Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 213

15/1/2020 
Του πήρε τη μπουκιά απ’ το στόμα ο Μητσοτάκης του Τσίπρα, καθώς ενήργησε (ο Μητσοτάκης) ως Αντρέας-’85.
Τουμπέκα η «αριστερά», μετά απ’ αυτή την μη-αναχρονιστική επιλογή. Και θα ψηφίσει μονοκούκι, γιατί αλλιώς θα (ξανα)γελάμε...

14/1/2020
Πάντως απ' αυτά που συμβαίνουν στη Λιβύη δεν πρόκειται να βγουν χαμένοι ούτε οι Ερντογάν-Πούτιν, ούτε οι Αμερικάνοι. Οι μόνοι που θα βγουν σίγουρα χαμένοι θα είμαστε εμείς - οι της καρπαζιάς.

13/1/2020
Μετά την Ειρήνη του Καλλία, το 449 π.Χ., τα ξανασκατώνουμε με την Περσία εξ αιτίας του άφρονος Μητσοτάκη. 
[Εγώ πάντως το λέω, αν μας την πέσουν οι Πέρσες... υποστηρίζω Πέρσες]

12/1/2020
Κάποτε είχα αγοράσει αυτό το δίσκο με 1 ευρώ από ένα παζάρι. Έχει πολλά καλά τραγούδια μέσα, απλά, ελαφρολαϊκά, απ' αυτά που αρέσουν σ' εμένα. Και σε άλλους υποθέτω. Τον θυμήθηκα, γιατί έπεσα πάνω του στο YouΤube, ψάχνοντας κάτι παρεμφερές, που δεν το βρήκα...
[1977, μουσική Κώστας Πρέντας, λόγια Δημήτρης Ιατρόπουλος, τραγούδι Γιώργος Βάρσος - το έχει πει πιο μετά και ο Τέρης Χρυσός]

11/1/2020
Εγώ άμα ακούω για ταινία που τιτλοφορείται «1917» σκέτο, που αφορά στον Α Παγκόσμιο Πόλεμο λέει, και δεν την λένε «1914», «1915», «1916», «1918» ή όπως αλλιώς την βάζω κατ’ ευθείαν στην άκρη (χοντρικά την θεωρώ ύβρι) και δεν ασχολούμαι. 
Όταν λέμε για «1917» σκέτο, τότε υπάρχει μόνον αυτό...

3 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb περί 1917...

    Vassilis Konstandopoulos
    Μη σου πω ότι ο αριθμός επιλέχθηκε (μεταξύ άλλων, ίσως κι υποσυνείδητα αρχικά) επί τούτου. Το 1917 είναι πολύ πιο αναγνωρίσιμο από τα υπόλοιπα και τα γατόνια του μάρκετινγκ δεν αφήνουν τίποτα έτσι. 1915, και τι έγινε λέει;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Φαιά σύγχρονη αντικομμουνιστική προπαγάνδα. Κοινώς κουκούλωμα του κόκκινου '17.

    Vassilis Konstandopoulos
    Καμιά συνωμοσία, απλή λογική, αν διάλεγες ένα νούμερο από το 1914 ως το 1918, αυτό θα ήταν.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν έγραψα για συνωμοσία, μα για κουκούλωμα του κοσμοϊστορικού γεγονότος της επανάστασης και για παραπλάνηση των νεότερων θεατών που δεν ξέρουν. Το χόλιγουντ τα προσέχει όλα.

    Vassilis Konstandopoulos
    Ναι, λέμε, έστω "σχέδιο". Προσωπικά δεν πιστεύω ότι το πήγαν τόσο πολύ έτσι, αν και βολεύει υπό μία έννοια. Η σπέκουλα γίνεται για το χρήμα κατ' αρχήν. Είμαι περίεργος για τις αντιδράσεις των Ρώσων, θα μάθω.

    Akis Kapranos
    Πάντως ο τυπος λέει πως πρόκειται για αληθινή ιστορία που του περιεγραψε ο παππούς του που όντως συνέβη το 1917 - το πεταω κι αυτο στη κουβέντα.

    Vassilis Konstandopoulos
    Άκη, δεν αμφιβάλλω (?). Απλώς, στην διαδικασία παραγωγής, αν επρόκειτο για συμβάν του 16 ξερωγώ, θα έπεφτε η ιδέα του 17 για τους γνωστούς λόγους.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Χιλιάδες γεγονότα συνέβησαν, στον πόλεμο, το 1917. Το γιατί όμως θα τιτλοφορήσεις 1917-σκέτο ένα έργο δεν είναι και τόσο απλό. Θα μπορούσαν να την πουν την ταινία με χίλιους-δυο διαφορετικούς τίτλους. Είναι σαν να βγάζει έλληνας παραγωγός ταινία "1821" και να μιλάει για την επανάσταση στην Αϊτή.

    Vassilis Konstandopoulos
    Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ, τηρουμένων των αναλογιών, ποιος χέστηκε διεθνώς για το 1821. Επιλέγεται (κι εμείς το κάνουμε) ο πιο πιασάρικος τίτλος, κατά προτίμηση σύντομος και απομνημονεύσιμος. Δες και τα ελληνικά μπλοκμπαστερς, "Ευτυχία", "Φαντασία", γκώσαμε
    Άσχετο (μπα), στα καθ' ημάς, βγήκε και το "1968", σημαδιακή χρονιά, με το φιλμ να ασχολείται με το (υπαρκτό εκείνη την χρονιά) κύπελλο της ΑΕΚ (αλλά το νούμερο βόλευε για ευρύτερη σπέκουλα). Να σημειώσω ότι όλα αυτά δεν έχουν σχέση με την όποια καλλιτεχνική αξία των έργων, να μην παρεξηγούμεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Άλλο 1968 από έλληνες παραγωγούς, που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα ευρύτερα, και άλλο 1917 από Χόλιγουντ, για το οποίο θα κάνουνε ουρές μέχρι και στην Ανταρκτική.

      Vassilis Konstandopoulos
      Φυσικά, ένας 15χρονος (όχι Αμερικανάκι, έτσι κι αλλιώς το 1917 για δαύτα είναι μάλλον sci fi), αν δεν έχει κάποια οικογενειακή παιδεία (συζητήσεις, βιβλία κλπ.) ή έστω κοινωνική (οργανώσεις, πολιτικοποιημένες παρέες κλπ.), θα μείνει με το 1917 ως "κάτι που έγινε τότε σε έναν πόλεμο". Έτσι κι αλλιώς στο σχολείο αυτά τα νερά είναι αχαρτογράφητα.
      δεν λέω, απλώς η σπέκουλα είναι ίδια. Στο μυαλό έστω και του ντόπιου παραγωγού δε, βρίσκεται και πιθανή όποια διεθνής εκμετάλλευση. Άλλο ΑΕΚ, άλλο 1968

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Διεθνή εκμετάλλευση από ελληνική ταινία με σκέτο τίτλο "1968", που να λέει για την ΑΕΚ; Ούτε κατά διάνοια. Θα είχανε βγει τα Κίτρινα Γιλέκα και θα καίγανε τις αίθουσες στη Γαλλία.�� Αυτά είναι για μεταξύ μας.

      Vassilis Konstandopoulos
      Παίζει, ήτανε και η χρονιά, βασικά οι τηλεοράσεις, πλατφόρμες κλπ.. Κυρίως φυσικά για εγχώρια, ούτε η Πολίτικη Κουζίνα δούλεψε έξω. Ειδικά στη Γαλλία, τα σινεμά δεν τα πειράζουν, αλλά δεν υπάρχει καν θέμα με την εν λόγω, εδώ έμεινε.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Πλάκα έκανα για τα περί Γαλλίας. Έβαλα και "γέλιο". Για εσωτερική κατανάλωση καλό ήταν το "1968" και σαν τίτλος και σαν ταινία, παρά τις διάφορες, πολλές, ανακρίβειες.

      Vassilis Konstandopoulos
      Οκ, δεν πρόσεξα, μωρέ. Αν και δεν είμαι σίγουρος για το πόσο τα Κίτρινα Γιλέκα θέλουν να συνδέονται με τον Μάη

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Γιατί να μη θέλουν, τις τους έφταιξε ο Μάης; ��

      Vassilis Konstandopoulos
      Ρώτα τους

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είπα αν ξέρεις κάτι περί Γιλέκων και Μάη ή το πέταξες έτσι.

      Vassilis Konstandopoulos
      Ψιλοξέρω, από φίλους εκεί. Δεν το πέταξα έτσι. Ας το αφήσουμε, δεν είναι όλα τόσο ιδανικά.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Καλά, ναι, και δεν είναι της ώρας, για να πιάσουμε κουβέντα γι' αυτό το θέμα.

      Vassilis Konstandopoulos
      Ουί. Ας μείνουμε στις 10 μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο.

      Elias Zaikos
      Με προβλημάτισες, βλέπω τα οφθαλμοφανή στην ανάρτηση σου, διαβάζοντας όμως τα ιστορικά γεγονότα διαπιστώνω πως η αμερική ενεπλάκη στον Α΄¨ ΠΠ το 1917...οπότε, ναι μεν αλλά...ο τίτλος κατα πως φαίνεται στέκει, όσο κι αν συμφωνώ για τα περι Χόλυγουντ κλπ..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ πάντως δεν βρίσκω κανέναν προφανή λόγο, απεναντίας βρίσκω μόνο ύποπτους, όταν ακούω από χόλιγουντ "1917". Ας τη λέγανε... Φλέγεται η Μεσόγειος, ή όπως αλλιώς. Σκέτο "1917" εγώ (για μένα μιλάω) δεν το ανέχομαι.

      Εύα Αθανασοπούλου
      Δεν έχεις άδικο για τον τίτλο. Το περιεχόμενο ομως;

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ξέρω για το περιεχόμενο. Πάντως εγώ, με τέτοιο τίτλο, δεν πρόκειται να περάσω ούτε απ' έξω από την αίθουσα. Θ' αλλάξω πεζοδρόμιο.

      Andreas Frogoudakis
      η ταινία είναι πολύ καλή.... ο τίτλος ναι, είναι υποπτος

      Thodoris Antonopoulos
      Έλα μ' ντε

      Νίκος Βουρεκάς
      Α γεια σου !

      Vassilis Konstandopoulos
      Да

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb περί της επιλογής Μητσοτάκη για ΠτΔ...

    Pantelis Tsalouchidis
    Κανονικά ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να προτείνει την Ντόρα. Άλλωστε περισσότερη αντιπολίτευση κάνει η Ντόρα πάρα οι ίδιοι

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Η πιο ανύπαρκτη αντιπολίτευση από τη Μεταπολίτευση και μετά.

    Antonis Lahanopoulos
    να πω την αμαρτία μου το σκέφτηκα: δε γινόταν να κάνει τη Σακελλαροπούλου υπουργό Παιδείας και την Κεραμέως Πρόεδρο , να πηγαίνει σε λειτουργίες και δοξολογίες να ξεχαρμανιαζει, να ησυχάσουμε κι εμείς;

    Andreas Karampelas
    Ειδική στο περιβαλλοντικό δίκαιο ����. Επί των ημερών της δεν έμεινε βουνοκορφή για βουνοκορφή αδέσμευτη για ανεμογεννήτριες.
    Η δε δήλωσή της μου θύμισε τον άλλο δικαστικό ογκόλιθο. Τον μέγα Μακεδονομάχο Σαρτζετάκη.

    Andreas Karampelas
    Στις 18 Φεβρουάριο του 2015, με εισήγησή της, δόθηκε το "πράσινο φως" από το Ε' Τμήμα του ΣτΕ για την συνέχιση της επένδυσης στις Σκουριές, απορρίπτοντας τις προσφυγές των κατοίκων κατά της υπουργικής απόφασης του 2011 που είχε εγκρίνει τους περιβαλλοντικούς όρους, της "επένδυσης" στην Χαλκιδική. Μια ιστορική απόφαση, αφού κατά τους νομικούς το Ε' Τμήμα "διάλεξε" πλευρά, δηλ. την "επένδυση" αδιαφορώντας γιατί τις επιπτώσεις.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το ήξερε ο Σύριζα όταν την πρότεινε για πρόεδρο του ΣτΕ; (γέλιο)

    Andreas Karampelas
    αν δεν το ήξερε, το έμαθε σίγουρα την επομένη αυτής της ιστορικής απόφασης, αφού έδειξε ποιοι κάνουν κουμάντο.

    Vassilis Serafimakis
    "Η πιο ανύπαρκτη αντιπολίτευση από τη Μεταπολίτευση και μετά."
    Εννοείς προφανώς τον σημερινό Σύριζα. Αυτά όμως παθαίνεις όταν (άσχετα με το πόσους ευφημισμούς επιστρατεύεις και τι θέατρο παίζεις) υιοθετείς ουσιαστικά την πλατφόρμα τού ιδεολογικού σου αντιπαλου, δηλαδή της Νέας Δημοκρατίας.
    Ο Σύριζα (όπως *ακριβώς* είχε προβλέψει από το 2012 ο Α. Ανδριανόπουλος!) εφάρμοσε μία καθαρά νεοφιλελεύθερη πολιτική, τολμώντας ρήξεις με τα κεκτημένα που ουδείς πριν είχε τολμήσει! Γι'αυτό άλλωστε ο Τσίπρας αγαπήθηκε τόσο πολύ στην Ευρώπη - δεν ήταν γιά την ομορφάδα του.
    Και γιαυτό δεν είχε επιχειρήματα η Νέα Δημοκρατία στις εκλογές τού Ιουλίου 2019!
    Τι να πεί αφού όλο της το οικονομικό πρόγραμμα το είχαν βάλει μπροστά επί 4ετία οι Συριζαίοι; Περιορίστηκε ουσιαστικά σε μία θολή συνθηματολογία στυλ "Εμείς θα είμαστε καλύτεροι!" (Α ναι. Τόνισε επίσης γιά "Νόμο & Τάξη".)

    Mike Beles
    To ανακοινωσε σημερα...για να δραπετευσει από την κριτικη για την Λιβυη και την εξωτερικη πολιτικη…..Ολοι βριζουν τον Αντρεα αλλα ολοι τον μιμούνται..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή