5/9/2021
Κι ένα ανέκδοτο σχετικό με τον Μίκη Θεοδωράκη, που κυκλοφορούσε επί χούντας και το οποίο είχε πρωτοδημοσιευθεί από τον Αθανάσιο Κανελλόπουλο (ο παλαιός πολιτικός, καθηγητής, υπουργός κ.λπ.) στο ΒΗΜΑ, λίγο πριν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, την εποχή της «φιλελευθεροποίησης» του Μαρκεζίνη. Το ανέκδοτο, που διασώζεται και στο βιβλίο του Κανελλόπουλου «Αντίλαλοι, τόμος Β», που είχε βγει το 1977 από τις εκδόσεις Λιβάνη, το έχουμε ξαναποστάρει.
Κατά τη διάρκεια μιας μακράς κατατοπιστικής ομιλίας τού τότε αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως (σ.σ. του Παττακού) προς τον συγκεντρωμένο (αυθορμήτως πάντοτε) πληθυσμό μιας πόλεως, επί τω έργω της επαναστάσεως της 21 Απριλίου, σε κάθε ενότητα της ομιλίας γίνεται βραχεία διακοπή και διατυπώνεται από τον ίδιο τον ομιλητή το ερώτημα:
– Έχει κανείς καμμιά απορία; Αν έχη να τη διατυπώση ελεύθερα και άφοβα.
Κάποιος τότε από το ακροατήριο διατυπώνει την εξής ερώτηση:
– Τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
Σιγή. Καμμία απάντηση. Η ομιλία συνεχίζεται και ξανά το ερώτημα:
– Έχει κανείς καμμία απορία;
Από τα βάθη πάλι το ίδιο ερώτημα:
– Τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
Καμμιά απάντηση.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας οι ερωτήσεις επανελήφθησαν τρεις φορές. Μετά τούτο σιγή. Ξαναρωτά ο τότε Αντιπρόεδρος:
– Έχει κανείς καμμιά απορία;
Οπότε από το βάθος πάλι της αιθούσης ακούεται μια φωνή:
– Αυτόν που ήταν δίπλα μου και ρωτούσε για τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
Κι ένα ανέκδοτο σχετικό με τον Μίκη Θεοδωράκη, που κυκλοφορούσε επί χούντας και το οποίο είχε πρωτοδημοσιευθεί από τον Αθανάσιο Κανελλόπουλο (ο παλαιός πολιτικός, καθηγητής, υπουργός κ.λπ.) στο ΒΗΜΑ, λίγο πριν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, την εποχή της «φιλελευθεροποίησης» του Μαρκεζίνη. Το ανέκδοτο, που διασώζεται και στο βιβλίο του Κανελλόπουλου «Αντίλαλοι, τόμος Β», που είχε βγει το 1977 από τις εκδόσεις Λιβάνη, το έχουμε ξαναποστάρει.
Κατά τη διάρκεια μιας μακράς κατατοπιστικής ομιλίας τού τότε αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως (σ.σ. του Παττακού) προς τον συγκεντρωμένο (αυθορμήτως πάντοτε) πληθυσμό μιας πόλεως, επί τω έργω της επαναστάσεως της 21 Απριλίου, σε κάθε ενότητα της ομιλίας γίνεται βραχεία διακοπή και διατυπώνεται από τον ίδιο τον ομιλητή το ερώτημα:
– Έχει κανείς καμμιά απορία; Αν έχη να τη διατυπώση ελεύθερα και άφοβα.
Κάποιος τότε από το ακροατήριο διατυπώνει την εξής ερώτηση:
– Τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
Σιγή. Καμμία απάντηση. Η ομιλία συνεχίζεται και ξανά το ερώτημα:
– Έχει κανείς καμμία απορία;
Από τα βάθη πάλι το ίδιο ερώτημα:
– Τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
Καμμιά απάντηση.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας οι ερωτήσεις επανελήφθησαν τρεις φορές. Μετά τούτο σιγή. Ξαναρωτά ο τότε Αντιπρόεδρος:
– Έχει κανείς καμμιά απορία;
Οπότε από το βάθος πάλι της αιθούσης ακούεται μια φωνή:
– Αυτόν που ήταν δίπλα μου και ρωτούσε για τον Θεοδωράκη τι τον κάνατε;
5/9/2021
Επειδή μερικοί φίλοι με ρώτησαν εδώ και στο inbox...
Ο Μίκης Θεοδωράκης έχει πει κι έχει γράψει κατά καιρούς διάφορα σε σχέση με Beatles, rock, αντικουλτούρα κ.λπ. Και σε βιβλία, και σε άρθρα, και σε συνεντεύξεις...
Εδώ έχουμε μεταφέρει μερικά δικά του, με αφορμή το άρθρο για την πρώτη παρουσίαση του ελληνικού Hair, το 1970…
[αν έχετε χρόνο αξίζει να διαβάσετε ολάκερο το κείμενο, καθώς δεν έχει ξαναγραφτεί ποτέ κάτι τόσο αναλυτικό]
https://www.lifo.gr/culture/theatro/50-hronia-apo-tin-proti-agnosti-paroysiasi-toy-polykrotoy-mioyzikal-hair-stin
Επειδή μερικοί φίλοι με ρώτησαν εδώ και στο inbox...
Ο Μίκης Θεοδωράκης έχει πει κι έχει γράψει κατά καιρούς διάφορα σε σχέση με Beatles, rock, αντικουλτούρα κ.λπ. Και σε βιβλία, και σε άρθρα, και σε συνεντεύξεις...
Εδώ έχουμε μεταφέρει μερικά δικά του, με αφορμή το άρθρο για την πρώτη παρουσίαση του ελληνικού Hair, το 1970…
[αν έχετε χρόνο αξίζει να διαβάσετε ολάκερο το κείμενο, καθώς δεν έχει ξαναγραφτεί ποτέ κάτι τόσο αναλυτικό]
https://www.lifo.gr/culture/theatro/50-hronia-apo-tin-proti-agnosti-paroysiasi-toy-polykrotoy-mioyzikal-hair-stin
5/9/2021
Καναδοί είναι αυτοί... Σίγουρα κάπου το έχω, γι’ αυτό το θυμήθηκα...
The Fiends - Zombie The Greek (Zorba's Dance - Mikis Theodorakis)
https://www.youtube.com/watch?v=fonNcoeB1Vo
Καναδοί είναι αυτοί... Σίγουρα κάπου το έχω, γι’ αυτό το θυμήθηκα...
The Fiends - Zombie The Greek (Zorba's Dance - Mikis Theodorakis)
https://www.youtube.com/watch?v=fonNcoeB1Vo
4/9/2021
Αυτά είναι τα μεγέθη – το λέω για τους αγράμματους ροκάδες.
Μίκης Θεοδωράκης (μπροστά στο εξώφυλλο του προγράμματος) την μια μέρα και –από τον ίδιον ατζέντη– James Brown (στο οπισθόφυλλο) την άλλη.
Εκεί, στο ίδιο venue, το Royal Albert Hall του Λονδίνου, απ' όπου το 1971 παρήλασαν οι Led Zeppelin, The Byrds, Black Sabbath, The Band, Deep Purple, Frank Zappa, Iron Butterfly, Mott the Hoople, Santana, Johnny & Edgar Winter, Taj Mahal κι ένα σωρό άλλοι...
Άλμπουμ του Μίκη Θεοδωράκη ζωντανά ηχογραφημένο στο Royal Albert Hall...
Αυτά είναι τα μεγέθη – το λέω για τους αγράμματους ροκάδες.
Μίκης Θεοδωράκης (μπροστά στο εξώφυλλο του προγράμματος) την μια μέρα και –από τον ίδιον ατζέντη– James Brown (στο οπισθόφυλλο) την άλλη.
Εκεί, στο ίδιο venue, το Royal Albert Hall του Λονδίνου, απ' όπου το 1971 παρήλασαν οι Led Zeppelin, The Byrds, Black Sabbath, The Band, Deep Purple, Frank Zappa, Iron Butterfly, Mott the Hoople, Santana, Johnny & Edgar Winter, Taj Mahal κι ένα σωρό άλλοι...
Άλμπουμ του Μίκη Θεοδωράκη ζωντανά ηχογραφημένο στο Royal Albert Hall...
4/9/2021
Δεν μ’ ενδιαφέρει να τσακώνομαι, ούτε να μπαίνω σε τοίχους άλλων και να γράφω τα δικά μου. Τυχαίνει να διαβάζω όμως διάφορα, που γράφονται για τον Θεοδωράκη και γελάω. Δεν εκνευρίζομαι.
Ρε μ@λάκες συνέλθετε, αυτά που λέτε είναι μόνο για γέλια. Δεν στηρίζονται πουθενά. Σ’ ένα κίβδηλο γούστο μόνο, διαμορφωμένο από αγραμματοσύνη και αμέτρητα κόμπλεξ.
Σας φταίνε τα μουσικά όργανα. Σας φταίει το λαϊκό, που δεν μπορείτε να το ξεχωρίσετε από το λαϊκίστικο. Σας φταίει το έπος, εσάς των... λυρικών τυφλοπόντικων τής πεισιθάνατης νταρκίλας. Σας φταίει το ένα, σας φταίει το άλλο... Ροκάδες της συμφοράς. Ψευτοποιητικά ζωντόβολα. Που νομίζετε ότι έχετε τα φόντα και τις δυνατότητες να κάνετε και αναλύσεις. Για κοπιάστε... για γράψτε... για αναλύστε... να δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος...
Μόνο για να μαζεύετε δίσκους είσαστε... Να τους βάζετε στη σειρά και να αυτοθαυμάζεστε, ξεροχύνοντας πάνω από το μνήμα της... πρωτοπορίας.
«Είχα πάει στην Ευρώπη για να ανακαλύψω καινούργιους ορίζοντες και βρέθηκα κλεισμένος σε φανταστικές αποθήκες από μπετόν, γεμάτες μουσική από νάυλον»!
[Μίκης Θεοδωράκης, 1964]
4/9/2021
«Οι Beatles είχαν παρακολουθήσει κάποια συναυλία μου, ενώ την περίοδο που εγώ ήμουν στη φυλακή, βρήκαν την Μυρτώ, την γυναίκα μου. Η Μυρτώ είχε πάει και στο στούντιο, όπου ηχογραφούσαν οι Beatles. Επιθυμούσαν να αποκτήσουμε σχέσεις. Εξάλλου το κίνημα που κάναμε τότε εμείς εδώ, με το δικό τους ήταν παράλληλο.(...) Αυτό το λέω μόνο για να πω πως υπήρχε ένας παράλληλος δρόμος και μια ταυτόχρονη έκφραση. Οι λαϊκές μουσικές ούτως ή άλλως επικοινωνούν. Όπως οι Beatles βασίστηκαν στην λαϊκή αγγλοσαξονική παράδοση, εντάσσοντας στοιχεία από άλλες παραδόσεις, αλλά και έντεχνα πρωτότυπα στοιχεία, κάτι ανάλογο έκανα κι εγώ με τα τραγούδια μου. Ο καθένας στα μέτρα του. Έχω κάνει μάλιστα και ανάλυση, δεν ξέρω αν την έχεις διαβάσει. Για το φαινόμενο των Beatles και γενικά την εξελικτική πορεία της αγγλοσαξονικής μουσικής μέσα από το ροκ. Δεν ξέρω αν θυμάσαι τους Genesis… Είχαν έρθει κάποια στιγμή να με δουν και μου είπαν πως πρότυπό τους ήταν “Το Άξιον Εστί”».
[από συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Γιάννη Πετρίδη, το 1995]
[λέω εγώ τώρα, μήπως οι Genesis πήραν και το όνομά τους από το εισαγωγικό «H Γένεσις» του «Άξιον Εστί»;]
https://www.youtube.com/watch?v=ELZpY4dm-FI
«Οι Beatles είχαν παρακολουθήσει κάποια συναυλία μου, ενώ την περίοδο που εγώ ήμουν στη φυλακή, βρήκαν την Μυρτώ, την γυναίκα μου. Η Μυρτώ είχε πάει και στο στούντιο, όπου ηχογραφούσαν οι Beatles. Επιθυμούσαν να αποκτήσουμε σχέσεις. Εξάλλου το κίνημα που κάναμε τότε εμείς εδώ, με το δικό τους ήταν παράλληλο.(...) Αυτό το λέω μόνο για να πω πως υπήρχε ένας παράλληλος δρόμος και μια ταυτόχρονη έκφραση. Οι λαϊκές μουσικές ούτως ή άλλως επικοινωνούν. Όπως οι Beatles βασίστηκαν στην λαϊκή αγγλοσαξονική παράδοση, εντάσσοντας στοιχεία από άλλες παραδόσεις, αλλά και έντεχνα πρωτότυπα στοιχεία, κάτι ανάλογο έκανα κι εγώ με τα τραγούδια μου. Ο καθένας στα μέτρα του. Έχω κάνει μάλιστα και ανάλυση, δεν ξέρω αν την έχεις διαβάσει. Για το φαινόμενο των Beatles και γενικά την εξελικτική πορεία της αγγλοσαξονικής μουσικής μέσα από το ροκ. Δεν ξέρω αν θυμάσαι τους Genesis… Είχαν έρθει κάποια στιγμή να με δουν και μου είπαν πως πρότυπό τους ήταν “Το Άξιον Εστί”».
[από συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Γιάννη Πετρίδη, το 1995]
[λέω εγώ τώρα, μήπως οι Genesis πήραν και το όνομά τους από το εισαγωγικό «H Γένεσις» του «Άξιον Εστί»;]
https://www.youtube.com/watch?v=ELZpY4dm-FI
Σχόλια από το fb στο ποστ >>«Οι Beatles είχαν παρακολουθήσει κάποια συναυλία μου<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=SD5engyVXe0
Genesis - Firth Of Fifth
Γιώργος Μίχας
με το καλύτερο ( για μένα ) σόλο του Hackett !!!
Γιώργος Χαρωνίτης
Genesis! Why not?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=4OQmUtjmEd4
Οδ. Ελύτης & Μ. Θεοδωράκης, Η γένεσις (Το άξιον εστί)
Γιώργος Χαρωνίτης
Ο Πρωτοσάλτε και ο Οικονόμου θα πουν "Σιγά μην ασχολήθηκαν οι Μπητλς με τον Θεοδωράκη"
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντως ήταν γνωστό Το Άξιον Εστί στην Αγγλία τότε...
Γιώργος Χαρωνίτης
Σαφώς και ήταν. Το ξέρουμε!
Stam Ekmek
Mary Hopkins?
Γιώργος Χαρωνίτης
Diana Rigg!
Takis Psaltis
https://www.youtube.com/watch?v=a_rp2UAj1Tg
πάντως εδώ το πρώτο κουπλέ ειδικά η γέφυρα του Wright στα μεταξύ τους, είναι τελείως Χατζηδακική.... επειδή το έχω ακούσει μεταγενέστερα από Χατζηδάκη δεν ξέρω ποιός ενέπνευσε ποιόν .....
Pink Floyd - 06 - See Saw - A Saucerful Of Secrets (1968)
Ζουλιάν Μπάλστον
Με τζαζίστες σαν τον Coltrane, Sonny Rollins, από τον τρόπο που περιγράφει την μουσική του δένει. Λαϊκό με έντεχνη έκφραση σε μίξη. Μια και οι Beatles είχαν την βάση τους στην ποπ και λιγότερο στο λαϊκό τραγούδι της πατρίδας τους. Οι Genesis όμως ταιριάζουν περισσότερο
Όπως και να'χει. Τα ντραμς στην Ρωμιοσύνη, σε εποχές που δύσκολα τα έβαζε κανείς, οι επιρροές από 60ς πράγματα στα ost του. Φαίνεται δεν ήταν τυχαία. Ο Μίκης ήταν καλός με τους νέους
Αρης Σαπρικης
Ανατριχιαστικό...!!!
Antonis Kosmas
Να υπάρχει άραγε πουθενά αυτή η "ανάλυση";
Καρατζάς Δημήτρης
πραγματικά θα άξιζε να την έχουμε...
Xenofon Rarakos
Από όσα γνωρίζω, ο Μίκης πιθανότατα να ήταν Πρωτοπόρος και στην υλοποίηση την έννοιας του 'Concept album' αρχικά με τον 'Επιτάφιο' και φυσικά με το ' Άξιον Εστί '. Πολύ πριν το Revolver και το Sgt Pepper's... που θεωρούνται τα πρώτα. (Με την εξαίρεση κάποιων musical που προηγήθηκαν στην δεκαετία του 50, που εκ των πραγμάτων ήταν θεματικά.)
Dimitris Kourousis
Το Dust Bowl Ballads του Woody Guthrie (1940), το In The Wee Small Hours του Sinatra (1955), το I Hear A New World του Joe Meek (1960) και το Soothing Sounds For Baby του Raymond Scott (1962) ειχαν προηγηθει.
Xenofon Rarakos
Δημήτρη καλησπέρα. Ο 'Επιτάφιος' μελοποιήθηκε το 1958 και κυκλοφόρησε το 1960. Άρα το Soothing sounds σίγουρα έπεται.. Του Joe Meak είναι την ίδια χρονιά. Από τα άλλα δύο προσωπικά θα εξαιρούσα του Sinatra γιατί τα θέματα που θίγει είναι η κατ'εξοχήν θεματική των τραγουδιών, ανεξαρτήτως ύφους από τα πολύ παλιά χρόνια. Του Woody Guthrie δεν το γνωρίζω, αλλά από ό,τι διάβασα ανταποκρίνεται σε αυτό που αντιλαμβάνομαι ως concept. Ευχαριστώ πολύ.
Dimitris Platamonas
ωραια αναρτυση οπως και τα σχολια ενα προς ενα... τις γουσταρω πολλη τετοιες θεματολογιες....με εντυπωσιασαν οι πληροφοριες ολες... συνδετικοι κρικοι....
Nikos Filippaios
"Γνώρισα όμως ένα άλλο συγκρότημα, τους Genesis. Αυτοί είχαν έρθει να με βρουν στο ξενοδοχείο όπου έμενα και μου είπαν ότι είχαν πρότυπό τους το «Άξιον Εστί» – άκου τώρα! Τόσο μάλιστα, ώστε πήραν και το όνομά τους από το κεφάλαιο του Ελύτη, «Η Γένεσις», στον δίσκο με το «Άξιον Εστί»."
Από πρόσφατη συνέντευξη του Θεοδωράκη
Πηγή: https://www.lifo.gr/.../mikis-theodorakis-niotho-toso...
Μίκης Θεοδωράκης: «Νιώθω τόσο πλήρης και ευτυχής, που θα 'ναι άδικο να ζήσω κι άλλο» | LiFO
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Δεν μ’ ενδιαφέρει να τσακώνομαι, ούτε να μπαίνω σε τοίχους άλλων και να γράφω τα δικά μου.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Aret
με το - Ροκάδες της συμφοράς. Ψευτοποιητικά ζωντόβολα -νομίζω τελίκιασε το ίντερνετ κύριε τρούσα.
Andreas Karampelas
Δεν διαβάζω τίποτα.....μόνο ακούω......και όλο ανακαλύπτω καινούργια
Kostas Giannakis
έχεις γενικά μια ελιτίστικη σταση Φωντα, τι σε πειράζει κάποιος να μη γουσταρει Θεοδωράκη? ειδικά αν ποτέ δεν είχε κάποια επαφή με αριστερά, είναι πολύ πιθανό
Georgia Drakaki
Ν αγιάσει το στόμα σας
Katerina Kavadatou
Πεστα χρυσόστομε..
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Αυτά είναι τα μεγέθη – το λέω για τους αγράμματους ροκάδες.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikitas Kakavas
Δάσκαλε, δώσε και σώσε!
Panagiotis Manopoulos
Μου επιτρέπετε να το κοινοποιήσω;
Aggeliki Marinou
ρε μην βριζεις τους ροκαδες, κι εσυ ροκάς είσαι
Vasilis Skordou
O Zappa είχε παίξει στο Royal Albert Hall το 67 και το 69. Η συναυλία το 1971 ενώ ήταν sold out ακυρώθηκε τελευταία στιγμή όταν σφυρίξανε σε μια υπεύθυνη ότι οι στίχοι ενός τραγουδιού είναι χυδαίοι.
Akis Perdikis
Απορία... Γιατί "αγράμματοι οι ροκάδες?" Aγράμματος ο Lou Reed, o David Bowie, η Patti Smith, o John Lennon, ο Robert Wyatt..? Εκτός κι αν εννοείς τους εγχώριους ροκάδες. Κι ο Πουλικάκος ξέρει γράμματα, κι ο Σιδηρόπουλος ήξερε πολλά... Κι εγώ, εδώ που τα λέμε, και κείμενα έγραφα σε περιοδικά, και καλή ορθογραφία έχω (ελπίζω!). Οπότε, προς τι ο αφορισμός?
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΦΩΝΤΑ....ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.....ΕΝΝΟΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ.....ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΑΜΑ,ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ....ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ,ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΟΣ......ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΕ.....
"ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ".....ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣΣΣ..!!!!!..
Akis Perdikis
Κατ' αρχάς, ΜΗΝ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙΣ! Έτσι ονομάζεται η χρήση κεφαλαίων στο ίντερνετ. Κατά δεύτερον, θα προτιμούσα να μου εξηγήσει ο ίδιος ο συγγραφέας "τι θέλει να πει ο ποιητής"...
Υ.Γ. Εξαιρετικός ο Μίκης, επίσης έχω ηχογραφήσει (ντραμς) στο στούντιο του κάτω από την Ακρόπολη - εκεί γνώρισα τον γιό του... Πέρα από αυτά όμως, για μένα ο Μίκης είναι και θα εξακολουθεί να είναι ένα σύμβολο. Δεν σημαίνει τίποτα όμως το ότι δεν με άγγιξε συναισθηματικά (εδώ μιλάει ο μουσικός μέσα μου)... Δεν άρχισα να παίζω ντραμς εξαιτίας της, π.χ., Μαρίας Φαραντούρη... Προφανώς, ένας αγράμματος ροκάς είμαι που λάτρεψε τους Who και τον Jimi Hendrix.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ..... ΟΥΡΛΙΑΧΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΕ.....ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΩΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣΣΣΣ...!!!...ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ Η' ΜΙΚΡΑ ΨΗΦΙΑ?????!!!!....ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΜΕ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ, ΟΥΔΕΝ ΜΕΜΠΤΟΝΝΝΝΝ...!!!!....ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΘΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΟΤΙ......" Ο ΠΟΙΗΤΗΣ..." ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΕΔΩΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ.....ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ........ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟΝΝΝΝΝ...!!!!...ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΤΟΥΣ....
"ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ".....ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΟΜΟΤΙΚΟΤΕΡΟΣ....!!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άκη να σου πω ένα μόνο. Πως όσα έγραψα τα έγραψα, χωρίς να έχω στο νου μου μουσικούς. Όσον αφορά στην έννοια του ροκά έχουμε δώσει παλιότερα τον ορισμό... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=592406631249543&id=100014406333349
Akis Perdikis
Για να είμαι ειλικρινής, δεν αποκόμισα πολλά από την "έννοια του ροκά" όπως την ερμηνεύεις σ' αυτές τις λίγες αράδες - ίσως να φταίει και η πολύχρονη απουσία μου από την Ελλάδα, προφανώς αγνοώ κάποιους κώδικες... Πάντως, με τη Σπυριδούλα, ένα χρόνο παιξίματα στην Πλάκα, και 5 βδομάδες on the road πανελλαδικά, με το που κυκλοφόρησε το Νάυλον Ντέφια, αισθάνθηκα πιο ροκάς από ποτέ! Επίσης, προτείνω να συμμαζέψεις / συστήσεις ψυχίατρο / μοιράσεις xanax στον κρετίνο που ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι, μην τα λες αυτά. Εγώ αποδέχομαι τον τρόπο που γράφει ο καθένας. Και greeklish, και κορακίστικα, και ανορθόγραφα και ό,τι να'ναι. Κοιτάω μόνον την ουσία. Τι έχει να πει ο καθένας. Από σπανίως έως ποτέ δεν παρατηρώ κάποιον για τον τρόπο που γράφει.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ.....ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕΣ ΣΟΥ ΤΗ ΒΑΡΕΣΕ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ.....ΤΙΝΙ ΤΡΟΠΟ,Η ' ΕΙΧΕΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΓΩΓΟΥΣ??????!!!!!.......ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΕΤΙΝΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟ......ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ.....ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥΤΣΟΥΝΑΑΑΑΑ ΣΟΥ!!!!!...
Υ.Γ. ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΣΕ "ΠΙΑΝΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ" Ο ΜΙΚΗΣ,ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ,ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ, ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ,ΕΙΤΕ' ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΨΥΧΟΣ ,ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΟΥΡΝΙΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΈΡΓΟ.....ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΚΑ,ΤΑ ΛΥΡΙΚΑ,ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΙΚΑ,ΤΑ ΛΑΙΚΑ, ΤΑ ΡΟΚ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ ΦΩΝΤΑ,ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΚΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΕΝΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ...!!!ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΜΕΓΑΣ ΣΠΑΘΑΣ, ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΜΙΚΗ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ......ΛΙΓΟΤΕΡΟ....ΡΟΚΑΣ....ΗΡΕΜΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΜΕ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ....ΟΠΟΤΑΝ ΚΟΝΤΗ Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΟΥ!!!....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει λόγος να τσακωθείτε. Είστε καλοί μουσικοί και οι δύο, και σας ξέρω χρόνια. Ειρήνη υμίν.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ Μ-ΟΥ /ΑΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΩΣ ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΔΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ .....ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.....ΕΙΡΗΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ......
Akis Perdikis στον Θεοδουλος Παρασκευαιδης
Δεν ξέρω πώς κολλάει με τη μουσική, αλλά ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία είναι το "Ιστορία του Νεοελληνικού κράτους 1830-1974" του Βασίλη Ραφαηλίδη.
Μαρία Νάσταρη στον Akis Perdikis
αναφέρεται στους καταναλωτές ροκάδες όχι στους δημιουργούς και θίγει την απαξίωση της εθνικής κουλτούρας από κάποιες ενίοτε ανασφαλείς προσωπικότητες
Akis Perdikis
Άργησα να το καταλάβω, η διατύπωση ίσως δεν ήταν η καλύτερη. Ίσως πάλι, εμείς οι μουσικοί κουβαλάμε τρομερές ανασφάλειες.
Μαρία Νάσταρη
όλοι οι άνθρωποι έχουμε ανασφάλειες αλλά το φαινόμενο αυτό της ντροπής για οτιδήποτε ελληνικό και η αντιμετώπιση του ως "βλάχικο" "χωριάτικο" ντεμοντέ και μπαναλ είναι η απόδειξη της νίκης της αμερικανικής κουλτούρας επάνω στους λαούς "ιμπεριαλισμός" ο οποίος έχει εισχωρήσει πλέον παντού και όχι μόνο στη μουσική και στην τέχνη.
Akis Perdikis
Η αγγλοσαξωνική κουλτούρα έχει εισχωρήσει παντού, όντως... Από την άλλη όμως, η αμερικάνικη νεολαία ήταν που βγήκε στους δρόμους στα σίξτις - για το Βιετνάμ, για τις προσωπικές ελευθερίες, κλπ - μας έδωσε και την καλύτερη μουσική, κι ο υπόλοιπος πλανήτης ακολούθησε. Αυτές οι κοινωνικές αλλαγές (μακριά μαλλιά, ηλ. κιθάρες, απέχθεια για το status quo) με βρήκαν στην παιδική μου ηλικία, και τα παιδιά πιστεύω ότι λειτουργούν ενστικτωδώς. Η Χούντα τότε μάς βομβάρδιζε με κλαρίνα κι εκκλησία και μας έκοβε τα μαλλιά στα σχολεία! Οπότε, ναι, προτίμησα την ξενόφερτη κουλτούρα - εξάλλου τα ντραμς και η ηλεκτρική κιθάρα στις ΗΠΑ φτιάχτηκαν...
Μαρία Νάσταρη
παράλληλα κυνηγούσαν τον μπαγλαμά και το μπουζούκι όμως, και βέβαια τις τάσεις της νιότης κάποτε τις αξιολογούμε μεγαλωνοντας όχι για να τις συνθλιψουμε και να τις πνιξουμε αλλά για να πάρουν την αξία που έχουν στο χρόνο τους αφήνοντας χώρο και για ότι άλλο έχει αξία στο παρόν και για το μέλλον. Κι εγώ ακούω ροκ λατρεύω τους Can, γουστάρω πολύ τη disco όπως ας πούμε KFC and the sunshine band, τους Allah Las και τόσες άλλες μουσικές όμως η καρδιά μου χτυπάει διαφορετικά ακούγοντας Καζαντζίδη, Γαβαλα, Χιώτη, Χατζιδάκη ειλικρινά
Akis Perdikis
Δε νομίζω να υπέφερε το μπουζούκι επί δικτατορίας! Όλο 'λαϊκές επιτυχίες' έπαιζε το ράδιο, ακόμα και οι ταινίες είχαν πάντα μια σκηνή στην ταβέρνα με μπουζούκια! Καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να μου πεις, απλά σε προσωπικό επίπεδο - ως ντραμίστας - η ροκ κι αργότερα η αφρο-ροκ μού έδωσαν αυτό που χρειαζόμουν, το ρυθμό της Γης που εισχωρούσε στο στομάχι μου και με ταρακουνούσε. Γούστα είναι αυτά...
Akis Perdikis
ΔιαγραφήΠάντα γελάω με την κλασική ατάκα στις παλιές ελληνικές ταινίες: "Πάμε στα μπουζούκια?" Κανείς δεν είπε ποτέ: "Πάμε στις κιθάρες" ή "Πάμε στα ντραμς"
Μαρία Νάσταρη
κατανοητό και απολύτως σεβαστό, εμένα πάλι αν η καρδιά μου είχε σχήμα θα χε το σχήμα μπουζουκιού είναι μια δηλωση που την έχω ξαναπεί σε φίλους γιατί τη δεκαετία του 80 όντας μικρό παιδί και κατεβαίνοντας από Αθήνα στην Κρήτη τα καλοκαίρια άκουγα από το ψηλοτάβανο καφενείο με τα λιγοστά τραπέζια αυτά τα λαϊκά τραγούδια να αντηχούν σε όλη την πλατεία, και ακόμα κάτι που το πιστεύω πολύ, όποιος αγαπά την μουσική και εν γένει την τέχνη ανακαλύπτει και εκτιμά όλες τις πήγαιες και αυθεντικές μορφές εκδήλωσης της.
Vassilis Serafimakis στον Θεοδουλος Παρασκευαιδης
καλά, προσωπικά αγαπάω τη μουσική τού Θεοδωράκη, αλλά δεν μού φαίνεται πολύ λογικό να θεωρούμε όσους "δεν συγκινούνται" από αυτήν ότι είναι άσχετος ("δεν γνωρίζεις", κτλ) ή "άψυχος"! Αυτή η εμμονή να θεοποιούμε είναι η άλλη όψη τής πλήρους απαξίωσης. Αλλά αυτά τα απόλυτα (και ειδικά στην τέχνη) είναι συνηθως άστοχα.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
1. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ Μαρία Νάσταρη ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ....."ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ"....
2. ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣ ΑΕΙ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ,,Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΡΙΝΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ,ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ,ΜΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟΚΑΠΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,ΣΥΝΗΘΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ.....ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ, ΟΤΙ Η ΚΙΤΣΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΚΑΘΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ,ΟΠΟΤΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΛΑ ΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΣΜΕ ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ.ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ...!!!!
3. Ε ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΛΑ ΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΤΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.....Ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΙ Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ....ΕΝΩ Η ΡΟΚ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΙΩΜΑΤΑ....ΙΣΩΣ...
4. ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΗ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΗΗΗΗΗ..!!!
Μαρία Νάσταρη στον Akis Perdikis
λογικό να μη λένε πάμε στα ντραμς η πάμε στις κιθάρες πρώτον γιατί δεν είμαστε Ισπανία δεύτερον γιατί τα ντραμς είναι συνοδευτικό όργανο όπως και η κιθάρα συνήθως ενώ το μπουζούκι στη λαϊκή μουσική είναι κυρίαρχο, αυτό που λες είναι ένα παράπονο αλλά δεν έχει καμία βάση
Akis Perdikis
Μια διασκεδαστική, περαστική σκέψη ήταν, τίποτα παραπάνω.
Yiannis Stefanakos
Με μισή λίρα έβλεπες James Brown
Akis Perdikis
Εγώ πάλι, τον είδα στο ασανσέρ του New York Hilton στα '90s και δεν μου κόστισε δεκάρα Ήταν παρέα με τον Al Sharpton...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Κι ένα ανέκδοτο σχετικό με τον Μίκη Θεοδωράκη<<
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Είχε μία στήλη τότε ο Θανάσης Κανελλόπουλος και έγραφε. Ολοι ξέρανε ποιός ήταν αν και υπέγραφε με ψευδώνυμο - το οποίο ξεχνάω και δεν θέλω να γκουγκλάρω. Φεύγει η μνήμη σαν ποταμάκι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στήλη Αντίλαλοι (στο Βήμα), υπογραφή Ακροατής - φαίνεται και στο εξώφυλλο.