Δεν ξέρω αν ο συμπαθής Σάκης Ρουβάς τραβάει το σκοινί, όμως,
εδώ, νομίζω πως θα «χάσει». Αν κέρδισε, όταν αποφάσισε να βγει στο πανί, αν
ξανακέρδισε (όπως υποστήριξαν κάποιοι δηλαδή) όταν βρέθηκε στην Επίδαυρο για
τις Βάκχες, τώρα είναι απέναντι σε κάτι εντελώς προκλητικό. Σ’ ένα εμπόδιο
που δύσκολα θα το υπερβεί, ακόμη κι αν θυμηθεί εκείνη την παλιά του τέχνη… το
άλμα επί κοντώ. Εδώ και η προπόνηση θα είναι επί ματαίω…
Ο αγαπητός ποπ σταρ είναι ηλίου φαεινότερο πως αρέσκεται να
δοκιμάζει «πράγματα». Και τούτο, κι εκείνο, και τ’ άλλο, γιατί όχι και το
παράλλο… Όλα μπορεί να υποταχθούν στη θέληση και τη διάθεσή του, καθώς
οραματίζεται το επαγγελματικό του
μέλλον.
Το «πανί», στην Ελλάδα της κρίσης πια, δεν μπορεί να
αναδείξει βεντέτες τύπου Ανδρέα Μπάρκουλη να πούμε, ή έστω Άλκη Γιαννακά
(υπάρχει και η… ηρωική TV φυσικά, αλλά κι εκεί όλο τα μετράνε κι όλο μισά τα
βρίσκουν). Ούτε η Επίδαυρος είναι κάτι που γίνεται κάθε-μέρα. Έπαιξες, κέρδισες
ή έχασες, πας στην άκρη. Έχουν σειρά και άλλοι…
Οπότε τι; Μένουμε στο τραγούδι, εκείνο που εν πάση
περιπτώσει γνωρίζουμε καλύτερα απ’ ό,τι άλλο, και ανοίγουμε τη βεντάλια… Λαϊκό,
ελαφρολαϊκό, λαϊκορόκ, εντεχνολαϊκό, ακόμη και λαϊκό ορατόριο… Το μπουζούκι να
είναι καλά και θα βρεθεί η άκρη… Κανείς δεν έχασε ποτέ υποτιμώντας τον Έλληνα,
όπως είχε γράψει κάποτε και ο Τάσος Φαληρέας…
Η συνέχεια εδώ… http://www.lifo.gr/team/apopseis/57016
δε μας χεζεις ρε τρουσσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήξερα ποιος είσαι πολύ ευχαρίστως.
ΔιαγραφήΦίλος μού είπε πριν από λίγο, στο τηλέφωνο, πως ο Σάκης Ρουβάς δεν εμφανίστηκε τελικά στον «ιερό χώρο της Επιδαύρου», και πως υπάρχει ισχυρή παραπληροφόρηση γύρω απ’ αυτό το ζήτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ευχαριστώ.
Αν πράγματι δεν έπαιξε ο Σάκης Ρουβάς στην Επίδαυρο, τελικά, αλλά σε άλλα αρχαία θέατρα, όχι σώνει και καλά λιγότερο «ιερά» (Φιλίππων, Δίου…), τότε σας ζητώ χίλια συγγνώμη. (Όντως η παραπληροφόρηση είναι απίστευτη – επειδή το έψαξα λίγο σε sites και στο YouTube το λέω). Έπεσε κι εγώ θύμα της.
Παρά ταύτα, όπως είναι κατανοητό, η ουσία του κειμένου δεν αλλάζει (ούτε γενικότερα, ούτε εν σχέσει με τις θεατρικές επιδιώξεις του Σάκη Ρουβά). Δεν είναι αυτό το πιο σημαντικό (σε ποια αρχαία θέατρα εμφανίστηκε, εν τέλει, ο Ρουβάς εννοώ).
Φώντα καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λες
Αλλά να τον ακούσουμε πρώτα?
Μετά τη συναυλία οι πολύ εύστοχες παραινέσεις σου περι ρεπερτορίου που ίσως πρέπει να ακολουθήσει.
Γιατί να μην δοκιμάσει?
Κοίταξε mak58. Να πω κατ’ αρχάς πως το «Άξιον Εστί» είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου έργα του Μίκη Θεοδωράκη (μαζί με τις «Μικρές Κυκλάδες», τους «Λιποτάκτες» και 2-3 άλλα…). Το έχω ακούσει δεκάδες φορές, εννοώ τον δίσκο με τις 4 πλευρές, με την τελευταία μόλις προχθές. Μάλιστα αναζήτησα κάποτε και αγόρασα (φθηνά και σε άριστη κατάσταση) την original κόπια στην His Master’s Voice [GALP 101-102], γιατί μια επανέκδοση που είχα μπροστά της ακουγόταν «χωνί».
ΔιαγραφήΠρόκειται για συγκλονιστικό έργο και όποιοι έχουν μείνει μόνο στα 2-3 τραγούδια (τα γνωστά) με τον Μπιθικώτση, που τ’ ακούνε από ’δω κι από ’κει (και δεν έχουν «λιώσει» το άλμπουμ στο πικάπ τους) καλύτερα να μην εκφέρουν γνώμη (δεν το λέω για ’σένα).
Αυτό το έργο, κατά τη γνώμη μου, δεν έχει «δεύτερη εκτέλεση», και πρέπει να αποσυρθεί όπως… οι φανέλες στο μπάσκετ (πώς απέσυρε τώρα η ΑΕΚ τη φανέλα του Γιώργου Αμερικάνου; – κάπως έτσι). Όλες οι εκτελέσεις που επιχειρήθηκαν αργότερα (με σολίστ τους Κότσιρα, Μπάση, Φραγκούλη, Β. Παπακωνσταντίνου κ.λπ.) εμένα δεν μου λένε απολύτως τίποτα. Να μου πει τώρα η εκτέλεση του Ρουβά; Ωραία να τον ακούσουμε κι αυτόν… Πού ξέρεις, γίνονται και θαύματα… Γυρίζει, αραιά και που, ο κόσμος ανάποδα…
Συμφωνώ ότι το έργο αυτό είναι κλασικό. Ένα "ορατόριο" να χρησιμοποιήσουμε ένα όρο από τη κλασική μουσική.
ΔιαγραφήΚαι συμφωνώ ότι δεν ακούγεται αποσπασματικά.
Όταν βάζεις τα κατά Ματθαίο πάθη του Μπαχ η θα το ακούσεις όλο η καλύτερα μην βάλεις το δίσκο.
(το αξιον εστί για μενα είναι σε αυτό το επίπεδο συνθετικά, η ακόμη αν έρθουμε πιο πρόσφατα σαν το War requiem του Britten )
Και για να μένα η εκτέλεση του Otto Klemperer είναι αξεπέραστη στα πάθη (αργή μεγαλοπρεπής με μια εισαγωγή που όταν μπαίνει η χορωδία σου σηκώνονται οι τρίχες). όμως να μην ακούσω και κανένα άλλο ερμηνευτή? Εχω ακούσει (σχεδόν) όλες (οσες μπόρεσα να βρώ). Για να απογοητευτώ και να ξαναγυρίσω σ αυτή με τον klemperer και την Philarmonia από τα sixties.
Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη .. Δεν σημαίνει ότι και οι άλλοι δεν είχαν κάτι να πουν.
τωρα θα μου πεις που κολλάει ο Ρουβας...
ελα ντε ....
Κύριε Τρούσα καλησπέρα. Το μήνυμα αυτό το στέλνω αντί email γιατί ξέρω οτι ενδεχομένως θα το δείτε πιο γρήγορα :) :) . Ο λόγος είναι οτι αναζητώ ένα μουσικό θέμα σε πιάνο που ακούγεται στο 21:53 του παρακάτω επεισοδίου της "Μηχανής του Χρόνου" https://www.youtube.com/watch?v=e1sIEjmqFb0 Έχω φάει τον κόσμο να βρω πιο είναι και δεν τα έχω καταφέρει. Είστε η τελευταία μου ελπίδα. :) :) Μπορείτε να μου απαντήσετε στο metalgr@hotmail.com Ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο. Με εκτίμηση Πανταζής Γιάννης.
ΑπάντησηΔιαγραφή