Πέμπτη 25 Ιουλίου 2024

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 588

25/7/2024
Ο φίλος και συνεργάτης στο Jazz & Τζαζ, και από τους ανθρώπους που στηρίζουν την τζαζ στην Ελλάδα με πολλούς τρόπους, Βαγγέλης Αραγιάννης:
>>Διαβάζω εδώ και μέρες το «Ραντεβού στο Κύτταρο» του Φώντα Τρούσα. Μόνο σε μικρές δόσεις και ποτέ παραπάνω από μερικές σελίδες.
Δεν είναι ότι κουράζει, κάθε άλλο. Ο λόγος ρέει, σε τραβάει να διαβάσεις μονορούφι. Μέσα από μακροχρόνια έρευνα και βαθιά γνώση της περιόδου που πραγματεύεται (1965-1982), ο Φώντας Τρούσας βάζει τα γεγονότα σε χρονολογική αλληλουχία, συνδέει χρονιά με τη χρονιά τα πρόσωπα μεταξύ τους αλλά και με τον περίγυρο της εποχής.
Πέρα από αυτό όμως, όσο και να γνωρίζει κανείς την ελληνική ποπ και ροκ σκηνή και δισκογραφία της περιόδου, είναι δύσκολο να περάσει από σελίδα και να μην πέσει πάνω σε κάτι που δεν ήξερε. Για να διακόψει τελικά την ανάγνωση για να ψάξει, να ακούσει, να ανακαλύψει και να επανέλθει. Κι αυτό είναι, πιστεύω, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά ενός σημαντικού βιβλίου για τη μουσική.<<


24/7/2024
50 ΧΡΟΝΙΑ
"Ελλάς, Ελλάς, τι θα γίνει φίλε μου με μας ;"

24/7/2024
>>Μέχρι το καλοκαίρι του 1965, ο Έρικ Κλάπτον είχε χορτάσει τους Bluesbreakers του John Mayall, αποφασίζοντας να φύγει για την Ελλάδα με κάποιους φίλους. Ο John Mayall θυμάται:
«Ο Έρικ ήταν πάντα ένας ανήσυχος μουσικός και υποθέτω ότι απλώς βαρέθηκε να παίζει ατέλειωτα βράδια, με όλους εμάς, συνεχώς. Ήθελε να φύγει από την Αγγλία να εγκαταλείψει αυτό το σκηνικό. Φυσικά, εμένα όλη αυτή η φάση με πανικόβαλε, γιατί βασιζόμαστε στον Έρικ και υπήρχαν τόσο λίγοι άνθρωποι ώστε να διαλέξουμε έναν για αντικαταστάτη του. Βάλαμε αγγελία στο Melody Maker, είχαμε αμέτρητες απαντήσεις, αλλά καμία από αυτές δεν μου έκανε. Είχα, εν τω μεταξύ, τον Jeff Kirbit από τους Dr K's Bluesband για κιθαρίστα, για λίγο, και κατά τη διάρκεια εκείνων των εβδομάδων που ήταν μαζί μου, ένας άλλος τύπος ερχόταν και μου έλεγε συνεχώς: “Είμαι πολύ καλύτερος απ’ αυτόν, γιατί δεν με χρησιμοποιείς;”. Στο τέλος είχε αγριέψει κι είχε γίνει τόσο φορτικός, ώστε αναγκάστηκα να τον πάρω στο γκρουπ... και ήταν όντως καλύτερος – ήταν ο Peter Green. Τρεις μέρες αργότερα, όμως, ο Έρικ θα γυρνούσε ξανά από την Ελλάδα και του είχα υποσχεθεί τη θέση του στο γκρουπ, αν συνερχόταν απ’ αυτή την κατάσταση που βρισκόταν κι ήθελε, αληθινά, να είναι μαζί μας. Επέστρεψε, λοιπόν στους Bluesbreakers και αυτό δεν θα χαροποιούσε καθόλου τον Peter Green»<<

[Richard Newman: John Mayall Blues Breaker, Castle Communications, 1995]

24/7/2024
>>Με Mick Taylor, με τρία μέλη των μετέπειτα Colosseum (Hiseman, Reeves, Heckstall-Smith) και μερικούς ακόμη άσσους. Ένα από τα πολλά συγκλονιστικά άλμπουμ του John Mayall...
Σπουδαίος καλλιτέχνης. Χαίρομαι γιατί τον έχω δει δύο φορές live, αλλά κυρίως χαίρομαι γιατί και η δική μου "κλάση" μεγάλωσε με τους δίσκους του...<<

Παλιό ποστ από το 2021 είναι αυτό (μαζί με το τραγούδι που ακολουθεί). John Mayall RIP
https://www.youtube.com/watch?v=LPX5-uIpEcc

23/7/2024
Ζηλεύεις πολλά αν (ξανα)δεις σήμερα το “Week-end” του Γκοντάρ, αλλά εκείνο που σε κάνει να μελαγχολείς είναι η ελευθερία της έκφρασης, που σου παρείχε η εποχή (δεύτερο μισό των 60s), σε σχέση με το τώρα. Αν γυριζόταν στις μέρες μας το “Week-end” παίζεται αν η διάρκειά του θα ήταν έστω η μισή.
[τεράστια ταινία, ανυπέρβλητο δοκίμιο – οτιδήποτε και να δεις μετά σου φαίνεται αστείο]

23/7/2024
Κάπου έχω και το CD, αλλά βαρέθηκα να ψάξω να το βρω. Τέλος πάντων σειρά σχεδόν πλήρης...

22/7/2024
Επειδή ασχολούμαστε πολύ περισσότερο με τις αμερικανικές εκλογές από τον μέσο αγελαδάρη της Τζώρτζια θα πρέπει να το δούνε αυτό στη Βουλή των Αντιπροσώπων και στη Γερουσία, και να μας δώσουν πάραυτα το δικαίωμα, όλων ημών που ζούμε στη... μήτρα της δημοκρατίας, να ψηφίζουμε ΚΑΙ στις αμερικάνικες εκλογές.
Και γιατί όχι... οι Έλληνες, τιμητικά να πούμε, θα έπρεπε να ψηφίζουν παντού στον κόσμο όπου γίνονται εκλογές.
Βασικά, δεν θα έπρεπε να κάνουμε τίποτα άλλο στη ζωή μας, εκτός από το να συμμετέχουμε σε προεκλογικούς αγώνες και να ψηφίζουμε σε εκλογές… και να πληρωνόμαστε αδρά γι’ αυτό εννοείται. Τζάμπα μάθαμε σε όλους αυτούς τι εστί δημοκρατία; (γέλιο)

22/7/2024
Εντάξει, μπορεί να τον έστειλαν για απόσυρση τώρα τον εσχατόγηρο, αλλά θα πέσει γερό καλαφάτισμα με μπογκομόλετς, βορονώφ και τα λοιπά και το 2028 θα είναι και πάλι υποψήφιος.

22/7/2024
H φίλη Χαρούλα Νικολαΐδου σε μια ωραία σύνθεση. Την ευχαριστώ.

20/7/2024
Οι ανακοινώσεις για το ελληνικό τραγούδι, όταν προβάλλεται στο πιο υψηλό επίπεδο, από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας, και μάλιστα στη συγκεκριμένη συγκυρία, θα πρέπει να διακρίνονται από γνώση της ιστορίας του και απόλυτη ακριβολογία. Κάθε άλλη διατύπωση δεν περιποιεί τιμή ούτε στο τραγούδι μας, ούτε στην Προεδρία αυτή καθ’ αυτή.
Όταν λοιπόν γράφεις για τραγούδια «τα οποία την περίοδο της χούντας εξέφρασαν την εναντίωση στο δικτατορικό καθεστώς και έγιναν σύμβολα ελεύθερης έκφρασης και ψυχικής ανάτασης στη Μεταπολίτευση» δεν γίνεται να έχεις ανάμεσα τραγούδια του Χατζιδάκι, του Πλέσσα και του Τόκα (ο οποίος, εν τω μεταξύ, ήταν τελείως άγνωστος, για το ελληνικό τραγούδι της εποχής).
Ο Χατζιδάκις δεν είχε καμία σχέση με το αντιδικτατορικό τραγούδι, ως γνωστόν, αφού τα σιχαινόταν αυτά τα πράματα, ούτε είχε θέματα με τη λογοκρισία (είναι γνωστές οι απόψεις του από τις συνεντεύξεις του) κ.λπ. και φυσικά κανένα τραγούδι του τού μεταιχμίου (λίγο πριν, λίγο μετά τη χούντα) δεν εξέφρασε το πνεύμα της εποχής.
Ο Πλέσσας επί χούντας δεν έκανε αντιδικτατορικό τραγούδι. Μετά τη χούντα έβγαλε μερικούς δίσκους («Μίλα μου για τη Λευτεριά» κ.λπ.), αλλά κανένα απ’ αυτά τα τραγούδια δεν τα έβαλε ο κόσμος στο στόμα του, στα στάδια κ.λπ. Ο δε Τόκας, όπως προείπα, ήταν ανύπαρκτος ο άνθρωπος, καλλιτεχνικά, τη συγκεκριμένη εποχή στην Ελλάδα.
Και τα τραγούδια του Μίκη ακούγονταν το φθινόπωρο του ’73 στα μαγαζιά της Πλάκας, και γινόταν πανζουρλισμός, αλλά η έκρηξη θα γινόταν μετά, όταν θα απελευθερωνόταν και η δισκογραφία.
Μαρκόπουλος, Ξαρχάκος, Σαββόπουλος ναι και Μίκης φυσικά. Τι άλλο; Και άλλα διάφορα – δείτε, ας πούμε, το προηγούμενο ποστ για το σπουδαίο άλμπουμ του Δήμου Μούτση «Μαρτυρίες». Δεν το φτιάχνω, όμως, εγώ το πρόγραμμα της Προεδρίας. Εγώ απλώς διαβάζω, αυτά που ανακοινώνονται, και κρίνω.

19/7/2024
Ο τουρισμός αναδείχθηκε σε «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας επί χούντας, ενώ το ότι θεωρείται ακριβώς το ίδιο και σήμερα και προπαγανδίζεται αναλόγως, από κάτι τύπους σαν τον Πορτοσάλτε, δεν είναι τυχαίο.
Αν τολμούσες να πεις, τότε, κάτι κακό για τους τουρίστες και τον τουρισμό, έκλειναν οι πόρτες πίσω σου. Ο Γιώργος Ιωάννου είχε γράψει, λίγο μετά την επταετία, πως εκείνη την εποχή «το ξεπούλημα της αλκής του ελληνικού λαού είχε λάβει διαστάσεις βιομηχανίας» και πως «αρκούσε να ήταν οι ξένοι ευχαριστημένοι και όλα τα άλλα θεωρούνταν δευτερεύοντα».
Φυσικά, εκφραζόταν και κάποιο δήθεν αντι-τουριστικό μένος στα περιοδικά και τις εφημερίδες, καθώς γράφονταν άρθρα για τους «αλητο-τουρίστες» κ.λπ., αλλά όλα αυτά ήταν «πληρωμένα», προκειμένου να λειτουργήσουν εκτονωτικά προς το ούλτρα συντηρητικό αναγνωστικό κοινό, τους παπάδες κ.λπ. Στην πράξη, όμως, η επίσημη Εκκλησία, άρχισε κάπως να καταφέρεται εναντίον του τουρισμού μετά την χούντα – επί χούντας βασικά έκανε μόκο (τηρώντας τα προσχήματα).
Ο τουρισμός συνδεόταν, τότε, στενά με πολλά και ποικίλα θέματα (ναρκωτικά, ψωνιστήρια κ.λπ. – γράφει και γι’ αυτά ο Ιωάννου) και ακόμη με την αρχαιοκαπηλία. Συχνά στις εφημερίδες διάβαζες ειδησάρια για τουρίστες, που είχαν συλλήσει ναούς, νεκροταφεία, μουσεία κ.λπ., οργανώνοντας παράνομες ανασκαφές και τα τοιαύτα.
Όλα τούτα τα έδειχνε μάλιστα κατά κόρον τόσο ο κινηματογράφος, όσο και η τηλεόραση στη δεκαετία του ’70, μετά την χούντα κυρίως, καθώς είχαν γυριστεί ένα σωρό «έργα» με ξένους, και ντόπια τσιράκια, αρχαιοκάπηλους (μέχρι και ταινία core είχε γυριστεί, το «Σεξ και Αρχαιοκαπηλία» του Ευστρατιάδη).
Το 1971 ο Πάνος Σαββόπουλος, ένας τραγουδοποιός που έκοβε το μυαλό του, και καταλάβαινε πέντε πράματα, είχε γράψει ένα σχετικό τραγούδι τότε, τους «Τουρίστες». Στην αρχή άκουγες: «Μαριγώ τις πόρτες κλείστες / εμφανίστηκαν τουρίστες» και στο τέλος «Παίρνουν σβάρνα κάθε μέρα / εκκλησίες και μουσεία / για να κλέψουν κάποια εικόνα / και αυτόν τον Παρθενώνα».
Φυσικά το τραγούδι σακατεύτηκε από τη λογοκρισία και η επίμαχη στροφή αντικαταστάθηκε από την εξής... «Πάλι τ’ άλλο καλοκαίρι / θά ’ρθουνε από το χέρι / έκλεισε το καφενείο / τους τσιμπάν στο τελωνείο».
Τώρα, γιατί τους τσιμπήσανε... δεν θέλει πολύ για να το καταλάβεις...

19/7/2024
>>Εκείνο τον καιρό δεν είχαμε ούτε τον χρόνο ούτε το μυαλό να αναρωτηθούμε (σιωπηρά, βέβαια, αφού το αντίθετο ίσως μας έβαζε σε μπελάδες) πώς κι έγινε να επιτραπεί στους Beatles η είσοδός τους στη χώρα, ενώ η χούντα είχε απαγορεύσει ακόμη και τα τραγούδια των ποπ συγκροτημάτων;<<
Η λέξη «χούντα» είναι φορτισμένη κι εγώ θα συμβούλευα τον θείο-Μαστ, ως... μικρότερος, να μην την χρησιμοποιεί. Να χρησιμοποιεί την λέξη «δικτατορία» ή καλύτερα «συνταγματάρχες». Είναι πιο κοντά αυτές οι λέξεις στην κουλτούρα και την ιδεολογία του.
Κατά τα λοιπά η μπαρούφα πως η χούντα είχε απαγορεύσει την ποπ στην Ελλάδα, όταν όχι όποιος και όποιος σταθμός αλλά εκείνος των Ενόπλων Δυνάμεων έπαιζε Rolling Stones τον Ιούλιο του ’67, έχει τόσο πολύ παλιώσει, ώστε να μην μπορείς να γελάσεις καν.
Το έχω ξαναπεί. Διάφοροι άσχετοι, που κομπορρημονούν, νομίζουν ότι επειδή άκουγαν ποπ και ροκ εκείνη την εποχή έκαναν αντίσταση, ενώ, στις περισσότερες των περιπτώσεων, για να μην πω σε όλες, ήταν τα χαϊδεμένα παιδιά του Παττακού (έστω και χωρίς να το ξέρουν κάποια).

19/7/2024
Duran Duran ακούγαμε στα μπαρ, στα κλαμπ, στις καφετέριες, στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση κ.λπ., χωρίς να το θέλουμε. Μας επιβαλλόταν, όπως κάθε τι το ποπ. Βέβαια ήταν ευχάριστοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα έπρεπε να τους ακούμε πρωί-μεσημέρι-βράδυ, πριν και μετά τα φαγητό.
Το ξαναλέω, όμως, και το έχω πει χιλιάδες φορές, σημασία είχε, τότε, τι πληρώναμε στα δισκάδικα. Κάποιος, που άκουγε Robert Wyatt το ’82 και “Nothing Can Stop Us” ή πλήρωνε για Χ ας πούμε, το “Under the Big Black Sun”, δεν υπήρχε περίπτωση να δώσει για τους Duran Duran ούτε δεκάρα.
Σήμερα; Σήμερα και τζάμπα να μου λέγανε να πάω δεν θα πήγαινα. Και το λέω αυτό δίχως να θέλω να μειώσω ούτε το γκρουπ, ούτε όσους πληρώνουν για να τους δουν. Δεν διακατεχόμεθα από καμία νοσταλγία, για τίποτα.

18/7/2024
Από τα αριστουργήματα του ελαφρολαϊκού... (Δημήτρης Μηλιός-Φίλιππος Νικολάου - μαζί και στους Ariones)
https://www.youtube.com/watch?v=q6tefVoCx0M

14 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Από τα αριστουργήματα του ελαφρολαϊκού... (Δημήτρης Μηλιός-Φίλιππος Νικολάου - μαζί και στους Ariones)"

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Ο Τζέντλεμαν του ελαφρολαικου τραγούδιου!Έχει πει κομμάτια με προφανή διαχρονική ποιότητα!

    Lefteris Aerakis
    Εξεχων Ερμηνευτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Duran Duran...

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Ευχαριστώ γιατι είχα ζητήσει και εγώ μια τοποθέτηση για αυτό το γκρουπ που θεωρώ σημαντικό.Και επειδή είδα τη συναυλία πολύ καλοί επαγγελματίες!

    Thanasis Kremasmenos
    Στο είδος τους ήταν μάστορες. Και φαίνεται όταν ακούς τη setlist τους, ποπ κομμάτια ευχάριστα και διαχρονικά. Ούτε εγώ τους άκουγα τότε αλλά χτες πέρασαν καλά όσοι (και κυρίως όσες), πήγαν. Αν και απ' ο,τι άκουσα από κυρίες που στα νιάτα τους έκοβαν φλεβες: κακογέρασαν τα παληκάρια.

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    δε νομίζω.Μια χαρά διατηρούνται για 65 πάνω κάτω.Ο simon le bon εξαιρετικός

    Thanasis Kremasmenos
    έτσι έλεγαν οι κύριες δίπλα μου. Δεν έχω άποψη...

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    δε νομίζω.Αλλα.και πάλι υποκειμενικό.Εδω δεν τα βρίσκουμε στα μουσικά ,θα τα βρούμε στο εμφανισιακο;

    Vangelis Aragiannis
    Δεν είναι κακά τα τραγούδια τους. Αλλά από αυτό μέχρι το να πληρώσουμε 75 ευρώ για να ακούσουμε να ξαναπαίζουν αυτά που θεωρούσαμε μέτρια πριν 40+ χρόνια υπάρχει τεράστια διαφορά.

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Εγώ μάλλον υπηρξα εξαίρεση Για κάποιο λόγο τους ξεχωριζα.Δίσκο δεν είχα πάρει τότε βέβαια- ενω του wyatt τον πήρα- αλλά τους άκουγες παντού, οπότε δεν χρειαζόταν

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Μαζί με Depeche mode τους θεωρώ τους πιο διαχρονικούς από 80s και μετά.Με σκαμπανεβάσματα βέβαια.Και ξεπέρασαν με τα τραγούδια τους την οποία ρετσινια της ελαφρους boyband.Αλλα Βέβαια καθένας έχει τη σεβαστή άποψη του

    Giorgos Pouliopoulos
    στην τηλεόραση; οντως; ειλικρινης απορια

    Φώντας Τρούσας
    Έβαζε ο Γκούτης στο Μουσικόραμα. Μπορεί και αλλού να πετάγονταν.

    Nickos Ventouras
    το MTV συνέχεια τους έπαιζε προς τέλη 80 αρχές 90 πάντως, που πιάναμε τσάμπα και χωρίς πιάτο στην Ελλάδα

    Giorgos Pouliopoulos
    ναι αυτο το ξερω, 90ς το προλαβα , αλλα λεω αρχες δεκαετίες 80

    Panagiotis Koutakis
    Το union of the snake έπαιζε πολλές φορές. Νομίζω σε μουσικά διαλείμματα.

    Sakis Bwanas
    Συγγνώμη κιόλας αλλα εγω στα 16 μου ημουν περίεργος να ανακαλύψω διάφορους περίεργους ήχους και να μάθω ενδιαφέροντα πράγματα. Διασκεδαστές και χαβαλές ήταν εύκολα προσβάσιμοι ούτως ή άλλως

    Αλέξανδρος Αλεξανδρής
    Sakis Bwanas μα και εμείς ακούσαμε και τα πρώτα των cure,ακόμα και τους φοβερους Sound,ή τους chameleons.Σημαντικα συγκροτήματα .Δε νομίζω ότι duran duran ακούνε απαραιτητα ανάλαφροι μουσικά τύποι.Εξαλλου πχ επιρροές τους θεωρούνται ο Bowie και οι roxy ,πολύ βαριά ονόματα στη ροκ σκηνή
    Ο Αντώνης Μιτζέλος στην συναυλία των Τερμιτών είχε πει ότι ο κόσμος ήρθε για τα τραγούδια όχι για το Λαυρέντη ή εμένα .Τότε το 1999 στην μεγάλη συναυλία στο ΣΕΦ.Νομιζω ότι στους duran duran ο κόσμος πήγε για τα τραγούδια που τα περισσότερα μετράνε 3-4 δεκαετιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Christos Sideris
      Ποσο μπανταρα η Sound….

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      Kαι καταπληκτικός ο άδικα χαμένος Adrian Borland

      Christos Sideris
      Σωστος…

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      η ποστ πανκ έχει μεγαθήρια.Και ένα από αυτά είναι οι Sound.Αλλα οι Duran Duran έχουν και κερδίσει τη μάχη με το χρόνο από την πλευρά τους .Πράγμα σπάνιο για μπάντα της εποχής

      Sakis Bwanas
      όχι, η προσβασιμότητα δεν ήταν κάτι κακό. Απλώς εγω και πολλοί άλλοι ψάχνανε τα πιο περίεργα, δεν σημαίνει ότι κάποιοι ήταν καλύτεροι από άλλους. Και σόρρυ αλλα απο τη στιγμη που εχω δωσει 35€ για τη Sun Ra Arkestra των 9 ατόμων, δεν δίνω εύκολα κατι παραπάνω

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      για μένα οι duran duran είναι και κάτι λιγότερο καταθλιπτικό.το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με το Γιάννη Γιοκαρίνη πχ ή το Βαγγέλη Γερμανό αν και είναι κάποια χρόνια πιο πίσω σε μουσικές κατευθύνσεις

      Christos Sideris
      Ξερω πολλους ροκαδες που ευχαριστως θα πηγαιναν εαν εμεναν Αθηνα και μου ασχετα εαν ακουγαν η οχι εχουν κερδισει το σεβασμο τους.

      MrServo MrServo
      Έχουν βγάλει ένα από τα χειρότερα άλμπουμ όλων των εποχών, https://www.youtube.com/watch?v=wVm7t0VEltg
      Dur̲an Dur̲an - Tha̲nk Yo̲u (Full Album) 1995

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      του lou reed η διασκευή δεν ήταν κακη πάντως !Σίγουρα καλύτερη από του Διονύση Σαββόπουλου - με εκτίμηση στον Νιόνιο

      Θοδωρής Μανίκας
      από πού και ως πού προκύπτει αυτό; Μια χαρά ήταν οι διασκευές και ήταν μάλλον γενναία κίνηση να βγάλουν το εν λόγω άλμπουμ, αφού τρόπον τινά τους έφερνε σε ρήξη με το παραδοσιακό κοινό τους...

      MrServo MrServo
      https://en.m.wikipedia.org/.../Thank_You_(Duran_Duran_album)
      Thank You (Duran Duran album) – Wikipedia

      Θοδωρής Μανίκας
      so?

      MrServo MrServo
      each his own
      https://youtu.be/xtvTPQB6w0c?si=jLBO27O5eEqxtJ9L
      Duran Duran - Watching The Detectives

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      Έχουν τραγούδια με καλό στιχουργικο υπόβαθρο Με διάφορες αναζητήσεις κλπ.Δεν είναι σαν τους New kids on the block.Και μάλλον υποτιμημένους τους βρίσκω αν κρινω από το εισιτηριο πχ.Ο lenny kravitz είναι στα 100 ευρώ και για μένα δεν είναι σπουδαιότερος.Ακομα.και οι Coldplay που είναι ονόμα σπουδαίο ,αλλά δεν έχει κάνει τρομερές δισκογραφικές καταθέσεις

      Maria Pappa
      και γω δεν έχω νοσταλγία

      Διαγραφή
    2. Vlasis Mavraganis
      Ήρθα σε επαφή με τον κόσμο της μουσικής γενικότερα το 93 όταν άκουσα το come undone των Duran Duran και το all that she wants των ace of base.
      Γεννηθείς το 1986
      Η εποχή που ξεκίνησα δηλαδή να έχω συνειδητή αντίληψη των πραγμάτων απέχει αρκετα από την εποχή που μεσουρανουσαν οι Duran Duran
      Στην πορεία των χρόνων οι μουσικές μου αναζητήσεις με πήγαν αρκετά μακρυά από το ύφος του συγκροτήματος.
      Χθες δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάω και όλα αυτά κυρίως για ένα κ μόνο τραγούδι.
      Ήθελα να νιώσω το συναίσθημα της επαφής με τον πρώτο μου μουσικό έρωτα σε live εκτέλεση.
      Έχω πλέον την εμπειρία να αντιληφθώ πως ναι δεν είναι μια ρηξικελευθη τομή στην πορεία της μουσικής πραγματικότητας και ότι "δε θα γινεις Depeche mode ποτέ μπερμιχαμνε μπερμιχαμνε" αυτό δε με εμπόδισε από το να περάσω όμορφα κ ανά στιγμές πραγματικά να συγκινηθω

      George Houllis
      "Δεν διακατεχόμεθα από καμία νοσταλγία, για τίποτα" Κι αυτό μόνο να έγραφες θα ήταν αρκετό.Οτι έγινε έγινε και καλό είναι να πηγαίνουμε μπροστά οσο δύσκολο κι αν είναι

      Vassilis Serafimakis
      Τελικά, κατέληξα ότι αυτό που θέλω ή αντέχω ν'ακούω σε καταστήματα άσχετα μουσικής πχ σουπερμάρκετ είναι κατά σειρά προτιμήσεως
      1. Σ ι ω π ή
      2. muzak
      3. "Κλασσική" πιασάρικη βιβάρντι εποχαί κτλ
      4. Ποπ χιτάκια χωρίς μπότες
      Να φεύγω και να μπορώ να ξεχάσω...

      Alexis Tambouras
      Aκριβώς όπως τα αναφέρεις έχουν τα πράγματα . Προσωπικά είχα τότε την αίσθηση πως ακολουθούσαν τα χνάρια των Roxy Music χωρίς όμως να μπορούν να συγκριθούν . Όσο για σήμερα παρατηρείται και τρομερή μείωση του αριθμού των γκρουπ που βγαίνουν στο προσκήνιο η στα charts . Βλέπεις πολλούς καλλιτέχνες που κάνουν σόλο καριέρα που συχνά εμφανίζονται σε συνδυασμό με άλλους συναδέλφους μουσικούς αλλά δεν βλέπεις πιά γκρουπάρες καινούριες να σκάνε όπως παλιότερα ( είναι και οικονομικοί οι λόγοι με τις αμοιβές & ποσοστά) Ο κόσμος όμως νοσταλγεί την εποχή των supergroups , γιαυτό γίνεται χαλασμός όπου εμφανίζονται οι Stones όχι πως δεν το αξίζουν - κι ωραία τα σόλο albums του Τζάγκερ - αλλά σαν γκρουπ η αίσθηση που αποπνέουν είναι μοναδική. Γιαυτό μαζεύεται τόσο κοινό και στα διάφορα άλλα reunion παλιότερων συγκροτημάτων ( όχι πως αυξήθηκε το fan base ) . Καλός ήταν κι ο Sting στο Ηρώδειο , αλλά αν ερχόταν με τους Police θα χάλαγε κόσμο . Aυτό το κενό γκρουπες σαν τους Duran² εκμεταλλεύονται να το καλύψουν και κόβουν έξτρα εισιτήρια .
      Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται
      (κι ας επαναλαμβάνομαι )

      Θοδωρής Σουρβίνος
      Το πολύ κακό με το facebook, όλες αυτές τις συναυλιακές διαφημίσεις κι όλους αυτούς τους συναυλιακους φωτογράφους - ριβιουερς, είναι πως μοιάζει να ξεφυλίζεις πολύ κακό περιοδικό, που δε θ’ασχολιώσουν ποτέ, γεμάτο με μουσικη ύλη που δε σ’αφορά. Τι να πεις…
      Υπάρχουν και χειρότερα

      Steisy Mandaltsi
      Να μην ξεχνάμε και ένα ενδιαφέρον άλμπουμ, έξω την δισκογραφία της επιτυχημένης μπάντας ...
      https://youtu.be/sed7pWnaroc?si=Hlk8lAlcOUKIkhoq

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      και άλλα μέλη ,επειδή υπήρξε μια διάσπαση των Duran Duran ,έφτιαξαν πετυχημένη metal band .Όλα αυτά δείχνουν μουσικές αναζητήσεις όχι ανάλαφρες μουσικές περσόνες

      Stam Ekmek
      Αλέξανδρος Αλεξανδρής δύο μέλη τους(Andy και Roger Taylor) προσχώρησαν στους Power Station του Robert Palmer..κάθε άλλο παρά μέταλ μπάντα δηλαδή. Οι υπόλοιποι Duran Duran έφτιαξαν ως Arcadia έναν νεορομαντικο δίσκο...πιο αδιάφορο κι από τα προηγούμενα τους πονήματα

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      hard rock αρκετά όμως ,που συγγενεύει με το metal.Σημασια είχαν οι πειραματισμοί.Τωρα για το αδιάφορο.ή μη το δείχνει ο χρόνος.Και έχει αποφασίσει ότι οι. duran duran αν μη τι άλλο είναι ένα ενδιαφέρον συγκρότημα

      Stam Ekmek
      έχεις δίκιο και διορθώνω... αδιάφοροι (προς εμένα ) ήταν οι επόμενοι δίσκοι τους ...από το Notorious και μετά δλδ

      Panagiotis Kontis
      Ναι, παντού τους άκουγες. Δεν πήγα να τους δω, πήγα όμως Pulp και μετά από 8 ώρες ορθοστασία είχα παγωμένη μέση για δύο εβδομάδες

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      Νοσταλγία νομίζω είναι για τον φοβερό Κώστα Χαριτοδιπλωμενος η τη φωνάρα Μαντώ όταν κάνουν τα "90s" party.

      Διαγραφή
    3. Φώντας Τρούσας
      Τι να σου πω... Εγώ δεν νοσταλγώ ούτε τα φαγητά που έκανε η μάνα μου. Εξάλλου ζω και στο χθες, και στο τώρα, ίσως και στο αύριο ταυτόχρονα... δεν έχω χρόνο για να νοσταλγήσω.

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      κύριε Φώντα,δεν το πα για σας.Λέω τη συνολική κατάσταση νοσταλγίας που επικρατεί.Που δεν την επικροτώ,ούτε την κατηγορώ όμως

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      ευχαριστώ για την ανατροφοδοτηση,Και ειδικά για τους Duran Duran

      Sakis Bwanas
      λυπάμαι αλλα η νοσταλγία είναι ενα αφροδίσιο που καλο είναι να το αναπολείς μόνο με αυτόν που στο κόλλησε

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      πολύ καλό,αλλά δεν επικρότησα τη νοσταλγία.Ανέφερα απλώς κάποιες περιπτώσεις,που δεν ταιριάζουν με τους διαχρονικούς duran duran-δεν το εκφρασα καλά

      Αλέξανδρος Αλεξανδρής
      Ο Χαριτοδιπλωμένος είναι ταλεντάρα ,αλλά βασίζεται πχ στο ρετρο,τώρα έκανε το αυτό το καλοκαίρι πχ
      Τους έμαθα μόνο από τους δίσκους,άντε το youtube .Δεν υπάρχει καμία σύγκριση όμως η προβολη από mtv σε σχέση με το χαλί που έγινε στις playlist που αμαύρωσε το Ελληνικό Ραδιόφωνο μετά τα μέσα των 90s

      George Venetis
      Μα τώρα ... Ντουραν Ντουραν ;

      Nikos Athanassiu
      Μόνο το come undone...

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο τουρισμός αναδείχθηκε σε «βαριά βιομηχανία» της Ελλάδας επί χούντας, ενώ το ότι θεωρείται ακριβώς το ίδιο και σήμερα και προπαγανδίζεται αναλόγως, από κάτι τύπους σαν τον Πορτοσάλτε, δεν είναι τυχαίο"...

    Vassilis Serafimakis
    Μην ξεχνάμε και τη λύσσα Λαμπράκη συγκροτηματάρχη να έχει όχι απλά προτεραιότητα η ανάπτυξη τού τουρισμού αλλά να γίνει στρατηγική υποστήριξή του σε βάρος κάθε άλλου στόχου.

    Διαμαντής Καράβολας
    Έντονη αντίδραση στην αλλοτρίωση του τουρισμού είχε εκφράσει ο Ράλλης Κοψιδης, μεσα απ το Κάνιστρο κ το βιβλίο του Ρακενδυτοι, χαρακτηριζοντας τον ως τη νέα φραγκοκρατια.
    "Ελλάδα, είσαι η χώρα των αγγέλων και των ξεπουλητάδων. Η χώρα των ποιητών και των δολοφόνων. Αυτούς απεικονίζουμε εναλλάξ...
    Τον ξένο που σ' αγοράζει, και τον ντόπιο που σε ξεπουλά έχω κατά νου καθώς τα σχέδια του βιβλίου γίνονται ένα ένα. Κι οι δυο τους δίπλα μου περνάνε γεμάτοι ευτυχία για την πετυχημένη συναλλαγή..."

    Sofia Pisanidou
    μηπως και το μοντελο του υπερτουρισμου στην Ισπανια αρχισε επι Φρανκο?Να μην πουμε και για την Κουβα πριν τον Καστρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Οι ανακοινώσεις για το ελληνικό τραγούδι, όταν προβάλλεται στο πιο υψηλό επίπεδο, από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας"...

    Nikos Mitrogiannopoulos
    ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή, έλεγε η μάνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλισ από το fb στο ποστ "Εντάξει, μπορεί να τον έστειλαν για απόσυρση τώρα τον εσχατόγηρο, αλλά θα πέσει γερό καλαφάτισμα με μπογκομόλετς, βορονώφ και τα λοιπά και το 2028 θα είναι και πάλι υποψήφιος"...

    το Κουτοί μη Τόποι
    https://afmarx.wordpress.com/.../from-voronoff-to-novocaine/

    Kwstas Agas
    https://youtu.be/kkduq7FhYqI?si=P0nrvITp5cGxKCkA ....
    Συμπληρώνω με ένα ακόμη παλιό τραγούδι
    Ο ΒΟΡΟΝΩΦ, 1934, ΡΟΖΑ ΕΣΚΕΝΑΖΥ

    Tritsibidas Yannis
    ακατανοητ σχολιο

    Φώντας Τρούσας
    Είναι απλό. Είμαι φαν του εσχατόγηρου και θέλω να τον ξαναδώ υποψήφιο...

    Tritsibidas Yannis
    μα για ποιον μιλατε?

    Φώντας Τρούσας
    Εσείς τι εννοείτε με το σχόλιό σας

    Stella Stellas
    Joe Biden

    Xristos Fanaritis
    Αγαπημένος δίσκος ...όπως και όλα του Κυριακού!!

    Ilias Karavoulias
    έχω τον Υμνουμενο

    Sofia Pisanidou
    θα παει στον Ελον,να τον κανει βιονικο

    Mparpa Mimis
    https://youtu.be/aCdOh9QSDec?si=BlaJl4PUWpXgUihI
    Χάλασε ο μύλος, θέλει Βορονωφ!
    Ο μυλωνάς - Άννα Πολίτισσα, Στελλάκης Περπινιάδης 1934(Δ.Σέμση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επειδή ασχολούμαστε πολύ περισσότερο με τις αμερικανικές εκλογές από τον μέσο αγελαδάρη της Τζώρτζια"...

    Spiros Boikos
    Μα ξένοι είναι οι Αμερικάνοι; Δικοί μας άνθρωποι είναι, σχεδόν σόι

    Lefteris Karkas
    Είναι πάντως ελπιδοφόρο το γεγονός πως τουλάχιστον ξέρουμε στην Ελλάδα, πως γίνονται εκλογές στην Αμερική. Η πληροφόρηση για τα διεθνή θέματα στην Ελλάδα είναι επαρκής. Στην Αμερική ο μέσος τηλεθεατής δεν ξέρει τίποτα για τα τεκταινόμενα στον κόσμο. Στις ειδήσεις, συχνά δεν έχουν καν ρεπορτάζ για τα διεθνή. Κάπως έτσι ο πρόεδρος Μπους ο νεότερος δεν ήξερε πού πέφτει η Μέση Ανατολή στον χάρτη..

    Φώντας Τρούσας
    Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι

    Γιάννης Φρέρης
    Και οι αρχαίοι έπαιρναν αποζημίωση για συμμετοχή. Διδάξαμε

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Αυτό σκεπτόμουν κι εγώ. Ψηφίζει εδώ ολη η αστόρια και να μην εχουμε εμείς λογο στην εκλογη πλανητάρχη?

    Φώντας Τρούσας
    E μα... Και να φανταστείς ότι σχίζουμε καθίσματα σε σινεμάδες, σε ταινίες ροκ εντ ρολ, από το 1956...

    Nobo StillIllopoulos
    Συμφωνώ. Θα πρεπε να ψηφίζουμε στις αμερικανικές εκλογές. Για έναν ακόμα λόγο. Αποτελούμε μια ακόμα πολιτεία τους όπως είναι φανερό από τις επιλογές των κυβερνήσεών μας. Αλλά από εκεί ξεκινάνε τα δύσκολα. Τι θα ψηφίζαμε; Ή τι θα πρεπε να ψηφίσουμε; Και θα τολμούσαμε να πούμε ποιο θα ήταν αυτό;

    Nickos Ventouras
    Βασικά είμαστε αποικία τους, οπότε δεν έχουμε δικαίωμα ψήφου, όπως δεν έχουν οι Πορτορικάνοι

    George Floudas
    Καλε εδώ οι Έλληνες δεν ψηφίζουν στις δικές μας εκλογές, θα πάρουν σβάρνα τις ρούγες να «σώσουν» κι άλλες χώρες;!!
    Παντως, να δω ελληνάρα να έχει διπλοπαρκάρει με alarm στην Park avenue για να ψηφίσει και τι στον κόσμο!
    Και κυρίως να δω τον αμερικανό τροχονόμο που θα κληθεί να διαχειριστεί αυτό το «μισό ρε μαλάκα! Ψηφίζω και φεύγω!!»

    Φώντας Τρούσας
    >>Καλε εδώ οι Έλληνες δεν ψηφίζουν στις δικές μας εκλογές<<
    μα αφού λέω... και να πληρωνόμαστε αδρά γι’ αυτό εννοείται. Τι, τζάμπα θα τρέχουμε;

    George Floudas
    πες το ψέμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάπου έχω και το CD, αλλά βαρέθηκα να ψάξω να το βρω. Τέλος πάντων σειρά σχεδόν πλήρης..."...

    Dimitris Panayiotatos
    Πληρέστατη και ωραιότατη!

    Jim Dylan
    Θα μπορουσε και αυτο
    (το σάουντρακ του ντοκιμαντέρ «Ζωντανοί στο Κύτταρο»)

    Φώντας Τρούσας
    Θυμάμαι πως δεν είχα γράψει καλή κριτική στο Jazz & Τζαζ.

    Φώντας Τρούσας
    Πιο πολύ εικαστικά το τοποθέτησα το θέμα.

    Konstantinos Kontogiannis
    Σήμερα βρήκε τη θέση του επιτέλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Με Mick Taylor, με τρία μέλη των μετέπειτα Colosseum (Hiseman, Reeves, Heckstall-Smith) και μερικούς ακόμη άσσους. Ένα από τα πολλά συγκλονιστικά άλμπουμ του John Mayall..."...

    Ηλίας Ηλιάδης
    Πρέπει να ήταν η πολυπληθεστερη συναυλία που έγινε στον Λυκαβηττό,στα 80ς του Mayall, με Mick Taylor στην κιθάρα, θυμάμαι χιλιάδες κόσμου ακόμα και πίσω από την σκηνή...

    Bill Mihalopoulos
    Το πιο αγαπημένο μου άλμπουμ των Bluesbreakers

    Stathis Nikokavouras
    Απο τους λιγους που εδιναν χωρο και στα αλλα μερη της ορχηστρας που επαιζαν μαζι του..δεν ηταν μοναχοφαης...ας ελπισουμε να του κανουν αγαλμα στην congo squear που εκανε γνωστη με την τραγουδαρα του....μεγαλη καρριερα..και στο φεισμπουκ βγηκε με παραπονο και ειπε συγνωμη που πρεπει να διακοψω τις συναυλιες πριν ενα χρονο..αυτος και ο ερικ κλαπτον οι λευκοι νεγροι των μπουζ..

    Dimitrios Kambakos
    Στα 3 καλύτερα κ προσωπικό αγαπημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Μέχρι το καλοκαίρι του 1965, ο Έρικ Κλάπτον είχε χορτάσει τους Bluesbreakers του John Mayall"...

    Tanas Atanasoff
    Εμ.......τρου στόρυ πως ήταν καλύτερος ο Πήτερ. Όχι?

    Labis Vasilatos
    νομίζω είναι λάθος να τους συγκρίνουμε

    Tanas Atanasoff
    maybe, maybe not. Ο Πήτερ Γκριιν πάντως, δεν θα έλεγε ποτέ για το for your love (επι εποχής yardbirds) κακιά κουβέντα.

    Labis Vasilatos
    αναφέρομαι στις τεχνικές κ στον ήχο που έβγαζε ο καθένας με τις κιθάρες του....

    Christos Kavousanos
    Αν κατάλαβα καλα, ο Peter Green είπε ότι είναι καλύτερος από τον Jeff Kirbit, όχι τον Clapton.

    Alexandros Rigas
    https://www.facebook.com/share/p/M8PLY7WDfUHZafY3/

    Alexandros Rigas
    Ο Έρικ για τον Τζον.

    Σπυρίδων Παπαδημητρίου
    Μιλαμε για βουνα βεβαιως

    Stam Ekmek
    Τρομεροί όλοι τους

    John Angelatos
    https://www.facebook.com/ericclapton/videos/495445723003893

    Ανδρεας Σουτης
    Αν μού επιτρέπεις το σχόλιο, πολλοί ήταν πολύ καλύτεροι από τον Κλάπτον, σίγουρα ο Peter Green, μακράν. Ο Ερρίκος χρωστάει τα πάντα στον John Mayall.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλιο από το fb στο ποστ "50 ΧΡΟΝΙΑ "Ελλάς, Ελλάς, τι θα γίνει φίλε μου με μας ;""...

    Πετρος Μιχελιουδης
    https://www.facebook.com/mousikodiktio/videos/1143797573399417

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο φίλος και συνεργάτης στο Jazz & Τζαζ, και από τους ανθρώπους που στηρίζουν την τζαζ στην Ελλάδα με πολλούς τρόπους, Βαγγέλης Αραγιάννης:"...

    Φώντας Τρούσας
    https://www.facebook.com/vangelis.aragiannis.92/posts/pfbid02Y8kM1UpfBCGk7kuGxxegjLwPxizz8uDik14ri8HLDUWQW2266r6Gx4Jd2sY6YtZZl?locale=el_GR

    Lefteris Aerakis
    Ετσι ακριβως! Και μια ασχετη φωτο, που εστησα καποια στιγμη, κατι σαν συμπληρωμα σε αλλη αναρτηση σας αγαπητε Φωντα! (Ζωντανοι Στο Κυτταρο και σε κασσετα!)
    Και αριστερα η "Φωναρα" η Χαρα! Ποσο υποτιμημενη ερμηνευτρια στ' αληθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή