Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 499

4/4/2023
Ανακαλύπτω συνεχώς σάιτ, στα οποία αντιγράφουν στοιχεία από κείμενά μου (όταν δεν αντιγράφουν ολόκληρα μέρη), δίχως να αναφέρουν ποτέ την πηγή. Δεν τα γράφω όλα εδώ πέρα. Ούτε τα σημειώνω. Το ξεχνάω... Κάποια στιγμή, όμως, σκέφτομαι να μαζέψω όσα περισσότερα μπορώ, και να τα φτιάξω σ' ένα κείμενο συνολικό. Για μένα πιο πολύ... γιατί δεν νομίζω να ενδιαφέρει ευρύτερα. Ή ίσως και να ενδιαφέρει... δεν ξέρω...
Τούτοι δω από κάποιο σάιτ της πυρκαγιάς, ονόματι menshouse, σ’ ένα ανυπόγραφο άρθρο, έχουν βουτήξει πολλά και διάφορα από ένα κείμενό μου για τον Πύργο των Αθηνών, που είχε δημοσιευτεί στο LiFO.gr (16 Οκτ. 2022).
Έχουν και το περιοδικό «Αρχιτεκτονική και διακόσμηση» οι τύποι (ώπα ρε ψευτόμαγκες!), ενώ γράφουν με θράσος πως ο αείμνηστος Αρίσταρχος Οικονόμου (ο πολιτικός μηχανικός, που είχε κάνει τα στατικά του Πύργου – και όχι αρχιτέκτονας όπως ηλιθιωδώς γράφουν) έλεγε ψέματα για την ηλικία του. Κάτι που, φυσικά, είναι αλλιώς διατυπωμένο στο δικό μου άρθρο... Ό,τι να ’ναι...

4/4/2023
Λοιπόν, το καλύτερο που έκανε ο Κουτσούμπας στην Γερμανού είναι που της χάρισε το βιβλίο του Μετρονόμου για τον Θάνο Μικρούτσικο (στο οποίο γράφει και ο Κουτσούμπας μέσα, και εγώ και άλλοι δεκατέσσερις). Το να χαρίζεις όχι βιβλία γενικώς, αλλά μουσικά βιβλία ειδικώς θα είναι πάντα κάτι το ιδιαίτερο και διαφορετικό.
Να πάτε και στην παρουσίαση του βιβλίου μας σήμερα στον Ιανό. Εγώ δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ, αλλά θα μιλήσουν άλλοι για το βιβλίο και για 'μας (αν το κάνουν... ).
[πάντως εγώ στην κριτική του βιβλίου, δείτε την στα σχόλια, την έχωσα στον Κουτσούμπα - για να μη λέτε... ]

4/4/2023
Μετά το Μητσοτάκη, που βλέπεις τη φάτσα του 300 φορές την ημέρα, στα σάιτ, και στην τιβί, για ψύλλου πήδημα, έπεται ο Κουτσούμπας. Θα μας γίνει κατάπλασμα κι αυτός μέχρι τις εκλογές.
Τον παίζουνε τον Κουτσούμπα, που θα βγει μέχρι και στο Just the Two of Us, και τον χαϊδεύουν όλοι εμπλοκή, επειδή φιλοδοξούν να κόψει ψήφους από τον σύριζα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος...

4/4/2023
Όλοι εσείς, που αγαπάτε υποτίθεται τον Ryuichi Sakamoto, μιλάω για το σινάφι, γιατί δεν γράφετε ένα μεγάλο κείμενο για τους δίσκους του; Πέντε χιλιάδες λέξεις ξέρω γω, ώστε να δούμε κι εμείς πόσο τον αγαπούσατε στ’ αλήθεια; Με κείμενα 500 λέξεων, με ανούσια βιογραφικά, ξεπατικούρες από την wiki, και άσχετες σαχλαμάρες την βγάζετε; Στρωθείτε ρε και γράψτε κάτι αναλυτικό κι ωραίο.
Ακούω Sakamotο από τα early eighties κι είχα και τον πρώτο δίσκο της ΥΜΟ ελληνικό κι είχα κι άλλα άλμπουμ στα οποία έπαιζε, όπως το πολύ καλό “Secrets Of The Beehive” του David Sylvian (τώρα δεν νομίζω να έχω κάτι δικό του στη δισκοθήκη μου – αν και δεν το αποκλείω να έχω κανα παλιό ιαπωνικό φολκ, που να είναι μέσα παίζοντας πιάνο), αλλά δεν μ’ ενδιαφέρει να γράψω κείμενα για μουσικούς, που δεν αποτέλεσαν βίωμά μου. Που δεν ταυτίστηκα μαζί τους. Εκατοντάδες, χιλιάδες μουσικούς έχουμε ακούσει και τους εκτιμούμε βεβαίως, για όσα αφήσανε, αλλά για λίγους θα γράψουμε από καρδιάς.
Εν τω μεταξύ, παλιά, στα περιοδικά, υπήρχαν γραφιάδες που γράφανε κείμενα, για κάθε μουσικό, όταν υπήρχε λόγος. Και για YMO θυμάμαι κείμενα και για Sakamoto κ.λπ. Στο Ποπ & Ροκ και αλλού. Έβλεπες σελίδες... Δεν ξεπετάγανε τα θέματα. Τώρα κυριαρχούν οι ξεπέτες. Σπάνια θα δεις κάτι, που θα σου τραβήξει αληθινά την προσοχή, γιατί θα έχει μέσα του γνώση και κόπο.
(Σαν αναγνώστης τα λέω αυτά, που ενδιαφέρεται να διαβάζει κείμενα για τη μουσική, όχι σαν γραφιάς).

3/4/2023
Είναι το τραγούδι με το οποίο η Κουμιώτη πήγε στο Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού, στη Θεσσαλονίκη, το 1972. Στους στίχους του μπορεί να βρεις ακόμη και αντιχουντικές νύξεις... Ενώ το ρεφρέν είναι... θεοδωρακικό μαρς. Προσέξτε και τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, που είναι ροκ, και που αν σαμπλαριστούν τ' ακούς σε χιπχόπ κανονικά...
https://www.youtube.com/watch?v=9wXySPXXobM

3/4/2023
Είχε πει πολύ ωραία τραγούδια η Ρένα Κουμιώτη, πέρα από τα γνωστά της, που τα ξέρει όλος ο κόσμος. Δείτε και το προηγούμενο ποστ, για το κείμενο που γράψαμε με αφορμή το θάνατό της...
https://www.youtube.com/watch?v=NzrhEGjjpWo

8 σχόλια:

  1. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Είχε πει πολύ ωραία τραγούδια η Ρένα Κουμιώτη, πέρα από τα γνωστά της, που τα ξέρει όλος ο κόσμος"...

    Ioannis Fokas
    Ξεχωριστό τραγούδι,ξεχωριστή ερμηνεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι το τραγούδι με το οποίο η Κουμιώτη πήγε στο Φεστιβάλ Ελληνικού Τραγουδιού, στη Θεσσαλονίκη, το 1972"...

    Costas Papaoikonomou
    Ευχαριστώ που μας το θύμησες. Ενορχήστρωση πρέπει να έχει κάνει μάλλον ο Χάρης Ανδρεάδης αν και θυμίζει και κάτι από Διδιλη.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Στο φεστιβάλ ο Κώστας Κλάββας, στο δίσκο κατά πάσα πιθανότητα ο Μαμαγκάκης.

    Costas Papaoikonomou
    ναι ο Κλάββας ήταν πολύ στα πάνω του εκείνη την εποχή. Θυμάμαι σε δίσκους εποχής του Πασχάλη ήταν σχεδόν πάντα στην ενορχήστρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Όλοι εσείς, που αγαπάτε υποτίθεται τον Ryuichi Sakamoto"...

    Thekla Tselepi
    Στο βίωμα, την μνήμη και την γνώση, έχει προστεθεί ( δεν θα πω υποκαταστήσει, αν και ίσως), η r.i.p κατάσταση-α,- πέθανε κι αυτός- ποιός είναι- τον ξέρω- λυπάμαι- ποστάρω something κι εγώ.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εμένα δεν με ενοχλούν τα RIP. Κι έβαλα πολλά λάικ σε φίλους, που ποστάρανε για το θάνατο του Sakamoto. Λέω για τα κείμενα, που πρέπει να γραφτούν. Εκεί υπάρχει έλλειψη.

    Thekla Tselepi
    θλιβερή διαπίστωση, στα περισσότερα σάϊτ η νοοτροπία φαίνεται να είναι αυτή και οι γνώσεις, πολύ περιορισμένες δυστυχώς.

    τζιμης ευθυμιου
    250 εγραψες

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και πολλές έγραψα, για ποστ στο fb.

    Dimitrios Kambakos
    Εγώ τον βαριέμαι

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πολύ καλός μουσικός. Εσύ είσαι σιξτάς γι' αυτό τον βαριέσαι.

    Dimitrios Kambakos
    ισχύει αυτό ως ένα βαθμό , αν κ μου αρέσουν πολλά γιαπωνέζικα κ 60s κ 70s κ μέχρι τις μέρες μας

    Aris Karampeazis
    τον βαριέται επειδή είναι Ολυμπιακός ρε (ο Καμπακος, όχι ο Σακαμότο)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και όμως αξίζει να δεις τον Σακαμότο και μέσα στο πλαίσιο της ιαπωνικής αριστεράς - γιατί μέσα στην ιαπωνική αντικουλτούρα των late sixties μεγάλωσε. Και πώς ανακάτεψε τον Ντεμπισί με τα ηλεκτρονικά, και γιατί το έκανε. Και γιατί το "μέλλον" εμφανίστηκε πρώτα στην Ιαπωνία και όχι αλλού - και άλλα τέτοια.

    Dimitrios Kambakos
    ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω, πάντα είναι χρήσιμο να επανεξετάζεις ένα καλλιτέχνη με "φρέσκια" ματιά

    Dimitrios Kambakos στον Aris Karampeazis
    ναι όλη μέρα στην Άνω Τούμπα με Σακαμοτο κ Σουτζουκάκια την εβγαζες

    Ioannis Raouzaios στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αυτό!

    Aris Karampeazis στον Dimitrios Kambakos
    Ριτσι Πάπρικα

    Harry Gordon
    Εγω μονο γιαυτον και τον Τριτση λυπηθηκα τοσο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν είναι θέμα λύπης.

    Γιώργος Φρατζεσκάκης
    Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος έγραφε πιο πολλά για την πορεία του.Πραγματι,δύο τρεις λέξεις γράφτηκαν μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria Pappa
      μα και τα αγγλικά κείμενα είναι λειψά λες και oι πιο σημαντικές στιγμές του ήταν η συνεργασία του με τον Sylvian και τον Noto. Τα μόνα κείμενα που διάβασα και να λένε κάτι παραπάνω ήταν του Reynolds και του Petridis. Από προσωπική άποψη πιο ενδιαφέρουσες για μένα ήταν οι περιπτώσεις του Takahashi - γι' αυτό έκανα και τα μιξ στο Movement - και του τεράστιου Hosono όσον αφορά την ιαπωνική μουσική σκηνή. O Σακαμότο ήταν πιο περίεργη φάση επειδή ήταν ο μόνος που έκανε καριέρα στην Δύση και οι περισσότεροι τον γνώρισαν ως τον τύπο που έκανε το σάουντρακ του Τελευταίου Αυτοκράτορα ή ως τον Γιαπωνέζο που γούσταρε τον Bowie στην γνωστή ταινία. Επίσης ήταν και ο πιο όμορφος απο τους YMO, δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό λολ.

      George Floudas
      οι YMO, και όλοι μαζί και ο καθένας μόνος, ήταν επιδραστικοί σε πολλά επίπεδα και σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Για μένα, πέρα από την Αδιανόητη και Αξεπέραστη εμπειρία να ακούσω το Behind mask σε ηλικία 14 χρονών, ήταν από τους - μάλλον ακουσίως -στυλοβάτες του urban νεοϋορκέζικου ήχου 78-83 που είναι η περίοδος στην οποία ήμουν είμαι και θα είμαι για πάντα κολλημένος.
      Riot in Lagos!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στην Maria Pappa
      Ο Hosono είναι μεγάλη μορφή και δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει ποτέ τίποτα στην Ελλάδα γι' αυτόν. Εδώ δεν έχουν γραφτεί εν τω μεταξύ βασικά κοινωνικοπολιτικά στοιχεία για την J-pop. Σημείωσα μερικά πιο πάνω...

      George Floudas
      Κι επειδή Maria μου σου χρωστάω μια γνώμη για το αφιέρωμα σου στο movement, ήταν Καταπληκτικό. Και τα δύο μέρη. Έτσι πρέπει να είναι τα αφιερώματα. Με ψυχή!

      Antonis Kleidouchakis
      Πες τα

      Aris Karampeazis
      θα γράψεις ;

      Antonis Kleidouchakis
      ο χρόνος είναι χρήμα πια, δυστυχώς.

      Aris Karampeazis
      σε ήξερα και όταν δεν ήταν

      Panagiotis Papakanellos
      Αυτό μπορούν να το κάνουν λίγοι…

      Evi Mvrn
      Ουτε για τον Θεοδωρακη δεν μπορω να γραψω πανω απο μια παραγραφο κι ας ξερω και την τελευταια του μελωδιουλα και το τελευταιο του στιχακι. Οποτε, μην εισαι τοσο απαιτητικος με τους συνανθρωπους σου.
      Εγω θεωρω οτι αγαπαω εναν μουσικο ή ενα συγκροτημα αν μου αρεσουν πανω απο πεντε τραγουδια τους κι αν περιμενω να δω τι θα γραψουν παρακατω. Οσο για τον Σακαμοτο, όλοι εμεις οι ερασιτεχνες της μουσικης τον μαθαμε απο τον κινηματογραφο και σε οσους αρεσε αρεσε κι εψαξαν να ακουσουν κατι παραπανω και το απολαυσαν και στο τελος συγχιστηκαν που πεθανε σχετικα νεος και με ενα τοσο δυσκολο τελος. Ασε που ηταν και κουκλος...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει όλα αυτά. Κι εγώ δεν μίλησα για "συνανθρώπους" γενικά, αλλά για το σινάφι. Για τους επαγγελματίες της μουσικογρφίας.

      Evi Mvrn
      sorry, το πηρα προσωπικα
      Επειδη ειχα την μυγα δηλαδη γιατι μου την ειπαν οι φιλοι μου "σιγα που ακους και γιαπωνεζους τωρα, μας κανεις την κουλτουριαρα καλα και δηθεν".

      John Drake
      Πρέπει κάποτε να ξεχωρίσουν οι αμνοί από τα ερίφια...

      Επίτροπος Σωτηρίας
      ΓΙΑ 5.000 ΛΕΞΕΙΣ ΣΑΚΑΜΟΤΟ ΧΡΕΩΝΩ 250 ΕΥΡΩ, ΟΠΟΙΟ SITE ΘΕΛΕΙ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άμα γράψεις ό,τι να'ναι όμως θα τα φέρεις πίσω.

      Επίτροπος Σωτηρίας
      ΘΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ ΣΤΑ ΦΤΩΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άσε τα κουβαρνταλίκια τώρα και φτιάξε τίποτα για Zior, Monument και άλλα ερεβώδη γκρουπ, που μπορεί να τα ξέρεις καλύτερα.

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μετά το Μητσοτάκη, που βλέπεις τη φάτσα του 300 φορές την ημέρα, στα σάιτ, και στην τιβί, για ψύλλου πήδημα, έπεται ο Κουτσούμπας"...

    Vassilis Serafimakis
    Παίζει ίσως και το ότι ο Κ έχει αρχίσει τελευταία να βγαίνει από το στενό ξύλινο καλούπι τής παραδοσιακής, επικοινωνιακής τακτικής τού κόμματος του. Μιλάει πιό χαλαρά, κτλ.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πιο χαλαρός από τον Χαρίλαο και την Παπαρήγα δεν είναι με τίποτα, για μένα.

    Nickos Ventouras
    Σιγά, λες αυτό να ενδιαφέρει τα ΜΜΕ;

    Vassilis Serafimakis
    Φυσικά και τραβάει τα ΜΜΕ η πιό ζωντανή προσωπική παρουσία, γενικά.

    Vassilis Serafimakis
    Παπαρήγα πιό χαλαρή όλων, έπεται Χαρίλαος, έπεται Κουτσούμπας. Γιά μένα! Αλλά οι άλλοι δύο έτσι ήτανε σε όλη τη μεταπολίτευση και θητεία τους. Ο Κ ξεκίνησε με ατόφια ξύλινη γλώσσα και έχει κάνει διαδρομή - δύσκολο.

    Dimitrios Kambakos
    Μάλιστα...το σύστημα στηρίζει το ΚΚΕ στο οποίο κλέβει συστηματικά τον τηλεοπτικό χρόνο τον οποίο δικαιούται βάση ποσοστού για να κόψει ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος έχει "" κλέψει "' σχεδόν όλο του το ποσοστό κ από το ΚΚΕ κ κυρίως από το ΠΑΣΟΚ κ από όποιον αφελή πίστεψε τα ψέματα του

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το σύστημα στηρίζει το σύστημα, δηλαδή τον εαυτό του. Και χρησιμοποιεί κάθε μέσο, ακόμη και τους θεωρητικά εχθρούς του.

    Mike Beles
    Τον παιζουν για να κοψει ποσοστο στον συριζα....

    George Floudas
    Γιατί; Είναι καλύτερος ο Κουτσούμπας από το Just the 2 of us?
    Από πότε ένα κλισέ είναι καλύτερο από ένα άλλο κλισέ?

    Dimitris Kiranastasis
    Δηλαδή να κόψει το ΚΚΕ που δεν πάει για διαχειριστική κυβέρνηση από το ΣΥΡΙΖΑ που στοχεύει ξεκάθαρα σε μία τέτοια κυβέρνηση; Δεν νομίζω.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Υπάρχει κόσμος που εύκολα μπορεί να ψηφίσει αντί για σύριζα ΚΚΕ... https://www.ethnos.gr/.../ashminaxhrotyrhsymporeyetaimeto...
    Ασημίνα Ξηροτύρη: Συμπορεύεται με το ΚΚΕ η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ

    Dimitris Kiranastasis
    δεν είναι εύκολα. Είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μερίδιο ευθύνης σε μία σειρά πραγμάτων που βιώνουμε σήμερα. Ότι στις προηγούμενες εκλογές κάποιος μπορεί να ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ δεν σημαίνει ότι θα ψηφίζει για πάντα ΣΥΡΙΖΑ αυτό ισχύ για οποιαδήποτε κόμμα φυσικά. Επίσης το ΚΚΕ δεν αντιτίθεται στο ΣΥΡΙΖΑ η στη ΝΔ αντιτίθεται εναντίον του συστήματος συνολικά που ζούμε.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καφενειακού τύπου πολιτική κουβέντα μόνο σε καφενεία μπορώ να κάνω - όχι εδώ. Ξαναλέω... άτομα, κρίσιμη εκλογική μάζα, που είναι κοντά στο σύριζα, μπορεί εύκολα να πάει στο ΚΚΕ. Η προβολή του Κουτσούμπα από τα συστημικά μίντια βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimitris Kiranastasis
      Δηλαδή τα social media είναι επιστημονικό συνέδριο;
      το γιατί δεν καταλαβαίνω. Γιατί να πάνε από ένα κόμμα που διεκδικεί την κυβέρνηση σε ένα κόμμα που αρκείται στην αντιπολίτευση. Συνήθως το αντίθετο συμβαίνει.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Για λόγους συνειδησιακούς. Πολλοί στην αριστερά ψηφίζουν έτσι. Υπάρχουν αριστεροί που απογοητεύτηκαν από τον σύριζα. Πιο εύκολα αυτοί μπορεί να ρίξουν ΚΚΕ παρά οτιδήποτε άλλο. Αυτό βολεύει τη ΝΔ, στην παρούσα φάση, όπου η πρωτιά είναι ντέρμπυ.

      Dimitris Kiranastasis
      Αυτοί που είναι με την κυβερνώσα αριστερά θα πάνε με την κυβερνώσα αριστερά. Επίσης υπάρχει και το ΜΕΡΑ 25 που είναι πιο εύκολο να πάει ένας ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ γιατί υπάρχουν πιο πολλές κοινές συνισταμένες.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όσο πιο πάνω πάει το ΚΚΕ από το 5,5% θα το πάρει από τον Σύριζα. Αυτή είναι η ουσία. Γεια χαρά.

      Hermis Kefalas
      Το ΚΚΕ δεν έκοψε ψήφους το 89 από το ΠΑΣΟΚ θα κόψει το 2023 με το 95% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ να είναι πρώην ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ ; Οι παλιοί του Συνασπισμού ούτε ζωγραφιστο δεν μπορούν να δουν τον Κουτσούμπα θα τον ψηφίσουν κ όλας ; Ο πυρήνας των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ είναι αντινεοδημοκρατες και πασοκοι που έχουν γαλουχηθεί με Αντρέα, σιγά μην ρίξουν ΚΚΕ

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν μιλάμε για τους φανατικούς και τους πυρήνες. Μιλάμε για τους πολλούς που μπορεί να μετακινηθούν πιο αριστερά από τον Σύριζα, προς ΚΚΕ. https://www.ethnos.gr/.../ashminaxhrotyrhsymporeyetaimeto...
      Ασημίνα Ξηροτύρη: Συμπορεύεται με το ΚΚΕ η πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ

      Stylianos Gabriel
      Το γραφικό pet της Δεξιάς όλοι τ'αγαπάνε.

      Διαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Λοιπόν, το καλύτερο που έκανε ο Κουτσούμπας στην Γερμανού είναι που της χάρισε το βιβλίο του Μετρονόμου για τον Θάνο Μικρούτσικο"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.lifo.gr/.../thanos-mikroytsikos-ena-neo...
    Θάνος Μικρούτσικος: Ένα νέο βιβλίο για το πολυδιάστατο έργο του σημαντικού τραγουδοποιού | LiFO

    Mike Beles
    Μολις διαβασα...στη αρχη του αρθρου - Ο κορυφαιος συνθετης των τελευταιων 50 χρονων - σταματησα την αναγνωση....Ελεος...Τυμβωρυχια....

    Nickos Ventouras
    Και λίγο βαρύ να πέφτει ως υπερβολή, πάντως δεν είναι τρομερά έξω.
    «Τελευταίων 50 ετών» σημαίνει από το 1973 και μετά ― χοντρικά «της μεταπολίτευσης».
    Μετά δηλαδή το μεσουράνημα και του Μίκη και του Μάνου. Πόσοι μεγάλοι συνθέτες αυτού του είδους που εννοείται παίζανε μπάλα αυτή την περίοδο - και με αντίστοιχο εύρος και απήχηση;
    Θα βάζαμε το Λοϊζο που πρόλαβε μόλις λίγα χρόνια μέσα; Το Μούτση που σύντομα το γύρισε σε τροβαδούρος; Τον Λεοντή; Ο δε Σαββόπουλος είναι άλλη περίπτωση, τραγουδοποιός και τραγουδιστής των δικών του (και τέλος πάντων τα σημαντικοτερά του τα είχε δώσει ήδη ως το 1973-4).
    Άντε να συζητούσαμε για κάνα Μαρκόπουλο (που το 1974 είχε κλείσει βασικά του κεφάλαια) ή κάνα Μαμαγκάκη, και πάλι όμως, στα 50 χρόνια που αναφέρεται το βιβλίο (δηλαδή ένας από τους συμμετέχοντες), ούτε την απήχηση του είχαν, ούτε τον αντίκτυπο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε πας καλά? Διάβασε όλο το άρθρο κατ' αρχάς, και μετά πήγαινε και αγόρασε το βιβλίο, που είναι πολύ καλό.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Nickos Ventouras
    Ουσιαστικά εμφανίζεται το '75 ο Μικρούτσικος. Από κει και πέρα είναι μάλλον ο σημαντικότερος τα τελευταία 50 χρόνια. Εξαρτάται βέβαια και από τα γούστα του καθενός. Άλλοι μπορεί να πούνε τον Κραουνάκη π.χ. Δεν πιστεύω να πει κανείς τον Θ. Παπακωνσταντίνου ή τον Κ.Βήτα ξέρω γω.

    Stylianos Tziritas στον Nickos Ventouras
    συμφωνώ σχεδόν σπάνια μαζί σας σε διάφορα σχόλια σας (προς θεού μην εκληφθεί ως μομφή) αλλά έχετε 100% δίκιο σε αυτό που γράφετε παραπάνω. Ακριβέστατη κωδικοποίηση το τοπίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ανακαλύπτω συνεχώς σάιτ, στα οποία αντιγράφουν στοιχεία από κείμενά μου"...

    Georgios Konstantaras
    Ένα από τα χειρότερα σημεία του fb.
    Ανυπόγραφα , αλλά και με υπογραφή κάποτε, copy-paste και τίτλους ότι ναναι!
    Χωρίς σεβασμό στον κόπο και την προσωπικότητα.
    Σε αναγκάζουν να κατέβεις στο επίπεδο τους.

    Stathis Nikokavouras
    Λυση υπαρχει.γραψε καμια 20 αρθρα με τα ψεματα εντεχνως πεταγμενα στο κειμενο να τα αντιγραψουν και αυτοι να γινουν ρομπες.αυτοι που μονιμα σε διαβαζουν θα καταλαβουν πως και γιατι τα γραφεις ..ετσι εκανε καποτε γνωστο ραδιοφωνο στην αγγλια και αναπαρηγαγαν οι εφημεριδες μεχρι που τους εκανε ρομπα.τα γραπτα μενουν .....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν χρειάζεται ρε φίλε να γράψω ψέματα. Αφού αντιγράφουν τις αλήθειες κι είναι το ίδιο. Δεν κρύβεται η αντιγραφή ό,τι και να κάνεις. Βγάζει μάτι.

    Νίκος Μάστορας
    κι όμως καλά σου λεει. Μια άλλη μεθοδος ειναι να πετάξεις μια ξεκαρφωτη λεξη καπου μεσα στο κειμενο, πχ «αγκίστρι» και να δεις μετά αν θα υπαρχει στο αντιγραφο (99 στις 100 φορες θα υπαρχει). Ετσι πιάνεται το ψάρι (ξεβρακωνεται το κλοπι πειστ)

    Nickos Ventouras
    Stathis Nikokavouras > Λυση υπαρχει.γραψε καμια 20 αρθρα με τα ψεματα εντεχνως πεταγμενα στο κειμενο να τα αντιγραψουν και αυτοι να γινουν ρομπες.
    Σιγά που το κοινό τους θα καταλάβει τη διαφορά, ακόμα και να τους τα επισημάνεις μετά. Αν ήταν έτσι θα είχαν γίνει ρόμπες ήδη...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε φίλε τέτοιες συμβουλές δώσε τες σε αρχάριους - όχι σε μένα, που αρθρογραφώ 30 χρόνια. Κάθε κείμενό έχει πάμπολλα "υδατόσημα" μέσα, που τα βλέπω μόνο εγώ.

    Νίκος Μάστορας
    ρε φίλε, συγγνώμη που σου εδωσα μια ιδέα που ηξερες, τι να πω κι εγω, μονο 40 χρόνια στη δουλεια... Σε αφηνω αφου τα ξερεις όλα και σε χαλασα, γεια σου

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ρε δε με χάλασες. Σιγά... Για σένα το λέω. Για να ξέρεις κάθε φορά πού απευθύνεσαι. Λες να μην ξέρω να μαρκάρω τη δουλειά μου και να περιμένω από σχολιαστές του φβ (και μάλιστα άγνωστους, μη-φίλους), να μου πούνε τι θα κάνω; Εγώ δεν το έγραψα το ποστ για να μου δώσεις συμβουλές ή ιδέες, για το πώς θα αυτοπροστατευτώ (σ' ευχαριστώ πάντως). Ούτε παραπονιέμαι. Άλλος είναι ο λόγος.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Τον είπανε αρχιτέκτονα, θεωρώντας ότι τον προβιβάζουν ή δεν πήγαινε το μυαλό τους ότι μπορεί να ασχολούνται τα μήντια με κάποιον μη αρχιτέκτονα?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Από μηχανικούς, στα μίντια, μόνο οι αρχιτέκτονες μετράνε. Οι άλλοι μηχανικοί είναι στην απ' έξω...

    Kostas Drosopoulos
    Γουστάρω τούς πολιτικούς μηχανικούς. Οι Αρχιτέκτονες είναι ζωγράφοι. Δεν ενδιαφέρονται για αντισεισμικες, βιοκλιματικες κατασκευές. Μόνο για την αισθητική (τους).
    Δεν είχε κάνει την στατική μελέτη ο Αλεξίου, φιλολογικό ψευδώνυμο τού Αλεξάνδρου Κουμπη?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Να διαβάσεις εδώ όλο το άρθρο... https://www.lifo.gr/.../san-simera-prin-apo-50-hronia...
    Σαν σήμερα, πριν από 50 χρόνια, εγκαινιάστηκε ο Πύργος των Αθηνών | LiFO

    ΑπάντησηΔιαγραφή