1/4/2023
Πρωταπριλιά 1983. 40 χρόνια πριν. Στημένοι στην τιβί...
Πολλές οι αναμνήσεις και πολλά τα παράλληλα γεγονότα - που δεν έχουν, όμως, κανένα ευρύτερο νόημα.
Πάντως 16άρης δεν ήμουν (ήμουν λίγο μεγαλύτερος) και ούτε γ@μούσα τα λύκεια (μάλλον εκείνα μας γ@μούσανε
), αλλά το τραγούδι με εξέφραζε συνολικότερα τότε. Είχε μια
τρέλα...
https://www.youtube.com/watch?v=0YT20rPza8I
Πρωταπριλιά 1983. 40 χρόνια πριν. Στημένοι στην τιβί...
Πολλές οι αναμνήσεις και πολλά τα παράλληλα γεγονότα - που δεν έχουν, όμως, κανένα ευρύτερο νόημα.
Πάντως 16άρης δεν ήμουν (ήμουν λίγο μεγαλύτερος) και ούτε γ@μούσα τα λύκεια (μάλλον εκείνα μας γ@μούσανε
https://www.youtube.com/watch?v=0YT20rPza8I
31/3/2023
Υπάρχει ένα ευαίσθητο σημείο όπου αν ξεπεραστεί οι παράνομοι καθίστανται νομιμότεροι από τους κατ’ όνομα νομίμους. Γιώργος Μπουλουγουράς...
https://www.youtube.com/watch?v=IFNMaVK4AV0
Υπάρχει ένα ευαίσθητο σημείο όπου αν ξεπεραστεί οι παράνομοι καθίστανται νομιμότεροι από τους κατ’ όνομα νομίμους. Γιώργος Μπουλουγουράς...
https://www.youtube.com/watch?v=IFNMaVK4AV0
31/3/2023
Η εταιρεία συστάθηκε την 1η Φλεβάρη 2023 και ενάμιση μήνα μετά τής δώσανε 27 χιλιάρικα, με απευθείας ανάθεση, επειδή δεν προλαβαίνανε, λέει, να στήσουν την χρυσαυγίτικη φιέστα στο φράχτη του Έβρου.
Έχουμε ηττηθεί πλήρως – αν δεν το έχετε καταλάβει...
Είμαι βέβαιος, δε, πως όλη αυτή η χυδαία αντιμετώπιση του νόμιμου, η απαξίωση της νοημοσύνης μας και του κοινού αισθήματος, ο κυνισμός και η κοροϊδία, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο –έτσι φόρα παρτίδα μπροστά στα μάτια μας–, είναι απότοκα του εκτραχυλισμού που γνωρίζει ο τόπος από τα μνημόνια και μετά. Έχουν καταλυθεί πλέον τα πάντα. Η έννοια της ηθικής αναστολής, στα κλιμάκια της εξουσίας -μετά απ' όσα ψηφίστ
Η εταιρεία συστάθηκε την 1η Φλεβάρη 2023 και ενάμιση μήνα μετά τής δώσανε 27 χιλιάρικα, με απευθείας ανάθεση, επειδή δεν προλαβαίνανε, λέει, να στήσουν την χρυσαυγίτικη φιέστα στο φράχτη του Έβρου.
Έχουμε ηττηθεί πλήρως – αν δεν το έχετε καταλάβει...
Είμαι βέβαιος, δε, πως όλη αυτή η χυδαία αντιμετώπιση του νόμιμου, η απαξίωση της νοημοσύνης μας και του κοινού αισθήματος, ο κυνισμός και η κοροϊδία, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο –έτσι φόρα παρτίδα μπροστά στα μάτια μας–, είναι απότοκα του εκτραχυλισμού που γνωρίζει ο τόπος από τα μνημόνια και μετά. Έχουν καταλυθεί πλέον τα πάντα. Η έννοια της ηθικής αναστολής, στα κλιμάκια της εξουσίας -μετά απ' όσα ψηφίστ
30/3/2023
>>Η κ. Γουίλσον ανέβηκε στη σκηνή και κάπως έτσι οι μελωδίες του γνωστού τραγουδιού του Σταμάτη Κόκοτα «Μια παρένθεση και μόνο» άρχισαν να ταξιδεύουν στους διαδρόμους του Λευκού Οίκου.<<
>>Ο πρόεδρος Μπάιντεν αστειεύτηκε με την Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό, λέγοντας «το ταλέντο σου είναι εκπληκτικό, αλλά το μόνο πράγμα που με ανησυχεί είναι το γούστο σου στους άντρες», ενώ σε άλλο σημείο ανάφερε «είμαι λίγο ανήσυχος, η αδερφή μου (Βάλερι) κάθεται δίπλα στον Τομ Χανκς»<<
Καλά, το ότι ο Μπαϊντενόπουλος είναι κλασικός ηλίθιος είναι γνωστό τοις πάσι.
Για μένα, όμως, δεν ήταν γνωστό το γούστο της Ρίτας Γουίλσον. Μπράβo στην κυρία! Όχι μόνο γιατί τραγούδησε Κόκοτα (ας ήταν και 25η Μαρτίου – ακόμη καλύτερα!), αλλά και γιατί επέλεξε μία από τις τραγουδάρες του. [Ελπίζουμε να το δούμε τώρα στο top-200 του billboard...(γέλιο)].
Όταν πέθανε ο Κόκοτας, τον περασμένο Οκτώβρη, έγραψα κάτι σύντομο στο λάιφο, σε σχέση με την αγάπη του για τ’ αυτοκίνητα. Μέχρι να φτιάξω κάτι ευρύτερο, γι’ αυτό τον μέγιστο έλληνα ερμηνευτή, θα θεωρώ τον εαυτό μου υπόλογο και ασυγχώρητο. Ελπίζω λοιπόν στον πρώτο χρόνο από το θάνατό του, να είμαι έτοιμος ώστε να εκπληρώσω το χρέος μου...
[Και κάτι σε σχέση με το βίντεο. Το ότι υπάρχουν παλιοί ποδοσφαιριστές στα τραπέζια είναι πολύ σωστό. Και μπράβo στον Σπύρο Παπαδόπουλο, που το «έπιασε» το θέμα. Λέμε για τραγούδια από τις εποχές όπου οι ποδοσφαιριστές, νέα παιδιά, πίνανε, καπνίζανε και ξενυχτάγανε στα μπουζούκια, μετά από τις νίκες των ομάδων τους, γράφοντας στα τέτοια τους την «αθλητική ζωή». Όχι σαν τους σημερινούς...]
https://www.youtube.com/watch?v=AnABvzOyni0
>>Η κ. Γουίλσον ανέβηκε στη σκηνή και κάπως έτσι οι μελωδίες του γνωστού τραγουδιού του Σταμάτη Κόκοτα «Μια παρένθεση και μόνο» άρχισαν να ταξιδεύουν στους διαδρόμους του Λευκού Οίκου.<<
>>Ο πρόεδρος Μπάιντεν αστειεύτηκε με την Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιό, λέγοντας «το ταλέντο σου είναι εκπληκτικό, αλλά το μόνο πράγμα που με ανησυχεί είναι το γούστο σου στους άντρες», ενώ σε άλλο σημείο ανάφερε «είμαι λίγο ανήσυχος, η αδερφή μου (Βάλερι) κάθεται δίπλα στον Τομ Χανκς»<<
Καλά, το ότι ο Μπαϊντενόπουλος είναι κλασικός ηλίθιος είναι γνωστό τοις πάσι.
Για μένα, όμως, δεν ήταν γνωστό το γούστο της Ρίτας Γουίλσον. Μπράβo στην κυρία! Όχι μόνο γιατί τραγούδησε Κόκοτα (ας ήταν και 25η Μαρτίου – ακόμη καλύτερα!), αλλά και γιατί επέλεξε μία από τις τραγουδάρες του. [Ελπίζουμε να το δούμε τώρα στο top-200 του billboard...(γέλιο)].
Όταν πέθανε ο Κόκοτας, τον περασμένο Οκτώβρη, έγραψα κάτι σύντομο στο λάιφο, σε σχέση με την αγάπη του για τ’ αυτοκίνητα. Μέχρι να φτιάξω κάτι ευρύτερο, γι’ αυτό τον μέγιστο έλληνα ερμηνευτή, θα θεωρώ τον εαυτό μου υπόλογο και ασυγχώρητο. Ελπίζω λοιπόν στον πρώτο χρόνο από το θάνατό του, να είμαι έτοιμος ώστε να εκπληρώσω το χρέος μου...
[Και κάτι σε σχέση με το βίντεο. Το ότι υπάρχουν παλιοί ποδοσφαιριστές στα τραπέζια είναι πολύ σωστό. Και μπράβo στον Σπύρο Παπαδόπουλο, που το «έπιασε» το θέμα. Λέμε για τραγούδια από τις εποχές όπου οι ποδοσφαιριστές, νέα παιδιά, πίνανε, καπνίζανε και ξενυχτάγανε στα μπουζούκια, μετά από τις νίκες των ομάδων τους, γράφοντας στα τέτοια τους την «αθλητική ζωή». Όχι σαν τους σημερινούς...]
https://www.youtube.com/watch?v=AnABvzOyni0
30/3/2023
>>Μητσοτάκης στον Έβρο: Να πάμε την Ελλάδα μπροστά, με ασφάλεια - Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξηλώσει τον φράχτη;<<
Χάδια και φιλιά με τους φασίστες, που τους είναι πάντα χρήσιμοι πριν από τις εκλογές (και άλλοτε βέβαια).
Ναι, να βγει και να πει ο Σύριζα ότι θα τον ξηλώσει.
>>Μητσοτάκης στον Έβρο: Να πάμε την Ελλάδα μπροστά, με ασφάλεια - Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξηλώσει τον φράχτη;<<
Χάδια και φιλιά με τους φασίστες, που τους είναι πάντα χρήσιμοι πριν από τις εκλογές (και άλλοτε βέβαια).
Ναι, να βγει και να πει ο Σύριζα ότι θα τον ξηλώσει.
30/3/2023
Σόλο κλαβίχορδο -ένα όργανο, που δεν το ακούς κάθε μέρα- από τον μάγο Keith Jarrett. Βασικά πρόκειται για αυτοσχεδιασμό. Αποστομωτικό κομμάτι. Επιβλητικό. Και τελείως trippy. Το παρακολουθείς άπραγος. Σαν ν' ακούς παραδοσιακή μουσική από την Άπω Ανατολή. (1987)
https://www.youtube.com/watch?v=sU118tzOwr0
Σόλο κλαβίχορδο -ένα όργανο, που δεν το ακούς κάθε μέρα- από τον μάγο Keith Jarrett. Βασικά πρόκειται για αυτοσχεδιασμό. Αποστομωτικό κομμάτι. Επιβλητικό. Και τελείως trippy. Το παρακολουθείς άπραγος. Σαν ν' ακούς παραδοσιακή μουσική από την Άπω Ανατολή. (1987)
https://www.youtube.com/watch?v=sU118tzOwr0
29/3/2023
Πριν μια βδομάδα (έτσι λέει η wiki) πέθανε ο στιχουργός των Procol Harum, ο Keith Reid. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα τραγούδια του, αν όχι το πρώτο, από το φοβερό LP-ντεμπούτο του Michel Polnareff (1966).
https://www.youtube.com/watch?v=WGQ3XlpRrkE
Πριν μια βδομάδα (έτσι λέει η wiki) πέθανε ο στιχουργός των Procol Harum, ο Keith Reid. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα τραγούδια του, αν όχι το πρώτο, από το φοβερό LP-ντεμπούτο του Michel Polnareff (1966).
https://www.youtube.com/watch?v=WGQ3XlpRrkE
29/3/2023
Μετά από το γελοίο θέμα με την ρωσίδα κατάσκοπο, με τα σεμεδάκια, το θέμα με τους Πακιστανούς μοιάζει να ’ναι πιο σοβαρό. Ο τρόπος, όμως, που αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση και τα φιλικά μίντια είναι εντελώς αμφιλεγόμενος. Το θέμα δεν προσφέρεται για σπέκουλα. Αν υπάρχει έστω κι ένας κόκκος αλήθειας στο ζήτημα αυτό, η μέθοδος δημοσιοποίησής του και η εμπλοκή του στην προεκλογική περίοδο, μα και στην καθημερινή ζωή γενικότερα (αυτό είναι ακόμη πιο σοβαρό), το καθιστά αληθινά επικίνδυνο (είναι-δεν είναι από τη φύση του). Ορισμένοι συμπεριφέρονται σαν να μην αντιλαμβάνονται το τι σημαίνει να σπέρνονται τέτοιoυ τύπου ζιζάνια μέσα στην κοινωνία.
Μετά από το γελοίο θέμα με την ρωσίδα κατάσκοπο, με τα σεμεδάκια, το θέμα με τους Πακιστανούς μοιάζει να ’ναι πιο σοβαρό. Ο τρόπος, όμως, που αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση και τα φιλικά μίντια είναι εντελώς αμφιλεγόμενος. Το θέμα δεν προσφέρεται για σπέκουλα. Αν υπάρχει έστω κι ένας κόκκος αλήθειας στο ζήτημα αυτό, η μέθοδος δημοσιοποίησής του και η εμπλοκή του στην προεκλογική περίοδο, μα και στην καθημερινή ζωή γενικότερα (αυτό είναι ακόμη πιο σοβαρό), το καθιστά αληθινά επικίνδυνο (είναι-δεν είναι από τη φύση του). Ορισμένοι συμπεριφέρονται σαν να μην αντιλαμβάνονται το τι σημαίνει να σπέρνονται τέτοιoυ τύπου ζιζάνια μέσα στην κοινωνία.
29/3/2023
Από το 1973 μέχρι και το 1980 οι μόνοι "αντίπαλοι" των Socrates ήταν οι Κάστορες , και μετά η εξέλιξή τους οι Rhesus. Φοβερές μπάντες (η πρώτη ελληνόφωνη, η δεύτερη αγγλόφωνη), με τον κιθαρίστα Γιώργο Σιέρρα να κυριαρχεί στο πάλκο. Τους Κάστορες δεν τους είχα προλάβει, αλλά τους Ρέζους τους θυμάμαι ακόμη καλά και είναι κρίμα, εδώ που τα λέμε, μια τόσο μεγάλη μπάντα να μην έχει αφήσει ούτε μία επίσημη εγγραφή. Ας γίνει τώρα κάτι...
[το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από το ρεπερτόριο των Κάστορες, που το είχαν πει ως "Εδώ Πολυτεχνείο"]
https://www.youtube.com/watch?v=zQo7APCLKCA
Από το 1973 μέχρι και το 1980 οι μόνοι "αντίπαλοι" των Socrates ήταν οι Κάστορες , και μετά η εξέλιξή τους οι Rhesus. Φοβερές μπάντες (η πρώτη ελληνόφωνη, η δεύτερη αγγλόφωνη), με τον κιθαρίστα Γιώργο Σιέρρα να κυριαρχεί στο πάλκο. Τους Κάστορες δεν τους είχα προλάβει, αλλά τους Ρέζους τους θυμάμαι ακόμη καλά και είναι κρίμα, εδώ που τα λέμε, μια τόσο μεγάλη μπάντα να μην έχει αφήσει ούτε μία επίσημη εγγραφή. Ας γίνει τώρα κάτι...
[το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από το ρεπερτόριο των Κάστορες, που το είχαν πει ως "Εδώ Πολυτεχνείο"]
https://www.youtube.com/watch?v=zQo7APCLKCA
28/3/2023
>>Σήμερα στη διαδήλωση, τα συνθήματα που κυριαρχούσαν ήταν υβριστικά. Κατά του Μητσοτάκη, κατά της κυβέρνησης, κατά της αστυνομίας και των δημοσιογράφων<<
Στα πανεπιστήμια η... ιδέα «Μητσοτάκης» πρέπει να διακινείται ελεύθερα και όχι να... υβρίζεται η θεία.
>>Σήμερα στη διαδήλωση, τα συνθήματα που κυριαρχούσαν ήταν υβριστικά. Κατά του Μητσοτάκη, κατά της κυβέρνησης, κατά της αστυνομίας και των δημοσιογράφων<<
Στα πανεπιστήμια η... ιδέα «Μητσοτάκης» πρέπει να διακινείται ελεύθερα και όχι να... υβρίζεται η θεία.
27/3/2023
>>Εκλογές 21 Μαΐου ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης - «Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ποιον ψηφίζουν πρωθυπουργό»<<
Πάντα έτσι συμβαίνει στις δημοκρατίες...
>>Εκλογές 21 Μαΐου ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης - «Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ποιον ψηφίζουν πρωθυπουργό»<<
Πάντα έτσι συμβαίνει στις δημοκρατίες...
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Εκλογές 21 Μαΐου ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης - «Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ποιον ψηφίζουν πρωθυπουργό»<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Λες να εχουμε Στουρναρα ???
Θανάσης Αντωνίου
Καλημέρα! Ο σιχαμένος τραπεζίτης, που τον τίμησαν αργότερα ως Πρόεδρο της Ακαδημίας, θα περάσει στην ιστορία ως αυτό που ήταν: ένας προδότης που βγήκε για επίσημη επίσκεψη από το Μέγαρο Μαξίμου κατά τη διάρκεια της θητείας του μια και μόνη ημέρα, σε ένα γεύμα για αστέγους στο Σεράφειο.
Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>Σήμερα στη διαδήλωση, τα συνθήματα που κυριαρχούσαν ήταν υβριστικά. Κατά του Μητσοτάκη, κατά της κυβέρνησης, κατά της αστυνομίας και των δημοσιογράφων<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolai Stavrogin
Της συνομοταξίας "Καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται" η φιλόσοφος.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Rhesus...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Ζησόπουλος
Ο Σιέρρας έχει σχέση με το γνωστό στούντιο ή συνωνυμία;
Petros Pelelis
καμία σχέση με το στούντιο sierra
Stathis Nikokavouras
Πως να γινει ρε φωντα.ο φανης τα πληκτρα δυστηχως εφυγε νωρις.ο σιερρας πριν λιγο καιρο.εχουν μεινει οι τουινς ο ντραμερ ο Petros Pelelis και ο Πόλυς Πελέλης το μπασο απο εκεινη την μπαντα την θρυλικη και αν ειχαν υλικο θα το ειχαν βγαλει αφου ειναι ενεργοι και τωρα.χτες πεταξε για λος αντζελες ο πετραν για συναυλιες και ο πολυς εμφανιζεται στο μουσικο κουτι στην ερτ ειναι και με την γλυκερια .το πιο σημαντικο για τα αδελφια ειναι οτι εχουν μεινει οπως ηταν τοτε παιδια..καλα παιδια προδευτικα μυαλα και καλοι μουσικοι..το 1980 το καλοκαιρι μαιο μηνα που επαιζα στο κρι κρι dj περπαταγα στην παραλια της ροδας και βλεπω απεναντι μου κατι μαλιαδες να πλησιαζουν.ρε παιδια θα τρελαθω τους λεω οι ρεζους δεν εισαστε?που μας ξερεις ρε φιλε εδω στην κερκυρα μου λεει ο πετραν?ειχαν ερθει για να παιξουν μουσικη ολο το καλοκαιρι στο μεγαλο το ξενοδοχειο ο πετρος ο ντραμιστας ο φανης τα πληκτρα και ειχαν μαζι τους στο μπασο τον πετρο τον τριανταφυλοπουλο ο πολυς δεν ειχε ερθει.αργοτερα ηρθε και αλλος ενας κιθαριστας ο γιαννης που ειχε περασει απο ρεζους ειναι στην φωτο που εχεις βαλει δεξια κατω και ενας μαλλιας που ολη μερα αντι να βγει καμια βολτα για γκομενες ηταν αραγμενος με την κιθαρα και οτι επαιζε με τα μαγικα δαχτυλα του το εγραφε σε νοτες..τι ποιος?ο Akis Tourkogiorgis ο αδελφος του αντωνη την ψυχη των σωκρατες .αυτο ηταν το καλυτερο καλοκαιρι της ζωης μου.εκει γνωρισα τα καλυτερα παιδια της ελληνικης ροκ ,φιλιες που εστω και απο μακρυα εμειναν για παντα.τα παιδια απο το περιστερι οι ρεζους ,ο ακης ο τουρκογιωργης απο πειραια που το μονο ελατωμα τους ειναι οτι ειναι γαυροι...οτι εγραψα αφιερωμενο στον φανη που το καλοκαιρι του 86 το περασε στο νησι ξανα και ειπαμε τοσα για τα ονειρα του που δεν προλαβε και εφυγε οπως ο σιερρας ..υστερογραφο....εχω μια κασετα που παιζουν τα παιδια τοτε δεν ξερω αν ακουγεται καλα αλλα υπαρχει......
Petros Pelelis
Στάθη καταρχήν γαυρος είμαι μόνο εγώ. Κατά δεύτερον αν έχεις κασέτα την θέλω οπουδήποτε. Αν μπορείς να την ηχογραφήσεις ψηφιακά και να μου στείλεις την ηχογράφηση θα την ήθελα πολύ. Αν δεν ξέρεις πήγαινε σε κάποιον να στο κάνει και ότι κοστίσει μου λες και σου στέλνω τα λεφτά
Stathis Nikokavouras
ειδες τι κανει το λος αντζελες...ακομα δεν επεσες για υπνο...τι λεφτα ρε πετραν ακομα σου χρωσταω απο τοτε τα αμορτισερ που εσπασα της μηχανης...αχαχαχα τι θυμηθηκα...θα σου την στειλω οταν γυρισεις να την κανεις ψηφιακη.εχω ενα κασετοφωνο αλλα δεν μπορω να το κανω παροτι εχω μηχανηματα λαμπατα και αλλα που κανουν πολλα χιλιαρικα.δεν θα βγαλω καλο αποτελεσμα ειναι παλιοτο κασετοφωνο χωρις καλη εξοδο..θα σου στειλω και λαδι καλο να δωσεις και του αδελφου για να βγαλω το χρεος.αχαχαχα..μολις γυρισεις τα λεμε.παρε και φωτο απο τοτε...ο φωντας που γραφει για εσας εδω πετραν ειναι χωριανος μου
Petros Pelelis
οκ Στάθη. Σε έυχαριστω πολύ. Δεν έχω κασετόφωνο πλέον αλλά θα βρω από κάποιον φίλο και θα την φτιάξω
Θανάσης Κρεμασμένος
Του θυμάμαι! Τρομερή μπάντα! Όπως και οι S. O. S. που νομίζω ότι ούτε αυτοί άφησαν δισκογραφημενη ηχογράφηση.
Dimitris Metaxas
Κάστορες! Τους είχα δει 17-18χρονων σε ντισκοτέκ στους Αγ Αποστόλους Αττικής.. δηλ το 1977 -78
Patritsopoulos Nikos
γαμωτο,λειπουν σημερα τετοιοι μαλλιαδες ,ροκαδες
Πόλυς Πελέλης
ΔιαγραφήΚαλημέρα Φώντα. Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Θέλω να σου στείλω μια παλιά ηχογράφηση μας η οποία ήταν από κασέτα σε άθλια πλέον κατάσταση αλλά κατάφερα να την διορθώσω όσο μπορούσα παίζοντας πάλι μπάσο εγώ και τύμπανα ο αδελφός μου.
Το κάναμε στην μνήμη των αγαπημένων μας Φάνη και Γιώργο που έφυγαν τόσο νωρίς.
https://youtu.be/mbt6KzQtSn8
Rhesus - The Peace Pipe
Rhesus - The Peace Pipe
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γεια σου φίλε μου, ωραία ακούγεται.
Mike Beles
Γιατι γραφεις Αντιπαλοι ??? Δεν πκακωθηκανε κιολας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν γράφω... αντίπαλοι.
Vassilis Serafimakis
Τι αναρτησάρα έγινε εδώ!
Πόλυς Πελέλης
Οι Rhesus και οι κάστορες ήταν δύο διαφορετικές μπάντες. Μάλιστα κάποιες φορές παίξαμε και σε ίδιες συναυλίες. Οι κάστορες ( φοβερή μπάντα ) υπήρχαν πριν τους Rhesus. Υπήρξαν δάσκαλοι μας, κάναμε και παρέα και μας μάθαιναν πως να μελετάμε και να παίζουμε. Πολύ καλά παιδιά. Όταν οι Κάστορες διέλυσαν ο κιθαρίστας τους ο Γιώργος Σιέρρας προσχώρησε στους Rhesus και αυτή ήταν και η αιτία να παίξουμε πιο σοβαρά πράγματα και να γράψουμε δικά μας τραγούδια. Για την ιστορία.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, το ξέρω, το έχω διαβάσει και σε συνέντευξη παλιά. Απλά, εγώ ως "απ' έξω" σήμερα τους ακούω τους Ρέζους, ως μετεξέλιξη των Κάστορες. Ο ερχομός του Σιέρρα, έφερε την φωνή και την κιθάρα των Κάστορες στους Ρέζους. Ακούω το παίξιμο του Σιέρρα στους Ρέζους και θυμάμαι αμέσως τους Κάστορες. Δεν ξέρω πως ηχούσαν οι Ρέζους χωρίς τον Σιέρρα. Μόνον με τον Σιέρρα τους θυμάμαι.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μετά από το γελοίο θέμα με την ρωσίδα κατάσκοπο, με τα σεμεδάκια"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Προεκλογικα κολπα......με θεμα την δηθεν ασφαλεια....απο τους κακους....Θυμσσαι με Τουρκους ..αντικαθεστωτικους...που τους πιασανε εδω σαν Τρομοκρατες...και αθωωθηκαν απο τα δικαστηρια...κυνηγημενοι του Ερντογαν ειτανε..
Kostas Drosopoulos
Δεν είχανε όπλα. Δεν είχανε δολοφόνους.
Είχανε μόνο στόχους (?).
Και ο έρμος ο εισαγγελέας δεν ξέρει τι ποινική δίωξη να ασκήσει...
Tanas Atanasoff
ίσως είναι χρήσιμες οι απόψεις εδώ
https://www.hereticalideas.gr/.../to-fiasko-ths...
Τo φιάσκο της «πακιστανικής τρομοκρατίας»! – Αιρετικές Ιδέες
Νίκος Σούρσος
Και οι Πακιστανοί στάχτη στα μάτια είναι.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πριν μια βδομάδα (έτσι λέει η wiki) πέθανε ο στιχουργός των Procol Harum, ο Keith Reid."...
ΑπάντησηΔιαγραφήδημήτρης θεοδωρόπουλος
Εκπληκτική ερμηνεία και τόσες ιδέες μέσα σε δυο λεπτά ανάπτυξης• οντως φοβερος ο Μισελ Π.
Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>Μητσοτάκης στον Έβρο: Να πάμε την Ελλάδα μπροστά, με ασφάλεια - Ο ΣΥΡΙΖΑ θα ξηλώσει τον φράχτη;<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτης Πανταζιδης
Στον Έβρο καρκινοπαθεις, νεφροπαθείς και βαριά νοσουντες μπορούν να κάνουν θεραπείες μόνο στην Αλεξανδρούπολη. Πράγμα που σημαίνει πως πολλοί άνθρωποι κάνουν έως και 100+ χιλιόμετρα για την υγεία τους. Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα αν σκεφτεί κανείς πως υπάρχουν δεκάδες χωριά χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς. Νομός συνώνυμο της εγκατάλειψης.Τον οποίο να σημειωθεί τον άδειασε ο πατέρας του στις αρχές των 90'ς.Ποιοι φράχτες τώρα....
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Η κ. Γουίλσον ανέβηκε στη σκηνή και κάπως έτσι οι μελωδίες του γνωστού τραγουδιού του Σταμάτη Κόκοτα «Μια παρένθεση και μόνο» άρχισαν να ταξιδεύουν στους διαδρόμους του Λευκού Οίκου.<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=X82hDwUsU2c
Η Ρίτα Γουίλσον τραγουδάει Κόκοτα στον Λευκό Οίκο
Haris Mantellos
Καλησπέρα. Με την ευκαιρία να σημειώσω εδώ κάτι για το τραγούδι. Έγιναν πολλές αναφορές στα μέσα ενημέρωσης για τον τραγουδιστή (Κόκοτα) και τον συνθέτη του (Χατζηνάσιος). Κανείς δεν ανέφερε τον στιχουργό του που είναι ο Νίκος Βρεττός που έχει γράψει πολλά αγαπημένα τραγούδια (Όπως ακριβώς ανασαίνω, Η αγάπη μας, Στοιχηματίζω, Έχω εσένα ν' αγαπώ, Και φύσαγε Θεέ μου ένας βοριάς κ.λπ.), ο οποίος εδώ και αρκετό καιρό ζει στα Τρίκαλα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ωραίο το στοιχηματίζω. Από τα καλύτερα του Τόλη.
Christos Nastos
Σωστός....σε όλα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Η εταιρεία συστάθηκε την 1η Φλεβάρη 2023 και ενάμιση μήνα μετά τής δώσανε 27 χιλιάρικα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.news247.gr/.../evros-apeytheias-anathesi-gia...
Έβρος: Απευθείας ανάθεση για την κυβερνητική φιέστα στο φράχτη - Πόσο κόστισε
Thekla Tselepi
Δεν αντέχεται άλλο πιά αυτή η κτηνωδία
Γιώργος Δελτα
Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.Αλλά μέσα μου κάτι με τρώει επειδή δεν μπορώ να το καταπιώ ότι ηττηθήκαμε.Θέλω να είναι η αρχή μ'αυτούς να τους πάρει ο διάολος και να τους σηκώσει και οι επόμενοι να πάρουν το μήνυμα και να προσέχουν...ελπίζω...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπάρχει ένα ευαίσθητο σημείο όπου αν ξεπεραστεί οι παράνομοι καθίστανται νομιμότεροι από τους κατ’ όνομα νομίμους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήZak Famellos
ωραιος,αγαπημενο μου το "υποσχομαι"
Vagelis Avgidis
Το ξερά ότι θα σας αρέσει ο Μπουλουγούρας! Πολύ μεγάλη φωνή!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπουλουγουράς. Έχω ποστάρει κι άλλες φορές. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02LGzyqB98F2z5pHpVUyRdh5mChcRqghHK8WRDLPJGp8kzXHMvzNgCfQGWs62M4J4al&id=100014406333349
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02mTU45TDDKuDN4YZwvfmvZ2hV5W4SRyPqYWsksTAgtEkauvtS1AyaQG5i7FH8Wifsl&id=100014406333349
Vagelis Avgidis
τοτε δεν σας παρακολουθουσα ακομα...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Διονύση Σαββόπουλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήVagelis Avgidis
Και μόνο αυτός ο στίχος με τα λύκεια ήταν πολύ μπροστά! Πως το άφησαν απορώ μέσα σε ένα κατά τα αλλά «συντηρητικό» δίσκο…
Πάνος Παπαστεργίου
Ο δίσκος αυτός τουλάχιστον τραγικός
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είχε κι αυτός κάποια καλά τραγούδια.
Πάνος Παπαστεργίου
περί ορέξεως δεν θα διαφωνήσουμε. Δεν θέλω να επιβάλω την γνώμη μου.
Nikos Zervos
OXI VEVEA
Nickos Ventouras
Αριστουργηματικά τραγούδια είχε. Απλά δεν μπορούσαν πολλοί να δεχτούν το στιχουργικό κομμάτι.
Vassilis Serafimakis
μόνο κυριολεκτικά, δηλ. γιά μία μεταξύ άλλων τραγικότητα που εκφράζει πολλαπλώς κι υπαινικτικά. Αριστούργημα!
Πάνος Παπαστεργίου
η μουσική είναι απλώς τραγική, είναι η απαρχή μιας νέας δεκαετίας, πολύ χειρότερης, καμία σχέση με βρόμικο ψωμί και λοιπά. Δεν μπορεί να γίνει καμία σύγκριση, αλλά εφόσον το επιθυμείτε, ας κρατήσουν οι χοροί
Haris Heizanoglou
όλοι οι δίσκοι του Σαββόπουλου είναι τραγικοί.
Πάνος Παπαστεργίου
ο συγκεκριμένος είναι
Haris Heizanoglou
όλοι όλοι... Είναι too much ύφος
Nickos Ventouras
είναι για εποχές που δεν είχαν κόλλημα με το too much
Haris Heizanoglou
Να επισημάνω ότι το πρόβλημα δεν είναι το too much, είναι το too much ύφος. Ειδικά όταν το ύφος μοιάζει να προσπαθεί πάρα πολύ να υποδυθεί κάτι ή να περιγράψει τον εαυτό του, αυτό αποτελεί συγκεκριμένη κατηγορία στην τέχνη και έχει και όνομα.
Dimitris Patokos
Συγγνώμη αναφερόμαστε στον δίσκο «Τραπεζάκια έξω» με τον χαρακτηρισμό «τουλάχιστον τραγικός»; Ρωτάω απλά…
Pantelis Tsalouchidis
Ε, όσο τον θυμάμαι, δεν ήταν τραγικός, απλώς έχανε σε σχέση με τη Ρεζέρβα
Takis Akkos
Μπράβο για τα παλια αρχεία που σώζονται στο χρόνο.Για τον Σαββοπ. του τότε τα τραπεζάκια μουσικά ήταν οκ, στιχουργικά άρχιζε η στροφή του στο συντηρητικο εθνοκεντρισμο του Μοσκώφ Ζουράρι κ της παρέας που μέλος ήταν κ ο Σαββοπουλος.
Nickos Ventouras
Δεν ήταν «συντηρητικό» πνευματικά αυτό το ψάξιμο τότε, μάλλον το αντίθετο (καταρχήν πήγαινε αντίθετα στο κοινό του, σε εποχή που οι καλλιτέχνες ζούσαν από τους δίσκους και τις συναυλίες). Το εύκολο και ανέξοδο ήταν ο πασοκισμός από τη μια και μια φλου αριστερά τύπου εσωτερικού από την οποία άπειροι αλληλό-ψωμίζονταν. Αν ήθελε να το παίξει συντηρητικά έλεγε μια από τα ίδια που έλεγε πριν και θα τα είχε καλά με όλους, ή ότι ταίριαζε στην «σοσιαλιστική» και καλά εξουσία της εποχής και θα τον αγαπούσαν όλοι.
Το '83-'84 να ψάχνεσαι με αυτά δεν αφορούσε «δεξιούς» αλλά πάμπολλους αριστερούς, δεν ήταν ούτε μόδα, ούτε επικερδές. Ήταν ψάξιμο (το οποίο συνέβηνε και στην Αμερική και αλλού μετά το '70, όχι μόνο η γνωστή περίπτωση του Ντυλαν, αλλά και άπειροι "απλοί άνθρωποι" παλιότερα χίπις, ροκάδες, κλπ, θα θυμήσω και τον Κατ Στήβενς από άλλη πλευρά αυτός).
Συντηρητικός έγινε από το '89 και μετά, πρώτα με Μητσοτακ, μετά με Σημίτη, άλλη μεγάλη αγάπη, και τώρα με Κούλη κλπ.
Σε κάθε περίπτωση, με ή χωρίς αυτά, ο δίσκος είναι μεγάλος.
Michalis Tsantilas
Διαγραφήναι, μεγάλος πραγματικά δίσκος.
Takis Akkos
Τα τραπεζάκια του 1983 τα ακούσαμε ενδελεχως με μια παρέα φίλων όταν κυκλοφόρησαν.Αναμεναμε με ανυπομονησία κάθε νέο του ΔΣ.Οταν ακούσαμε το στίχο "είτε με τις αρχαιότητες είτε με ορθοδοξία" αισθανθηκαμε ότι κάτι αλλάζει στο Νιονιο, δεν μας χτύπησε καλά.Κι όταν αργότερα μέσα στο 1983 γιόρτασε την 20ετη του πορεία στο Ολυμπιακό στάδιο όπου και αναληφθει με το αερόστατο, η ίδια παρέα φίλων συσκεφθηκε κ αποφασίσαμε να μην πάμε.Το βλέπαμε να έρχεται από τότε αυτό που αργότερα όντως ο Δ. συγκεκριμενοποίησε με τη συντηρητική στροφή του.Βλεπεις, από το Σαββόπουλο πολλοι είχαμε "απαιτήσεις" αλλά δε μας "δικαίωσε".
Patritsopoulos Nikos
τραγικες αντιπαθειες για εναν σπουδαιο δισκο
Konstantinos Kottis
Τραγικός δίσκος διαβάζω σε σχόλιο. Έχουμε και λέμε: Τρία τραγούδια θα μείνουν διαχρονικά, παρότι δεν είναι ακριβώς ίσης αξίας. Το ένα είναι το Μας βαράνε ντέφια. Το δεύτερο είναι το Ας κρατήσουν οι χοροί, που είναι απολύτως αγαπητό στο λαό. Το τρίτο είναι το Τσάμικο (που κυρίως έμεινε ωστόσο στη εκτέλεση-μίξη του Γ. Νταλάρα. Στα υπόλοιπα: Το "Τον χειμώνα ετούτο", αρκετά γνωστό, το "Νέο κύμα" συμπαθητικό και κοντινό στο ύφος ορισμένων τραγουδιών της συνεργασίας Παπάζογλου-Ξυδάκη.
Nickos Ventouras
Και μερικά αριστουργήματα υποεκτιμημένα, όπως Πρωτομαγιά και Μυστικό Τοπίο
Nikitas Kakavas
Τα "Τραπεζάκια Έξω" δεν είναι λχ Βρώμικο ψωμί, ωστόσο δεν είναι με τίποτα "τραγικός δίσκος". Το Τσάμικο, το Μυστικό Τοπίο, το Canto, ακόμη και το δημοφιλές Ας κρατήσουν οι χοροί, είναι στιγμές μεγάλες του Νιονιου, που αντλούν απευθείας από το μάγμα της μουσικής ιδιοφυιας που υπήρξε ο Σαββο στα πρώτα του χρονια.
Vagelis Avgidis
φυσικα ρε παιδια! τι συζηταμε τωρα...
Mike Beles
Ημουν σε αυτη τη συναυλια...τοτε φοιτητης ημουν φανατικος Σαβοπουλικος....αλλα ηρθε η μεταλαξη του ...απο το 89 με χορηγους Μητσοτακη και Σκαι...και απομυθοποιηθηκε...
Ferris Costas
Δυστυχώς, η εκτέλεση του Παλαί ντε σπορ, το αδικεί. Το βιολί και το κλαρίνο, με τους τσιριχτούς τόνους, τον παρασύρουν μέχρι παραφωνίας. Χάθηκαν τα μπάσα των πνευστών. Όμως "Τα τραπεζάκια έξω" (κατά τη γνώμη μου) τον οδήγησαν στη μεγαλύτερη ωριμότητα του έργου του. Κι ήσαν αληθινό ροκ, όπως ακριβώς επιθυμμούσε. Μετά την παράσταση στην Πλάκα, μου εξομολογήθηκε πληγωμένος: "Στη νεολαία δεν άρεσε! Μου είπαν πως ήταν back to the roots". Και του απάντησα: "Μα αυτό ακριβώς είναι το ροκ. Θυμήσου τον Ντύλαν, και το γιούχα που έφαγε στο Νιούπορτ όταν εισήγαγε τον ηλεκτρισμό στο FOLK." Συμπληρωματικά θα πω πως το Τσάμικο, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΗ, είναι ίσως το αριστούργημά του. Και επί πλέον το πρώτο Ελληνικό ραπ.
Konstantinos Kottis
Συμφωνώ με αυτά που λέτε, αλλά μου αρέσει προσωπικά πιο πολύ η μίξη Τσάμικο - Ωδή στον Γ. Καραϊσκάκη (εν προκειμένω το τμήμα της μίξης Τσάμικο και ας μην είναι τόσο πρωτόλειο).
Nikitas Kakavas
Ο καιρός σας κάνει δίκαιο, κατι που κατά κανόνα ειναι σπάνιο για τους ανθρωπους
Evagoras Karageorgis
ΔιαγραφήCanto, Τσάμικο, Πρωτομαγιά, Φλόγες, Το χειμώνα ετούτο... Όλος ο δίσκος παιδιά είναι σημαντικός. Να σίγουρα δεν είναι Ρεζέρβα αλλά είναι σημαντικός δικός και όχι μονο για τα πιο πάνω τραγούδια. Μουσικά, στιχουργικά, θεματικά έχει πολλά να πει ο δίσκος. Κάποιοι δεν τον έχουν ανακαλύψει ακόμα. ΜΌΝΟ ΚΑΙ μόνο να υπήρχε η Πρωτομαγιά είναι αρκετό μ' αυτό το θέμα στο ... παραλίες σκουπιδοτόπων.
Conta Dina
και το «Μυστικό τοπίο». Εξαιρετικό!
Για το «Canto» τί να πεις ...
Βασίλης Βασιλειάδης
Ο τελευταίος σημαντικός δίσκος του δημιουργού. Από εκεί κι έπειτα έχουμε λίγα αξιόλογα τραγούδια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο τελευταίος σημαντικός είναι το κούρεμα. Γιατί μπορείς να γράψεις πολλά γι' αυτόν.
Άννα Αρχοντάκη
το τελευταίο σημαντικό τραγούδι όμως είναι το "Φως στις 10 π.μ." από το Χρονοποιό.
Βασίλης Βασιλειάδης
τελικά όλοι περιμέναμε ο Σαββόπουλος να γράφει αδιάκοπα και μέχρι τα γεράματα, τραγούδια ισάξια με τα αριστουργήματα της νεότητάς του, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει με κανέναν τραγουδοποιό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάποιοι (δηλαδή πολλοί) περνάνε μια κάμψη στη μέση ηλικία 40-60 και στα γεράματα επανέρχονται με ωραίους δίσκους. Και ο Bob Dylan και ο Van Morrison και άλλοι διάφοροι έχουν δώσει σε μεγάλες ηλικίες μια χαρά άλμπουμ. Ο Σαββό κόλλησε. Εγώ το συνδέω με τον θάνατο του Φαληρέα. Όταν πέθανε ο Τάσος ο Σαββό έσβησε. Ο Τάσος τον κινητοποιούσε. Το έχει πει εμμέσως πλην σαφώς και ο Σαββό αυτό σε συνεντεύξεις.
Άννα Αρχοντάκη
ισχύει αυτό. Επίσης, νομίζω ότι ο Σαββόπουλος δεν ήθελε να γράφει από τα έτοιμα, δηλαδή εύκολα τραγούδια (έχει ορισμένα στους δύο τελευταίους δίσκους του) και προτίμησε να σταματήσει. Θα έπρεπε να είχε ηχογραφήσει σε "Παράρτημα Β'" το "Γιγανταιώρημα", πάντως, που είναι πολύ ωραίο. Πάντως ο Ντύλαν αντλεί πάρα πολύ στους τελευταίους συμπαθητικούς δίσκους του από τη φολκ/κάντρι/μπλουζ παράδοση (παίζει με τέτοιο τρόπο και τα παλιά του στις συναυλίες του), πράγμα που ο Σαββόπουλος δεν θα έκανε ποτέ με το ανάλογο ελληνικό υλικό.
Ιακωβος Μανης
Πάντως είναι τραγικό που οι νέοι μισούν τον Σαββόπουλο επειδή απογοήτευσε πολιτικά τους μπαμπάδες τους
Ferris Costas
Το να έχεις τις επιφυλάξεις σου για την ανθρώπινη συμπεριφορά ενός δημιουργού, είναι θεμητό. Να απορρίπτεις γι αυτό τον λόγο το εξαιρετικά σημαντικό έργο του, είναι πρόστυχο.
Michalis Tsantilas
Φώντα, ελπίζω να γράψεις κάτι με αφορμή τα 40 χρόνια από τα Τραπεζάκια Έξω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν το έχω σκεφτεί. Ίσως τώρα που το λες... Έχει ψωμί και ο δίσκος αυτός... Για το κούρεμα πάντως θέλω να γράψω κάποια στιγμή.