18/1/2021
Πέθανε ο Phil Spector. Θεός σχωρέστον (είχε και αμαρτίες...). Είχε τραγουδήσει και ο Τέλης ο Σαβάλας Phil Spector, σε δεύτερη εκτέλεση φυσικά, το παλιό hit των Righteous Brothers “You’ve lost that lovin' feelin'”. Το λέει ωραία, κι έχει και κάτι μερεμέτια από «τοίχο» πίσω και λίγο blax…
https://www.youtube.com/watch?v=8Ssh69fmMAY
Πέθανε ο Phil Spector. Θεός σχωρέστον (είχε και αμαρτίες...). Είχε τραγουδήσει και ο Τέλης ο Σαβάλας Phil Spector, σε δεύτερη εκτέλεση φυσικά, το παλιό hit των Righteous Brothers “You’ve lost that lovin' feelin'”. Το λέει ωραία, κι έχει και κάτι μερεμέτια από «τοίχο» πίσω και λίγο blax…
17/1/2021
Τον Τόλη Βοσκόπουλο σαν ηθοποιό δεν τον είχα κεντράρει καλά. Ο Βοσκόπουλος, για όσους δεν γνωρίζουν, ξεκίνησε πρώτα σαν ηθοποιός στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’50 και από το 1963 και μετά, δειλά-δειλά, εμφανίστηκε στην δισκογραφία και εξελίχθηκε σαν τραγουδιστής.
Όποιες ταινίες είχα δει μέχρι τις προάλλες, με τον Βοσκόπουλο ως πρωταγωνιστή, τις είχα εγκαταλείψει στο πρώτο δεκάλεπτο, αλλά «Ο Άγνωστος Εκείνης Της Νύχτας» (1972), που ήταν ουσιαστικά η τελευταία ταινία τού Τόλη σκηνοθετημένη από τον Οδυσσέα Κωστελέτο μού κίνησε το ενδιαφέρον να την δω (με κάποια αρχική όρεξη).
Ήταν έγχρωμη, η κόπια στο YouTube ήταν εξαιρετική, ενώ ήξερα από παλιά πως στην ταινία εμφανίζονταν και οι Poll, τραγουδώντας, ζωντανά υποτίθεται, το ωραιότερο τραγούδι τους από το «ταγάρι», το «Στην πηγή μια κοπέλλα» (τραγουδούσε επίσης και η νεότατη Χάρις Αλεξίου, μια σύνθεση του Πλέσσα, που δεν έλεγε πολλά πράματα όμως).
Η ταινία είχε απαράδεκτα μεγάλη διάρκεια (2 ώρες!) και βασικά με δυσκολία βλεπόταν, παρόλη την καθαρή φωτογραφία της με τα θαυμάσια χρώματα. Σενάριο υποτυπώδες, τραβηγμένο από τα μαλλιά, σκηνοθεσία της σειράς, παιξίματα για κλάματα σχεδόν απ’ όλους. Φόνσου μέτρια, Βαλσάμη κάτω του μετρίου (πουθενά εμένα δεν μου έχει αρέσει η Βαλσάμη), Καλλέργης επίσης μέτριος κ.λπ. Κι έμενε ο Τόλης, και μάλιστα σε διπλό ρόλο, να προσπαθεί μόνος του να ξελασπώσει το φιλμ.
Λοιπόν σ’ αυτή την ταινία, και στην πρώτη ώρα της (γιατί τόσο περίπου άντεξα να δω) ο Τόλης ήταν το καλύτερο στοιχείο της.
Έπαιζε με μια ηρεμία, (ιδίως στο ρόλο του λαϊκού παιδιού) με μια σιγουριά για τον εαυτό του, χωρίς έντονα δραματικά στοιχεία (που θα ταίριαζαν άνετα με την κατάστασή του βάσει του σεναρίου), εσωτερικά, απλά, χωρίς ίχνος βεντετισμού (έναν βεντετισμό που έβγαζαν οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές και τις πρωταγωνίστριες-βεντέτες, της εποχής, στο πανί), με πλήρη έλεγχο θα έλεγα των όποιων εκφραστικών μέσων του. Εντάξει, δεν συζητάμε για κάποια μεγάλη ερμηνεία... ήταν όμως καλύτερος απ’ όλους, επειδή το άξιζε και όχι γιατί ήταν ο Τόλης, που τότε βρισκόταν σχεδόν στην κορυφή τής διαδρομής του – και παραμιλούσε όλη η Ελλάδα για ’κείνον.
Πολύ τον εξετίμησα απ’ αυτήν του την εμφάνιση, και σε κάποια... επόμενη καραντίνα θα επιχειρήσω να δω και την υπόλοιπη μισή ταινία...
Τον Τόλη Βοσκόπουλο σαν ηθοποιό δεν τον είχα κεντράρει καλά. Ο Βοσκόπουλος, για όσους δεν γνωρίζουν, ξεκίνησε πρώτα σαν ηθοποιός στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του ’50 και από το 1963 και μετά, δειλά-δειλά, εμφανίστηκε στην δισκογραφία και εξελίχθηκε σαν τραγουδιστής.
Όποιες ταινίες είχα δει μέχρι τις προάλλες, με τον Βοσκόπουλο ως πρωταγωνιστή, τις είχα εγκαταλείψει στο πρώτο δεκάλεπτο, αλλά «Ο Άγνωστος Εκείνης Της Νύχτας» (1972), που ήταν ουσιαστικά η τελευταία ταινία τού Τόλη σκηνοθετημένη από τον Οδυσσέα Κωστελέτο μού κίνησε το ενδιαφέρον να την δω (με κάποια αρχική όρεξη).
Ήταν έγχρωμη, η κόπια στο YouTube ήταν εξαιρετική, ενώ ήξερα από παλιά πως στην ταινία εμφανίζονταν και οι Poll, τραγουδώντας, ζωντανά υποτίθεται, το ωραιότερο τραγούδι τους από το «ταγάρι», το «Στην πηγή μια κοπέλλα» (τραγουδούσε επίσης και η νεότατη Χάρις Αλεξίου, μια σύνθεση του Πλέσσα, που δεν έλεγε πολλά πράματα όμως).
Η ταινία είχε απαράδεκτα μεγάλη διάρκεια (2 ώρες!) και βασικά με δυσκολία βλεπόταν, παρόλη την καθαρή φωτογραφία της με τα θαυμάσια χρώματα. Σενάριο υποτυπώδες, τραβηγμένο από τα μαλλιά, σκηνοθεσία της σειράς, παιξίματα για κλάματα σχεδόν απ’ όλους. Φόνσου μέτρια, Βαλσάμη κάτω του μετρίου (πουθενά εμένα δεν μου έχει αρέσει η Βαλσάμη), Καλλέργης επίσης μέτριος κ.λπ. Κι έμενε ο Τόλης, και μάλιστα σε διπλό ρόλο, να προσπαθεί μόνος του να ξελασπώσει το φιλμ.
Λοιπόν σ’ αυτή την ταινία, και στην πρώτη ώρα της (γιατί τόσο περίπου άντεξα να δω) ο Τόλης ήταν το καλύτερο στοιχείο της.
Έπαιζε με μια ηρεμία, (ιδίως στο ρόλο του λαϊκού παιδιού) με μια σιγουριά για τον εαυτό του, χωρίς έντονα δραματικά στοιχεία (που θα ταίριαζαν άνετα με την κατάστασή του βάσει του σεναρίου), εσωτερικά, απλά, χωρίς ίχνος βεντετισμού (έναν βεντετισμό που έβγαζαν οι περισσότεροι από τους πρωταγωνιστές και τις πρωταγωνίστριες-βεντέτες, της εποχής, στο πανί), με πλήρη έλεγχο θα έλεγα των όποιων εκφραστικών μέσων του. Εντάξει, δεν συζητάμε για κάποια μεγάλη ερμηνεία... ήταν όμως καλύτερος απ’ όλους, επειδή το άξιζε και όχι γιατί ήταν ο Τόλης, που τότε βρισκόταν σχεδόν στην κορυφή τής διαδρομής του – και παραμιλούσε όλη η Ελλάδα για ’κείνον.
Πολύ τον εξετίμησα απ’ αυτήν του την εμφάνιση, και σε κάποια... επόμενη καραντίνα θα επιχειρήσω να δω και την υπόλοιπη μισή ταινία...
16/1/2021
>> 122 περιπτώσεις βιασμών και 56 απόπειρες καταγγέλθηκαν το 2015, ενώ εξιχνιάστηκαν 121 περιπτώσεις.
134 βιασμοί και 64 απόπειρες καταγγέλθηκαν το 2014.
Εξιχνιάστηκαν 143 υποθέσεις, ενώ συνελήφθησαν 108 Ελληνες και 54 αλλοδαποί.
95,8% των βιαστών δρα αυτόνομα χωρίς συνεργό, κατά προτίμηση στην ύπαιθρο και τους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους.
53,4% των βιαστών είναι άτομα νεαρής ηλικίας, ενώ το 32,8% μεσήλικες.
46,5% των βιασμών γίνεται στην επαρχία και το υπόλοιπο ποσοστό σε μεγάλα αστικά κέντρα.
50,9% των βιαστών προέρχεται από τη μεσαία κοινωνικοοικονομική τάξη και, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των θυμάτων τους, το 31% αυτών είναι αρκετά μορφωμένοι.
90% των θυμάτων δεν καταγγέλλει το συμβάν γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη στο δικαστικό σύστημα.<<
[τα στοιχεία, στους πίνακες, είναι από το σάιτ της αστυνομίας]
>> 122 περιπτώσεις βιασμών και 56 απόπειρες καταγγέλθηκαν το 2015, ενώ εξιχνιάστηκαν 121 περιπτώσεις.
134 βιασμοί και 64 απόπειρες καταγγέλθηκαν το 2014.
Εξιχνιάστηκαν 143 υποθέσεις, ενώ συνελήφθησαν 108 Ελληνες και 54 αλλοδαποί.
95,8% των βιαστών δρα αυτόνομα χωρίς συνεργό, κατά προτίμηση στην ύπαιθρο και τους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους.
53,4% των βιαστών είναι άτομα νεαρής ηλικίας, ενώ το 32,8% μεσήλικες.
46,5% των βιασμών γίνεται στην επαρχία και το υπόλοιπο ποσοστό σε μεγάλα αστικά κέντρα.
50,9% των βιαστών προέρχεται από τη μεσαία κοινωνικοοικονομική τάξη και, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των θυμάτων τους, το 31% αυτών είναι αρκετά μορφωμένοι.
90% των θυμάτων δεν καταγγέλλει το συμβάν γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη στο δικαστικό σύστημα.<<
[τα στοιχεία, στους πίνακες, είναι από το σάιτ της αστυνομίας]
16/1/2021
Υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους θεατρικούς δασκάλους στην Ελλάδα και ακόμη λογοτέχνης, ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης (σε θέατρο και κινηματογράφο). Λέμε για τον Θάνο Τράγκα, που γεννήθηκε το 1904 και έζησε μέχρι το 1983.
Ο Τράγκας υπήρξε δάσκαλος υποκριτικής στην δραματική σχολή του Εθνικού Ωδείου, ενώ ίδρυσε και δική του σχολή, η οποία υφίσταται ακόμη και σήμερα (είναι η Ανώτερη Δραματική Σχολή Τράγκα). Από τα χέρια του πέρασαν «οι πάντες», καθώς δίδαξε από την Έλλη Λαμπέτη και την Μελίνα Μερκούρη, μέχρι την Τζένη Καρέζη, την Άννα Φόνσου και τον Τόλη Βοσκόπουλο.
Ξέρετε πώς πέθανε ο Θάνος Τράγκας;
Τον Ιούλιο του ’83 (ήταν στα 79 του), κάπου στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας έκανε την παρατήρηση σε κάποιον 20χρονο, ο οποίος οδηγούσε επικίνδυνα το μηχανάκι του. Ο 20χρονος σταμάτησε, κατέβηκε από το μηχανάκι, έπιασε τον Τράγκα και άρχισε να τον χτυπάει ανελέητα, με γροθιές και με κλωτσιές (λένε πως τον χτύπησε και με κάποιο εργαλείο), με αποτέλεσμα ο άτυχος γέροντας να οδηγηθεί στο ΚΑΤ και να εκπνεύσει λίγες ημέρες αργότερα...
[ένα ποιητικό βιβλίο τού Θάνου Τράγκα, από το 1971, με πολύ προχωρημένο εξώφυλλο για την εποχή, και το πορτρέτο του από τον ζωγράφο Γιώργο Δρίζο]
Υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους θεατρικούς δασκάλους στην Ελλάδα και ακόμη λογοτέχνης, ποιητής, θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης (σε θέατρο και κινηματογράφο). Λέμε για τον Θάνο Τράγκα, που γεννήθηκε το 1904 και έζησε μέχρι το 1983.
Ο Τράγκας υπήρξε δάσκαλος υποκριτικής στην δραματική σχολή του Εθνικού Ωδείου, ενώ ίδρυσε και δική του σχολή, η οποία υφίσταται ακόμη και σήμερα (είναι η Ανώτερη Δραματική Σχολή Τράγκα). Από τα χέρια του πέρασαν «οι πάντες», καθώς δίδαξε από την Έλλη Λαμπέτη και την Μελίνα Μερκούρη, μέχρι την Τζένη Καρέζη, την Άννα Φόνσου και τον Τόλη Βοσκόπουλο.
Ξέρετε πώς πέθανε ο Θάνος Τράγκας;
Τον Ιούλιο του ’83 (ήταν στα 79 του), κάπου στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας έκανε την παρατήρηση σε κάποιον 20χρονο, ο οποίος οδηγούσε επικίνδυνα το μηχανάκι του. Ο 20χρονος σταμάτησε, κατέβηκε από το μηχανάκι, έπιασε τον Τράγκα και άρχισε να τον χτυπάει ανελέητα, με γροθιές και με κλωτσιές (λένε πως τον χτύπησε και με κάποιο εργαλείο), με αποτέλεσμα ο άτυχος γέροντας να οδηγηθεί στο ΚΑΤ και να εκπνεύσει λίγες ημέρες αργότερα...
[ένα ποιητικό βιβλίο τού Θάνου Τράγκα, από το 1971, με πολύ προχωρημένο εξώφυλλο για την εποχή, και το πορτρέτο του από τον ζωγράφο Γιώργο Δρίζο]
15/1/2021
>>Τα μηνύματα θα έχουν διάρκεια 2 ωρών. Το δίωρο θα ισχύει για όλη τη μετακίνηση από το σπίτι μέχρι το κατάστημα και την επιστροφή και οι πολίτες θα πρέπει να το επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια πιθανού ελέγχου από την Αστυνομία.<<
Το κέντρο το ψοφάνε. Πώς να πας να ψωνίσεις σ’ ένα δίωρο; Εντάξει, εγώ θέλω πάνω από μια ώρα, με τα πόδια, πέρα-δώθε, οπότε τι μου μένει... μισή ώρα; Με την ψυχή στο στόμα θα ψωνίσουμε; Και ο άλλος που θα έρθει από το Μαρούσι φερ’ ειπείν τι θα προλάβει να κάνει σ’ ένα δίωρο; Ούτε μια ντάνα με δίσκους δεν μπορείς να ψάξεις σε μισή ώρα, άσε τα βιβλία, που το δίωρο το τρως για πλάκα στο ψαχούλεμα...
Προλαβαίνω κάποιον που θα πει... καλά, εσένα αυτά σε απασχολούν, τα βιβλία και οι δίσκοι; Ε ναι, ΜΟΝΟ αυτά με απασχολούν στο κέντρο –από τη στιγμή που η εστίαση-διασκέδαση παραμένει κλειστή–, γιατί όλα τα υπόλοιπα τ’ αγοράζω κι από τη γειτονιά μου.
>>Τα μηνύματα θα έχουν διάρκεια 2 ωρών. Το δίωρο θα ισχύει για όλη τη μετακίνηση από το σπίτι μέχρι το κατάστημα και την επιστροφή και οι πολίτες θα πρέπει να το επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια πιθανού ελέγχου από την Αστυνομία.<<
Το κέντρο το ψοφάνε. Πώς να πας να ψωνίσεις σ’ ένα δίωρο; Εντάξει, εγώ θέλω πάνω από μια ώρα, με τα πόδια, πέρα-δώθε, οπότε τι μου μένει... μισή ώρα; Με την ψυχή στο στόμα θα ψωνίσουμε; Και ο άλλος που θα έρθει από το Μαρούσι φερ’ ειπείν τι θα προλάβει να κάνει σ’ ένα δίωρο; Ούτε μια ντάνα με δίσκους δεν μπορείς να ψάξεις σε μισή ώρα, άσε τα βιβλία, που το δίωρο το τρως για πλάκα στο ψαχούλεμα...
Προλαβαίνω κάποιον που θα πει... καλά, εσένα αυτά σε απασχολούν, τα βιβλία και οι δίσκοι; Ε ναι, ΜΟΝΟ αυτά με απασχολούν στο κέντρο –από τη στιγμή που η εστίαση-διασκέδαση παραμένει κλειστή–, γιατί όλα τα υπόλοιπα τ’ αγοράζω κι από τη γειτονιά μου.
15/1/2021
Άμα πέσεις σε στραβόξυλο χωροφύλακα, σε απροκάλυπτο φασιστοειδές για να το πούμε απλά, μπορεί να σε γράψει για χίλιους δυο λόγους. Επειδή τον κοίταξες, επειδή δεν του κάνει η φάτσα σου, επειδή δεν του αρέσει ο τρόπος που περπατάς, που μιλάς... οτιδήποτε. Όταν τους δίνει η πολιτεία τέτοια εξουσία είναι παρεπόμενο να αποθρασύνονται. Είναι εύκολο να αποθρασυνθούν δηλαδή.
Εγώ, προσωπικά, κάτω από τέτοιες συνθήκες οριακής τρομοκρατίας, ή και πέραν των ορίων, όπου τα πρόστιμα επισείονται πάνω από τα κεφάλια δικαίων και αδίκων, όπου θα είσαι αναγκασμένος να συνυπάρχεις με τα ρόμποκοπ σε κάθε βήμα σου, σε κάθε δρασκελιά σου, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα συμμετάσχω στην επικείμενη... αναθέρμανση του εμπορίου.
Νομίζω πως οι καταστηματάρχες, τους οποίους κατανοώ 100%, για τη θέση στην οποία τους οδήγησαν οι άθλιοι κυβερνητικοί χειρισμοί, θα πρέπει να απαιτήσουν από την πολιτεία, μέσω των επιμελητηρίων τους κ.λπ., μια πιο ανθρώπινη μετάβαση προς το νέο καθεστώς λειτουργίας των καταστημάτων τους, γιατί ειδικά το κέντρο, που περιμένει πελάτες απ’ όλες τις περιοχές της Αθήνας, δεν ξέρω αν θα μπορέσει να πάρει έστω και για λίγο τα πάνω του, κάτω απ’ αυτές τις εξαιρετικά σαδιστικές και φοβιστικές συνθήκες.
Άμα πέσεις σε στραβόξυλο χωροφύλακα, σε απροκάλυπτο φασιστοειδές για να το πούμε απλά, μπορεί να σε γράψει για χίλιους δυο λόγους. Επειδή τον κοίταξες, επειδή δεν του κάνει η φάτσα σου, επειδή δεν του αρέσει ο τρόπος που περπατάς, που μιλάς... οτιδήποτε. Όταν τους δίνει η πολιτεία τέτοια εξουσία είναι παρεπόμενο να αποθρασύνονται. Είναι εύκολο να αποθρασυνθούν δηλαδή.
Εγώ, προσωπικά, κάτω από τέτοιες συνθήκες οριακής τρομοκρατίας, ή και πέραν των ορίων, όπου τα πρόστιμα επισείονται πάνω από τα κεφάλια δικαίων και αδίκων, όπου θα είσαι αναγκασμένος να συνυπάρχεις με τα ρόμποκοπ σε κάθε βήμα σου, σε κάθε δρασκελιά σου, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα συμμετάσχω στην επικείμενη... αναθέρμανση του εμπορίου.
Νομίζω πως οι καταστηματάρχες, τους οποίους κατανοώ 100%, για τη θέση στην οποία τους οδήγησαν οι άθλιοι κυβερνητικοί χειρισμοί, θα πρέπει να απαιτήσουν από την πολιτεία, μέσω των επιμελητηρίων τους κ.λπ., μια πιο ανθρώπινη μετάβαση προς το νέο καθεστώς λειτουργίας των καταστημάτων τους, γιατί ειδικά το κέντρο, που περιμένει πελάτες απ’ όλες τις περιοχές της Αθήνας, δεν ξέρω αν θα μπορέσει να πάρει έστω και για λίγο τα πάνω του, κάτω απ’ αυτές τις εξαιρετικά σαδιστικές και φοβιστικές συνθήκες.
15/1/2021
>>Ο πρωθυπουργός μίλησε για τα επίσημα στοιχεία του ECDC, σύμφωνα με τα οποία σήμερα με βάση τον χάρτη, όλη η Ευρώπη είναι κόκκινη και οι μόνες κίτρινες χώρες με ορισμένες πράσινες περιφέρειες είναι η Ελλάδα και Φιλανδία. «Αυτή είναι η κατάσταση στην χώρα μας σήμερα και καταθέτω τους χάρτες», είπε.<<
Πρόκειται, απλώς, περί αυτογελοιοποίησης.
Όταν έχεις το σκληρότερο λοκντάουν στον κόσμο, με τη χειρότερη αστυνομοκρατία, σπέρνοντας το φόβο και παραπληροφορώντας ασυστόλως, έχοντας θάψει, συγχρόνως, την οποιαδήποτε κοινωνικο-οικονομική δραστηριότητα και μαζί πάνω από 5.000 ανθρώπους (πράγμα που σημαίνει πως η αστυνομοκρατία και οι επιβολές δεν αποδίδουν και πως το πράγμα μπάζει από αλλού, από το ξεχαρβαλωμένο ΕΣΥ) είναι λογικό να έχεις τα «αποτελέσματα» που έχεις.
Κι αν μπορούσες να βάλεις κι ένα χωροφύλακα με μυδράλιο έξω από κάθε πολυκατοικία (πολύ θα του άρεσε) θα ήσουν, προφανώς, παντού «καταπράσινος», αλλά με... ματωμένα πλεονάσματα.
>>Ο πρωθυπουργός μίλησε για τα επίσημα στοιχεία του ECDC, σύμφωνα με τα οποία σήμερα με βάση τον χάρτη, όλη η Ευρώπη είναι κόκκινη και οι μόνες κίτρινες χώρες με ορισμένες πράσινες περιφέρειες είναι η Ελλάδα και Φιλανδία. «Αυτή είναι η κατάσταση στην χώρα μας σήμερα και καταθέτω τους χάρτες», είπε.<<
Πρόκειται, απλώς, περί αυτογελοιοποίησης.
Όταν έχεις το σκληρότερο λοκντάουν στον κόσμο, με τη χειρότερη αστυνομοκρατία, σπέρνοντας το φόβο και παραπληροφορώντας ασυστόλως, έχοντας θάψει, συγχρόνως, την οποιαδήποτε κοινωνικο-οικονομική δραστηριότητα και μαζί πάνω από 5.000 ανθρώπους (πράγμα που σημαίνει πως η αστυνομοκρατία και οι επιβολές δεν αποδίδουν και πως το πράγμα μπάζει από αλλού, από το ξεχαρβαλωμένο ΕΣΥ) είναι λογικό να έχεις τα «αποτελέσματα» που έχεις.
Κι αν μπορούσες να βάλεις κι ένα χωροφύλακα με μυδράλιο έξω από κάθε πολυκατοικία (πολύ θα του άρεσε) θα ήσουν, προφανώς, παντού «καταπράσινος», αλλά με... ματωμένα πλεονάσματα.
15/1/2021
Το ότι βάζουν, και θα βάλουν, χωροφύλακες παντού –σε πανεπιστήμια, μέσα μαζικής μεταφοράς, εφορίες, ΚΕΠ, λαχαναγορές, ψαραγορές, νοσοκομεία, εκκλησίες, παιδικές χαρές, υποθηκοφυλακεία, μποστάνια, παραλίες κ.λπ.– είναι προεκλογική τους «υπόσχεση».
Κάθε πόλη και φυλακή, κάθε χωριό και κρατητήριο...
14/1/2021
Το ότι βάζουν, και θα βάλουν, χωροφύλακες παντού –σε πανεπιστήμια, μέσα μαζικής μεταφοράς, εφορίες, ΚΕΠ, λαχαναγορές, ψαραγορές, νοσοκομεία, εκκλησίες, παιδικές χαρές, υποθηκοφυλακεία, μποστάνια, παραλίες κ.λπ.– είναι προεκλογική τους «υπόσχεση».
Κάθε πόλη και φυλακή, κάθε χωριό και κρατητήριο...
Ψάχνοντας κάτι στο δίκτυο, έπεσα πάνω σ’ ένα άρθρο από το
2013, σ’ ένα σάιτ της πυρκαγιάς, στο οποίο κοροϊδεύουν εμένα και τον Κώστα τον
Αρβανίτη σε σχέση με την ταινία “Woodstock”... ότι προσπαθούμε να περάσουμε σαν
ασήμαντες λεπτομέρειες την «απαγόρευση», και τη λογοκρισία της ταινίας από τη
χούντα και κάτι τέτοια, παίρνοντας αφορμή από ένα διάλογο που είχαμε για την
ταινία στο δισκορυχείον, το 2012.
Μάλιστα παραθέτονται και λόγια του Michael Wadleigh του σκηνοθέτη του Woodstock
ο οποίος φέρεται να δηλώνει στο περιοδικό Επίκαιρα πως από την ταινία είχε κοπεί
περισσότερο από μια ώρα!
Επειδή το έψαξα λίγο το θέμα πρέπει να πω πως στην Ελλάδα δεν παίχθηκε ΠΟΤΕ δίωρο Woodstock (επί χούντας) και πως διάφοροι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα (όπως ο Τάσος Κωστόπουλος στον Ιό της ΕφΣυν) γράφουν ό,τι να ’ναι. Ο Wadleigh, δε, όταν ανέφερε τα περί κοψίματος μιας ώρας στα Επίκαιρα, μάλλον εννοούσε την Νότια Αφρική (και πάντως με τίποτα την Ελλάδα).
Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξω ένα κείμενο για το “Woodstock” στην Ελλάδα (όπως έχω γράψει ήδη για την μπαλαφάρα «Φράουλες και Αίμα»), γιατί γράφονται απίστευτα πράγματα... σε φάση απόλυτης παραπληροφόρησης.
https://www.youtube.com/watch?v=3TOCparsKmw
Επειδή το έψαξα λίγο το θέμα πρέπει να πω πως στην Ελλάδα δεν παίχθηκε ΠΟΤΕ δίωρο Woodstock (επί χούντας) και πως διάφοροι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα (όπως ο Τάσος Κωστόπουλος στον Ιό της ΕφΣυν) γράφουν ό,τι να ’ναι. Ο Wadleigh, δε, όταν ανέφερε τα περί κοψίματος μιας ώρας στα Επίκαιρα, μάλλον εννοούσε την Νότια Αφρική (και πάντως με τίποτα την Ελλάδα).
Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξω ένα κείμενο για το “Woodstock” στην Ελλάδα (όπως έχω γράψει ήδη για την μπαλαφάρα «Φράουλες και Αίμα»), γιατί γράφονται απίστευτα πράγματα... σε φάση απόλυτης παραπληροφόρησης.
https://www.youtube.com/watch?v=3TOCparsKmw
Σχόλια από το fb στο ποστ περί της ταινίας Woodstock...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Τι έγραψε ο Ιός τής Ελευθεροτυπίας; Ενδιαφέρει αυτό!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παλιότερα, το 2014. Της ΕφΣυν...
Vassilis Serafimakis
Ναι, το βρήκα το άρθρο:
https://www.efsyn.gr/.../arheio/o-ios/4929_o-allos-noembris
Ο άλλος Νοέμβρης
Dionisis Bilalis
απαγορεύτηκε ή λογοκρίθηκε αλύπητα?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τίποτα από τα δύο.
Dionisis Bilalis
η ομιλια του σκηνοθετη απγορευτηκε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι μωρέ. Θα πω κάποια στιγμή τι έγινε...
Νίκος Σούρσος
Όταν ήρθε ο σκηνοθέτης θυμάμαι συνέντευξη στο Φαντάζιο. Μάλλον στην Μπακομάρου. Αλλά κουρεύανε τους μαλλιάδες που πήγαιναν στην προβολή. αυτό ξέρω απο τους λίγο μεγαλύτερους
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μύθοι.
Νίκος Σούρσος
Δεν νομίζω. Το ξέρω απο πολλές πλευρές.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα πράγματα θέλουν προσοχή στις διατυπώσεις, γιατί δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Τι, πώς, πότε, πού... Θα τα πω αναλυτικά κάποια στιγμή.
Kostas Kingdomcome
O Arvanitis htan mesa stin prwti provoli
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, το ξέρω.
Kwstas Agas
Φώντα, είσαι βέβαιος ότι το "Γούντστοκ" στην Ελλάδα δεν παίχθηκε ποτέ δίωρο ?? Διότι θυμάμαι ότι είδα την ταινία στην επανέκδοσή της το 1995 ΄περίπου, σε κάποιο κεντρικό σινεμά [νομίζω στο σινε Απόλλων αν δεν με απατά η μνήμη μου, αυτό που, δυστυχώς κάψανε]!! Κι η επανέκδοσή της διήρκεσε ... σχεδόν δυόμισι ώρες, είχαν προστεθεί έξτρα μέρη από τη συναυλία του Χέντριξ [προς μεγάλη μου χαρά φυσικά] !!! Φαντάζομαι πώς εννοείς, προφανώς, την εποχή που η ταινία παίχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα ....
Giorgos Tselonis στον Kwstas Agas
Είχε σίγουρα παιχτεί τον χειμώνα του 1992 στο σινέ Αελλώ, γιατί εκεί το είδα για πρώτη φορά (ήταν οπωσδήποτε δίωρης διάρκειας). Προβλήθηκε στο πλαίσιο ενός αφιερώματος που έκανε τότε το Metal Hammer (με προσφερόμενα κουπόνια για τους αναγνώστες του) σε κλασικές ροκ ταινίες (οι άλλες δύο που είδα -παρομοίως για πρώτη φορά- ήταν το "Tommy" και το "The song remains the same"). Σε όλες τις προβολές οι αντιδράσεις του κοινού ήταν κάτι παραπάνω από ενθουσιώδεις! Ήταν σαν να υπήρχε... "αλληλεπίδραση"/ανατροφοδότηση ενέργειας μεταξύ των θεατών και όσων προβάλλονταν στην οθόνη (επιδοκιμασίες, κραυγές, γέλια). Ήταν συναρπαστικό γιατί, μες στο σκοτάδι της αίθουσας, αισθανόσουν ότι το κοινό είναι μια τεράστια παρέα κι ένιωθες ότι παρακολουθείς ζωντανή συναυλία... Οπότε μπορώ άνετα να φανταστώ πόσο συγκλονιστικά θα ήταν τα vibes αν παρακολουθούσες την ταινία επί χούντας, σε αθηναϊκό σινεμά, στις αρχές των '70s!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΕπί χούντας δεν παίχτηκε 2ωρο Woodstock - δεν ξέρω τι γινόταν στα 90s.
Kwstas Agas
την ταινία Woodstock την έχω δει δύο φορές στο σινεμά: τη μια στο Σινέ Μακεδονικό στη Θεσσαλονίκη το 1991 ως φοιτητής, όπου η διάρκεια σίγουρα δεν υπερέβαινε το δίωρο. Όμως στην επανέκδοση της το 1993/1994 ... η διάρκεια της ήταν χορταστική, πάνω από δυόμισι ώρες!!! Πολύ καλή κίνηση, να μας την προσφέρουν με έξτρα μουσικά κλπ μέρη της ....
δημήτρης θεοδωρόπουλος
Ωραία η επιλογή μιας φινετσάτης μπάντας ενός ξεχωριστού ντράμερ του περίφημου Keef Hartley. Υπέροχο σχήμα-δεξιοτέχνες από τη χρυσή εποχή της βρετανικής δισκογραφίας με ένα έξοχο μπλοκ βινυλιων στη deram... Άλλος ένας μεγάλος κρουστος συνεχιστής μιας παράδοσης που περιελάμβανε από Ringo Starr & Aynsley Dunbar ως Mitch Mitchell Ginger Baker Jon Hiseman Robert Wyatt φυσικά αλλα κι άλλους βιρτουόζους ολοι με το δικό τους ηχοχρώμα...
Andreas Frogoudakis
και τον keith moon Δημητρη,φιλια χου
Vassilis Serafimakis
Ένα μόνο θα πω - εάν ο Keef Hartley έσκαγε μούρη σήμερα με αυτή την μεγαλοπρεπή εμφάνιση Ινδιάνου (Native American) θα τον κάνανε χίλια κομματάκια! Τι "πολιτισμική απαλλοτρίωση" ("cultural appropriation"), τι ασέβεια, τι έμμεσο ρατσισμό θα τού καταλογίζανε, θα τον λυώνανε στα κοινωνικά μέσα.
Αμφιβάλλω εάν θα τόλμαγε να παίξει μουσική ξανά.
Takis Psaltis
εξαιρετική μπάντα !!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ήταν στο Woodstock, γι' αυτό την έβαλα.
Takis Psaltis
ναι κατάλαβα το συνειρμό .......
Regimiento Cinqo
Keef Hartley Band ήταν στο Γούντστοκ - και μάλιστα μετά τους Santana - αλλά όπως είπε ο Miller Anderson όταν πήγε να τους πάρει η κάμερα ο μάνατζερ τους ζήτησε λεφτά.
Αργυρης Γαλαρης
Και γι'αυτο δυστυχως δεν εμφανιζονται πουθενα στην ταινια......
Ntinos Dimatatis
Η ταινία την πρώτη φορά παίχθηκε ψιλοκομμένη από την χούντα . Στην Αθήνα είχε έρθει ο σκηνοθέτης της ταινιας όπου η νεολαία τον σήκωσε στα χέρια .Οι αντιδράσεις του κοινού στις προβολές ήταν πάνω από ενθουσιώδεις !
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εδώ ψιλοκομμένος παιζόταν ο Δαλιανίδης, το Γούντστοκ δεν θα ψιλλοκόβανε (αφού είχε γυμνό μέσα); Άλλο αυτό και άλλο το ότι κόπηκε πάνω από μια ώρα ταινίας. Θα τα πούμε κάποια στιγμή αναλυτικά...
Ntinos Dimatatis
Εδώ κόπηκαν μπάντες στην ταινία και στους δίσκους από το ίδιο το Γούνστοκ .....όπως πχ. Keef Hartley που αναφέρεις ,Creedence Clearwater Revival κι άλλους από την χούντα δεν θα κοπεί ....??? χαχαχα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μα υπήρχε λογοκρισία Ντίνο μου στις ταινίες και πριν τη χούντα, και κατά τη διάρκεια της χούντας, και μετά τη χούντα. Τι σχέση έχει αυτό; Γυμνά (κάτω μπροστά) γυναικεία και αντρικά, βρισιές, ναρκωτικά κ.λπ. κοβόντουσαν από παντού εκείνη την εποχή...
Ntinos Dimatatis
Το ίδιο συνέβαινε Φώντα και στην Ιταλία .Εκεί συνέβαινε το εξής παράδοξο .Μπορούσε μια ταινία με εντολή της αρχής να μην παιζόταν σε μια πόλη αλλά δινόταν άδεια να παιχθεί σε άλλη ...!!! Ετσι θυμάμαι ότι το Τελευταίο ταγκό στο Παρίσι από την Πίζα που σπούδαζα και ήταν απαγορευμένη ,όπως και το Κουρδιστό Πορτοκάλι ,πήγα και τα είδα στο κοντινό Λιβόρνο ...!!!
Nick Theodorakis
Ντίνο μου ..το κόψιμο στην ταινία και στον δίσκο …είχε σχέση με τα δικαιώματα που ζητούσαν οι καλλιτέχνες … για την παγκόσμια κυκλοφορία …. Για την Ελλάδα … θέλει συζήτηση όπως λέει και ο Φώντας … πάντως εγώ ήμουν εκεί στην πρώτη προβολή ….
Ntinos Dimatatis
ΔιαγραφήΣωστά Νίκο , δεν λέω ότι αυτές οι μπάντες κόπηκαν στον δίσκο και στην ταινία από λογοκρισία αλλά από άλλες αιτίες .Ομως πάντως κόπηκαν ! και έτσι χάσαμε να δούμε κι άλλα ντοκουμέντα από αυτο το ιστορικό φεστιβάλ . Απ ότι θυμάμαι εδώ στην ταινία ένα από τα γκρουπ που λογοκρίθηκε ήταν οι Country Joe and the Fish .
Vassilis Serafimakis
Ήμουνα στην πρεμιέρα στο Παλλάς. Είχα κάνει πριν μηνες και αναρτησούλα, αναμνηστική γιά τα μικράτα μας. Οταν βγήκαμε έξω έπεσαν αρκετές ψιλές από τούς αστυνομικούς αλλά "πεδίο μάχης" τουλάχιστον εκείνη τη μέρα και σ'εκείνο το σημείο ΔΕΝ είδα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θυμάσαι αν η ταινία στην πρεμιέρα ήταν 3ωρη?
Vassilis Serafimakis
Ειλικρινά αμφιβάλλω εάν είχε αίσθηση τού χρόνου όποιος βρέθηκε εκείνη τη μέρα μέσα στην αίθουσα! Δεν θυμάμαι πάντως να κοίταξα την ώρα όταν βγήκαμε. Είχαμε ακούσει και μετά είδαμε να πέφτουν οι ψιλές και κοιτάγαμε όλοι να απομακρυνθούμε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ότι βάζουν, και θα βάλουν, χωροφύλακες παντού"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPetros Kozakos
Αναγκαίο κακό είναι η αστυνόμευση, διότι ο άνθρωπος είναι ανεύθυνος και ρέπει εύκολα προς την ασυδωσία.
Γίνεται για τους ανεύθυνους, για το κακό παράδειγμα που δίνουν στους γύρω τους ανεύθυνους, ώστε να αναλογίζονται την κακή μίμηση.
Νομίζω πως ο υπεύθυνος/η πολίτης δεν έχει να φοβάται κάτι από την αστυνόμευση.
Δαίδαλος Ερεχθείδης
εσύ θα γιορτάσεις 200 χρόνια ανεξάρτητου κράτους φέτο?
Vassilis Serafimakis
αυτό το ζήτημα έχει λήξει ανεξαρτήτως ιού και πανδημίας. Το 1821 θα γιορταστεί με την χώρα σε κατάσταση "failed state" και υπό κηδεμονία σε όλα τα σημαντικά πεδία.
Κώστας Οικονόμου
Τα έλεγες και παλιά αυτά;;; Φόρεσε καλύτερα καμμιά καζάκα μπας και πλευριτώσεις..
Δαίδαλος Ερεχθείδης στον Vassilis Serafimakis
τότε ποιο το νόημα του εορτασμού? επιπλέον, η αστυνόμευση δεν είναι αναγκαία. η μόρφωση είναι αναγκαία. βέβαια η μόρφωση προϋποθέτει οργάνωση. η αστυνόμευση φανερώνει έλλειψη οργάνωσης
Harry Gordon
εαν θες να δεις την ελλειψη οργανωσης μιας χωρας, κοιτα την αστυνομια της και τον στρατο της.
Δαίδαλος Ερεχθείδης
Harry Gordon εδώ κάνεις λάθος. οι οργανωμένες χώρες δεν έχουν ανάγκη από ένοπλη/ένστολη επιβολή
Tanas Atanasoff
Βαλτοί θα ήταν οι πιτσιρικάδες, από χρυσοχοιδηδες. Τους έχω ικανούς ΓΙΑ ΟΛΑ.
Harry Gordon
Ναι απτο Μαροκο τους φερανε να τους στρατολογησουν
Διαμαντής Καράβολας
Πρέπει να βολέψουν κ τα παιδιά των οικογενειών που τους ψήφισαν, με τον παραδοσιακό τρόπο της δεξιάς.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Ο πρωθυπουργός μίλησε για τα επίσημα στοιχεία του ECDC"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Θ. Νικολάου
Αμετανόητη δεξιά.....
Μιχάλης Βαβούλας
Στα χνάρια της μνημονιακής πολιτικής λιτότητας και η πολιτική της πανδημίας.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
Σωστόν , αλλά όμως πάρα πολλοί πριν λίγο καιρό θεωρούσαν σαν παραδείγματα , την Κίνα , την Αυστραλία κλπ , χώρες που ναι μεν είχαν καταφέρει να μηδενίσουν σχεδόν τα κρούσματα με πολύ χειρότερα από εμάς λοκντάουν . Και επίσης να μην ξεχνάμε ότι η Γαλλία από αύριο θα γίνει χειρότερη από εμάς. Και τέλος μήπως να δούμε και τις χώρες που εφαρμόζουν χαλαρότερα μέτρα και έχουν καλύτερα συστήματα υγείας πόσους νεκρούς μετρούν?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση ονλάιν. Έχουμε κι άλλες δουλειές να κάνουμε. Σόρι που το λέω, αλλά δεν έχω χρόνο, επειδή ξέρω τι θα αντιμετωπίσω.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
Ότι πεις ..Αλλά διαφωνείς σε αυτό που λέω? Ξεχνάμε ότι στην Κίνα π.χ. υπήρχε αστυνομικός έξω από κάθε κατοικία σχεδόν?Όχι φυσικά ότι συμφωνώ με κάτι τέτοιο αλλά υπήρχε. Ή είναι μούφα ότι σε χώρες ''άνετες'' οι νεκροί είναι πολλές χιλιάδες? Να λέμε το ένα , αλλά να βλέπουμε και την άλλη πλευρά του θέματος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν επιθυμώ να συζητήσω. Δεν πρόκειται να συζητήσω. Αυτό που έγραψα στο ποστ, και από κει πέρα ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
οκ..Τέλος η κουβέντα..πάμε γι' άλλα..
Δαίδαλος Ερεχθείδης στον Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
πολυταξιδεμένος φαίνεσαι.
Ανδρεας Μπικουβαρακης στον Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
Μιλάμε για μια διαφορετική κουλτούρα με τελείως διαφορετικό αξιακό σύστημα. Δεν θέλουμε να γίνουμε Κίνα και δεν μπορούμε να γίνουμε Κίνα.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ στον Δαίδαλος Ερεχθείδης
Αυτό τώρα που κολλάει?
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ στον Ανδρεας Μπικουβαρακης
Ότι δεν μπορούμε είναι το μόνο σίγουρο.Ίσως κάποιοι όμως να ήθελαν.
Δαίδαλος Ερεχθείδης στον Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
απ το ότι κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια
οι περισσότεροι θα ήθελαν να γίνουν Κίνα. διόλου ακατόρθωτο, μιας και μόνο Κίνα ψωνίζουν, Κίνα εκμεταλλεύεται λιμάνια και εν ολίγοις, Κίνα κοντεύουμε να γίνουμε και δεν το γλιτώνουμε. εισάγουμε εξαθλιωμένους μήπως και, μα δεν θα κάνουν τη διαφορά.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
Τώρα κατά πόσο οι δύο απαντήσεις σου με βοήθησαν να καταλάβω τι θέλεις να πεις , θα πω ψέμματα. Δηλαδή τα ταξίδια με τα αλλότρια τι σχέση έχουν??
Έτσι όπως το θέτεις όλος ο πλανήτης Κίνα κοντεύει να γίνει..
Δαίδαλος Ερεχθείδης
αντιλαμβάνομαι γιατί ο συντάκτης δεν ήθελε κουβέντα. λοιπόν, χωρίς να έχεις πάει στην Κίνα, στην Αυστραλία ή στη Γαλλία, πιστεύεις ότι γνωρίζεις τι συμβαίνει εκεί, επειδή έτσι. προσπαθείς να βάλεις στη ζυγαριά ανόμοια πράγματα. συγκρίνεις τεράστιες χώρες με την ψωροκώσταινα. χώρες που βρίθουν επαγγελματιών που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και μεταξύ άλλων, εσχάτως, μεταφέρουν επικίνδυνους ιούς. χώρες που δεν επέλεξαν γενικά λοκντάουνς γιατί έχουν επενδύσει στην υγεία. στη στατιστική, στη μόρφωση... με μια χώρα μπουρδέλο. που ως γνωστό, το μπουρδέλο δεν το στήνουν οι πουτάνες, αλλά ο νταβατζής. που προτιμά να αγοράζει εμβόλια , εξαρτημένος απ τις αγορές, παρά να επενδύσει στην ανάπτυξη τους. και πολλά άλλα.
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
ΔιαγραφήΑτράνταχτα επιχειρήματα δεν μπορώ να πω.Αν λοιπόν η Γαλλία π.χ. , χώρα φυσικά μη συγκρινόμενη με εμάς , που ακριβώς επένδυσε και έχει περίπου 20.000 κρούσματα ημερησίως και από σήμερα μπαίνει σε ολικό σχεδόν λοκντάουν? Η Αυστραλία π.χ. , επίσης μη συγκρινόμενη με εμάς , μήπως έμαθες , μιας και πρέπει να πήγες κατά κει , πόσους μήνες είχε λοκντάουν? Τώρα για την Κίνα άστο δεν το συζητάμε. Όσο για την ανάπτυξη , για το εμβόλιο θέλεις να πεις? ή για κάτι άλλο? Μόρφωση? που στα ελληνικά ΑΕΙ ? πότε πέρασες από έξω για τελευταία φορά να δεις απλά και μόνο την εμφάνισή τους? Και τέλος για να κλείσω , σχετικά με την πρώτη παράγραφο , δηλαδή για να ξέρεις τι γίνεται σε μία χώρα πρέπει να πας κιόλας? Ενημερωμένος μου φαίνεσαι...
Δαίδαλος Ερεχθείδης
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ άμα κρίνεις τα πανεπιστήμια απ την εμφάνιση, καταλαβαίνω πολλά. τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν βγάλει πληθώρα επιστημόνων και αξιόλογων στοχαστών. η μόρφωση πάντως δεν διδάσκεται στα ΑΕΙ. επιμένεις να συγκρίνεις ανόμια πράγματα. 20000 κρούσματα στους πόσους ελέγχους και σε τι πληθυσμό? κάνε πρώτα την αναγωγή ως απλή εξίσωση τριών και ξαναμέτρα. επίσης βάλε και το ΑΕΠ κάθε χώρας που αναφέρεις, την κατανομή των προϋπολογισμών τους σε παιδεία, υγεία και έρευνα, καθώς και το κατά κεφαλήν εισόδημα. βάλτα όλα μαζί με την καταστολή και την αντιστοίχιση προστίμων και θα μείνει μόνο η κυβέρνηση που ψήφισες!
Νικος ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ
καλά για τον πληθυσμό άστο, τα νούμερα είναι υπέρ μας. Όσο για τα ΑΕΙ εσύ δηλαδή νομίζεις ότι η όψη που έχουν απέξω δεν έχει καμία σχέση με τη μέσα? Και φυσικά ότι βγαίνουν και αρκετοί σοβαροί επιστήμονες και στοχαστές, όπως σωστά λες, σε ένα συνολο εκατοντάδων χιλιάδων που σπουδάζουν, μιας και μιλάς για νούμερα και αν αγωγές, τι λες θα βγουν τα νούμερα θετικά? Για κάνα και ξανά μέτρα..
Δαίδαλος Ερεχθείδης
τι ψήφισες ρεεεεε
επιμένεις να αποφεύγεις να απαντάς σε ότι σε ρωτάνε όμως κι απαντάς ότι θες εσύ. θες και διάλογο τρομάρα σου
Giorgos Nikitopoulos
Τα ACDC στοιχεία.
John Drake
Μας σώζει το γεγονός ότι είμαστε νησιωτική και υδροκεφαλικά αστική χώρα... Δεν είναι δυνατόν να έχουμε την διασπορά που έχουν άλλες χώρες όσον αφορά τις περιοχές. Στα αστικά κέντρα η κατάσταση είναι στα ίδια επίπεδα με τα αντίστοιχα της Ευρώπης...
Georgia Deligiannopoulou
Κι όλη η ροή της πληροφορίας ελεγχόμενη απολυτα....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άμα πέσεις σε στραβόξυλο χωροφύλακα, σε απροκάλυπτο φασιστοειδές για να το πούμε απλά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρης Σαλτος
Βάλε και πως δεν θα τολμά κάνεις να πάει σε συγκεντρώσεις και πορείες για να κάνουν ότι γουστάρουν και να πέρνανε ότι χούντονομοσχέδια θέλουν. Αλλά μούγκα η αριστερή αντιπολίτευση, γι αυτό ξύνουν πάτο.
Giwrgis Staikadis
Επισης, αυξάνεται το πρόστιμο. Στα 500.
Dimitris Trox
Πάει εφορία το πρόστιμο;
Οδυσσέας Γράμμας
Η κατάργηση των SMS, δηλαδή η απελευθέρωση της μετακίνησης των ανθρώπων, το συνταγματικό μας δικαίωμα, έχει εξαφανιστεί τελείως απ'την ατζέντα. Αντίθετα φαίνεται ότι πλέον το sms θα έχει χρονικό όριο, 2 ώρες.
Να με συγχωρούν οι μαγαζάτορες, κατανοητές όλες οι αγωνίες και τα ζόρια τους, αλλά αυτό είναι απείρως πιο σημαντικό από τα click away, in shop και ο,τι άλλη μαλακία πλασαριστεί μετά. Αν μπορούσα να βγω βόλτα χωρίς την τρομοκρατία πάνω απ'το κεφάλι μου, θα ψώνιζα κιόλας. Έτσι, όχι. Καλύτερα να μένω σπίτι και να προσπαθώ να ξεχάσω τη δυστοπία.
Giwrgis Staikadis
Υπάρχει κόσμος που έχει ανάγκη τη γυμναστική και το σκέφτεται να βγεί έξω να τρέξει γιατί μπορεί να πέσει σε κάποιον τέτοιον "αστυνόμο". Κλείσαν τα μετρό,παραμονές και ανήμερα ως κάποιο σπάσιμο νεύρων, με εντολή τις αστυνομίες, μόνο στο κέντρο, τα νότια και τα βόρεια προάστεια, είχαν ασυλία...Για να μη συσσωρευτεί ο κόσμος είπαν. Θεωρούν πλέμπα τον κόσμο που θα έπαιρνε το μετρό για να πάει να κάνει παραμονή η πρωτοχρονια, να δει τους γονεις του στα δυτικα, κα να επιστρεψει πισω. Γι αυτο και κλεισαν τους σταθμους στη μέση της μέρας απροειδοποίητα. Και κανείς δεν είπε τίποτα. Ας δουλέψουν και λίγο τα ταξί. Όποιος έχει αμάξι μπορεί να προλάβει το χρονικό όριο των 2 ωρών της αγοράς. Θα ανοίξουν και θα κλείσουν πάλι στις 31 του μήνα. Όποιος πληρώνεται στις 30, και έχει ξεμείνει γιατί έχει πληρώσει λογαριασμούς, και θέλει απλά να ψωνίσει αθλητικά παπούτσια και κάποια 2-3 έξτρα πράγματα, πρέπει να προτιμήσει κάποιο μεγάλο μαγαζί με παραγγελία ίσως. Με τις εκπτώσεις. Οτιδηποτε εκτός νόρμας, θα καταναλώνεται από τη νόρμα. Όλοι θα γίνουμε νορμάλ... Εχω καταθλιψη εδω και χρονια, και προσφατα μου περνανε αυτοκτονικες τασεις. Δε νομιζω οτι ενδιαφερεται κανενας για αυτο που συμβαινει. Κι αν ενδιαφερεται, κανενας δε το λεει, κανένας δε το παίρνει σοβαρά. Ολοι συνεχιζουν τις ζωες τους. Ο κοσμος, οχι μονο η Ελλαδα, πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο. Και ο κοσμος θα πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο οταν απομονωνουν τους ανθρωπους και δε τους αφηνουν ουτε τον ερωτα να χαρουνε. Αρχικα η απομονωση με τα προτυπα, δευτερον η απομονωση μεσω του κοινωνικου στατους, τριτον η απομονωση για λογους υγειας. Σε κανει να αναρωτιεσαι αν τελικα ειναι και οργανωμενο σχεδιο...
Οδυσσέας Γράμμας
Δεν είστε μόνος. Και πολλοί είμαστε, και πολλοί το λέμε, και πολλοί το παίρνουμε στα σοβαρά. Ο υπόλοιπος κόσμος όχι όμως, είναι σε χάλια, αλλά όχι τόσο μεγάλα όσο της Ελλάδας. Το ότι μας το πλασάρουν έτσι για να δικαιολογήσουν τον φασισμό τους, δε σημαίνει ότι ισχύει.
Daniil Gkorgkolis στον Giwrgis Staikadis
προσωπικά σε μένα, η εισαγωγή του Καμυ, στο (μύθο του Σισυφου) μου έδωσε ένα αποκούμπι, ως προς την 'ψευδή' αυταξια της ζωης
& εν μέσω καταστολής /κλεισίματος, σειρές που πραγματευονται ένα τέτοιο θέμα, όπως το 13 reasons why, και πιο πρόσφατο, για μένα το
Dead to me
Μία καλύτερη εντρυφηση σε αισθήματα απώλειας.
Δαίδαλος Ερεχθείδης
δε γνωριζόμαστε, μα είναι σαν να σε ξέρω... ευφυία και κατάθλιψη πάνε πακέτο
Giwrgis Staikadis στον Daniil Gkorgkolis
To 13 reasons why πραγματευεται μια αυτοκτονια λόγω bullying και το dead to me, πραγματεύεται την ενοχή μετά από φόνο. Ήταν λίγο εκτός, αλλά σε ευχαριστώ. Καμυ δεν εχω διαβασει (ειναι στα to do list)
Giwrgis Staikadis στον Δαίδαλος Ερεχθείδης
Οχι πάντα, μη το λες. Αλλα ευχαρστω για το σχόλιο.
Giwrgis Staikadis
" Σύντομα θα σκέφτεστε όπως εμείς θα θέλουμε..."
https://youtu.be/SwPFvUhBbE4
Deadlock - Αστυνομία Σκέψης (Video Clip)
Ntinos Sarandopulos
Διαγραφήκι άμα θέλεις δηλαδή να σε συλλάβουνε επίτηδες, τί πρέπει να κάνεις δηλαδή?
Lampros Papalexis
Ασε... Εχω δικαστηριο για αλκοτεστ σε ένα μηνα για τέτοιο παρανοικο και παραλογα αυθεραιτο λόγο σε όλο το μεγαλείο τους και να δω πως θα ξεμπλέξω
Spyros Diastimikos
Εγώ έχω βάλει πλέον από πριν το καλοκαίρι εντελώς πάγο στο εμπόριο. Μόνο τα απαραίτητα, δηλαδή τρόφιμα και αλκοόλ ή άμα χαλάει κάτι.
Kostas Giannakis
ε καλα εννοειται οτι θα ξαναπαρουν τα αρχιδια τους οπως και με το click away
Takis Psaltis
πάντως εγώ για κανένα δισκάκι λέω να βγω .......κυρίως να βοηθήσω την κοινότητα ....
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Τα μηνύματα θα έχουν διάρκεια 2 ωρών."...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Panayiotatos
Ναι! ΜΌΝΟ ΑΥΤΆ!
Οδυσσέας Γράμμας
Στο μεταξύ ούτε υγειονομικά στέκει αυτό... κάποιος που δεν θα προλαβαίνει να κάνει τα ψώνια του σε δύο ώρες, θα ξανακατεβαίνει την άλλη μέρα, θα ξαναμπαίνει σε λεωφορείο, θα ξαναεκτίθεται σε όποιον κίνδυνο. Ζούμε έναν ασταμάτητο παραλογισμό...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εννοείται αυτό. Αντί να σου δώσει το περιθώριο να πας και να έρθεις με τα πόδια, αν μπορείς, σε υποχρεώνει να μπεις στα μαζικά μέσα μεταφοράς. Οι άνθρωποι δεν στέκουν καλά!
Pitsoulis Achilleas
Δεν περπατούν και δεν ψωνίζουν δίσκους και βιβλία.
Γεώργιος Ζγούρας
Έλα Αλεξανδρούπολη, όπου και να μένεις το κέντρο είναι - (το πολύ) 2 τσιγάρα δρόμος!!!
Elias Raptis
Μπορείς να ξαναστείλει μήνυμα στην εκπνοή του 2ωρου ή στην περίπτωση ορίου μηνυμάτων, χειρόγραφα..... Άλλωστε το μήνυμα δεν αποσκοπεί στην αποτροπή αλλά στη δικαιολογία προστίμου και συνήθειας αναφοράς πως και τι..... Ήδη το συνηθίσαμε....
Elsa Grapsa
Ενώ εμείς θα τρέξουμε για ρούχα κ παπούτσια, γιατί τα λιωσαμε από έξοδο σε έξοδο
Hermis Kefalas
Στείλε στα καπάκια κ άλλο μήνυμα, ας μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο
Lampros Papalexis
Τι γίδια...
George Makras
Ποιό κέντρο, αν κατάλαβα καλά δεν μπορείς να πας σε διπλανό δήμο για ψώνια. Και κούρεμα στον κουρέα της γειτονιάς...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πας σε διπλανό δήμο, αν δεν είναι "κόκκινος".
Fotis Vallatos
Φώντα στείλε το μήνυμα με το που φτάσεις κέντρο ώστε να έχεις κερδίσει μισή ώρα
Aris Karampeazis
τζιν-τζιν-τόνικ-τζιν-τζιν-τζιν-τόνικ
Fotis Vallatos
σύστημα Γκαρσία
Ferris Costas
Μείναμε 'αναυδοι όταν το ακούσαμε. Μα τόση βλακεία τέλος πάντων; Ή απλά και μόνο αναισθησία
Μαίρη Δαλάκου
Δεν είναι βλακεία Κώστα!
Ε, ναι! Και για μένα που μένω έξω από το κέντρο, είναι απαγορευτικό πλέον.
Για παρόμοια πράγματα χρειάζομαι να κινηθώ στο κέντρο της Αθήνας, ήδη συμπληρώνω ένα χρόνο που δεν μπορώ να κατέβω...
Μας δίνουν άδεια εξόδου όπως στους φυλακισμένους...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Θάνο Τράγκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήAntonis Boskoitis
Και ως γνωστόν ο νεαρός ήταν ο γιος της Ευγενίας Χατζίκου, που είχε την κιν/φική σχολή. Ο Γιώργος έκανε φυλακή, έπεσε στην πρέζα και κυριολεκτικά κατέστρεψε ότι είχε χτίσει η μάνα του. Πέθανε πριν μερικά χρόνια από καρκίνο (ή από overdose) και λίγο μετά τον ακολούθησε η μάνα του. Ένα δράμα η οικογένεια αυτή, που κάποιοι το ζήσαμε από κοντά..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν το ήξερα αυτό. Ξέρω ότι το επώνυμό του ήταν Καραγκούνης.
Antonis Boskoitis
Ναι, έτσι λεγόταν ο πατέρας του, ο οποίος είχε εστιατόρια στο Μόναχο
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Ήξερα κι εγώ την ιστορία δεν είχα μάθει όμως ότι ο Γιώργος πέθανε πριν την Ευγενία!
Antonis Boskoitis
Ναι, ειχα παει στην κηδεια του. Η μανα του καθοταν παραμερα, δεν πλησιαζε. Πεθανε μετα απο ενα - εναμισι χρονο κι αυτη..
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Τόλη Βοσκόπουλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όταν ηχογραφείτο το τραγούδι η Γλέζου δεν ήταν ακόμη στους Poll, οπότε εδώ η παρουσία της είναι fake (σε σχέση με το άσμα)... https://www.youtube.com/watch?v=9avd-hfWUxI
Στην πηγή μια κοπέλα - Poll (cine video)
Giorgos Tselonis
Για διάφορους λόγους πάντα θεωρούσα τον Βοσκόπουλο "άτομο παρφέ" (όπως θα έλεγε και ο Πιλάλας). Κοινώς, "φλώρο". Αδιάφορος καλλιτέχνης -τόσο ως ηθοποιός όσο και ως τραγουδιστής (χαρακτηριστικά ένρινη ερμηνεία). Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα τραγούδι του άξιο λόγου. Και, δυστυχώς, θεωρώ ότι υπήρξε το μοντέλο πάνω στο οποίο έχτισαν την καριέρα τους οι κάθε λογής Πλούταρχοι, Ρέμοι και λοιποί κλωνοποιημένοι ελαφρολαϊκοί/λαϊκοπόπ τραγουδιστές της πλάκας που ξεπετάγονται σωρηδόν από την πρέσα της πίστας, των talent shows και των ξενυχτάδικων. Δεν ξέρω, μπορεί κάτι να μην έχω εκτιμήσει σωστά, αλλά ο τύπος δεν με ζαχαρώνει...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχεις εκτιμήσει τίποτα σωστά. Το λέω και μη με παρεξηγήσεις.
Giorgos Tselonis
Φώντα, ok, το δέχομαι. Εξάλλου το γούστο κάθε ανθρώπου είναι και πρέπει να είναι σεβαστό. Θα ήθελα μόνο, αν δεν βαριέσαι, να μου εξηγήσεις εντελώς συνοπτικά, με ένα δυο λόγια, τη σημαντικότητα του Βοσκόπουλου. Ίσως για να εκτιμήσω την όποια προσφορά του.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα με δυο λόγια on line. Πολλά λόγια μόνο σε κείμενο ή ακόμη καλύτερα σε ζωντανή κουβέντα.
Vassilis Serafimakis
Δεν την έχω δεί την ταινία. Οι λέξεις με τις οποίες περιέγραψες το παίξιμο σ'αυτήν τού Βοσκόπουλου μού φαίνεται ταιριάζει γενικά με το στυλ τού Φαίδωνα Γεωργίτση ("ηρεμία, με μια σιγουριά για τον εαυτό του, χωρίς έντονα δραματικά στοιχεία, εσωτερικά, απλά") τον οποίο εκτιμούσα γι'αυτό ακριβώς.
Dimitris Patokos
Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου Φώντα! Η ταινία έχει θαυμάσια φωτογραφία, που παραπέμπει σε ταινίες της Finos, εχει θέση ντοκουμέντου, λόγω της εξαφάνισης των POLL στο ΕΛΑΤΗΡΙΟ και της νεαρότατης Χαρούλας που κάνει και δεύτερες στον Τόλη! Ο ίδιος όντως εκπέμπει μια σεμνότητα και μια λιτότητα στο παίξιμο του! Ως σενάριο, όμως και γενικά ως σύνολο είναι κάτω του μετρίου...!
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Υπάρχει ένας δίσκος του με τίτλο, Σμυρνέικα και λαϊκά, τα έξη είναι του ίδιου και τα άλλα έξη των Β. Βασιλειάδη - Τάκη Κωλέττη. Για μένα αξίζει να τον ακούσεις.
Υπενθυμίζω, ο Τ.Β. έπαιζε μπουζούκι κι "έπιανε" μελωδίες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φοβερός παίκτης και σπουδαίος συνθέτης του λαϊκού.
https://www.youtube.com/watch?v=mGNatpZ7VXk
Τολης Βοσκοπουλος Σπάνιο ντοκουμέντο! παιζει μπουζουκι και ο Άκης Πάνου τον φιλά με αγάπη!!!
Thanasis Michalakis
λίγο μετά που έβλεπα το βίντεο που ανέβασες, μου έβγαλε αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=cXTxJ4K03fU
H στιχομυθία του αιώνα. Τόλης Βοσκόπουλος Άκης Πάνου Μάριος Τόκας.Σπάνιο ντοκουμέντο!
Petros Kozakos
Ο απόλυτος star. Μέχρι και σήμερα όταν βγαίνει στην σκηνή, υπάρχει μόνο αυτός για τις αισθήσεις και τον εγκέφαλο όσων παρακολουθούν..
Η κάθε του κίνηση προκαλεί καρδιοχτύπια και λαχτάρα για εμάς τους διαχρονικούς θαυμαστές του μέχρι σήμερα ανεξαρτήτως στυλ. Συνδυάζει περίτεχνα την σεμνότητα με την αρχοντιά, ενώ είναι λαϊκός. Επίσης ενώ ξέρει την αξία του, δεν καυχιέται. Χαρισματικός.
Evagoras Karageorgis
ΔιαγραφήΦώντα, πολύ ενδιαφέρον που ανέβασες αυτό το κομμάτι. Το 1972 είναι μια από τις καλύτερες χρονιές της ελληνικής δισκογραφίας (Μεγάλος Ερωτικός χατζιδάκι, Ιθαγένεια Μαρκόπουλου, Άγιος Φεβρουάριος Μούτση, Βρώμικο ψωμί Σαββόπουλος... ) αλλά και χρονιά με νέες ιδέες και τεχνικές στις ενορχηστρώσεις. Στο κομμάτι αυτό των Poll η δωδεκάχορδη κιθάρα (τότε την χρησιμοποίησε κι ο Μ. Λοϊζος νομίζω με τον ίδιο τρόπο), φεύγαι από το ένα κανάλι και να πηγαίνει στα αριστερά και τανάπαλιν. Δηλαδή οι συνθέτες αρχίζουν να παίζουν με το paning, αξιοποιώντα την κίνηση του stereo sound στη διαδικασία της ηχογράφησης. Ο Δήμος Μούτσης χρησιμοποίησε αυτή την τεχνική στην ηλεκτρονική εισαγωγή του δίσκου Άγιος Φεβρουάριος 1972, αλλά και ο Μ. Λοίζος στο Τραγούδι του μη με ρωτάς, χωρίζει τις συγχορδίες στην κιθάρα L R, νομίζω λίγο αρότερα.
Δημητρης Σαλτος
Πολύ ωραία η νορα βαλσαμη να την... Χαζεύεις. Εμένα μου άρεσε σε αυτήν την βιντεοκασέτα, όπου κάνει την ώριμη μοιραία γυναίκα, και ο κιμουλης τον ατζαμη μπογκαρτ που λύνει υποθέσεις στην γκρίζα νεφοπνιγμενη 80ς Αθήνα με την κατακόκκινη μαστανγκ του. . Ειδικά το πρώτο μέρος, πολύ δυνατό. Η ίδια είχε δηλώσει πως δεν θα έπαιζε ποτέ σε βιντεοκασέτα, αλλά το έκανε για τον άντρα της τον Ερρίκο άντρεου , που είναι ο σκηνοθέτης.
https://youtu.be/4XLOa7Od0qM
Ο ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ (Α΄ ΜΕΡΟΣ) 1988
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είδα λίγο... Ανθυποβουγιουκλάκη εδώ η Βαλσάμη. Ήταν φίλες και συνεργάτιδες και σίγουρα την είχε επηρεάσει (η Βουγιουκλάκη την Βαλσάμη). Μέχρι γκριμάτσες και φατικά στοιχεία έχει ξεσηκώσει.
Δημητρης Σαλτος
Καλά, σχεδόν όλη η ταινία είναι ο κιμουλης. Ταλενταρα. Και σε τέτοια φτηνή παραγωγη να τον πετάξεις, την απογειώνει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν πολυσυμφωνώ. Παρότι είναι καλός ο Κιμούλης, εδώ παραείναι ξεπατικούρα του Χορν και βασικά... ψηλός και άχαρος.
Δημητρης Σαλτος
Σε όποια βιντεοκασέτα τον έχω δει, είναι εξαιρετικός. Ενώ οι κλασικοί ηθοποιοί των 60ς που πήγαν για το μεροκάματο, Ρίζος, γκιωνακης,κλπ, ήταν μέτριοι. Το ότι σώζει τέτοιες παραγωγές, φαίνεται το μεγάλο του ταλέντο, όπως και το πάθος του. Εδώ έχει και το χιούμοριστικο, το ειρωνικό, που είναι ιδανικός.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει απ' αυτούς έπαιζε καλύτερα, συγκριτικά, αλλά είναι αδιαμόρφωτος ακόμη.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο Τόλης όταν ήταν νεαρούλης δούλεψε στα Λιπάσματα, στο γυαλάδικο και
μπράβο του.
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Κι εδώ συμφωνώ μαζί σου Φώντα σε όλα.Κι εδώ θα προσθέσω ότι τον Βοσκόπουλο έπρεπε κι αυτόν να τον δεις ζωντανά,όπως και την Μαρινέλλα για να τον αξιολογήσεις σωστά.Ειχε μιαν αύρα,ένα εκτόπισμα που όχι μόνο οι γυναίκες, αλλά και οι αναριθμητοι άντρες θαυμαστές του,έπεφταν στα πόδια του.Δεν συνέβαινε με άλλον τραγουδιστή πίστας αυτό.Δεν μπορεί κανείς να το εξηγήσει,εγώ νομίζω ότι έπαιζε ρόλο ότι ήταν και ηθοποιός κι ήταν κι αυτή η εσωτερικότητα που είχε.
Εύα Ζευγουλά
εγω να δεις πώς παραμιλουσα για τον Τολη...5 ετων παρακαλω!!!Μεχρι που μια μερα,χαραματα η ωρα 5 τον εφερε σπιτι ο πατερας μου-ταξιτζης γαρ- για να ηρεμησει το παιδι.
Petros Kozakos
όπως τόπατε, το σπάνιο ατόφιο αρσενικό που διατηρεί την παιδικότητα του.
Εύα Ζευγουλά
εγω ειμαι το παιδι στην συγκεκριμενη περιπτωση....δε μου χαλουσαν χατηρι οι γονεις μου γιατι ημουν ιατρικο θαυμα,κοπιασαν πολυ για να με αποκτησουν.Ο πατερας μου δουλευε ταξι τα βραδια και ηταν καθημερινος στα μαγαζια της παραλιακης οπου τσιμπησε κουρσα τον Τολη για Γλυφαδα και τον εφερε σπιτι για να τον δω και να ησυχασω γιατι παραληρουσα οταν τον ακουγα ή οταν τον εβλεπα σε ταινιες κι ελεγα πως οταν μεγαλωσω θα τον παντρευτω.
Petros Kozakos
ΔιαγραφήΠαναγία μου, σε άγγιξε ο Τόλης !!!
Δημητρης Σαλτος
Ο πρώτος στην Ελλάδα που τραγούδησε epic metal, τέτοιο καλπασμο, ούτε στους manowar δεν βρίσκεις.
https://youtu.be/um7aNaTm4pk
Ξανθή αγαπημένη Παναγιά - Τόλης Βοσκόπουλος
Alexios Stasinopoulos
Έβαλα να το δω από περιέργεια.
Είσαι επιεικής για την ταινία.
Αποθέωση από το 50:40 μέχρι το 51:28, όπου η ηθοποιός με τις κόκκινες μπότες χορεύει ταυτόχρονα (κάτι σαν) χασαποσέρβικο και κάθεται και στο τραπέζι για να κάνει μπούγιο.
Πάντως, ωραία η παρουσία της Αλεξίου νωρίτερα στην ίδια σκηνή.
Patritsopoulos Nikos
οπως ελεγε η Σωκου,καρριερα χτισμενη στα κρεατακια...αρχοντας ομως στα μαγαζια και στο προσωπικο....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Βλακείες της Σώκου. Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Ο Βοσκόπουλος τραγουδούσε όπως η Πόλυ Πάνου. Εκτός αν βγάλουμε και την Πόλυ Πάνου... με κρεατάκια.
Patritsopoulos Nikos
και μια τραγουδαρα
https://www.youtube.com/watch?v=rqfVcUWpnQ8
Μπορεί _ Τόλης Βοσκόπουλος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι μεγάλος συνθέτης ο Τόλης και αυτό δεν του έχει πιστωθεί.
Petros Kozakos
η Ελλάδα έχει τον δικό της Julio Inglesias.
Σχόλιο από το fb στο ποστ για τον Phil Spector...
ΑπάντησηΔιαγραφήStylianos Tziritas
Το best of του Σαβάλας που είχε κυκλοφορήσει εδω Ελλάδα ήταν άνισο αλλά έχει όντως μερικά ωραία tracks