8/2/2023
Μάγκες μου μην τρελαίνεστε με την λέξη αβανγκάρντ. Πάει καιρός όπου η λέξη δεν σημαίνει μόνο… John Cage, Penderecki και Stockhausen. Και Καντίνσκι και Μπέκετ κ.λπ. Η λέξη έχει λαϊκοποιηθεί τουλάχιστον από την εποχή του Ζάχου Δόγκανου...
https://www.youtube.com/watch?v=6_8tacPImkM&t=77s
Μάγκες μου μην τρελαίνεστε με την λέξη αβανγκάρντ. Πάει καιρός όπου η λέξη δεν σημαίνει μόνο… John Cage, Penderecki και Stockhausen. Και Καντίνσκι και Μπέκετ κ.λπ. Η λέξη έχει λαϊκοποιηθεί τουλάχιστον από την εποχή του Ζάχου Δόγκανου...
https://www.youtube.com/watch?v=6_8tacPImkM&t=77s
8/2/2023
Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τη σύγχρονη ποπ, γιατί έχω μεγαλώσει αρκετά και πλέον είμαι αλλού. Εντελώς αλλού. Αν και ούτε όταν ήμουν 20χρονος μ’ ενδιέφερε η ποπ του καιρού μου. Δωδεκάχρονος μπορεί, εξ όσων θυμάμαι... Την άκουγα όμως παλιά, την ποπ, ολούθε, στα μαγαζιά, στις καφετέριες, στις ντίσκο, στα μπαρ και δεν μ’ ενοχλούσε. Αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο για να πω... α, αυτή είναι καλή ποπ. Να μην μ’ ενοχλεί.
Ακούω τη Rosalía λοιπόν και ξαναλέω... α, αυτή είναι καλή ποπ. Και είναι. Τα κομμάτια της είναι ωραία. Αυτά τα 3-4 που άκουσα τέλος πάντων. Δεν είναι τραπ-οειδή, ούτε ψευτόμπητα. Αν έχει και τέτοια δεν ξέρω, εγώ πάντως δεν άκουσα τέτοια.
Έχουν κάτι μέσα τους τα κομμάτια της. Και λάτιν, και φλαμένκο, και καλή έιτις ποπ κ.λπ. Αν ήμουν 15χρονος θα έτρεχα κατ’ ευθείαν. Και τώρα αν πήγαινα θα μου άρεσε, αλλά... κατατρύχομαι από σύνδρομα. Ας πούμε δεν μ’ αρέσει να αισθάνομαι σαν τη μύγα μεσ’ το γάλα. Προτιμώ να πηγαίνω, όπου πηγαίνω, μαζί με πουρόκερς και γεροξούρες.
Λοιπόν, στα τραγούδια της Rosalía εγώ ανακαλύπτω hints από κάτι τέτοια κομμάτια (σαν αυτό που ποστάρω – μην περιμένετε εγώ να βάλω Rosalía εδώ πέρα...). Μπορεί να είναι τελείως τυχαία και συμπτωματικά (αν και όχι ως κλίμα), αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Μπράβo στο κορίτσι και στους παραγωγούς της...
https://www.youtube.com/watch?v=S3aW4me75eY
Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τη σύγχρονη ποπ, γιατί έχω μεγαλώσει αρκετά και πλέον είμαι αλλού. Εντελώς αλλού. Αν και ούτε όταν ήμουν 20χρονος μ’ ενδιέφερε η ποπ του καιρού μου. Δωδεκάχρονος μπορεί, εξ όσων θυμάμαι... Την άκουγα όμως παλιά, την ποπ, ολούθε, στα μαγαζιά, στις καφετέριες, στις ντίσκο, στα μπαρ και δεν μ’ ενοχλούσε. Αυτό είναι το μοναδικό κριτήριο για να πω... α, αυτή είναι καλή ποπ. Να μην μ’ ενοχλεί.
Ακούω τη Rosalía λοιπόν και ξαναλέω... α, αυτή είναι καλή ποπ. Και είναι. Τα κομμάτια της είναι ωραία. Αυτά τα 3-4 που άκουσα τέλος πάντων. Δεν είναι τραπ-οειδή, ούτε ψευτόμπητα. Αν έχει και τέτοια δεν ξέρω, εγώ πάντως δεν άκουσα τέτοια.
Έχουν κάτι μέσα τους τα κομμάτια της. Και λάτιν, και φλαμένκο, και καλή έιτις ποπ κ.λπ. Αν ήμουν 15χρονος θα έτρεχα κατ’ ευθείαν. Και τώρα αν πήγαινα θα μου άρεσε, αλλά... κατατρύχομαι από σύνδρομα. Ας πούμε δεν μ’ αρέσει να αισθάνομαι σαν τη μύγα μεσ’ το γάλα. Προτιμώ να πηγαίνω, όπου πηγαίνω, μαζί με πουρόκερς και γεροξούρες.
Λοιπόν, στα τραγούδια της Rosalía εγώ ανακαλύπτω hints από κάτι τέτοια κομμάτια (σαν αυτό που ποστάρω – μην περιμένετε εγώ να βάλω Rosalía εδώ πέρα...). Μπορεί να είναι τελείως τυχαία και συμπτωματικά (αν και όχι ως κλίμα), αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Μπράβo στο κορίτσι και στους παραγωγούς της...
https://www.youtube.com/watch?v=S3aW4me75eY
8/2/2023
Εδώ υπάρχουν τέσσερις νυχτερινές φωτογραφίες (μπορείτε να κλικάρετε, για να τις δείτε πιο μεγάλες). Η πρώτη πάνω αριστερά είναι από το “Blade Runner” (1982), ενώ οι άλλες τρεις από την «Εσχάτη Προδοσία» (1971) του Πάνου Γλυκοφρύδη, σε σενάριο Νίκου Φώσκολου, με πρωταγωνιστή τον Κώστα Πρέκα.
Εξ όσων μπορώ να θυμηθώ η ταινία αυτή είναι η καλύτερη ελληνική κατασκοπική περιπέτεια (χωρίς να είναι καθόλου ψυχροπολεμική-αντικομμουνιστική – μεγάλη μαγκιά αυτή, για το ’71), με λίγες έως ελάχιστες και ασήμαντες απιθανότητες, που άμα δεν την έχεις δει (την ταινία) σε «κρατάει», γερά, μέχρι το τέλος.
Από τα καλύτερα σενάρια του Φώσκολου (που έχει φάει άπειρη χλεύη, αλλά έχει και πολύ καλές στιγμές και αυτές θα πρέπει κάποια στιγμή να τις αναδείξουμε) και με μια σκηνή, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στο παλιό Στάδιο Καραϊσκάκη, που είναι για ανθολογία (εγώ δηλαδή τη βάζω στις αγαπημένες μου σκηνές του ελληνικού σινεμά).
Ο Πρέκας επιχειρεί να τραβήξει, νύχτα (δυστυχώς όχι με βροχή) τον Άρη Τσιούνη από το κενό, από τον πύργο του Σταδίου (εκεί όπου ήταν τα δημοσιογραφικά – για όσους θυμούνται το παλιό Καραϊσκάκη), με το πλάνο να μου φέρνει στο νου Ρούτγκερ Χάουερ και Χάρισον Φορντ...
Εδώ υπάρχουν τέσσερις νυχτερινές φωτογραφίες (μπορείτε να κλικάρετε, για να τις δείτε πιο μεγάλες). Η πρώτη πάνω αριστερά είναι από το “Blade Runner” (1982), ενώ οι άλλες τρεις από την «Εσχάτη Προδοσία» (1971) του Πάνου Γλυκοφρύδη, σε σενάριο Νίκου Φώσκολου, με πρωταγωνιστή τον Κώστα Πρέκα.
Εξ όσων μπορώ να θυμηθώ η ταινία αυτή είναι η καλύτερη ελληνική κατασκοπική περιπέτεια (χωρίς να είναι καθόλου ψυχροπολεμική-αντικομμουνιστική – μεγάλη μαγκιά αυτή, για το ’71), με λίγες έως ελάχιστες και ασήμαντες απιθανότητες, που άμα δεν την έχεις δει (την ταινία) σε «κρατάει», γερά, μέχρι το τέλος.
Από τα καλύτερα σενάρια του Φώσκολου (που έχει φάει άπειρη χλεύη, αλλά έχει και πολύ καλές στιγμές και αυτές θα πρέπει κάποια στιγμή να τις αναδείξουμε) και με μια σκηνή, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στο παλιό Στάδιο Καραϊσκάκη, που είναι για ανθολογία (εγώ δηλαδή τη βάζω στις αγαπημένες μου σκηνές του ελληνικού σινεμά).
Ο Πρέκας επιχειρεί να τραβήξει, νύχτα (δυστυχώς όχι με βροχή) τον Άρη Τσιούνη από το κενό, από τον πύργο του Σταδίου (εκεί όπου ήταν τα δημοσιογραφικά – για όσους θυμούνται το παλιό Καραϊσκάκη), με το πλάνο να μου φέρνει στο νου Ρούτγκερ Χάουερ και Χάρισον Φορντ...
7/2/2023
Υπάρχει και βίντεο του τραγουδιού, που δείχνει καρβέλια (!), με κινητά τηλέφωνα (!) και φωτογραφίες της Πάτρας (!). Ό,τι μ@λακία σκέφτεται ο καθένας τη βάζει... Σκηνοθετάρες μου εσείς!
Εδώ, σ’ αυτό το βίντεο, βλέπεις και Σιδηρόπουλο από την εποχή του ροκ. Πάλι καλά που δεν τον δείχνουν και σε κατάσταση... σταφ, γιατί κυκλοφορούν και τέτοιες φωτό.
Τέλος πάντων εγώ το τραγούδι το ποστάρω γιατί μ’ αρέσει, γιατί είναι το πρώτο που άκουσα ποτέ με Σιδηρό, και γιατί κάνω ένα διαλειμματάκι, τώρα, για να συνεχίσω λίγο ακόμη με το κείμενο για το δίσκο του Παυλίδη...
https://www.youtube.com/watch?v=mkcsUEmb6yk
Υπάρχει και βίντεο του τραγουδιού, που δείχνει καρβέλια (!), με κινητά τηλέφωνα (!) και φωτογραφίες της Πάτρας (!). Ό,τι μ@λακία σκέφτεται ο καθένας τη βάζει... Σκηνοθετάρες μου εσείς!
Εδώ, σ’ αυτό το βίντεο, βλέπεις και Σιδηρόπουλο από την εποχή του ροκ. Πάλι καλά που δεν τον δείχνουν και σε κατάσταση... σταφ, γιατί κυκλοφορούν και τέτοιες φωτό.
Τέλος πάντων εγώ το τραγούδι το ποστάρω γιατί μ’ αρέσει, γιατί είναι το πρώτο που άκουσα ποτέ με Σιδηρό, και γιατί κάνω ένα διαλειμματάκι, τώρα, για να συνεχίσω λίγο ακόμη με το κείμενο για το δίσκο του Παυλίδη...
https://www.youtube.com/watch?v=mkcsUEmb6yk
7/2/2023
«Το εισιτήριο που παίρνει ο άνθρωπος για να μπει σε τούτη τη ζωή, να τηνε περπατήσει, το πληρώνει ακριβά, με τα φαρμάκια που πίνει κάθε τόσο»
[Νίκος Ξανθόπουλος]
Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι Τούρκοι, αρκεί να είμαστε όλοι άνθρωποι...
Κάπως έτσι θα το διατύπωνε και ο Νίκος, με τη λαϊκή σοφία του...
[φοβερή φωτό αυτή, ο πρώτος μπροστά μοιάζει με τον πατέρα του Ποπάυ]
«Το εισιτήριο που παίρνει ο άνθρωπος για να μπει σε τούτη τη ζωή, να τηνε περπατήσει, το πληρώνει ακριβά, με τα φαρμάκια που πίνει κάθε τόσο»
[Νίκος Ξανθόπουλος]
Δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι Τούρκοι, αρκεί να είμαστε όλοι άνθρωποι...
Κάπως έτσι θα το διατύπωνε και ο Νίκος, με τη λαϊκή σοφία του...
[φοβερή φωτό αυτή, ο πρώτος μπροστά μοιάζει με τον πατέρα του Ποπάυ]
6/2/2023
Το «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» είναι πλέον παρωχημένο. Η δεξά αλλάζει προσωπεία, εκσυγχρονίζεται. Αυτό που παίζει σήμερα είναι το «φόβος, κλεισούρα, τιμωρία».
[τα είπα όλα, σε τρία ποστ, πρωί-πρωί Δευτέρα και ξεμπέρδεψα για όλη τη βδομάδα, από δω και πέρα καλλιτεχνικά...]
Το «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» είναι πλέον παρωχημένο. Η δεξά αλλάζει προσωπεία, εκσυγχρονίζεται. Αυτό που παίζει σήμερα είναι το «φόβος, κλεισούρα, τιμωρία».
[τα είπα όλα, σε τρία ποστ, πρωί-πρωί Δευτέρα και ξεμπέρδεψα για όλη τη βδομάδα, από δω και πέρα καλλιτεχνικά...]
6/2/2023
Έχει δίκιο ο Φίλης (του Σύριζα). Λένε και κανα σωστό πού και πού οι Συριζαίοι. Αντί τα παιδιά να είναι έξω και να παίζουν με το χιόνι, οι δεξοί τα κλείσανε μέσα, για να κάνουν τηλεκπαίδευση. Γελοίοι.
Έχει δίκιο ο Φίλης (του Σύριζα). Λένε και κανα σωστό πού και πού οι Συριζαίοι. Αντί τα παιδιά να είναι έξω και να παίζουν με το χιόνι, οι δεξοί τα κλείσανε μέσα, για να κάνουν τηλεκπαίδευση. Γελοίοι.
6/2/2023
Κλειστοί δρόμοι (Εθνική οδός Αθηνών Λαμίας, Αττική οδός) δεν σημαίνει προστασία του κόσμου, σημαίνει προστασία του ιδιώτη, που τους διαχειρίζεται.
Ο ιδιώτης οφείλει να κρατάει ανοιχτές τις οδούς, με δικό του κόστος (προσωπικό, μηχανήματα κ.λπ.), αλλιώς τρώει (θεωρητικά) πρόστιμο. Όταν το κράτος κλείνει τις οδούς προληπτικά, προφανώς τον προστατεύει.
Το λέμε, γιατί εκτός από το κρύο κυκλοφορεί και πολλή (προσβλητική για τη νοημοσύνη του κόσμου) κοροϊδία.
Κλειστοί δρόμοι (Εθνική οδός Αθηνών Λαμίας, Αττική οδός) δεν σημαίνει προστασία του κόσμου, σημαίνει προστασία του ιδιώτη, που τους διαχειρίζεται.
Ο ιδιώτης οφείλει να κρατάει ανοιχτές τις οδούς, με δικό του κόστος (προσωπικό, μηχανήματα κ.λπ.), αλλιώς τρώει (θεωρητικά) πρόστιμο. Όταν το κράτος κλείνει τις οδούς προληπτικά, προφανώς τον προστατεύει.
Το λέμε, γιατί εκτός από το κρύο κυκλοφορεί και πολλή (προσβλητική για τη νοημοσύνη του κόσμου) κοροϊδία.
5/2/2023
Συγκλονιστικό τραγούδι. Το εννοώ. Για μένα το κορυφαίο του Τουρνά. Γράφεις άρθρο μόνο γι’ αυτό... Και οι τελευταίες επαναλήψεις τού «παιδί μου, χτύπα μας πρώτα» έχουν άλλη σημασία... Πάει αλλού το τραγούδι... Απίστευτο άσμα. Μέγιστος Τουρνάς εδώ...
Συγκλονιστικό τραγούδι. Το εννοώ. Για μένα το κορυφαίο του Τουρνά. Γράφεις άρθρο μόνο γι’ αυτό... Και οι τελευταίες επαναλήψεις τού «παιδί μου, χτύπα μας πρώτα» έχουν άλλη σημασία... Πάει αλλού το τραγούδι... Απίστευτο άσμα. Μέγιστος Τουρνάς εδώ...
Πέτρος
Τα δέντρα του δρόμου αλλάζουν, θλιμμένα στα κίτρινα μοιάζουν
φθινόπωρο πάλι κι εφέτος, χρoνών δέκα έγιν’ ο Πέτρος
Περίμενε κόσμε και φτάνω, χαρά κι ευτυχία να πάρω
περίμενε, έρχομαι, να ’μαι, κοσμάκη στην τσέπη σε βάζω.
Ο κούκος απ’ έξω φωνάζει, ο Πέτρος «Φαντάζιο» διαβάζει
αυτός ο Μικ Τζάγκερ σπουδαίος, μα νυχτώνει κι εγώ είμαι νέος
Περίμενε κόσμε και φτάνω, χαρά κι ευτυχία να πάρω.
περίμενε, έρχομαι, να ’μαι, κοσμάκη στην τσέπη σε βάζω.
αυτός ο Μικ Τζάγκερ σπουδαίος, μα νυχτώνει κι εγώ είμαι νέος
Περίμενε κόσμε και φτάνω, χαρά κι ευτυχία να πάρω.
περίμενε, έρχομαι, να ’μαι, κοσμάκη στην τσέπη σε βάζω.
Φθινόπωρο πάλι κι εφέτος, χρονών είκοσι έγιν’ ο Πέτρος
κι ακούει, σαν μπαίνει στην πόρτα, «παιδί μου, χτύπα μας πρώτα»
Περίμενε κόσμε και φτάνω, χαρά κι ευτυχία να πάρω
περίμενε, έρχομαι, να ’μαι, κοσμάκη στην τσέπη σε βάζω.
https://www.youtube.com/watch?v=l99Xm-_1ju8
κι ακούει, σαν μπαίνει στην πόρτα, «παιδί μου, χτύπα μας πρώτα»
Περίμενε κόσμε και φτάνω, χαρά κι ευτυχία να πάρω
περίμενε, έρχομαι, να ’μαι, κοσμάκη στην τσέπη σε βάζω.
https://www.youtube.com/watch?v=l99Xm-_1ju8
4/2/2023
Παλιά οι άνθρωποι γράφανε "το ροκ". Από τότε που ανακατεύτηκαν οι πανεπιστημιακοί στα χωράφια μας καθιερώθηκε "η ροκ", "της ροκ" κ.λπ.
4/2/2023
Παλιά οι άνθρωποι γράφανε "το ροκ". Από τότε που ανακατεύτηκαν οι πανεπιστημιακοί στα χωράφια μας καθιερώθηκε "η ροκ", "της ροκ" κ.λπ.
Αρλουμπολογία. Δεν γλίτωσε ούτε και ο
Βέλμος. Είμαι σίγουρος πως κάποιοι θα τσιμπήσουν και θα πάνε στο discogs, για
να δουν μπας κι έχει και δισκογραφία...
https://www.youtube.com/watch?v=t2K9uteRn-Y
3/2/2023
Από τις μεγάλες προσφορές του ελληνικού ροκ στο ελληνικό τραγούδι. Σπουδαίο κομμάτι, που έχει τώρα περισσότερη σημασία απ’ όση είχε τότε που βγήκε...
[Κάποτε είχαμε σφίξει και τα χέρια με τον Τσακνή, στο καφεμπάρ του συμπατριώτη του Φίλιππου Πλακιά στο Παγκράτι και του είχα πει πώς είχα αγοράσει το 1983 τον πρώτο δίσκο του, όταν δεν τον ήξερε κανένας – ούτε τον δίσκο, ούτε τον Τσακνή].
https://www.youtube.com/watch?v=OIggZtiEWbs
Από τις μεγάλες προσφορές του ελληνικού ροκ στο ελληνικό τραγούδι. Σπουδαίο κομμάτι, που έχει τώρα περισσότερη σημασία απ’ όση είχε τότε που βγήκε...
[Κάποτε είχαμε σφίξει και τα χέρια με τον Τσακνή, στο καφεμπάρ του συμπατριώτη του Φίλιππου Πλακιά στο Παγκράτι και του είχα πει πώς είχα αγοράσει το 1983 τον πρώτο δίσκο του, όταν δεν τον ήξερε κανένας – ούτε τον δίσκο, ούτε τον Τσακνή].
https://www.youtube.com/watch?v=OIggZtiEWbs
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Διονύση Τσακνή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Φρατζεσκάκης
Κι εγώ τον αγόρασα τότε και πριν ακουστεί.
Τα χέρια τα σφιξαμε όταν έγραψε μουσική για μια παράσταση που είχα σκηνοθετήσει Επίκαιρο όντως!
Σταύρος Καρτσωνάκης
Όλος ο δίσκος αυτός είναι πολύ δυνατός. Ο μετέπειτα Τσακνής δεν μου κράτησε το ενδιαφέρον
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιος ο πρώτος του '83 ή αυτός με την Βόσσου;
Σταύρος Καρτσωνάκης
με τη Βόσσου και ειδικά το τραγούδι που ανέβασες
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και ο πρώτος είναι καλός. Μετά διάφορα τραγούδια από δω κι από κει.
Σταύρος Καρτσωνάκης
ναι ναι όσο παλιότερα τόσο καλύτερα και δω
Thanasis Rompotis
Οπως τα ειπες με τους στιχους του συγκεκριμενου τραγουδιου...πιο σημερινοι απο ποτε....δευτερο σε προτιμηση ερχεται για μενα το ''Η Μικρή Ιστορία της Μαρίνας''...επισης με πολυ νοημα....
Aris Karampeazis
Τεράστιο τραγούδι. Ζόρικο.
Costas Arvanitis
Μου φαίνεται ότι κάτι τέτοιους δίσκους πρέπει να τους βγάλω για πούλημα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιον; Τον πρώτο ή αυτόν με τη Βόσσου;
Costas Arvanitis
Αυτόν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτός δεν πιάνει τίποτα. Κράτα τον.
Chris Pihas Apostolopoulos
Για κάποιο λόγο τον οποίο δεν έμαθα ποτέ,στο πατρικό μου υπήρχαν μέσα στη δισκοθήκη του πατέρα μου 7 αντίτυπα του 1ου δίσκου του Διονύση! Η Μπαλάντα Του Ταξιδιώτη,με την Μπόκοτα! Ξεκίνησα τότε και τα μοίραζα σε φίλους και κράτησα και ένα για μένα! Έναν τον έδωσα θυμάμαι σε έναν τύπο που δεν τον ήξερα,βρεθήκαμε σε κοινή παρέα και είχε κόλλημα με τον Τσακνή αλλά δεν τον είχε τον δίσκο αυτόν! Ήθελε να μου δώσει 500€ αλλά δεν του πήρα τπτ.! Κερασε τις μπύρες!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παλιά ήταν σπάνιος και δεν βρισκότανε. Ε μετά με το discogs έπεσε η τιμή του, και όλα πλέον βρίσκονται.
Τώρα είδα, μια καινούρια κόπια την πουλάει ένας 70 ευρώ, που είναι καλή τιμή. Πριν δέκα χρόνια σου ζητάγανε τα διπλά...
Nikos Mitrogiannopoulos
Αν ενδιαφέρεται κανείς και με 50 ευρώ τον δίνω, αρκεί να μην τον στείλω με ταχυδρομεία κλπ. γιατί βαριέμαι. Έλεγχος δεκτός.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άμα είναι ok μέσα Νίκο είναι πολύ καλή τιμή. Άμα δεν τον είχα κατ' ευθείαν θα τον αγόραζα.
Nikos Mitrogiannopoulos
το εννοώ, Φώντα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Η μόνη προϋπόθεση είναι να μην έχω διαδικασία αποστολών, δεμάτων κλπ. Και φυσικά όποιος τον θέλει, πρώτα τον βλέπει και κρίνει και ο ίδιος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι εγώ αγοράζω έτσι από διαφόρους, με ραντεβού, χέρι με χέρι. Είναι το καλύτερο. Προχθές πήρα έτσι ένα δίσκο με ραντεβού στο Παγκράτι.
Nikolas Fotakis
επτά αντίτυπα! Είχε κι αλλά δίπλα — πολλαπλά ή μόνο αυτό;
Kwstas Agas
δεν έχεις κι άδικο... Σκέψου ότι ακόμη και τις παλιότερες δικές μου δισκογραφικές δουλειές έχω βρει στο discogs (από 1-2 αντίτυπα εκάστης)! Κι επειδή από αυτές τις δουλειές μου δεν έχω κρατήσει ούτε ένα αντίτυπο για μένα (όλα τα χάρισα αβερτα ακόμη και σε τελείως άγνωστους μου), δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να τα αγοράσω εγώ ο ίδιος!!!!!!!
Chris Pihas Apostolopoulos
Μόνο αυτόν!
Nikolas Fotakis
καλά, εγώ θα είχα τρελαθεί μέχρι να λύσω το μυστήριο
Chris Pinturicchio
Έχω κόλλημα με το συγκεκριμένο τραγούδι.
Vagelis Avgidis
πολυ καλο! θυμιζει λιγο Μουτση, αλλα απο τοτε ειχε αρχισει να διαμορφωνει το στυλ του.
Costas Arvanitis
α, μπράβο (για τον Μούτση). Σωστός!
Zisis Bourtzos
Iσως λίγο υποτιμημένος ,βάσει της προσφοράς του στο ροκ - έντεχνο, ο Δ.Τσακνης...
Kwstas Agas
ΔιαγραφήΗ μία μεγάλη έκπληξη σε αυτόν τον δίσκο είναι το γεγονός ότι ερμηνεύει η Δάφνη Μπόκοτα, την οποία γνωρίζουμε από άλλο πόστο!! Έχω δε την εντύπωση ότι η κα Μπόκοτα δεν τραγούδησε ξανά σε άλλον δίσκο (αν κάνω λάθος με διορθώνετε)!! Η άλλη μεγάλη έκπληξη: το γεγονός ότι ο δίσκος αυτός ήταν "ανεξάρτητη παραγωγή"!! Ούτε καν υπό το lebel μικρής δισκογραφικής εταιρίας, αλλά πλήρως και αμιγώς"ανεξάρτητη παραγωγή "!!! Και για εκείνη την εποχή ήταν ΜΕΓΆΛΗ ΜΑΓΚΙΑ να πράξεις τούτο, ελάχιστοι το έκαναν....
MrServo MrServo
https://www.youtube.com/watch?v=aI4awLxBxcA
Ερεσσού 37 - Δάφνη Μπόκοτα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έχει κι άλλα η Μπόκοτα και ανεξάρτητες παραγωγές βγαίνανε και παλιότερα, χωρίς όνομα εταιρείας εννοώ. Σίγουρα ήταν μαγκιά, γιατί ήταν πολλά τα λεφτά τότε να κάνεις ανεξάρτητη παραγωγή και ήταν και δύσκολη η διανομή.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τελευταία φορά είδα live τον Τουρνά, στο τέλος του περασμένου Σεπτέμβρη, στην Γλυφάδα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Γιαννόπουλος
Είναι φαινόμενο αυτός ο άνθρωπος. Sui generis από το πουθενά (δεν μπορώ να φανταστώ το πώς ενσωμάτωσε τις όποιες επιρροές του, που κι αυτές είναι κάπως σκοτεινές), και όμως με μια ολοκληρωμένη, εμμονική, αντίληψη για το τί θέλει να κάνει και πώς. Τολμώ να τον παραλληλίσω με το σαββόπουλο, τηρουμένων των αναλογιών.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μία ταινία είδε κι έκανε τους Poll. Λίγο Jethro Tull άκουσε (Thick as a Brick) και του βγήκαν τα Απέραντα Χωράφια, λίγο Bowie άκουσε κι έκανε τα Αστρόνειρα. Χριστιανός ήταν μια εποχή κι έκανε ένα από τα καλύτερα xian rock άλμπουμ ever (Λευκά Φτερά) κ.λπ. Μεγάλο ταλέντο - που κατάφερε να διαπρέψει με τα ελάχιστα.
Nikitas Kakavas
Δάσκαλε, με εκπλήσσεις ευχαριστα. Παντα ήξερα ότι ήσουν ακομπλεξαριστος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Τουρνάς πάντα μ' άρεσε. Ακομπλεξάριστος είμαι όταν ρίχνω Ζαγοραίο...
Nikitas Kakavas
και όχι μόνο Ζαγοραίος. Δώσε και σώσε, Δάσκαλε!
Alexis Tambouras
Μερικά από αυτά που γράφεις διαβάζω . Διότι δεν τα προλαβαίνω όλα κι ούτε είναι της...αρμοδιότητάς μου ώστε να μπορώ να τα παρακολουθήσω ανελλιπώς . Και πάλι δεν γίνεται να μη αναρωτηθώ , που θα ήταν ο κόσμος χωρίς τον Τρούσα ? Αν δεν ήταν αυτός να ιχνηλατίσει χαρτογραφικά την ανθρωπογεωγραφία της ενδοχώρας, Θα περνούσαν τόσα απαρατήρητα που θάτανε σαν να μην υπάρχει ! Σε πολλές περιπτώσεις και για πολλά σημαντικά , θά'τανε ένας τυφλός , κουφός και μουγγός κόσμος ! Ένας άνθρωπος κουβαλάει μόνος του , σκέφτομαι , τις αισθήσεις του κόσμου .
Nikolas Fotakis
ποια ταινία;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φράουλες και Αίμα
Vassilis Bas Athanassiadis
και τον Αχιλλέα απ'το Κάιρο το 1980.
Kosmas Vassiliou
Είναι σοβαρός άνθρωπος.
George Fritzelas
Ο πρώτος μεγάλος δίσκος που άκουσα για πρώτη φορά τον Τουρνά ,μετα τους Poll,ήταν ο δίσκος με τίτλο «Αστρονειρα»!!
Gregg Rocker
ο δισκος..στο σινεμα,ειναι αριστουργηματικος.περασε δυστυχως,ελαφρως απαρατηρητος(εξαιρουμε τους φανατικους τουρνοβιους) σε σχεση με προγουμενα αλλα και μεταγενεστερα αλμπουμ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το ξέρω, γι' αυτο προτίμησα να βάλω κάτι απ' αυτό το δισκο, και μάλιστα το closing track
Gregg Rocker
επισης αυτος ο δισκος εχει μια τρομερη πρωτοτυπια.ελαχιστη εως και καθολου χρηση κιθαρας,κλασικο πιανο και stnth και τρομερα ντραμς,δυστυχως ο δισκος δεν εγραφε τους μουσικους
Zisis Bourtzos
Εξαιρετικός!
Νικος Μαργαρωνης
Στιχουργικά τουλάχιστον , οι 4 πρώτοι δίσκοι του είναι αιώνες μπροστά... Μετά υπήρξε μια σχετική κόπωση , ισως για πολλούς και διάφορους λόγους...
Πετρος Μιχελιουδης
Αντε βρε νομιζα πως πεθανε,ετσι οπως εκανες προλογο...
Nikolas Fotakis
κι εγώ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πρέπει να το αντιστρέψουμε το θέμα, γιατί έχει παραγίνει το κακό με τα μνημόσυνα. Γράφουν όλοι μόνο αν πεθάνει κάποιος ή άμα έχει γενέθλια ή άμα είναι η επέτειος του θανάτου του. Κανείς δεν γράφει χωρίς τέτοιες αφορμές... Απλά να γράψει επειδή έτσι γουστάρει.
Evi Mvrn
Αξιοπρεπης ανθρωπος
Aris Karampeazis
Έλεγα εγώ να πάμε Baraonda με Πεγκυ Ζήνα , κανείς δεν προσφέρθηκε. Θα πάμε Κύτταρο .
Ioannis Degdekis
Η μεγάλη μου μουσική καψούρα! Θεωρώ ότι μόνο για τον απέραντα χωράφια, έπρεπε να διδάσκεται η ιστορία του στα σχολεία...
Labis Vasilatos
Τα άλμπουμ του "Αστρόνειρα" κ "Απέραντα χωράφια" θεωρώ ότι είναι άλμπουμ αναφοράς για την Ελληνική rock σκηνή.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αρλουμπολογία. Δεν γλίτωσε ούτε και ο Βέλμος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Πριτσαπίδουλας
Ποιος ο "τολμηρός";
Aris Karampeazis
όπου βλέπεις ασυνάρτητη αναφορά σε Clash, από πίσω είναι ο Τσιτσόπουλος
Χαχαχαχαχαχ. Βελμος is , a punk rocker now, μας τραγουδούν οι Clash του μεσοπολέμου λοιπόν.
Panagiotis Peristrefomenos
Ramones - Βέλμος is a punk rocker
Sakis Bwanas
Πρώκταγκών;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
παραπλήσιο αθηναϊκό
Athena Delcosta
Έχει κι άλλο αριστούργημα το εμπνευσμένο κείμενο :
"Ο Βέλμος επιστρέφει στην Αθήνα, αμάσητος"
Panos Bosnakis
Γιατί ο Βέλμος και όχι ο Ρητοριδής;
Alexis Tambouras
Ποιον από τους δύο εννοείς? Τον Μάρκο η τον Θαλή ? Πέρα από την πλάκα πάντως , μήπως ξέρεις αν υπάρχει κάποια συγγένεια μεταξύ των δύο ?
https://youtube.com/playlist...
www.youtube.com
Panos Bosnakis
τον Θαλή που έβγαζε τους βωμούς τέχνης , έχω όλα τα τεύχη, και το Διαστημόπλοιο, πολύ ωραίο ποίημα, ήταν βιολί στο Μητρόπουλο Αμερική.
Με το ανωτέρω σχόλιο στο Φώντα εννοούσα πως λειτουργούν και οι μύθοι στη κριτική...ο Βέλμος πια έγινε και μύθος...
Alexis Tambouras
Με τάπωσες πάλι με τον ...Απαίσιο Σηδιρωτήρα της Μαρίκας Βεγλίδου και μετέπειτα προστατευόμενου του προέδρου J.F.K. διότι μου διέφευγε το γεγονός πως έπαιζε βιολί στον Μητρόπουλο στην Αμερική . Πάντως υπήρξε κι αυτός ασύλληπτη περίπτωση και δικαίως τον αναφέρεις. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον η κριτική αντιπαράθεση Ελλήνων λογοτεχνών/ποιητών του εξωτερικού με άλλους βολεμένους η μη σε εγχώριες "κλίκες" .
ΥΓ Τελικά τους" Βωμούς" τους έβγαζε αρχικά από την Ρώμη , τυπωμένους στην Θεσσαλονίκη?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ορίστε και πρωτοπάνκ ρόκερ άμα θες... https://www.youtube.com/watch?v=DwvHPFd0lP0
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΣ - Ο ΜΠΑΜΠΑΣ
Yiannis Stefanakos
Κρίμα που'χει πεθάνει κι ο Στραμμερ και δεν μπορεί να μας επιβεβαιωσει την πιθανή "σύμπραξη"
Διαμαντής Καράβολας
Εντωμεταξύ, από ένα σχόλιο διαμαρτυρίας που είχα κάνει για το αρθρο του Βήματος για την ίδια έκθεση πριν 2 εβδομάδες, ξέχασα να συμπεριλάβω στα βιβλία του Βελμου που κυκλοφορούν, ότι κυκλοφορεί κ το ιστορικό λεύκωμα ΠΑΛΗΑ ΑΘΉΝΑ απ τις εκδοσεις Κάκτος, κ αυτό αναπαραχθηκε copy-paste (κ όχι μόνο σ αυτό το άρθρο) με αποτελεσμα να μην γίνεται αναφορά σ αυτό το τόσο σημαντικό βιβλίο.
Αλλά που να ξερα ότι ακόμα κ ένα σχόλιο στο fb μπορεί να γίνει υλικό για άρθρο στην Αθενς βοις κ αλλού.....
Αν μου επιτρέπεις Φώντα βάζω το λινκ απ το σχόλιο για να δει αν θελει κάνεις το εν λογω copy paste...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10229470675945508&id=1659063790
Costas Arvanitis
Αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν... Τσίτσο το λιμάνι φεύγει.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Κάτι ήξερε, κι έβγαζε το "φραγγέλιο
Michalis Yavasoglou
"I want my Velma" (Ρ. Τσάντλερ)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Παλιά οι άνθρωποι γράφανε "το ροκ""...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιωτης Πανταζιδης
Η ροκ... Η μεταλ....βγαζω σπυριά όταν διαβάζω ή και σπανίως βέβαια ακούω αυτό το Η
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η ροκ δεν προκαλεί τίποτα εν τω μεταξύ. Μόνο αηδία...
Mpampis Kalogiannis
υπάρχει και το η ντραμς
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εμένα μου τη σπάει που βλέπεις σε credits ροκ συγκροτημάτων να γράφει ο άλλος "τύμπανα". Τι "τύμπανα" ρε κακομοίρηδες; Τύμπανα παίζουν στις παρελάσεις. Ντραμς γράφει ο κόσμος.
Mpampis Kalogiannis
"περκάσιον"
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
drums, percussion. Percussion λέμε τα άλλα κρουστά - cow bells, κύμβαλα, ντέφια κ.λπ.
Παναγιωτης Πανταζιδης
tragic
Bill Randen
Το πρόβλημα είναι οτι ξεχνάνε το Roll, όπως είχε πει κάποτε ο Keith Richards
Βασίλης Βασιλειάδης
Με τα χρόνια το ροκ έγινε η ροκ (μουσική), κατ' αναλογία με την ποπ μουσική, τη σόουλ, την τζαζ, την κάντρι, την κλασική κ.ά. Το αστείο είναι να λέμε "το ροκ".
Jim Dylan
20 Mεγάλοι της Ροκ [Νεφέλη]
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ξέφευγε και κανένα "της ροκ" παλιά, από κείνους που θεωρούσαν το "της" πιο... ευπρεπές, αλλά βασικά μετά την πτώση των κομμουνιστικών καθεστώτων άρχισε να ακούγεται συχνότερα το "της". Έχω και εξήγηση γι' αυτό, αλλά τώρα δεν έχω χρόνο να γράψω άλλο...
Γιώργος Γιαννόπουλος
Βρήκαμε ποιος το πρωτολανσάρισε νομίζω. Και κατά κάποιον τρόπο ο συγκεκριμένος υπήρξε τότε -σε σχέση με τη μουσική εννοώ- το αντίστοιχο με τους σημερινούς που λένε "της ροκ".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντως επειδή έχει το rock στα αγγλικά έπρεπε να έχει και το Pete στα αγγλικά...
Thanasis Efthimiou
Τώρα που το λέτε...και ο Σεφέρης ''το τζαζ'' άκουσε στο Λονδίνο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πριν όμως από τον Σεφέρη είχε γράψει για "την τζαζ" ο Θεοτοκάς.
Thanasis Efthimiou
έχετε δίκιο.
Παναγιώτης Μπικάκης
Το "τί είδος μουσική ακούς;" έγινε "τί μουσική ακούς;".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι άλλο η έκφραση "ροκ μουσική" και άλλο "το ροκ". Μην τα μπερδεύουμε. Θα πούμε "το ροκ χαρακτηρίζει κ.λπ.", δεν θα πούμε "η ροκ χαρακτηρίζει" (αυτό είναι μαλακία). "Η ροκ μουσική" δεν είναι λάθος, αλλά το ροκ δεν είναι μόνο η μουσική. Σαν λέξη, το ροκ, αφορά σε μια συγκεκριμένη εποχή, με επίσης συγκεκριμένες πολιτικοκοινωνικές αναφορές. Το "το" περιλαμβάνει και αυτές τις αναφορές, όχι μόνο τη μουσική, και αυτό είναι το σωστό. Βέβαια το να λέει κάποιος "η ροκ" και να αναφέρεται στο σήμερα του ροκ, τελικά ίσως να μην είναι και λάθος... Και ίσως καλύτερα με "το ροκ" να εννοούμε το ροκ της εποχής 1965-1973 και με το "η ροκ" όλο το άλλο. Λέμε τώρα...
Παναγιώτης Μπικάκης
ΔιαγραφήΒέβαια, έτσι όπως χρησιμοποιείται γενικά "όλα είναι ροκ".
https://www.youtube.com/watch?v=A_23d3pI6Zw
ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ - ΤΟ ΡΟΚ (Official Videoclip DVD Rip HD)
Patritsopoulos Nikos
ακουω ξενα (στα 80ς)
Maria Tzinieri
Ε και δε χαίρονται;
George Nikolopoulos
Ποιος είναι ο νονός τελικά; Οι δημοσιογράφοι της εποχής..Ερχόμαστε εκ των υστέρων να ..διορθώσουμε..
Pablitoskg Chatzivas
Ξένα επιλογές.....
Jimi Sokratis
Χονδρικά προσωπικά το βλέπω κάπως έτσι, το ροκ εν ρολ ήταν τις δεκατίες 50 - 60 (so you wanna be a rock n roll star τραγουδούσαν οι Byrds και στο φεστιβάλ του Μοντερέι θυμάμαι μια νεαρή γυναίκα να μιλά για wave of new rock n roll bands), όταν πέθανε κοινωνικά στο πρώτο μισό της επόμενης δεκαετίες και έμεινε μόνο το τραγούδι και η μουσική σε συνδιασμό με την κατηγοριοποίηση από την δισκογραφία υπό το τίτλο ροκ, για συντομία, του καταλόγου όπου έμπαιναν οι αντίστοιχες ηχογραφήσεις επικράτησε η ορολογία ροκ. Προφανώς μια και τα ορχηστρικά είναι ελάχιστα σε σχέση με την γενική παραγωγή μιλάμε για τραγούδι άρα το απολύτως φυσιολογικό είναι να πεις το ροκ. Η τζαζ πχ έχει τεράστια παραγωγή σε ορχηστρική και κατα βάση είναι μουσική. Η ποπ είναι έννοια, το ποπιουλαρ, οπότε..... Πρόσωπικά δέχομαι και μου αρέσει η διαφοροποίηση σε ροκ εν ρολ, σε ''το ροκ'' για το ροκ έως χονδρικά το 72-73 και για μετά πάλι το ροκ αν και όταν εγώ λέω το ροκ πάντα στο μυαλό μου έρχεται η δεκαετία του 60. Προσωπικά προτιμώ το ροκ εν ρολ γιατί το θεωρώ πιο ολοκληρωμένο, σαν να εμπεριέχει ένα είδους κίνησης πράγμα απολύτως συναφές με την δεκαετία του 60.
Νάτη, η ροή όταν μιλά της βγαίνει φυσιολογικά να πει rock 'n roll bands
https://www.youtube.com/watch?v=E9CVLVevm4E
Jefferson Airplane - High Flying Bird - Live at Monterey Pop 1967
Βασικά το ροκ είναι 1965-72 όταν εμπλουτίστηκε ο ήχος του ροκ εν ρολ και ουσιαστικά έγιναν όλα όσα αναπτύχθηκαν στις επόμενες δεκαετίες. Όλοι οι ήχοι των επόμενων δεκαετιών εμπεριέχονται στην δεκατία του 60. Μετά το 72 είναι η εκάστοτε εξειδίκευση,punk, new wave, hard rock,grunge κτλ. Όσο ήταν κοινωνικά λειτουργικό ήταν μια ολότητα, όλα μαζί.
Costas Arvanitis
Η έκφραση "η ροκ" είχε αρχίσει να χρησιμοποιείται από τα '80ς. Είχα αναφερθεί σ' αυτήν πριν από το 1985. Δεν θυμάμαι τώρα αν ανα φερόμουνα μόνο στον Κωσταντέα, αλλά μάλλον υπήρχαν κι άλλοι που έγραφαν "η ροκ" σε εφημερίδες και άλλα έντυπα. Κατά τα άλλα, το να υποστηρίζεις ότι "το ροκ" είναι κάτι παραπάνω από μουσική, είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί ανοίγει το δρόμο για ανύπαρκτα πράγματα όπως: "είμαι ροκ", "ροκ τρόπος ζωής" (καραμέλα στα '80ς), "ροκ ιδεολογία" κλπ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ήταν γενικευμένο τότε. Τώρα το βλέπεις συνέχεια. Και όχι μόνο από πανεπιστημιακούς, μα και από νεότερους συντάκτες. Γενικά από τότε που το ροκ μπήκε στα πανεπιστήμια ως "μέτρο ελευθερίας", μετά την πτώση του κομμουνισμού, το "η ροκ" γενικεύτηκε. Το ροκ δεν είναι μόνο μουσική και το ξέρεις. Και δεν μιλάω για ροκ κινηματογράφο, ροκ ζωγραφική και τέτοια, αλλά για την εποχή, που το ροκ συνοδοιπορούσε με τα κινήματα, τον Μάη, και όλα τα υπόλοιπα που γράφεις και στο βιβλίο. Το "η ροκ" (που υπονοεί μόνο τη μουσική), όλα αυτά τα αφήνει απ' έξω.
Costas Arvanitis
Με τον Μάη καμία σχέση. Και ξέχασα να αναφέρω στα ανύπαρκτα το " Ο Μάης ήταν ροκ εξέγερση".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
«η επανάσταση έγινε με μουσική υπόκρουση τραγουδιών pop, που διακόπτονταν κάθε μισή ώρα στο ‘ράδιο Λουξεμβούργο’ και στον σταθμό ‘Ευρώπη 1’, από δελτία ειδήσεων για τα οδοφράγματα» Πάτρικ Σίηλ και Μωρήν Μακκόνβιλ.
Το "ροκ εξέγερση" είναι μαλακία, αλλά το ότι η υπόκρουση ήταν ροκ είναι αλήθεια.
Κι έχουμε και το Πολυτεχνείο ως... ροκ έκφραση. Ποιος το είχε πει αυτό; Ο Μαυρογένης;
Jimi Sokratis
ΔιαγραφήΝα με συμπαθάτε για την παρέμβαση, προσωπικά ανέκαθεν μου προκαλούσαν αποστροφή και χλευάζω όλες τις γελοιότητες περί ροκ τρόπος ζωής και τα σχετικά. Αυτό δεν αναιρεί ότι όταν κάτι συμβαίνει συμβαίνει σε συγκεκριμένο τόπο, σε συγκεκριμένο χρόνο, από συγκεκριμένους ανθρώπους και συγκεντρώνει τριγύρω του συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Δηλαδή, γιατί εμφανίστηκε η ρομαντική τάση στην μουσική, στην ποίηση, στην γραφή, στην ζωγραφική; Γιατί εξαφανίστηκε από κάποια φάση και μετά; γιατί δεν κράτησε άλλα 50 χρόνια να φτάσει μέχρι τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ή γιατί δεν υπήρχε στην Ταϊλάνδη; Προφανώς λόγο των κοινωνικών συνθηκών που γέννησαν το ρεύμα του ρομαντισμού και της αλλαγής των εποχών που το έσβησαν. Η μουσική έμεινε, σε όλο τον κόσμο παντού παίζουν Σοπέν. Θρίαμβος θα μείνει στους αιώνες των αιώνων. Βγήκε κανένας άλλος σαν τον Σοπέν; Σήμερα με τον πληθυσμό να έχει φτάσει τα 8 δις ενώ το 1900 ήταν γύρω στα 900 εκ με 1 δις και με τόσους ανθρώπους να μαθαίνουν μουσική δέκα δέκα θα έπρεπε να βγαίνουν οι Μοτσαρτ. Ειδατε εσείς κανέναν. Όχι, έχουν αλλάξει οι εποχές. Έτσι και με το ροκ. Απλά στο ροκ δεν υπάρχει τόση απόσταση για να το δούμε σαν τον κλασσικισμό ή τον ρομαντισμό.
Costas Arvanitis
Άσε την υπόκρουση από το ράδιο. Το τι τραγουδούσαν στους δρόμους έχει σημασία. Αλλά θέλω να βγω έξω τώρα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είναι καταγραμμένα στον δίσκο του Βαγγέλη αυτά (το ύφος εννοώ). Και δεν θα μπορούσε να ήταν ροκ ρε φίλε.
Jonathan Tassis
Άντε το ροκ,αλλά κ το disco;;
Patritsopoulos Nikos
τα ροκαμπιλια
Zina Koz
Καλά εγώ τώρα δηλώνω η πλέον αναρμοδια να εκφερω αποψη,αλλά προσωπικά όταν χρησιμοποιώ το "η" ακολουθεί το "σκηνή".
Είναι ατοπος ο όρος "η ροκ σκηνη";
Dimitris Cosmidis
ήταν επειδή θεωρούσαν το ροκ μουσική, ενώ είναι σαφώς κάτι άλλο
Σχόλια από το fb στο ποστ "Συγκλονιστικό τραγούδι. Το εννοώ. Για μένα το κορυφαίο του Τουρνά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
και πολυ ωραια φωτογραφια στο εξωφυλλο
Nikos Markakis
Όντως! Αριστούργημα!
Kostas Giannakis
εχει γραψει και καλύτερα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θα τα ήξερα...
Ioannis Degdekis
Μόλις αγόρασα αυτό το δίσκο κ αν κ γνώρισα τον Πέτρο το 1996 σε ηλικία 14 χρόνων, πρέπει να πω ότι πρώτον η μαγεία του να το ακούω σε βινύλιο είναι άλλη, κ επίσης όλος ο δίσκος ΜΑΜΑΕΙ
Νικος Μαργαρωνης
Το θέμα είναι ότι εκείνος ο Μικ δεν γέρασε.. Κατά τα άλλα όντως εκπληκτικό.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κλειστοί δρόμοι (Εθνική οδός Αθηνών Λαμίας, Αττική οδός) δεν σημαίνει προστασία του κόσμου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννης-Πέτρος Παπέν
Από τύχη ζούμε δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται πουθενά. Έκανε δύο μέρες χειμώνα και μας έχουν σπάσει τα μεζεα
Lefteris Baltzoglou
σωστά...
Vassos Georgas
που όμως ο περισσότερος κόσμος γουστάρει και παρακαλάει "δώστε μου και άλλο - αντέχω"
Stathis Androutsakis
Ακριβώς, Φώντα. Μας τα έχουν ζαλίσει τα ούμπαλα ...
Labis Vasilatos
Σωστότατος Φώντας!!!
Βαγγέλης Μπάκος
Το ωραίο ειναι οτι οπως ορίζει η σύμβαση που έχουν υπογράψει με το Δημόσιο, έχουν δικαίωμα αποζημίωσης όταν το Κράτος για λόγους ανωτέρας βίας (όπως με τον κορονοϊό) προχωρά σε απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων.... Ήδη ολες οι κοινοπραξίες αυτοκινητόδρομων διεκδικούν 80.000.000 ευρω λογω lockdown...
Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
ένας ακόμη λόγος που έκλεισε τους δρόμους ο Κυργιακος μας!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φταίνε-δε φταίνε κερδισμένοι θα'ναι πάντα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχει δίκιο ο Φίλης (του Σύριζα)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
μπορει να ναι και το πιο σωστο που χει πει...
Vasilis Kordatos
Σωστό αλλά χρειάζεται συμπλήρωση για την τηλεργασία. Τα έλεγε ο Στέλιος από παλιά...
https://youtu.be/HxjWKAzSC4A
To Tragoudi Tis Ftochologias
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Το εισιτήριο που παίρνει ο άνθρωπος για να μπει σε τούτη τη ζωή, να τηνε περπατήσει, το πληρώνει ακριβά, με τα φαρμάκια που πίνει κάθε τόσο» [Νίκος Ξανθόπουλος]"...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Rodion Raskolnikov
Ωραία φωτό. Ήταν μετανάστης στο αμέρικα κάποτε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
είχε ζήσει έξω, όχι σαν μετανάστης, σε περιοδείες - στον Πειραιά είναι η φωτό
Γιώργος Φραγκίσκος
Πνίγηκα με τον "πατέρα του ποπάϋ", να σαι καλά!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπάρχει και βίντεο του τραγουδιού, που δείχνει καρβέλια (!), με κινητά τηλέφωνα (!) και φωτογραφίες της Πάτρας (!)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταύρος Καρτσωνάκης
Ευφάνταστο αριστούργημα όλος ο δίσκος καταπληκτικός Βίρβος
Kwstas Agas
Ο δίσκος είναι υπέροχος, εξαιρετικός από τα πρώτα αυλάκια του Α βινυλίου όπου, ως έκπληξη, σε υποδέχεται η φωνή του Βασίλη Τσιτσάνη, μέχρι την τελευταία νότα του!! Αλλά η πραγματική έκπληξη σε αυτόν τον δίσκο είναι η συμμετοχή του Παύλου Σιδηροπούλου!! Κι είναι έκπληξη επειδή ο Παύλος συνυπάρχει στον δίσκο με Βίκυ Μοσχολιού, Γαργανουρακη, Λιζέτα Νικολάου και Λάκη Χαλκιά!!! Αν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες του δίσκου ήταν πχ ο Ψαριανός, ο Ρωμανός, ο Κούτρας, ο Μπονάτσος, η Λήδα Χαλκιαδάκη κλπ ίσως δεν αποτελούσε έκπληξη... Αλλά η συνύπαρξη του με ερμηνευτές του λαϊκο - δημοτικού τραγουδιού, αλλά και με στιχουργό τον Βίρβο, είναι και έκπληξη αλλά και τόλμη εκ μέρους του συνθέτη ....
Miltos Marathon
Αλμπουμάρα.. αναμφισβήτητα...βέβαια η προφορά του Χαλκιά ο οποίος καταβάλει αξιέπαινες προσπάθειες να μιμηθεί τους Θεσσαλούς όταν μιλάνε απέχει πολύ από την πραγματικότητα... Ελάτε μια βόλτα στον κάμπο και θα συμφωνήσετε μαζί μου...τι να μας πει και ο Αμερικάνικος αγροτικός νότος τώρα μητσ'γαμησ'ουλ λέμε!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εδώ υπάρχουν τέσσερις νυχτερινές φωτογραφίες (μπορείτε να κλικάρετε, για να τις δείτε πιο μεγάλες)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεώργιος Ζγούρας
* Είναι ολοφάνερο ότι ο Ρίντλευ έκλεψε την σκηνή από το Νικόλα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι ο Ρομέρο του έχει κλέψει τα ζόμπι... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0NpQV4SwKqarF4zHzxdRbi2QnrxvKWz5oEPhs2h1dyMvjeJyPDpa3Ent2za3ENtcyl&id=100014406333349
Γεώργιος Ζγούρας
* Αιώνες μπροστά!
Ferris Costas
Ο Γλυκοφρύδης ήταν "δικός" μας σκηνοθέτης και φίλος, αριστερός άλλωστε. Μην ξεχνάμε πως με την πρώτη του εμφάνιση (Με τη λάμψη στα μάτια) αναγνωρίστηκε από όλους τους κριτικούς που απαξίωναν τον Παλιό Κινηματογράφο. Δυστυχώς, ο Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος, δεν τον υποδέχτηκε όπως του άξιζε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για τη σύγχρονη ποπ, γιατί έχω μεγαλώσει αρκετά και πλέον είμαι αλλού. Εντελώς αλλού"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Michelarakis
Τώρα είδα ότι αυτός ο jazz man Dean εχει ανεβάσει 8000 κομμάτια!! Ασυλητος θησαυρός!
Vassilis Serafimakis
8000 εγγεγραμένους στο κανάλι του βλέπω.
Nikos Michelarakis
μάλλον λάθος κατάλαβα τοτε
Nikolaos Pappas
Τι κομματάρα είναι αυτή!!! Ευχαριστώ πολύ
Nikos Athanassiu
Η εισαγωγη με πεθανε!!
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Μάγκες μου μην τρελαίνεστε με την λέξη αβανγκάρντ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Αγγελόπουλος
μπεκετ.