Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 109

18/7/2018
Δεν ήξερα ότι ήμουν γείτονας με την ηθοποιό Μαρία Σόκαλη – ένα από τα ομορφότερα κορίτσια του ’60.
Εδώ τη βλέπουμε (είναι η ξανθή δεξιά) με τη φίλη της Όλγα Βλασσοπούλου, που δεν είναι άλλη από την πασίγνωστη λίγο αργότερα Όλγα Καρλάτου, σε μια πόζα από το καλοκαίρι του ’66, που τη σκάναρα τώρα από παλιό περιοδικό (για όσες και όσους μας παρακολουθούν). Πυρετός 42!
Τα σέβη μου στην κυρία Σόκαλη, που παραμένει πάντα μια ωραία και φινετσάτη γυναίκα...

17/7/2018 
A ΠΑΓΑΙΝΕ ΡΕ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΕ
Πήγε, λέει, ο Σαββό στην ταράτσα του Φοίβου και τραγούδησε μια μαλακία του Βέρτη, και αυτό από κάποιους, και από το Σαββό φυσικά, θεωρείται… πολιτιστική παρέμβαση. Η κατρακύλα αυτουνού του θλιβερού παππού δεν έχει όρια. 
Σαββόπουλε, άμα θες να προτείνεις κάτι στον κόσμο που σε… αποθεώνει όταν τραγουδάς Βέρτη (λουλούδια σου πετάξανε; – καμμιά μολόχα;) δεν θα διαλέξεις από τα ραδιόφωνα της κακιάς ώρας. Θα βάλεις το χέρι σου στην τσέπη σου, θα πας ν’ αγοράσεις ένα δίσκο της προκοπής (θα ψάξεις να τον βρεις δηλαδή, γιατί δεν θα τον ακούσεις πουθενά στην τύχη) και θα πεις στον κόσμο, που κρέμεται απ’ τα χείλια σου… ρε, κάγκουρες γι’ ακούστε κι αυτό εδώ που θα σας πω τώρα… για να δείτε κι ένα σύγχρονο ελληνικό τραγούδι... όχι σαν αυτές τις αηδίες του Βέρτη, που ακούτε στ' αυτοκίνητα…

17/7/2018
Ακούω τις τελευταίες μέρες κάτι CD (καινούρια) της ECM. Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Τι εταιρεία! Τι καλλιτέχνες! Τι ηχογραφήσεις! Μπορεί να μου τη σπάνε τα εξώφυλλά της, με αυτές τις θλιβερές σκοτεινές μονοχρωμίες (δεν μ’ αρέσει η νταρκίλα απ’ όπου κι αν προέρχεται), αλλά οι μουσικές είναι εξαίσιες!
Ακούω Steve Tibbetts τώρα. Στην ίδια σειρά με Leo Kottke και John Fahey – αν και πιο… απρόσιτος (μάλλον). Άκουσα και Nik Bärtsch’s Ronin (φοβερό καινούριο άλμπουμ μετά από 6 χρόνια) και Arvo Pärt (a magic mystic!) κι έχω ν’ ακούσω Arild Andersen, νέο Jarrett, John Surman, Andy Sheppard και άλλα διάφορα. Θα μας πιάσει το φθινόπωρο μέχρι να γράψω για όλα τούτα στο δισκορυχείον, αλλά καλύτερα… Σιγά-σιγά… Το μπούχτισμα δεν κάνει καλό – κι αυτές οι μουσικές απαιτούν το χώρο τους, για ν’ απλωθούν…  

16/7/2018
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΤΙΝΟΣ
Μπορεί να τέλειωσε το μουντιάλ, αλλά ιστορίες γύρω από το ποδόσφαιρο έχουμε πολλές να πούμε – και γι’ αυτό δεν μελαγχολούμε… όπως μου είπε ότι του συνέβη κάποιος φίλος στο τηλέφωνο, το απόγευμα. Ίσα ρε… του λέω… με τα κριάρια, που θα τους κάνουμε και τη χάρη να μελαγχολήσουμε. 
Οι παλιοί-παλιοί θα θυμούνται σίγουρα το Βασίλη Μποτίνο (του ΟΣΦΠ βασικά), ένα από τα μεγαλύτερα εξτρέμ (με το 11 στην πλάτη), που ανέδειξε ποτέ το ελληνικό ποδόσφαιρο (λέμε για τα χρόνια 1965-1971). Δυστυχώς, δεν υπάρχουν στιγμιότυπα για να αποδείξουν, σε όλους εμάς που δεν τον προλάβαμε να παίζει, την αξία του, υπάρχουν όμως οι διηγήσεις των μεγαλυτέρων, που τοποθετούν τα πράγματα στη θέση τους. Από τέτοιες διηγήσεις, όταν ήμουν παιδί, ακούγοντας τους μεγάλους να μιλάνε για μπάλα, έχω κρατήσει… τις εφορμήσεις του, την απαράμιλλη ικανότητά του στο σκοράρισμα με κάθε τρόπο, τις φοβερές ντρίμπλες του, τα ξερά τεχνικά σουτ του, αλλά κυρίως τις απίστευτες κεφαλιές του, όταν πηδούσε στο Θεό (πάντα πάνω και από τα χέρια των τερματοφυλάκων!). Με ρεκόρ στα άλματα και στην ταχύτητα που θα τα ζήλευαν αθλητές στίβου (κάπου διάβασα πως πηδούσε μήκος πάνω από 7,5 μέτρα!), ο Μποτίνος καταστράφηκε σαν παίκτης από τον Ασλανίδη (τον χουντικό ΓΓ Αθλητισμού), ο οποίος ουσιαστικά του έκοψε την μπάλα. Όπως είχε πει παλιά ο ίδιος ο παίκτης (1993, από συνέντευξη στην Κυριακάτικη που έχω κρατήσει):
«Έπαιζα με θλάση σε πέντε ματς του Ολυμπιακού. Με κορτιζόνη. Μου έβγαλαν σάπιο κρέας από το πόδι. Το θέμα πήγε στον Ασλανίδη. Του είπαν ότι ήθελα χρήματα, ότι έκανα εκβιασμό. Με υποχρέωσαν να παίξω. Οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές ήταν τότε περιουσία του Ασλανίδη. Ατομικό διαβατήριο δε μου δίνανε κι ας ήμουν της Εθνικής. Τελικά μου έδωσε ο Λαδάς. Βγήκα έξω, παζάρεψα, αλλά τελικά δε με άφησαν να φύγω…».
Ο Βασίλης Μποτίνος υπήρξε από τους λίγους ποδοσφαιριστές της εποχής, που ηχογράφησαν τραγούδια (στις 45 στροφές). Το δισκάκι το βλέπετε πιο πάνω, αλλά για την περίπτωσή του κολλάει μόνο αυτό το άσμα. Λες και είναι γραμμένο για ’κείνον! Να πω μόνο πως ο Μποτίνος μετά το ποδόσφαιρο δούλεψε, κουβαλώντας λαχανικά, στη Λαχαναγορά… Θα καταλάβετε γιατί το λέω…

9 σχόλια:

  1. Σχόλια από το facebook περί Βασίλη Μποτίνου...

    Vassilis Konstandopoulos
    η ιστορία του Μποτίνου ήταν η έμπνευση για μια καλή μικρού μήκους ταινία του Βασίλη Δούβλη (με τον Χρήστο Νομικό στον κεντρικό ρόλο του ας πούμε Μποτίνου) με τίτλο "Ο Βετεράνος". Πού και πού παίζεται στο Μικροφίλμ της ΕΡΤ, δεν ξέρω αν υπάρχει αλλού.
    ΥΓ. Αν θυμάμαι καλά, μετά την αποχώρησή του ο Μποτίνος, ούτε που ασχολήθηκε ξανά με ελληνικό (τουλάχιστον) ποδόσφαιρο σε συλλογικό ή εθνικό επίπεδο.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ως προπονητής εννοείς; Όχι ποτέ. Κι έχει πει γιατί. Για το ποδόσφαιρο όμως κατά καιρούς μιλάει.

    Vassilis Konstandopoulos
    προπονητής, παράγων, γλάστρα στα ΜΜΕ, "εκλέκτορας" και άλλες ομορφιές, "ακαδημίες" και δε συμμαζεύεται. Έχεις λινκ με δηλώσεις του;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Οχι. Από τη συνέντευξη του '93 στο λέω.

    Vassilis Konstandopoulos
    οκ, δε θυμάμαι.

    Γιάννης Ρότσιος
    Παλιός οικογενειακός φίλος, πολύ ωραίος τύπος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Τότε ήταν δικτατορία, σήμερα είναι Χούντα. Η Ελλάδα έχει γίνει φασιστική χώρα, δεν τη νιώθω σαν χώρα μου πια» Λογια του Βασιλη Μποτινου εν ετει Νοε.2014,ας βρει καποιος λογια εν ενεργεια η βετερανων που να λενε,γαμωτο,εστω περιπου τα ιδια.Με πηγαιναν τα εξαδερφεια μου(γαυροι,βαζελοι ολοι μαζι,αλλα χρονια),να δουμε την ΜΠΟΤΙΛΙΑ (οπου Μποτινος).Ηταν ατυχος ,μα γιατι δεν τα λενε ολα,οτι τον ειχαν για αριστερο,μα ψεμματα ητο;Μπραβο για την παρουσιαση του Μποτινου,το αξιζε.

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το facebook περί Σαββόπουλου και Βέρτη...

    Panayotis Aneeparktos
    Πάντως, γι αυτές τις μαλακίες ελέγχεται κι ο Φοίβος, ως οικοδεσπότης...

    Nikos Daskalakis
    πού είπε ο Σαββόπουλος ότι είναι 'πολιτιστική παρέμβαση' το τραγούδι του Βέρτη που είπε μεταξύ αστείου και σοβαρού στο ανκόρ;

    Panayotis Aneeparkto
    όχι, για το τραγούδι έχει ευθύνη.

    Nikos Daskalakis
    γιατί έχει ευθύνη; εγώ την είδα την συναυλία: εξαιρετικές εκτελέσεις του 'Θερμαστή' και του 'Πέντε μάγκες στον Περαία', του 'Χάθηκα' και του 'Όταν σημάνει η ώρα', και πολλών άλλων, από Αττίκ και Χατζιδάκι ως Ζαμπέτα και Βαμβακάρη. Μετά από 2 1/2 ώρες, στο ανκόρ, είπε με εντελώς άλλη ενορχήστρωση το τραγούδι του Βέρτη, λέγοντας ότι και ορισμένα από τα λεγόμενα σκυλάδικα έχουν καρδιά. Πού είναι το πρόβλημα; Δεν έχουν καρδιά; Έγινε κάτι; Διάφοροι αντιδρούν σαν να έκανε ο Σαββόπουλος ένα πρόγραμμα με Βέρτη, ή σαν να έχουν σημασία μόνο αυτά τα 3 λεπτά... Γενικώς παρατηρώ, πέρα από την γνωστή ετοιμότητα συκοφάντησης του Σαββόπουλου (πουθενά δεν είπε περί πολιτιστικής παρέμβασης), και μία παντελής έλλειψη χιούμορ.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν υπάρχει αστείο σ' αυτά τα πράγματα, από τη μεριά του Σαββόπουλου. Τα πάντα είναι σοβαρά. Νομίζει ότι είναι, με κάτι τέτοιες κινήσεις, μέσα στα πράγματα. Πως πιάνει το σφυγμό. Δεν πρόκειται για δημιουργική τρέλα. Αλλά για το άγχος να αποδείχνει ότι είναι "εκεί", ενώ δεν είναι πουθενά.
    Δεν υπάρχει έλλειψη χιούμορ - τουλάχιστον από τη δική μου μεριά. Κανείς δεν θα δει χιούμορ σε κάτι τέτοιο, μόνο ο χάχας, που θα γέλαγε και με μια άλλη ανάλογη φάση (Καλομοίρα).

    Nikos Daskalakis
    καμία σχέση. Το είδα το πρόγραμμα. Γελώντας το είπε το τραγούδι, αυτοσαρκαζόμενος μάλιστα. Ούτε σοβαρά ούτε τίποτα, ούτε διάθεση να δείξει ότι είναι 'εκεί'. Μια καλοκαιρινή βραδιά με εξαιρετικά τραγούδια και ένα αστείο στο τέλος. Τώρα, αν ο Σαββόπουλος 'δεν είναι πουθενά', με γεια του με χαρά του. Μακάρι να είχαν κάνει τόσοι άλλοι όσα έκανε αυτός, και μετά να αποσύρονταν κάνοντας τέτοιες συναυλίες με αριστουργήματα και λίγο χαβαλέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σκοτώνει τα τραγούδια του κόσμου πια - όχι μόνο τα δικά του. Απορώ πως τον ακούνε. Τίποτα δεν κάνει στην τύχη ο Σαββόπουλος. Όλα είναι μελετημένα σημείο προς σημείο.

      Nikos Daskalakis
      και αν πήγε να πιάσει 'το σφυγμό' κάποιου πράγματος, ήταν μάλλον για να δείξει ότι πράγματι υπήρξε το ελληνικό τραγούδι κάποτε - δεν είναι μόνον cd που πουλάνε στα περίπτερα και ο Σπύρος Παπαδόπουλος...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν είναι ικανός για τίποτα πια. Ούτε για να λέει τα δικά του. Καλύτερα τα λένε άλλοι.

      Nikos Daskalakis
      και επειδή ήταν μελετημένο το χιούμορ, πού το πρόβλημα; Πάντως το μίσος για τον Σαββόπουλο χρήζει διεξοδικής μελέτης - ειδικά όταν προέρχεται από ανθρώπους που μπορεί και να έχουν να το δουν ζωντανά καμιά εικοσιπενταετία και σχηματίζουν άποψη από την iefimerida...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αμφιβάλλω για το χιούμορ εκείνων που μπορεί να γελάνε με κάτι τέτοια. Και η λέξη "μίσος" δεν μου αρέσει. Κριτική κάνουμε.
      Πού κολλάει η iefimerida; Αν υπαινίσσεσαι κάτι για μένα, πάρε το πίσω.

      Nikos Daskalakis
      το ζήτημα δεν είναι αν θα γελάγατε εσείς ή εγώ. Το ζήτημα είναι ότι εκείνος το έκανε με χιούμορ και αυτοσαρκασμό, το είδαν 600 άτομα που ήταν εκεί, και μετά διαβάζουμε από ανθρώπους που ΔΕΝ ήταν εκεί, ότι ισχυρίστηκε ότι έκανε πολιτιστική πρόταση. Γενικά πάντως, θα άξιζε τον κόπο να κρίνει κανείς τις συναυλίες του Σαββόπουλου έχοντας τις δει πρώτα. Αλλά όσοι τον κρίνουν, είναι προαποφασισμένοι (και καλά κάνουν να μην πηγαίνουν αφού δεν θέλουν). Ε, όταν λέει κανείς ότι κάποιος 'δεν είναι πουθενά', 'σκοτώνει τα τραγούδια των άλλων' και 'να μην τραγουδάει ούτε τα δικά του', να τον ευνουχίσουμε δηλαδή, εγώ θα το χαρακτηρίσω 'μίσος'.
      Το ifemerida το είπα ως παράδειγμα μέσου που αναπαρήγαγε το σαββόπουλος-βέρτης. Εννοείται πως δεν αφορά εσάς...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ε είσαι ανόητος τώρα. Υπάρχουν χιλιάδες καλλιτέχνες μέσα στα χρόνια που αποσύρονται διακριτικά, δίχως να σκοτίζουν τον κώλο του κόσμου κάθε λίγο και λιγάκι με τα σαλιαρίσματά τους. Ο Σαββό δεν είναι απ' αυτούς. Δικός σου. Στον χαρίζω.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Το ότι κάνει πολιτιστική παρέμβαση ο Σαββό - γιατί δεν καταλαβαίνεις απ' όσο φαίνεται - δεν χρειάζεται να το πει. Κάθε κίνησή του, επειδή την κάνει από θέση ισχύος, είναι παρεμβατική.

      Nikos Daskalakis
      σαλιαρίσματα ξεσαλιαρίσματα, οι συναυλίες του είναι sold-out.. Οπότε ο κόσμος όχι μόνον δεν σκοτίζεται, αλλά μάλλον θέλει. Σε όποιον δεν αρέσει, ας μην πηγαίνει. Αλλά ας μην κάνει και κριτική για μια παράσταση που δεν είδε..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σιγά που δεν θα κάνω κριτική. Όταν ακούω στο YouTube το αίσχος.

      Nikos Daskalakis
      τώρα τι να πω; ένα στιγμιότυπο αποκομμένο από όλα τα συμφραζόμενά του, στο youtube, και χωρίς τη δυναμική και τη θέση του σε μια δυομισάωρη παράσταση - οκ. Ρωτήστε κανέναν άλλον που να είδε την παράσταση, να σας πει το κλίμα. Εξάλλου δεν θα συμφωνήσουμε..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ρε φίλε δε μ' ενδιαφέρει το "κλίμα" του Σαββόπουλου σήμερα. Το έχω ζήσει το "κλίμα" άλλες εποχές, πολύ πιο δημιουργικές για κείνον. Τώρα ο άνθρωπος σέρνει απλά το κουφάρι του.

      Διαγραφή
    2. Giorgis Christodoulou
      Μμμμμ.... Θυμάμαι την κριτική σου για εκείνο το "Δες το κι αλλιώς" του 2003, τότε που με είχαν αποπάρει όλοι (αυτοαποκαλούμενοι "εμπορικοί" και "έντεχνοι"), εσύ είχες γράψει καλά, πολύ καλά κιόλας.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εσύ Γιώργο ήσουν ένα σχετικά άγνωστο τότε νέο παιδί (δεν ήσουν... δεινόσαυρος σαν το Σαββό), που διασκεύασες αληθινά μερικά πολύ γνωστά τραγούδια, που ήταν και καλά (δεν θα βάλω το Νυχτολούλουδο στην ίδια θέση με το Πες το μου ξανά) - και άξιζες τον έπαινο. Και το βασικότερο, δεν δρούσες από θέση ισχύος.

      Giorgis Christodoulou
      Ήταν απλώς μια αντίδραση στην πλύση εγκεφάλου από τραγούδια πίστας τα οποία δεν μπορούσες με κανένα τρόπο να αποφύγεις. Τα μάθαινες θέλοντας και μη.
      Τώρα είναι -όντως- αλλιώς. Μπορείς.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εξαρτάται, άμα ακούς ραδιόφωνο δεν μπορείς να τ' αποφύγεις. Κι έχει διαφορά, το ξαναλέω, ποιος διασκευάζει τι και πώς. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.

      Spyros Diastimikos
      Ποιός τον χέζει τον γερο-Σαββό...

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εντάξει, ναι, αλλά να τη χώνουμε κιόλας, όποτε υπάρχει θέμα.

      άρης φίλιππας
      Από το 1983 και μετά δεν ξέρω τι λόγο ύπαρξης έχει ο Σαββόπουλος καλλιτεχνικά.

      Giorgos Michas
      " Η κατρακύλα αυτουνού του θλιβερού παππού δεν έχει όρια." χα χα .... τέλειο;)

      Alexs İkonomu
      ωραίο κομμάτι που δείχνει ότι πολλά γίνονται και σήμερα υπόγεια συνήθως Ο Σαββόπουλος εδώ και τριαντατόσα χρόνια εξαργυρώνει το περελθόν του απορρίπτοντάς το ταυτόχρονα με την όλλη στάση του Συνηθισμένα πράγματα άλλωστε που έχουν ειπωθεί

      Διαγραφή
    3. Διευκρινιζω, δεν ειμαι σαββοπουλικος οπως ελεγετω τοτε μα και ουτε τον μισω(για ονομα).Αγορασα (πενηνταρακι,δραχμουλα μαζευοντας) τα 4 πρωτα αλμπουμς του.Ελιωσα κυριολεκτικα τον Μπαλλο (φυσικα τον ξανα αγορασα)ακομα και σημερα ανατριχιαζω, οταν τον ακουω.Ρε Μητσο, δεν εχεις αλλη πλακα ν ακουσεις μονο αυτη;Ηταν η φωνη του Μπαρμπανικολα (γειτονας) του εξοριστου Μακρονησου,Γυαρου μεσα-εξω (που ημουν τυχερος να τον γνωρισω),Μπαρμπανικολα ειναι αριστερος του λεω.Δεν θα ξεχασω ΠΟΤΕ το μειδιαμα του (ποσως μ ενδιαφερει ποιος το πιστευει,3-4 κουβεντες μου ειπε και βγηκανε μεχρι σημερα,παντα τον θυμαμαι).Επι του θεματος .
      Μα ποσο χαιρομαι που πανω σ αυτο υπαρχουν πολλοι που το λενε,πιθανον να ειναι η αληθεια,ομως υπαρχουν πολλοι.Δεν θα ξεχασω, τα εζησα,φοραγε εκεινο το παλιοπαλτο και το πηγαινε περα δωθε και τσακωνομουν με τα ξαδελφια μου και φιλους γιατι δεν τον πηγαινα.Λοιπον υπαρχουν συνεντευξεις του Πουλικακου και του Ηρακλη Τριανταφυλλιδη για τη γνωμη τους για τον τυπο αυτον στο internet τις διαβασα.Δεν δεχομαι ο ταπεινος τα ΟΟΟ ποιητης,οοο τα ξερει ολα με τιποτα που καθε φορα καλειται να πει την αποψη του,ο ποιος;;;; Ο 4 πλακες(δισκους) εκανα;Ειναι κριτηριο, οτι 40000 ατομα στα 5000000 ειδαν τον τυπο και ειναι ο μη με ακουμπατε;Μετα απο τοσα χρονια θεωρω ουτε αριστερος ηταν ουτε τιποτα καλος μελετητης της μελλοντικης του πορειας ητο.Ειναι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ αποψη,εξηγουμαι.Εδω εχουμε μια φιλοξενια και πρεπει να την σεβαστουμε.
      Βρε φιλε δουλεψες 1966-1972,και την ατυχια μου εσαει πρεπει να σ εχουμε στην κεφαλη μας και μας λες τι πρεπει να κανουμε.Αστω καλο μωρε ,αστω καλο σου,δεν θα παρω. Ομως βρε συ τις 4 πρωτες πλακες σου δεν τις δινω πουθενα.Εχετε δει τι κοινο παει στις συναυλιες του;Το κοινο πηγα στο Σαββοπουλο,μα αυτη ειναι η αληθεια ,λεω.Ευχαριστω για την φιλοξενια ,ποτε δεν μου καθησε ο τυπος και χαιρομαι που βγηκα αληθινος,αλλωστε κι ιδιος τα ξερει ολα αυτα,οντως θεωρειται εξυπνος ως λεγει.

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το facebook περί Μαρίας Σόκαλη και Όλγας Καρλάτου...

    Vana Iacovidou
    Μ αρέσει πολύ εδώ . Ύφος Κατρίν Ντενέβ, στο φοβιστικό

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Repulsion...

    Vana Iacovidou
    Repulsion του Πολάνσκι.

    Ntinos Sarandopulos
    Άαααααααα

    Vana Iacovidou
    καλέ,ναι!

    Stelios Keraunogidos
    Ολγα Καρλατου απίστευτη γυναικαρα , εβαζε κατω και τις Ιταλιδες 'συμπρωταγωνιστριες...και η ΄'γειτονισσα'' φυσικα πολυ ωραια γυναικα , οπως οι περισσοτερες ηθοποιοι της εποχη της

    Nikos Dascalakis
    Εδω εγω ήμουν γειτων με την Δωρα Σιτζάνη! (Καστελλα Πειραια, 1968- 1970, αν θυμαμαι καλα)

    Σαραντης Κλωνάρας
    εξαιρετικη φωτο φωντα μου

    Apostolos Apostolos
    Ειχε και εκπομπη στο κανάλι του καρατζαφερη,αλλά αυτό ας το ξεχάσουμε τώρα μιλαμε για Τέχνη...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Τα ξέρω όλα double Απόστολε, κι αυτά που δεν ξέρεις ακόμη, αλλά εδώ είναι άλλος ο σκοπός του ποστ.

    Apostolos Apostolos
    Σεβομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τι δουλειά έχει ο Φοίβος να παριστάνει τον Μπουρνέλη στις τρέντυ ταράτσες του Βοτανικού, σφιχταγκαλιασμένος με όλους τους νυν και τους πρώην κατεδαφισμένους αστέρες του εγχώριου έντεχνου. Οι αστικές του καταβολές ούτως ή άλλως τον εμποδίζουν από το να αντιληφθεί την ουσία ενός μάλλον αμιγώς λαϊκού είδους διασκέδασης όπως αυτού των αναψυκτηρίων του '70 και του '80. Ίσως πάλι να μην στοχεύει εκεί. Ίσως η κρυφή του φιλοδοξία να είναι ως ένας άλλος Αττίκ να ανοίξει την δική του μάντρα. Προσωπικά, παρά τις αστικές αγκυλώσεις του και τις αισθηματικές του ευκολίες, θα του αναγνώριζα πλήρως μια τέτοια φιλοδοξία. Γιατί τον θεωρώ τον τελευταίο πραγματικά ευρηματικό τραγουδοποιό της εποχής μας (και μιλάμε για μια εικοσαετή παρουσία στο χώρο, τέτοια ξηρασία δηλαδή). Βέβαια ως προς αυτό πιθανόν ο οικοδεσπότης του blog να μην ενστερνίζεται τον ενθουσιασμό μου. Όπως και νά 'χει, κι αν όντως ο Φοίβος θέλει να γίνει ένας σύγχρονος Αττίκ, το ερώτημα παραμένει: γιατί να θέλει κανείς να γίνει ένας σύγχρονος Αττίκ; κυρίως γιατί μετά από δύο δίσκους που συνδιαλέχθηκαν επιτυχώς με το σήμερα, όπως ήταν και ο Αόρατος άνθρωπος και η Καλλιθέα; τι σόι καλλιτεχνική παλινδρόμηση είναι αυτή, να παριστάνεις δηλ ντε και σόνυ τον διασκεδαστή των διανοούμενων αθηναίων μετά από ένα τραγούδι και μετά από ένα βίντεο κλιπ σαν αυτό..;

    https://www.youtube.com/watch?v=XkaQgGtenyU


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, ωραία τα διατυπώνεις - αν και θεωρώ ύβρι τη σύγκριση Δεληβοριά με Αττίκ.

      Διαγραφή