Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 544

21/10/2023
>>Απέκτησε το προσωνύμιο «χατζάρας», επειδή καρατομούσε με συνοπτικές διαδικασίες όσα στελέχη αμφισβητούσαν τον ιστορικό ηγέτη του ΠΑΣΟΚ.<< 
Κασσελάκη ο μπαμπάς σου. Να αποδειχθείς άξιός του...

21/10/2023
O Τζουμάκας αυτογελοιοποιείται και φτύνει ο ίδιος την ιστορία του.
Ενώ ως υποψήφιος πρόεδρος έλαβε το εντελώς αποδοκιμαστικό 1% στις πρόσφατες εσωκομματικές (πράγμα που σημαίνει πως πρακτικά δεν εκφράζει τίποτ’ άλλο παρά τον εαυτό του) έχει πάρει σβάρνα τα μητσοτακικά μίντια και λέει τη μια αρλούμπα μετά την άλλη.
Ειδικά όταν λέει, σαν να βρίσκεται σε καφενείο, πως «Αυτός δεν ήρθε, τον φέρανε, τίποτε δεν έρχεται από μόνο του. Εν γνώσει του Τσίπρα ήρθε» γλιστράει στη χειρότερη συνομωσιολογική σφαίρα.
Πως κάποιες σκοτεινές δυνάμεις, δηλαδή, έβαλαν στην ατζέντα τού Τσίπρα, τον Κασσελάκη, στην προσπάθειά του (του Τσίπρα) να διαλύσει την... αριστερά, μετατρέποντας τον... ριζοσπαστικό (εδώ γελάμε) Σύριζα, σε παράρτημα των Αμερικάνων.
Μόνο για χοντρά γέλια είναι όλα αυτά, απ’ όποια μεριά και να τα πιάσεις (αν σκεφτείς π.χ. πως ο Σύριζα, ως κυβέρνηση, υλοποίησε όντως αμερικάνικες πολιτικές, μέσω ΔΝΤ, στα φανερά και όχι εν κρυπτώ και στα σκοτεινά).
Το δε άλλο που είπε «Να αμφισβητηθεί η ηγεσία στο Συνέδριο» είναι επίσης γελοίο και τερατώδες, για έναν άνθρωπο, που πριν από λίγο καιρό έλαβε 56% σε ανοιχτή δημοκρατική διαδικασία.
Το ότι ο Τζουμάκας δεν αποδοκιμάζεται από τους πάντες, μέσα στο Σύριζα, γι’ αυτά που λέει, δείχνει απλώς πως ο Σύριζα ήταν πάντα ένα σκορποχώρι ντεμέκ αριστερών, που είχαν καταπιεί τη γλώσσα τους όσο το καράβι δεν βυθιζόταν, υλοποιώντας εν τω μεταξύ πλήθος αντικοινωνικών πολιτικών. Και πως τώρα, στον καιρό της τρικυμίας, όταν κοντεύει να αφανιστούν, ψάχνουν να βρουν πατήματα για να σώσουν το δήθεν αριστερό γόητρό τους στην καφενειακή παρλαπίπα και τη συνομωσιολογία.
Κασσελάκη λάβε τα μέτρα σου.

20/10/2023
Έδωσε την Ελευσίνα, για να πάρει αναβάθμιση (γέλιο). Έτσι δεν έλεγαν κι εκείνοι για τον Τσίπρα, πως αντάλλαξε το μακεδονικό με τις συντάξεις ;

20/10/2023
Πάντα θα προκύπτουν λόγοι, για να ξαναδείς κάτι που δεν του είχες δώσει, παλιά, την πρέπουσα σημασία.
[Χωρίον ο Πόθος / Ευτύχιος Χατζηττοφής]

20/10/2023
Στέφανοι να ντουφεκάνε Στέφανους ;
(μεταξύ μας, καλά του έκανε)

20/10/2023
Σημασία δεν έχει μόνο ποια παντρεύεσαι, αλλά και ποιος είναι ο κουμπάρος...
(να μη με ρωτήσουν, όσοι δεν αναγνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί – ό,τι ξέρετε...)

20/10/2023
Kάτι τριτοκοσμικοί εγκληματίες τύπου αμίν νταντά και μποκάσα μοιάζουν με "αγίους" μπροστά στα σημερινά καθάρματα...

20/10/2023
Άμα το βρίσκεις μπροστά σου, στην Αθήνα, με μισό ευρώ, το ξαναπαίρνεις.
Πολύ καλό folk-rock από την Πολωνία του ’69 και... μειδιώ και λίγο, γιατί θυμάμαι έναν πανεπιστημιακό, που τους είχε αναφέρει σ’ ένα βιβλίο του, στο άσχετο, αντιγράφοντάς τους από το Φάντασμα μιας Δεκαετίας (το κεφάλαιο του Κώστα Αρβανίτη), δίχως να τους έχει ακούσει... [Νο Το Co]
https://www.youtube.com/watch?v=6oc5JJv6_pI

19/10/2023
Γνωστός παρλαπίπας δημοσιογράφος παίρνει κείμενο γνωστού φαντασιόπληκτου δημοσιογράφου και δίχως να προσθέσει κανένα δικό του αποδεικτικό στοιχείο των όσων αντιγράφει... στρίβει ξαφνικά προς την Wikipedia και από τον τρανσλέιτορ συμπληρώνει, με άσχετες γενικότητες, το δικό του παπαροκείμενο.
Τι βλέπουν τα ματάκια μας!

18/10/2023
Επειδή κάτι ψάχνω κι έπεσα πάνω σ’ αυτή την εκπομπή της ΕΡΤ1 «Στούντιο 4», που την παρουσιάζουν κάποιοι Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάσης Αναγνωστόπουλος.
Οι άνθρωποι αυτοί είναι τελείως άσχετοι με τα καλλιτεχνικά, και οι συνεντεύξεις που κάνουν με ονόματα που έχουν ένα κάποιο παρελθόν να διηγηθούν, και δεν γεννήθηκαν το 2000, φανερώνουν την πλήρη και καταδικαστική ανεπάρκειά τους. Γνώσεις μηδέν, έρευνα μηδέν, λάθη επί λαθών, άσε το ύφος (ιδίως της κυρίας), που δεν αρμόζει με τίποτα σε ψευτοδιαβασμένους, που επιχειρούν με σκονάκια να γράψουν «πέντε».
Λυπάμαι, για άλλη μια φορά, για το κατάντημα της κρατικής τιβί.

18/10/2023
Carla Bley (1936-2023). Σεβασμός

18/10/2023
Κάπου είχα διαβάσει παλιά, σε έντυπο των 90s -αν και με τίποτα δεν μπορώ να το βρω πια, γιατί το έχω ξαναψάξει το λέω-, πως στην ψυχεδελική σκηνή από την "Πρόκληση" του Ευστρατιάδη, με τις έξοχες body paintings του Διονύση Φωτόπουλου, χόρευε η Ματούλα.
Τώρα ποιο από τα δύο κορίτσια είναι θα σας γελάσω. Μάλλον το αριστερό.
[μια φωτό σκαναρισμένη από περιοδικό του '70 στη μνήμη της Ματούλας λοιπόν, αφού σήμερα ανακοινώθηκε ο θάνατός της]

9 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Ματούλα...

    Spiros Kourtis
    Πάντως το ανέφερε και η ίδια η Ματούλα, σε μια εκπομπή της Πάνια, συνομιλώντας, μάλιστα, με τον Ευστρατιάδη από το κοντρόλ!

    Φώντας Τρούσας
    Ναι, το είχα διαβάσει παλιά κάπου (δεκαετία του '90). Σε αφιέρωμα, σε συνέντευξη, δεν μπορώ να θυμηθώ. Ίσως να το έχω ακόμη το έντυπο, αλλά μπορεί και να το έχω πετάξει. Και το θυμάμαι έκτοτε, γιατί η σκηνή αυτή μου είχε κάνει εντύπωση και λόγω του ψυχεδελικού σέικ του Λοΐζου.

    Valadis Terzopoulos
    Το διάβασα κι εγώ... με την καφέ περούκα.
    https://www.youtube.com/watch?v=s3FX1hbStNg

    George Floudas
    Το κάνω share.

    Artemis Brakoulias
    Υπάρχει και η σκηνή από το 37:40 με greek version του Paranoid (αλήθεια ξέρει κανείς τον καλλιτέχνη;)
    https://www.youtube.com/watch?v=roIbb6_bI5o
    Αδιέξοδος - Ερωτομανείς (1971) Ανέστης Βλάχος - Udo Kier - Μπέτυ Αρβανίτη - Λευτέρης Γυφτόπουλος

    Kostas Giannakis
    χορευτικό funkadelic θυμίζουν

    Konstantinos Kottis
    Το οποίο και υπάρχει όπως θα ξέρεις σε δύο τουλάχιστον σημεία και σε άλλη ταινία του Όμηρου Ευστρατιάδη με τον ίδιο πρωταγωνιστή. Σκηνή αριστούργημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ για την Carla Bley...

    Φώντας Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=-C5WCb04_rk
    Carla Bley – Businessmen
    https://www.youtube.com/watch?v=GZNkt5z2yKY
    Carla Bley & Paul Haines - Rawalpindi Blues

    Nikos Filippaios
    Διαβάζω στο Wikipedia τις συνεργασίες της. Δεν την ήξερα Φώντα, αλλά βλέπω ότι άνθρωποι όπως ο Nick Mason, o Jack Bruce και ο Charlie Haden θεωρούσαν τιμή να είναι συνοδοιπόροι της... Θα την ψάξω!

    Giotis Bangalas
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nikos Kouteris
    Μου αρέσει πολύ το Dinner Music του 1977, θεός σχωρεστην

    Akis Perdikis
    https://youtu.be/EkkNHZmzEM0?si=mEnfj-hUtQWrVahP
    Michael Mantler (Robert Wyatt, Jack DeJohnette, Carla Bley, Terje Rypdal) - The Doubtful Guest

    Gavrilis Vlassopoulos
    Δισκαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επειδή κάτι ψάχνω κι έπεσα πάνω σ’ αυτή την εκπομπή της ΕΡΤ1 «Στούντιο 4», που την παρουσιάζουν κάποιοι Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάσης Αναγνωστόπουλος"...

    Thekla Tselepi
    Χάλια μαύρα

    Zina Diakomi
    Συμφωνώ!!!

    Dimosthenis Mavrochis
    Παρουσίαζαν το Dot στον ΣΚΑΙ.Όταν τους σούταραν, η κα Γαλακτερού "μετακόμισε" στην ΕΤ1.

    Takis Akkos
    Δαπιτες γαλάζια γενιά είναι...αρδ κ είναι παντού...πάτος...

    Anastasios Babatzias
    κλασικο μεσημεριαναδικο ηθελαν να κανουν αλλα τους εσκασε πιο δηθεν κουλτουρε

    Θανάσης Αντωνίου
    Καλησπέρα κύριε Τρούσα. Πολύ ενδιαφέρον, όπως πάντα, το σχόλιό σας. Επιτρέψτε μου, σας παρακαλώ, να κάνω κι εγώ ένα σχόλιο για τους συναδέλφους στους οποίους αναφέρεστε. Πρόκειται για 'περιοδικατζήδες' και από τους πλέον έμπειρους καθώς ασχολούνται με τον περιοδικό Τύπο πάρα πολλά χρόνια. Υπήρξαν κορυφαία στελέχη σε μεγάλους (εισηγμένους τότε...) εκδοτικούς οίκους και διετέλεσαν αρχισυντάκτες σε δημοφιλή έντυπα, με ασύλληπτες κυκλοφορίες. Τον Τύπο τον ξέρουν από την καλή κι από την ανάποδη. Υπήρξαν βέβαια αμφότεροι άνθρωποι των εκδοτών, η μια μάλιστα ήταν σκληρό διευθυντικό στέλεχος και (κατα)πίεζε κόσμο στη δουλειά- σήμερα απολαμβάνει τους κόπους της. Γνώσεις έχουν, στα καλλιτεχνικά είναι δυνατοί, συμφωνώ απολύτως οτι σε παλαιότερους καλλιτέχνες είναι σαφώς αδύναμοι αλλά θεωρώ οτι η 'προχειρότητα΄ που βγάζουν μερικές φορές πηγάζει α) από το γεγονός οτι πρέπει να έχουν σώνει και καλά ένα πρόσωπο καθημερινά και β) οτι η ΕΡΤ έχει κάποια 'στεγανά' που δεν διαρρηγνύονται με τίποτα.

    Φώντας Τρούσας
    >>Πρόκειται για 'περιοδικατζήδες' και από τους πλέον έμπειρους καθώς ασχολούνται με τον περιοδικό Τύπο πάρα πολλά χρόνια.<< δεν τους ξέρω καθόλου, προφανώς ασχολούνταν με περιοδικά που δεν με ενδιέφεραν... Αν είναι έτσι οι έμπειροι τότε ζήτω που καήκαμε!

    Γιώργος Χαρωνίτης
    Κωστοπουλιστες κ.λπ.

    Φώντας Τρούσας
    Το φαντάστηκα. Για να είναι... έμπειροι...

    Anna Fotopoulou
    Αυτο δεν τους εμποδίζει να ειναι ποιο διαβασμένοι και να μην ρωτάνε συνέχεια γιατι όταν δεν καταλαβαίνουν τα ποιο απλή σκέψη.

    Nickos Ventouras
    > Υπήρξαν κορυφαία στελέχη σε μεγάλους (εισηγμένους τότε...) εκδοτικούς οίκους και διετέλεσαν αρχισυντάκτες σε δημοφιλή έντυπα, με ασύλληπτες κυκλοφορίες
    Άρα από τους συνυπεύθυνους για την αθλιότητα του περιοδικού τύπου τις εποχές των παχέων αγελάδων...
    Τις προάλλες δε έδωσαν πολυσέλιδη συνέντευξη στο περιοδικό που εις εκ των δυο διευθύνει (Down Town), και τους βάλανε τίτλο (οι υφιστάμενοι τους, στο δικό τους περιοδικό) «η καλή τηλεόραση έχει την υπογραφή τους»...

    Stelios Papastilianos
    εγινε οντισιον ποιοι ειναι οι καλυτεροι χαζοχαρουμενοι και κερδισαν

    Vassilis Serafimakis
    Αυτό με το "πριν το 2000 τίποτα", μού θύμισε πιτσιρικάδες που μού λένε καμμιά φορά το φοβερό, "Ταινία που δεν έχει μέσα κινητό δεν βλέπω!"

    Haris Mantellos
    Αγαπητέ Φώντα σε επιβεβαίωση των όσων γράφεις θυμήθηκα κάτι σχετικό σε μια κουβέντα τους με τον Γιώργο Μαργαρίτη. Δες λίγο το παρακάτω βιντεάκι στο 46ο λεπτό όπου ο Μαργαρίτης αναφέρεται στον Γιώργο Εμιρζά και τους ρωτάει αν τον ξέρουν σαν όνομα επειδή έκανε πολλές δουλειές στην ΕΡΤ. Πλήρης άγνοια...
    https://www.youtube.com/watch?v=dleMtpWQwwc
    Ο Γιώργος Μαργαρίτης στον καναπέ του «Στούντιο 4» | 31/05/2023 | ΕΡΤ

    Φώντας Τρούσας
    Τι να ξέρουνε οι άνθρωποι;
    https://diskoryxeion.blogspot.com/2019/01/1969-hippie.html
    ΒΛΕΠΕ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ μια άγνωστη ελληνική ταινία, από το 1969, με… hippie νόημα σε σκηνοθεσία Γιώργου Εμιρζά και με μουσικές από τους Σταύρο Ξαρχά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεώργιος Ζγούρας
      * Μού αρέσει το χαλαρό και παρεΐστικο που βγάζουν προς τα έξω. Όντως με το παρελθόν - (όλο το επιτελείο) δεν τα πάει καθόλου καλά! Τώρα όσον αφορά τα κομματικά από τότε που μπήκαν αυτές οι λέξεις στην ανθρώπινη ζωή μας - (από αρχαιοτάτων χιλιετηρίδων δλδ) αρκετοί γουστάρουν, αρκετοί μισούν και μερικοί αδιαφορούν! Koniec!

      Haris Mantellos
      Άσχετο(αλλά χθες ο Αρναούτογλου στον "Εκατομμυριούχο" έλεγε ότι είχε πάει κάποια στιγμή στην παραλία που γυρίστηκε ο "Αλέξης Ζορμπάς" και εκεί ζούσε αυτός που κέρδισε Όσκαρ φωτογραφίας για την ταινία, ο... Λέσλι (!!!). Τι ακούν τα αυτάκια μας...

      Eirini Giannaki
      Όντως φαίνονται άσχετοι για πολλά αλλά οι συνεντεύξεις τους είναι πολύ πιο αβίαστες και χαλαρές και βλέπονται πιο ευχάριστα από πολλές άλλες στημενες που οι καλεσμένοι κομπιαζουν να απαντήσουν.

      Xaris Symvoulidis
      Την έχω δει μια φορά την εκπομπή αυτή, αλλά έχω την ίδια εικόνα. Το βιογραφικό του Θανάση Αναγνωστόπουλου δεν το ξέρω, μα τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου την αναγνωρίζω από τα περιοδικά του Κωστόπουλου. Εγώ προσωπικά, τώρα, αυτή δεν τη θεωρώ καλή θητεία, ούτε για να σε κάνει «περιοδικατζή», ούτε για να σε καταστήσει δυνατό στα καλλιτεχνικά. Ίσως αδικώ ορισμένους, πάντως οι άνθρωποι που γέμισαν τον τόπο από τη συγκεκριμένη «μήτρα» είναι, κατά κύριο λόγο, άνθρωποι της φαντεζί πρόσοψης, των κούφιων επιθέτων και της μη εμβάθυνσης σε τίποτα ουσιώδες, πέρα από μια γκλαμουράτη έξοδο «στην πόλη». Τα καλλιτεχνικά, ειδικά, τα κοιτάνε συνήθως μόνο από την κλειδαρότρυπα του κουτσομπολιού.

      Γιώργος Σκιάς
      ακριβώς! Και είναι χαρακτηριστικό της παρουσίασης που κάνουν ότι, όποτε έχουν καλεσμένο που ακουμπάει στο χώρο του λαιφστάιλ, είναι ΟΚ. Αλλά όταν ο καλεσμένος τους είναι κάπως σοβαρός, μπορούν ή να τον γλείψουν ή να τον σνομπάρουν, ανάλογα με τη δυναμική της κάθε περίστασης. Υπάρχουν και περιπτώσεις που πραγματικά αηδίασα με τη φάση τους, όπως π.χ. στην εκπομπή με τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη.

      Dimitris Gerasimides
      Η μία πλευρά είναι αυτη και η άλλη είναι η cougar γλωσσολόγος με τον Μπαμπινιώτη face 2 face

      Kostas Drosopoulos
      θυμάμαι πριν 30 χρόνια στον 9.84. Μαζί με τον Πάρη Πέτρου.
      Μετά το έριξε στα φιλολογικά και η λεζάντα γράφει "δημοσιογράφος - κλασική φιλόλογος".

      Anna Fotopoulou
      Και αυτός ο ενικός; Ευτυχώς που ένας καλεσμένος,όταν τον ρωτήσανε αν μπορούν να του μήλησουν στον ενικό αυτός είπε όχι.

      Φώντας Τρούσας
      Ποιος ήταν αυτός;

      Bill Orb
      Ο Ζαμπούνης

      Kostas Drosopoulos
      Εκείνο που δεν μού αρέσει στους 2 είναι ότι δεν διαφωνούν ποτέ με καλεσμένους. Εμφανίζονται οι καλοί οικοδεσπότες. Παράδειγμα :Ένας χουνταλας καλλιτέχνης είχε πει ότι εμφανιζόταν στις γιορτές τής χούντας γιατί αλλιώς θα τον πήγαιναν στην Μακρόνησο. Το ήξεραν, το ήξερε ο σκηνοθέτης. Δεν τού είπα, "ωπα φίλε, Μακρόνησος κλειστή 1967-74. Βρες άλλο παραμύθι.
      Βέβαια, πάντοτε οι καλλιτέχνες (ιδίως οι έντεχνοι, οι ατεχνοι λιγότερο) απολαμβάνουν μιας ασυλίας από τούς δημοσιογράφους.

      Mike Beles
      Ενω στην ιδιωτικη ειναι υψηλου επιπεδου..

      Stamatis Tsolelis
      Η κρατικη τιβι παίζει τα καλυτερα ντοκιμαντερ και καποιες ενδιαφερουσες ταινίες το συγκεκριμενο ειναι σκουπιδι συμφωνώ αλλα διαφωνω με το τσουβαλιασμα

      Φώντας Τρούσας
      Τα άλλοθι είναι αυτά. Αλίμονο αν δεν έπαιζε και καμιά ενδιαφέρουσα ταινία. Σε κάθε κανάλι, και στα ιδιωτικά, μπορεί να υπάρχουν καλές εκπομπές, αλλά οι εκπομπές λόγου για τον πολιτισμό πρέπει να είναι από τις πλέον σοβαρές, και αν εκεί τα πας χάλια, αυτό έχει μεγάλη σημασία (καθώς φανερώνει ότι δεν ενδιαφέρεσαι σοβαρά για τον πολιτισμό). Δείχνει δηλαδή ότι κατά βάση είσαι φαιδρός και έχεις κάποια καλή ταινία απλώς για άλλοθι.

      Γιάννης Χριστακόπουλος
      Έλα ρε όλοι αυτοί είναι για γέλια

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Γνωστός παρλαπίπας δημοσιογράφος παίρνει κείμενο γνωστού φαντασιόπληκτου δημοσιογράφου"...

    Jim Jimakos
    I am curious...!

    Dimitris Panayiotatos
    Who?...

    Stefan Constantine Brouwer
    Έτσι κάναμε κι εμείς όταν αντιγράφαμε στο σχολείο

    Πετρος Μιχελιουδης
    σωστα σ'ενα διαγωνισμα πηρα ολοκληρη εγκυκλοπαιδεια κ αντεγραψα τη μιση ιστορια της Αγγλιας,καπου εκει καταλαβα πως εγραφα @@

    Stefan Constantine Brouwer
    Όχι μωρέ συ. Παίρναμε την εργασία του άλλου και την μεταποιούσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Σημασία δεν έχει μόνο ποια παντρεύεσαι, αλλά και ποιος είναι ο κουμπάρος..."...

    Maria Andronikou
    Totally clueless, sadly.

    Spartakos Mantis
    Πλεύρης με κουμπάρο Λαδά; Λερώνεται το πληκτρολόγιο και μόνο που το γράφεις

    Nikos Xirafis
    Σαν τον Λαδα της χουντας μοιαζει

    Γιαννης Νεγρης
    Κουμπάρος ο Λαδάς !!!!!

    Takis Akkos
    Για τον σημερινό ξεκουτη κουμπάρο τον καρατζαφυρερ.Αν θα αποκτήσουν απόγονο να το βαφτίσουν Αδόλφο

    Nikolas Fotakis
    Δυστυχώς τον αναγνώρισα αμέσως

    Kostis Kornetis
    Λαδάς

    Βασίλης Βασιλειάδης
    Αυτό θα πει γαμπρός κελεπούρι.

    Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
    Τα πρόσωπα τους λάμπουν από χαρά και ευτυχία.
    Τα ορφανά της 4ης Αυγουστου

    Sakis Bwanas
    Τρώμε, βρε Φώντα...

    Harry Gordon
    Φαβοριτα επι χουντας ο Πλευρης.. Για να μην ακουμε οτι να ναι

    Νικόλας Τζιουμπρής
    Αρκάς υφυπουργός εσωτερικών...

    Stathis Nikokavouras
    Τα συχαματα της χουντας πλευρης και σια...αμερικης.....

    Yorgos Koutroupis
    Eν τω μεταξύ εν μέσω γάμου , τόσοι παριστάμενοι και δεν χαμογελα κανεις

    Φώντας Τρούσας
    Σκυλιά του πολέμου

    Dimitris Kiranastasis
    το καλύτερο είναι το βλέμμα που έχει το παρανυφακι

    Bill Orb
    Τώρα ποιον θα χει για κουμπάρο;
    https://www.newsit.gr/.../konstantinos-pleyris.../3887441/
    Κωνσταντίνος Πλεύρης για Τζόρτζια Σιακαβάρα: Έχουμε μία σχέση, δεν έχουμε να δώσουμε λογαριασμό σε κανέναν

    Παναγιώτης Καραλέων
    Ο Πλεύρης είναι φτυστός ο υιός Σκαλούμπακας.

    Γεώργιος Ζγούρας
    * Όλα τριγύρω αλλάζουνε..

    Patritsopoulos Nikos
    δεν ητανε εβραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Στέφανοι να ντουφεκάνε Στέφανους ;"...

    Been There Petros
    Πονάν ωρέ τα παληκάρια???

    Stathis Nikokavouras
    Ναι καλα ο γεροξεκουτης ο τζουμακας..τελειωμενος ειναι..ανελαβε ο πολακης

    Panos Poul
    Δακρυσα

    Takis Akkos
    Σημειολογικά και πέρα από τη πλάκα,το γεγονός ότι ένας γιάπης της Goldman Sacks διαγράφει έναν πρώην της Συντονιστικής του Πολυτεχνείου λέει αρκετά για την σημερινή κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πάντα θα προκύπτουν λόγοι, για να ξαναδείς κάτι που δεν του είχες δώσει, παλιά, την πρέπουσα σημασία"...

    Φώντας Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=g6N1Lx_AizY
    ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ - Ένα κορίτσι στο βάλτο

    Andrianopoulos Babis
    Ευτύχιος Χατζηττοφής. Ένας από τους χατζηδακικούς ερμηνευτές που στη συνέχεια ουσιαστικά εξαφανίστηκαν.

    Nikos Athanassakis
    Την δεκαετία του '90 ήταν αν διευθυντής σε ένα κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην επαρχία.

    Panos Iliadis
    Πωωωω...είχα πάρα πολλά χρόνια να το ακούσω...το θέμα είναι πως ακούγοντας το ξανά η ερμηνεία του (σπουδαίου) ερμηνευτή μου έφερε στο νου τη φωνή και τον τρόπο ερμηνείας του Πουλόπουλου...

    Φώντας Τρούσας
    Μπράβο γι' αυτό που είπες για Πουλόπουλο. Έχεις δίκιο.

    Spiros Delegos
    Από τους πιο ξεχωριστούς δίσκους του Χατζηδάκι κατ' εμέ! Σημειωτέον δε ότι στις 'Γειτονιές του Φεγγαριού" (συλλογή τραγουδιών από παλαιότερους δίσκους με τη φωνή της Νταντωνάκη εδώ), η κορυφαία ενορχήστρωση ανήκει στον κλασικό κιθαρίστα Βασίλη Τενίδη... Κι είναι πιο χατζιδακική και από τις ενορχηστρώσεις του ίδιου του Χατζιδάκι...

    Spyros Kotortsis
    O Πόθος, Πόθου όπως τον λένε εκεί στην ορεινή Ηλεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "O Τζουμάκας αυτογελοιοποιείται και φτύνει ο ίδιος την ιστορία του"...

    Babis Seltsikas
    Αν έβλεπες και τον Σκουρλέτη το πρωί.

    Γιωργος Βουδουρης
    Πιό αντικειμενικά δεν γίνεται!!! ..καλά ο προκλητικότατος Φίλης με τις χοντράδες του, στοιχίζονται πίσω από τον Τζουμάκα ο Τσακαλώτος και ο Ηλιόπουλος;;;;
    .."τα ύστερα του κόσμου" που έλεγε και ο .."Πατριαρχέας"

    Andreas Theocharis
    Συμφωνώ απόλυτα. Υπάρχει ένα παραμύθι που αναφέρει ο Κοροβέσης σε ένα άρθρο του όπου υπήρχε ένας ζωγράφος που έφτιαξε ένα τέλειο χελιδόνι τόσο όμορφο που όλοι οι διάδοχοι του δάσκαλοι της σχολής μάθαιναν τους μαθητές πως να το ζωγραφίζουν κι αυτό συνεχίστηκε για αιώνες... ώσπου κάποιος νέος μαθητής κοίταξε από το παράθυρο και είδε ένα πραγματικό χελιδόνι που δεν είχε καμία σχέση με αυτό που του μάθαιναν να ζωγραφίζει...και άρχισε να το ζωγραφίζει... έξαλλοι οι άλλοι τον έδιωξαν... αυτή είναι η αριστερά σήμερα...

    Andreas Theocharis
    Επειδή το έγραψα από μνήμης η πλήρης παραπομπή είναι: Περικλής Κοροβέσης, εμπορία ειδήσεων, τέρμα αριστερά σελ 119… από το περιοδικό σχολιαστής, Δεκέμβριος 1989

    Νίκος Σούρσος
    Άσχετα πως και που τα λέει ο Τζουμάκας, στα βασικά που λέει κατά την γνώμη μου έχει απόλυτο δίκιο. Χορτάσαμε σωτήρες. Ο Τσίπρας ήδη πάει για άλλα γιατί το καράβι βούλιαξε.

    Φώντας Τρούσας
    Κανένας σώφρων άνθρωπος δεν μιλάει για σωτήρες. Και πολύ περισσότερο δεν παρουσιάζει ο ίδιος τον εαυτό του για σωτήρα. Τίποτα απολύτως δεν λέει ο Τζουμάκας.

    Konstantinos Kottis
    Ο Τζουμάκας έχει ξεφύγει από παλιά, σύμφωνοι, αλλά ο Στεφ έχει ξεφύγει και αυτός ντιπ καταντίπ:

    Tanas Atanasoff
    Ωραία και συμφωνώ!...Τα βάλαμε με τους Τζουμάκες, τους Φίληδες, κλπ, και ορθώς τα βάλαμε. Με ποιους ΔΕΝ αξίζει να τα βάλουμε στο κόμμα αυτό..? Με την Τζάκρη και την άλλη με το σιδερωμένο το μαλί το ξανθό που έγινε εκπρόσωπος τύπου? Ή με τους άλλους του βαθέως ΠΑΣΟΚ. (πολλοί είναι αυτοί)..? Θέλω να καταλήξω, μήπως πρέπει τελικά να τελιώνουμε με το κόμμα αυτό? Και .όσοι πραγματικά αξίζουν εκεί μέσα, και σίγουρα θα είναι αρκετοί και δεν θα τουυς ξέρει ούτε η μάνα τους σίγουρα, να ενωθούν με άλλες αριστερές (όχι ντεμέκ) δυνάμεις, μπας και προκύψει τίποτα σοβαρότερο. Όχι...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή