Κάποιοι, ως «νεολαία ΣΥΡΙΖΑ», σήκωσαν πανό
πριν 3-4 μέρες στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης (που έχει γίνει εντελώς… Ασχημόκαστρο,
αν κρίνω από τον χρυσαυγίτικο τσαμπουκά τινών φασιστόμουτρων – αυτό ακριβώς),
στο οποίο διάβαζες μια… ποιητικούρα κι ένα πιο σαφές σύνθημα. Ήτοι: «Για τα
μάτια ενός παιδιού που ψάχνει γη γκρεμίζω ουρανούς / Στο ρατσισμό απαντάμε με
αλληλεγγύη».
Πηγή: Facebook/ Active Member (official) |
Το πρώτο τμήμα των αναγραφομένων προερχόταν
από ένα κομμάτι των Active Member,
το «Φυσάει κόντρα», γεγονός που προξένησε την μήνιν του B.D.Foxmoor,
ο οποίος σε ανάρτησή του στο facebook (13/10) έγραψε το εξής:
«Βρείτε μωρέ τίποτα δικό σας. Σταματείστε με
τη πάρτη μου κομματοσκυλάκια και μη βάζετε μπροστά τα παιδιά. Αν δε κάνω λάθος
είστε με τη κυβέρνηση που τους κρατάει φυλακισμένους τόσο καιρό. Ήθελα να ξερα
γιατί δε βάζετε κανα στίχο από τους κομματοθρεμένους καλλιτεχνάδες που σας
περιτριγυρίζουν. και τέλος όταν βάζετε κάτι στα κωλόπανα σας πάνω με θράσος, να
´χετε και το θάρρος να γράφετε ποιανού είναι. Δε σας ανήκει τίποτα και σίγουρα
δεν είχα κανένα σας στο μυαλό μου όταν το έγραφα».
Γιατί θίχτηκε ο B.D.Foxmoor; Γιατί η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ δεν…
βρήκε τίποτα δικό της, για να γράψει στο πανό, και γιατί, από τη στιγμή που
δανείστηκε την ποιητικούρα του, έπρεπε να αναγράψει στο πανό και το όνομά του!!
Μήπως έπρεπε να γράψουν κιόλας τον τίτλο του κομματιού, από ποιο δίσκο είναι,
σε ποια εταιρεία τυπώθηκε, με ποιον κωδικό, πότε κυκλοφόρησε και πόσο πουλιέται
για να είναι όλα ok;
Ο B.D.Foxmoor δεν τα
λέει καθόλου καλά, και σωστά τον κράξανε διάφοροι (υπήρξαν, βεβαίως, και
κάποιοι που του έδωσαν δίκιο – χωρίς να έχει).
Το πρόβλημα τού ανθρώπου αυτού είναι βασικά και κύρια το ότι
δεν αναφέρθηκε το όνομά του κάτω από τα στιχάκια. Έτσι ξεκινάει την ανάρτησή
του, κι έτσι την ολοκληρώνει. Με αυτό το «παράπονο». Με αυτή την «αγωνία». Στη
μέση βεβαίως τα χώνει και στη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αυτό δεν είναι το
ουσιαστικό τού λόγου του, είναι η θολούρα, καθότι, και αν ήθελε να ήταν τίμιος
με τον εαυτό του, θα μιλούσε απλά και κατανοητά, και χωρίς… ρητορική μίσους («κομματοσκυλάκια»,
«κομματοθρεμένους καλλιτεχνάδες», «κωλόπανα»). Θα έλεγε, εννοώ, κάτι σαν κι αυτό…
κύριοι δεν συμφωνώ με την χρήση των στίχων μου στο κομματικό πανό. Το λέω για
να διαχωρίσω τη θέση μου. Τίποτ’ άλλο. Τώρα απλώς κάνει θόρυβο, για να πουλήσει
κανα CD
παραπάνω, όπως θα λέγανε και οι... κακόβουλοι.
Όμως το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθότι ο B.D.Foxmoor πιάνεται δύο και τρεις φορές ανακόλουθος.
Πήγα στο YouTube,
στο επίσημο κανάλι των Active Member,
κι έψαξα να βρω κανα κομμάτι τους με sample… Δεν ήταν και τόσο δύσκολο… Έτσι λοιπόν έπεσα πάνω στο «Την
καληνύχτα μου» (ανέβηκε την 19/9/2014). Σ’ αυτό το κομμάτι ο στιχοπλόκος έχει «δανειστεί»
δείγμα από το τραγούδι «Ερημιά» (μουσική Δώρος Γεωργιάδης, στίχοι Σώτια Τσώτου,
που τραγούδησε ο Δώρος Γεωργιάδης το 1972). Το τραγούδι υπάρχει στο LP «Αν
Ήμουν Πλούσιος» [MINOS,
1972], ενώ ήταν και flip-side στο δισκάκι, που είχε το
«Αν ήμουν πλούσιος» στην πρώτη πλευρά.
Τι αναφέρει στο κανάλι του για το «δάνειο» ο B.D.Foxmoor; Τα εξής: «Στο track αυτό χρησιμοποιήθηκε δείγμα από το
"Ερημιά" του Δώρου Γεωργιάδη (παλιό κι αγαπημένο)».
Κατ’ αρχάς ποιον ρώτησε ο Β.D.Foxmoor
για την χρήση του «δανείου»; Πήρα την άδεια των καλλιτεχνών (η Σώτια Τσώτου δεν
βρίσκεται στη ζωή, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν οι κληρονόμοι της), ρώτησε μήπως
την εταιρεία; Με ποιο δικαίωμα κόβει και ράβει ένα τραγούδι, χρησιμοποιώντας το
ανάμεσα στα δικά του λόγια; Και γιατί το χρησιμοποιεί; Μήπως για να... ακούγεται κάπως
το δικό του; Καθότι, και χωρίς το sample, χάνει εντελώς ακόμη και το μηδαμινό (κατ’ εμέ) ενδιαφέρον
του;
O B.D.Foxmoor δεν έχει τη διακριτικότητα, δεν
τον χαρακτηρίζει έστω και η πιο απλή τυπικότητα –και δεν θέλω, εδώ, να το
χοντρύνω περισσότερο, εμμένοντας στους δικούς του στίχους από την «καληνύχτα» του– να αναγράψει στο YouTube, στο κανάλι του, καθαρά
και ξάστερα τους συντελεστές του τραγουδιού που σάμπλαρε. Χρησιμοποιεί, εννοώ, στίχους της Σώτιας
Τσώτου και δεν αναφέρει το όνομά της! Πετάει ένα… παλιό κι αγαπημένο (του
Δώρου Γεωργιάδη), λες και μιλάει σε καμμιά συναυλία του ή σε κανα καφενείο και
νομίζει πως καθάρισε.
Ορισμένοι, κι είναι γνωστό αυτό, λένε ό,τι θένε, πουλάνε την
χι ψι μούρη, αλλά αν το ψάξεις λίγο στην πράξη είναι «ξεβράκωτοι»…
Κρατάει "ίσες αποστάσεις" με τους φασίστες του ωραιοκάστρου. Γενικά ο χώρος έχει ανύπαρκτο πολιτικό βάθος. "Ο παύλος ζει, μορφώστε τους ναζί" , ο άλλος πήγε στο ποτάμι κλπ. http://3vita.gr/active-member-δεν-είναι-όλοι-οι-μετανάστες-καλοί-16539
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμεινα, περισσότερο, στο τυπικό (αλλά καθόλου ήσσονος σημασίας) μέρος της υπόθεσης. Στο ότι κάποιος εγκαλεί κάποιους άλλους για εκμεταλλευτική χρήση των λεγομένων του, όταν και ο ίδιος έχει λερωμένη τη φωλιά του, έχοντας μεταχειριστεί λόγια άλλου δίχως να αναφέρει την ακριβή πηγή τους κ.λπ.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχουν «ίσες αποστάσεις», όταν από τη μια μεριά έχεις τους θρασείς φασιστο-τσαμπουκάδες των «αγανακτισμένων» κατοίκων. Αν δεις τα βίντεο θα καταλάβεις για τι ακριβώς άτομα συζητάμε… Δεν θα δώσεις βήμα δηλαδή στους χρυσαυγίτες, προκειμένου ν’ αρχίσουν να λένε τα δικά τους.
Όμως, προηγουμένως, θα πρέπει κι εσύ να έχεις φροντίσει να τους αποστερήσεις από τα θλιβερά «επιχειρήματά» τους. Από την αναγωγή της περίπτωσης σε γενικότητα.
Το ελληνικό κράτος, η πολιτεία, έχει αποδειχτεί άπειρες φορές ανεπαρκέστατη στην αντιμετώπιση ακόμη και της παραμικρής φυσικής καταστροφής. Θα τα κατάφερνε, τώρα, στο μεταναστευτικό; Ποιος; Ένα κρατικός μηχανισμός που παραπαίει, υπόλογος όσο ποτέ τις τελευταίες δεκαετίες στον ξένο παράγοντα, χωρίς ίχνος ανεξάρτητης φωνής; Δεν υπήρχε ουδεμία περίπτωση.
Τα φασιστόμουτρα, απλώς, εκμεταλλεύονται την απουσία σθεναρής και αποφασιστικής μεταναστευτικής πολιτικής, τις παλινωδίες και τις ανικανότητες της κυβέρνησης, και λένε τα δικά τους. Κάτι, βεβαίως, που δεν γίνεται ποτέ να μεταφραστεί σε «ίσες αποστάσεις».
Επειδή ο Τσίπρας δηλαδή έκανε γαργάρα το «Δουβλίνο ΙΙ» εμείς θα πρέπει να καταστήσουμε συνομιλητές μας τους φασίστες; Αν είναι δυνατόν!
Είναι φοβερό και το'χω αναφέρει κι αλλού (αφήνοντας απλά ως τελευταίο/πιο ασήμαντο το κλόπιραϊτ), δηλαδή τι να μας απασχολήσει πιο πολύ? Οι... "καλοί" γονείς, οι "πολεμιστές" νεο-συριζαίοι (δε με νοιάζει αν είναι ή αν νομίζουν ότι είναι πολιτικοποιημένοι, αλλά υπογραφή στο πανό δε χρειαζόταν) ή η γκρίνια των Α.Μ.?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο τελικά που δεν ενδιαφέρει κανέναν είναι τα παιδάκια πρόσφυγες, αυτό είναι σίγουρο.
Εμένα μ’ ενδιαφέρουν, εδώ στο δισκορυχείον, πρώτα και κύρια τα θέματα που σχετίζονται με τη μουσική, τις ταινίες, τα βιβλία κ.λπ. (που είναι πολύ σημαντικά από μόνα τους κι έχουν πολλές διαστάσεις) και περαιτέρω κάποια μόνον από τα υπόλοιπα αυστηρώς κοινωνικά/ πολιτικά – για όσα κρίνω, τέλος πάντων, πως έχω κάτι προς ευρύτερη κοινοποίηση. (Προφανώς και δεν κοινοποιώ οτιδήποτε σκέφτομαι ή με απασχολεί).
ΔιαγραφήΉμουν δε σαφής, και είπα (στην ανάρτηση) εκείνα που ήθελα να πω όσον αφορά στο θέμα με τους στίχους, όπως και (στα σχόλια) σε σχέση με το κοινωνικοπολιτικό – μεταναστευτικό ζήτημα.
Όσον αφορά αυτό το κομμάτι, και τον "τάπωσες", αλλά ήταν ούτως ή άλλως φάουλ απ'την αρχή. Το "δεν ενδιαφέρει κανέναν" πάντως που ανέφερα δεν ήταν υπονοούμενο για σένα Φώντα.
Διαγραφήγια ποιους ''κομματοθρεμένους καλλιτεχνάδες'' λεει?
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο την αρχη της πορειας του ειχε προβολη απο ολα τα μεσα...ελεος
Nα τα λέμε κι αυτά ο Μυτακίδης έχει δανειστεί μπόλικα από άλλους. Αλλά το θέμα του εδώ είναι η σύνδεση με τον ΣΥΡΙΖΑ . Από την άλλη ρε Μιχαλη, πόσοι πια γνωρίζουν ότι είναι από τραγούδι σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ φίλος από το Πέραμα, πλέον κάτοικος Κουκάκι-Πετράλωνα, συνάδελφος, μέσω γιού, με δισκοπωλείο επί της οδού Ζίννη(καλά πράγματα, τσιμπημένες τιμές) κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ο πρώτος διδάξας του δανεισμού/sampling αλλά και ΔΕΝ αναφέρω τον δημιουργό. Κάνω λάθος Μιχάλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΤ έχεις επισκεφθεί και γνωρίζεις το δισκάδικο του BD Foxmoor? θα είναι καλο να ενημερωθουμε και για τα περιξ του Τζαζ&Τζαζ μαγαζια
ΔιαγραφήΚάποιες φορές που έχω περάσει από ’κει, από τη Ζίννη εννοώ (για άλλους λόγους), πρωί κατά τις 11, το έχω βρει κλειστό. Μπορεί ν’ ανοίγει πιο μετά.
ΔιαγραφήΠαντα ελπιζω ότι μπορεί να βρω το DR HOOKER THE TRUTH ένα ΧΙΑΝ αριστούργημα αλλα και πολυ σπανιο
ΔιαγραφήΈχει και ένα βαρβάτο section με xian psych.
ΔιαγραφήΑπορώ πώς δεν έχεις πάει ακόμα.
Δεν θα πιάσουμε τώρα κουβέντα ούτε για τα xian, ούτε για το συγκεκριμένο δισκάδικο.
ΔιαγραφήΟ άνθρωπος είναι απλά ένας ρηχός αυτάρεσκος, που μάλλον είχε δει πολλές φορές μικρός το "Ένας αλλά λύκος" με τον Τσακ Νόρις και επηρεάστηκε. Βέβαια η ταύτισή του με τον σκληροτράχυλο αμερικανό μαγκίτη, όπως και η επαναλαμβανόμενη προβολή της περαματιώτικης προέλευσής του, σε καλό του βγήκαμε καθώς έτσι ο άνθρωπος έφτιαξε την εικόνα του παραμυθιάζοντας όσους τυχόν μπόρεσε, πουλώντας έτσι τα ανύπαρκτα στιχάκια του για "ποίηση του δρόμου". Για νεολαίους του Συριζα πάντως, μια χαρά είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή>>η επαναλαμβανόμενη προβολή της περαματιώτικης προέλευσής του<<
ΔιαγραφήΑυτό είναι όντως ενοχλητικό.
"Ο άνθρωπος είναι απλά ένας ρηχός αυτάρεσκος, που μάλλον είχε δει πολλές φορές μικρός το "Ένας αλλά λύκος" με τον Τσακ Νόρις και επηρεάστηκε."
ΔιαγραφήΕνώ το δικό σου ίνδαλμά σου σταλινικέ, δεν ήταν ούτε αυτάρεσκος ούτε ρηχός ούτε κομπλεξικός ούτε έβλεπε ταινίες με τον Τζον Γουέην.
Ποιοί μιλάνε...
Έι, εσύ, χαϊβάνι, τι θα γίνει με την περίπτωσή σου; Όλο σταλινικούς βλέπεις στον ύπνο σου. Πρέπει να το κοιτάξεις αυτό…
ΔιαγραφήEγώ τους βλέπω στον ύπνο μου. Εσύ τους βλέπεις στον ξύπνιο σου; Ξύπνιε...
Διαγραφήhttp://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/06/blog-post_3.html?showComment=1465190083866#c5420045002826989107
Όχι ρε χαύτα… Φάνη, ούτε στον ξύπνιο μου τους βλέπω, ούτε πουθενά.
ΔιαγραφήΦιλαράκια ο BD είναι μια σημαντικότατη μορφή της σύγχρονης ελληνικής μουσικής και μαγκιά του. Δεν είμαι φαν, όμως το καπέλο του το βγάζω. Μουσικά δημιούργησε σχολή, κέρδισε σέβας και σίγουρα σαν πολλά κωλοπαιδα που τον έβριζαν σαν τη χοντρή τη γάτα στα παλκοσένικο δε σύρθηκε να μαζέψει φράγκα. Οποίος τον ξέρει, ξέρει ότι είναι ο ίδιος, με τα καλά του και τα κακά του. Κι αν έκανε ένα ατόπημα δεν έγινε και κατι. Ο αναμάρτητος πρώτος.......
ΑπάντησηΔιαγραφή>>ο BD είναι μια σημαντικότατη μορφή της σύγχρονης ελληνικής μουσικής<<
ΔιαγραφήΥπερβολές.
ΦΤ πες μας ρε φίλε 2-3 ακόμα που να έχουν την επιδραστικότητα του στη νεολαία και να τον ακολούθησαν δεκάδες άλλοι; πόσοι μπορούν κι επιδεικνύουν την αντοχή του σε αυτό το δύσκολο είδος και έχουν δημιουργήσει Σχολή; Σόρι ρε λος, αλλά εδώ είσαι φάουλ και , σόρι επίσης, δεν πιστεύω να έχεις εντρυφήσει και στο είδος.
ΔιαγραφήΦιλικά,
Ιssac Poly
A! Ξέχασα να σημειώσω πως εν προκειμένω το σχόλιο του για το πανώ είναι γεροντομ@λ@κίες του και δε συμφωνώ καθόλου μαζί του.
ΔιαγραφήΑν έχω εντρυφήσει;
ΔιαγραφήΕ όχι δεν έχω εντρυφήσει, παρότι την πρώτη γενιά του ελληνικού χιπ-χοπ (δεκαετία ’90 εννοώ) την ξέρω πάρα πολύ καλά.
Επειδή, όμως, τότε συνέβησαν διάφορες μαλακίες (βραβεύσεις από ακροδεξιούς κ.λπ.) αποσύρθηκα… καθόλου διακριτικά.
Να το πω απλά;
Δεν γουστάρω μουσικά είδη μέσα στα οποία χωράνε και κάνουν παιγνίδι οι φασίστες. Για να συμπληρώσω πως και η «άλλη πλευρά» (όπως την αντιπροσωπεύουν αυτοί οι… προοδευτικοί τυπάδες) είναι το ίδιο επιθετική και άρα αποκρουστική για μένα.
Τέρμα και τελείωσε, και δεν το συζητώ άλλο.
Πολυδώρου σού απάντησα νομίζω.
ΔιαγραφήΚαι ήμουν σαφής.
Δεν μ’ ενδιαφέρει να το συζητήσω άλλο.
Δεν γουστάρω ν’ αναπτύξω, αυτή τη στιγμή, καμμία περαιτέρω επιχειρηματολογία για ό,τι υποστήριξα παραπάνω.
Δεν κουβεντιάζω τα πάντα δημοσίως, και μάλιστα όποτε γουστάρει ο καθένας.
Κατανοητό;
κατανοητό. Αγάπη μόνο. ΧΙΑΝ
ΔιαγραφήTo «Η αιώνια λιακάδα ενός ηλίθιου λαού» είναι all time classsic. Και μόνο αυτό να είχε γράψει ο BD Foxmoor θα του άξιζε μια θέση στη μουσική ιστορία της Ελλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μη βρίζεις το λαό θα μου φώναζε ο Μίκης
Κάνε το σταυρό σου και το σήμα της νίκης
και θα συγχωρεθείς γι’ αυτό μην επιμένεις
εσύ μικρό ρετάλι μιας κακότροπης τέχνης
Μαέστρο μου, θα του ’λεγα,
τράβα κοιμήσου,
πρόλαβε πέθανε ή κάτσε και θυμήσου,
είσαι δημόσια δαπάνη,
μέρος απ’ τα κλοπιμαία, το ’φτιαξες εσύ,
θα σε σκεπάσουν με σημαία..."
https://youtu.be/Rhokk21M-0o
Εμένα δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
Διαγραφή>>σ’ όσους διαβάζουν τον Μαρξ ανάποδα για τόσα χρόνια<<
Καλά, άσε αυτούς που τον διαβάζουν… ανάποδα. Να μας πει ο ίδιος πώς τον διαβάζει «ίσια»…
Για στείλε μας κανα στιχάκι του να δούμε…
Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
ΔιαγραφήΞύδι.