11/1/2020
Πέθανε χθες ο γερμανός πιανίστας της τζαζ, του ροκ, του
fusion και του experimental Wolfgang Dauner. Ήταν 85 ετών. Εδώ γράφω, εν τάχει, για τέσσερα άλμπουμ του Dauner, πού και πότε τα αγόρασα,
σε ποιες ακριβώς εκδόσεις ή πως έφθασαν στα χέρια μου.
1. Wolfgang Dauner – Free Action – SABA SB 15 095 – 1967
[το βρήκα τέλη 90s στον Νίκο τον Αμερικάνο, στην Λεωκορίου, Ψυρρή /
Μοναστηράκι, original και φυσικά πάμφθηνο]
2. Wolfgang Dauner – Output – ECM Records ECM 1006 / ECM Records ECM 1006 ST / ECM Records 2301 006 – ?, Repress (πρώτη έκδοση 1970)
[το πρώτο LP του Dauner που αγόρασα στα μέσα του ’80, από το δισκάδικο του Φώτη Φωκά, στην Πάτρα, στην οδό Κορίνθου, στο υπόγειο – ένα από τα πρώτα experimental LP που αγόρασα ποτέ, παθαίνοντας μεγάλη πλάκα όταν το άκουσα]
3. The Wolfgang Dauner Group – Rischkas Soul – Brain 0060.403 – 1981 Repress (πρώτη έκδοση 1970)
[δώρο στις αρχές των 00s από τον πιανίστα και συνεργάτη στο Jazz & Τζαζ Σάκη Παπαδημητρίου, επανέκδοση στην Brain, που είναι και αυτή ακριβή τώρα πια καθώς, για σχεδόν MINT κατάσταση, θες ένα 60άρι]
4. Hans Koller, Wolfgang Dauner, Adelhard Roidinger, Zbigniew Seifert, Janusz Stefanski– Kunstkopfindianer – MPS Records 21 22019-2 / BASF 21 22019-2 – 1974
[αγορασμένο περί το 2000 στο παλαιό Art Nouveau του Νίκου Κοντογούρη, στη Σολωμού, στα Εξάρχεια, στο πίσω δωμάτιο με τα jazz και τις προσφορές]
Διαθέτω κι άλλα LP του Wolfgang Dauner, γιατί είναι ένας από τους αγαπημένους μου μουσικούς και ίσως βάλω αργότερα άλλη μία τετράδα...
2. Wolfgang Dauner – Output – ECM Records ECM 1006 / ECM Records ECM 1006 ST / ECM Records 2301 006 – ?, Repress (πρώτη έκδοση 1970)
[το πρώτο LP του Dauner που αγόρασα στα μέσα του ’80, από το δισκάδικο του Φώτη Φωκά, στην Πάτρα, στην οδό Κορίνθου, στο υπόγειο – ένα από τα πρώτα experimental LP που αγόρασα ποτέ, παθαίνοντας μεγάλη πλάκα όταν το άκουσα]
3. The Wolfgang Dauner Group – Rischkas Soul – Brain 0060.403 – 1981 Repress (πρώτη έκδοση 1970)
[δώρο στις αρχές των 00s από τον πιανίστα και συνεργάτη στο Jazz & Τζαζ Σάκη Παπαδημητρίου, επανέκδοση στην Brain, που είναι και αυτή ακριβή τώρα πια καθώς, για σχεδόν MINT κατάσταση, θες ένα 60άρι]
4. Hans Koller, Wolfgang Dauner, Adelhard Roidinger, Zbigniew Seifert, Janusz Stefanski– Kunstkopfindianer – MPS Records 21 22019-2 / BASF 21 22019-2 – 1974
[αγορασμένο περί το 2000 στο παλαιό Art Nouveau του Νίκου Κοντογούρη, στη Σολωμού, στα Εξάρχεια, στο πίσω δωμάτιο με τα jazz και τις προσφορές]
Διαθέτω κι άλλα LP του Wolfgang Dauner, γιατί είναι ένας από τους αγαπημένους μου μουσικούς και ίσως βάλω αργότερα άλλη μία τετράδα...
9/1/2020
Πέφτω σε διάφορες κουβέντες, και εδώ και έξω από εδώ, για
την «Ευτυχία», την ταινία του Άγγελου Φραντζή για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου.
Επειδή την ταινία την είδα ένα θα πω – δεν έχω χρόνο να γράψω πολλά.
Φοβερή η Κάτια Γκουλιώνη (σαν νεαρή Ευτυχία) και λίγη η Καραμπέτη (σαν πιο
μεγάλη Ευτυχία).
Για μένα ήταν «λάθος» του σκηνοθέτη, που δεν πήγε την ταινία μέχρι το τέρμα μόνο με την Γκουλιώνη.
Για μένα ήταν «λάθος» του σκηνοθέτη, που δεν πήγε την ταινία μέχρι το τέρμα μόνο με την Γκουλιώνη.
9/1/2020
Επειδή έπεσα σε μια σχετική κουβέντα. Κι επειδή τα ίδια
απασχολούν περισσότερο από 50 χρόνια τώρα...
Όσο καλά και να γράφει ένας έλληνας τραγουδοποιός ή ένα ελληνικό συγκρότημα στα αγγλικά, όσο καλά και να κατέχει την γλώσσα, δεν πρόκειται ποτέ να κάνει την πολύ μεγάλη διαφορά, εντός της χώρας, με τα λόγια των τραγουδιών του.
Ένα απλό στοιχείο που συνηγορεί υπέρ αυτής της άποψης είναι το γεγονός πως ελάχιστα αγγλικά ή αμερικάνικα συγκροτήματα τραγουδούν σε άλλη γλώσσα πέραν της μητρικής τους (στα γαλλικά ή τα γερμανικά π.χ.). Στο πλαίσιο της ελευθερίας της έκφρασης θα μπορούσε κι εκείνα να το κάνουν, αλλά δεν συμβαίνει. Και οι ελάχιστες εξαιρέσεις, απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Θέλω να πω πως αληθινή ελευθερία έκφρασης, για ένα ξενόγλωσσο ελληνικό συγκρότημα, θα ήταν να τραγουδάει, εκτός από αγγλικά, και ιταλικά ή γαλλικά ή γερμανικά – αλλά σπανίως έχουμε δει ξενόγλωσσα ελληνικά συγκροτήματα να τραγουδούν σε άλλη γλώσσα πέραν της αγγλικής.
Συνεπώς, και επί της ουσίας, δεν τίθεται θέμα ελευθερίας της έκφρασης, αλλά η απόφαση να επιλέξεις ανάμεσα στις δύο γλώσσες.
Τα αγγλικά μπορεί να έχουν το πλεονέκτημα να ακούγονται σαν ένα ακόμη «όργανο», όταν τα τραγουδούν ελληνικά συγκροτήματα, αλλά ταύτιση με το κοινό, που ακούει είτε στο σπίτι του είτε στο live δεν μπορεί να υπάρξει – και τούτο, αργά ή γρήγορα, το αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ο καλλιτέχνης ή το συγκρότημα επιχειρώντας να γράψει στη γλώσσα του (μας).
Το βλέπουμε εξάλλου και με πολλούς τωρινούς ελληνόφωνους ποπ-ροκ κ.λπ., που ξεκίνησαν σαν αγγλόφωνοι και που αποφάσισαν, μεγαλώνοντας, να αλλάξουν.
Όσο καλά και να γράφει ένας έλληνας τραγουδοποιός ή ένα ελληνικό συγκρότημα στα αγγλικά, όσο καλά και να κατέχει την γλώσσα, δεν πρόκειται ποτέ να κάνει την πολύ μεγάλη διαφορά, εντός της χώρας, με τα λόγια των τραγουδιών του.
Ένα απλό στοιχείο που συνηγορεί υπέρ αυτής της άποψης είναι το γεγονός πως ελάχιστα αγγλικά ή αμερικάνικα συγκροτήματα τραγουδούν σε άλλη γλώσσα πέραν της μητρικής τους (στα γαλλικά ή τα γερμανικά π.χ.). Στο πλαίσιο της ελευθερίας της έκφρασης θα μπορούσε κι εκείνα να το κάνουν, αλλά δεν συμβαίνει. Και οι ελάχιστες εξαιρέσεις, απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Θέλω να πω πως αληθινή ελευθερία έκφρασης, για ένα ξενόγλωσσο ελληνικό συγκρότημα, θα ήταν να τραγουδάει, εκτός από αγγλικά, και ιταλικά ή γαλλικά ή γερμανικά – αλλά σπανίως έχουμε δει ξενόγλωσσα ελληνικά συγκροτήματα να τραγουδούν σε άλλη γλώσσα πέραν της αγγλικής.
Συνεπώς, και επί της ουσίας, δεν τίθεται θέμα ελευθερίας της έκφρασης, αλλά η απόφαση να επιλέξεις ανάμεσα στις δύο γλώσσες.
Τα αγγλικά μπορεί να έχουν το πλεονέκτημα να ακούγονται σαν ένα ακόμη «όργανο», όταν τα τραγουδούν ελληνικά συγκροτήματα, αλλά ταύτιση με το κοινό, που ακούει είτε στο σπίτι του είτε στο live δεν μπορεί να υπάρξει – και τούτο, αργά ή γρήγορα, το αντιλαμβάνεται και ο ίδιος ο καλλιτέχνης ή το συγκρότημα επιχειρώντας να γράψει στη γλώσσα του (μας).
Το βλέπουμε εξάλλου και με πολλούς τωρινούς ελληνόφωνους ποπ-ροκ κ.λπ., που ξεκίνησαν σαν αγγλόφωνοι και που αποφάσισαν, μεγαλώνοντας, να αλλάξουν.
7/1/2020
Οι στίχοι έχουν μια θλίψη, αλλά η μουσική είναι παραδόξως
ανεβαστική.
Ο Γιάννης με την «απλή καρδιά» υφίσταται τις συνέπειες τού να είσαι διαφορετικός, και υποφέρει. Once upon a time in... Αχαρνών.
Ο Γιάννης με την «απλή καρδιά» υφίσταται τις συνέπειες τού να είσαι διαφορετικός, και υποφέρει. Once upon a time in... Αχαρνών.
6/1/2020
«περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα»
6/1/2020
Ψάχνω φωτογραφία του Θάνου Μικρούτσικου με "κασκέτο
καπετάνιου". Όποιος έχει φίλο τον Χωμενίδη ας του πει να μας στείλει μία...
[Για την ώρα βρήκα αυτή με Οδυσσέα Ελύτη]
6/1/2020
Ο Χρήστος Χωμενίδης είναι άσχετος και με τη μουσική και με
τη δισκογραφία, και κάπως έτσι δεν είναι ν’ απορείς για τους θρασείς
χαρακτηρισμούς του, τους σχετικούς με το έργο του Θάνου Μικρούτσικου.
Επιπλέον παρασύρεται από το θυμικό του, που είναι διαμορφωμένο από αντικρουόμενα στοιχεία (λαϊκά και αστικά) αμφότερα όχι καλώς χωνεμένα (π.χ. έχει γράψει ουκ ολίγες βλακείες για τον Βαμβακάρη), οδηγημένο επιπλέον από τις γνωστές φιλελέδικες ανοησίες, τις οποίες υπερασπίζει όπως-όπως (υπάρχουν άλλοι «καλύτεροι» από αυτόν στο χώρο, πιο επί της ουσίας διαβασμένοι), επιμερίζοντας, επί του προκειμένου, καλλιτεχνικές πορείες, ασεβώντας επί ζώντων και τεθνεώτων (γιατί αυτό κάνει τελικά).
Δεν του αρκεί να είναι μέσα στα πράγματα με τα βιβλία του, θέλει να το παίζει και δημοσιογράφος με γνώμη επί παντός επιστητού, χωρίς να έχει ούτε τις γνώσεις, ούτε τα φόντα για κάτι τέτοιο. Επί των μουσικών, ειδικότερα, τον έχω πιάσει πολλές φορές αδιάβαστο και πλέον δεν μου κάνει καμμία εντύπωση ό,τι και να διαβάσω από ’κείνον.
Επιπλέον παρασύρεται από το θυμικό του, που είναι διαμορφωμένο από αντικρουόμενα στοιχεία (λαϊκά και αστικά) αμφότερα όχι καλώς χωνεμένα (π.χ. έχει γράψει ουκ ολίγες βλακείες για τον Βαμβακάρη), οδηγημένο επιπλέον από τις γνωστές φιλελέδικες ανοησίες, τις οποίες υπερασπίζει όπως-όπως (υπάρχουν άλλοι «καλύτεροι» από αυτόν στο χώρο, πιο επί της ουσίας διαβασμένοι), επιμερίζοντας, επί του προκειμένου, καλλιτεχνικές πορείες, ασεβώντας επί ζώντων και τεθνεώτων (γιατί αυτό κάνει τελικά).
Δεν του αρκεί να είναι μέσα στα πράγματα με τα βιβλία του, θέλει να το παίζει και δημοσιογράφος με γνώμη επί παντός επιστητού, χωρίς να έχει ούτε τις γνώσεις, ούτε τα φόντα για κάτι τέτοιο. Επί των μουσικών, ειδικότερα, τον έχω πιάσει πολλές φορές αδιάβαστο και πλέον δεν μου κάνει καμμία εντύπωση ό,τι και να διαβάσω από ’κείνον.
5/1/2020
To δεύτερο μεγάλο γκρουπ, μετά τους Area, που βγήκε από την Cramps Records του
Gianni
Sassi στα σέβεντις, ήταν οι Arti & Mestieri…
Σχόλια από το fb σχετικά με τον Χ. Χωμενίδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Ο Θάνος Μικρούτσικος βροντούσε το πιάνο φορώντας κασκέτο καπετάνιου και το κοινό μύριζε στα σινιέ του ρούχα το ψαρόλαδο. Όταν πάλι άλλαζε σκοπό και τραγουδούσε «έτσι κι αλλιώς η γη θα γίνει κόκκινη!», οι αποκάτω αφηνίαζαν, έτοιμοι έμοιαζαν να ξεπαρκάρουν τα τσερόκι τους και να πάνε να ανατρέψουν τον καπιταλισμό. Μιλάμε για μαζική παραίσθηση, η οποία οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στη χρεοκοπία όχι μόνο του κράτους αλλά και της κοινωνίας.<<
Antonis Kosmas
Νομίζω ότι ο Χωμενίδης -του οποίου δεν είμαι θαυμαστής- σχολιάζει εδώ την πρόσληψη του έργου του Μικρούτσικου από το ευρύ κοινό και όχι το ίδιο το έργο του.
Μιχάλης Βαβούλας
ναι κυρίως την πρόσληψη, αλλά θεωρεί ότι ο Μικρούτσικος ενθάρρυνε μια κακή πρόσληψη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έργο και καλλιτέχνης στην περίπτωση του Μικρούτσικου ταυτίζονται για τον Χωμενίδη, και ας αφήσει τα σάπια. Αν ο Μικρούτσικος ήταν υπέρ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, ο Χωμενίδης δεν θα είχε κανένα πρόβλημα.
George Katsoulis
Κάτι πίνει, δεν εξηγείται...
Μιχάλης Βαβούλας
Μάλλον ο Μικρούτσικος είχε πιο καλλιεργημένο κοινό από του Χωμενίδη, που θεωρεί το κοινό τόσο ανώριμο. Εκτός αν ο Χωμενίδης δεν έχει μυρίσει ποτέ ψαρόλαδο, που είναι και το πιο πιθανό. Αλλά και είναι τόσο αφελής που άθελά του υιοθετεί την παλαιο-αριστερή άποψη ότι ο πολιτισμός είναι άμεση απόρροια του κοινωνικού ανταγωνισμού και επομένως τον Μικρούτσικο έπρεπε να τον ακούν μόνο οι εργάτες. Τι να πει κανείς;
Lefteris Karkas
Η τέχνη είναι ξέφραγο αμπέλι και ο καθείς έχει την άποψή του, ευτυχώς ή δυστυχώς. Όταν όμως η άποψη έχει πολιτικά ελατήρια τότε διαπράττονται γκάφες. Ενθεν κακείθεν. Ο Χρήστος Χωμενίδης είναι ώρες ώρες εμπαθής.
Maria Pantou
Το "θράσος" περισσεύει στις μέρες μας..
Mike Beles
Πετυχε αυτό που ηθελε Να αναπαραγουν ολοι αυτά που λεει...κι ας είναι και αρνητικα…--Αρκει να είναι στην επιφανεια---γιατι ως συγγραφεας δεν πουλαει πλεον..
Win Berry
Το κοινό που περιγράφει ο Χ πάντως είναι πιο κοντά στο δικό του κοινό, παρά στο κοινό του Μικρούτσικου.
Eleni Founti
Ακριβώς.
George Makris
Είναι και η λογοτεχνική παρακμή!
Kwstas Agas
Γενικώς να πεθαίνει ο συνάνθρωπος σου, οποίος κι αν είναι αυτός, και να γράφεις γι' αυτόν απαξιωτικά σχόλια και να τον λοιδωρεις ... Το λες και "απανθρωπιά" ... Ακόμη κι αν για τον αποβιώσαντα δεν έχεις την καλύτερη γνώμη, τη στιγμή που οι δικοί του άνθρωποι πενθούν κράτησε την για τον εαυτό σου, δείξε λίγο σεβασμό στο πένθος τους ... Το να πεθαίνει κάποιος κι εσύ να τον κοροϊδεύεις πάνω από το πτώμα του είναι ο,τι πιο άθλιο, έλεος ...
άρης φίλιππας
Ο Χωμενίδης είναι ένας μαλάκας. Και πιθανότατα το ξέρει και ο ίδιος και το απολαμβάνει. Τα περί ασχετοσύνης του είναι μεν ορθά και σημαντικό να ειπωθούν, αλλά αυτά τα μικρόνοα κειμενάκια, πολύ περισσότερο απ' την ασχετοσύνη του, αποδεικνύουν το πόσο μ α λ ά κ α ς είναι. Πραγματικά, και το λέω ψύχραιμα, είναι η μοναδική λέξη που του ταιριάζει τόσο πολύ!
Νίκος Σούρσος
απο το να μυρίζει τα σκατά του Χωμενίδη καλύτερα να μυρίζει ψαρόλαδο, αραβοσιτέλαιο ή δίχρονο λάδι σε μοτοκρός.
Nikos Mitrogiannopoulos
θαυμάζω την υπομονή σου
Σχόλια από το fb σχετικά με το "κασκέτο" του Χωμενίδη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχαλης Γιακουμιδακης
Η μπορεί να είδε την τελευταία του συναυλία στο φεστιβάλ της ΚΝΕ ,που φορούσε ένα κασκετο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ήταν κασκέτο καπετάνιου. Κασκέτο καπετάνιου είναι αυτό που φοράει ο Ελύτης.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
Εντάξει ,κατά Χωμενίδη ,νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος για περισσότερη ανάλυση...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είχε στο νου του τον Μικρούτσικο του φεστιβάλ της ΚΝΕ. Απλά του έχει κολλήσει πως ο Μικρούτσικος κυκλοφορούσε με κασκέτο καπετάνιου σαν του Καββαδία. Ακούει το επώνυμο Μικρούτσικος, ο Χωμενίδης, και σκέφτεται θάλασσες και καράβια εντελώς παβλωφικά.
Aris Karampeazis
Πάντως και ο Marc Almond έχει φωτογραφηθεί πολύ με ναυτικά καπέλα. Για ψαρόλαδο δεν ακούστηκε τίποτε ακόμη
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ελάσσων τραγουδοφτιάχτης. ��
Nikolaos Kotsovos
Xανεις τον χρόνο σου με τον Χωμενίδη γνώμη μου ,να μην επαναλάβω ότι ο παππούς του υπέγραψε την ίδρυση του ΕΑΜ και τούτος είναι δεκανικι του Μπενυ ..και φανατικός Γερουνδ ,Χρόνια πολλά .
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης!
Win Berry
Βασικά πρέπει να μπέρδεψε τον Μικρούτσικο με τον Καββαδία (άμα γκουκλάρεις τον ένα, σου βγάζει και τον άλλο)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι κι αυτό πιθανό, με την ασχετίλα που τον δέρνει.
Vassilis Serafimakis
γκουχ γκουχφωτοσοπγκουχ γκουχ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιο είναι φωτοσοπ?
Vassilis Serafimakis
Να φτιάξεις μία να τη στείλεις Χωμενίδη μη μείνει έτσι ο άνθρωπος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θα την ποτίσω και με ψαρόλαδο...
Vassilis Serafimakis
στο μεταξύ έχω μία που επιμένει ότι ο Χ έχει μεγάλες επιτυχίες στις γυναίκες - θέλω να πώ, θα πεθάνω ρε γμτ και δεν θά'χω καταλάβει σχεδόν τίποτα.
Νίκος Σούρσος
πριν 10 χρόνια και ο Τατσόπουλος είχε πηδήξει την μισή Αθήνα. η άλλη μισή ήταν ανάξια του έργου του ανδρός.
Spyros Diastimikos
Ισχύει αυτό. Τον παρακολουθούσα όταν έμενε Κέρκυρα (ήταν γείτονάς μου), τί θραύση έκανε στις φοιτήτριες και τις απανταχού αργόσχολες των κυριλέ καφενείων. Αφού το σημείο G της γυναίκας είναι το αυτί, τί δεν καταλαβαίνεις;
Δημητρης Σαλτος
Εδω κάποιοι ακουνε ρεμπετικα και δεν μαχαιρώνονται σε μπαρμπουτια στα στενα του πειραια. τι να πεις κανεις γι αυτους τους φλωρους.
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ του Νίκου Δήμου...
ΑπάντησηΔιαγραφήErrikos Sofras
τολμα και κρινει τον Καββαδια, ενω δεν ντρεπεται να τυπωνει τα "ποιήματα" που γράφει
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γράφει μάλιστα "όπως τον φωνάζαμε". Τον φώναζε κι αυτός ως... ποιητής.��
Errikos Sofras
γραφει επισης "έξοχος στις ανθολογιες" / δηλ. δεν ειναι καλες ολοκληρες οι συλλογες του. αλλα διαβαζονται μονο ανθολογημενες / και μιλα για εναν ποιητη με 3 μονο συλλογες, που και οι τρεις θεωρουνται και ειναι κλασικες -- η μια καλυτερη της αλλης
με ολο το σεβασμο στον Μικρουτσικο, μη λησμονουμε πως η Κωχ ηταν πρωτη αυτη που μελοποιησε και ηχογραφησε δισκο LP σε ποιηση του Καββαδια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
O πρώτος που ηχογράφησε και μελοποίησε Καββαδία ήταν ο Πάνος Σαββόπουλος το 1971...
https://www.youtube.com/watch?v=Iai48GFThqY
ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ - ΑΡΜΙΔΑ - ΠΑΝΟΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Πριν την Κωχ ήταν και ο Γιάννης Σπανός, στην Γ Ανθολογία.
Βέβαια η Κωχ ασχολήθηκε επισταμένως με τον Καββαδία, ενώ οι δύο προηγούμενοι μελοποίησαν από ένα ποίημά του ο καθένας.
Errikos Sofras
ακριβως! στο δισκο της Κωχ του 1977, 8 απο τα 14 τραγουδια ειναι σε στιχους του Καββαδια. Και νομιζω πως τα έχει μελοποιησει έξοχα.-- Ολοκληρος ο δισκος αυτός ειναι μια εργασια σπάνια νομιζω https://www.discogs.com/%CE%9C%CE%B1%CF%81.../master/674745
Μαρίζα Κωχ - Μαρίζα Κωχ
Mike Beles
Ξεχασατε τους πατριωτες μου τους ΞΕΜΠΑΡΚΟΥΣ
Mike Beles
https://www.youtube.com/watch?v=Vljk-46Tq-w...
Kavvadias - yara yara (ksemparkoi)
Vassilis Serafimakis
Νομίζω δεν είναι θάψιμο. Γιά Καββαδία και χωρίς να είμαι ειδικός θα έλεγα ότι η άποψή του μπορεί να ισχύει ("minor poet"). Γιά Μικρούτσικο αυτό που λέει είναι πώς ό,τι άλλο και νάγραψε θα μείνει γνωστός στο ευρύ κοινό γιά κάποια συγκεκριμένη επιτυχία, μοίρα συνήθης γιά καλλιτέχνες. Μισοαστεία μισοσοβαρά το είπε (στον ίδιο το Θάνο).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ τώρα δεν θα συζητήσω για τον είναι μεγάλος ή μικρός ποιητής ο Καββαδίας, αλλά θα μείνω στο timing. Ουσιαστικά ο Δήμου λέει ότι ο Μικρούτσικος μελοποίησε έναν ελάσσονα ποιητή και πως ανέβηκαν και οι δύο (ελάσσονες) στην αθανασία. Επίσης, το να ταυτίζει τον Μικρούτσικο με τον Σταυρό του Νότου δείχνει πως αγνοεί όλο το υπόλοιπο έργο του. Προφανώς, γιατί θεωρεί τον Μικρούτσικο έναν ασήμαντο συνθέτη. Εγώ έτσι διαβάζω αυτά που λέει.
Κι αυτό που λέει για τις "παραγγελίες" του Μικρούτσικου εγώ το διαβάζω αλλιώς. Πως του Μικρούτσικου δεν του άρεσε το λιμπρέτο του Δήμου, και γι' αυτό δεν το μελοποίησε. Και βρήκε τώρα ο Δήμου τον τρόπο για να τον μειώσει, μια μέρα μετά τον θάνατό του. Όσον αφορά για το τι είπε στον Μικρούτσικο ο Δήμου εμένα δεν μ' ενδιαφέρει καθόλου, επειδή δεν έχω ουδεμία απόδειξη επί αυτού.
Μιχαλης Γιακουμιδακης
ΔιαγραφήΑυτό που λες,το timing είναι,δεν το γράψε κάποια στιγμή που να ήταν σε ζωή,αυτο είναι το λάθος!!!!
Γιώργος Γιαννόπουλος
Και κάπου σ όλο αυτό βάζει και τον εαυτό του με το "η δυστυχία του να είσαι έλληνας"
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Για τον εαυτό του την έκανε την ανάρτηση. Και για να θάψει Μικρούτσικο και Καββαδία.
Νίκος Σούρσος
τα καλύτερα γραπτά του Δήμου ήταν στο Ram πρίν 15-20 χρόνια όπου έκανε τον ερασιτέχνη τεχνο-κρητικό. μου άρεσε εκεί και τον διάβαζα.
Win Berry
Το "minor poet" δεν είναι προσβολή στον αγγλοσαξωνικό κόσμο (βασικά εννοεί τους πάντες εκτός από τον Θανάση Έλιοτ και τον Ουώλτ Ουΐτμαν). Το κατά πόσο έχει νόημα τώρα να εισάγουμε τέτοιους όρους στην γλώσσα μας είναι άλλο θέμα (εμένα, γενικά, δεν μου αρέσει). Πάντως ο Δήμου τα είχε γράψει αυτά (νομίζω) και όσο ζούσε ο Μικρούτσικος (βασικά ο Δήμου τα τελευταία 20 χρόνια είναι στο ρηπήτ). Αλλά έχεις 100% δίκιο Φώντα για το timing. Δεν γράφονται αυτά με αφορμή τον θάνατο του άλλου.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Δηλαδή μπάυρον, σέλλευ, μπλέηκ, κητς , γουέρτσγουωρθ, κόουλριτζ, αναφέρονται σαν μάινορ πόετς?
Win Berry
ναι και αυτοί είναι major (βασικά όσο πιο παλιός, τόσο πιθανότερο να είναι κανείς major poet)
Eleni Founti
Θάβει τον Μικρούτσικο με τον ίδιο ακριβώς ύπουλο τρόπο που τον θάβει και ο Χωμενίδης. Εδώ δεν έχουμε κάποια αντιστοίχιση με ένα λούμπεν / νεοπλουτίστικο κοινό, αλλά σύνδεση με έναν "καλό ελάσσονα ποιητή" (ασχολίαστο) και απλοϊκή σύμπτυξη του έργου του στον Σταυρό του Νότου. Ο μηχανισμός φυσικά είναι ο ίδιος. (Επίσης απορώ. Δεν έχουν έστω την εξυπνάδα να μην λένε ότι θα μείνει ο Μικρούτσικος για τον Σταυρό μόνο; για να μην φαίνονται τόσο άσχετοι).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης ότι ο... Κόλιας Μαραμπού ήταν έξοχος μόνο σε ανθολογίες, καθώς ως ετερόφωτος έπαιρνε λάμψη από τους άλλους. Τραγικός (ο Δήμου).
Eleni Founti
Δεν είναι και Νίκος Δήμου, αλίμονο.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ο έλιοτ είναι μεταγενέστερος όλων αυτών
Stathis Nikokavouras
Διαγραφήποιος ασχολιεται με τον δημου..αυτος εχει τσακωθει και με τον εαυτο του..το πρωι δεν πηγαινει στον καθρεφτη για να μην τσακωθει ξανα με τον εαυτο του..ο τιποτα ο ανυπαρχτος ο εναντιον ολων..που θα τολμησει αυτος που δεν εχει βγει απο το δωματιο του [οχι απο το σπιτι του γιατι τσακωνεται με ολους] ,να μιλησει για μικρουτσικο και καββαδια..αν βγει εξω θα τον γιαουρτωσουν με το φτηνο γιαουρτι της ελομας.ο τιποτα...μισει οτι βλεπει μπροστα του..και οταν μισεις τους ανθρωπους τοτε εισαι ενα νουμερο που ζηλευει γιατι δεν μπορει....και αυτος δεν μπορει....γιαυτο μισει......
Stylianos Tziritas
ο.Δήμου είναι όλα αυτά? Ο Δήμου είναι ένας γενικότερα πράος ανθρωπος που δεν έχει δηλητηριώδη κείμενα. Από που εξάγετε αυτα τα συμπεράσματα?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ λέω να μείνουμε σ' αυτό το τελευταίο κείμενο του Δήμου για τον Θάνο Μικρούτσικο, το οποίον είναι υπέρ το δέον δηλητηριώδες και για τον Καββαδία και για τον Μικρούτσικο.
Stathis Nikokavouras στον Stylianos Tziritas
ενα κειμενο βρες μου που να μιλαει για ανθρωπο με αγαπη για αψυχο αντικειμενο με αγαπη..ενα...ολα στραβα τα βρισκει .και ολους....αντε γεια
Stylianos Tziritas
εκτός του ότι μου έρχεται άμεσα στο μυαλό το "Από τη Μιχαήλ Βόδα στην Σύρου" από την άλλη με αυτή τη λογική τον Σιοράν θα έπρεπε να τον έχουμε εκτελέσει.
Stathis Nikokavouras
διαβασε τι γραφουν οι αλλοι για τον δημου..βαριεμαι να γραψω αλλα..με περιμενει και το αγορι μου ο τολης ο μαναβης να παμε βολτα.
Christos Aggelopoulos
Ένας παραφρων γέροντας που θεωρεί εαυτον τον Βαλκανιο Χεμινγκγουεη,ενας που πήρε στα σοβαρα το Καλιφορνηκεησον και το ορφανό του Γκεμπελς.Και οι τρεις μαζί δεν υπηρξαν ποτε αξιοι Ούτε την πιπα του Μικρουτσικου να ανάψουν
Μιχάλης Βαβούλας
Ο τόνος του Δήμου είναι σίγουρα υποτιμητικός για τον Καββαδία. Όχι γιατί τον χαρακτηρίζει ελάσσονα ποιητή, αλλά γιατί τον θεωρεί τυχερό που ένας μουσικός ανακάλυψε στοιχεία στην ποίησή του που η κριτική δεν είχε εντοπίσει. Όσο για τα περί αιωνιότητας, ποιος τα ξέρει. Και μάλλον ειρωνικά τα ακούω και για τους δυο.
Regimiento Cinqo
Ρε παιδιά εδώ ο Δήμου , πρόσφατα,έγραψε ότι πρέπει να "εξαφανίσουμε" τη διαλεκτική ( ναι καλά διαβάσατε) τι να περιμένει κανείς δηλαδή?
Mike Beles
Μισανθρωποι...και ζηλοφθονες...όταν δεν μπορεις να φθαεις καποιον -λογοτεχνικα και καλλιτεχνικα---προσπαθεις να τον υποβιβάσεις και να τον φερεις στα μετρα σου....Ακου Ελασσον ποιητης ο Καβαδιας..!!!
Δημητρης Σαλτος
για να πεις τον καββαδια ελασσων, πρεπει να το δικαιολογησεις, κατι που ο ίδιος δεν κανει, αρα δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις. το ενδιαφερονειναι με τον νικο δημου, ειναι πως εχω βρει 2 μελετες που ασχολιουνται με το ποιητικο του έργο, ενω ζητημα ειναι να εγραψε τρια ποιηματα της προκοπής. πως γινετια αυτο, ιδεα δεν εχω.
Σχόλια σχετικά με το τραγούδι για τον "Γιάννη" των Πλέσσα-Παπαδόπουλου-Πουλόπουλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήChristos Mamalakis
Αχαρνών,Άγιος Παντελεήμονας, πλατεία Βικτωρίας, η γειτονιά μου και η γειτονιά του Λευτέρη Παπαδόπουλου που έγραψε τους στίχους!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πλατεία Κυριακού, όπως τη λέει ο Παπαδόπουλος...
Christos Mamalakis
Σωστά,έτσι λεγόταν τότε και.λιγο πιο κάτω Αχαρνών και Χέυδεν το σχολείο μας, Β' Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών, ένα έπος!
Giorgis Gavalas
Το εξώφυλλο ποιος το έχει επιμεληθεί μήπως γνωρίζετε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Σπύρος Βασιλείου https://el.wikipedia.org/.../%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE...
Σπύρος Βασιλείου – Βικιπαίδεια
Giorgis Gavalas
ευχαριστώ.
Giorgos Kontogiannis
Ότι καλύτερο έβγαλε η ελληνική δισκογραφία !
Καλή Χρονιά !
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Επίσης!
Σχόλια από το fb σχετικά με τον στίχο (ελληνικό-αγγλικό) στο ελληνικό ροκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήWin Berry
Η αλήθεια πάντως είναι ότι όταν ο στίχος δεν είναι δυνατός, τα αγγλικά είναι καλύτερη επιλογή• στην μητρική γλώσσα (και του ακροατή και του μουσικού) δεν μπορείς να κρυφτείς.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, αλλά αυτό δεν τιμά ούτε τον μουσικό, ούτε τη γλώσσα (όταν συμβαίνει).
Vassilis Serafimakis
Συμφωνώ απολύτως (γιά όση -μικρή- σημασία έχει αυτό) και μία παρατηρησούλα. Γιά μένα υπάρχει και θέμα μουσικότητας σε κάθε γλώσσα, η οποία είναι αδύνατον να μην επηρεάσει τούς ήχους τής μουσικής της.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλες οι γλώσσες τραγουδιούνται, προφανώς. Έχω ακούσει και ινδονησιακό ροκ και είναι μια χαρά - ασχέτως αν δεν καταλαβαίνω τι λένε. Η μόνη γλώσσα που με έχει δυσκολέψει, εμένα προσωπικά, στο άκουσμα είναι η δανική. Αλλά ok, άλλοι (μη Δανοί εννοώ) μπορεί να την βρίσκουν "στρωτή".
Nick Moore
Guruh Gipsy προφανώς...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και άλλα διάφορα.
Vassilis Serafimakis
φυσικά και όλες οι γλώσσες τραγουδιούνται δηλ υπάρχουν τραγούδια πάμπολλα σε κάθ γλώσσα - εννοώ ότι η μουσική σε κάθε χώρα έχει κάτι από τη μουσικότητα τής ίδιας τής γλώσσας. Εμείς δεν έχομε πχ γλώσσα με twang & τoύς συνδυασμούς φωνηέντων και εκφοράς τών αγγλικών (way/rea/owa κτλ). Κι οι αναπνοές στην γλώσσα νομίζω διαμορφώνουν ήχους σ'αητήν (σκέφτομαι πχ τα γιαπωνέζικα και την παραδοσιακή μουσική τους).
Ισως κάνω θεαματικό λάθος σε όλα.
Ferris Costas
Από δική μου εμπειρία: Γιά να γράψεις αγγλόφωνο στίχο, δεν αρκεί να μιλάς καλά τα αγγλικά, και μάλιστα την καθομιλουμένη, χωρίς να περιφρονείς τις "επίσημες καθαρευουσιάνικες" εκφράσεις (π.χ. I found myself a steady job). Πρέπει να έχεις διαβάσει και αγγλόφωνη ποίηση, που εμπνέει κατά κανόνα τη στιχουργική, αλλά να εντρυφήσεις και σ' άλλους αγγλόφωνους λογοτέχνες κ.λ. Φυσικά, την εποχή μας, είχαμε κάποιους διανοούμενους αγγλόφωνους στιχουργούς (π.χ. Pete Sienfield) ή και δραματοποιούς ακόμα (Kit Lambert - Pete Townsend) Θα μου πείτε, και στα Ελληνόφωνα τραγούδια, δεν χρειάζεται μιά "φιλολογική" παιδεία;
Haris Mavridis
Διαγραφήωραιο θεμα για συζητηση ! Μια παρατηρηση : η επιλογή της αγγλικής γλώσσας (στην αρχή) εχει σχεση και με τον νεανικο παρορμητισμο. Οι περισσοτεροι ακουν Rock ή Pop ή RnB, soul κτλ και ενθουσιασμενοι θελουν να "αντιγραψουν", να μιμηθουν τα ειδωλα τους (σε ολο τον κοσμο γίνεται αυτο). Πριν συνθεσουν τη δικη τους μουσικη θα τραγουδησουν τα τραγουδια που αγαπουν. Οποτε στη συνεχεια η επιλογη της αγγλικης (και στη συνθεση) ερχεται σχεδόν αυθόρμητα. Οι πιο ονειροπόλοι - φιλοδοξοι, ονειρευονται και διεθνη καριερα. (αλλο θεμα και αυτο : ποιοι ελληνες το πετυχαν αυτο)
Παντελής Λαλεδάκης
Ισχυει και νομιζω οτι ενας λογος επιλογής των αγγλικων απο τα σχήματα περα απο το οτι ακουγεται σαν "αλλο ενα οργανο" ειναι και η ματαιοδοξία για διεθνη καριερα
Stathis Nikokavouras
ναι εσαι ραιτ ον σποτ που λενε και στο χωριο μου ετσι ειναι..ειδικα σε αυτο που γραφεις οτι το κοινο δεν μπορει να ταυτιστει επειδη οι πιο πολλοι ειναι αγραμματοι θα συμπληρωνα εγω...ακουσε αλλη μια φορα τον δισκο των σωκρατες το waiting for something..καταπληκτικα αγγλικα απο τον ατυχο τον αντωναρο τον τουρκογιωργη..αλανθαστος..και οι στιχοι χωρις λαθος χωρις το ελληνοαγγλικο τροπο..οκ μιλαμε αλλοιως...ομως εχουν κανει δουλεια απιστευτη..40 χρονα μετα σχεδον οι black strat βγαζουν μια δισκαρα προγκρεσιβ και οι στιχοι ειναι στα αγγλικα..και καλα κανουν..δεν θα μπορουσαν ποτε να δωσουν στα ελληνικα αυτη τη μαγεια που βγαζει ο δισκος..καποια πραγματα δεν κολανε..και ο σιδηροπουλος εγραψε μπλουζ με ελληνικους στιχους αλλα δεν μου καθεται οταν το ακουω οτι ειναι μπλουζ..το ξερουν οτι δεν προκειται να πανε στα υψη με ξενο στιχο αλλα δεν θυσιαζουν την ποιοτητα για να πουλησουν λιγο παραπανω..και εκει που τραγουδας ελληνικα να σου πουνε ρε μαγκα ριξε μας και λιγο βερτη τωρα..και να του φερεις το μπασο στο κεφαλι..
Diamond Pr
Πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Συμφωνώ απόλυτα , απλά να δώσω και την δικιά μου εμπειρία. Υπάρχει μια γενιά που μεγάλωσε μουσικά στα 00's. Η ελληνόφωνη ροκ ήταν ημιθανής και γενικότερα τα ακούσματά μας ήταν σχεδόν στο απόλυτο αγγλόφωνα. Για τον κύκλο που γνωρίζω από φίλους μουσικούς, δεν υπήρξε ποτέ το δίλημμα λόγω των περιστάσεων. Τώρα στα τριάντα τρια που έχω ακούσει κι αρκετή ελληνόφωνη μουσική, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να χρησιμοποιησω την ελληνική σε στίχο (αν και θα ήθελα ). Είναι ένα άλλο όργανο που πρέπει να μάθω από την αρχή. Το ζήτημα που θέτω σαν παιδί αυτής της γενιάς είναι λυπηρό. Γιατί ο ντόπιος πολιτισμός βυθίστηκε εκείνα τα χρόνια της ψευτο-ευημερίας και δεν προώθησε σε μια νέα γενιά την ντόπια τραγουδοποιΐα;
Salvo Coleman
Έχεις δίκιο, είναι όπως σωστά έγραψες, μια επιλογή η αγγλική.
Dimitris Karaiskos
Ισως η περιπτωση των Βazooka (που εχω διαβασει κιολας πως γνωριζεις και εκτιμας) ειναι ενα καλο παράδειγμα.
Badou Basskat
I have been touring Europe for decades with vocals in 4 obscure African language and audiences loved us. By labelling yourself "world music" everything goes :-)
Haroula Nikolaidou
Έτσι ακριβώς.
Haris Mavridis
https://www.youtube.com/watch?v=3KCbqhJt16k
Aphrodite's Child - The Four Horsemen (video)
Alfa Bhta
Αυτά ακριβώς σκεφτόμουνα, όταν διάβαζα το πρόσφατο κείμενο "THE DARK RAGS τρίτο άλμπουμ για τους σκληρούς-γκαραζιέρηδες Αθηναίους" (https://diskoryxeion.blogspot.com/2019/12/the-dark-rags.html). Από κάποια χρονιά και μετά, χάσαμε το λογαριασμό με τα ελληνικά συγκροτήματα που έβγαζαν δίσκους στα αγγλικά. Πρέπει να έχουν βγει πολλοί δίσκοι, μια και το κόστος δεν ήταν πια εξωφρενικό για ηχογράφηση και έκδοση ειδικά σε CD. Δηλαδή επειδή δεν χρειαζόσουν συμβόλαιο με εταιρία, ούτε εργοστάσιο να τυπώνει βινύλια. Δείτε και το σχόλιο στο παραπάνω post στο blog του Δισκορυχείου.
THE DARK RAGS τρίτο άλμπουμ για τους σκληρούς-γκαραζιέρηδες Αθηναίους
Σχόλια σχετικά με την ταινία "Ευτυχία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήErrikos Sofras
Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Η Κάτια κλεβει την παράσταση! -- Επίσης, η ταινια εχει πολλα πραγματολογικά λάθη (καθε ειδους). Ελλιπης η γνωση της εποχης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πολλά λάθη, όντως! Ανεπίτρεπτα πολλά.
Mike Beles
Ταινια είναι όχι ντοκυμαντερ….
Giorgos Ioakeimidis
Πεστα Χρυσόστομε!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι άλλο η πραγματολογική συγκρότηση του σεναρίου, και άλλο η μυθοπλασία. Δεν γίνεται, ας πούμε, να λες μια φράση του '80 στη δεκαετία του '40. Είναι αστείο.
Stylianos Tziritas
Μία ταινία που αναλαμβανει ανασύσταση εποχής (υλική, γλωσσική, κοινωνιολογική) δεν μπορεί να προβαίνει σε ευκολίες ή κατά το δοκούν ανασυστάσεις. Για ποιο λόγο τοτες τα χώνουμε στο Χολλυγουντ οταν πετσοκόβει την ιστορία όπως γουστάρει?
Mike Beles
Μια καλή παραγωγή και εσείς την θαβετε!και οι ξένες βιογραφίες βάζουν και μυθοπλασία
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έθαψα τίποτα. Και προσπάθησε να καταλαβαίνεις ακριβώς αυτά που λέμε.
Mike Beles
στα σχολια των αλλων αναφέρομαι...
Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
"Δεν γίνεται, ας πούμε, να λες μια φράση του '80 στη δεκαετία του '40."
Αυτές οι παραχρονολογήσεις με ενοχλούν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Δεν με πειράζει να μεταφέρεις πχ Σαίξπηρ στο σήμερα και να βάλεις τον κόσμο να μιλάει σημερινή γλώσσα διότι το κάνεις επίτηδες. Αμα όμως φτιάχνεις ταινία γιά πχ Αγγλία τού 1850 και ακούς να φωνάζει ο άλλο "Yo, man!" εντάξει δεν είναι σοβαροί, απλά.
Δεν έχω δεί την ταινία ΕΥΤΥΧΙΑ και δεν έχω γνωμη. Εάν πάντως ο δημιουργός αλλάζει λίγο την πραγματικότητα χάριν τής μυθοπλασίας δηλ αυτό που θέλει να δώσει με το έργο του, τότε γενικά δεν ενοχλούμαι αλλά υποψιάζομαι ότι κι εδώ δεν τα προσέξανε σοβαρά αυτά.
Dreliozis Panagiotis
Καλη...αλλα οχι και ετσι οπως μου ειπε ενας φιλος που την ειδε πριν απο μενα.....Στην μετριοτητα κινειτε ....οσο για το σεναριο... αν εχεις διαβασει την ιστορια εχει διαφορες που εδω γινεται για να κρατησει καπως τον θεατη....βλεπετε ευχαριστα θα πω...Αλλά μεχρι εκει...
Makis Kyrilis
Καλή η ταινία γενικά;;
Giorgos Ioakeimidis
Συμφωνώ, επικροτώ & επαυξάνω..
Kostas Laskos
Συμφωνώ απόλυτα
Σχόλια από το fb περί Wolfgang Dauner...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=OFZbLPuA_pI
The Wolfgang Dauner Group - Just Bring It Out
https://www.youtube.com/watch?v=nQRGvHGTWbg
Sketch Up and Downe
https://www.youtube.com/watch?v=nPwUu5IBNQc
Kunstkopfindianer ► Adea [HQ Audio] 1974
Γιώργος Γιαννόπουλος
Και για μένα το output ήταν το πρώτο αυτού το είδους που πήρα. Από το music corner το υπόγειο στην πανεπιστημίου. Λόγω εξωφύλλου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, από το εξώφυλλο. Δεν τον ήξερα κι εγώ τότε. Δεν πρέπει να είχε γράψει ποτέ κανείς γι' αυτόν.
Spyros Diastimikos
Όταν έκλεισε η Στροφή Μανάκου είχε δέκα άπαιχτα "Output" 150 δραχμές έκαστο... Το θυμάμαι σα χθες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν τα θυμάμαι. Είχα πάει Μανάκο πριν το τέλος, κάπου ήταν Σολωμού, Βερανζέρου δεν θυμάμαι ακριβώς (πριν βγεις Πατησίων πάντως) και δεν είχε Output (θα τα είχαν θερίσει). Αν εύρισκα με 150 δρχ. θα τα έπαιρνα σίγουρα. Είχα πάρει κάτι άλλα. Θυμάμαι πρώτο Canned Heat, ένα σπάνιο ελληνικό σε ετικέτα Rod Strofes και άλλα, που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό. Πρέπει να ήταν 1999 ή κάπου εκεί κοντά. Επί δραχμών πάντως.
Σχετικά με τον Μικρουστικο:Benjamin έλεγε: «Ο φασισμός καλλιεργεί την αισθητικοποίηση της πολιτικής· ο κομμουνισμός του απαντά με την πολιτικοποίηση της τέχνης».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χρήστο Δ. Τσατσαρώνη σας παρακαλώ πολύ στα σχόλιά σας να μην αναφέρεστε σε σχολιαστές του fb, γιατί δεν είναι σίγουρο πως οι σχολιαστές αυτοί διαβάζουν και το δισκορυχείον και συνεπώς δεν είναι σίγουρο πως θα μπορούν, αν θέλουν, να σας απαντήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αρχή μου αυτό. Να μην επιτρέπω στο δισκορυχείον σχολιασμούς πάνω σε σχόλια του fb. Οι διάλογοι του fb γίνονται εκεί (στο fb) και ολοκληρώνονται εκεί.
Εδώ μπορούμε να κάνουμε άλλους διαλόγους.
Στείλτε λοιπόν πάλι τα σχόλιο σας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν αυτή την επισήμανση.
Δεκτό (και σωστό).
ΔιαγραφήΈγραψα λοιπόν ότι παρ΄ότι συμφωνώ πως το επίμαχο σχόλιο του Ν. Δήμου ήταν άκαιρο και άστοχο, θεωρώ και τελείως άκυρη, καθ' ότι δεν ισχύει, την άποψη ότι δεν υπάρχει γενικά το στοιχείο της αγάπης στα κείμενα του.
Και καλή χρονιά σε όλους.
Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης
badsadstories.blogspot.gr
badsadstreetphotos.blogspot.gr
Επίσης καλή χρονιά και σ' εσάς!
Διαγραφή