Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

σαν σήμερα / στο γαμήλιο πάρτι των Χριστίνας Ωνάση-Τιερί Ρουσέλ, στις 17 Μαρτίου 1984 – συνέβη στο Maxim’s στο Παρίσι κι έπαιξε μουσική το βρετανικό συγκρότημα Supercharge

Είναι ένα από τα άλμπουμ βινυλίου, που θα το αγόραζα όπου και αν το εύρισκα, με ό,τι μουσική και να ήταν χαραγμένη στα αυλάκια του.
Λέω για το LP των βρετανών rhythm nblues και soul διασκεδαστών SuperchargeLive at Maxims at Tina Onassis Wedding” [Memo Music, 1985], ηχογραφημένο στην γαμήλια δεξίωση της Χριστίνας Ωνάση και του Thierry Roussel, στις 17 Μαρτίου 1984, στο Maxims του Παρισιού.
Όσο και αν εμφανιζόμαστε σκληροί και αδιάφοροι (εμείς... τα παιδιά του λαού), απαξιώνοντας τα καμώματα του jet-set, την πλαστική ζωή, τις μηχανορραφίες, τα συμφέροντα που καθοδηγούν τις σχέσεις, τον οχετό των παρατρεχάμενων, βεβαίως τους παπαράτσι κι εκείνους που τους πληρώνουν, πάντα θα υπάρχει ένα όριο, μια γραμμή, πέρα από την οποία, όλα θα εξανθρωπίζονται, όλα θα σμικρύνονται στο μέγεθος του πραγματικού, όλα θα λησμονούνται μπροστά στο τέλος. Όλα; Σχεδόν όλα…
Ακούγοντας λοιπόν αυτό το άλμπουμ των
Supercharge, τοLive at Maxims at Tina Onassis Wedding”, και κυρίως βλέποντας τις φωτογραφίες του Herry Dempster στο εξώφυλλο –το φιλί στο back cover, το κόψιμο της τούρτας, το γλέντι– αρχίζει κανείς να νοιώθει λιγάκι άβολα.
Δεν είναι μόνον η γνωστή θλιβερή κατάληξη της Χριστίνας, που σκεπάζει με σάβανο τα πάντα, είναι κυρίως η αίσθηση που αποκομίζεις καθώς βλέπεις (και ακούς) τα «είδωλα» να ενσωματώνονται στην πληκτική αναπαράσταση της ζωής – σ’ εκείνη, την οποίαν υποτίθεται πως εξουσιάζουν. Ουδέν αναληθέστερον τούτου.
Από ποιον λοιπόν να είχε πέσει η ιδέα, ώστε οι Supercharge, ένα από τα καλά british r&b συγκροτήματα της δεύτερης εποχής (σχηματίστηκαν στο Λίβερπουλ περί το ’73-’74), να καλύψουν μουσικώς το περιώνυμο πάρτι, το οποίο θα δινόταν στο Maxim’s; Δεν γνωρίζω.
Φαίνεται όμως πως οι τύποι, εκεί κάπου στα early eighties (όταν τους είχε «απελευθερώσει» η Virgin), είχαν εξελιχθεί προς μια μπάντα «καλοπληρωμένης διασκέδασης», εμφανιζόμενοι σε όλους τους τόπους συνάντησης της high society (ένας τέτοιος ήταν το Maxim’s), προσφέροντας υπηρεσίες σε διάφορους παραλήδες της περιόδου.
 
Η συνέχεια εδώ...
https://www.lifo.gr/culture/music/sto-gamilio-parti-ton-hristinas-onasi-tieri-roysel-stis-17-martioy-1984

2 σχόλια:

  1. Από το fb...

    Kwstas Agas
    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!! Πάντα λέω ότι πάντα κάτι καινούριο μαθαίνω από τις δημοσιεύσεις σου .... (πάντως, όπως θυμάμαι, η Χριστίνα Ωνάση ήταν περσόνα που ο "απλός λαουτζίκος" πολύ τη συμπαθούσε... Γι'αυτό, πάντα σύμφωνα με τις μνήμες μου, όταν μάθαμε ότι πέθανε - και μάλιστα τόσο νέα και χωρίς ακόμη να εξακριβωθεί πώς (όπως πολύ σωστά γράφεις"το σάβανο τα σκέπασε όλα") - είχε πέσει πανελλήνια στεναχώρια... Πάντως στις φωτογραφίες του γάμου της με τον πλέι μπόι , που αναρτάς με το άρθρο σου, δείχνει τρισευτυχισμένη ... Εν αντιθέσει με τον άλλον που δείχνει συγκρατημένος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thomas Triantafyllou
    Δεν ειχαν σχέση δηλαδή με τα διάφορα British blues allstars του ιδιου με Miller Anderson, Colin Hodgkinson , Pete York κτλ ;Ήταν άλλοι παίχτες;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι, άλλοι, και όχι τόσο γνωστοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή