28/9/2022
>>Ο Ερντογάν βαφτίζει τους Αμερικανούς "κατοχικό στρατό" και λέει ότι "ο ελληνικός λαός πρέπει να ενοχλείται"<<
Μέσα στην «παραφροσύνη» του πετάει και κανα σωστό ο Σελτζούκος...
Ζούμε ημέρες «κυβέρνησης» Ανδρουτσόπουλου. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε, σαν χώρα, την κατάληξή της...
>>Ο Ερντογάν βαφτίζει τους Αμερικανούς "κατοχικό στρατό" και λέει ότι "ο ελληνικός λαός πρέπει να ενοχλείται"<<
Μέσα στην «παραφροσύνη» του πετάει και κανα σωστό ο Σελτζούκος...
Ζούμε ημέρες «κυβέρνησης» Ανδρουτσόπουλου. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε, σαν χώρα, την κατάληξή της...
27/9/2022
Έχει πάρει μαθήματα ψυχοβολίας από Τανάγρα κι έχει κάνει συνεντεύξεις και με πεθαμένους. Ετοιμαζόταν να πάρει συνέντευξη και από εξωγήινο, αλλά μόλις το πληροφορήθηκε ο εξωγήινος κλείστηκε ξανά στη μαύρη τρύπα του.
Έχει πάρει μαθήματα ψυχοβολίας από Τανάγρα κι έχει κάνει συνεντεύξεις και με πεθαμένους. Ετοιμαζόταν να πάρει συνέντευξη και από εξωγήινο, αλλά μόλις το πληροφορήθηκε ο εξωγήινος κλείστηκε ξανά στη μαύρη τρύπα του.
27/9/2022
Σε βίντεο που είδα πριν από λίγο...
Βγήκε ο Χ’’νικολάου στον Αρναούτογλου και είπε πως τρεις ανθρώπους δεν κατόρθωσε να συνεντευξιάσει (τη γλίτωσαν οι άνθρωποι!), τον Βέγγο, την Καρέζη και τον Μάνο Χατζιδάκι.
Για τον τελευταίο είπε πως τον είχε δει τυχαία στην Κανάρη, όταν ήταν 26-27 ετών (το 1988-89 λέω εγώ), ζητώντας του τηλεοπτική συνέντευξη, με τον Χατζιδάκι να αρνείται, γιατί... δεν ήταν όμορφος (έτσι λέει ότι του είχε πει ο Χατζιδάκις). Και πως αν ήθελε ο Χ’’νικολάου να του πάρει συνέντευξη ήταν διαθέσιμος (ο Χατζιδάκις) για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα. Ο Χ’’νικολάου μας λέει ότι αμέλησε και ότι μετά από 1-1,5 μήνα ο Χατζιδάκις πέθανε.
Δεν κολλάνε αυτά που λέει ο Χ’’νικολάου.
Αν ήταν 26-27 χρονών, όπως λέει ο ίδιος, το 1989 ας πούμε, τότε αποκλείεται ο Χατζιδάκις να πέθανε μετά από 1,5 μήνα, γιατί πέθανε το ’94, μετά από 5 χρόνια.
Και επίσης δεν μπορεί να... ασχήμυνε ο Χατζιδάκις ξαφνικά το 1989, όταν τότε είχε βγει στην τηλεόραση κι είχε δώσει συνέντευξη στον Κώστα Σερέζη. Βεβαίως είχε βγει σε συνεντεύξεις στην τιβί και μετά το ’90 ο Χατζιδάκις (το 1992 ας πούμε) και ήταν και κούκλος.
Το πιο πιθανόν είναι ο Χατζιδάκις να είχε καταλάβει ότι θα είχε απέναντί του κάποιον τύπο «κενό περιεχομένου» κι είχε αρνηθεί, την κουβέντα, προφασιζόμενος ό,τι να’ ναι... Πιθανώς, δε, να είχε αρνηθεί να μιλήσει μαζί του ακόμη και για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα.
update
Είναι επίσης προφανές πως και το τυχαίο στην Κανάρη δεν στέκει σε σχέση με την επιθυμία του Χ''νικολάου να μιλήσει με τον Χατζιδάκι. Αποκλείεται ο Χ''νικολάου να μην πολιορκούσε τον Χατζιδάκι, για μια κουβέντα όπου να'ναι. Με τον Χατζιδάκι να αρνείται. Σιγά μην πιστέψουμε πως θυμήθηκε να του πάρει συνέντευξη, επειδή τον είδε τυχαία στην Κανάρη - ακόμη και '94 να ήταν.
Σε βίντεο που είδα πριν από λίγο...
Βγήκε ο Χ’’νικολάου στον Αρναούτογλου και είπε πως τρεις ανθρώπους δεν κατόρθωσε να συνεντευξιάσει (τη γλίτωσαν οι άνθρωποι!), τον Βέγγο, την Καρέζη και τον Μάνο Χατζιδάκι.
Για τον τελευταίο είπε πως τον είχε δει τυχαία στην Κανάρη, όταν ήταν 26-27 ετών (το 1988-89 λέω εγώ), ζητώντας του τηλεοπτική συνέντευξη, με τον Χατζιδάκι να αρνείται, γιατί... δεν ήταν όμορφος (έτσι λέει ότι του είχε πει ο Χατζιδάκις). Και πως αν ήθελε ο Χ’’νικολάου να του πάρει συνέντευξη ήταν διαθέσιμος (ο Χατζιδάκις) για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα. Ο Χ’’νικολάου μας λέει ότι αμέλησε και ότι μετά από 1-1,5 μήνα ο Χατζιδάκις πέθανε.
Δεν κολλάνε αυτά που λέει ο Χ’’νικολάου.
Αν ήταν 26-27 χρονών, όπως λέει ο ίδιος, το 1989 ας πούμε, τότε αποκλείεται ο Χατζιδάκις να πέθανε μετά από 1,5 μήνα, γιατί πέθανε το ’94, μετά από 5 χρόνια.
Και επίσης δεν μπορεί να... ασχήμυνε ο Χατζιδάκις ξαφνικά το 1989, όταν τότε είχε βγει στην τηλεόραση κι είχε δώσει συνέντευξη στον Κώστα Σερέζη. Βεβαίως είχε βγει σε συνεντεύξεις στην τιβί και μετά το ’90 ο Χατζιδάκις (το 1992 ας πούμε) και ήταν και κούκλος.
Το πιο πιθανόν είναι ο Χατζιδάκις να είχε καταλάβει ότι θα είχε απέναντί του κάποιον τύπο «κενό περιεχομένου» κι είχε αρνηθεί, την κουβέντα, προφασιζόμενος ό,τι να’ ναι... Πιθανώς, δε, να είχε αρνηθεί να μιλήσει μαζί του ακόμη και για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα.
update
Είναι επίσης προφανές πως και το τυχαίο στην Κανάρη δεν στέκει σε σχέση με την επιθυμία του Χ''νικολάου να μιλήσει με τον Χατζιδάκι. Αποκλείεται ο Χ''νικολάου να μην πολιορκούσε τον Χατζιδάκι, για μια κουβέντα όπου να'ναι. Με τον Χατζιδάκι να αρνείται. Σιγά μην πιστέψουμε πως θυμήθηκε να του πάρει συνέντευξη, επειδή τον είδε τυχαία στην Κανάρη - ακόμη και '94 να ήταν.
26/9/2022
Τι είπαμε ότι έπαιζε ο Pharoah Sanders;
(1971)
Τι είπαμε ότι έπαιζε ο Pharoah Sanders;
(1971)
26/9/2022
Αριστερός με λεφτά σου λέει. Γίνεται; Εμ δεν γίνεται. Γιατί, άμα είναι να κονομάνε και οι αριστεροί, τι θ’ απογίνουνε οι... αριστούχοι;
Τα διαβάζει και ο δεξιός μπατίρης αυτά κι είναι έτοιμος να ξεκρεμάσει τον γκρα...
Αριστερός με λεφτά σου λέει. Γίνεται; Εμ δεν γίνεται. Γιατί, άμα είναι να κονομάνε και οι αριστεροί, τι θ’ απογίνουνε οι... αριστούχοι;
Τα διαβάζει και ο δεξιός μπατίρης αυτά κι είναι έτοιμος να ξεκρεμάσει τον γκρα...
25/9/2022
Είπαμε να γλιτώσουμε από μουσικές εκπομπές τύπου Σπύρου Παπαδόπουλου, αλλά μου φαίνεται πως σε λίγο θα τις νοσταλγούμε...
Είπαμε να γλιτώσουμε από μουσικές εκπομπές τύπου Σπύρου Παπαδόπουλου, αλλά μου φαίνεται πως σε λίγο θα τις νοσταλγούμε...
24/9/2022
Θα επανέλθω σε κάτι που μ’ ενοχλεί πραγματικά. Είναι το ανακάτεμα, όταν αυτό γίνεται για λόγους εντυπωσιασμού και με ευτελή κριτήρια.
Δεν μπορείς, δηλαδή, σε μια κινηματογραφική εκπομπή να ανακατέψεις τον Μπέργκμαν με τον Βέγγο, δεν γίνεται αυτό το πράγμα. Και το λέω αυτό παρά το γεγονός πως ο Μπέργκμαν είχε πει κάποτε για τις ταινίες του Βέγγου... ότι είναι τόσο κακές, που στο τέλος μετατρέπονται σε Τέχνη. Φυσικά, εμείς, ως Έλληνες, ξέρουμε για τι ακριβώς αξίζουν και για τι δεν αξίζουν οι ταινίες του Βέγγου και δεν περιμένουμε κανέναν Σουηδό (κι ας ήταν-είναι και ο Μπέργκμαν), για να μας πει αν αποτελούν Τέχνη αυτές ή όχι. Θέλω να πω πως μερικά πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα και πως δεν αποκτούν επιπρόσθετη αξία, όταν τα ανακατεύεις με άλλα γενικώς «καλύτερα».
Εμένα, ας πούμε, με ενοχλεί αφάνταστα να βλέπω, σε μουσική εκπομπή, να γίνεται ταυτόχρονα λόγος για τον Αττίκ και τον Αντύπα.
Όσοι κάνουν τέτοια πράγματα έχουν χάσει κάθε αίσθηση της πραγματικότητας και στην προσπάθειά τους να φανούν ως κάτι διαφορετικό, να ξεχωρίσουν, πέφτουν από τη μια λούμπα στην άλλη.
Όσοι είναι γεννημένοι εκεί κοντά στην Μεταπολίτευση δείχνει να έχουν εξιδανικευμένη εικόνα για τα έιτις (μιλάω γενικά – εξαιρέσεις υπάρχουν), επειδή τα συνδέουν με την παιδικότητά τους και με την πρώιμη εφηβεία τους. Έτσι μπορεί να τους δεις να ψάχνουν για «ποιότητες» στον Πανταζή, στον Αντύπα, στον Ψάλτη, στις βιντεοταινίες και στον... Μένιο τον Κουτσόγιωργα.
Όλοι και όλα έχουν κάτι να πουν, ακόμη και ο Κουτσόγιωργας –κι αν είσαι μάγκας ψάξε βρες τι είναι εκείνο που αληθινά μετράει από τον Ψάλτη ή τον Πανταζή–, αλλά αν δεν μπορείς να δεις την μεγάλη εικόνα, τότε είσαι καταδικασμένος να συμπεριφέρεσαι ως τυχάρπαστος και γραφικός.
Κι εμένα μ’ αρέσει ο Λάκης Αλεξάνδρου, για παράδειγμα, γιατί μ’ αυτόν μεγάλωσα, αλλά δεν θα τον συγκρίνω ούτε με τον Ξυλούρη, ούτε με τον Κώστα Μανιατάκη. Και δεν θα μπερδέψω τις ταινίες του Ερρίκου Ανδρέου, που επίσης μ’ αρέσουν, για κάποιους λόγους ξεχωριστούς η κάθε μία, με τις ταινίες του Lindsay Anderson ή του Joseph Losey.
Το... όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω δεν δείχνει εξυπνάδα. Δείχνει απρονοησία, αμορφωσιά, κακοχωνεμένη πληροφόρηση και «φουσκωμένα μυαλά». Αυτό το τελευταίο, δε, είναι το χειρότερο απ’ όλα.
Θα επανέλθω σε κάτι που μ’ ενοχλεί πραγματικά. Είναι το ανακάτεμα, όταν αυτό γίνεται για λόγους εντυπωσιασμού και με ευτελή κριτήρια.
Δεν μπορείς, δηλαδή, σε μια κινηματογραφική εκπομπή να ανακατέψεις τον Μπέργκμαν με τον Βέγγο, δεν γίνεται αυτό το πράγμα. Και το λέω αυτό παρά το γεγονός πως ο Μπέργκμαν είχε πει κάποτε για τις ταινίες του Βέγγου... ότι είναι τόσο κακές, που στο τέλος μετατρέπονται σε Τέχνη. Φυσικά, εμείς, ως Έλληνες, ξέρουμε για τι ακριβώς αξίζουν και για τι δεν αξίζουν οι ταινίες του Βέγγου και δεν περιμένουμε κανέναν Σουηδό (κι ας ήταν-είναι και ο Μπέργκμαν), για να μας πει αν αποτελούν Τέχνη αυτές ή όχι. Θέλω να πω πως μερικά πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα και πως δεν αποκτούν επιπρόσθετη αξία, όταν τα ανακατεύεις με άλλα γενικώς «καλύτερα».
Εμένα, ας πούμε, με ενοχλεί αφάνταστα να βλέπω, σε μουσική εκπομπή, να γίνεται ταυτόχρονα λόγος για τον Αττίκ και τον Αντύπα.
Όσοι κάνουν τέτοια πράγματα έχουν χάσει κάθε αίσθηση της πραγματικότητας και στην προσπάθειά τους να φανούν ως κάτι διαφορετικό, να ξεχωρίσουν, πέφτουν από τη μια λούμπα στην άλλη.
Όσοι είναι γεννημένοι εκεί κοντά στην Μεταπολίτευση δείχνει να έχουν εξιδανικευμένη εικόνα για τα έιτις (μιλάω γενικά – εξαιρέσεις υπάρχουν), επειδή τα συνδέουν με την παιδικότητά τους και με την πρώιμη εφηβεία τους. Έτσι μπορεί να τους δεις να ψάχνουν για «ποιότητες» στον Πανταζή, στον Αντύπα, στον Ψάλτη, στις βιντεοταινίες και στον... Μένιο τον Κουτσόγιωργα.
Όλοι και όλα έχουν κάτι να πουν, ακόμη και ο Κουτσόγιωργας –κι αν είσαι μάγκας ψάξε βρες τι είναι εκείνο που αληθινά μετράει από τον Ψάλτη ή τον Πανταζή–, αλλά αν δεν μπορείς να δεις την μεγάλη εικόνα, τότε είσαι καταδικασμένος να συμπεριφέρεσαι ως τυχάρπαστος και γραφικός.
Κι εμένα μ’ αρέσει ο Λάκης Αλεξάνδρου, για παράδειγμα, γιατί μ’ αυτόν μεγάλωσα, αλλά δεν θα τον συγκρίνω ούτε με τον Ξυλούρη, ούτε με τον Κώστα Μανιατάκη. Και δεν θα μπερδέψω τις ταινίες του Ερρίκου Ανδρέου, που επίσης μ’ αρέσουν, για κάποιους λόγους ξεχωριστούς η κάθε μία, με τις ταινίες του Lindsay Anderson ή του Joseph Losey.
Το... όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω δεν δείχνει εξυπνάδα. Δείχνει απρονοησία, αμορφωσιά, κακοχωνεμένη πληροφόρηση και «φουσκωμένα μυαλά». Αυτό το τελευταίο, δε, είναι το χειρότερο απ’ όλα.
24/9/2022
Πέθανε ο Pharoah Sanders ένας από τους πιο σημαντικούς «μαθητές» του John Coltrane και σίγουρα ο ψυχεδελικότερος όλων.
Pharoah Sanders σε Θεσσαλονίκη το ’88 και ξανά σε Αθήνα το ’99... Έχω και αναμνήσεις, έχω και λεπτομέρειες, αλλά πιο σημαντικό είναι να ακούσετε αυτό το εκπληκτικό και πανσπάνιο άλμπουμ του, από το ξεκομμένο 1977...
https://www.youtube.com/watch?v=SDeuYY3Hi_I
Πέθανε ο Pharoah Sanders ένας από τους πιο σημαντικούς «μαθητές» του John Coltrane και σίγουρα ο ψυχεδελικότερος όλων.
Pharoah Sanders σε Θεσσαλονίκη το ’88 και ξανά σε Αθήνα το ’99... Έχω και αναμνήσεις, έχω και λεπτομέρειες, αλλά πιο σημαντικό είναι να ακούσετε αυτό το εκπληκτικό και πανσπάνιο άλμπουμ του, από το ξεκομμένο 1977...
https://www.youtube.com/watch?v=SDeuYY3Hi_I
24/9/2022
Με κατηγορούν κάποιοι ότι ασχολούμαι συνεχώς με τον Φοίβο Δεληβοριά. Βασικά ενοχλούνται γιατί κάνω κριτική, όχι γιατί ασχολούμαι μαζί του. Αν τον προσκυνούσα κι εγώ σαν τοτέμ, όπως τον προσκυνάνε εκείνοι, δεν θα είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα, ακόμη κι αν έγραφα δύο και τρία ποστ κάθε μέρα.
Τέλος πάντων ο Φοίβος Δεληβοριάς και όλοι οι καλλιτέχνες εμάς τους κριτικούς, ας μας αποκαλέσω έτσι, μας δίνουν ύλη, και περαιτέρω ψωμάκι και τρώμε. Και υπό αυτή την έννοια τους είμαστε ευγνώμονες.
Εντάξει, αν δεν υπήρχαν κι αυτοί κάτι άλλο θα βρίσκαμε να κάνουμε κι εμείς σ’ αυτή την παλιοζωή, αλλά τούτο δεν σημαίνει πως είμαστε υποχρεωμένοι να «τρώμε» το κάθε ψώνιο, τον κάθε ατάλαντο και τον κάθε «δήθεν» (δεν αναφέρομαι στον Δεληβοριά), για «μεγάλο καλλιτέχνη».
Και για να το τελειώνω το θέμα. Θα γράφω για τον Δεληβοριά, όποτε θα μου δίνει εκείνος αφορμές και όποτε θα έχω, κι εγώ, κάποια πράγματα να πω.
Είναι απλό το ζήτημα, μην του δίνετε λαθεμένες διαστάσεις (όσοι το κάνετε) γιατί εκτίθεστε.
Με κατηγορούν κάποιοι ότι ασχολούμαι συνεχώς με τον Φοίβο Δεληβοριά. Βασικά ενοχλούνται γιατί κάνω κριτική, όχι γιατί ασχολούμαι μαζί του. Αν τον προσκυνούσα κι εγώ σαν τοτέμ, όπως τον προσκυνάνε εκείνοι, δεν θα είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα, ακόμη κι αν έγραφα δύο και τρία ποστ κάθε μέρα.
Τέλος πάντων ο Φοίβος Δεληβοριάς και όλοι οι καλλιτέχνες εμάς τους κριτικούς, ας μας αποκαλέσω έτσι, μας δίνουν ύλη, και περαιτέρω ψωμάκι και τρώμε. Και υπό αυτή την έννοια τους είμαστε ευγνώμονες.
Εντάξει, αν δεν υπήρχαν κι αυτοί κάτι άλλο θα βρίσκαμε να κάνουμε κι εμείς σ’ αυτή την παλιοζωή, αλλά τούτο δεν σημαίνει πως είμαστε υποχρεωμένοι να «τρώμε» το κάθε ψώνιο, τον κάθε ατάλαντο και τον κάθε «δήθεν» (δεν αναφέρομαι στον Δεληβοριά), για «μεγάλο καλλιτέχνη».
Και για να το τελειώνω το θέμα. Θα γράφω για τον Δεληβοριά, όποτε θα μου δίνει εκείνος αφορμές και όποτε θα έχω, κι εγώ, κάποια πράγματα να πω.
Είναι απλό το ζήτημα, μην του δίνετε λαθεμένες διαστάσεις (όσοι το κάνετε) γιατί εκτίθεστε.
24/9/2022
Κάθισα και είδα χθες το πρώτο επεισόδιο από τα «Νούμερα» του Φοίβου Δεληβοριά. Αυτό με τον Μπέζο, τον Αντύπα κ.λπ.
Λοιπόν αυτό το επεισόδιο, για μένα, ήταν τελείως απαράδεκτο. Ο Δεληβοριάς όλη την ώρα ήταν σαν να κοιμόταν όρθιος, σαν αγουροξυπνημένος, σαν να έκανε αγγαρεία. Μπορεί να είναι αυτό το στυλ του, το χαμηλών τόνων, το μπλαζέ, αλλά αυτό, για τηλεόραση, είναι καταδικαστικό. Η τηλεόραση θέλει άλλους ρυθμούς, ιλιγγιώδες μοντάζ και χοντρό ξεσκόνισμα εκείνων που λες. Εδώ δεν υπήρχε τίποτα απ’ αυτά. Όλα προκάτ και ανέμπνευστα και κυρίως δίχως να κυλάνε – λες κι έβλεπες κάτι σε τελείως slow motion, ή σαν να είχαν πέσει οι μπαταρίες. Άπειρες «κοιλιές» και κανένα αληθινό ενδιαφέρον. Αν αυτό το πράγμα αποκαλείται από κάποιους «μουσική κωμωδία» το μόνο που έχω να τους πω είναι ότι δεν ξέρουν ούτε τι είναι μουσική, ούτε τι είναι κωμωδία. Και κυρίως δεν ξέρουν τι είναι τηλεόραση.
Ο Μπέζος κακός στο ρόλο του παραγωγού, όπως κακός είναι σχεδόν παντού, με τελείως μανιερίστικο ύφος, σε στυλ... πάτρονας της νύχτας (μάλλον έχει μπερδέψει τους παραγωγούς με τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων), ενώ η κατακρεούργηση που έγινε στον Αττίκ ήταν άνευ προηγουμένου.
Βασικά, όλοι στουκάρανε σε... Μάντρα.
(Κρίμα)
Κάθισα και είδα χθες το πρώτο επεισόδιο από τα «Νούμερα» του Φοίβου Δεληβοριά. Αυτό με τον Μπέζο, τον Αντύπα κ.λπ.
Λοιπόν αυτό το επεισόδιο, για μένα, ήταν τελείως απαράδεκτο. Ο Δεληβοριάς όλη την ώρα ήταν σαν να κοιμόταν όρθιος, σαν αγουροξυπνημένος, σαν να έκανε αγγαρεία. Μπορεί να είναι αυτό το στυλ του, το χαμηλών τόνων, το μπλαζέ, αλλά αυτό, για τηλεόραση, είναι καταδικαστικό. Η τηλεόραση θέλει άλλους ρυθμούς, ιλιγγιώδες μοντάζ και χοντρό ξεσκόνισμα εκείνων που λες. Εδώ δεν υπήρχε τίποτα απ’ αυτά. Όλα προκάτ και ανέμπνευστα και κυρίως δίχως να κυλάνε – λες κι έβλεπες κάτι σε τελείως slow motion, ή σαν να είχαν πέσει οι μπαταρίες. Άπειρες «κοιλιές» και κανένα αληθινό ενδιαφέρον. Αν αυτό το πράγμα αποκαλείται από κάποιους «μουσική κωμωδία» το μόνο που έχω να τους πω είναι ότι δεν ξέρουν ούτε τι είναι μουσική, ούτε τι είναι κωμωδία. Και κυρίως δεν ξέρουν τι είναι τηλεόραση.
Ο Μπέζος κακός στο ρόλο του παραγωγού, όπως κακός είναι σχεδόν παντού, με τελείως μανιερίστικο ύφος, σε στυλ... πάτρονας της νύχτας (μάλλον έχει μπερδέψει τους παραγωγούς με τους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων), ενώ η κατακρεούργηση που έγινε στον Αττίκ ήταν άνευ προηγουμένου.
Βασικά, όλοι στουκάρανε σε... Μάντρα.
(Κρίμα)
23/4/2022
Απόψε συνειδητοποίησα ότι το «Ξαφνικά μ' αγαπάς» το λέει ο Γιώργος Πετρίδης, που έχει πει και το “Julie” των Blue Birds και άλλα διάφορα, και που ίσως ήταν τότε η κορυφαία ελληνική ποπ φωνή...
[αν γελιέμαι και δεν είναι ο Πετρίδης ευχαρίστως ν' ακούσω τις αντιρρήσεις]
https://www.youtube.com/watch?v=bA2fRq_H1B4
Απόψε συνειδητοποίησα ότι το «Ξαφνικά μ' αγαπάς» το λέει ο Γιώργος Πετρίδης, που έχει πει και το “Julie” των Blue Birds και άλλα διάφορα, και που ίσως ήταν τότε η κορυφαία ελληνική ποπ φωνή...
[αν γελιέμαι και δεν είναι ο Πετρίδης ευχαρίστως ν' ακούσω τις αντιρρήσεις]
https://www.youtube.com/watch?v=bA2fRq_H1B4
23/9/2002
Δέμα από Κύπρο. (Για τα γραμματόσημα το σκανάρω)
Δέμα από Κύπρο. (Για τα γραμματόσημα το σκανάρω)
23/9/2022
Δημοκρατία είναι να βλέπει ο Οικονόμου τον Μητσοτάκη να περπατάει στη Νέα Υόρκη και να ανακαλεί τους Beatles στην Abbey Road.
Ολοκληρωτισμός είναι να τoν ακούμε (τον Οικονόμου) και να ξερνάμε όλοι.
Δημοκρατία είναι να βλέπει ο Οικονόμου τον Μητσοτάκη να περπατάει στη Νέα Υόρκη και να ανακαλεί τους Beatles στην Abbey Road.
Ολοκληρωτισμός είναι να τoν ακούμε (τον Οικονόμου) και να ξερνάμε όλοι.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Christian Boulé - Orange Climax"...
ΑπάντησηΔιαγραφήChris Stassinopoulos
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikos Kouteris
Μεγάλος δισκος κρυμμένος ακόμα…παίζει και ο Cyrille Verdeaux
Vagelis Avgidis
οταν το prog αγγιζει λιγο την pop και γινεται πιο ελαφρυ...μοναδικο κομματι!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δέμα από Κύπρο. (Για τα γραμματόσημα το σκανάρω)",,,
ΑπάντησηΔιαγραφήLabis Vasilatos
Βάλτα λίγη ώρα στο νερό αν θες να τα βγάλεις...
George Georgiadis
Αν δεν τα μαζεύεις τα θέλω, ευχαριστώ
Antonis Antoniou •
Ας είναι καλό τουλάχιστον το περιεχόμενο
Σχόλια από το fb στο ποστ "Απόψε συνειδητοποίησα ότι το «Ξαφνικά μ' αγαπάς» το λέει ο Γιώργος Πετρίδης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
εγώ δεν ξέρω ποιος το τραγούδησε στην εκδοχή των Idols ... ξέρω όμως ότι το χόρεψε ο Βέγγος σε ένα πάρτι που όλοι - και κυρίως το κορίτσι με το οποίο ήταν ερωτευμένος - τον περιγελούσαν .... ααααχ ....
https://youtu.be/W5ae0Ocpzew
ΒΕΓΓΟΣ ΧΟΡΕΥΤΑΡΑΣ ΜΕ ΝΟΡΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΕΝΑ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σαν να πατάει σταφύλια χορεύει... Τελείως εκτός ρυθμού και δεν πιστεύω ότι το έκανε επίτηδες.
Kwstas Agas
γι' αυτό ακριβώς τον λατρεύουμε ... αυτή η "ατσουμπαλοσύνη" του τον κάνει να ξεχωρίζει από τους άλλους τους "γόηδες - τζιτζιφιόγκους" ... η οποία ατσουμπαλοσύνη, όπως ορθώς επισημαίνεις, σε αυτή τη σκηνή μάλλον δεν του βγήκε επιτηδευμένα ....
Andreas Gomozias
Μπραβο σου που τον αναφερες !Μεγαλος τραγουδιστης που αφησε εποχη στα clubs και στις συναυλειες απ οτι λενε ολοι οι παλιοι μουσικοι που μιλανε με θαυμασμο γιαυτον αλλα σταματησε ..και αποτι λενε δεν θελει να ξανατραγουδησει . Τον γνωρισα πριν 2 χρονια σε ενα στουντιο που καναμε προβα με τους Bluesbirds που ειναι ολοι βετερανοι μουσικοι και τον ειχαν φωναξει ετσι για βολτα . παιξαμετο Ill never fall in love again η φωνη του τελεια οπως τοτε ! Αυτος τραγουδαει και στον δισκο και φαινεται επανω στην μεση της φωτο
https://www.youtube.com/watch?v=gR3cygbTUwQ
engine no9 the idols
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, αλλά εδώ δεν τραγουδάει ο Πετρίδης.
Andreas Gomozias
εισαι σιγουρος ?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εκπλήσσομαι αν μπορεί να βάλει τόοο γρέζι στη φωνή του.
Andreas Gomozias
Τοτε καποιες μπαντες και τραγουδιστες επαιζαν τα παντα εκτως απο λαικα βεβαια ....
https://www.youtube.com/watch?v=nGe2nVwhRck
THE IDOLS COME DOWN JESUS
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=RcVuGf0P-5Y
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ - ΣΚΕΨΕΙΣ (ΑΠ' ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΝΟ)
Patritsopoulos Nikos
δυνατο πολυ
Γιώργος Μίχας
ωραία φωνή ο Πετρίδης αλλά εμένα μου άρεσαν φωνητικά πιο πολύ από όλους ο Δημήτρης Ταμπόσης και μετά ο Τάκης Αντωνιάδης
Andreas Gomozias
και οι 3 πολυ καλοι με προσωπικοτητα !....και ο Πολυχρονιαδης
Nikos Sarros
Εγώ μέχρι να διαβάσω αυτό που έγραψες νόμιζα ότι το τραγουδάει ο Λάζαρος...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάθισα και είδα χθες το πρώτο επεισόδιο από τα «Νούμερα» του Φοίβου Δεληβοριά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVasilis Papadatos
Τυχαία είδα μισό λεπτό. Ήταν αρκετό...\
Labis Vasilatos
Δεν το είδα κι ούτε πρόκειται να το δω.Κ μόνο απ το τρέιλερ μου φάνηκε...αηδία.
Όσον αφορά το Μπέζο κ λίγα έγραψες...
Yannis Nikolaides
Δεν το είδα… αλλά σαν να το είδα με την περιγραφή σου!
Ούτε μαλλον θα το δω ποτέ πλέον…
Stelios Papastilianos
πεσ τα βρε Φωντα ! καπως ετσι τα ελεγα και εγω στη γυναικα του που το ειδα προχτες στο φλιξ γιατι παντου διαβαζω διθυραμβους ειδα και συνεντευξη του πορτοκαλογλου για το νεο του κουτι μ αυτη την ψευτικη ταπεινοτητα εγινε και αυτος μεγαλη τηλεπερσονα και μετα απολαυσα μια υπεροχη Αννα Φονσου στους δυο τυπους
Alekos Papadopoulos
Εγώ πάλι το βρήκα ευχάριστο, πρωτότυπο, με αρκετή δόση χιούμορ, ανανεωτικο αφού κάθε βδομάδα θα έχει γκεστ σταρ, κ για τον Φοίβο εκτιμώ ότι γενικώς το παλεύει, ελπίζω να τα καταφέρει γιατί μου είναι συμπαθής!!!!
Ferris Costas
Κι όμως! Αθεράπευτα αισιόδοξος -και καλοπροαίρετος- κάθησα και είδα, σαν καθάρσιο, περισσότερα από 20 λεπτά, με την ελπίδα πως κάπου θα στρώσει! Δυστυχώς για τον Δεληβοριά οι μεταξωτοί "μοντερνισμοί" θέλουν επιδέξιους κώλους.
Alexis Rizos
Επιτέλους, ας το πει και κάποιος άλλος γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι έχω παραξενέψει υπερβολικά. Έκανα σκληρή προσπάθεια να δω το πρώτο επεισόδιο εξαιτίας των διθυραμβικών σχολίων που διάβαζα, ακόμα κι από ανθρώπους το γούστο των οποίων εκτιμώ γενικά, αλλά ειλικρινά, ήταν πολύ, πολύ κακό ρε παιδιά!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης το να το παίζεις ανατρεπτικός, «κολλώντας» σε εκπομπή τον Αντύπα με τον Αττίκ, το μόνο που καταφέρνεις είναι να γελοιοποιείς τα μεγέθη, φέρνοντάς τα στο ίδιο επίπεδο με τα σκουπιδοτράγουδα των έιτις. Ο Αντύπας μπορεί να είναι πολύ συμπαθής σαν παρουσία, μπορεί να είχε και καλή φωνή, αλλά τα τραγούδια που έλεγε ήταν την πλάκας.
Υπό αυτή την έννοια, πάντως, ήταν τα μόνα που ταίριαζαν στην εκπομπή.
Kwstas Agas
στο χθεσινό επεισόδιο έπραξαν κάτι ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ : στα ... "επιπέδου λυκειακού χαβαλέ" σενάρια τους που μετουσίωσαν σε σήριαλ, "κόλλησαν" σκηνές από τα παλιά : από τις αιματηρές διαδηλώσεις εν μέσω χούντας, από την επιστροφή των εξορίστων από τη Γυάρο με το "Σκίρων" στο Πόρτο Ράφτη το 1974 [η συγκλονιστική σκηνή από το ντοκιμαντέρ του Καβουκίδη] κλπ κλπ ... Δηλαδή γελοιοποίησαν όχι μόνο τους ΙΕΡΟΥΣ αγώνες του ελληνικού λαού αλλά και τα ανεκτίμητα ντοκουμέντα του παρελθόντος .... Να η σχετική σκηνή όπως τη βρήκα στο ΥΤ και ... ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του ....
YOUTUBE.COM
Δημοσθένους λέξις - Τα νούμερα (Δεληβοριάς, Μποφίλιου, Μουζουράκης)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ντρέπομαι για λογαριασμό τους, γιατί αυτοί δεν ντρέπονται.
Sakis Bwanas
πέστο γιατί έχουμε μπουκώσει από την τάχαμ "απελευθερωτική" μεταμοντερνιά και την αρλούμπα "γιατί όχι;"
Kwstas Agas
"Λοιπόν αυτό το επεισόδιο, για μένα, ήταν τελείως απαράδεκτο" = η δική μου άποψη είναι ότι το πρώτο επεισόδιο κάαααπως "παλευότανε" ... Όμως είδα χθες το δεύτερο επεισόδιο με πρωταγωνιστικά πρόσωπα Δεληβοριά και Μποφίλιου και ... ναι, θα το γράψω ευθαρσώς : ένιωσα ότι υποτίμησαν τη νοημοσύνη μου !! Αν αυτά που είδαμε χθες τα υπέγραφαν και υποστήριζαν φερ'ειπείν ο Σεφερλής και η Τσαβαλιά [έτσι δεν λένε τη γυναίκα του ??], σήμερα το .... κουλτουριάρικο και "της ψαγμενιάς" fb θα είχε "πάρει φωτιά" από το κράξιμο που θα τους έριχνε : "τι ανοησίες, τι χαμηλό επίπεδο χιούμορ" κλπ κλπ ... Όμως, από τη στιγμή που το χθεσινό επεισόδιο το υποστήριξαν δύο παιδιά που φέρουν [από ποιους ... μεγάλη ιστορία] τη "στάμπα" των "ψαγμένων, με παιδεία, με κουλτούρα, με υψηλή αίσθηση χιούμορ" κλπ κλπ, τότε αυτομάτως τα πάντα αποκτούν υπόσταση "της ψαγμενιάς", του ... "σουρεαλισμού" [!!!], της "υψηλής ποιότητας χιούμορ" κλπ κλπ .... Αυτά και σταματάω εδώ .....
Spyros Avlonitis
ΔιαγραφήΕυτυχώς ήρθε καπάκι ο λόγος του Μητσοτακη και στανιαραμε
Lefteris Papadimitriou
αμα εχεις πολιτικα κονε στην ελλαδα απο μηδενικο γινεσαι και τραγουδιστης και τηλεπορσονα στα 50 σου.
Labis Vasilatos
σωστότατος.. Άμα είσαι στο "σύστημα", μια χαρά...
Hermis Kefalas
τι πολιτικά κονέ έχει ο Φοίβος ;
Lefteris Papadimitriou
ψαξε απο ποια οικογενεια προερχεται
Hermis Kefalas
δεν είμαι τόσο ψαγμενος, αν θες μας λες.
Nikos Papas
Λατρευουμε Φοιβο!! Μας αρεσει και στα καλα και στα ασχημα και δεν τον αγγιζουμε!!
Arsav Nokid
Ο Δεληβοριάς είναι ο Σαββόπουλος των ημερών μας, με την κακή έννοια...
Thodoris Rammos
Δεν μου αρέσει ο Δεληβοριάς και δεν τον παρακολουθώ καθόλου. Είδα το πρώτο επεισόδιο και ομολογώ μου άρεσε αρκετά. Επίσης μου άρεσε ο μπλαζέ Φοίβος. Κάπως έτσι μπλαζέ τον φαντάζομαι σε λάιβ του. Σε πολλά σημεία το επεισόδιο ήταν βαρετό αλλά και σε αρκετά έξυπνο. Θα δω και το δεύτερο για καλύτερη άποψη.
Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
Δεν έχει ανάγκη αυτός. Έχει δυνατό "παρεάκι" που τον στηρίζει οτιδήποτε και αν κάνει, καλό η κακό.
Patritsopoulos Nikos
Χασμουρητό και Φοίβος, παρέα
Elias Raptis
Αντεξα 10 λεπτα κι αυτα σπαστα να το παρακολουθησω. Απλα...."ΓΙΑΤΙ;;"
Thanos Plessas
Το πρώτο επεισόδιο, καλύτερο απ' ο,τι περίμενα, γέννησε προσδοκίες που μάλλον διαψεύστηκαν στο δεύτερο (με πήρε ο ύπνος).
Ιωάννα Κλ.
Άσε... δράμα! Κουράστηκα να ξυπνάω και να κάνω - ματακάνω rewind ! Τα είδα πακέτο και τα δυο! (εγώ δε νύσταζα! Αυτοί με κοιμήσανε!!!!)
Lazaros Kostidis
Σου έχω ξαναπεί τη γνώμη μου για τον Δεληβοριά… Αρεστός με το στανιο! Για κάποιο ψευτοκουλτουρέ συστημικό λόγο που μόνο αυτοί που τον πατρονάρουν τον γνωρίζουν…
Elias Zaikos
Χωρίς να διαφωνώ σε πολλά που αναφέρεις, γενικά μου άρεσε η προσπάθεια. Ίσως ακριβώς επειδή είναι παλιακή στα κλισέ και το χιούμορ της και μουσικοί της δικής μου ηλικίας μπορούν να νοιώσουν related στον σαρκασμό και την αισθητική που αναπαράγονται. Επίσης, ακόμα κι έτσι, η (αυτο)απομυθοποίηση που δειχνουν πολλοί χαρακτήρες - αν όχι όλοι, αποτελεί υγιές δείγμα, όσο κι αν κάποτε αγγίζει την κακογουστιά. Τέλος, επειδή τυγχάνω αρκετά βαρήκοος, εκτίμησα δεόντως την ύπαρξη υποτίτλων, άσχετο αλλά ήθελα να το σημειώσω. Εν κατακλείδι, προτιμώ να δω τον αχταρμά του Δεληβοριά με όλες τις αδυναμίες του παρά το Μουσικό Κουτί που μου μοιάζει άρτιο αλλά ελαφρώς σοβαροφανές και αποστειρωμένο.
Ιωάννα Κλ.
Επαυξάνω! Ναι, καλύτερα αυτό το άνευρο και παλιομοδίτικο, παρά το αποστειρωμένο!!! (Έτσι το είπα εξαρχής το "Μουσικό Κουτί"! Ενθουσιάστηκα με την ίδια μας οπτική-μετάφραση!)
Yanis Bitsakis
ΔιαγραφήΌχι μόνο αποστειρωμένο το "κουτί", αλλά και αρρωστημένα εγωκεντρικό. Τα πάντα με σάλτσα πορτοκαλογλου...
Maria Koundourou
Αηδία,,,φάνηκε από την αρχή,,πολύ σωστή η αναφορά σας,,,!!!
Vana Kavvadia
Νομίζω πως αυτό το λίγο απ'όλα δυστυχώς καταλήγει σε λίγο από τίποτα.. υπάρχει ένας τάχα μου αυτοσαρκασμος (το ελληνικό σοσιαλμιντιακο αριστερό υποκείμενο με εντελώς προβλέψιμα στοιχεία ταυτότητας,που καταλήγουν σε κλαυσιγελο- βλέπε κομμουνιστική βινιετα στο σπίτι της Μποφίλιου), μια ανασκευή ελληνικού ρεπερτορίου σε στίχους πιο ανάλαφρους που δε ξέρεις τι εξυπηρετούν, μια ατμόσφαιρα παρέας που ενδεχομένως επικοινωνει σε αυτό το κοινό και μια λύπη κυρίως για το τι μπορεί να συνιστά εναλλακτικό στην ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα. Καποιοι καλοί ηθοποιοί χωρίς καθοδήγηση και με τη νουθεσία να παίξουν άνετα και χαλαρά αφού εδώ δεν υπηρετείται κάποιο σενάριο. Το δεύτερο επεισόδιο που ειδα κάτω του μετρίου, περιμένω και το επόμενο με το Μαζωνάκη για τελική ετυμηγορία. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως η παρέμβαση του...Μητσοτάκη στον ΟΗΕ, που διέκοψε το επίσημο προγραμμα , κάπως αναβάθμισε το επεισόδιο, σε σημείο να σκέφτεσαι μήπως πρέπει εκείνος να αναλάβει τα νούμερα και ο Φοίβος να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο πολιτικό στίβο
Dreliozis Panagiotis
Διαφωνώ...τουλάχιστον το πρώτο επεισόδιο μου άρεσε και δεν κατάλαβα δηλαδή την λέξη αισχρός για κάποιους ανθρώπους που κάνουν κάτι στην τηλεόραση πιο πρωτοποριακό και που δεν έχει κάνει κανένας άλλος και να κατηγορούνται...Μην το βλέπετε ρε παιδιά!!!Αλλά όχι και αισχος...Μήπως το μυαλουδακι και το γούστο μερικών περιορίζονται όσο μεγαλώνουν????ήρεμα ρωτάω...και τι αισχος δηλαδή...που ο άλλος εδώ πέρα γράφει ότι θα προτιμούσε να το έβλεπε από τον Σεφερλή....Εντάξει δεν έχω λόγια....
Θανάσης Κρεμασμένος
ο Δεληβοριάς, ο Θανάσης, ο Μάλαμας, η Μποφιλιου και άλλοι έχουν μπόλικους haters. Άμα τους κράξεις μαζεύεις κλικ, απλά είναι τα πράγματα, το έχουμε ξαναδεί το έργο.
Aliki Markantonatou
Ουτε 10 λεπτά δεν άντεξα στο πρώτο επεισόδιο...Καλη η ιδέα το σενάριο, τα υπόλοιπα...άστα βραστά...
Νικόλαος Ντανταλής
Στα σκουπίδια που παίζουν γενικά σε όλα , αλλά και στα κρατικά κάνει διαφορά μεγάλη και ας είναι έτσι ...
Μην γίνεσαι τόσο σκληρός και πάρε το σαν μια μικρή αλλαγή που είναι αναγκαία ..
Καλό απόγευμα αγαπητέ ..!
Base L Ge
Τα είπες όλα Τέλεια
Αυτοί είναι πλέον ΕΛΙΤ. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα από τον σημερινό ρυθμό ζωής
Έχουν μείνει στην μόδα που πέθαινε όταν αυτοί ηταν νέοι
Νόμιζαν ότι Ο ποιότητα Σινεμας πρέπει να ναι Κατάθλιψη και Βαριεστημάρα
Παράλληλα μην δείξεις τίποτα που μπορεί να ανησυχήσει τα κοιμώμενο πλήθη και μήπως κατηγορηθούν οι πολιτικοί φίλοι
Που αν και λένε ότι ΑΝΗΚΟΥΝ στον Προοδευτικό χώρο. Είναι Βασικά Συντηριτικοτατοι των Συντηριτικων
Όπως πάντα
Παλιά αρτηριοσκληρώσεις χωρίς στόχους και Απεγνωσμένοι ιδεολόγοι που ξέχασαν την ιδέα
Γάμα τα Σαπίλα με ροζ πιάνα
Σχόλια από το fb στο ποστ "Με κατηγορούν κάποιοι ότι ασχολούμαι συνεχώς με τον Φοίβο Δεληβοριά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Mitrogiannopoulos
Όρτσα τα πανιά, κόντρα στο Δεληβοριά
είναι τ’ αμπάρια γεμάτα, π’ ανάθεμά τα, άγρια θεριά.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΣΤΟΥ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ ΚΑΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΙΛΗΣΑΜΕΕΕΕ....!!!
Labis Vasilatos
Μαζί σου 100%!!!
Lazaros Kostidis
Να αναφέρεσαι… (δις)
Kwstas Agas
"Αν τον προσκυνούσα κι εγώ σαν τοτέμ, όπως τον προσκυνάνε εκείνοι ..." = αυτοί που προσκυνάνε σαν τοτέμ τον οιονδήποτε Χ, Ψ καλλιτέχνη, όποιος κι αν είναι αυτός, που ό,τι τους προσφέρει ο Χ, Ψ καλλιτέχνης είτε καλό, ουσιώδες κλπ είτε ανούσιο, σαχλαμάρα κλπ [διότι ΟΛΟΙ οι καλλιτέχνες ανεξαιρέτως έχουν ΚΑΙ τις αδύναμες στιγμές τους], το προσκυνάνε και το θεωρούν "θεϊλα" χωρίς περαιτέρω νοητική επεξεργασία και κριτική σκέψη και που συνεχώς γεμίζουν τον καλλιτέχνη με εγκώμια, κολακείες, επαίνους κλπ ... Αυτοί λοιπόν μακάρι να καταλάβαιναν έστω και τόσο δα ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ κάνουν στα ινδάλματά τους ... Και δυστυχώς το βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια πόσο "κάποια παιδάκια τα έχουν καταστρέψει τα παινέματα", για να δανειστώ κι έναν στίχο από τραγούδι του Δεληβοριά ....
Panagiotis Ioannidis
Βαρετος ρε γαμωτο! Βαρετος και μονοτονος!
NicNic Larygakis
Τό φαινόμενο αυτό είναι αποτέλεσμα της εργαλειοθήκης "υψηλών"διαχειριστών.
Έχει όνομα τό μαγαζάκι τους κι είναι γνωστό στούς παροικουντες.Οι σπόροι τους καλλιεργούνται σέ όλους τους κύκλους εργασιών και σέ όλη την επικράτεια και ό τραγελαφος τής αυλαίας τους κραταιός κι ανερυθριαστος θά ζουζουνιζει τά ουμπαλα τών ανυποψίαστων.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πέθανε ο Pharoah Sanders"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAntreas Prentanos
Δεν τον είχα ακούσει. Καταπληκτικός δίσκος!
Αναπαυμένος να είναι ο άνθρωπος.
Eleni Founti
όχι
Αυτός ο δίσκος είναι πράγματι καταπληκτικός και σε μία περίεργη περίοδο για τον Sanders. Είχε φύγει από την impulse! και άλλαζε σταδιακά μουσική κατεύθυνση. Τεράστια απώλεια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μου αρέσει που βάζεις μετά την Ιmpulse το θαυμαστικό. Έτσι πρέπει.
Vassilis Serafimakis
καί ¡mpulse!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
impulse!, αλλά καλύτερα Impulse!, το θαυμαστικό, πάντως, στο τέλος πρέπει να υπάρχει.
Alegakis Vaggelis
ούτε μήνας δεν είναι που το ξανά άκουσα !!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Θα επανέλθω σε κάτι που μ’ ενοχλεί πραγματικά."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Papadimitriou
δεν κατανοουν εστω την εννοια της παρωδιας, τεχνικη αιωνων που μπορει να μετατρεψει το γραφικο σε κατι ενδιαφερον.
Kostas Laskos
Μεγάλο πρόβλημα τα νιου έιντζ ιερά τοτέμ. Η απόλυτη επικράτηση του τίποτα η οποία έχει επιβληθεί μια χαρά από αυτό το ίδιο το σύστημα το οποίο υποτίθεται χτυπούν αυτοί οι τίποτα. Ένα απ'αυτά τα τοτέμ (ς) κι ο περιβόητος "τραγουδοποιός"
Nikos Zervos
APO TIS LIGES FORES POU DIAFONO MAZI SOU SOUREAL HUMOR====DEN APOGEIONETE====OMOS---EXEI OREA ATMOSFERA KAI I SKINI STO NEKROTAFEIO ME ANTYPA APSOGI==THA DOUME STA EPOMENA EPEISODI
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εσύ, αγαπητέ Νίκο, τα έχεις πει πολύ καλύτερα αυτά στον Δράκουλα, πριν από 40 χρόνια. Με πολύ περισσότερη τόλμη και φαντασία.
Nikos Zervos
SEFXARISTO====AFTO OMOS DEN AKYRONEI TIN APOPEIRA TOU FOIVOU-------EIDIKA SIMERA MESA STIN GENIKI SOVAROFANEIA
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Εμένα πάντως γι' αυτό μου άρεσε ο Ψάλτης (καλά, για τα ορχηστρικά του Πρέζα δεν το συζητώ).
https://youtu.be/p3PtLznbNpo
Diamonds on her naked flesh - Movie instrumental mix
Nikos Pitloglou
Άψογος αγαπητέ Φώντα!
Fotis Zafiropoulos
Το μιξαρισμα διαφόρων καλλιτεχνών διαφορετικης αξίας δεν με πολυενοχλει όταν δεν τους αντιμετωπίζει απαξιωτικά και όταν δεν τους εξισώνει. Το περίεργο είναι ότι ο Φοίβος παρουσιάζεται ως τοτέμ της τέχνης από πολλούς. Αυτό εμένα με ξεπερνά. Όπως έγραφα και στο φίλο μου τον Μπόσκο, δεν με ενοχλεί ο Φοίβος. Τον θεωρούσα πάντα μια χρυσή μετριότητα και λίγο γραφικό. Ούτε σκουπίδι, ούτε μουσική διάνοια. Το ίδιο αισθάνομαι και για το νέο του τηλεοπτικό πόνημα. Καλουτσικο αλλά κάνει μεγάλες κοιλιες και bottom line εγώ το βαριεμαι.
Eirini Giannaki
Θα συμφωνούσα, αν μιλούσαμε για αμιγώς μουσική εκπομπή. Ισως αυτό να μπερδεύει. Τα Νούμερα είναι μυθοπλασία κι έτσι την προβάλλει η ΕΡΤ, ως σειρά. Σε μια υβριδική μορφή βέβαια, με έντονο το επιθεωρησιακο στοιχείο και με κείμενα πολυ κοντά στην επικαιρότητα. Δεν ένιωσα πως ο Αντύπας εξισώνεται σε καμία περίπτωση με τον Αττικ. Μέσα σε μια τέτοια σουρεαλ συνθήκη πολλά διαφορετικά είδη μπορεί να χωρέσουν. Περισσότερο με ενόχλησαν τα εμβολιμα πλάνα στο Δημοσθένους λέξις, στο δεύτερο επεισόδιο, που ναι, ήταν εντελώς άσχετα με το σκετς που τα ταίριαξαν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
εγώ πάντως δεν είπα ότι εξισώθηκαν ο Αττίκ με τον Αντύπα, έγραψα ακριβώς "να γίνεται ταυτόχρονα λόγος για τον Αττίκ και τον Αντύπα".
Tryfonas Drougkas
υπονοείς ότι τους συγκρίνει όμως.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπονοώ τίποτα. Εννοώ μόνον αυτό που λέω. Ότι τους ανακατεύει. Η παρουσία του Αντύπα δεν αιτιολογείται από κάτι. Ήταν προαποφασισμένη, για λόγους κάλπικου εντυπωσιασμού. Λειτουργεί σαν weird, αλλά δεν έχει καμία βάση από κάτω. Ένα ξεκάρφωμα. Όπως ξεκάρφωτα ήταν και πολλά άλλα από το πρόγραμμα.
Eirini Giannaki
Όντως δεν είπατε αυτό ακριβώς. Παρασύρθηκα από σχόλιο άλλου. Πάντως πολλοί δεν το βρήκαμε ξεκαρφωτο αλλα απλώς ένα έξυπνο αστείο εύρημα μέσα σε ένα γενικότερο σουρεαλ κλίμα.
Fotis Zafiropoulos
Αυτό είναι αλήθεια, η παρουσία του Αντύπα και μάλιστα στο νεκροταφείο να τραγουδά ήταν ένα προβοκατορικο weirdness. Ήταν ξεκαρφωτο αλλά, κατ εμέ, παραδόξως λειτούργησε.
Penelope Maneta
ΔιαγραφήΔεν έγινε ταυτόχρονα ο λόγος... Για κάθε αναφορά υπήρχαν οι ανάλογες σκηνές... Και γιατί εμμένετε τόσο πολύ κατά του Φοίβου Δεληβοριά, δεν έχω καταλάβει... Οκ, δε σας αρέσει ο ίδιος, δε σας αρέσουν τα πονήματά του, το καταλάβαμε σε προηγούμενα ποστ, όπου εξηγήσατε αναλυτικότατα το πώς και το γιατί. Ήταν αρκετά νομίζω. Κατανοώ ότι όντως ενοχληθήκατε πολύ, με βάση τα δικά σας κριτήρια, αλλά κάπως όλο αυτό καταντά να φαίνεται ότι έχετε θέμα μαζί του... Τόσες σαχλαμάρες υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση που μπορούμε να τις βαράμε αλύπητα... Τα Νούμερα για μένα δεν είναι μια απ' αυτές...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εμένα είναι η δουλειά μου να ασχολούμαι με τον Δεληβοριά και με τις μουσικές εκπομπές. Κατά τα λοιπά δεν έχουν νόημα αυτά που λέτε και τέλος πάντων απάντησα εδώ... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0vK5xv9FPZ9JQqN4ytcP3yzyo2sa1azcKX451DnrxGaD9FyxHunDybu1Eoc8rCrcyl&id=100014406333349
Penelope Maneta
Είχε μιλήσει ο Μπέργκμαν για τις ταινίες του Βέγγου; Μωρέ, μπράβο!
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ!!!!...
ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΤΟΝ ΛΑΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ.....ΝΤΟΥΚΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΥΤΗΣ ΧΩΡΑΣ....!!!!....ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ,ΕΙΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΕΙΤΕ ΜΗ....!!!!....ΓΙ'ΑΥΤΌ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΜΕ ΩΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΧΟΣΕ ΦΕΛΙΣΙΑΝΟ,ΘΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΗΠΙΟΣ, ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΝΙΚΟΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ,ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είπαμε να γλιτώσουμε από μουσικές εκπομπές τύπου Σπύρου Παπαδόπουλου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
για το συγκεκριμένο τραγούδι : πριν καμιά 10αριά χρόνια στο Ηρώδειο στη συναυλία Ξαρχάκος - Κόκοτας ο κόσμος το αποθέωσε όταν παίχθηκε & τραγουδήθηκε!! Κι όχι μόνον αυτό : στο τέλος της συναυλίας σηκώθηκαν όρθιοι και το απαιτούσαν : "το γιε μου, το γιε μου" !! Κι έτσι σε κλίμα ενθουσιασμού βγήκαν ξανά στη σκηνή Ξαρχάκος και Κόκοτας και έκλεισαν με αυτό ... Κι εμένα που έκανε μεγίστη εντύπωση το πόσο έχει αγαπηθεί αυτό το τραγούδι !!!!
Stathis Gotsis
Νομίζω τον Οκτώβριο αρχίζει από την ίδια παραγωγό (Βίκυ Λάσκαρη) καινούργια μουσική εκπομπή στον Open με οικοδεσπότη τον Γιάννη Μπέζο. Φαντάζομαι ότι θα είναι στο πρότυπο της εκπομπής του Σπύρου Παπαδόπουλου...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αριστερός με λεφτά σου λέει"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStylianos Gabriel
Μάλλον "α-δέξιο" θα τον χαρακτήριζα και στις ταξικές αλλά και στις κομματικές επιλογές.
George Ioakeimidis
Είναι γνωστό : Κομμουνιστής & φτωχός δεν γίνεται. Το ξέρει κι η κουτσή Μαρίκα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντως εσύ βουλωμένο γράμμα δεν διαβάζεις.
George Ioakeimidis
Τις κάρτες μου τις στέλνω ανοιχτές, αδελφέ...
Παναγιωτης Πανταζιδης
Πάντως αυτό το "αριστερός με δεξιές τσέπες" είναι με διαφορά ότι πιο ηλιθιο έχει ειπωθεί σε πολιτικό - καφενειακο κουβεντολοι, τα πολλά τελευταία χρόνια.
Spyros Zoupanos
Τον γκρα... μσι;
Akis Karamanos
Άστον πλούσιο αριστερό, ο φτωχός δεξιός είναι το αποκορύφωμα
Thodoris Antonopoulos
Οι πλέον υποκριτές είναι ακριβώς αυτοί οι αριστεροί με λεφτά. Και δεν είναι λίγοι. Όχι ότι δεν μπορεί ένας ευκατάστατος να ειναι ειλικρινής αριστερός, απλώς η υποκρισία αυτών που το παίζουν έτσι για τους ν λόγους ενώ στην πράξη είναι πιο καπιταλιστές κι από τον Ελον Μασκ δεν παλεύεται. Γι αυτό και λέγαμε παλιά ίδια είν' τα αφεντικά δεξιά-αριστερά αλλά τα χειρότερα είναι στάνταρ τα αριστερά αυτού του τύπου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν αναφερόμουν πάντως σε... αριστερούς ολιγάρχες ή ψευτοολιγάρχες, αλλά σε πιο καθημερινές καταστάσεις. Και βασικά στη φιλελέδικη λογική ότι ο πλούτος τους ανήκει, επειδή εκείνοι ομνύουν στην αγορά.
Yannis Nikolaides
Στη Σάμο και ενδεχομένως και αλλού, αυτοί που λες, είναι και βαθειά θρησκόληπτοι!!
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Τι είπαμε ότι έπαιζε ο Pharoah Sanders;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Από πού ειναι?
Σχόλια από το fb στο ποστ "Γιώργος Χατζηνάσιος «Τι τα θέλεις τώρα»..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήPatritsopoulos Nikos
για μενα στο τοπ 10 των 70ς ελληνικων
Lefteris Baltzoglou
πολύ μπροστά από την εποχή του ο χατζηνάσιος...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σε βίντεο που είδα πριν από λίγο...Βγήκε ο Χ’’νικολάου στον Αρναούτογλου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήLabis Vasilatos
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις...Σιγά μην ήθελε ο Μάνος να τα πει μ' αυτό το κ@λ♡παιδο
Γιώργος Χαρωνίτης
Το πιθανότερο είναι πως δεν συνάντησε ποτέ και πουθενά τον Χατζιδάκι. Το 88-89 ο Χατζηνικολάου δεν πρέπει να είχε τηλεοπτική εκπομπή. Μόνο στο ραδιόφωνο του 984 πρέπει να ήταν.
Stathis Gotsis
Ο πρώτος ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός όπως γνωρίζετε ήταν το MEGA που άρχισε να λειτουργεί τον Απρίλιο του 1989. Κι από ότι θυμάμαι το Ενώπιος Ενωπίω άρχισε το 1991. Επομένως δεν γίνεται να έγινε αυτό το περιστατικό το 89. Το 91 θα μπορούσε να είχε συμβεί.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το 91 και το 92 και το 93... δεν αλλάζει κάτι. Είναι προφανές πως ο Χατζιδάκις δεν γούσταρε να μιλήσει με τον Χ''νικολάου.
Nikos Stabakis
Νοέμβριο, όχι Απρίλιο. Απρίλιο ήταν ακόμη το ΠΑΣΟΚ στα πράγματα και δεν έδινε άδειες για ιδιωτικά.
Kostas Drosopoulos
Αναφέρει ότι τον έβλεπε στην τηλεόραση. Μάλλον αρχές δεκαετίας τού 1990.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν μπορείς να βασιστείς σε τίποτα απ' όσα λέει ο Χ''νικολάου.
Ροζίτα Σπινάσα
Μήπως εννοούσε ότι ήταν άσχημος ο Χατζηνικολαου;
Yannis Papadopoulos
αποκλείεται να εννοούσε κάτι τέτοιο. Ο χατζηνικολαου δεν είναι άσχημος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι προφανές ότι ο Χατζιδάκις μιλούσε για τον εαυτό του, κατά τα λεγόμενα του Χ''νικολάου, ότι δεν ήταν όμορφος. Η Ροζίτα μάλλον κάνει πλάκα.
Yannis Papadopoulos
κι εγώ κάνω πλακα
Κώστας Οικονόμου
απλά βουτυρομπεμπές
Γεώργιος Ζγούρας
* Εδώ, ο συνήγορος τού... διαβόλου:
- Λογικά στα '90ς - (αρχές), " Ενώπιος ενωπίω ", Μέγκα τσάνελ, με τον Μάνο να βρίσκει τον τρόπο και να βγαίνει από τον...κόπο! Απλόν - απλούστατον.
Patritsopoulos Nikos
θα μιλαγε και ααααρρργγααααα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι επίσης προφανές πως και το τυχαίο στην Κανάρη δεν στέκει σε σχέση με την επιθυμία του Χ''νικολάου να μιλήσει με τον Χατζιδάκι. Αποκλείεται ο Χ''νικολάου να μην πολιορκούσε τον Χατζιδάκι, για μια κουβέντα όπου να'ναι. Με τον Χατζιδάκι να αρνείται. Σιγά μην πιστέψουμε πως θυμήθηκε να του πάρει συνέντευξη, επειδή τον είδε τυχαία στην Κανάρη - ακόμη και '94 να ήταν.
Andrianopoulos Babis
Ο Νίκος Χατζηνικολάου, γόνος γνωστής δεξιάς πολιτικής οικογένειας, υπήρξε λίγα χρόνια πριν από εκείνη την περίοδο σκληρός ΟΝΝΕΔίτης, αβερωφικός. Ο Μάνος πολύ πιθανόν να το γνώριζε. Δεν είχαν περάσει δα και πολλά χρόνια από το 1983 όταν είχε αποχωρήσει από το φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ αποκαλώντας την " νεολαία αναψυκτηρίου. Οπότε, εάν συνέβη αυτό που περιγράφει ο Χατζηνικολάου, μάλλον τον απέφυγε με εύσχημο τρόπο.
Γιώργος Χαρωνίτης
ΔιαγραφήΔε νομίζω πως ο Μάνος είχε πολλά πολλά με την ΟΝΝΕΔ!
Andrianopoulos Babis
Αυτό εννοώ. Πήγε μια φορά, αποχώρησε και έκτοτε αδιαφόρησε πλήρως. Και η ίδια η ΟΝΝΕΔ από τα λίγα φεστιβάλ ή γιορτές νεολαίας που έκανε δεν έχει τίποτα για να καυχιέται.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Κάπου στα 90'ς. Δελτίο ειδήσεων του μεγκα.
"Εφοδος της αστυνομίας σε ρειβ πάρτυ, σε υπόγειο στο... (δεν θυμάμαι σε ποια περιοχή της Αθήνας) και σύλληψη νεαρών, οι οποίοι διασκέδαζαν κάνοντας χρήση ναρκωτικών, υπό τους ήχους της μουσικής χεβι μεταλ".
Ρειβ πάρτυ σε υπόγειο με μουσική χεβι μεταλ....
Όλη η πολιτιστική αμορφωσιά της καθωσπρέπει δεξιάς των μετεμφυλιακων δεκαετιών της δόξας της, μεταλαμπαδευμενη στον οννεδιτη που ο κομματικός σωλήνας τον ξέβρασε στην τηλεόραση.
Thekla Tselepi
Τίτλος άρθρου στην εφημερίδα ΝΕΑ, αρχές '80: "Εκαναν ενέσεις με χασίς". Υπογράφων ο Γ.Λιάνης. Ζούμε (και διαβάζουμε χρόνια τώρα) έναν αχταρμά αμορφωσιάς, προχειρότητας και παραπληροφόρησης. Δεν έχει τέλος, δεν έχει πάτο το βαρέλι.
Θοδωρής Μανίκας
νομίζω ότι το εν λόγω άρθρο το υπέγραφε ο Κακαουνάκης...
Thekla Tselepi
μπορεί. Της ίδιας σχολής
Θοδωρής Μανίκας
ΝΕΑ then and NEA later and NEA now...
Panagiotis Gournis
Μάνα ρεηβερ... λογικά το '96
Labis Vasilatos
Τον Χ"νικολάου τον γνώρισε ο αδελφός μου...Έχει τις χειρότερες εντυπώσεις γι αυτόν.
Vasilis Bouzouris
Μια ραδιοφωνικη μου εδωσε ο κυριος Μ.Χ. στην Ξανθη στις 30-9-90 βλεπε Χατζιδακης-Ξανθη You Tube.
Nikos Mitrogiannopoulos
Το 1990 ή 91 παρουσιάστηκε στη μονάδα που υπηρετούσα, νεοσύλλεκτος. Εγώ τότε ήμουν 22-23. Νομίζω 4 χρόνια διαφορά έχω από εκείνον.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι γνωστό ότι είναι γεννημένος το 1962 - το γράφει και η wiki.
Nikos Mitrogiannopoulos
Ναι, θέλω να πω μάλλον μετά το 90-91 έγινε η συνάντηση, αν έγινε. Φαίνεται δε θυμάται πως πήγε φαντάρος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όποτε και να έγινε η συνάντηση δεν κολλάνε με τίποτα αυτά που λέει. Είναι τελείως έωλα.
Antreas Ntouskas
Τον είχε καταλάβει ως προφήτης που ήταν
Απλούστατο
Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
Τελικά είναι Χ"παπαρας
λουκια σατορι
Ααα, όλα κι όλα! Αυτό τον τίτλο τον έφερε επαξιως ο Ζάχος Χατζηφωτίου!
Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
ισχυει, επί δεκαετίες
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Για κάτι τέτοια (και τέτοιους), πιό παλιά, υπήρχε η έκφραση: "Δε γαμείς ψηλά καπέλα"......
Παυλος Τασιοπουλος
Η μονη διαδρομη που έκανε ο Χατζηνικολαου τοτε, ηταν 9,84, γραφεία ΟΝΝΕΔ Αμπελοκηποι
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
Ο ΧΑΤΖΙΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΟΥ.....ΤΟΥ 1962,ΑΡΑ ΤΟ '88 ΗΜΑΣΤΑΝ 26......ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΟ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΕΙ.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το '94 να ήτανε πάλι αυτά που λέει είναι ό,τι να 'ναι.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχει πάρει μαθήματα ψυχοβολίας από Τανάγρα κι έχει κάνει συνεντεύξεις και με πεθαμένους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichael Tzanakis
'σαι κακός
Patritsopoulos Nikos
https://www.youtube.com/watch?v=aVhtnX-Oke8
Χάρρυ Κλυνν Τρελλός για δέσιμο Ο χατζηλάστιχος
Ο Παύλος Βακατάτσης είχε κυκλοφορήσει το 1999 ένα δίσκο με το συγκρότημα The Marshall Plan Kids.Έιχα ακούσει κάποια στιγμή το δίσκο και ήταν εξαιρετικός αλλά δεν έχω καταφέρει ούτε να βρώ καν το cd,ούτε καν να το βρω σαν mp3 κάπου
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον έχεις δίκιο για Χατζ. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να κάνεις ποστ για το θέμα.Είναι μάλλον ασήμαντο ζήτημα. Εκτός και αν ήθελες να μαζέψεις σχόλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνω ποστ και για... ασήμαντα ζητήματα, γενικώς. Και κάποια που θεωρούνται σημαντικά για κάποιους (π.χ. ένα ποστ για έναν μουσικό), για άλλους είναι ασήμαντα. Το συγκεκριμένο ποστ πάντως δεν είναι καθόλου ασήμαντο. Φυσικά και δεν μαζεύω σχόλια, αλλά δεν θα εμποδίσω και τον άλλον να εκφράσει εκείνο που θέλει (όταν το κάνει με τον πρέποντα, για μένα, τρόπο).
Διαγραφή