς τώρα ένοιωσε έτοιμος.
Jimi Sokratis
Που 'σαι Θανάση που'σαι Θανάση, ούτε ένα πραγματικά σπουδαίο τραγούδι δεν έγραψε σαν το Που 'σαι Θανάση. Όσο αρνητής του κι αν είμαι δεν είμαι ούτε εμπαθής και τον βλέπω με συμπάθεια, παρόλα αυτά ΟΥΤΕ ένα. Όυτε το Αερικό. Ο Παπακωνσταντίνου αργά και σταθερά έχτισε το κοινό του, σε μεγάλη ηλικία ώσπου στα χρόνια του γρήγορου ίντερνετ, του γιουτιουμπ και της αριστερής ένδοιας έγινε ένας πολλαπλασιασμός αυτής της διαδικασίας. Γέμισε ένα κενό που συνεχώς αυξανόταν από την πτώση της παραγωγής σε πραγματικά καλά και σπουδαία τραγούδια, ένα κενό λόγου και σκέψης, ένα κενό που ήδη είχε γεμίση στον χώρο της ποίησης και της λογοτεχνίας από χρόνια πριν με ανάλογες προσομοιώσεις, υποκατάστατα και κάτι σαν αλλά όχι κι ακριβώς. Το κενό από την απουσία αυτού που γέμισε ένα κενό με ένα υποκατάστατο δε μπορεί να είναι κι αυτός παρά ένας σπασμός ένα κάτι σαν αλλά όχι κι ακριβώς.
Akis Perdikis
Εγώ πάντως θα παίξω Θανάση... Με την τράπουλα που έχω.
Lampros Papadimas
Το Θανάσ' τι σημαίνει;
Antreas Ntouskas
Κι αν δεν έκαναν έτσι πως συστήθηκαν τόσοι σύλλογοι φίλων Στέλιου Καζαντζίδη ανα την Ελλάδα;
Panayotis Chalemos
Άλλος ο ένας, άλλος ο άλλος.
Λεωνίδας Μπακαπώζης
τελειως ανιση συγκριση και τελειως αλλοι λογοι που το εκανε ο καθενας.
Yiannis Stamatiou
Φαντάζομαι σε λίγο καιρό θα μας απασχολεί, αν είναι ροκ ο Θανάσης και ποιος Παπ. είναι πιο ροκ. Κουβέντα να γίνεται...
Patritsopoulos Nikos
θα ξαναυπαρξει συντομα τελευταια φορα ,ειναι στη μοδα
Alexis Tambouras
Tρακόσες φορές πάει η στάμνα στη βρύση ,
μόνο μία δεν ξαναγυρίζει...
Αθανασιος Αθανατος
https://m.youtube.com/watch?v=w8Ffp02vqRc...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Γιάννη Κατέβα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Αθανασόπουλος
Ύμνος
Chrissa Psaltopoulou
τι απόγινε ο Κατέβας? είναι και συμπατριώτης
George Ioakeimidis
Αλλαξοπίστησε...
Ποτέ δεν το παραδέχτηκε!
Stathis Nikokavouras
Με ποια τραγουδιστρια το τραγουδαγε ζευγαρι το τραγουδι?αλεξοπουλου?ηταν καποια που η φωνη της εμοιαζε με της μπεσυ αργυρακη χωρις το ψευδο το ςςςςςςςς..
Φώντας Τρούσας
Έφη Στρατή
Konstantinos Kottis
Την οποία έχουν ντουπλάρει με την Πιτικάρη στο clip: https://www.youtube.com/watch?v=uynTZT7ML7c
Katevas - An Ginotane / Αν Γινότανε - Κατέβας
Γιώργος Αδαμόπουλος
Θυμάμαι στον γάμο μου ο DJ έπαιζε νησιώτικα από ένα δίσκο του
Patritsopoulos Nikos
φωναρα
διασκευη
https://www.youtube.com/watch?v=v06nt3hh1lk&t=49s
Idir - A Vava Inouva
Φώντας Τρούσας
Δεν υπάρχει διασκευή. Κανείς δεν το λέει σαν τον Κατέβα
Γεώργιος Ζγούρας
* Είχαμε συνομιλήσει γραπτώς προ 10ετίας περίπου μέσω messenger. Είχα εκπλαγεί ευχάριστα όταν τον είχα ακούσει να τραγουδά στο " Κυριακάτικο τραπέζι " το δημώδες άσμα " Μιά βοσκοπούλα αγάπησα " - (το οποίο και είχα " κατεβάσει ") και τού το ανέφερα!
- Απίστευτη φωνή, αδιανόητη ερμηνεία!
Marisa La
Λατρεύω!
https://youtu.be/04o8OlyxuKI?feature=shared
Katevas - Na m' Agapas Tora / Να μ' Αγαπάς Τώρα
Artemis Brakoulias
Τι κομματάρα. Πόσο πίσω πήγα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Γουστάρω Septic Flesh, έχω και δυο δίσκους τους, αλλά αυτή η κουλτούρα της συναυλίας, που προβάλλεται τόσο επιθετικά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitrios Kambakos
Αυτό ακριβώς! Έχει γίνει λαϊκή το Ηρώδειο
Aris Karampeazis
μαθαίνω ότι είχες πάει λαϊκή όμως τελευταία
Lefteris Papadimitriou
Είναι η λογική όλες οι μουσικές είναι ίδιες. Μουσικολόγοι ανύπαρκτοι σε μια χώρα που παράγει κάθε χρόνο τουλάχιστον 300.
Spyros Diastimikos
Σωστά το λες, αλλά τα φράγκα του ροκ και του εντεχνολαϊκού, ουδείς εμίσησε.
Nikos Athanassakis
Μια ράδιο αρβύλα έλεγε ότι η Μελίνα δεν έδωσε το Ηρώδειο στους Floyd...
Vassilis Serafimakis
Οφείλω να πώ κάτι που πιστεύω έχει αλλάξει πολύ τα πράγματα με τον κατακλυσμό τού διαδικτύου και την πειρατεία. Ότι γιά πάμπολλα σχήματα η βασική πηγή εσόδων είναι πλέον η ζωντανή εμφάνιση και όχι ο δίσκος. (CD, κτλ.)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ένα από τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024] είναι και ο ντράμερ-τραγουδοποιός-τραγουδιστής Λουκάς Σιδεράς."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=D7E9ykbIvyQ
Loukas Sideras - Rock n Roller
Ferris Costas
https://www.youtube.com/watch?v=b4q2oxoLGhY...
(ΛΟΥΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ) LUCAS SIDERAS - ONE DAY
https://www.youtube.com/watch?v=VFmLf4jYEkQ
Ypsilon - 08 - Ms Lopez (with lyrics)
Kwstas Agas
Αααχ κι όσο σκέφτομαι ότι έχασα την μία και μοναδική ευκαιρία να τον δω λάιβ γύρω στο 1995, όπου έπαιζε σε ένα μικρό μαγαζί επί της λεωφόρου Συγγρού μαζί με την τραγουδίστρια sigma fay ... Με το που έφτασα βρήκα το μαγαζί άδειο, με τον υπεύθυνο να με πληροφορεί ότι "το λάιβ δεν θα γίνει λόγω μη προσέλευσης κόσμου" ... Κι όταν, καθώς έφευγα απογοητευμένος, είδα στο παραδίπλα ελληναδικο - μεγάλη πίστα (δεν θυμάμαι ποιο μαγαζί) πλήθος κόσμου να περιμένει για να εισέλθει, βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή....
Chris Stassinopoulos
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση
Ferris Costas
Είχα κάνει (μαζί με τον Αντρέα Θωμόπουλος) το πρώτο εκτεταμένο βίντεο των YPSILON. Άραγε σώζεται πουθενά;
Vangelis Tzitzis
Υπέροχος άνθρωπος και απίθανος στο μπιλιάρδο!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μόνο γι' αυτούς μπορεί να έδινα το κάτι παραπάνω, για να τους δω στην Αθήνα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Έγραψες!
Γιάννης Ρότσιος
Ποοολύ ιδιαίτεροι τύποι!
Vana Kavvadia
Αυτοί είναι η joie de vivre στα πιο αχαλίνωτατα, παιχνιδιάρικα, ευρηματικά της! Και μόνο για το Claro Que Si θα πρεπε να μνημονεύονται για τη μοναδικότητα τους και όσο για τα live τους..φαίνονται φωτιά
Manolis Stavroulakis
Ήμουν εκεί… γνώρισα και τον Boris (είναι όσο cool φαίνεται). Αξέχαστη εμπειρία!
Patritsopoulos Nikos
αμα ηταν και ο Peron ....παντως δεν ειναι πια οι δυο απο τους 3,συνεχιζει μονος......
εβγαλε και ωραιο δισκο
Φώντας Τρούσας
Ο Περόν ρε φίλε λείπει από τα έιτις, δεν έπαιζε ούτε στους καλύτερους δίσκους τους
Patritsopoulos Nikos
μονο στον πρωτο τους και με φοβερη δισκογραφια
Φώντας Τρούσας
Ε τι τον ανακατεύεις αυτόν? Έπαιζε στη Στέλα, έπαιζε στο One Second?
Patritsopoulos Nikos
το Stella για μενα η κορυφη
Patritsopoulos Nikos
ο ξεχωριστος ηλεκτρονικος ντισκο συμφωνικος ηχος τους ειναι δημιουργια του Περον
Φώντας Τρούσας
Ασ'τα τώρα αυτά. Δεν πιάνουν. Ποτέ δεν έκανε ο Περόν δίσκο σαν την Στέλλα.
Patritsopoulos Nikos
ε καλα ,συμφωνω το προχωρησανε στο διαστημα
Φώντας Τρούσας
Ε μα. Μη μου θυμίζεις κάποιους που λένε πως η καλύτερη εποχή των Deep Purple ήταν με τον Rod Evans.
George Floudas
ο Perón είναι στους πρώτους 3 δίσκους. Μέχρι και το Excess δηλαδή, το 1983.
Μετά έκανε τα Impersonator και τα s/m porn τύπου White room και τα λοιπά.
Το Stella είναι το πρώτο τους ως ντουέτο.
Πάντως Φώντας μου, κατά τη γνώμη μου τα Claro και Gotta say είναι στους 3-4 καλύτερους τους δίσκους. Plus το Bostich που δε χρειάζεται κανένα σχόλιο. Είχαν κάνει απίστευτα πράγματα με τον Perón.
Φυσικά υπάρχει πάντα αυτό το One second που δεν έχει ταίρι. Και τόσα αλλά. Τεράστια μπάντα.
Nikos Markakis
Ακόμα ζουν;
Φώντας Τρούσας
Γιατί, πόσο είναι; Εδώ παίζει ο άλλος 100 χρονών,.
Nikos Markakis
Εγώ πάλι θα ήθελα να δω τον Bryan Eno να λέει τα τραγούδια του των 70s! Όχι τα βζιννν, βζιννν, τα μετέπειτα …
Φώντας Τρούσας
Αυτός δεν υποστηρίζει αυτό το υλικό τώρα. Ενώ οι Yello παίζουν αυτά που πρέπει να παίξουν. Αυτή είναι η διαφορά. Εγώ δεν έγραψα για κάτι φαντασιακό. Αλλά για κάτι που θα μπορούσε να συμβεί.
Πετρος Μιχελιουδης
δεν ξερω αν ειναι τυπικο δειγμα των συναυλιων τους,οσα εχω ακουσει σε techno παιζουν ,χωρις ορχηστρα κλπ
Kwstas Agas
Τα κρατικά κανάλια - είτε στο Μουσικόραμα της Παρασκευής, είτε σε άλλες μουσικές εκπομπές τους, είτε στα μουσικά διαλείμματα - έπαιζαν κατά κόρον τα βίντεοκλίπ τους (κι είχανε γυρίσει πολλά στα 80ς, είχαν μπει για τα καλά στο νόημα της μουσικής βιομηχανίας ότι πλέον στο χώρο της ποπ ροκ, αν θες να χτυπήσεις charts, δεν νοείται τραγούδι χωρίς το βιντεοκλίπ του)!! Το κάθε βίντεοκλίπ τους το είχαμε δει... τουλάχιστον τρεις φορές (αν σκεφτείς ότι είχαμε μόλις δύο κανάλια στις τηλεοράσεις μας, που ξεκινούσαν πρόγραμμα από το απόγευμα, ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΈΣ αυτές οι φορές)!! Έτσι, επειδή ακριβώς ένιωθα, έστω και ως 15χρονος, ότι "θέλουν σώνει και καλά να μου τους κάνουν πλύση εγκεφάλου ", τους γύρισα την πλάτη!! Αυτή τη στιγμή όμως λέω ότι αυτά που κάνανε οι δύο τύποι από την Ελβετία ήταν ΙΔΙΟΦΥΉ ΚΑΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΑ, ότι ήταν πολύ μπροστά για την εποχή τους....
Nickos Ventouras
> Έτσι, επειδή ακριβώς ένιωθα, έστω και ως 15χρονος, ότι "θέλουν σώνει και καλά να μου τους κάνουν πλύση εγκεφάλου ", τους γύρισα την πλάτη!!
Για μερικά βιντεοκλιπ των Yello εδώ και εκεί; Κάτι Madonna, Duran Duran, Michael Jackson, Phil Collins κλπ κλπ τα παίζανε 24/7 και μας τα είχανε κάνει μπαλόνια...