27/4/2021
To LiFO τιμά τον Διονύση Σαββόπουλο. Είναι στο εξώφυλλο του περιοδικού, ενώ υπάρχει και η ωραία συνέντευξή του στον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο, στο περιοδικό και στο σάιτ.
Προσωπικά, έχω τιμήσει τον Σαββόπουλο πολλές φορές (και πάλι θα το κάνω), με πολλαπλά κείμενα – και άμεσα, που να αφορούν απ’ ευθείας εκείνον (το πιο πρόσφατο ήταν για τον «Μπάλλο») και έμμεσα, όπως αυτό το παλιότερο, για τον και ποιητή Ορέστη Λάσκο, που ανεβαίνει τώρα ξανά...
https://www.lifo.gr/culture/vivlio/i-poiitiki-diastasi-toy-skinotheti-oresti-laskoy
To LiFO τιμά τον Διονύση Σαββόπουλο. Είναι στο εξώφυλλο του περιοδικού, ενώ υπάρχει και η ωραία συνέντευξή του στον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο, στο περιοδικό και στο σάιτ.
Προσωπικά, έχω τιμήσει τον Σαββόπουλο πολλές φορές (και πάλι θα το κάνω), με πολλαπλά κείμενα – και άμεσα, που να αφορούν απ’ ευθείας εκείνον (το πιο πρόσφατο ήταν για τον «Μπάλλο») και έμμεσα, όπως αυτό το παλιότερο, για τον και ποιητή Ορέστη Λάσκο, που ανεβαίνει τώρα ξανά...
https://www.lifo.gr/culture/vivlio/i-poiitiki-diastasi-toy-skinotheti-oresti-laskoy
27/4/2021
Ρε εδώ η Ντόρα την έπεσε στον νεοδημοκράτη Μαργαρίτη Σχοινά, επειδή έκανε μια δήλωση άσχετη με την αποτελεσματικότητα του AstraZeneca (πως η ΕΕ θα κάνει μήνυση κατά της εταιρείας για τις καθυστερήσεις στα εμβόλια και πως από το φθινόπωρο στην ΕΕ θα γίνονται μόνο mRNA) και δεν θα την έπεφταν σήμερα στον αγαθιάρη Τσίπρα για όσα είπε, περί «ξεστοκαρίσματος», στον θρασύτατο πατερναλιστή Παπαδάκη;
Η φαμίλια παίζει, φανερά, μόνο παιχνίδι εντυπώσεων. Αυτό έπαιζε πάντα. Το μόνο που την νοιάζει είναι η πολιτική επιβίωσή της. Χeστηκe για το άμα ζήσω εγώ, εσύ, αυτός ή αν πεθάνουμε, από κόβιντ ή ό,τι άλλο... Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μην σκάσει στα χέρια της και εμβολιαστικό φιάσκο, μετά το φιάσκο της διαχείρισης της ίωσης, και δεν ξέρει πού να κρυφτεί...
Ρε εδώ η Ντόρα την έπεσε στον νεοδημοκράτη Μαργαρίτη Σχοινά, επειδή έκανε μια δήλωση άσχετη με την αποτελεσματικότητα του AstraZeneca (πως η ΕΕ θα κάνει μήνυση κατά της εταιρείας για τις καθυστερήσεις στα εμβόλια και πως από το φθινόπωρο στην ΕΕ θα γίνονται μόνο mRNA) και δεν θα την έπεφταν σήμερα στον αγαθιάρη Τσίπρα για όσα είπε, περί «ξεστοκαρίσματος», στον θρασύτατο πατερναλιστή Παπαδάκη;
Η φαμίλια παίζει, φανερά, μόνο παιχνίδι εντυπώσεων. Αυτό έπαιζε πάντα. Το μόνο που την νοιάζει είναι η πολιτική επιβίωσή της. Χeστηκe για το άμα ζήσω εγώ, εσύ, αυτός ή αν πεθάνουμε, από κόβιντ ή ό,τι άλλο... Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μην σκάσει στα χέρια της και εμβολιαστικό φιάσκο, μετά το φιάσκο της διαχείρισης της ίωσης, και δεν ξέρει πού να κρυφτεί...
27/4/2021
Με άνεση στη δική μου δεκάδα με τα best italian progressive.
Οι J.E.T., που είχαν κι εκείνο το “Anikana-O”, ένα κομμάτι που έπαιξε ρόλο, στην πορεία, στην ανάπτυξη του ευρωπαϊκού afro-disco...
https://www.youtube.com/watch?v=iVy7G-jjRnI
Με άνεση στη δική μου δεκάδα με τα best italian progressive.
Οι J.E.T., που είχαν κι εκείνο το “Anikana-O”, ένα κομμάτι που έπαιξε ρόλο, στην πορεία, στην ανάπτυξη του ευρωπαϊκού afro-disco...
https://www.youtube.com/watch?v=iVy7G-jjRnI
27/4/2021
Colosseum, με Barbara Thompson(!) σε φλάουτο και με απίστευτο σόλο ντραμς από τον Jon Hiseman(!!)... σε καταπληκτικό τραγούδι, με λόγια του Pete Brown (αν και σε διαφορετική εκτέλεση από εκείνη του δίσκου). Δυστυχώς... κομμένο.
https://www.youtube.com/watch?v=xkYaZrkz4KE
Colosseum, με Barbara Thompson(!) σε φλάουτο και με απίστευτο σόλο ντραμς από τον Jon Hiseman(!!)... σε καταπληκτικό τραγούδι, με λόγια του Pete Brown (αν και σε διαφορετική εκτέλεση από εκείνη του δίσκου). Δυστυχώς... κομμένο.
https://www.youtube.com/watch?v=xkYaZrkz4KE
27/4/2021
Δημοκρατικά σάιτ από κούνια... (γέλια)
[2014 / 2021]
Δημοκρατικά σάιτ από κούνια... (γέλια)
[2014 / 2021]
27/4/2021
Η οίηση που επιδεικνύει ο Πιερρακάκης σε σχέση με τις «πλατφόρμες», τα SMS και τις ανομολόγητες ψηφιακές διακρίσεις, ανακαλεί στη μνήμη μου την λαϊκή παροιμία «είπανε της γριάς να χéσει κι εκείνη πήγε και ξεκwλιάστηκε».
Έχει χαθεί το μέτρο δηλαδή, με τις λογικές να είναι συχνά τελείως ασφαλίτικες.
Δεν ξέρω πώς δρα το άτομο, ούτε από πού παίρνει το ok προκειμένου να εφαρμόζει όλα αυτά που εφαρμόζει, δίχως την παραμικρή διαβούλευση, δίχως τον παραμικρό διάλογο με την κοινωνία, όμως σε κάθε περίπτωση η δράση του, ειδικά αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, έχει στοιχεία οργουελικά, που κρύβονται πίσω από την ευτελή πρόφαση τού «ηλεκτρονικού μετασχηματισμού» τής δημόσιας διοίκησης.
Η οίηση που επιδεικνύει ο Πιερρακάκης σε σχέση με τις «πλατφόρμες», τα SMS και τις ανομολόγητες ψηφιακές διακρίσεις, ανακαλεί στη μνήμη μου την λαϊκή παροιμία «είπανε της γριάς να χéσει κι εκείνη πήγε και ξεκwλιάστηκε».
Έχει χαθεί το μέτρο δηλαδή, με τις λογικές να είναι συχνά τελείως ασφαλίτικες.
Δεν ξέρω πώς δρα το άτομο, ούτε από πού παίρνει το ok προκειμένου να εφαρμόζει όλα αυτά που εφαρμόζει, δίχως την παραμικρή διαβούλευση, δίχως τον παραμικρό διάλογο με την κοινωνία, όμως σε κάθε περίπτωση η δράση του, ειδικά αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, έχει στοιχεία οργουελικά, που κρύβονται πίσω από την ευτελή πρόφαση τού «ηλεκτρονικού μετασχηματισμού» τής δημόσιας διοίκησης.
26/4/2021
Τρομοκρατούν τον κόσμο με την Ινδία, για τις 350.000 νέες μολύνσεις (που σαν σκέτος αριθμός δεν σημαίνει τίποτα) και για τους 2.767 νεκρούς σε μία χώρα σχεδόν 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων (όπου ο ένας ζει πάνω στον άλλον). Και γιατί το κάνουν; Μα για να δείξουν, και πέρα από την τρομοκράτηση, πως η Ελλάδα, δια του Μητσοτάκη, έχει την... ιδανική διαχείριση της επιδημίας και πως τέλος πάντων, εδώ, δεν είμαστε Ινδία.
Δυστυχώς όμως δεν είμαστε Ινδία, και όχι ευτυχώς, γιατί αναλογικά, αν ήμασταν Ινδία, θα έπρεπε να είχαμε 20 νεκρούς την ημέρα και όχι 70 και 80...
Τρομοκρατούν τον κόσμο με την Ινδία, για τις 350.000 νέες μολύνσεις (που σαν σκέτος αριθμός δεν σημαίνει τίποτα) και για τους 2.767 νεκρούς σε μία χώρα σχεδόν 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων (όπου ο ένας ζει πάνω στον άλλον). Και γιατί το κάνουν; Μα για να δείξουν, και πέρα από την τρομοκράτηση, πως η Ελλάδα, δια του Μητσοτάκη, έχει την... ιδανική διαχείριση της επιδημίας και πως τέλος πάντων, εδώ, δεν είμαστε Ινδία.
Δυστυχώς όμως δεν είμαστε Ινδία, και όχι ευτυχώς, γιατί αναλογικά, αν ήμασταν Ινδία, θα έπρεπε να είχαμε 20 νεκρούς την ημέρα και όχι 70 και 80...
26/4/2021
Ο Βασίλης Φιλιππακόπουλος, ένας ταγμένος άνθρωπος, ένας καλόκαρδος και άψογος επαγγελματίας, που έκανε, τα τελευταία χρόνια, τόσα πολλά για τη μουσική, για την παράξενη και αντιδημοφιλή μουσική, δεν είναι πια μαζί μας.
Ο Βασίλης ήταν ο άνθρωπος πίσω από το δισκάδικο και συναυλιακό χώρο Underflow (εκεί στην Καλλιρόης) και βεβαίως ο ιδρυτής του label Underflow Record Store & Art Gallery, στο οποίο τυπώθηκαν μερικοί εξαιρετικοί δίσκοι τα τελευταία χρόνια.
Αυτό το «δικό του» κομμάτι παίζει στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=l-wOeUQ2hVg
Ο Βασίλης Φιλιππακόπουλος, ένας ταγμένος άνθρωπος, ένας καλόκαρδος και άψογος επαγγελματίας, που έκανε, τα τελευταία χρόνια, τόσα πολλά για τη μουσική, για την παράξενη και αντιδημοφιλή μουσική, δεν είναι πια μαζί μας.
Ο Βασίλης ήταν ο άνθρωπος πίσω από το δισκάδικο και συναυλιακό χώρο Underflow (εκεί στην Καλλιρόης) και βεβαίως ο ιδρυτής του label Underflow Record Store & Art Gallery, στο οποίο τυπώθηκαν μερικοί εξαιρετικοί δίσκοι τα τελευταία χρόνια.
Αυτό το «δικό του» κομμάτι παίζει στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=l-wOeUQ2hVg
25/4/2021
Μνήμες Δικτατορίας αποκαλείται το αφιέρωμα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος στη φετινή επέτειο της 21ης Απριλίου, που εξελίσσεται ακόμη, προβάλλοντας τις εξής ταινίες:
1. Πρόσωπο με πρόσωπο (1966), Ροβήρος Μανθούλης, 2. Vortex ή Το Πρόσωπο της Μέδουσας (1967), Νίκος Κούνδουρος, 3. Ανοιχτή Επιστολή (1967), Γιώργος Σταμπουλόπουλος, 4. Κιέριον (1968), Δήμος Θέος, 5. Μέρες του ’36 (1972), Θόδωρος Αγγελόπουλος, 6. Ναι μεν αλλά (1972), Παύλος Τάσιος, 7. Το προξενιό της Άννας (1972), Παντελής Βούλγαρης, 8. Ιωάννης ο βίαιος (1973), Τώνια Μαρκετάκη, 9. Μέγαρα (1974), Σ. Μανιάτης - Γ.Τσεμπερόπουλος (ντοκιμαντέρ), 10. Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις (1977), Φρίντα Λιάππα 11. Η καγκελόπορτα (1978), Δημήτρης Μακρής, 12. Μαρτυρίες (2019), Νίκος Καβουκίδης (ντοκιμαντέρ)
Τα ίδια και τα ίδια. Τα έχουμε δει αυτά τα πράγματα χιλιάδες φορές κι έχουν γραφτεί και κείμενα, κριτικές κ.λπ. Ωραίες ταινίες, με νόημα με ουσία, που βλέπουν την ιστορία και την κοινωνία από την αριστερή, από την προοδευτική σκοπιά, έχοντας και άλλα προτερήματα (καλλιτεχνικά κ.λπ.).
Υπάρχει όμως και η άλλη σκοπιά, που έχει άμεση σχέση και με την 21η Απριλίου, της μεριάς του «επίσημου κράτους», η οποία αγνοείται και η οποία είναι εξίσου σημαντική, υπό την έννοια πως πάνω στις «εθνικές» ταινίες μπορεί να γίνει πολύς λόγος και διάλογος –ένας λόγος-διάλογος, που δεν γίνεται–, να αναδειχθούν και από ’κει καταστάσεις, να γραφούν και για ’κείνες αναλύσεις, κείμενα κ.λπ.
Η λεγόμενη «προοδευτικότητα», η «προοδευτική ματιά», όταν δεν είναι διαμήκης (λειτουργώντας πάντοτε εγκάρσια) ελέγχεται για απόκρυψη, για υστεροβουλία, για λιβάνισμα, για τήρηση της «τάξης», μιας «τάξης» που μπορεί να είναι και προοδευτική, καθεστηκυία κ.ο.κ.
Λυπάμαι, γιατί η Ταινιοθήκη της Ελλάδος φαίνεται πως δεν θα βρει ποτέ τον τρόπο να κάνει ένα αφιέρωμα στον «άλλο» κινηματογράφο – κι αυτό είναι ένα ανήκουστο, που δημιουργείται από τις μονόπλευρες στάσεις, να θεωρείς πλέον την συντηρητική, κρατική άποψη «άλλο» και «διαφορετικό», και την προοδευτική «καθεστώς».
Αντί λοιπόν για τις 12 προοδευτικές ταινίες που προβάλλει η Ταινιοθήκη εγώ θα ήθελα να δω 12 αντιδραστικές.
Τις ταινίες του «εθνικού» σκηνοθέτη Ηλία Μαχαίρα «Ο Προδότης», «Ο δοσίλογος» και «Γράμμος», τους «Δραπέτες του Μπούλκες» του Ανδρέα Παπασταματάκη, το «Ένας Υπέροχος Άνθρωπος» του Τζαν Κρίστιαν, ακόμη και τον «Τρομοκράτη» του Γιάννη Δαλιανίδη – και μάλιστα να τις δω από καθαρές κόπιες, αποκαταστημένες, και όχι από κάτι ρετάλια που βλέπεις στο YouTube.
Δεν θέλει κουράγιο. Λίγη μαγκιά και λίγη ευστροφία θέλει. Α... και δουλειά, ώστε να προκύψουν τεχνικώς σωστά και καθαρά αντίτυπα.
Μνήμες Δικτατορίας αποκαλείται το αφιέρωμα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος στη φετινή επέτειο της 21ης Απριλίου, που εξελίσσεται ακόμη, προβάλλοντας τις εξής ταινίες:
1. Πρόσωπο με πρόσωπο (1966), Ροβήρος Μανθούλης, 2. Vortex ή Το Πρόσωπο της Μέδουσας (1967), Νίκος Κούνδουρος, 3. Ανοιχτή Επιστολή (1967), Γιώργος Σταμπουλόπουλος, 4. Κιέριον (1968), Δήμος Θέος, 5. Μέρες του ’36 (1972), Θόδωρος Αγγελόπουλος, 6. Ναι μεν αλλά (1972), Παύλος Τάσιος, 7. Το προξενιό της Άννας (1972), Παντελής Βούλγαρης, 8. Ιωάννης ο βίαιος (1973), Τώνια Μαρκετάκη, 9. Μέγαρα (1974), Σ. Μανιάτης - Γ.Τσεμπερόπουλος (ντοκιμαντέρ), 10. Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις (1977), Φρίντα Λιάππα 11. Η καγκελόπορτα (1978), Δημήτρης Μακρής, 12. Μαρτυρίες (2019), Νίκος Καβουκίδης (ντοκιμαντέρ)
Τα ίδια και τα ίδια. Τα έχουμε δει αυτά τα πράγματα χιλιάδες φορές κι έχουν γραφτεί και κείμενα, κριτικές κ.λπ. Ωραίες ταινίες, με νόημα με ουσία, που βλέπουν την ιστορία και την κοινωνία από την αριστερή, από την προοδευτική σκοπιά, έχοντας και άλλα προτερήματα (καλλιτεχνικά κ.λπ.).
Υπάρχει όμως και η άλλη σκοπιά, που έχει άμεση σχέση και με την 21η Απριλίου, της μεριάς του «επίσημου κράτους», η οποία αγνοείται και η οποία είναι εξίσου σημαντική, υπό την έννοια πως πάνω στις «εθνικές» ταινίες μπορεί να γίνει πολύς λόγος και διάλογος –ένας λόγος-διάλογος, που δεν γίνεται–, να αναδειχθούν και από ’κει καταστάσεις, να γραφούν και για ’κείνες αναλύσεις, κείμενα κ.λπ.
Η λεγόμενη «προοδευτικότητα», η «προοδευτική ματιά», όταν δεν είναι διαμήκης (λειτουργώντας πάντοτε εγκάρσια) ελέγχεται για απόκρυψη, για υστεροβουλία, για λιβάνισμα, για τήρηση της «τάξης», μιας «τάξης» που μπορεί να είναι και προοδευτική, καθεστηκυία κ.ο.κ.
Λυπάμαι, γιατί η Ταινιοθήκη της Ελλάδος φαίνεται πως δεν θα βρει ποτέ τον τρόπο να κάνει ένα αφιέρωμα στον «άλλο» κινηματογράφο – κι αυτό είναι ένα ανήκουστο, που δημιουργείται από τις μονόπλευρες στάσεις, να θεωρείς πλέον την συντηρητική, κρατική άποψη «άλλο» και «διαφορετικό», και την προοδευτική «καθεστώς».
Αντί λοιπόν για τις 12 προοδευτικές ταινίες που προβάλλει η Ταινιοθήκη εγώ θα ήθελα να δω 12 αντιδραστικές.
Τις ταινίες του «εθνικού» σκηνοθέτη Ηλία Μαχαίρα «Ο Προδότης», «Ο δοσίλογος» και «Γράμμος», τους «Δραπέτες του Μπούλκες» του Ανδρέα Παπασταματάκη, το «Ένας Υπέροχος Άνθρωπος» του Τζαν Κρίστιαν, ακόμη και τον «Τρομοκράτη» του Γιάννη Δαλιανίδη – και μάλιστα να τις δω από καθαρές κόπιες, αποκαταστημένες, και όχι από κάτι ρετάλια που βλέπεις στο YouTube.
Δεν θέλει κουράγιο. Λίγη μαγκιά και λίγη ευστροφία θέλει. Α... και δουλειά, ώστε να προκύψουν τεχνικώς σωστά και καθαρά αντίτυπα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μνήμες Δικτατορίας αποκαλείται το αφιέρωμα της Ταινιοθήκης της Ελλάδος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Δίκιο βουνό έχεις Φώντα, κάποτε πρέπει να τα δούμε όλα γιατί εντάξει, η μεταπολίτευση προώθησε όλες τις ταινίες που προανέφερες ως αντίδοτο στις παραγωγές τύπου Τζέιμς Πάρις με τις οποίες είχαμε πάθει overdose αλλά τώρα πια ήλθε από καιρό η ώρα να τα δούμε όλα κριτικά
Alegakis Vaggelis
Και λίγες γνώσεις μάλλον
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Αυτή η ταινία υπάρχει στο YouTube, έστω και σε κακή κόπια;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω.
Ntinos Sarandopulos
Βέρα όχι, αλλά υπάρχει άλλος προδότης
https://youtu.be/pvtPMYEs6-I
Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ Official Greek Trailer
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Σας ευχαριστώ πολύ!
Ενδιαφέρομαι για την ταινία που αναφέρει ο κ.Φώντας.
Ntinos Sarandopulos
μά ή άλλη είναι πολύ ανώτερη, είναι βραβευμένη ....
.... πιστεύω ότι και ο κύριος Φώντας θα συμφωνούσε απόλυτα ....
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Την έχω δει. Την ελληνική δεν έχω δει. Δεν έχει σημασία που δεν είναι ανώτερη από την ξένη, άλλα στοιχεία μ' ενδιαφέρουν.
Ntinos Sarandopulos
άαααααααααααα
Nikolaos Kotsovos
Που βλεπουμε το αφιερωμα αυτο ;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στο σάιτ της Ταινιοθήκης της Ελλάδος.
Nikolaos Kotsovos
ευχαριστω
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟΨΗ...
Παναγιώτης Μπικάκης
Τρομερή αφίσα, έχει μείνει καμία "δύναμη" απ' έξω;
Costas Arvanitis
Επιχείρησα να δω μια ταινία στο σάιτ της Ταινιοθήκης και μου ζήταγε e-mail. Ρε άντε από 'δω! Σχεδόν ό,τι θες, βρίσκεται αλλού, on-line. "O Προδότης" εδώ: https://streamz.ws/wdu...
streamZ.ws 404 Issue
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΣ' αυτά τα πειρατικά σάιτ υπάρχει πολύ υλικό. Όλα αυτά έχουν παιχτεί στην τηλεόραση, έχουν ανεβεί, κατεβεί, και ξανανεβεί δεκάδες φορές στο YouTube κ.λπ., αλλά το ζήτημα είναι πως οι κόπιες είναι από μέτριες και κάτω. Η Ταινιοθήκη οφείλει να πράξει πολλά για τη σωστή προβολή των ταινιών. Άμα ήξερα ότι θα δω σπάνιο υλικό τεχνικά σωστό, από καλές και επεξεργασμένες κόπιες δηλαδή, και ημέηλ θα έδινα και θα πλήρωνα κιόλας.
Costas Arvanitis
Εγώ, τη συγκεκριμένη ταινία μια χαρά τη βλέπω, ως κόπια. Δεν είμαστε και σε σινεμά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω για την συγκεκριμένη. Την είχα δει παλιά στην τιβί, αλλά η ποιότητα γενικά είναι χαμηλή και μου τη σπάει. Δεν τα απολαμβάνω. Π.χ. το Βλέπε Λουκιανός είναι χάλια. Υπάρχουν βίντεο ταινιών στο youtube που είναι εξαιρετικά. Τι να λέμε τώρα... Είναι σαν το βινύλιο. Άμα είναι γεμάτο σκρατς δεν το φχαριστιέσαι. 'Ασε που πολλές είναι κομμένες. Λείπει διάρκεια.
Λεωνίδας Μανδαλώζης στον Costas Arvanitis
φτιαχνεις ενα temp email και κανεις δουλεια...
οι κοπιες της ταινιοθηκης ειναι 1080p με πολυ καλο restoration
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι κι εγώ φαντάζομαι ότι θα ΄ναι καλές. Εδώ ανεβάζουν άτομα στο youTube φοβερές κόπιες από ταινίες του '60... Απορείς με την ευκρίνεια και την καθαρότητά τους. Έχουν κάνει καλή επεξεργασία δηλαδή. Αλλά πολλούς τους κατεβάζουν, τους σβήνουν το προφίλ, γιατί ανεβάζουν και ταινίες της Φίνος ή του Καραγιάννη ανάμεσα.... οπότε ό,τι προλάβεις.
Costas Arvanitis
Τις καλές κόπιες τις έχουν κάνει οι ίδιες οι εταιρείες για DVD. Άλλο αποκατεστημένη κόπια σε φιλμ, κι άλλο σε DVD.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επειδή έχω αρκετά DVD ελληνικά, επισκιασμένων ταινιών, λέω ότι κι εκεί οι κόπιες είναι μέτριες, θολές, κομμένες κ.λπ. συνήθως αντιγραμμένες από VHS. Σίγουρα οι ταινίες μπορεί να γίνουν πολύ καλύτερες, αλλά θέλουν δουλίτσα και λεφτά. Οι αποκαταστημένες σε φιλμ, επειδή έχω δει στο σινεμά, είναι άλλο πράμα.
Haris Mantellos
Από την συνέντευξη που έκανα με τον κ. Ηλία Μαχαίρα. 90 και στην ηλικία αλλά ακμαίος!
Και εδώ μαζί μας η μόνιμη πρωταγωνίστριά του και σύζυγός του κα Μάρλεν Παπούλια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τον Μυλωνάκο τον έχεις βρει;
Haris Mantellos
Δυστυχώς όχι αλλά νομίζω ότι γενικά δεν είναι άνθρωπος των συνεντεύξεων.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, ξέρω και από άλλους πως δεν μιλάει. Κρίμα...
Haris Mantellos
Εδώ ολόκληρη η βιντεοσκοπημένη συνέντευξη που του έκανα. https://www.youtube.com/watch?v=FY8pLJmX98E
Συνέντευξη του σκηνοθέτη Ηλία Μαχαίρα στο trikalaculture.gr
Ntinos Sarandopulos
τού 1967, με την συμμετοχήν τών ενόπλων δυνάμεων!!!
τεθωρακισμένων κλπ!!!!
Vassilis Konstandopoulos
Αποκατεστημένες κόπιες εν Ελλάδι δεν υφίστανται πλην των "Αστέρω", "Οι απάχηδες των Αθηνών". Είναι πονεμένη ιστορία, να μην επεκταθούμε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θυμάμαι στα 100 χρόνια κινηματογράφου το 1995-96 είχαν βρεθεί και αποκατασταθεί διάφορα. Κοινωνική Σαπίλα, Τα χέρια κ.λπ.
Vassilis Konstandopoulos
Δεν είχε αποκατασταθεί τίποτα, επρόκειτο περί τεραστίου σκανδάλου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα είχα δει ρε φίλε. Τώρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά έχω κρατήσει τα προγράμματα. Πάντως ήταν πολύ καλές κόπιες, για ταινίες που δεν υπήρχαν έως τότε.
Vassilis Konstandopoulos
Δεν θέλω να επεκταθώ. Δεν υπάρχει τίποτα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τώρα δεν υπάρχει τίποτα; Οκ...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Βάζεις μεγάλο θέμα προς διερεύνηση και συζήτηση -όχι μόνο για τον κινηματογράφο.
Τίποτε δεν χάθηκε. Τα περισσότερα είναι σε "διάφορα χέρια" και φυλάσσονται ως κόρη οφθαλμού, ή κρύβονται από φόβο ή σκοπιμότητα. Έλα όμως που οι "φύλακες" σχεδόν όλοι έφυγαν απ' τη ζωή... Απ' αυτό γεννιούνται άλλα προβλήματα...
Nikos Chalkidis
Εξαιρετική τοποθέτηση! Ακριβώς το ίδιο τους είχα επισημάνει σε μια δημόσια εκδήλωση το 2006. Η απάντηση ήταν "κάνετε λάθος, εμείς κάνουμε αφιερώματα σε όλο το φάσμα του ελληνικού σινεμά" κι εκεί είχε λήξει η συζήτηση. Τι να πεις παρακάτω...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Βασίλης Φιλιππακόπουλος, ένας ταγμένος άνθρωπος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.discogs.com/label/1465500-Underflow-Records
Underflow Records
Κι εδώ κάποια λόγια για τους δίσκους του...
https://diskoryxeion.blogspot.com/search?q=underflow&max-results=20&by-date=true
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τρομοκρατούν τον κόσμο με την Ινδία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Markos
Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο αυτό με την Ινδία
Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
Ποιους να τρομοκρατήσουν, που αν συνεχίσουν λίγο ακόμα την καθημερινή αρλουμπολογια τους στο τέλος θα καταλήξουμε όλοι ψεκες
Stelios Sioulas
ανοιχτός ο δρόμος για το βιασμό επιστημών όπως μαθηματικα και ιατρική οταν προηγουμένως εχει θαφτει η σημαντικότερη ίσως ''επιστημη'' , η κοινη λογική
Κώστας Οικονόμου
Και τσιμπάει πολύς κόσμος γιατί πετάνε κατ´ εξακολούθηση ένα αυθαίρετο νούμερο χωρίς αναλογίες!
Σπυρίδων Παπαδημητρίου
Παλι σωστος ο Φωντας γαμωτι μου.
Γιάννης Μπάλτος
Ένα κράτος 1.4 Δις που είχε κατά τον πρώτο χρόνο της "πανδημίας" 70-80 νεκρούς κάθε μέρα. Η τρομοκρατία πάει σύννεφο.
Thanos Fotiadis
Ακριβώς τα ίδια στην Ολλανδία. Λες και κάποιος τους λέει τι να γράψουν...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Η οίηση που επιδεικνύει ο Πιερρακάκης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήCostas Arvanitis
Όλα άυλα και όλα από μακριά, με απομόνωση.
Vassilis Konstandopoulos
O Π. (ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι ικανός), θα παίξει γερά σε επερχόμενες εκστρατείες, ήδη τα παπαγαλάκια στήνουν εικόνα "θεού", "πώς τα καταφέρνει σε 2 ώρες και στήνει όλα αυτά τα αυτόματα να γίνονται", "φαντάσου να είχαμε κανέναν ζαίο" κλπ. Φυσικά από τον ίδιο (κάποτε πιθανό διάδοχο ηγέτη του ΠΑΣΟΚ όπως αυτό κατάντησε, ήταν και πουλέν του Βενιζέλου άλλωστε), δεν περιμένουμε καμία συναίσθηση "δικαιωμάτων", "παραβιάσεων απορρήτου" κλπ. Έχει επιλέξει τον ρόλο του, αλλά μπορεί να τον δούμε και ψηλότερα στο εγγύς μέλλον, μέσα στο "αντιλαϊκιστικό, εκσυγχρονιστικό, ευρωπαϊκό πλαίσιο του κράτους", τρομάρα μας. Εν τω μεταξύ όλο το δημόσιο έχει εκχωρηθεί στην Microsoft όσον αφορά το λογισμικό και η διαχείριση των τερατωδών data που έχουν προκύψει από τα διάφορα της πανδημίας, παραμένει σκοτεινή υπόθεση.
Dimitris Kollias
Απλά κάνει κυρίως copy paste ότι υπάρχει αλλού εδώ και κάμποσα χρόνια.
Yannis Raouzeos
Aπο τεχνοφιλελευθερους μόνον νέο ολοκληρωτικες πρακτικές περιμέναμε! Δυστυχώς δεν διαψευστηκαμε!
Peter Galan
Και μόνο το ότι τώρα είμαστε στο fb σημαίνει ότι έχουμε μόνοι μας δώσει τον πληρη φάκελο μας σε παρα πολλους! Δεν χρειάστηκε καμια ασφάλεια για να γίνει. Όποτε αν είναι να γλυτώσεις μερικές ουρές σε υπηρεσίες καλό είναι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν πρόκειται περί αυτού. Δεν πρόκειται για τις ουρές. Δεν λέμε για τις ουρές. Που και γι' αυτές εγώ έχω κάποιες ενστάσεις. Και στο fb δίνουμε ό,τι θέλουμε. Ό,τι δεν θέλουμε δεν το δίνουμε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δημοκρατικά σάιτ από κούνια... (γέλια)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεοδουλος Παρασκευαιδης
ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ.....ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΚΕΙ ΦΑΣΙΣΤΟΛΑΚΕ...
Giorgos Zervos
Δεν ξεχνάμε ποιοι προσπάθησαν να ξεπλύνουν τη δυσωδία τους. Μπράβοι, αστοιχείωτοι, φασιστοτενεκέδες, παληκάρια της φακής. Κλασσικές κλασομπανιέρες που χρειάζονται ομαδοποίηση των 20 ατόμων για να αντιμετωπίσουν τον "κίνδυνο".
Βασίλης Παπαδόπουλος
Καλή Πηγάδα αλήτη
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Colosseum...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
τι σπουδαία μπάντα κι αυτή ....
Vassilis Serafimakis
Τι συγκροτηματάρα οι Colosseum. Είχαν και τον Dick Heckstall-Smith με την πιό αντι-ροκ φάτσα μέχρι τότε.
νικος ηλιοπουλος
ΓΚΡΟΥΠΑΡΑ!!!!!!!!
Regimiento Cinqo
Γίγαντες οι Colosseum τι να λέμε
Τι φανταστικοί οι Colosseum, κάναμε...Ανάσταση νωρίτερα!
ΔιαγραφήΕπί τη ευκαιρία να ευχηθούμε Καλό Πάσχα κι ας είναι, "Easter in the city"...
Με την ελπίδα, τα χρώματα και τα αρώματα της Άνοιξης, να κυριαρχήσουν απέναντι στην ασχήμια και την αναίδεια...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους J.E.T. ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://youtu.be/61bxayCr2SM
Jet - Anika na o
https://youtu.be/y4F9jpC1F1g
Kongas - Anikana-O (Original Album Version).wmv
Tα BEST Ιταλικά από την παλιά λίστα (αλφαβητικά)
1. AREA: Maledetti (maudits) [Cramps, 1976]
2. BATTIATO: Pollution [Bla Bla, 1972]
3. GOBLIN: Profondo Rosso [Cinevox, 1975]
4. J.E.T.: Fede Speranza Carità [Durium, 1972]
5. MUSEO ROSENBACH: Zarathustra [Ricordi, 1973]
6. NEW TROLLS: Concerto Grosso [Cetra, 1971]
7. IL PAESE DEI BALOCCHI: Il Paese dei Balocchi [CGD, 1972]
8. QUELLA VECCHIA LOCANDA: Il Tempo Della Gioia [RCA, 1974]
9. SAINT JUST: La Casa Del Lago [Harvest, 1974]
10. STORMY SIX: L'Apprendista [L'Orchestra, 1977]
11. UNO: Uno [Fonit, 1974]
12. L’UOVO DI COLOMBO: L’Uovo di Colombo [Columbia, 1973]
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../100-progressive.html
100 PROGRESSIVE ΑΛΜΠΟΥΜ
Kostas Rigas
Ούτε balletto, ούτε biglietto, ούτε semiramis;;;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε, 12 είναι αυτά, στα 20 θα βάζαμε και άλλα 8...
Kostas Rigas
Και Quella 2ο ε; προτιμάς από το πρώτο Φώντα;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι μου αρέσει πιο πολύ. Και Pierrot Lunaire "Gudrun" και Banco το "Darwin" και Balleto το "Ys" και μερικά ακόμη που θα πρέπει να τα σκεφθώ πολύ καλά... για να κλείσει η 20άδα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ρε εδώ η Ντόρα την έπεσε στον νεοδημοκράτη Μαργαρίτη Σχοινά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNiki Efstathiadis
περαστικά και στον αγαθιάρη και σε σας!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γιατί μου λέτε περαστικά; Eίπα ότι είμαι άρρωστος;
Γιατί την έπεσε η Ντόρα στον Σχοινά, μπορείτε να μας το εξηγήσετε εσείς η... υγιής; https://www.efsyn.gr/node/291996
«Δηλητήριο» Ντόρας κατά Σχοινά για το εμβόλιο της AstraZeneca
Σπυρίδων Παπαδημητρίου
Νικηηη , δεν πειραζει.Θα φας καλα και εσυ κοπελα μου.Ωραια συμπερασματα βγαζεις.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και στον Μπουρλά θα την πέσουνε, επειδή μιλάει για χάπι τέτοιαν ώρα... https://www.ethnos.gr/.../155448_mpoyrla-entos-toy-2021...
Μπουρλά: Εντός του 2021 έτοιμο το χάπι για τον κορονοϊό από την Pfizer
Nikos Markakis
Ποιος την πέφτει σε ποιον, είναι πολιτικά παιχνίδια, εντυπώσεων κυρίως. Αλλά ο κ. Τσίπρας, αγαθιάρης; Τώρα για καλό του το έγραψες αυτό; (Και δεν νομίζω ότι του ξεφεύγουν)
Kostas Mouk
Δεν ξέρω αν είναι αγαθιάρης ή όχι, την πανδημία πάντως έλαχε να την διαχειριστούν αγύρτες και θα το εξαργυρώσουν με την πολλοστή απώθησή τους όταν έρθει η ώρα
Thodoros Lempesis
Θεωρείτε δλδ πως ήταν οκ αυτό που είπε ο τσιπρας;
Πρέπει να συμβάλει και αυτός στην εμβολιαστική καμπάνια ή δε μας είναι απαραίτητη;
Τι σχέση έχει η φαμίλια με την ατάκα του τσιπρα;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Να μην έρχεστε εδώ πέρα, για να μου το παίξετε... Παπαδάκης. Εγώ δεν δίνω συνεντεύξεις. Δεν απαντώ σε ερωτήσεις. Τοποθετούμαι μόνος μου. Είναι σαφέστατα αυτά που είπα στο ποστ.
Thodoros Lempesis
Ρωτησα απλά για να καταλάβω τι γράψατε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είμαι σαφής. Το έχουν καταλάβει ήδη 56. (στις 7:28 μ.μ.).
Thodoros Lempesis
Το like δε σημαίνει απαραίτητα *καταλαβα".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οk, δεν ξέρω, ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας (κι εσείς μαζί).
Dimitrios Kambakos
Η γελοία ακροδεξιά κυβέρνηση τα έκανε φυσικά μαντάρα αλλά το δίδυμο καλός-κακός μπάτσος Τσιόρδα - Χαρδαλιά κάπως ψιλοπαλευότανε....Αναγουλιάζω στην ιδέα καθημερινής ενημέρωσης απο τον Πολάκη......
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρουμε αν θα ήταν ο Πολάκης στη θέση τους. Δεν το πολυπιστεύω.
Dimitrios Kambakos
κ να μην ήταν επισήμως θα ξέρναγε καθημερινά σε fb,twitter,κανάλια κλπ με αποτέλεσμα να μην έχει μείνει οθόνη υπολογιστή κ tv άθικτη ανα την επικράτεια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι πρόβλημα ο Πολάκης για τον Σύριζα, όπως δεν ήταν και ο Γιαννόπουλος για το Πασόκ. Υπάρχουν απείρως χειρότεροι "πολάκηδες" στην δεξιά.
Δηλαδή τώρα θα κάνουμε κουβέντα για τον Πολάκη και όχι για τον Άδωνι, τον Βορίδη, τον Κυρανάκη, τον Πλεύρη, τη Βούλτεψη και τόσους άλλους;
Dimitrios Kambakos
η αβάσταχτη λούμπεν πασοκιά του Συριζα μου είναι σχεδόν το ίδιο αποκρουστική...Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη σημασία είναι οτι στους δύο βασικους πυλώνες (Οικονομία - Εξ/κή Πολιτική) είναι το ίδιο hardcore νεοφιλελεύθεροι με την Δεξιά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άλλο αυτό. Δεν είναι θέμα προσώπων λοιπόν. Και δεν νομίζω - αν μιλάμε για πρόσωπα - πως ο Πολάκης ήταν ο χειρότερος υφυπουργός Υγείας της Μεταπολίτευσης.
Dimitrios Kambakos
ήταν ο δεύτερος χειρότερος οκ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ούτε ο δέκατος. Να θυμηθούμε Λοβέρδους, Αδώνιδες, Αβραμόπουλους κ.λπ. - να μην πάμε πιο πίσω.
Dimitrios Kambakos
αν δεν έχεις κάποια στιγμή κατι για να σκοτώσεις την ώρα σου ανέτρεξε στις χυδαίες δηλώσεις του Πολάκη εναντίον του ΗΡΩΑ Γιατρού κ Υπόδειγμα συνδικαλιστή Ηλία Σιώρα κ μετά αν εχεις γερό στομάχι δες τον οχετό που γράφουν απο κάτω οι θαυμαστές του ....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σύντροφε δεν ασχολιέμαι με τον Πολάκη γενικά. Ό,τι πιάσει τ' αυτί μου...
Dimitris Trox
Μαϊμούδες γιατροί να διορίζονται σε νοσοκομεία και να τους παίρνουν μυρωδιά μετά από χρόνια;Ποιον να εμπιστευτείς;
Σχόλια από το fb στο ποστ "To LiFO τιμά τον Διονύση Σαββόπουλο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../dionysis-sabbopoylos-sas-agapo...
Διονύσης Σαββόπουλος: «Σας αγαπώ πολύ, δεν μας χωρίζει τίποτε πια» | LiFO
Nikitas Kakavas
Δάσκαλε για μια φορά ακόμα θερμά "ευχαριστώ" που μας αποκαλύψεις έναν σπουδαίο ποιητή που εν πολλοίς αγνοουσαμε