Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ!

Για μερικές ώρες (από τις 2 το μεσημέρι, μέχρι τις 5 το απόγευμα) το blog ήταν εκτός λειτουργίας. Όχι από δικό μου λάθος ή δική μου ευθύνη. Ποτέ δεν θα «κατέβαζα» από μόνος μου το δισκορυχείον. Δεν ξέρω τι συνέβη, ασχέτως αν μπορώ να υποπτευθώ διάφορα… Και δεν θέλω να δώσω ουδεμία συνέχεια στο γεγονός.
Έχω ανάμεικτα συναισθήματα αυτή τη στιγμή… και για κάμποσες ώρες ακόμη θα εξακολουθώ να μαζεύω κείμενα (τα οποία δεν τα έχω καν στο αρχείο). 
Κανείς δεν ξέρει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον… 

Κρίμα για τον Παντελίδη. Πολύ κρίμα. Ήταν νέος. Πήγε τζάμπα.

6 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που ήταν προσωρινή κατάργηση. Το ιστολόγιο σας το διαβάζω κάθε μέρα χρόνια τώρα και ενώ το βράδυ ήταν μια χαρά, όταν μπήκα σήμερα ένοιωσα σαν να έχασα φίλο που δεν πρόλαβα να αποχαιρετήσω...

    Χαίρομαι πολύ που έκανα λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς κάτι εξυπνάδες,χωρίς τα απαραίτητα αποδεικτικά δεν περνάνε,οπότε μούφα η αναφορά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σίγουρος τι συνέβη Μιχάλη. Μπορεί να ήταν εσωτερικό ζήτημα του προγράμματος. Έτσι μου είπαν κάποιοι. Άλλοι μου είπαν άλλα βεβαίως... Η ουσία είναι πως προχωράμε...

      Διαγραφή
  3. Καλό παράδεισο Παντελή, θα σε θυμόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή