14/9/2022
Ο Στέλιος πέθανε του Σταυρού, πριν από 21 χρόνια. Να το θυμάστε πάντα...
Ο Στέλιος πέθανε του Σταυρού, πριν από 21 χρόνια. Να το θυμάστε πάντα...
14/9/2022
>>Μεγαλοπρεπής, αρχοντική, δυναμική, η Ειρήνη Παπά ήταν η προσωποποίηση του ελληνικού κάλλους στην κινηματογραφική οθόνη και στη θεατρική σκηνή, μία διεθνής πρωταγωνίστρια που εξέπεμπε ελληνικότητα.<<
«Προσωποποίηση του ελληνικού κάλλους», «εξέπεμπε ελληνικότητα»... στάνταρ κλισέ λογυδρίου χουντικής γυμνασιάρχου.
>>Μεγαλοπρεπής, αρχοντική, δυναμική, η Ειρήνη Παπά ήταν η προσωποποίηση του ελληνικού κάλλους στην κινηματογραφική οθόνη και στη θεατρική σκηνή, μία διεθνής πρωταγωνίστρια που εξέπεμπε ελληνικότητα.<<
«Προσωποποίηση του ελληνικού κάλλους», «εξέπεμπε ελληνικότητα»... στάνταρ κλισέ λογυδρίου χουντικής γυμνασιάρχου.
14/9/2022
Άμα το ψάξεις λίγο βρίσκεις ωραίες και άγνωστες φωτογραφίες της Ειρήνης Παπά, για να προβάλλεις – όχι τις ίδιες και τις ίδιες. “The Desperate Ones” (1967) του Alexander Ramati...
Άμα το ψάξεις λίγο βρίσκεις ωραίες και άγνωστες φωτογραφίες της Ειρήνης Παπά, για να προβάλλεις – όχι τις ίδιες και τις ίδιες. “The Desperate Ones” (1967) του Alexander Ramati...
14/9/2022
Παντού θα διαβάσεις για την μη-καθοριστική παρουσία της Ειρήνης Παπά στο 666 των Aphrodite's Child, αλλά πουθενά δεν θα διαβάσεις για τον αληθινά καθοριστικό ρόλο της στο επίσης 2LP "Ελεύθεροι Πολιορκημένοι" του Γιάννη Μαρκόπουλου, σε ποίηση Διονυσίου Σολωμού.
Στην φωτογραφία από αριστερά: Γιάννης Μαρκόπουλος, Ειρήνη Παπά, Νίκος Ξυλούρης, Λάκης Χαλκιάς και Ηλίας Κλωναρίδης.
Παντού θα διαβάσεις για την μη-καθοριστική παρουσία της Ειρήνης Παπά στο 666 των Aphrodite's Child, αλλά πουθενά δεν θα διαβάσεις για τον αληθινά καθοριστικό ρόλο της στο επίσης 2LP "Ελεύθεροι Πολιορκημένοι" του Γιάννη Μαρκόπουλου, σε ποίηση Διονυσίου Σολωμού.
Στην φωτογραφία από αριστερά: Γιάννης Μαρκόπουλος, Ειρήνη Παπά, Νίκος Ξυλούρης, Λάκης Χαλκιάς και Ηλίας Κλωναρίδης.
14/9/2022
Πόσα λάθη υπάρχουν εδώ; Τρία τουλάχιστον...
Πόσα λάθη υπάρχουν εδώ; Τρία τουλάχιστον...
>>Το 1972 εμφανίζεται στο πλευρό τού, αργότερα
βραβευμένου με Όσκαρ Έλληνα συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου. Την πείθει να
δοκιμάσει το ταλέντο της στο τραγούδι. Η Ειρήνη Παπά ηχογραφεί μαζί του το
«666», τελευταίο άλμπουμ του μουσικού συγκροτήματος «Aphrodite's Child», με
αναφορές στην «Αποκάλυψη του Ιωάννη» και στιχουργική συμβολή του σκηνοθέτη
Κώστα Φέρρη.<<
14/9/2022
ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ
Όταν οι αθλητικές νίκες δεν τοποθετούνται στη σωστή τους διάσταση και μετατρέπονται σε «εθνικές επιτυχίες», επί των οποίων σπεκουλάρουν αηδιαστικά οι πολιτικάντηδες με τους αυλοκόλακές τους, προκειμένου να κρύψουν τους διασυρμούς τους, δεν είναι αμαρτία να μετατρέπεσαι σε... δωσίλογο και να είσαι ακόμη και με τον πιο αχώνευτο αντίπαλο.
Δεν πρέπει να σε ενώνει απολύτως τίποτα με την πολιτική αγυρτεία.. Κανόνας.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ
Όταν οι αθλητικές νίκες δεν τοποθετούνται στη σωστή τους διάσταση και μετατρέπονται σε «εθνικές επιτυχίες», επί των οποίων σπεκουλάρουν αηδιαστικά οι πολιτικάντηδες με τους αυλοκόλακές τους, προκειμένου να κρύψουν τους διασυρμούς τους, δεν είναι αμαρτία να μετατρέπεσαι σε... δωσίλογο και να είσαι ακόμη και με τον πιο αχώνευτο αντίπαλο.
Δεν πρέπει να σε ενώνει απολύτως τίποτα με την πολιτική αγυρτεία.. Κανόνας.
14/9/2022
Τους έχω ικανούς τους Γερμανούς. στον επόμενο λογαριασμό, να μας χρεώσουνε και τα στεφάνια, που τους καταστρέψαμε στο ευρωμπάσκετ. Τέτοιο σφυροκόπημα μόνο στις χαλυβουργίες του Ρουρ...
Τους έχω ικανούς τους Γερμανούς. στον επόμενο λογαριασμό, να μας χρεώσουνε και τα στεφάνια, που τους καταστρέψαμε στο ευρωμπάσκετ. Τέτοιο σφυροκόπημα μόνο στις χαλυβουργίες του Ρουρ...
13/9/2022
Για το χίπικο άρθρο «Μπέρκλεϋ: Η Μέκκα της αμφισβητήσεως» και για τους νορβηγούς progsters Titanic το είχα αγοράσει κάποτε αυτό, αλλά τώρα παίζει για άλλο λόγο... Κώστας Καζάκος RIP…
Για το χίπικο άρθρο «Μπέρκλεϋ: Η Μέκκα της αμφισβητήσεως» και για τους νορβηγούς progsters Titanic το είχα αγοράσει κάποτε αυτό, αλλά τώρα παίζει για άλλο λόγο... Κώστας Καζάκος RIP…
13/9/2022
ΖΗΤΩ Ο ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ UNDERGROUND!!
Σκανάρω ένα τμήμα της ελληνο-ψυχεδελικής τεχνοτροπίας διαφήμισης της νεανικής εκπομπής «Γεύσι από Νειάτα», που παρουσίαζαν δύο παιδιά, ο Αλέξης και η Χριστίνα, στην χουντική τιβί, στο κανάλι 5 των Ενόπλων (λίγο πιο μετά ΥΕΝΕΔ), το 1970, κάθε Τετάρτη, στις 6 το απόγευμα.
Τα παιδιά έβαζαν και μουσικές, μιλούσαν για την μόδα unisex, το θέατρο του Αραμπάλ, συνέκριναν τους Beatles με τον Μότσαρτ, μιλούσαν για το underground, δηλαδή τον underground κινηματογράφο (η λέξη ήταν συνυφασμένη, τότε, με τον κινηματογράφο) και άλλα διάφορα.
Η χούντα δεν είχε πρόβλημα να προπαγανδίζει, ακόμη και από την τηλεόραση, το underground ή τον Γκοντάρ και οτιδήποτε άλλο ερχόταν από την Δύση. Και το ροκ φυσικά.
Είναι γνωστά αυτά, αλλά ελάχιστοι τα γνωρίζουν όπως και όσο πρέπει, έχοντας τον τρόπο να τα διαχειριστούν σήμερα.
ΖΗΤΩ Ο ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ UNDERGROUND!!
Σκανάρω ένα τμήμα της ελληνο-ψυχεδελικής τεχνοτροπίας διαφήμισης της νεανικής εκπομπής «Γεύσι από Νειάτα», που παρουσίαζαν δύο παιδιά, ο Αλέξης και η Χριστίνα, στην χουντική τιβί, στο κανάλι 5 των Ενόπλων (λίγο πιο μετά ΥΕΝΕΔ), το 1970, κάθε Τετάρτη, στις 6 το απόγευμα.
Τα παιδιά έβαζαν και μουσικές, μιλούσαν για την μόδα unisex, το θέατρο του Αραμπάλ, συνέκριναν τους Beatles με τον Μότσαρτ, μιλούσαν για το underground, δηλαδή τον underground κινηματογράφο (η λέξη ήταν συνυφασμένη, τότε, με τον κινηματογράφο) και άλλα διάφορα.
Η χούντα δεν είχε πρόβλημα να προπαγανδίζει, ακόμη και από την τηλεόραση, το underground ή τον Γκοντάρ και οτιδήποτε άλλο ερχόταν από την Δύση. Και το ροκ φυσικά.
Είναι γνωστά αυτά, αλλά ελάχιστοι τα γνωρίζουν όπως και όσο πρέπει, έχοντας τον τρόπο να τα διαχειριστούν σήμερα.
13/9/2022
Πριν από τρεις μήνες τον βρίζανε, τώρα "ο γίγαντας του γαλλικού νέου κύματος"...
«Η παρέμβαση του Ζελένσκι στο φεστιβάλ των Καννών είναι προφανής, αν την εξετάσουμε από την άποψη αυτού που ονομάζεται “σκηνοθεσία”: ένας κακός ηθοποιός, ένας επαγγελματίας κωμικός υπό το βλέμμα άλλων επαγγελματιών οικείων επαγγελμάτων. Νομίζω ότι έχω πει κάτι ανάλογο πριν από πολύ καιρό. Χρειάστηκε έτσι η σκηνοθεσία του νιοστού παγκόσμιου πολέμου και η απειλή μιας ακόμη καταστροφής για να μάθει ο κόσμος ότι οι Κάννες είναι ένα εργαλείο προπαγάνδας, όπως όλα τα άλλα. Προπαγανδίζουν τη δυτική αισθητική…
Η συνειδητοποίηση αυτή δεν είναι κάτι σπουδαίο κι όμως ήδη είναι. Η αλήθεια των εικόνων έρχεται αργά. Τώρα, φανταστείτε ότι ο ίδιος ο πόλεμος είναι αυτή η αισθητική που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια ενός παγκόσμιου φεστιβάλ, του οποίου οι ενδιαφερόμενοι είναι τα κράτη που βρίσκονται σε σύγκρουση ή μάλλον “συμφέροντα”, που μεταδίδουν αναπαραστάσεις των οποίων είμαστε όλοι θεατές… εσείς και εγώ. Ακούω συχνά τον όρο “σύγκρουση συμφερόντων”, ο οποίος είναι ταυτολογία. Υπάρχει σύγκρουση, μικρή ή μεγάλη, μόνο αν υπάρχει συμφέρον.
Πέραν της μαζικοποίησης των δολοφονιών, δεν έχουν αλλάξει πολλά: Βρούτος, Νέρωνας, Μπάιντεν ή Πούτιν, Κωνσταντινούπολη, Ιράκ ή Ουκρανία…».
ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
Πριν από τρεις μήνες τον βρίζανε, τώρα "ο γίγαντας του γαλλικού νέου κύματος"...
«Η παρέμβαση του Ζελένσκι στο φεστιβάλ των Καννών είναι προφανής, αν την εξετάσουμε από την άποψη αυτού που ονομάζεται “σκηνοθεσία”: ένας κακός ηθοποιός, ένας επαγγελματίας κωμικός υπό το βλέμμα άλλων επαγγελματιών οικείων επαγγελμάτων. Νομίζω ότι έχω πει κάτι ανάλογο πριν από πολύ καιρό. Χρειάστηκε έτσι η σκηνοθεσία του νιοστού παγκόσμιου πολέμου και η απειλή μιας ακόμη καταστροφής για να μάθει ο κόσμος ότι οι Κάννες είναι ένα εργαλείο προπαγάνδας, όπως όλα τα άλλα. Προπαγανδίζουν τη δυτική αισθητική…
Η συνειδητοποίηση αυτή δεν είναι κάτι σπουδαίο κι όμως ήδη είναι. Η αλήθεια των εικόνων έρχεται αργά. Τώρα, φανταστείτε ότι ο ίδιος ο πόλεμος είναι αυτή η αισθητική που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια ενός παγκόσμιου φεστιβάλ, του οποίου οι ενδιαφερόμενοι είναι τα κράτη που βρίσκονται σε σύγκρουση ή μάλλον “συμφέροντα”, που μεταδίδουν αναπαραστάσεις των οποίων είμαστε όλοι θεατές… εσείς και εγώ. Ακούω συχνά τον όρο “σύγκρουση συμφερόντων”, ο οποίος είναι ταυτολογία. Υπάρχει σύγκρουση, μικρή ή μεγάλη, μόνο αν υπάρχει συμφέρον.
Πέραν της μαζικοποίησης των δολοφονιών, δεν έχουν αλλάξει πολλά: Βρούτος, Νέρωνας, Μπάιντεν ή Πούτιν, Κωνσταντινούπολη, Ιράκ ή Ουκρανία…».
ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
13/9/2022
Δεν μπορώ να τον καταλάβω τον κόσμο. Kι ούτε θα τον καταλάβω ποτέ, αφού δεν τον έχω καταλάβει μέχρι τώρα...
Όταν έκανα το κείμενο για την ταινία «Αναζήτησις...» του Ερρίκου Ανδρέου δεν περίμενα ότι ο κόσμος θα το γούσταρε τόσο πολύ. Ότι θα έκανε μερικές χιλιάδες shares κ.λπ.
Αλλά ακριβώς επειδή είχε μοιραστεί τόσο πολύ περίμενα να υπάρξουν και κάποιες αντιδράσεις.
Και τούτο, επειδή είχα γράψει πως ο Ανδρέου έκανε κριτική στην μεγαλοαστική τάξη, επεξηγώντας το γιατί και επειδή ο Αντωνόπουλος (κυρίως αυτός), μα και η Έλενα Ναθαναήλ (ως ένα σημείο και αυτή) ενσάρκωναν αρνητικούς ρόλους.
Περίμενα να βγούνε κάποιοι και να πούνε... ρε Τρούσα, τι είναι αυτά που γράφεις, για... ολιγάρχες, για... Παττακούς και τα ρέστα. Τι το πολιτικοποιείς; Σαν πολύ μακριά δεν το πας;
Τίποτα... κιχ... ουδένα τέτοιο σχόλιο. Λες και κανείς δεν διάβασε το κείμενο. Γιατί, να πιστέψω ότι το διάβασαν όλοι και συμφώνησαν μαζί μου, μού μοιάζει απίθανο.
Ο κόσμος έβαζε λάικ και «μοίραζε» κατά ριπάς, επειδή είχε κάτι καρφωμένο στο μυαλό του, σε σχέση με την «Αναζήτησις...», όχι γιατί του άρεσαν αυτά που έγραφα, τα οποία αμφιβάλλω αν διάβασε – αν κρίνω από τα σχόλια τού τύπου ... «αχ, τι ωραία η Έλενα!», «τι γόης ο Αντωνόπουλος!», «τι ατμόσφαιρα!», η «Μύκονος!» και τέτοια.
Αναρωτιέμαι, ορισμένες φορές, για ποιους και κυρίως για πόσους γράφουμε...
Φυσικά, αν έγραφα κάτι, για το οποίο έχει γνώμη (δεν λέω γνώση) όλος ο κόσμος,, ένα προβοκατόρικο κείμενο περί μπάσκετ φερ’ ειπείν, θα γινότανε «σφαγή» και τα σχόλια θα ήτανε χιλιάδες...
Δεν μπορώ να τον καταλάβω τον κόσμο. Kι ούτε θα τον καταλάβω ποτέ, αφού δεν τον έχω καταλάβει μέχρι τώρα...
Όταν έκανα το κείμενο για την ταινία «Αναζήτησις...» του Ερρίκου Ανδρέου δεν περίμενα ότι ο κόσμος θα το γούσταρε τόσο πολύ. Ότι θα έκανε μερικές χιλιάδες shares κ.λπ.
Αλλά ακριβώς επειδή είχε μοιραστεί τόσο πολύ περίμενα να υπάρξουν και κάποιες αντιδράσεις.
Και τούτο, επειδή είχα γράψει πως ο Ανδρέου έκανε κριτική στην μεγαλοαστική τάξη, επεξηγώντας το γιατί και επειδή ο Αντωνόπουλος (κυρίως αυτός), μα και η Έλενα Ναθαναήλ (ως ένα σημείο και αυτή) ενσάρκωναν αρνητικούς ρόλους.
Περίμενα να βγούνε κάποιοι και να πούνε... ρε Τρούσα, τι είναι αυτά που γράφεις, για... ολιγάρχες, για... Παττακούς και τα ρέστα. Τι το πολιτικοποιείς; Σαν πολύ μακριά δεν το πας;
Τίποτα... κιχ... ουδένα τέτοιο σχόλιο. Λες και κανείς δεν διάβασε το κείμενο. Γιατί, να πιστέψω ότι το διάβασαν όλοι και συμφώνησαν μαζί μου, μού μοιάζει απίθανο.
Ο κόσμος έβαζε λάικ και «μοίραζε» κατά ριπάς, επειδή είχε κάτι καρφωμένο στο μυαλό του, σε σχέση με την «Αναζήτησις...», όχι γιατί του άρεσαν αυτά που έγραφα, τα οποία αμφιβάλλω αν διάβασε – αν κρίνω από τα σχόλια τού τύπου ... «αχ, τι ωραία η Έλενα!», «τι γόης ο Αντωνόπουλος!», «τι ατμόσφαιρα!», η «Μύκονος!» και τέτοια.
Αναρωτιέμαι, ορισμένες φορές, για ποιους και κυρίως για πόσους γράφουμε...
Φυσικά, αν έγραφα κάτι, για το οποίο έχει γνώμη (δεν λέω γνώση) όλος ο κόσμος,, ένα προβοκατόρικο κείμενο περί μπάσκετ φερ’ ειπείν, θα γινότανε «σφαγή» και τα σχόλια θα ήτανε χιλιάδες...
12/9/2022
ΔΕΘ, χωρίς Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού είναι αυγολέμονο, χωρίς αυγά και λεμόνι.
Φέτος συμπληρώνονται 60 χρόνια από το πρώτο «Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης», όπως το λέγαμε –κιχ από παντού– κι εγώ ρίχνω την ιδέα κάθε χρόνο, από του χρόνου, αφού κάποιοι επαΐοντες δεν το σκέφτηκαν να το κάνουν από φέτος, όπως θα ήταν το σωστό, να επαναλειτουργήσει το Φεστιβάλ με τα ίδια ακριβώς τραγούδια κάθε χρονιάς (τα παλιά θέλουμε, δεν θέλουμε καινούρια), με νέες ενορχηστρώσεις προφανώς, με ζωντανή ορχήστρα και όχι playback, με νέους ερμηνευτές και με νέες ψηφοφορίες, μήπως γινόταν να αποκατασταθούν, έστω και κατόπιν εορτής, οι ουκ ολίγες αδικίες.
Εφέτος έπρεπε να ακουστούν σε μια λαμπρή γιορτή στο Αλεξάνδρειο όλα τα τραγούδια του 1962. Του χρόνου του ’63, του παραχρόνου του ’64 και ούτω καθ’ εξής.
Και κάπως έτσι θ’ ακούγαμε κι εμείς, με σωστή σύγχρονη φεστιβαλική ορχήστρα, τον Άνεμο, το 2031...
Λεφτά για το Φεστιβάλ και όχι για το ΝΑΤΟ...
https://www.youtube.com/watch?v=60nsWIZ80CI
ΔΕΘ, χωρίς Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού είναι αυγολέμονο, χωρίς αυγά και λεμόνι.
Φέτος συμπληρώνονται 60 χρόνια από το πρώτο «Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης», όπως το λέγαμε –κιχ από παντού– κι εγώ ρίχνω την ιδέα κάθε χρόνο, από του χρόνου, αφού κάποιοι επαΐοντες δεν το σκέφτηκαν να το κάνουν από φέτος, όπως θα ήταν το σωστό, να επαναλειτουργήσει το Φεστιβάλ με τα ίδια ακριβώς τραγούδια κάθε χρονιάς (τα παλιά θέλουμε, δεν θέλουμε καινούρια), με νέες ενορχηστρώσεις προφανώς, με ζωντανή ορχήστρα και όχι playback, με νέους ερμηνευτές και με νέες ψηφοφορίες, μήπως γινόταν να αποκατασταθούν, έστω και κατόπιν εορτής, οι ουκ ολίγες αδικίες.
Εφέτος έπρεπε να ακουστούν σε μια λαμπρή γιορτή στο Αλεξάνδρειο όλα τα τραγούδια του 1962. Του χρόνου του ’63, του παραχρόνου του ’64 και ούτω καθ’ εξής.
Και κάπως έτσι θ’ ακούγαμε κι εμείς, με σωστή σύγχρονη φεστιβαλική ορχήστρα, τον Άνεμο, το 2031...
Λεφτά για το Φεστιβάλ και όχι για το ΝΑΤΟ...
https://www.youtube.com/watch?v=60nsWIZ80CI
12/9/2022
Οι... κρυφοβασιλικοί είναι εν τω μεταξύ και έξαλλοι φαν του ράλλυ ακρόπολις, το οποίο μας το περνάνε για πολιτιστικό γεγονός και μάλιστα υψίστης σημασίας. Πρόκειται για αγράμματους, που συγχέουν τον πολιτισμό με τον τουρισμό (κάποτε, επί ΓΑΠ, είχαμε και Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, αλλά ο Σαμαράς, να’ ναι καλά ο άνθρωπας, το κατήργησε!) και που νομίζουν ότι τα καρμπιρατέρ και οι τσιμούχες, μπορεί και να είναι κάτι σαν το αέτωμα του Παρθενώνα ή σαν τους ναύτες του Τσαρούχη...
Οι... κρυφοβασιλικοί είναι εν τω μεταξύ και έξαλλοι φαν του ράλλυ ακρόπολις, το οποίο μας το περνάνε για πολιτιστικό γεγονός και μάλιστα υψίστης σημασίας. Πρόκειται για αγράμματους, που συγχέουν τον πολιτισμό με τον τουρισμό (κάποτε, επί ΓΑΠ, είχαμε και Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, αλλά ο Σαμαράς, να’ ναι καλά ο άνθρωπας, το κατήργησε!) και που νομίζουν ότι τα καρμπιρατέρ και οι τσιμούχες, μπορεί και να είναι κάτι σαν το αέτωμα του Παρθενώνα ή σαν τους ναύτες του Τσαρούχη...
12/9/2022
Πάντως εγώ βλέποντας χθες στο μπάσκετ να σπάνε οι σύγχρονοι «σουτέρ» τα καλάθια, μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να βρω κανα λούνα παρκ με κρίκους και μπουκάλια, να πάω να ρίξω μερικούς...
Πιο εύκολα ρίχνεις κρίκο από τα 6,75 στο λαιμό του μπουκαλιού, παρά βλέπεις εύστοχο σουτ για τρίποντο...
Πάντως εγώ βλέποντας χθες στο μπάσκετ να σπάνε οι σύγχρονοι «σουτέρ» τα καλάθια, μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να βρω κανα λούνα παρκ με κρίκους και μπουκάλια, να πάω να ρίξω μερικούς...
Πιο εύκολα ρίχνεις κρίκο από τα 6,75 στο λαιμό του μπουκαλιού, παρά βλέπεις εύστοχο σουτ για τρίποντο...
12/9/2022
Δεύτερο αθλητικό ποστ στη σειρά...
Δεν υπάρχει πιο γελοίο και πιο κακόγουστο άθλημα από το αμερικάνικο ποδόσφαιρο.
Το διαπίστωσα εκ νέου ξαναβλέποντας, εσχάτως, το απαράδεκτο τελευταίο ημίωρο του M*A*S*H.
[μάγκες εδώ πέρα που έρχεστε να με διαβάζετε να ξέρετε ότι θα λέω ανάποδα πράγματα, είτε μιλάω για το μπάσκετ είτε μιλάω για ταινίες κ.λπ., πολλές φορές δε και από σκέτη αντίδραση στην ομοιομορφία που με κατακλύζει]
Δεύτερο αθλητικό ποστ στη σειρά...
Δεν υπάρχει πιο γελοίο και πιο κακόγουστο άθλημα από το αμερικάνικο ποδόσφαιρο.
Το διαπίστωσα εκ νέου ξαναβλέποντας, εσχάτως, το απαράδεκτο τελευταίο ημίωρο του M*A*S*H.
[μάγκες εδώ πέρα που έρχεστε να με διαβάζετε να ξέρετε ότι θα λέω ανάποδα πράγματα, είτε μιλάω για το μπάσκετ είτε μιλάω για ταινίες κ.λπ., πολλές φορές δε και από σκέτη αντίδραση στην ομοιομορφία που με κατακλύζει]
12/9/2022
Το μπάσκετ έχει γίνει τελείως της πλάκας. Τρέχουν όλοι σαν αφιονισμένοι, ξαφνικά σταματάνε, βγάζουν την μπάλα «έξω» και σπάνε τα στεφάνια με τα τρίποντα...
Παλιά, στα σέβεντις ας πούμε, όταν δεν υπήρχαν τα 6,25 / 6,75, υπήρχαν ελάχιστοι σουτέρ, που τολμούσαν να ρίξουν σουτ από τόσο μακριά.
Ήταν ο Μπαρλάς βασικά, που θα μπορούσε να σουτάρει ακόμη και λίγο κάτω από το κέντρο, αλλά και ο Κόντος, ο Γιατζόγλου, κάπως λιγότερο ο Κορωναίος, και τέλος πάντων δεν ήταν περισσότερα από δέκα τα άτομα σε όλο το πρωτάθλημα. Ο «σουτέρ» δηλαδή ήταν κάτι εξαιρετικό και σπάνιο, και φυσικά με μεγάλα ποσοστά ευστοχίας, όχι 2 στα 20 τρίποντα και κάτι τέτοια θλιβερά...
Τώρα υπάρχουν σουτέρ της πλάκας βασικά, που χαλαλίζουν αβέρτα προσπάθειες, κάνοντας το μπάσκετ εντελώς προβλέψιμο και βαρετό.
Πρέπει να καταργηθεί η γραμμή του τριπόντου και να πέσει ο ρυθμός, να πάνε οι επιθέσεις στα 30 ή και στα 35 δευτερόλεπτα, ώστε να υπάρχει χρόνος να «γυρίσει» η μπάλα, προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η «σωστή» επίθεση.
Καθώς είναι όλοι γομάρια και αθληταράδες, με εντελώς «κλειστές» άμυνες, άιντε τώρα να πας να σουτάρεις από μέση απόσταση ή να παίξεις στην ρακέτα... Θες χρόνο για να βρεις την «τρύπα», ώστε να περάσεις την μπάλα στον ξεμαρκάριστο. Και τον χρόνο στον κλέβουν οι κανονισμοί.
[σχόλια του τύπου έχεις μείνεις πίσω, δεν ξέρεις από μπάσκετ, έτσι είναι εδώ και χρόνια τα πράγματα, και άλλες τέτοιες βλακείες, θα τρώνε σουτ...]
Το μπάσκετ έχει γίνει τελείως της πλάκας. Τρέχουν όλοι σαν αφιονισμένοι, ξαφνικά σταματάνε, βγάζουν την μπάλα «έξω» και σπάνε τα στεφάνια με τα τρίποντα...
Παλιά, στα σέβεντις ας πούμε, όταν δεν υπήρχαν τα 6,25 / 6,75, υπήρχαν ελάχιστοι σουτέρ, που τολμούσαν να ρίξουν σουτ από τόσο μακριά.
Ήταν ο Μπαρλάς βασικά, που θα μπορούσε να σουτάρει ακόμη και λίγο κάτω από το κέντρο, αλλά και ο Κόντος, ο Γιατζόγλου, κάπως λιγότερο ο Κορωναίος, και τέλος πάντων δεν ήταν περισσότερα από δέκα τα άτομα σε όλο το πρωτάθλημα. Ο «σουτέρ» δηλαδή ήταν κάτι εξαιρετικό και σπάνιο, και φυσικά με μεγάλα ποσοστά ευστοχίας, όχι 2 στα 20 τρίποντα και κάτι τέτοια θλιβερά...
Τώρα υπάρχουν σουτέρ της πλάκας βασικά, που χαλαλίζουν αβέρτα προσπάθειες, κάνοντας το μπάσκετ εντελώς προβλέψιμο και βαρετό.
Πρέπει να καταργηθεί η γραμμή του τριπόντου και να πέσει ο ρυθμός, να πάνε οι επιθέσεις στα 30 ή και στα 35 δευτερόλεπτα, ώστε να υπάρχει χρόνος να «γυρίσει» η μπάλα, προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η «σωστή» επίθεση.
Καθώς είναι όλοι γομάρια και αθληταράδες, με εντελώς «κλειστές» άμυνες, άιντε τώρα να πας να σουτάρεις από μέση απόσταση ή να παίξεις στην ρακέτα... Θες χρόνο για να βρεις την «τρύπα», ώστε να περάσεις την μπάλα στον ξεμαρκάριστο. Και τον χρόνο στον κλέβουν οι κανονισμοί.
[σχόλια του τύπου έχεις μείνεις πίσω, δεν ξέρεις από μπάσκετ, έτσι είναι εδώ και χρόνια τα πράγματα, και άλλες τέτοιες βλακείες, θα τρώνε σουτ...]
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το μπάσκετ έχει γίνει τελείως της πλάκας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντελής Λαλεδάκης
Καθολου προβλεψιμο δεν ειναι, αν ο επιτιθεμενος εχει καλο σουτ απο αποσταση εχει και τις 3 επιλογες, να μπει μεσα στην ρακετα, να σουταρει και να δωσει πασα και ο αμυντικος δεν ειναι ευκολο να προβλεψει το τι θα συμβει. αντιθετα τα παλια χρονια ηταν τερμα βαρετο και προβλεψιμο το μπασκετ γιατι ο αλλος ειχε μονο μια επιλογη να μπει μεσα οποτε ηξερες πως να το αντιμετωπισεις 100%. Ακριβως επειδη ηξερες πως να το αντιμετωπισεις ειχαμε βαρετα σκορ οπως 70-65 λες και επαιζαν εφηβικες ομαδες
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παλιά είχε 33 επιλογές, στα σέβεντις και στα έιτις, όχι τρεις.
Παντελής Λαλεδάκης
καλα δεν ισχυει για κανενα λογο αυτο. Χωρια που οι παιχτες ηταν στα 25 τους οσο αθλητικος ειναι ο πατερας μου τωρα στα 60. Τσιγαρακι,κοιλουμπα, μπουζουκια κ αγιος ο θεος. Μπασκετικα ζουμε τις καλυτερες εποχες και εν πασει περιπτωσει οταν εισαο επαγγελματιας μπασκετμπολιστας η δουλεια σου ειναι να βαζεις την μπαλα στο καλαθι, απαραδεκτο το να μην αφιερωνεις χρονο στο να φτιαξεις σουτ, ευτυχως πλεον τετοιοι παιχτες θα τρωνε παγκο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ισχύουν με τίποτα αυτά που λες. Άμα δεν έχεις δει μπάσκετ, στο γήπεδο, στα σέβεντις και νωρίς στα έιτις να μην λες.
Παντελής Λαλεδάκης
Μα πως δεν ισχυει, ειναι ξεκαθαρα θεμα λογικης. Οταν δεν υπηρχε καλο σουτ οπως σωστα λεει και στο ποστ τοτε ο επιτιθεμενος εχει 2 και μονο επιλογες. Να δωσεις πασα σε περιφερειακο αχρειαστο ειναι αφου ειναι ακινδυνος. Η θα μπεις μεσα ή θα δωσεις σε καποιον ψηλο. Τοτε επιτρεποταν να αφηνεις τους αμυνομενους ψηλους οση ωρα θες μεσα στη ρακετα. Αρα υπηρχε ενα μπουγιο εκει μεσα που σε εμποδιζε να κανεις πολλα πραγματα. Οι λιγες επιλογες του επιτιθεμενου ειναι που κανουν και την επιθεση προβλεψιμη. Δεν ειναι τυχαιο που οταν ερχοντουσαν οι αμερικανοι κανανε πλακα και κερδιζανε με 60 ποντους διαφορα τις καλυτερες ευρωπαικες ομαδες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δε καταλαβαίνω τι λες. Παλιά υπήρχε πολύ καλό μακρινό σουτ. Απλά το σουτ από μακριά δεν ήταν πανάκεια, όπως είναι σήμερα.
Maria Kalogeraki
Εμένα πάντως αυτό το eurobasket με ενθουσιάζει, τρελές συνεργασίες από τους παίχτες που δεν είναι από το nba γρήγορο παιχνίδι και ανατροπές
Παντελής Λαλεδάκης
πως υπηρχε παντα καλο σουτ ? με τι κριτηρια το κρινουμε αυτο ? αφου οι καλυτεροι περιφερειακοι παιχτες μεχρι το 2000 σουταραν με το ζορι 2 τριποντα σε ολο τον αγωνα και τωρα ενας μετριος παιρνει 4 προσπαθειες το λιγοτερο, οι καλυτεροι περιφερειακοι στις μερες μας σουταρουν 9-10 φορες. Επισης παλια κανεις δεν μαρκαρε απο κοντινη αποσταση στην γραμμη του τριποντου κ πισω, ουσιαστικα ακαλυπτος ηταν ο παιχτης στην πλειοψηφια των περιπτωσεων. Τελος παντων, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Η κριτικη ειναι επι του στατους ουσιαστικα οχι για το γουστο. Ας πουμε εκει που λεει {«γυρίσει» η μπάλα, προκειμένου να οργανωθεί καλύτερα η «σωστή» επίθεση} ==> δεν εχει καν λογικη αυτο, αυτο που κρινει μια επιθεση αν ειναι σωστη ή οχι ειναι το αν μπαινει καλαθι, αφου μπαινει καλαθι τι μας νοιαζει αν γινει με μια πασα ή με 100. Εξαλλου οσο περισσοτερο αργει να σουταρει μια ομαδα τοσο πιο πιθανο ειναι να οργανωθει καλυτερα η αμυνα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ισχύουν αυτά που λες. Είναι τελείως ανάποδα. Βαριέμαι να γράφω άλλο.
Παντελής Λαλεδάκης
Καλα μια χαρα ισχυουν και το δειχνει και η ιδια η πραγματικοτητα. Δεν γινεται ολες οι επαγγελματικες ομαδες με τους καλυτερους προπονητες που εχουν φαει τη ζωη τους στο αθλημα να πηγαινουν προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση και ολοι να μην ξερουν τι κανουν και να ξερετε εσεις καλυτερα. Αλλα οντως το υπεραναλυσαμε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΕγώ λέω τη γνώμη μου. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι "καλύτεροι προπονητές", υπό την έννοια πως δεν διαμορφώνω την γνώμη μου από αυτούς.
Kwstas Agas
Κι εν τω μεταξύ Φώντα, προσφέρεις άλλο ένα "στοιχείο" που είναι... προδοτικό για τα χρονακια μας: θυμόμαστε το μπάσκετ χωρίς τη γραμμή των 6:25, δλδ από την εποχή που όλα τα εύστοχα σουτ, ακόμη και από το κέντρο του γηπέδου, μετρούσαν για δύο πόντους!!! Ω ναι....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ δεν κρύβω χρόνια ρε φίλε. Δεν το έχεις καταλάβει ακόμη;
Kwstas Agas
κι εγώ ομοίως ...
και επιπροσθέτως προλάβαμε: επίθεση 30 δευτερολέπτων, αγώνας μπάσκετ σε δύο ημίχρονα των 20 λεπτών έκαστο, στο πρωτάθλημα να παίζουν μόνο Έλληνες και μόνο στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις να έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν δύο Αμερικανούς, να μην υπάρχει Α1 και Α2 αλλά πρώτη και δεύτερη εθνική κι άλλα πολλά... Κι εσύ σίγουρα την ομάδα του Απόλλωνα Πατρών στις δόξες της....
Christos Sideris
Και στα σφαγεία που έτρωγε μόνιμα από διαιτητές με Άρη Θεσσαλονίκης ( και με κάποιες άλλες μεγάλες λιγότερο ). Αλλά παρακαλούσες να παίξουν τον Απόλλωνα έστω και 40-60 ( το 50-50 δεν ήτανε στην Ατζέντα )...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, εγώ λέω τώρα πως η κατάργηση του τριπόντου θα το κάνει πιο απρόβλεπτο το μπάσκετ και με μεγαλύτερη ποικιλία.
Kwstas Agas
για να μην πούμε για τα σφαγεία που έτρωγε η καημένη η εθνική Ελλάδας όταν έπαιζε στα Ευρωμπάσκετ... Οι πρώτοι αγώνες της Εθνικής μας που θυμάμαι ήταν στο Ευρωμπάσκετ του 1983 όταν κι άρχισα να ασχολούμαι (καλοκαιράκι στο εξοχικό στο Πόρτο Ράφτη ό τι καλύτερο ο συνδυασμός διακοπών με αγώνες μπάσκετ)! Αυτό το Γιουγκοσλαβία - Ελλάδα που χάσαμε με έναν πόντο ήταν σκανδαλώδες, ούτε τα προσχήματα δεν κράτησαν οι διαιτητές!! Έτσι μας στέρησαν από τη χαρά να πανηγυρίσουμε μια τεράστια νίκη....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στο παιχνίδι του Απόλλωνα με τον Άρη με το εμπρόθεσμο σουτ του Λιανού από το κέντρο, που δεν μέτρησε (γιατί θα έχανε ο Άρης για πρώτη φορά μετά από 2-3-4 χρόνια δεν θυμάμαι τώρα πόσα) ήμουνα εκεί.
Kwstas Agas
κι εμείς που το είδαμε σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση σε περιγραφή - ποιου άλλου?? - του αείμνηστου Φίλιππα Συρίγου δεν πρόκειται να το ξεχάσουμε....
Christos Sideris
Ακριβώς αυτό. Ήμουνα μικρό παιδί και μου έχει μείνει ακόμα με το πόσο κραυγαλέο ήτανε. Αργότερα άρχισα να προσέχω και τα " μικρότερα " χειρουργικά σφυρίγματα.
Γιώργος Αδαμόπουλος
ΔιαγραφήΤο μπάσκετ είναι άθλημα αριθμών. Με 24 δευτερόλεπτα έχεις 100 επιθέσεις. Αν π.χ. ήταν όλες εύστοχες, θα τελείωνες με σκορ 100-100. Αυτό είναι το baseline που ρυθμίζει όλες τις στρατηγικές σε ένα αγώνα. Για αυτό και σπάνια βλέπεις σκορ πάνω από 108.
Αν πας στα 30 δευτερόλεπτα έχεις 40 επιθέσεις ανά ομάδα και θα πας στο 80-80 ως σκορ αναφοράς. Άρα θα φτάνεις με δυσκολία στο 100 και αυτό δυστυχώς ρίχνει το ενδιαφέρον.
Οι παίκτες πλέον έχουν καλύτερη φυσική κατάσταση και δεν μπορείς να στηρίζεσαι σε αιφνιδιασμούς που θα βγάζει η αμιγώς επαγγελματική ομάδα (π.χ. Άρης στα 80ς) κόντρα σε ημιεπαγγελματίες που κάνουν προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα και τρώγανε 100άρες για πλάκα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλα αυτά που περιγράφεις, που τα ξέρω, είναι αρνητικά για μένα.
Zafeiris Petropoulos
Θεωρώ όμως πως τέτοιοι αφορισμοί δε βοηθάνε και πολύ, είναι το άκρως αντίθετο του “μην γράψετε πως έμεινα.. πίσω". Εγώ ξέρω πως απόλαυσα ύστερα από πολλά χρόνια, ίσως και πρώτη μου φορά, 8 ναι ΟΚΤΩ, αγώνες το ΣουΚου κι έχω χορτάσει. Τώρα αν είναι της πλάκας ας το κρίνουν οι προπονητές
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο καθένας απολαμβάνει ό,τι θέλει. Εμένα το χθεσινό παιχνίδι μου φάνηκε τελείως αστείο και βαρετό.
Zafeiris Petropoulos
εγώ μιλάω για το σύνολο της Β φάσης όμως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οκ, εγώ με το ζόρι είδα χθες αρκετό από Εθνική, όχι όλο. Της πλάκας παιγνίδι.
Zafeiris Petropoulos
προτρέπω για ανάγνωση όσων αναρτήσεων σχετίζονται με το Ευρωμπάσκετ: https://www.facebook.com/picknpopa ίσως να δεις με άλλο μάτι τα επόμενα... Ίσως. Μου αρέσει πολύ κι ο τρόπος γραψίματός τους. Φιλικά
Pick 'n' Popa
Hermis Kefalas
Ακόμα και τα γομαρια πλέον έχουν καλύτερο σουτ απ' αυτούς. Επίσης έχουν μεγαλύτερες αντοχές και καλύτερη τεχνική. Αν καταργήσεις το τρίποντο πάλι απ' έξω θα σουτάρουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν καταργηθεί το τρίποντο οι άμυνες θα παραταχθούν αλλιώς, θα απλώσουν σε... ανεξερεύνητες περιοχές, θα γίνει πιο συναρπαστικό.
Hermis Kefalas
Αυτό που λες γίνεται αν επιτρέψουν να πέφτει πιο πολύ ξύλο και να σφυρίζουν λιγοτερο
Η θεωρία καταρρέει οι σουτέρ είναι οι ωραίοι
Jonathan Tassis
Για μένα η λύση είναι μία κ ισχύει (ειδικά εκεί) και στο ποδόσφαιρο...
Να μεγαλώσουν τα γήπεδα...δεν τους φτάνει πλέον ο χώρος...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και αυτό. Το έχω γράψει εδώ για το ποδόσφαιρο.
Dimitris Trox
Πάντως είναι πολύ κουραστικό να αμηνεσε
Nikos Stathas
Οι σουτέρ δεν είναι καθόλου της πλάκας,οι παίχτες ειδικά αυτού του επιπέδου είναι εξαιρετικοί γνωστές των βασικών του άθληματος και του σουτ.
Το θέμα είναι πως με την συνεχή κίνηση και τα πολλαπλά τσεκαρίσματα μέχρι να υποδεχτούν την μπάλα σε θέση για σουτ είναι ήδη καταπονημένοι και τα σουτ γίνονται κάτω από τεράστιες συνθήκες πίεσης οι οποίες σαφώς επηρεάσουν την ευστοχία.
Με κάθε σεβασμό σε εσας και την γνώμη σας,διαφωνώ τελείως με την ανάρτηση σας.
Σκορ και θέαμα καθως και την αλληλεπίδραση παίχτη-προπονητή που βλέπουμε στο συγκεκριμένο Ευρωμπάσκετ είναι κάτι πραγματικά όμορφο!
Να έχετε μια όμορφη ημέρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΔεν γίνεται να είναι και οι 5 σουτέρ σε μια ομάδα και να είναι και όλοι καλοί. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Dreliozis Panagiotis
Μια χαρά είναι το μπάσκετ....Και καλύτερο από τότε κατά πολύ....
Kostas Giannakis
ρομαντικός
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξέρεις ε... σιχαίνομαι τα ηλιοβασιλέματα. Ιδίως τα ψεύτικα του fb.
Konstantin Mixos
Steph Curry dislikes this post
Vasilis Papadatos
Ο σπουδαίος Πολ Βιριλιό είχε γράψει για την εξουσία της ταχύτητας και ότι οι κοινωνίες μας δεν είναι τόσο κοινότητες πεποιθήσεων, όσο κοινότητες συγκινήσεων. Δεν είναι μόνο ο τρόπος που πλέον παίζονται τα παιχνίδια (μπάσκετ, ποδόσφαιρο κτλ.) αλλά και ο τρόπος που τα αντιλαμβάνεται ο θεατής.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φυσικά. Γι΄αυτό εμείς σε κάθε τι θα επιμένουμε να μιλάμε και για το χθες, ώστε ο καθένας να μπορεί να έχει και άλλες παραστάσεις, απόψεις κ.λπ.
Anthony Antoniou
Η πιο μικρή επίθεση ευνοεί περισσότερα σουτ, άρα μεγαλύτερο σκορ, άρα περισσότερο θέαμα. Στη σημερινή εποχή είτε θα επιχειρήσεις σουτ μέσα στο ζωγραφιστό είτε τρίποντο, γιατί η αποτελεσματικότητα τους είναι μεγαλύτερη. Το mid-range έχει πεθάνει. Μια λύση θα ήταν να πάει το τρίποντο πιο πίσω, μεγαλώνοντας παράλληλα το πλάτος του γηπέδου. Αυτό θα έδινε μεγαλύτερο χώρο στη ρακέτα για να επινοηθουν καινούργια συστήματα και τακτικές.
Οι σουτέρ της σύγχρονης εποχής είναι έτη φωτός μπροστά στους παλαιότερους.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οι σουτέρ σήμερα είναι βασικά ανύπαρκτοι, γιατί έχουν αντικατασταθεί από ανθρώπους που σουτάρουν. Δεν είναι το ίδιο. Άλλο ο σουτέρ, άλλο ο πας τις που σουτάρει.
Anthony Antoniou
όλα είναι μαθηματικά. Αν βγει κάποιος 2,07 και σουτάρει 33% τρίποντο, δεν είναι τεχνικά σουτερ, αλλά την δουλειά την κάνει. Όταν οι ρολοι είναι τόσο καθορισμένοι, το παιχνίδι γίνεται βαρετό. Όταν όλοι μπορούν να κάνουν πολλές δουλειές στο γήπεδο, τότε γίνεται και πιο απρόβλεπτο και πιο θεαματικό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μα δεν γίνεται να κάνουν όλοι τέλεια όλες τις δουλειές. Φθάνουμε σε καταστάσεις μη ανθρώπινες πλέον - ρομποτικές.
Anthony Antoniou
σαφώς, γιατί όλα τα αθλήματα δίνουν βάση στα σωματικα/αθλητικά προσόντα. Επίσης ο επαγγελματισμος των παικτών επιπέδου ΝΒΑ και Ευρωλιγκας είναι στα ύψη σε σύγκριση με 30 χρόνια πριν.
Νομίζω πάντως ότι συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Επίσης στη σύγχρονη μάστιγα των Social media, τέτοια πολιτισμένη αντιπαράθεση είχα καιρό να κάνω.
Παντως σκεφτείτε τη λύση που πρότεινα με μακρύτερο τρίποντο, νομίζω κάποιους προβληματισμούς σας θα τους διορθώσει, κρατώντας παράλληλα το πιο ρομποτοποιημενο μπάσκετ που δίνει πολύ περισσότερο θέαμα. Σας εύχομαι καλή σας μέρα.
Spyros Marmarinos
μεγαλοs σουτερ (70s) προ τριποντων ηταν ο σπουδαιοs Xαρηs Παπαγεωργιου του Αρη με τον οποιο κερδισε πρωταθλημα(1979) πριν ερθει ο Γκαληs.....να τα λεμε και αυτα...!!!! επισηs στα 60-70s οι παικτεs επαιζαν με πανινα all star κτλ και το παρκε δεν ειχε καμια σχεση με το σημερα ενω η προπονητικη η διατροφη η ιατρικη περιθαλψη δεν εχει καμια σχεση με το σημερα και για αυτο δεν πρεπει να γινονται συγκρισειs......
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φοβερός ο Παπαγεωργίου. Δεν τον ανέφερα επειδή ήταν τέλη σέβεντις, αρχές έιτις. Εννοείται πως τον είχα δει και στο γήπεδο.
Konstantin Mixos
Αθηναίος αλλά θυμάμαι έναν ηρωικό αγώνα του Αρη, έπαιζε νομίζω με Μακάμπι, ο Γκάλη που είχε μόλις έρθει ντυμένος με πολιτικά στον πάγκο και αφάνα, ο Αμερικανός παικτης του Αρη κουτσαινε από καποια στιγμή και ο Παπαγεωργίου τους αντιμετώπιζε μόνος του, σουτ παντα με ταμπλώ
Spyros Marmarinos
αυτο που καταφερε τοτε ο ιστορικοs Αρηs ηταν να ενωσει φιλαθλουs απο διαφορετικεs ομαδεs και πολειs.....αυτο μονο η Εθνικη και ο Αρηs του Γκαλη του Γιαννακη του Φιλλιπου του Παπαγεωργιου του Δοξακη του Σουμποτιτs και φυσικσ του Ιωαννιδη το εχουν καταφερει...
Spyros Marmarinos
Ο Παπαγεωργιου κερδισε τον του τιτλο του πρωτου σκορερ το 1976 και 1979 ηταν απο τα 70 s....επισηs υπηρχε και ο Μουμογλου του Ηρακλη ο οποιοs κατεχει και το ρεκορ ποντων σε ενα παιχνιδι (145 ποντουs
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΝαι υπήρχε από τα μέσα του '70 ο Παπαγεωργίου, αλλά δεν τον είχα κατά νου από τότε. Πιο πολύ τον έμαθα το '79. Τον άλλον, τον Μούμογλου, δεν τον θυμάμαι καν. Από διαβάσματα τον ξέρω.
Yannis Nikolaides
Δυστυχώς … όλα θυσία στο βωμό του θεάματος…
αθανασιος ιακωβακης
Στα ονόματα των παραπάνω θα συμπλήρωνα και τον όνομα του Ντέιβιντ Καλιγκαρη που έπαιζε στην ομάδα του ιστορικού Σπόρτινγκ
Αριστερόχειρας και τα έβαζε από παντού
Vagelis Goumas
Βασίλης Γκούμας (καμία συγγένεια), ο κορυφαίος σκόρερ στα 70'ς.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πολύ καλός από μέση απόσταση. Δεν ήταν του μακρινού σουτ, όπως ήταν ο Κόντος ή ο Γιατζόγλου.
Nick Pavl
Ξερεις κ απο μπασκετ βλεπω....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξέρω, γιατί έβλεπα για χρόνια ζωντανά, στα γήπεδα, όχι από την τιβί. Και από την τιβί έβλεπα δηλαδή...
Spyros Chiras
Και ο Πετρόπουλος ήταν φοβερός σουτέρ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άμα του καθότανε η μέρα, ναι, αλλιώς έσπαγε κι εκείνος τα στεφάνια. Βασικά ήταν "μπάσιμο" ο Πετρόπουλος και λέι-απ ή κάρφωμα. Σ' αυτό ήταν αχτύπητος.
νικος ηλιοπουλος
Είχε επηρεαστεί από τον Έρβινγκ και έκανε λέι -απ με περάσματα κάτω από τη μπασκέτα
Nick Galis
Δυστυχώς τα υπερβολικά πολλά τρίποντα έχουν χαλάσει το άθλημα. Στην Ευρώπη ακόμα όχι τόσο όσο στο ΝΒΑ. Εκεί μιλάμε για καταιγισμό. Βάσει στατιστικών το λεγόμενο mid range σουτ είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή. Οπότε το παιχνίδι παίζεται ή στην περίμετρο ή κάτω από το καλάθι. Πάντως αυτό που λες με τους σουτέρ δεν ισχύει απόλυτα. Η χτεσινή Τσεχία είναι ενδεικτικό παράδειγμα. Πολύ καλοί σουτέρ σε αντίθεση με εμάς που έχουμε χρόνια τώρα τρομερό πρόβλημα στα βασικά του αθλήματος, σουτ και 1 vs 1.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι ένας μουσάτος Τσέχος φαίνεται πως είχε χέρι. Πρώτη φορά τον είδα βέβαια.
Γιώργος Διονυσόπουλος
Λοιπόν;;;!!! Ποιος θα μας τα πει εμάς αυτά;
Sakis Gallo
Ίσως το πρόβλημα για όλο αυτό είναι η άμυνα ζώνης. Εάν προσέξεις αυτό συμβαίνει κατά κόρον όταν παίζουν άμυνα ζώνης μια που δυσκολεύει τη διείσδυση των παικτών. Στο man to man παίζεται το πιο θεαματικό μπάσκετ καλώς κακώς.
ΥΓ δεν είναι τυχαίο ότι το NBA άρχισε να χαλάει όταν άρχισαν να επιτρέπουν την άμυνα ζώνης.
Alex Apostolakis
,ποιος ειναι ο καλος και ποιος ο κακος
Sakis Gallo
ανάλογα με ποια ομάδα είσαι
Alex Apostolakis
,συμφωνω,αλλα διορθωσε το,βγαζει ματι
Παναγιωτης Πανταζιδης
Θυμάμαι κάπου στα μέσα των 80'ς, στα στιγμιότυπα της αθλητικής Κυριακής να υπάρχει ξέχωρο θέμα στο ένθετο του μπάσκετ, ένα καλάθι που πέτυχε ο Σακελλαρίου του Ηρακλή από τα 7-8 μέτρα περίπου.Μιλάμε για εποχή που δεν υπήρχαν τρίποντα και το μπάσκετ ως ένθετο στην αθλητική (ποδοσφαιρική) Κυριακή έπιανε χώρο 2-3 λεπτών με αναφορά μόνο στα αποτελέσματα και στη βαθμολογία, με 2-3 φάσεις από το κυριότερο παιχνίδι. Η φάση με το καλάθι του Σακελλαρίου παίχτηκε περισσότερο από τις φάσεις του υπολοίπου ένθετου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι και ο Σακελλαρίου έκανε σουτ από πολύ μακριά.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Εννοείται πως το γεγονός που αναφέρω έγινε πριν την εισαγωγή του τρίποντου.Πιστευω πως είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τρόπος που αντιμετωπίστηκε η συγκεκριμένη φάση από τους δημοσιογράφους για το πως ήταν τα πράγματα στο μπάσκετ κάποτε.
Γιώργος Σκιάς
Με τα εντός αγκύλης γραφόμενά σου το κάνεις εξαιρετικά δύσκολο το παιχνίδι. Τεσπά, εσύ αποφασίζεις. Ομολογώ ότι διαβάζοντας όσα γράφεις μού βγαίνουν αυθόρμητα αντιδράσεις που εμπίπτουν στα εντός αγκύλης λίγο πολύ. Υποθέτω ότι το ίδιο συμβαίνει και σε άλλους αναγνώστες-σχολιογράφους. Θα προσπαθήσω πάντως να δώσω μια απάντηση. Προσεχώς.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσε, μη δώσεις. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος. Ξέρω τι θα πεις.
Γιώργος Σκιάς
Διαγραφήάρα είσαι και παντογνώστης; Ίσως κάποιος να σε εκπλήξει. Πρόσεξε την αντίφαση: δίνεις ένα σχόλιο αφοριστικό, απόλυτο, σχεδόν μηδενιστικό, με πολύ στενά περιθώρια για αντίλογο και, δηλώνεις ότι επιθυμείς απάντηση μη αφοριστική, μη απόλυτη, μη μηδενιστική κ.λπ. Τέλος πάντων, εσύ βάζεις τους όρους εδώ. Αν θεωρείς οτι γίνομαι προσβλητικός, διάγραψέ με.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από πού να σε διαγράψω; Λες κι είσαι φίλος μου; Δόξα τω θεώ έχω 4.500 χιλιάδες φίλους εδώ μέσα άμα θέλουν να με βρίσουν. Δεν χρειάζομαι άλλους.
Stratos Morianos
Το μπασκετάκι είναι καλύτερο από ποτέ. Γρήγορο συναρπαστικό με παικταραδες που σκοράρουν όπως θέλουν
Christophoros Godot
Τα πολλά τρίποντα είναι ο θάνατος του θεάματος στο NBA. Ο Γιάννης αντιμετωπίζει συχνότατα άμυνες ζώνης (τοίχους) δίνοντας πάσες για τρίποντα(μοντέρνο μπάσκετ), αλλά όταν πρέπει-μπορεί παίζει ολντ-σκούλ μπάσκετ και εκεί το θέαμα γίνεται εξωγήινο. Ο κόσμος τον αγαπάει για το ολντ-σκούλ φρομ δε φιούτσαρ μπάσκετ, οι δημοσιογράφοι τον μισούν γι αυτό(όχι όλοι). Αυτό που έχει σημασία είναι τα μάτια των παιδιών και αυτά ξαναγεμίζουν τα γήπεδα μπάσκετ φέρνοντας μαζί και τους γονείς τους.
Lazaros Kostidis
Στην Ελλάδα έχουμε δει 3 σουτέρ (οπως τους περιγράφεις) Μπαρλάς, Κόντος & Έντι Τζόνσον…
Jimmy Musicfan
ποια ηταν η υπερομάδα, που οι μισοι αποδειχτηκαν για τα μπαζα;;; λυπήθηκα για την κατάντια (καμμια σχεση με 1987, 1995 ακι 2006) αλλα ευχαριστηθηκα για τους γελοιους δημοσιογραφους με τις απειρες δεκαρολογίες τους!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεύτερο αθλητικό ποστ στη σειρά... Δεν υπάρχει πιο γελοίο και πιο κακόγουστο άθλημα από το αμερικάνικο ποδόσφαιρο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Και μιας και εδώ στο fb ό τι θυμάμαι χαίρομαι... Θυμήθηκα το πώς περιέγραφε αυτό το άθλημα ο Στράτος Σεφτελής τη στιγμή που έκανε μετάδοση σε κάποιον αγώνα του Μουντιάλ 1986: "είναι αυτό το άθλημα όπου η μπάλα είναι σαν πεπόνι και όταν κάποιος κρατά αυτή τη μπάλα πέφτουν οι άλλοι επάνω του και τον σαπίζουν στο ξύλο "!!!!!!
Zafeiris Petropoulos
η μεγάλη απορία είναι πώς του ήρθε να κάνει λόγο για αυτό; Ο Καναδάς έπαιζε κι όχι οι ΗΠΑ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επηρεασμένο από τις λασπομαχίες των βισόνων στα νερά του Μισισιπή.
Constantin Sidiras
Συμπερασμα... Ότι παρεκκλίνει από το σχήμα της σφαίρας, εξαγριώνει τον άνθρωπο! Κάτι σα... χακάρισμα στον ψυχισμό του!
Zafeiris Petropoulos
Μαζί σου χαχα
Kwstas Agas
Άσχετο - offtopic: εγώ ούτε αυτό το μπέιζμπολ μπορώ να κατανοήσω ... Θυμάμαι στο ταξίδι μου στην Αμερική, σε νυκτερινή βόλτα σε μπαρ στην Ουάσιγκτον, όλοι οι θαμώνες του μπαρ αποσβολωμένοι μπροστά στην τηλεόραση του μπαρ να παρακολουθούν χωρίς ανάσα αγώνα μπέιζμπολ και εγώ να είμαι ο μόνος που δεν είχα καρφωμένο βλέμμα στην οθόνη ... Τελοσπαντων, ας πούμε ότι "σε κάποια πράγματα που εμάς μας αφήνουν παντελώς αδιάφορους, κάποιοι βλέπουν πράγματα που εμείς δεν βλέπουμε" .....
Constantin Sidiras
Πες τα χρυσόστομε! Για να μη πιάσω το κρίκετ κ κάτι αλλά μειονοτικά εδώ, αλλά σούπερ σπορτς στις αποικίες!
Γιώργος Αδαμόπουλος
Βλέπω την τοποθέτηση σας και ανταπαντώ: baseball
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτό δεν το θεωρώ καν άθλημα
Dimitris Mavrodis
Όταν έτυχε να πάω να δω αγώνα στο Σικάγο δεν μπορούσα να πιστέψω ότι όλοι αυτοί πλήρωσαν εισιτήριο για αυτή την ηλιθιότητα. Αγώνας 4 ώρες για να δεις να χτυπάνε την μπάλα 3 φορές.
Dimitris Kritikos
Σας εχω χειροτερο. NASCAR. Συνδυαζει το "μηχανοκινητος αθλητισμος = αθλητισμος", με την πιο βαρετη πιστα που υπαρχει, ενα οβαλ πραγμα γυρω απο το οποιο τρεχουν αυτοκινητα για πολλαπλους γυρους.
Το μονο ενδιαφερον, αλλα και συναμα μακαβριο στοιχειο του (που φυσικα το κανει αμερικανικο "αθλημα") ειναι αν γινει καποιο ατυχημα.
Konstantin Mixos
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Η σχέση μου με το ποδόσφαιρο και συγκεκριμένη ομάδα ήταν για δεκαετίες έντονη, ώσπου βαρέθηκα την παράγκα και το συναίσθημα αδικίας και οργής που με κατέκλυζε και έκανα διαγραφή και άρχισα να βλέπω Αμερικάνικο ποδόσφαιρο δίοτι είναι το πιο δίκαιο. Ναι, αυτό που χτυπιούνται πιο βίαια είναι και το πιο καθαρό, ούτε Γκαγκάτσηδες/Μητρόπουλοι και οι λοιποι σαπιοκοιλιάδες, ούτε βγάζω μαχαίρια ή κουμπούρες, ούτε ούρα του Τσιγκωφ. Στην θέση του η πιο ακραία σωματικότητα και οι πιο εγκεφαλικοί σχεδιασμοί, το απολαμβάνω σαν ένα μείγμα σκακιού και πυγμαχίας. Ξαναδές παιχνίδια.
Anastasia Rouchota
Βέβαια αν είμαστε αμερικανοί η ζούσαμε εκεί θα είχαμε άλλη άποψη, το πιο πιθανό!
Ναταλία Ρασούλη
Μα να το λένε ποδόσφαιρο για μια κλωτσιά όλη κι όλη;
Γιώργος Σκιάς
επ' αυτού υπάρχει ένα ωραίο βίντεο με τον John Cleese.
Ναταλία Ρασούλη
Αληθεια;! Τρεχω να το βρω!
Mpampis Kalogiannis
αξίζει το ημίχρονο του τελικού όμως...
Κόμπρα Στο Σύστημα
ΔιαγραφήΚαι τα δύο αθλήματα που παίζουν στην Αμερική αλλά και στην Κούβα και στην Ιαπωνία δηλαδή το baseball και το football είναι αθλήματα με τεράστια ιστορία το baseball έχει τις ρίζες του σε ένα παρόμοιο άθλημα που έπαιζαν Ινδιάνοι αλλά ας μιλήσουμε για το football πρώτα αυτό το άθλημα εκτός από το γεγονός ότι είναι εντυπωσιακό λόγω των σημαντικών επαφών Είναι όντως το πιο δίκαιο γιατί είναι απλό σαν σύλληψη και σαν pleximo αλλά παράλληλα είναι το άθλημα με τις άπειρες στρατηγικές σχηματισμούς και τοποθετήσεις παικτών σε επίπεδο που όλα τα σχήματα όλες οι στρατηγικές των ομάδων δεν έχουν καταγραφεί και ούτε πρόκειται το baseball από την άλλη μεριά που σε μας φαίνεται βαρετό Έχει και αυτό φοβερή στρατηγική τοποθέτησης Χρειάζεται πολύ ταλέντο και απαιτεί από τους παίκτες να παίζουν σε πολλές θέσεις πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται πολύ μεγάλη επιδεξιότητα τεχνική προπόνηση και τα λοιπά για κάποιον που θέλει να το παρακολουθήσει θα του πρότεινα να το κάνει Γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον και τα δύο
Nickos Ventouras
> είναι αθλήματα με τεράστια ιστορία
καλά και το πυροκλάνι έχει μεγάλη ιστορία
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πάντως εγώ βλέποντας χθες στο μπάσκετ να σπάνε οι σύγχρονοι «σουτέρ» τα καλάθια"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Trox
Ενσικτωδως τα πιο πολλά σουτ μπαίνουν μέσα.
νικος ηλιοπουλος
Ακόμα και σήμερα να πάνε να σουτάρουν ο Κόντος ή ο Παπαγεωργίου του Άρη πιο εύστοχοι θα είναι από δαυτους
Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι... κρυφοβασιλικοί είναι εν τω μεταξύ και έξαλλοι φαν του ράλλυ ακρόπολις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKoma Gaeshi
Το δικό μας το παράσιτο με ιστιοπλοία δεν ασχολιόταν;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και με καράτε... Πρέπει να ήταν καλύτερος στο καράτε...
Konstantinos Zachopoulos
Ηταν ολυμπιονίκης στην ιστιοπλοϊα. Στο βαράτε όχι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έτσι του είπανε. Έμπα σε μια βάρκα, δύο πρωταθλητών, και πήγαινε να γίνεις ολυμπιονίκης... Στο καράτε από έγχρωμες και μεγάλες φωτό που έχω δει πρέπει να ήταν πολύ καλός. Σίγουρα είχε μαύρη ζώνη, πιθανώς και νταν.
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΔΕΘ, χωρίς Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού είναι αυγολέμονο, χωρίς αυγά και λεμόνι."...
ΑπάντησηΔιαγραφήPatritsopoulos Nikos
Ο Κόκκινος που είχε έξω από το Βόλο το κέντρο όπου γινότανε χαμος
Koma Gaeshi
Μη τους βάζετε ιδέες ... θα καταλήξει τραποσκυλάδικο σόου...
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Ωραία ιδέα !
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν μπορώ να τον καταλάβω τον κόσμο. Kι ούτε θα τον καταλάβω ποτέ, αφού δεν τον έχω καταλάβει μέχρι τώρα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Stathas
Απίστευτα εύστοχη ανάρτηση!
Kostas Plastiras
Η φυση του μεσου αυτου. Καμια σχεση με χαρτι ή εστω blog.
Stathis Gotsis
Σωστά, αλλά υπάρχουν και χειρότερα: να γράφεις και να πρέπει να πληρώνεις να σε διαβάζουν και να σε ακούνε... Μόλις έσκασα 24 ευρώ στο Facebook για την διαφήμιση ενός τραγουδιού. Το αποτέλεσμα 96 ακόμη ακροάσεις στο youtube. Δηλαδή 24/96 = 25 σεντς το άτομο. Θα το ξανακάνω; Δεν νομίζω...Έχει και η ματαιοδοξία τα όριά της...
Michalis Matthaiou
Εδω γράφουν σε παλιά ποστ απο καιρό αποδημήσαντων "Χάπυ μπερθντεϊ" με γελάκια και "να'χεις μια τελεια μερα."Ψηφιακός αυτισμός.
Γεώργιος Ζγούρας
* Όλοι έχουμε δικαίωμα στις 5 - (ή...6) αισθήσεις, αλλά ο καθένας τις αντιλλαμβάνεται - (και τις χρησιμοποιεί) με διαφορετικό τρόπο!!
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
Την θυμάμαι αυτή την ανάρτησή σας. Ήταν τόσο λεπτομερής και ουσιαστική η ανάλυσή σας, ώστε ένιωσα να ξαναβλέπω την ταινία με άλλα μάτια και αισθήματα. Πρέπει να είχα σχολιάσει, κι όλας, γιατί είχα εντυπωσιαστεί πολύ .
Xaris Symvoulidis
Λίγο-πολύ (προς το πολύ, θα έλεγα) έτσι λειτουργεί όχι μόνο το Facebook, αλλά και τα sites. Τα like, τα share, ακόμα και τα κλικ, λίγη σχέση έχουν με το διάβασμα. Κάποιος κόσμος δηλαδή μπορεί να μπει, αλλά θα διαβάσει διαγώνια και βιαστικά, θα δει καμιά φωτογραφία και θα βγει να χαζέψει κάπου αλλού. Όμως τα sites λειτουργούν δυστυχώς με το επιφανειακό «πόσα κλικ»: αυτό πουλάνε και διαφημίζουν, όχι τον χρόνο παραμονής -ο οποίος μετριέται μια χαρά, μα δεν προβάλλεται. Αν προβαλλόταν, (πιστεύω ότι) θα γελάγαμε και θα κλαίγαμε.
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Εγώ το διάβασα,όπως διαβάζω τα περισσότερα κείμενα σου,ειδικά αυτά που Μ ενδιαφερουν,και συμφώνησα μαζί σου.
Ακόμα και θέματα που δεν Μ ενδιαφερουν όμως,πάλι διαβάζω αρκετά ώστε να μάθω
Kosmas Anagnostopoulos
Βαλε κανα σκυλακι ή παιδακι κ θα γινει χαμος. Τα πολυ ψαγμενα ειναι παντα για τους λιγους.
Miltiadis Kordas
συνέχισε ότι κάνεις. Αυτοί που θέλουμε...διαβάζουμε με χαρά
Nikos Doukas
Μια χαρά. Εδω είμαστε... μπορει λιγο "αθόρυβα" και σχώρα μας αλλά ευγνωμωνες για τα μοιράσματα σου. Δυνατή πένα και σταματω το γλυψιμο μη φάω και καμια παναγια
Christos Nastos
Θεωρω πως διαβαζουν αρκετοι τα οσα γραφεις. Ισως οχι ολοι, μα πολλοι......
Πολυ πετυψημενη/ευστοχη αναρτηση παντως.
Διοτι, δυστυχως, οντως συμβαινει.
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΖΗΤΩ Ο ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ UNDERGROUND!!"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Κλαιρασίλ, ρε!
Nikolas Fotakis
Επώνυμα είχαν τα παιδιά; Τα ξέρουμε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στην εκπομπή εμφανίζονταν με τα μικρά τους, αλλά υπάρχουν οι φωτό τους. Το αγόρι μου φαίνεται γνωστό.
Διαμαντής Καράβολας
Ποιος να χει κάνει το σχέδιο? Μοιάζει με Μινω Αργυρακη σε κάποια σημεία.
Vassilis Serafimakis
Και τώρα... ΚΛΑΙΡΑΣΙΛ
Έλλη Γαλανοπούλου
Η χούντα γιατί νάχει πρόβλημα με τα δυτικά πρότυπα; Μας αποσπούσαν και την προσοχή άλλωστε από το τι κρυβόταν κάτω απ'το χαλί. Τα καθεστώτα τύπου Χομεινί έχουν...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Η χούντα γιατί νάχει πρόβλημα με τα δυτικά πρότυπα;<<
Εγώ το ξέρω ότι δεν είχε. Άλλοι δεν το ξέρουν και γράφουν σαχλαμάρες.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Για το χίπικο άρθρο «Μπέρκλεϋ: Η Μέκκα της αμφισβητήσεως»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNicolas Chatzidimitriou
Ζουσα στο τοπο αυτο...So long Master!
Nikos Kouteris
τι διάλο γράφει για Titanic, για το Macumba ?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λέει για το Σουλτάνα, την ιστορία τους, έχει αποσπάσματα από συνεντεύξεις του κ.λπ. Μεταφρασμένα από ξένα περιοδικά. Το πολύ καλό άρθρο που δεν διαφημίζεται στο εξώφυλλο είναι ένα για τους ξένους τραγουδιστές του ροκ, που κάνανε καριέρα τότε στην Ελλάδα. Λέει για κάτι άγνωστα άτομα μέσα...
Nikos Kouteris
Το Sultana ήταν μεγάλο hit στις ντισκότεκ εδώ , λογικό…
Nick Mant
Κλασσική περιπτωση να προβάλλεται ένα χιτ και να αγνοείται η εξαιρετική δισκογραφία του συγκροτήματος. Σαν να ακους συνέχεια το satisfaction και να μην έχεις ακουσει Rolling Stones.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το άρθρο δεν λέει μόνο για το Σουλτάνα
Nick Mant
έχεις απόλυτο δίκιο, κατανοητό ότι η ανάρτηση του περιοδικού ήταν για να τιμήσει τη μνήμη Κώστα Καζάκου. Επειδή όμως αναφέρθηκε και στα σχόλια το Sultana και εγώ έκανα ένα συνειρμο άτοπο για την περίσταση επειδή συνδέονται μεγάλα συγκροτήματα με ένα χιτ με το οποίο μας κάνουν πλυση εγκεφάλου. Ιδιαίτερα σήμερα με τις playlist όλων των ραδιοσταθμων. Έτσι πέταξα και εγώ το παράπονο μου κατά τη λογική του ότι θυμάται χαίρεται.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Τους έχω ικανούς τους Γερμανούς. στον επόμενο λογαριασμό, να μας χρεώσουνε και τα στεφάνια"...
ΑπάντησηΔιαγραφήTanas Atanasoff
Όλα ξεκινάν από την άμυνα στο μπάσκετ την σήμερον ημέρα.. Όταν έχεις μέσα Γιάννη "coach" Ηττούδη (Ιτούδη), ΔΕΝ τον βγάζεις να μαρκάρει το περιφεριακό σούτ και ο center των γερμανών να κάνει πάρτυ μέσα στη ρακέτα με αντίπαλο τον....Καλάθη.....βέβαια μετά πως να μην σπάσουν τα στεφάνια...Παιδικά λάθη. Και όλοι μούγγα μέχρι τώρα, experts τύποι που κάνουν τους αθλητικογράφους στην ΕΡΤ, κλπ κλπ..
Σχόλια από το fb στο ποστ "ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠετρος Μιχελιουδης
ετσι...
Grigoris Agyralidis
Ντεφετισμός λέγεται...οπότε δεν είσαι δοσίλογος, μια χαρά...
Yorgos Mouzakitis
Η Γερμανία βρίσκεται σε απελπισία και τους δώσαμε ένα αγώνα.. σιγά τώρα..
Γιωργάκης Τσάι
το'χασε ο προπονητής το ματς...Δεν το μελέτησε.
Vassilis Serafimakis
Εναλλακτικά: Αδιαφορείς και τούς απομονώνεις. Ακολουθείς κι υποστηρίζεις την ομάδα που αγαπάς (αν την αγαπάς) αδιαφορώντας γιά τα παράσιτα που κουβαλάει χωρίς να φταίει.
Base L Ge
Δυστυχώς Η Ανθρωπότητα Δεν αποτελείται από 100/% Σκεπτόμενα μέλη
Δυστυχώς Η Πλειοψηφία
Εξαρτάται από τα Ζωώδη ένστικτα και είναι χαρούμενοι να παραμείνουν Ως Έχει
Λοιπόν
Η απάντηση σε όλη αυτή την Αδρεναλίνη και την Ανισορροπία ορμονών που Όντως καθοδηγεί την ζωή , Δράσεις κι Αντιδράσεις
Όλων των Άνω-Θρωσκων όντων στις ηλικίες μεταξύ
13-33
Είναι : Κάψιμο Ενέργειας
Παλιότερα ο πόλεμος ,η μαχη ήταν το Μέτρο επιβίωσης
Τώρα ως Ημι-Πολιτισμένοι
Βρήκαμε τον
Αθλητισμό ως Αναίμακτο Υποκατάστατο
Άστο
Ας μην τα γαμησουμε όλα
Είναι κάποιοι που το χρειάζονται
Διαφορετικά θα γυρίσουν εναντίον ίδιων όπως στις ισλαμικές χώρες που το άθλημα απαγορεύεται
Δεν είναι Όλα άσχημα στις Δυτικές κοινωνίες
Ίσως
Είμαστε οι μόνοι Άνθρωποι
Που συνεχίζουν να
Θρωσκουν-Ανω
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πόσα λάθη υπάρχουν εδώ; Τρία τουλάχιστον..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήTrovas Konstantinos
Ωιμέ ...
Από όλα τα ανωτέρω μόνο τα τελευταία 10 γράμματα στέκουν
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τραγουδάει από το '50 η Ειρήνη Παπά και κατά τα άλλα την έπεισε ο Βαγγέλης να δοκιμάσει το ταλέντο της στο τραγούδι!
Άσε που δεν λέει κανένα τραγούδι στο 666. Άλλο κάνει.
Ούτε εμφανίστηκε στο πλευρό του το 1972. Γιατί στο πλευρό του θα ήταν για καμιά μέρα στα τέλη του '70, όταν ηχογραφείτο ο δίσκος,. Το 1972 δεν υπήρχαν Aphrodite's Child.
Και το "συμβολή" που λέει για τον Φέρρη είναι κι αυτό μαλακία. Τι "συμβολή"; Ο άνθρωπος έγραψε τους στίχους στο δίσκο. Το "συμβολή" ισχύει για την Παπά. Η Παπά είχε συμβολή στον δίσκο, ο Φέρρης ήταν βασικός συντελεστής.
Kostas Mouk
αν υπήρχαν πρωινάδικα το '72 η Παπά θα είχε δοκιμάσει τη τύχη της και στο φρικασέ κατά τον γράφοντα...
Anastasios Babatzias
παλι καλα που δεν λεει οτι το 666 ειναι δικος της δισκος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το υπονοεί, αφού λέει ότι ηχογράφησε μαζί με τον Βαγγέλη το 666... Θα το πέρασε για τις Ωδές
Eirini Giannaki
Η Ειρήνη Παππά είχε ασφαλως ξεκινησει ως τραγουδιστρια και στο εν λόγω άλμπουμ συμμετείχε μόνο σε ένα κομμάτι. Αυτά κάνουν μπαμ και για μας τους αδαείς.
Konstantinos Kottis
Το πλέον άσχετο, από το in.gr: "Εκτός από το Όσκαρ που κέρδισε το 1969 για την ερμηνεία της στην ταινία «Ζ» του Κώστα Ζαβρά, έχει λάβει πολλά σημαντικά βραβεία".
Eleni Founti
Το γκουγκλάρω τώρα αυτολεξεί και βλέπω ότι το αναπαράγουν κι άλλοι. Τι να πεις..
Konstantinos Kottis
Ο ένας άσχετος συνεχίζει την ασχετοσύνη του άλλη, στο Γιουνανιστάν...
Trovas Konstantinos
Εάν σε αυτά τα "ευκολάκια" λένε αυτές τις "αερολογίες", αναλογιστείτε τι "σανό" πουλάνε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι για γέλια και για κλάματα η κατάσταση.
Yannis Nikolaides
Ό,τι νά ´ναι με μαλλιά! I am to come I was…
Nikolas Fotakis
Αριστούργημα
Antonis Antonis
Τις "ωδές" δεν κάνανε μαζί; με τον Παπαθανασιου
Nikos Barpakis
και Ραψωδιες
Eleni Founti
Πέρα από όλα τα άλλα, αν έχεις πέσει από τον ουρανό και δεν ξέρεις ούτε τον Παπαθανασίου ούτε την Παπά ούτε τίποτα, διαβάζεις το κείμενο και συμπεραίνεις ότι στο εξώφυλλο του 666 θα αναγράφεται κάτι του στυλ: "Βαγγέλης Παπαθανασίου & Ειρήνη Παπά με τους Aphrodite's Child".
Nikolas Fotakis
βασικά, αν έχεις πέσει από τον ουρανό και δεν ξέρεις ούτε τον Παπαθανασίου, ούτε την Παπά, ούτε τίποτα, γράφεις αυτό το κείμενο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το "Aphrodite's Child" με μικρά κόκκινα γράμματα πάνω στο κόκκινο φόντο...
>>Το 1972 ο Βαγγέλης Παπαθανασίου την πείθει να δοκιμάσει το ταλέντο της για μία ακόμα φορά στη μουσική. Ηχογραφεί για τον τελευταίο δίσκο των «Aphrodite’s Child» που είχαν φτιάξει από κοινού ο Παπαθανασίου με τον Ντέμη Ρούσσο. Ο δίσκος ονομάζεται «666» και είναι βασισμένος στην Αποκάλυψη του Ιωάννη και δημοτικά τραγούδια με σπαραγμό στην ερμηνεία. Η Ειρήνη Παπά, ιδανική και για αυτόν τον ρόλο.<< Athens Voice...
Michalis Matthaiou
Σπαραγμό μπόλικο...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σας μιλάω με καημό, με σπαραγμό / Για τόσες τρέλες που νοσταλγώ...
Patritsopoulos Nikos
αντε να το διορθωσουνε με τη σωστη λεξη,ενας οργασμος
επισης και στο ασμα ασματων στις ραψωδιες του vangelis ειχαμε αναλογη ερμηνεια
Mpampis Kalogiannis
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΛΕΓΟΝΤΕ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ασ' τους να λέγονται...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Παντού θα διαβάσεις για την μη-καθοριστική παρουσία της Ειρήνης Παπά στο 666 των Aphrodite's Child"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Μεγάλος δίσκος, ο Μαρκόπουλος έχει βγάλει δισκάρες.
Konstantinos Kottis
Συγκλονιστική ήταν, σε ένα όντως συγκλονιστικό δίσκο!
Ζουλιάν Μπάλστον
Σήμερα το άκουγα. Ο μόνος με τον Μίκη που μπορούσε να ενώνει δυτική και ανατολική μουσική χωρίς να ακούγεται κιτς. Δισκάρα
Dimitris Makares
όντως.Σκεφτόμουν ότι η μουσική του ήταν το αντίστοιχο του Μίκη
Antonis Boskoitis
Το αναφέρω στο Documento της Κυριακής στο αφιέρωμα μου
Γιώργος Σκιάς
Πολύ τίμια δουλειά του Μαρκόπουλου. Χρόνια μετά έλεγε οτι το θεωρεί μεγάλη στιγμή στην πορεία του και μεγάλη τιμή που αναμετρήθηκε έτσι με τον Σολωμό. Μεγάλη στιγμή και για τον Ξυλούρη που λάμπει, ως συνήθως.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άμα το ψάξεις λίγο βρίσκεις ωραίες και άγνωστες φωτογραφίες της Ειρήνης Παπά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Athanassiu
Φώντα, υμνους γράφουν οι ιταλοί...
Ισίδωρος Πάτερος
Καταπληκτική !
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Μεγαλοπρεπής, αρχοντική, δυναμική, η Ειρήνη Παπά ήταν η προσωποποίηση του ελληνικού κάλλους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήνικος ηλιοπουλος
Τις είπε τις μαλ@@ίες της πάλι η Κα καταστροφέας των αρχαιοτήτων και ακολούθησε στην ίδια ρητορική το ''παιδί θαύμα'' ο υφιστάμενός της.
Koma Gaeshi
Εκπομπή ελληνικότητας... όπως λέμε εκπομπές καυσαερίων... για ΚΤΕΟ είναι
Spiros Kourtis
Περί ελληνικού κάλους (και με κάθε σεβασμό στη μνήμη της εκλιπούσης) : ο Μάρκος Ζέρβας, φροντιστής της Φίνος Φιλμ, στο βιβλίο του αναφέρει ότι μολις πρωτοείδε ο Φίνος την Παπά είπε : "Τί μου τον φέρατε τον Μπάρμπα-Γιώργο;".
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Στέλιος πέθανε του Σταυρού, πριν από 21 χρόνια. Να το θυμάστε πάντα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρης Κουτουδης
Ακόμη το θυμόμαστε το γλέντι που κάναμε με την παρέα μου.το στερεοφωνικό στο αμάξι κ βουρ για το χωριό με τσίτα το volume!
Don Carlos Tenorio
Αθάνατος