14/9/2021
Από τις μεγάλες επιτυχίες του Στέλιου, το 1967 και προσωπικό
πολυαγαπημένο τραγούδι, το «Μη μου λέτε γι’ αυτή» (Νάκης Πετρίδης-Πυθαγόρας)
κομμένο για πρώτη φορά στη δική του εταιρεία Standard – ένα παντελώς ανεξάρτητο
label, που τύπωνε δίσκους σε ξεχωριστό εργοστάσιο, που είχε στήσει ο ίδιος ο
Στέλιος στο Κιάτο, με δικές του πρέσες και λοιπά! Αντιλαμβάνεστε τι σήμαινε
αυτό, τότε, για την παντοκρατορία της Columbia. Η επιχείρηση πολεμήθηκε, έπεσε
έξω και μετά από λίγο ξεπουλήθηκε στην Philips (πριν αρχίσουν τα εξώδικα από
την Μίνως).
Ο Στέλιος ερμηνεύει ανεπανάληπτα φυσικά...
[Δωράκι και στα τούρκικα στα σχόλια]
https://www.youtube.com/watch?v=RnmunC29vc8
Ο Στέλιος ερμηνεύει ανεπανάληπτα φυσικά...
[Δωράκι και στα τούρκικα στα σχόλια]
https://www.youtube.com/watch?v=RnmunC29vc8
14/9/2021
Μέγας ύμνος για την κατατρεγμένη Αριστερά του ’50 και του ’60. Υπέροχος Μαρκόπουλος και σκληροί πολιτικοί στίχοι από τον Χριστοδούλου (με τέχνη γραμμένοι, ώστε να περάσουν από την λογοκρισία, εκείνο το μεσοδιάστημα της Ένωσης Κέντρου, που ανάσαναν ελαφρώς τα πράγματα). Ο δε Στέλιος φωνητικά ασυγκράτητος. Με τα ντεμαράζ στα «άλφα» του να σπρώχνουν σαν ωστικό κύμα το στήθος τού ακροατή...
Δεν ξέρω αν ο Στέλιος ήθελε να πεθάνει σαν κομμουνιστής, όμως έζησε σαν κομμουνιστής, διωκόμενος από νωρίς από ανθρώπους και καταστάσεις, και όντας διαρκώς σε σύγκρουση, με ολέθριες συνέπειες για τον ίδιο, με το δισκογραφικό κατεστημένο.
Κλιπ για το Top-3 του ελληνικού κινηματογράφου, από τους Αδίστακτους του Κατσουρίδη...
https://www.youtube.com/watch?v=0fYiaGxofOc
Μέγας ύμνος για την κατατρεγμένη Αριστερά του ’50 και του ’60. Υπέροχος Μαρκόπουλος και σκληροί πολιτικοί στίχοι από τον Χριστοδούλου (με τέχνη γραμμένοι, ώστε να περάσουν από την λογοκρισία, εκείνο το μεσοδιάστημα της Ένωσης Κέντρου, που ανάσαναν ελαφρώς τα πράγματα). Ο δε Στέλιος φωνητικά ασυγκράτητος. Με τα ντεμαράζ στα «άλφα» του να σπρώχνουν σαν ωστικό κύμα το στήθος τού ακροατή...
Δεν ξέρω αν ο Στέλιος ήθελε να πεθάνει σαν κομμουνιστής, όμως έζησε σαν κομμουνιστής, διωκόμενος από νωρίς από ανθρώπους και καταστάσεις, και όντας διαρκώς σε σύγκρουση, με ολέθριες συνέπειες για τον ίδιο, με το δισκογραφικό κατεστημένο.
Κλιπ για το Top-3 του ελληνικού κινηματογράφου, από τους Αδίστακτους του Κατσουρίδη...
https://www.youtube.com/watch?v=0fYiaGxofOc
14/9/2021
Όταν ροκάδες και ποπάδες (οι χαϊδεμένοι
του Παττακού) και ουκ ολίγοι άλλοι (του ελαφρολαϊκού, του «νέου κύματος» κ.λπ.)
είχαν πιάσει στασίδι στην τηλεόραση επί χούντας, κάποιοι άλλοι αρνούνταν να
περάσουν από ’κει έστω και για καφέ... Στέλιος μιλάει...
14/9/2021
Παλιά και νέα ποστ για τον Στέλιο σήμερα, 20 χρόνια από τον
θάνατό του...
Ξανακούω τώρα το «Υπάρχω» (1975). Έχω ρίξει στο πικάπ μια παλιά κόπια βινυλίου, με gatefold και front laminated cover και με αυτοκόλλητη τιμή στο πίσω μέρος 240 δραχμές. 240 είχαν οι δίσκοι γύρω στο 1977-78 – αν κι εγώ τον αγόρασα κάτι παραπάνω κάποια στιγμή στα έιτις.
Εδώ δε θα γράψω για την αξία του «Υπάρχω», για τη συνταραχτική φωνή του Στέλιου (στη μεγάλη ωριμότητά του πια), ούτε για τις τραγουδάρες των Νικολόπουλου-Πυθαγόρα (στην πράξη υπάρχει κι ένα τραγούδι των Τατασόπουλου-Ρούτσου), αλλά για κάτι άλλο, για το οποίο δεν έχει γράψει κανείς. Γιατί κανείς δε γράφει για τέτοια θέματα, επειδή είναι ήσσονος, υποτίθεται, σημασίας.
Γράφω λοιπόν για την απίστευτη προχειρότητα της πρώτης, βασικά, έκδοσης. Για τα λάθη στα ονόματα στο μέσα μέρος του gatefold («ΚαΤαντζίδης», «ΧατζιδάκΗς»), και για την απερίγραπτη παράλειψη των ονομάτων των συνθετών (Καζαντζίδης-Νικολόπουλος) και του στιχουργού (Πυθαγόρας) στο back cover, όταν μάλιστα υπάρχουν τα ονόματα των Τατασόπουλου-Ρούτσου κάτω από το «Έφυγες μ’ έναν άλλονε»!!
Σε επόμενη έκδοση ή σε κάποιες κόπιες της πρώτης τέλος πάντων μπήκε αρχικά αυτοκόλλητο με τα ονόματα σε μια σειρά (ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ: ΣΤ. ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ – ΧΡ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΤΙΧΟΙ: ΠΥΘΑΓΟΡΑ), σε πιο επόμενη έφυγε το αυτοκόλλητο και τυπώθηκαν τα ονόματα (ξανά σε μια σειρά) και σε πιο πιο επόμενη –γιατί ο δίσκος πουλούσε συνεχώς και κόβονταν νέες παρτίδες με δεκάδες χιλιάδες κόπιες– ο γραφίστας την… είδε καλλιτέχνης και έβαλε τα ονόματα σε δύο σειρές! Από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν φυσικά κι άλλες παραλείψεις-διαφορές (δεν αναφέρονταν, στην αρχή, ο παραγωγός, ο ηχολήπτης κ.λπ.), ενώ δεν ξέρω αν υπάρχει έκδοση με τυπωμένα και τα ονόματα των μουσικών (πολύ αμφιβάλλω και μάλλον αποκλείεται).
Οι συλλέκτες μπορεί να τρίβουν τα χέρια τους με κάτι τέτοια… αλλά το συμπέρασμα είναι ένα. Η προχειρότητα και η αδιαφορία τής Μίνως Μάτσας & Υιός, για το ίδιο το προϊόν της, γράφει… αρνητική ιστορία. Όνειδος. Τυχάρπαστοι τελεμέδες, χωρίς ουδεμία αίσθηση καθήκοντος.
Γ@μα τα Στέλιο… Δεν είχες κανένα παιδάκι, εκεί πέρα, να τα κοιτάξει όλα αυτά πριν πάρουν το δρόμο του τυπογραφείου;
Ξανακούω τώρα το «Υπάρχω» (1975). Έχω ρίξει στο πικάπ μια παλιά κόπια βινυλίου, με gatefold και front laminated cover και με αυτοκόλλητη τιμή στο πίσω μέρος 240 δραχμές. 240 είχαν οι δίσκοι γύρω στο 1977-78 – αν κι εγώ τον αγόρασα κάτι παραπάνω κάποια στιγμή στα έιτις.
Εδώ δε θα γράψω για την αξία του «Υπάρχω», για τη συνταραχτική φωνή του Στέλιου (στη μεγάλη ωριμότητά του πια), ούτε για τις τραγουδάρες των Νικολόπουλου-Πυθαγόρα (στην πράξη υπάρχει κι ένα τραγούδι των Τατασόπουλου-Ρούτσου), αλλά για κάτι άλλο, για το οποίο δεν έχει γράψει κανείς. Γιατί κανείς δε γράφει για τέτοια θέματα, επειδή είναι ήσσονος, υποτίθεται, σημασίας.
Γράφω λοιπόν για την απίστευτη προχειρότητα της πρώτης, βασικά, έκδοσης. Για τα λάθη στα ονόματα στο μέσα μέρος του gatefold («ΚαΤαντζίδης», «ΧατζιδάκΗς»), και για την απερίγραπτη παράλειψη των ονομάτων των συνθετών (Καζαντζίδης-Νικολόπουλος) και του στιχουργού (Πυθαγόρας) στο back cover, όταν μάλιστα υπάρχουν τα ονόματα των Τατασόπουλου-Ρούτσου κάτω από το «Έφυγες μ’ έναν άλλονε»!!
Σε επόμενη έκδοση ή σε κάποιες κόπιες της πρώτης τέλος πάντων μπήκε αρχικά αυτοκόλλητο με τα ονόματα σε μια σειρά (ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ: ΣΤ. ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ – ΧΡ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΤΙΧΟΙ: ΠΥΘΑΓΟΡΑ), σε πιο επόμενη έφυγε το αυτοκόλλητο και τυπώθηκαν τα ονόματα (ξανά σε μια σειρά) και σε πιο πιο επόμενη –γιατί ο δίσκος πουλούσε συνεχώς και κόβονταν νέες παρτίδες με δεκάδες χιλιάδες κόπιες– ο γραφίστας την… είδε καλλιτέχνης και έβαλε τα ονόματα σε δύο σειρές! Από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν φυσικά κι άλλες παραλείψεις-διαφορές (δεν αναφέρονταν, στην αρχή, ο παραγωγός, ο ηχολήπτης κ.λπ.), ενώ δεν ξέρω αν υπάρχει έκδοση με τυπωμένα και τα ονόματα των μουσικών (πολύ αμφιβάλλω και μάλλον αποκλείεται).
Οι συλλέκτες μπορεί να τρίβουν τα χέρια τους με κάτι τέτοια… αλλά το συμπέρασμα είναι ένα. Η προχειρότητα και η αδιαφορία τής Μίνως Μάτσας & Υιός, για το ίδιο το προϊόν της, γράφει… αρνητική ιστορία. Όνειδος. Τυχάρπαστοι τελεμέδες, χωρίς ουδεμία αίσθηση καθήκοντος.
Γ@μα τα Στέλιο… Δεν είχες κανένα παιδάκι, εκεί πέρα, να τα κοιτάξει όλα αυτά πριν πάρουν το δρόμο του τυπογραφείου;
14/9/2021
Είναι ήρωες
Είναι ήρωες
13/9/2021
Οι μετακομίσεις γίνονται πάντα Κυριακή χαράματα, για να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία και για να μην βλέπει ο κόσμος τα δάκρυα...
https://www.youtube.com/watch?v=tQne8YBuScg
Οι μετακομίσεις γίνονται πάντα Κυριακή χαράματα, για να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία και για να μην βλέπει ο κόσμος τα δάκρυα...
https://www.youtube.com/watch?v=tQne8YBuScg
13/9/2021
Αύριο συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατο του Στέλιου Καζαντζίδη. Δυστυχώς το πληροφορήθηκα αργά (να μας τα λέτε νωρίτερα...) και δεν προλαβαίνω, τώρα, να γράψω κάτι ειδικό, που το έχω από παλιά στο νου μου. Ανεπίτρεπτο λάθος μου κι εμένα, που δεν το σκέφτηκα εγκαίρως. Θα βρω άλλοτε την αφορμή. Εξάλλου για τον Στέλιο δεν χρειάζονται αφορμές για να γράψεις.
Φοβερή εκτέλεση τούτη δω, σ’ ένα ούτως ή άλλως εκπληκτικό τραγούδι των θεών Δερβενιώτη-Βίρβου, με Νάκη Πετρίδη στο... πόντιουμ, Κώστα Νικολόπουλο στην ηλεκτρική κιθάρα και Δημήτρη Βύζα στο μπουζούκι. Διακρίνω και άλλες ημι-γνωστές φάτσες, αλλά ας μην πω ονόματα, αφού δεν είμαι 100% σίγουρος. ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
https://www.youtube.com/watch?v=P1smGwzxOWQ
Αύριο συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατο του Στέλιου Καζαντζίδη. Δυστυχώς το πληροφορήθηκα αργά (να μας τα λέτε νωρίτερα...) και δεν προλαβαίνω, τώρα, να γράψω κάτι ειδικό, που το έχω από παλιά στο νου μου. Ανεπίτρεπτο λάθος μου κι εμένα, που δεν το σκέφτηκα εγκαίρως. Θα βρω άλλοτε την αφορμή. Εξάλλου για τον Στέλιο δεν χρειάζονται αφορμές για να γράψεις.
Φοβερή εκτέλεση τούτη δω, σ’ ένα ούτως ή άλλως εκπληκτικό τραγούδι των θεών Δερβενιώτη-Βίρβου, με Νάκη Πετρίδη στο... πόντιουμ, Κώστα Νικολόπουλο στην ηλεκτρική κιθάρα και Δημήτρη Βύζα στο μπουζούκι. Διακρίνω και άλλες ημι-γνωστές φάτσες, αλλά ας μην πω ονόματα, αφού δεν είμαι 100% σίγουρος. ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
https://www.youtube.com/watch?v=P1smGwzxOWQ
13/9/2021
[Πολιτική] (γέλια)
>>Τόσο η Μαρέβα όσο και η Σοφία Μητσοτάκη φορούσαν καθ' όλη τη διάρκεια της ομιλίας του πρωθυπουργού τις μάσκες τους, ενώ λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας στo Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο, είχαν φροντίσει να φορούν η μεν σύζυγος του πρωθυπουργού εσάρπα, η δε κόρη του ζακέτα<<
Παλιά ο κόσμος τις... iεφημερίδες δεν τις πέταγε στα σκουπίδια. Τις έπαιρναν οι μπακάληδες και τύλιγαν τους μπακαλιάρους και τις ρέγγες ή τις έκοβαν σε πάκα και τις κρεμάγανε από ένα σύρμα στους καμπινέδες, στις λαϊκές ταβέρνες...
[Πολιτική] (γέλια)
>>Τόσο η Μαρέβα όσο και η Σοφία Μητσοτάκη φορούσαν καθ' όλη τη διάρκεια της ομιλίας του πρωθυπουργού τις μάσκες τους, ενώ λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας στo Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο, είχαν φροντίσει να φορούν η μεν σύζυγος του πρωθυπουργού εσάρπα, η δε κόρη του ζακέτα<<
Παλιά ο κόσμος τις... iεφημερίδες δεν τις πέταγε στα σκουπίδια. Τις έπαιρναν οι μπακάληδες και τύλιγαν τους μπακαλιάρους και τις ρέγγες ή τις έκοβαν σε πάκα και τις κρεμάγανε από ένα σύρμα στους καμπινέδες, στις λαϊκές ταβέρνες...
13/9/2021
Διαφημίζει σχολείο που το φτιάξανε ιδιώτες μέσα σε έξι μήνες (δυσφημίζοντας εμμέσως πλην σαφώς το κράτος) και το πανηγυρίζουν τα φιλοκυβερνητικά φύλλα περισσότερο και από τους Κινέζους, που φτιάξανε νοσοκομείο μέσα σε 10 μέρες.
Διαφημίζει σχολείο που το φτιάξανε ιδιώτες μέσα σε έξι μήνες (δυσφημίζοντας εμμέσως πλην σαφώς το κράτος) και το πανηγυρίζουν τα φιλοκυβερνητικά φύλλα περισσότερο και από τους Κινέζους, που φτιάξανε νοσοκομείο μέσα σε 10 μέρες.
Μαραθώνιος κάθε 20 μέρες, ημιμαραθώνιος κάθε 15, γύρος της Αθήνας κάθε βδομάδα, ράλλυ ακρόπολις κάθε τρεις μέρες και voucher για τένις, γκολφ, ξιφασκία, κρίκετ και χόκεϊ με άλογα...
Δεν ήθελα να το πω από την πρώτη στιγμή, αλλά τώρα θα το πω.
Η σχέση μου με την εκκλησία είναι η τυπική (γάμοι, κηδείες, βαφτίσια κ.λπ.), όπως και των περισσοτέρων από εμάς εξάλλου, αλλά η εικόνα αυτή και μάλιστα μπροστά σ’ ένα φέρετρο (όποιο κι αν είναι αυτό) κρίνεται ως αισχρή και απαράδεκτη. Πολιτική ηγεσία για τα μπάζα, μηδενός εξαιρουμένου (απ’ όσους φαίνονται στο κάδρο).
10/9/2021
Αν ζούσε σήμερα ο Ρένος (ένας είναι ο Ρένος) κι έγραφε εκείνα που έγραφε στα μέσα του ’60 για τον Θεοδωράκη, τον Καμπανέλλη και άλλους διαφόρους θα γινόταν... επανάσταση. Θα έπεφταν φέισμπουκ και ίνσταγκραμ μαζί. Και όλα τα σάιτ θα είχαν τις δηλώσεις του, κάθε μέρα, πρώτη είδηση για μήνες. Ή για χρόνια.
Ήταν προβοκάτορας ο Ρένος. Κι έριχνε τουφεκιές προς πάσα κατεύθυνση, αλλά κυρίως προς την Αριστερά (που την είχε πάντα άχτι).
Σήμερα κανείς δεν γράφει τίποτα, σε σχέση με όσα γράφονταν παλιά (και όχι μόνο από το Ρένο). Όλοι σκιάζονται τον ίσκιο τους. Και ελευθερία δεν υπάρχει. Είναι φενάκη αυτό. Απάτη. Ψευδαίσθηση.
Ο Ρένος έγραφε πως ο Καμπανέλλης είχε προσφερθεί να δουλέψει στα τάγματα εργασίας των Ναζήδων ως σχεδιαστής, αλλά τον πιάσανε ότι ήτανε σκράπας και τον διώξανε. Αλλά τον ξαναπιάσανε σαν μέλος της σπείρας κάποιου «Κινέζου», πάνω σε μια διάρρηξη, και τότε τον μαντρώσανε στο Μαουτχάουζεν. Και υπάρχουνε μάρτυρες έγραφε ο Ρένος, το 1966, τους οποίους και κατονόμαζε έναν-έναν.
Λοιπόν, εσείς που θέλετε να κάνετε αφιέρωμα στον Καμπανέλλη –ξέρετε εσείς ποιοι είστε– να τα ψάξετε αυτά...
Εγώ δεν λέω ότι είχε δίκιο σώνει και καλά ο Ρένος, αλλά λέω πως πρέπει κάποιος να ερευνά βαθιά και να μην μένει στον αφρό, και σε ό,τι διαδίδεται, από... εγκυκλοπαιδιστές, σαν θέσφατο και σαν αξίωμα.
Αν ζούσε σήμερα ο Ρένος (ένας είναι ο Ρένος) κι έγραφε εκείνα που έγραφε στα μέσα του ’60 για τον Θεοδωράκη, τον Καμπανέλλη και άλλους διαφόρους θα γινόταν... επανάσταση. Θα έπεφταν φέισμπουκ και ίνσταγκραμ μαζί. Και όλα τα σάιτ θα είχαν τις δηλώσεις του, κάθε μέρα, πρώτη είδηση για μήνες. Ή για χρόνια.
Ήταν προβοκάτορας ο Ρένος. Κι έριχνε τουφεκιές προς πάσα κατεύθυνση, αλλά κυρίως προς την Αριστερά (που την είχε πάντα άχτι).
Σήμερα κανείς δεν γράφει τίποτα, σε σχέση με όσα γράφονταν παλιά (και όχι μόνο από το Ρένο). Όλοι σκιάζονται τον ίσκιο τους. Και ελευθερία δεν υπάρχει. Είναι φενάκη αυτό. Απάτη. Ψευδαίσθηση.
Ο Ρένος έγραφε πως ο Καμπανέλλης είχε προσφερθεί να δουλέψει στα τάγματα εργασίας των Ναζήδων ως σχεδιαστής, αλλά τον πιάσανε ότι ήτανε σκράπας και τον διώξανε. Αλλά τον ξαναπιάσανε σαν μέλος της σπείρας κάποιου «Κινέζου», πάνω σε μια διάρρηξη, και τότε τον μαντρώσανε στο Μαουτχάουζεν. Και υπάρχουνε μάρτυρες έγραφε ο Ρένος, το 1966, τους οποίους και κατονόμαζε έναν-έναν.
Λοιπόν, εσείς που θέλετε να κάνετε αφιέρωμα στον Καμπανέλλη –ξέρετε εσείς ποιοι είστε– να τα ψάξετε αυτά...
Εγώ δεν λέω ότι είχε δίκιο σώνει και καλά ο Ρένος, αλλά λέω πως πρέπει κάποιος να ερευνά βαθιά και να μην μένει στον αφρό, και σε ό,τι διαδίδεται, από... εγκυκλοπαιδιστές, σαν θέσφατο και σαν αξίωμα.
10/9/2021
Απλά, διπλά, και τριπλά απαράδεκτοι.
Ξεδιάντροποι τυμβωρύχοι του ονόματος και της ιστορίας του Μίκη Θεοδωράκη (ακόμη δεν κρύωσε η σορός του) και των Λαμπράκηδων.
ΝΑΙ στις μαραθώνιες πορείες ειρήνης, ΟΧΙ στους μαραθώνιους και ημιμαραθώνιους των χορηγών και των «επισήμων υποστηρικτών» με τα αμερικάνικα συμπληρώματα διατροφής και τα ενεργειακά gels...
Απλά, διπλά, και τριπλά απαράδεκτοι.
Ξεδιάντροποι τυμβωρύχοι του ονόματος και της ιστορίας του Μίκη Θεοδωράκη (ακόμη δεν κρύωσε η σορός του) και των Λαμπράκηδων.
ΝΑΙ στις μαραθώνιες πορείες ειρήνης, ΟΧΙ στους μαραθώνιους και ημιμαραθώνιους των χορηγών και των «επισήμων υποστηρικτών» με τα αμερικάνικα συμπληρώματα διατροφής και τα ενεργειακά gels...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Απλά, διπλά, και τριπλά απαράδεκτοι.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Να κατωχυρωθεί η χρήση αυτή καθ'εαυτή τού ονόματος του από κάποιο ίδρυμα - μακάρι κρατικό, ή τουλάχιστον οικογενειακό. Αλλοιώς θα δούμε και αντιηλιακό Ήλιε Νοητέ.
Chris Karamanidou
Αρχίσαμε.....
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Ρένο...
ΑπάντησηΔιαγραφήPanos Michail
Αυτοί ήταν διανοούμενοι κι ας διαφωνουσαμε σε λεπτομέρειες. Άσε που δεν έγλειψαν ποτέ την εξουσία όπως κάνουν τα κνωδαλα οι επιγονοι
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Για το Ρένο ποιος θα γράψει;
Vasilis Papadatos
Ο Ρένος σε μια εκπομπή μαζί με τον Φέρρη είχαν ανοίξει κάμποσες ντουλάπες με σκελετούς για τον κινηματογράφο επί χούντας. Μερικές φορές ήταν εμμονικός και ίσως άδικος, αλλά ποιός μπορούσε να τα βάλει μαζί του;
Miltiadis Kordas
Φωντα και εγω εχω ακουσει και διαβασει πραγματα σχεδον για ολους. Αλλα η ζωη δεν ειναι γραμμικη, ουτε οι χαρακτηρες. Δεν υπαρχουν αγιοι. Ειδικα οταν παιζεται η ζωη σου. Επισης ειμαι αλλεργικος στους κηνσορες. Διοτι διεκδικουν μια ανυπαρκτη δικη τους υποληψη και αγιοσυνη. Ναι, ουδεις ηταν αγιος αλλα ισως τελικα μενει η μεγαλη εικονα, η εικονα με ενα ιδεολογικο προσημο βασισμενο στη συνολικη προσφορα
Φίλιππος Βασιλόγιαννης
https://bit.ly/3tuUEAj
Ρένος Αποστολίδης συζητάει με τον Ι. Καμπανέλλη
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι γνωστά αυτά για την παρέα, που λένε εδώ. Τα γράφει ο Ρένος και στην Πυραμίδα 67 και στο Κατηγορώ.
Thodoris Antonopoulos
Τον είχα καθηγητή στο Εργαστήρι. Ριζοσπάστης, αθυροστομος, φιλοσοφημένος, ομως έβγαζε και μια συντηριλα σε μερικά πράγματα. Δεν ξέρω την ιστορία με τον Καμπανελλη αλλά δεν ακούγεται υπερβολικό να στείλουν οι ναζι κάποιον Έλληνα ποινικό της σειράς στο Μαουτχαουζεν;
...εννοω μόνο και μόνο για τη δράση του αυτή;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κατ' αρχάς τον πιάσανε στην σημερινή Αυστρία και τον στείλανε σε σχετικά κοντινό στρατόπεδο (το Μαουτχάουζεν ήταν δυτικά της Βιέννης), στο οποίο πήγαιναν και ποινικοί (που είχαν το πράσινο τρίγωνο). Το γράφει και στο βιβλίο (για τους ποινικούς). Κι επειδή τώρα το κοιτάω (το Μαουτχάουζεν) λέει κάπου ο Καμπανέλλης πως όσοι έμεναν στο κεντρικό στρατόπεδο ήταν οι τυχεροί της υπόθεσης και πως τους άλλους τους έστελναν έξω σε βαριές δουλειές.
Aris Kontoangelos
«Νεαρός της γενιάς του '50, γιος του μαλάκα Αποστολίδη του ανθολόγου, Ρένος τούνομα (σου είχε στείλει κάτι ποιήματα στην Άγκυρα), αφού ξιφούλκησε κι έκανε κόσκινο τον Βενέζη, τώρα-πληροφορούμαι- παραλαμβάνει και κατακουρελιάζει Pontani για Rivista di Critica, και, φυσικά, και Σεφέρη κλπ. Σε άλλο του άρθρο ξετινάζει «Ιερά οδό» Θεοτοκά κι έπεται συνέχεια... Είναι ο ίδιος που έδειρε τον Πετροχάρη. Θα σου στείλω τα σχετικά να τα ιδείς και να θαυμάσεις. Η νέα γενεά θέλει να επιβληθεί με τις γροθιές και τις βρισιές μην έχοντας αρχίδια...» (Κατσίμπαλης προς Σεφέρη, 30.7.51)
Vagelis Avgidis
μεγαλη προσωπικοτητα ο Ρενος παντως...
Chrysella Lagaria
Που να ακουγόταν τι έλεγε και για τον Καζαντζάκη…
Patritsopoulos Nikos
μακελειο γινοτανε και τοτε
Dimitris Panayiotatos
ΔιαγραφήΚαι να μην ξεχνάμε και το ημερολόγιο του Μεταξά στα ΝΈΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ που απέδειξε τη γελοιότητα του ανδρός...
Nikos Mitrogiannopoulos
Μπράβο, Φώντα!
Yannis Raouzeos
O Λεωνίδας ο Χρηστάκης να δεις τι "έχωνε" και σε ποιους, όταν ήταν στα κέφια του!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και όταν δεν είχε τα κέφια του κλαιγότανε στον Λαμπράκη, γιατί δεν τον έπαιζε... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=559880601168813&id=100014406333349
Yannis Raouzeos
"Διαμαρτυροταν" είναι η σωστή λέξη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
"Κλαιγόταν", καλά το λέω. Άσε με τώρα με τον Χρηστάκη. Δεν θέλω να πιάσω κουβέντα.
Yannis Raouzeos
Επιμένω ότι διαμαρτυροταν Φωντα. Πάντως έχεις δικηο στο ότι δεν χρειάζεται να πιάσουμε κουβέντα για τον Λεωνίδα. Έχουμε, όπως φαίνεται, τις εικόνες μας για αυτόν και μέσα από προσωπικές εμπειρίες! Έχει φύγει χρόνια άλλωστε από τη ζωή...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όταν διαμαρτύρεσαι στον Λαμπράκη, γιατί δεν σε παίζει, κλαίγεσαι. Δεν είχε καμία δουλειά ο... underground Χρηστάκης να συνδιαλέγεται με τον Λαμπράκη. Υπό αυτή την έννοια το λέω.
Gregory Pap
Ο συγκεκριμένος εκτός από αλλά κουσούρια (και προτερήματα βέβαια) που είχε, υπήρξε αποδεδειγμένα και μυθομανής.
Ioannis Bekiaris
"Σήμερα κανείς δεν γράφει τίποτα, σε σχέση με όσα γράφονταν παλιά . Όλοι σκιάζονται τον ίσκιο τους. Και ελευθερία δεν υπάρχει".
Πέρα από το "σε σχέση με όσα γράφονταν παλιά" - δεν μπορώ να συμφωνήσω λόγω άγνοιας - κατά τα άλλα πόσο δίκιο έχεις...
Ο Ρένος είχε το ενδιαφέρον του. Ωστόσο πάντοτε με απογοήτευε το γεγονός ότι "χρύσωνε το χάπι" καλοπιάνοντας ένα σωρό ασήμαντους, τιποτένιους θα έλεγα συνομιλητές.
Χωρίς να αμφιβάλλω καθόλου για την ορθότητα της ανάρτησης, το γενικό σκεπτικό και δη περί της φενάκης της ελευθερίας της έκφρασης και γενικότερα της ελευθερίας, απλά ως αφορμή το πήρα για τα τρέχοντα...
ΔιαγραφήΘεωρώ ότι δεν είναι σώφρον να αμφισβητούμε κάποιες αξίες, όπως ο Μίκης, ο Στέλιος, ο Ξυλούρης, ο Λοΐζος..., και μάλιστα στις μέρες μας που τείνει να εκλείψει το "είδος", μετά και τον θάνατο του Μίκη Θεοδωράκη και που εύκολα η "απόρριψη" εκτοξεύεται διαβρωτικά προς πάσα κατεύθυνση.
Είναι σαν να αντικρούουμε ένα αξίωμα, ή να το "υποβιβάζουμε" σε... θεώρημα, όπερ άτοπον.
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Δεν ήθελα να το πω από την πρώτη στιγμή, αλλά τώρα θα το πω.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήKaterina Kavadatou
Κατώτατοι...
Ναταλία Ρασούλη
Και να σκεφτείς εξω ο κόσμος σούζα στη βροχή, δεν έκανε βήμα να φύγει κανείς!
Αυτό ηταν πραγματική κατάνυξη και σεβασμός
Kwstas Agas
Μάλιστα ένας εκεί δεξιά είναι σκυμμένος στο κινητό του!!
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Ποιος είναι ο κύριος που την πέφτει στην ασυγκίνητη ξανθιά;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ένας ψεύτης και αστοιχείωτος. Όχι κάτι σημαντικό...
Γιωργος Βουδουρης
..εκθέτεις την ..ευθυκρισία σου, ή ποιόν θα προτιμούσες για πρόεδρο του Σύριζα? ..κι αυτό γιατί δεν αναφέρεσαι στη στάση του αλλά συλλήβδην στη προσωπικότητα του Τσίπρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλά, μην πιάσουμε τώρα κουβέντα για τον Τσίπρα. Έχουμε και σημαντικότερα πράγματα να κάνουμε. Όταν ήταν κυβέρνηση του τα χώναμε μέρα παρά μέρα. Τώρα μας αφορά ο Μητσοτάκης. Και να μην ενοχλείστε εσείς οι Συριζαίοι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Απλώς, εδώ, απάντησα σε μιαν ερώτηση που ετέθη.
Γιωργος Βουδουρης
..αποσπάς όμως την προσοχή σου από τον στόχο της εξουσίας και όταν τα "πυρά" είναι διασπαρμένα δεν είναι αποτελεσματικά και θά ΄χουμε τον ψυχανώμαλο να εξαγγέλλει ελεύθερες από φόρους γονικές παροχές μέχρι οκτακόσιες χιλιάδες ευρώ με το ψωμί και τα φασόλια να διπλασιάζονται.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι μωρέ, καμία προσοχή δεν αποσπώ. Απλά δεν είμαστε λωτοφάγοι, και όταν προκαλούμαστε (με την καλή έννοια το λέω) θα απαντάμε (όταν κρίνουμε ότι πρέπει). Εγώ εξάλλου δεν είμαι Συριζαίος, για να δυσκολεύομαι να πω τη γνώμη μου επί του θέματος. Γνωστό αυτό, τέλος πάντων, από άπειρα ποστ εδώ μέσα.
Γιωργος Βουδουρης
..ούτε εγώ είμαι "συριζαίος" αλλά είναι το καλύτερο που έχουμε.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Δεν ήθελα να ξεσηκώσω τα πάθη, ήθελα μόνο να μάθω αν θα του κάτσει η κυρία!
Γιωργος Βουδουρης
..Είναι και η συγ κυρία τροτέζα που βολεύεται στην εξουσία και το χρήμα..Για την ώρα.
Kostas Karabetsos
κατα τα αλλα φορανε μασκες και κρατανε αποστασεις για τους τυπους..δινοντας το καλο παραδειγμα υποκρισιας....
Nikolas A Gkinis
Νομίζω ότι στην κοινωνία συμβαίνει αναλογικά ότι και στην Τέχνη. Όπως όταν το έργο ενός καλλιτέχνη φθάσει σε τέτοια εκφραστική πληρότητα που ο ίδιος ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να το υποστηρίξει πλέον, τότε ο καλλιτέχνης, ως πρόσωπο, χάνεται... Το ίδιο και με την εξουσία (με όποια μορφή κι αν εκφράζεται). Όταν οι εξουσιαστές καταστούν κατώτεροι των περιστάσεων και υποδεέστεροι του λαού που εξουσιάζουν, τότε πρόκειται να χαθούν. Η ιστορία έχει να μας δώσει πολλά τέτοια παραδείγματα. Το διακύβευμα είναι να μην χρεωθεί ο λαός, την πτώση της ανίκανης πλέον ηγεσίας και το έργο, την παρακμιακή ζωή του καλλιτέχνη. Ευχαριστώ
Maria Tsou
Θα συμφωνησω! Έτοιμοι να παραγγείλουν ένα σκοτσ..
Spyros Diastimikos
(Φωτό)
Vassilis Serafimakis
Συχνά γράφουμε "έκλαψα", "πνίγηκα", κτλ, γιά να αποδώσουμε διά τής υπερβολής πόσο αστείο μάς φάνηκε κάτι. Μ'αυτή την εικόνα πάντως χτες με έπιασε το στομάχι από τα γέλια!.. Ειλικρινά. Ισως επειδή εκφράζει με ακρίβεια τα δυό μυαλά.
Gregory Pap
Δεν είχε ξεκινήσει η τελετή όταν τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει απολύτως καμία σημασία αυτό.
Vassilis Serafimakis στον Gregory Pap
Διαγραφήόντως έτσι είναι. Δεν είχε ξεκινήσει η τελετή. Αυτό φυσικά δεν δικαιολογεί τίποτα. Εκείνη τη στιγμή δεν είσαι ο Μήτσος, ο Κώστας, ο Αλέκος, κτλ. Είσαι αυτόπου εκπροσωπείς. Κρατάς μία αξιοπρεπή στάση, την δέουσα στάση αναμονής γιά κάτι σοβαρό - κι ειδικά εδώ πένθιμο. Εάν η χρόνος πριν την τελετή είναι "ελεύθερος" ας ρίχνουν κάνα τάβλι πριν την παρέλαση κι ας λένε ανέκδοτα πριν την κηδεία.
John Tseros
Ξεφτύλες όλοι τους..
Konstantinos Zachopoulos
Απλώς μεταφέρθηκε ένα κομμάτι της Βουλής λίγο πιο κάτω
Vassilis Serafimakis
Έχετε πάει στα καμαρίνια θεάτρου στο διάλειμμα ή μετά την παράσταση, να δείτε τούς ηθοποιούς; Ε τότε έχετε δεί και τι γίνεται στο καφενείο τής Βουλής.
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Μαραθώνιος κάθε 20 μέρες, ημιμαραθώνιος κάθε 15<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
δεν ξερεις τι τραβάω κάθε ΣΚ Φώντα !
Kostas Karabetsos
βαλε και τα κινητα-ιντερνετ των νεων και εδεσε το ...
Patritsopoulos Nikos
παπαπα του διαβολου
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Διαφημίζει σχολείο που το φτιάξανε ιδιώτες μέσα σε έξι μήνες<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήGreks George
https://www.facebook.com/groups/766445320173925/permalink/2014782332006878/
Michael Georgiou
https://www.facebook.com/100028220539696/posts/877951696488840/?d=n
Σχόλια από το fb στο ποστ >>[Πολιτική] (γέλια)<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλης Τσιρος
αυτη δεν εγκατασταθηκε στο κολετζ? τι σουρταφερτα ειναι αυτα?
Andreas Xaikalis
Τι υπονοεί ο ποιητής!!!!!
Stathis Nikokavouras
ναι ρε φωντα ναι...ναι...ετσι..μπακαλιαρους τυλιγαν.ουστ..ουστ...συχαμενη οικογενεια..και γλυφτες δημοσιοκαφροι
Παναγιωτης Πανταζιδης
Και στις τουαλέτες των ΚΤΕΛ
Nikolaos Nikolopoulos
Στη Γιουγκοσλαβία κατά τη διάρκεια του εμφύλιου έφτιαχναν τσιγάρα.
Salvo Coleman
Στο μεταξύ, μιλάμε για το συνεδριακό κέντρο"Ιωάννης Βελλίδης" κι όχι "Βελλιδειο", έχει μαλλιάσει η γλώσσα του Λευτέρη του Κογκαλιδη να το λέει σε δημοσιογράφους που το γράφουν και το λένε στα μμμ
Maria Tsou
Ο γιος τι επαγγέλεται;
νικος ηλιοπουλος
Ξέχασες τους οικοδόμους
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Αύριο συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατο του Στέλιου Καζαντζίδη.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜι Λου
Τι ερμηνεια! Για την Καρμεν
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Δημήτρης Μαριολάς δεύτερο μπουζούκι εξίσου καλός με τον Βύζα. Για μένα το καλύτερο τραγούδι του Καζαντζίδη. Και Βίρβος - Δερβενιώτης κορυφαίο δίδυμο σε στίχο - μουσική. Κάπου είχα διαβάσει ότι είναι από ηχογράφηση του 1975.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι και Άγγελος Μπότσης στο ηλεκτρικό μπάσο.
Kosmas Vassiliou
Κάπου διάβασα κάποτε ότι η ηχογράφηση έγινε στο άψε σβήσε με την ευκαιρία της επιστροφής του Παπανδρέου στην Ελλάδα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι έτσι. Εκτός αν με το "επιστροφή" εννοείς την "αλλαγή".
Kosmas Vassiliou
λάθος, πάμε παρακάτω: πραγματικά μεγάλο κομμάτι.
Anastassios Anastassiou
Σε συγχώρεσε ήδη ο ΣΤΈΛΙΟΣ!
Nick Theodorakis
Ύμνος...
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Κι ο ηχολήπτης Γιάννης Παπαϊωάννου.
George Houllis
Μεγάλη φωνή. Πάντα θα μας λείπει...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Είναι ήρωες<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήPatritsopoulos Nikos
ητανε...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ενεστώς. Είναι αθάνατοι.
Patritsopoulos Nikos
βεβαιως
φυγανε νεοι
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Παλιά και νέα ποστ για τον Στέλιο σήμερα, 20 χρόνια από τον θάνατό του...<<
ΑπάντησηΔιαγραφήHarry Gordon
Και αν δεν ηθελα ο Καζαντζιδης να μπουν τα ονοματα των μουσικων? Κι αν οντως υπηρχε κανα παιδακι που τους ειπε "ε βλαχοι το κ το" Και απλα τον γραψαν στα απαυτα τους ή δεν τον απασχολουσαν τον Καζαντζιδη αυτα τα περι γραφιστικης κτλ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ρε μην αφήνεις τέτοια σχόλια, είναι χαζά.
Harry Gordon
καλα δεν θα το ξανακανω
Stathis Nikokavouras
δεν προλαβεναν φωντα..τα μηχανηματα δουλευαν ακαταπαυστα και οι τυπογραφοι το ιδιο.εφευγε το τραινο για γερμανια το ακροπολις ,και επερνε μαζι του σε καθε ταξιδι και 15 χιλιαδες δισκους ,καθε 4-5 μερες....οτι ναναι η μινος ....παντως η φωναρα τα καλυπτε ολα..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ισχύουν αυτά. Δικαιολογίες χωρίς βάση. Εδώ λέμε για την πρώτη έκδοση πως δεν αναφέρεται τίποτα, όταν δεν υπήρχε το κυνήγι του χρόνου, γράφοντας τον Καζαντζίδη ΚαΤαντζίδη.
Και να μην αφήνετε δήθεν σχόλια. Να μην πηγαίνετε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Άμα δεν ξέρετε τα της δισκογραφίας και τα της ιστορίας του Στέλιου (σε σχέση με το "Υπάρχω") και πώς αντιμετωπίζονταν άλλοι δίσκοι της Μίνως να μην σχολιάζετε στο βρόντο, γιατί τσαντίζομαι. Μην παριστάνετε τους έξυπνους και ότι έχετε απαντήσεις για όλα, χωρίς να ξέρετε.
Patritsopoulos Nikos
στον προμπονα,στη ριζουπολη ,οταν πηγαιναμε εκδρομη με το σχολειο στα 80ς βρισκαμε δεκαδες ετικετες στρογγυλες που τυπωνονταν πανω στα βινυλια,πεταμενες....πιο συχνα αυτος ο δισκος
Γιώργος Χαρωνίτης
"Υπαρξιστική" δουλειά!
Vassilis Serafimakis
Εχω βαρεθεί να σε συγχαίρω γιά την δουλειά που κάνεις (κι αν δεν το πίστευα φυσικά δεν θα έγραφα κάτι, διότι δεν έχω λόγο να λέω ψέμματα). Κι άλλα συχαρίκια λοιπόν εδώ γιά την εμμονή σου σε ζητήματα που κάθε άλλο παρά "ανούσια" είναι. Ας υπάρχει έστω ένας συμπολίτης κόντρα στο ΕΛΑΜΩΡΕΚΑΙΤΙΕΓΙΝΕ εκατομμυρίων νεοελλήνων. Θα πιάσει τόπο το σποράκι που φυτεύει!
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Μέγας ύμνος για την κατατρεγμένη Αριστερά του ’50 και του ’60.<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Androutsakis
Υπέροχο
Nick Prokopis
Πολύ μεγάλο τραγούδι, με τόσο καίρια ερμηνεία από τον Καζαντζίδη, κινηματογραφημένο με όλο τον χυμό του από τον Κατσουρίδη : αδύνατο να μην σε σύρει μαζί του ...
Σχόλια από το fb στο ποστ >>Από τις μεγάλες επιτυχίες του Στέλιου, το 1967 και προσωπικό πολυαγαπημένο τραγούδι<<...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=rULo6FIhrXk
Zerrin Zeren - Aşkta Gurur Olmaz - 1972 - 45lik Plak
Kostis Gardikis
Φοβερο, ο παραγωγός είτε κουφός είτε τρομερά αβαν γκαρντ με το πιάνο 10 db πάνω από το Στέλιο!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχουν διάφορα ωραία σ' αυτό το label.
Patritsopoulos Nikos
Φαρφιζιαρικο
Aris Karampeazis
Τι τραγούδι αυτό. Τρομερό.
Λαϊκό πανκ και γκόθικ μπλουζ μαζί . Κατά ριπάς οι στίχοι και ο ρυθμός στις μελωδίες. Το είχα ακούσει σε ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο κατά τύχη πρώτο φορά πολλά
χρόνια πριν και έπαθα σοκ.