Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 363

20/4/2021
Το “Sweet Mary Jane” του Peps (σουηδός τραγουδοποιός που διακρίθηκε σε blues, folk, reggae κ.λπ.) το πρωτάκουσα στα μέσα του ’90 και τότε μου άρεσε πάρα πολύ. Και τώρα δηλαδή... Είχα βαρεθεί ν’ ακούω Mayall και έψαχνα για κάτι πιο... εξωτικό να πούμε. Και το βρήκα σ’ αυτούς τους σκανδιναυούς χασικλήδες, που παίζανε σαν Εγγλέζοι ή και καλύτερα από ’κείνους.
Εξαιρετικός ο Peps, με σπουδαία άλμπουμ πριν και μετά απ’ αυτό του ’69 – για όσους δεν τον ξέρουν και ενδιαφέρονται να τον μάθουν...
https://www.youtube.com/watch?v=jcLeIha6HvU

20/4/2021
Έκανε φωνητικά και στο ορίτζιναλ. Εδώ το παίρνει όλο πάνω της. Δεν ήταν η πρώτη φορά βέβαια... Με τη δύναμη του gospel... Mary Clayton…
https://www.youtube.com/watch?v=6smX2E5GduI

20/4/2021
Πέθανε προχθές ο φυσαρμονικίστας κυρίως, μα και κιθαρίστας, και τραγουδιστής του blues Paul Oscher. Ήταν 71 ετών. Μπορεί να ακούγεται τώρα τρελό, αλλά είναι αλήθεια. Στα 17-18 του, τόσο... άβγαλτος, ο Oscher έπαιζε φυσαρμόνικα στην μπάντα του Muddy Waters, συμμετέχοντας σε φοβερά άλμπουμ, όπως στο ψυχεδελικό “After the Rain” (1969), στο “Live” (1971) κ.λπ. –λέγεται πως ήταν ο πρώτος λευκός, που μπήκε ποτέ σ’ αυτό το σχήμα– για να ακολουθήσει από τα μέσα του ’90 και μετά προσωπική καριέρα, με απανωτές πολύ καλές κυκλοφορίες.
Θυμάμαι, δε, πως είχα γράψει για κάποιες απ’ αυτές πριν από πολλά χρόνια, πάνω από 20, στο Jazz & Tζαζ, όπως για το εξαίρετο “Knockin' On The Devil's Door” στην Viceroy από το 1996...
https://www.youtube.com/watch?v=W9eHM_vTCiI

20/4/2021
Συγκέντρωση στο εφετείο, διαδηλώσεις για τον «αρχιτρομοκράτη», νέοι στις πλατείες κ.λπ.
Τι κι αν χρειάζονται κάμποσες μέρες για να καταλήξεις ενδεχομένως, εφόσον και αν, στο νοσοκομείο, από τότε που κόλλησες, τι κι αν δεν θα γράφανε ποτέ κάτι ανάλογο (ακόμη και με το προσήκον χρονικό χάντικαπ) για όλους τους κλειστούς χώρους (γραφεία, βιομηχανίες, μέσα μαζικής μεταφοράς, σουπερμάρκετ, φυλακές, γηροκομεία κ.λπ.), που ενέχονται σφόδρα για υπερμεταδόσεις... σημασία έχει πάντα το τι μπορεί να απορροφήσει παβλωφικά ο αναγνωστικός βούρκος.

19/4/2021
Μητσοτάκης για γέλια και παπάδες για κλάματα...
Τους ενοχλεί η περιφορά του Επιταφίου στους δρόμους, αλλά δεν τους ενοχλεί γύρω από τις εκκλησίες, όπου τα στρίμωγμα θα είναι απείρως μεγαλύτερο. Α ναι, και Ανάσταση με τις κότες...
Πάντως να σκέφτηκαν πως Ανάσταση στις 9 σημαίνει πως δεν θα πατήσει κανένας (πλην... λοιμωξιολόγων), ενώ στις 12 πως θα γίνει το σώσε... δεν τους έχω ικανούς.
Κάποια άλλη κουτοπόνηρη μ@λακία θα βάλανε στο μυαλό τους...

19/4/2021
Επιτίθεται η Ελλάς (με τις άσπρες φανέλες). Δεν έχω δει πιο παλαιό, σωστά φιλμαρισμένο, ελληνικό γκολ. Που να πιάνει όλη τη φάση και να το απολαμβάνεις.
1965, Φόντακας, αλλά όλη η φάση μετράει, με τα ωραία ξεμαρκαρίσματα και το σουτ στο δοκάρι... Ποδόσφαιρο από ανθρώπους... με φυσικό ταλέντο...
https://www.youtube.com/watch?v=s1CrZag-vGs

19/4/2021
«Μήπως είμαι αλλού, στη μεγάλη μου πλάνη / και νομίζω πως ζω, αλλά έχω πεθάνει»...
Για να το γράψεις σε όλες τις μπλούζες σου είναι αυτό, και να πηγαίνεις... Σπύρος Γιατράς... απέθανε... σήμερον...

19/4/2021
ΜΙΣΗ ΤΑΙΝΙΑ...
Μέχρι τα 15-16 μου είχα δει πάρα πολλές «μισές» ταινίες στους καλοκαιρινούς σινεμάδες. Βασικά θρίλερ, σεξοκωμωδίες, γουέστερν, καράτε, ιαπωνικά τέρατα (γκοτζίλες και μόθρες) και άλλα τέτοια... ουτιδανά. Είχα έναν γείτονα σ’ ένα κινηματογράφο που έκοβε εισιτήρια και με άφηνε να μπαίνω τζάμπα μετά τη μισή ώρα ή λίγο μετά το διάλειμμα. Αλλά και γενικά οι εισιτηριάδες σε αφήνανε τότε να μπεις τζάμπα, μετά το διάλειμμα στην τελευταία προβολή. Ιδίως την πιτσιρικαρία που δεν κώλωνε να το ζητήσει ή και να το απαιτήσει ακόμη-ακόμη (όπως συνέβαινε και στα γήπεδα εξάλλου, στο ημίχρονο) – αν και πολύ συχνά επίσης, μετά τις 11, δεν υπήρχε κανείς στα εισιτήρια, συνήθως δε ούτε στον προθάλαμο, οπότε μπουκάριζες άνετα. Και στην Αθήνα, τα τελευταία χρόνια μου έχει τύχει, σε χειμερινό μάλιστα, λίγο μετά την έναρξη της ταινίας, να μπω τζάμπα, γιατί δεν υπήρχε κανείς στα εισιτήρια, ούτε στον προθάλαμο... αλλά πλήρωσα στην έξοδο, όταν τελείωσε η ταινία, επειδή το ήθελα και μόνον.
Τέλος πάντων, γιατί θυμήθηκα τώρα τις «μισές» ταινίες...
Γιατί χθες το βράδυ είδα πάλι μια «μισή» ταινία, αφού κάποιος μου σφύριξε κατά τις δωδεκάμισι τη νύχτα (καθυστερημένα) πως η ΥΕΝΕΔ είχε σε πρώτη προβολή την «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη (πήγα να τον γράψω... Γιώργο ξανά).
Ο Οικονομίδης επαναλαμβάνεται οικτρά. Και το ότι χρησιμοποιεί τους ίδιους και τους ίδιους ηθοποιούς, συνεχώς, κουράζει. Όπως κούραζε ο Δαλιανίδης με τη Λάσκαρη στην δεκαετία του ’60, που δεν μπορούσες μετά από λίγο να θυμηθείς τι ρόλο έπαιζε η Ζωίτσα στον Ίλιγγο, στον Εγωισμό, στην Ιστορία μιας Ζωής και στο Δάκρυα για την Ηλέκτρα.
Αν ο Δαλιανίδης είχε πάρει σβάρνα τις αρχαίες τραγωδίες για να βγάλει σενάρια, ο Οικονομίδης κάνει το εξής. Έχει, τρεις, πέντε, δέκα νοματαίους και από κει και πέρα ψάχνει πώς, με ποιον τρόπο, θα τους βγάλει από τη μέση, προκειμένου στο τέλος να μείνει μόνον ένας.
Σκαρφίζεται ένα σωρό απιθανότητες για να δώσει στα σενάρια του μιαν οντότητα, ίσως γιατί οι αληθινοί μύθοι σε μια χώρα σαν την Ελλάδα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα ή και ανύπαρκτοι. Δεν είμαστε Αμερική ρε φίλε, μια τεράστια χώρα, με τελείως διαφορετικές φυλές, πληθυσμούς, ήθη κι έθιμα κ.λπ. και με τεράστιους σύγχρονους μύθους.
Στην Αμερική οι πανέξυπνοι αδελφοί Κοέν, που τους έχει πλέον για πρότυπο ο Οικονομίδης, έκαναν ταινία μέχρι και το country-blues με την δισκογραφία και την μυθολογία του, φτιάχνοντας ένα σενάριο, στο οποίο είχαν ανακατεύσει ανάμεσα μέχρι και την Οδύσσεια του Ομήρου(!), αφήνοντάς σε άναυδο. Εδώ, ο Οικονομίδης προσπαθεί να σε κάνει να γελάσεις επειδή ένας του υποκόσμου ακούει τάχα Χούλιο Ιγκλέσιας(!) –σιγά το εύρημα ρε φίλε– και επειδή κάποιοι επαναλαμβάνουν εμμονικά «εγώ θέλω να ξέρω – εγώ δεν θέλω να ξέρω». Αν είναι δυνατόν...
Η «μισή» ταινία που είδα δεν είχε κανένα νόημα για μένα, καθώς λειτουργεί εντελώς σαν καρικατούρα, αλλά θα την δω και ολόκληρη κάποια στιγμή για να σχηματίσω πλήρη γνώμη.
Εξακολουθώ πάντως να λέω πως το «Σπιρτόκουτο» είναι με διαφορά η καλύτερη ταινία του Οικονομίδη, και πως καλό ήταν και «Το Μικρό Ψάρι».

19/4/2021
Δεν ξέρω τι λένε οι «ειδικοί» στις συνεδρίες τους, κεκλεισμένων των θυρών και, προσωπικά, δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου.
Εκείνο που μ’ ενδιαφέρει είναι πως μισό χρόνο τώρα, τυπικά, δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου, για να πετάξω ούτε τα σκουπίδια –αυτό το απλό–, χωρίς τις γελοίες υποχρεώσεις τού να φοράω μάσκα για να το κάνω (λες και θα βγω με άλλους 100 μαζί, περπατώντας όλοι μας αγκαλιασμένοι), να στέλνω SMS ή να υπογράφω χαρτιά, για το ποιος είμαι και πού πάω (λες και είμαι φαντάρος που κυκλοφορεί με «φύλλο πορείας»), κινδυνεύοντας με υπέρογκο πρόστιμο, αν δεν το κάνω.
Διαμαρτύρονται κάποιοι... ευαίσθητοι για τα «κορονοπάρτι», για τον τρόπο που σκέφτεται και αντιδρά η «ανεύθυνη νεολαία» κ.λπ. –τρίχες!–, ενώ γι’ αυτά, τα απολύτως στοιχειώδη (δεν λέμε καν για την απαγόρευση τού να πάρεις το αυτοκίνητό σου π.χ. και να πας μια βόλτα, όπου θέλεις, χωρίς να κατεβείς απ’ αυτό) έχουν καταπιεί την γλώσσα τους, κρυμμένοι πίσω από τις εισηγήσεις(?) των «ειδικών» και τις αποφάσεις των «χαρδαλιάδων».
Λοιπόν, μάγκες μου, επειδή δεν γουστάρω να πιάσω κουβέντα με τους όποιους ενδεχόμενους «αρνητές» τής πλέον στοιχειώδους ομαλότητας, λέω πως σε διάλογο μαζί τους δεν πρόκειται να μπω (έχω πολύ σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθώ), προειδοποιώντας τους πως διατηρώ το δικαίωμα να σβήνω από το ηλεκτρονικό μου «σπίτι» τα όποια σχόλιά τους.

11 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν ξέρω τι λένε οι «ειδικοί» στις συνεδρίες τους"...

    Alegakis Vaggelis
    Νομίζω είμαστε η μοναδική μπανανία που στον ίδιο εδαφικό χώρο ισχύουν διαφορετικοί νόμοι για τουρίστες και ντόπιους

    Spyros Sotiris Marmarinos
    .....καπου στιs αρχεs των 80s κυκλοφορησε ενα ελληνικο τραγουδι με πολλα κρυφα μυνηματα για ολα αυτα που γραφετε και συμφωνω....το τραγουδι λοπον λεγεται αλλιωτικη περιπτωση και οντωs ειμαστε πολυ αλλιωτικη περιπτωση απο ολουs τουs υπολοιπουs κατοικουs ειδικα τηs Ευρωπηs....και το πιασαρικο ρεφραιν του τραγουδιου λεει (εισαι αρρωστεια που δεν γινεται καλα....!!!!!!..... στα φωνητικα η τεραστια Κατερινα Στανιση σε στιχουs Ρανη Σοφου.....ηταν 1984 ηταν πολυ μπροστα......καλη συνεχεια......

    Costas Arvanitis
    Διαβάζω διάφορους φίλους στο ΦΒ και διαπιστώνω ότι έχουνε φάει πολλή προπαγάνδα κι έχουνε γίνει βασιλικότεροι του Βασιλέως! Μόνο ότι πήρανε τηλέφωνο την αστυνομία δεν έχουν γράψει.

    Nikos Markakis
    Συμφωνώ ότι πολλά μέτρα είναι άστοχα, αρκετά είναι αναποτελεσματικά, και κάποια είναι «ότι να ναι». Αλλά εσύ και εγώ τα τηρούμε, γιατί πειθαρχούμε στα πολιτειακά όργανα. Αλλά αυτοί οι άλλοι που δεν πειθαρχούν, δεν κάνουν καμμία επανάσταση, γραψαρχίδηδες είναι, Ελληνάρες με τα όλα τους

    Zak Famellos
    τσιφτετελληνες... Σύμφωνώ στο 100%

    Ilias Frantzis
    Στοχασμός...τότενες και και τώρα νες
    (όχι βαθύς)
    Που είναι εκείνα τα χρόνια που κάναμε το ELISA TEST και δεν πηγαίναμε να πάρουμε την διάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "ΜΙΣΗ ΤΑΙΝΙΑ..."...

    Nektarios Papadimitriou
    Φωντα οι αδερφοι Κοεν με τη ταινιαρα τους που αναφερεις μ εκαναν να συμπαθησω το καντρι-μπλουζ και οχι μονο. Ταινιαρα!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ε ναι, το "O Brother, Where Art Thou?" ήταν αριστούργημα, για μας που έχουμε και την πετριά της μουσικής, του blues, της δισκογραφίας κ.λπ. ...

    Nektarios Papadimitriou
    ακριβως!

    Dimitris Trox
    Mel brooks για Μπλάκ χιούμορ κυρίως

    Jim Dylan
    Και η δουλειά που έκανε στο σαουντρακ του "O Brother, Where Art Thou?" ο T Bone Burnett ηταν απίστευτη και σάρωσε και τα πάντα...αγάπη μεγάλη και για το Inside Llewyn Davis των Κοεν μερικά χρόνια αργότερα

    Giannis Mellios
    Σπιρτόκουτο, ψυχή στο στόμα κ μικρό ψάρι είχαν εμφανώς κοινωνικές προεκτάσεις εκτός των άλλων.. Η Μπαλάντα δείχνει ότι είναι σε τέλμα πια, ίσως κ θύμα της μαινστρημ πια εικόνας του λόγω του YouTube κ της ατάκας πουχει περάσει πια σε μεγάλα ακροατήρια.. Οι επιρροές από "μόνο αίμα" είναι εμφανείς κ όχι δυσάρεστες.. Απλά όπως κ στον Ταραντινο κ μετριότητα να γυρίσει, έχει το στυλ του κ θα την αναμένουμε κ θα τη βλέπουμε

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Μέτρια ταινία, βλαχο-νουάρ θα την έλεγα, όπου όμως κάνει πολύ καλή χρήση της μουσικής, με αποτέλεσμα απολαυστικό!
    Και πολύ καλή μουσική, φυσικά! Στέκει αυτόνομα!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν την έχω ακούσει... αυτόνομα. Του Μπάμπη ήτανε;

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Εγώ λόγω της μουσικής έκατσα και είδα την ταινία!
    Όχι! Του Ζαν-Μισέλ Μπερνάρ! Εξαιρετική!

    John Drake
    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ... Αλλά...
    Επειδή η σημαντικότητα του έργου ανήκει πάντα σε στιγμές...
    Αννούλα, γ@μ@ει!!!
    Έπος...

    Giannis Mellios
    προτιμώ αγρινιωτη ιδιοκτήτη κωλαδικου στη Λαμία

    John Drake
    τέτοια φάση!!!

    Theofanis Andreas Chatzigrivas
    Έτσι ακριβώς, περί Οικονομίδη! Σε άλλα νέα, η λέξη σεξοκωμωδία με ταξίδεψε ευχάριστα σε άλλες εποχές. Επίσης, εκτός από την μισή ταινία εμείς είχαμε και τη μιάμιση ταινία, αφού μπαίναμε μέσα τσάμπα στη μέση και την ξαναβλέπαμε από την αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vassilis Serafimakis
      Είχα μιά συγγενή που πήγαινε έτσι σινεμά από τη μέση. Ντυνόταν, στολιζόταν, κι έβγαινε έξοδο κανονικά. Δεν έκοβαν εισιτήριο, ελάχιστοι το κάνανε. Νομίζω κάπου κοντά στη Λένορμαν.
      Τέλος πάντων, με το θέμα τού σεναρίου στο σύγχρονο Ελληνικό σινεμά: ήμουνα νιός και γέρασα! Έχω βαρεθεί την καραμέλα ότι δεν μπορούμε γιά κάποιο λόγο να βρούμε ή να φτιάξομε καλά σενάρια. Να στρώσομε κώλο να φτιάξομε! Δεν υπάρχει δικαιολογία δηλ "κρίση", "αφραγκία", κ.ά. Ας δούμε τι θαύματα κάνει ο Ρουμανικός σινεμάς όπου φτιάχνουν αριστουργήματα εκ τών ενόντων, με το τίποτα.

      Dimitris Kiranastasis
      Εμένα μου άρεσε.
      Βέβαια εμένα μου αρέσει και η Καραδημου. Βέβαια υπάρχει αλμα στην σκέψη στο δεύτερο μέρος. Στο ξέρω δεν ξέρω είναι υποκριτική τεχνική που δημιουργεί ένταση. Φυσικά και το Σπιρτόκουτο ως η πρώτη του ταινία μας έβαλε για τα καλά στον κόσμο του Οικονομιδη που κάτι τέτοιο δεν παίζει στην Ελλάδα και δεν έπαιζε. Το σίγουρο είναι ότι ο Οικονομιδης υπηρετεί τη δική του γλώσσα που βασίζεται στην πίεση αποσυμπίεση εξ ου και οι τεχνικές αυτές. Βέβαια το έκανε και ο Δανιαλιδης στο Μερικοί το προτιμούν κρύο μεταξύ Βλαχοπουλου Ηλιόπουλος. Ο Οικονομιδης στα μάτια μου φαίνεται συνεπής αυτά ως θεατής και όχι σαν κανενας σπουδαγμενος στην σκηνοθεσία η υποκριτική

      Panagiotis Kourliouros
      Νομίζω είχε ανοδική πορεία μέχρι και την Ψυχη στο Στόμα στηριζόμενος στο δυναμικό "ρεαλιστικό" παίξιμο θίγοντας κοινωνικά θέματα και τις σχέσεις των ανθρώπων στο αστικό περιβάλλον. Από εκεί και πέρα με συνέπεια στο ύφος που του έδωσε την ξεχωριστή του ταυτότητα έκανε άλλη μια κοινωνική ταινία με αναφορές και σε αγαπημένες ταινίες μεταμορφώνοντας αισθητικά και μορφολογικά το αποτέλεσμα και δοκιμάστηκε στην αστυνομική ταινία και στην κωμωδία. Χρησιμοποιεί πάλι ανάλογο ύφος παιξίματος που αδυνατίζει την υποστήριξη του είδους ταινίας που θέλει να κάνει κάθε φορά. Φέρνει το Οικονομιδικό σύμπαν σε κάθε ταινία κάθε είδους χρησιμοποιώντας πολλές φορές το σενάριο ως μοχλό ανεξέλεγκτων γεγονότων. Ανταμοίβεσαι νομίζω περισσότερο όταν έχεις δει λιγότερες ταινίες του.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Έχει αποχρωματίσει τελείως τους φόνους του, τα εγκλήματα, έτσι όπως τα δείχνει, εντελώς ξεκομμένα από ένα έντιμο ψυχολογικό υπόβαθρο. Χάνουν την ουσία τους, το βάρος τους, τη βαθιά σύνδεσή τους με τη μοίρα. Σκοτώνει ο άλλος λες και πλένει τα χέρια του ή ξύνεται. Ούτε με τους πιο ελεεινούς μαφιόζους δεν θα μπορούσε να συμβαίνει αυτό. Ο Οικονομίδης έχει καταλύσει προαιώνιους κώδικες, οι ήρωές του σκοτώνουν παβλωφικά.

      Dimitris Kiranastasis
      Πάντως εγώ γεμιστά με κιμά δεν τρώω μετά το Πάσχα τώρα νηστεία

      George Floudas
      Ο τύπος δεν αντέχεται με τίποτα. (Τάχα μου) λούμπεν κλισεδιές. Έτυχε να δω αυτό που εκτυλίσσεται κάπου στην Πτολεμαίδα και ήταν για γέλια.

      Nikos Mitrogiannopoulos
      Τις μισές ταινίες τις έζησα στα Γιάννενα το 1983 λόγω αφραγκίας. Μπαίναμε μετά το διάλειμμα στην τελευταία προβολή και καλά ότι ψάχνουμε ένα φίλο. Υποθέτω ότι ήξεραν πως δεν ψάχναμε κανέναν. Στο ελληνικό σινεμά τίποτα δεν είναι αρκετά μακριά από τον θεατή για να τον εντυπωσιάζει και όταν πλησιάσει πολύ κοντά μοιάζει ανούσιο. Αν δεν βαριόμουν να ζήσω απλήρωτος, θα έγραφα ένα αστυνομικό με θέμα τα καραντουζένια του Μάρκου. Νουάρ-σκυλάδικο ας πούμε. Νέο είδος

      Gregg Rocker
      το ειδα,να πω την αληθεια στο τελος μπερδευτηκα και δεν ηξερα ποιοι σκοτωνουν ποιους και γιατι...!!!

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Σπύρο Γιατρά...

    MrServo MrServo
    Μόλις το μνημόνευσα... τεράστιο τραγούδι. Αν έχεις όρεξη να γράψεις για το δίδυμο Χρυσοβέργης-Γιατράς

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν τους έχω παρακολουθήσει πολύ στενά και θέλει πολλή δουλειά, από μένα, ένα τέτοιο κείμενο. Έχω όμως έτοιμα κάποια tips που έχουν ενδιαφέρον νομίζω, αλλά θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω σ' ένα "σωστό" κείμενο και όχι σε μία ξεπέτα.

    MrServo MrServo
    έχω την πληροφορία ότι ο Χρυσοβέργης ήταν - είναι καλός κιθαρίστας και μάλιστα σε jazz φόρμες, αλλά θέλει ψάξιμο...

    Δημοσθένης Ταχταλίδης
    Ένα από τα λίγα σχετικά κομμάτια του κοινωνικού περιεχομένου https://youtu.be/dUHnwoJ9Guw
    Δημήτρης Μητροπάνος - Στα νταμάρια

    Δημητρης Σαλτος
    Μαζί με τον χρυσόβεργη έκαναν τη διαφορά στα 90ς που σάρωσε αρκετή σκυλομπιτοποπ σαβούρα, και έκαναν μάγκα τον Σφακιανάκη με ωραία λαϊκά διαχρονικά τραγούδια, ενώ τα άλλα φοιβοκαρβελαδικα της εποχής ήταν για κλωτσιές. https://youtu.be/grYLX--OygQ
    Notis Sfakianakis Παράλληλα

    Kwstas Agas
    Ααααχ ... Γείτονας μου, είχε το κατάστημα οπτικών στη λεωφόρο Παπάγου στου Ζωγράφου ... Η διακόσμηση στους τοίχους του μαγαζιού του ήταν οι χρυσοί δίσκοι του, πόσες φορές δοκιμάζοντας τα καινούρια γυαλιά μου έκανα δοκιμές στα αναγραφόμενα πάνω στους εν λόγω χρυσούς δίσκους .... "καλό ταξίδι" γείτονα... Καλή δύναμη στους δικούς του ανθρώπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επιτίθεται η Ελλάς (με τις άσπρες φανέλες)"...

    Konstantin Mixos
    Ποιος είναι ο παίκτης που τον μαρκάρουν 4 Δανοι με τα μάτια φοβούμενοι να τον πλησιάσουν και δίνει την πάσα σε αυτόν που κάνει το δοκάρι;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Η κίνηση μου θυμίζει Δομάζο, αλλά δεν είμαι 100% βέβαιος - σαν να έχει και κάποια μαλλιά αυτός στο βίντεο.

    Ilias Frantzis
    Τουλάχιστον ξέρουμε τον τερματοφύλακα,
    Γιάννης Φρονιμίδης και τον σκόρερ, Γιώργος Σιδέρης.

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Ευτυχώς το φιλμάρανε οι Δανοί, γι' αυτό βγήκε σωστό. Συμπτωματικά το έβλεπα κι εγώ χθες βράδυ. Μετά το Αγγλία-Ελλάδα 2-1 με το γκολ του Παπαϊωάννου και το Ελλάδα-Πορτογαλία 4-2.

    Vassilis Konstandopoulos
    Ο Παπαϊωάννου δεν έπαιξε σε εκείνο το ματς. Νομίζω ότι αυτός που σουτάρει στο δοκάρι είναι ο Παπάζογλου (Αριστείδης). Ίσως ο πιο πριν να είναι ο Χάιτας, νομίζω ότι ο Δομάζος στέκεται πιο πίσω.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Επειδή το έψαξα. H σύνθεση της Εθνικής ήταν:
    Φρονιμίδης, Καμάρας, Ζαντέρογλου, Πολυχρονίου, Σοφιανίδης, Σκευοφύλαξ, Δομάζος, Χάιτας, Παπάζογλου, Σιδέρης, Συμιγδαλάς.
    Ο Συμιγδαλάς σουτάρει στο δοκάρι.

    Vassilis Konstandopoulos
    A, ok.

    Vassilis Serafimakis
    Ο Σιμιγδαλάς δεν έφυγε νομίζω από τον Απόλλωνα μέχρι τέλους, έτσι; Δεν το ψάχνω να δω αν θυμάμαι καλά.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν ξέρω απ' έξω λεπτομέρειες. Μόνο μετά από ψάξιμο αυτά...

    Vassilis Serafimakis
    Tόψαξα και πράγματι δεν έφυγε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μητσοτάκης για γέλια και παπάδες για κλάματα..."...


    Kostas Karabetsos
    οταν τον βλεπω τον Μητσο...να σταυρωνει τα χερια του...τρελαινομαι..

    Ilias Frantzis
    Ναι αυτό θα σας χαλάσει, όχι ότι εμείς οι κουτοφραγκοι θα κάνουμε πεντηκοστή και σεις ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Συγκέντρωση στο εφετείο, διαδηλώσεις για τον «αρχιτρομοκράτη», νέοι στις πλατείες κ.λπ."...

    Δημητρης Σαλτος
    Εντωμεταξύ οι ίδιοι δε λένε πως χρειάζεται μια εβδομάδα για να έχεις σοβαρά συμπτώματα; είναι νέα μετάλλαξη αυτής, της πλατείας;

    Kostas Karabetsos
    το εγραψε ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι ψεμμα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Paul Oscher...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Με τον Muddy Waters, το 1969... https://www.youtube.com/watch?v=7p77dE6LQG4
    Screamin' And Cryin'

    Argiris Vassileiou
    Ήταν πριν τον Paul Butterfield? Γιατι και το After the rain και το fathers and sons ειναι το 1969.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πιο πριν. Ο Butterfield δεν ήταν ποτέ μέλος της μπάντας του Muddy Waters. Ήταν έκτακτη εκείνη η συνύπαρξη. Λέμε για την βασική μπάντα, που έπαιζε στα live κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Mary Clayton...

    MrServo MrServo
    Και στο live στην Καλογρέζα, ο ίδιος ο Jagger έκανε πίσω στην κυρία που έκανε φωνητικά...σε αυτό!

    Vassilis Serafimakis
    Είχα ανεβάσει ανάρτηση με το μικρό ιστορικό εκείνης τής νύχτας, όταν πήγε έγκυος και έγραψε το φωνητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Peps Persson...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εξαιρετικό κοινωνικό τραγούδι αυτό που παίζει.
    Κάποιος βλέπει στην τιβί τα χάλια στον Τρίτο Κόσμο (πόλεμοι, εκμετάλλευση, πείνα κ.λπ.) και αγανακτεί. Και θέλει να δείξει την περιφρόνησή του προς όλους εκείνους που μιλάνε στο όνομα του λαού, έχοντας όμως το λαό γραμμένο στα παλιά τους τα παπούτσια.
    (από έναν δίσκο του τού 1974, που τον έχω πολλά χρόνια)... https://youtu.be/3xdiPQxYTlE
    Peps Persson-Onådens År

    Kostas Nychtomanis
    !!!

    Nikos Filippaios
    Το "Mary Jane" hit του σουηδικού progg!
    Και μου θυμίζει έντονα το "Psychedelic Sally". Νομίζω πως η Sally έχει επηρεάσει τη Mary Jane.

    Andreas Frogoudakis
    Ωραίο, μου κάνει κάπως σαν David Clayton Thomas και blood sweat and tears...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως πράγματι, βαδίζουμε πάνω στα χαλάσματα ακήρυχτων πολέμων...
      https://www.youtube.com/watch?v=4KlQLJri-a4

      Διαγραφή