Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 119

18/9/2018
Αυτός ο Καψώχας της ΕΡΤ, που παρομοίασε το Μητσοτάκη με το θεωρητικό του φασισμού Σέρτζιο Πανούντσιο, πρέπει να είναι μεγάλο ψώνιο.
Ρε μεγάλε, άμα θες να κράξεις το Μητσοτάκη (γιατί αξίζει κάποιος να τον κράξει λόγω των ασυναρτησιών, των επικίνδυνων ασυναρτησιών που είπε στη Θεσσαλονίκη) κάλεσε, σε τελευταία ανάλυση, κάποιον άλλον, ξέρω γω τον Πολάκη, και άσε εκείνον να τον βρίζει (γέλια). Εσύ, σαν παρουσιαστής, οφείλεις να είσαι τυπικός, σοβαρός, νουνεχής και κυρίως να μην ξεβρακώνεσαι τόσο πολύ συριζαίικα, γιατί προκαλείς αηδία (εμένα δηλαδή αηδία μου προκάλεσε). Μάθε να κρατάς τους τύπους.  
Στην ΕΡΤ έχουν πέσει στην παγίδα των ιδιωτικών. Δεν είναι η προπαγάνδα υπέρ του κυβερνώντος κόμματος (δε μ’ ενοχλεί τόσο πολύ αυτό πια, αφού το θεωρώ κάπως δεδομένο), είναι ο τρόπος που διαρθρώνεται αυτή ακριβώς η προπαγάνδα.  
Συχνά μιλάμε, πλέον, για το βούρκο τού πάλαι ποτέ μνημονιακού Μέγκα, του Σκάι κ.λπ., αλλά από την αντίθετη μεριά. Είναι εκείνη η αποκρουστική πατέντα των δημοσιογράφων που δεν λένε απλώς την είδηση, σχολιάζοντας σοβαρά και προσεκτικά, αφού είναι επιφορτισμένοι με το... καθήκον να κατεβάσουν γραμμή. Είναι γελοίο. Πόσοι νομίζουν ότι τους βλέπουν πια και τους λαμβάνουν σοβαρά υπ’ όψη;  
Στην τηλεόραση χρειαζόμαστε μόνο ειδήσεις και τεκμηριωμένες αναλύσεις, από ανθρώπους που να ξέρουν για τι ακριβώς μιλάνε (παντού, είτε στα ιδιωτικά είτε στα δημόσια κανάλια – πόσω μάλλον στα δημόσια). Αλλά αυτό δε μπορεί να συμβεί.  
Αντιθέτως, έχουμε πλημμυρίσει από επηρμένους και ψευτοδιαβασμένους λιμοκοντόρους, που πουλάνε μούρη αναλυτή κάνοντάς μας... καθοδήγηση. 

17/9/2018 
Όπως έχουμε ξαναπεί ο Mαργαρίτης έκανε την καριέρα που έκανε, επειδή σκοτώθηκε ο Κώστας Κόλλιας (μια τεράστια φωνή των σέβεντις) σε αυτοκινητικό το 1980.
Ο Μαγκάρετ (που εμένα πλέον με εκνευρίζει, γιατί φυτρώνει παντού και πουλάει... κατακαημένο σταριλίκι) δεν πήρε μόνο τα πατήματα τού Κόλλια, αλλά πήρε και τα τραγούδια που ετοίμαζε για τον Κόλλια ο Σούκας, και δεν πρόλαβε να του τα δώσει… Μπορεί να γινότανε… ροκάς ο Μαργαρίτης, δεν ξέρω, αλλά στο λαϊκό θα έτρωγε σίγουρα τη σκόνη τού μεγάλου Κώστα Κόλλια…

17/9/2018
Πριν λίγες μέρες ο κιθαρίστας Marc Ribot κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με τον τίτλο “Songs Of Resistance 1942-2018” (τώρα, επί Τραμπ, ανακαλύψανε ορισμένοι την αντίσταση στην Αμερική!), μέσα στο οποίο ακούγεται και ο Τom Waits να τραγουδάει το κλασικό “Bella ciao” – ένα τραγούδι, που το είδα να ποστάρεται δεκάδες φορές στο φέισμπουκ. Σκέτη βαρεμάρα.
Δεν ξέρω… αλλά τα πράγματα έχουν μπερδευτεί πολύ, με τις λέξεις να χάνουν εντελώς το νόημά τους. Και μία από τις λέξεις που κακοπερνάει, ξανά, τελευταία, είναι η λέξη «αντίσταση».
Κανονικά αντιστέκεσαι σε κάτι που σου επιβάλλεται, σε κάτι που έρχεται ως κατακτητής, ως οδοστρωτήρας, για να σε μετατρέψει από άτομο με συνείδηση, με ανθρώπινες αξίες, με ηθικές αρχές, με πατρίδα, με παραδόσεις, με γλώσσα, με ήθη και έθιμα, σε πιόνι μιας κατάστασης, η οποία επιδιώκει την υλική και πνευματική αλλοτρίωση και καταρράκωσή σου. Δεν μπορεί, δηλαδή, να προβάλλεται ως «αντιστασιακός» και μάλιστα από την αριστερά (αλλά εδώ μιλάμε για την... ψευτοαριστερά) εκείνος που θέλει να σε εξουθενώσει (οικονομικά, πνευματικά κ.λπ.), απλώς και μόνον γιατί εσύ έχεις επιλέξει να μάχεσαι σε ό,τι διαλύει την κοινωνική και ατομική σου υπόσταση.
Σε λίγο, έτσι όπως πάμε, κάποιοι θα βγάλουν… αντιστασιακούς και τους ναζήδες, που τέλος πάντων... πήγαιναν κόντρα και αυτοί στα «εγκλήματα» του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ.  
Αφήστε κάτω τα τραγούδια μας ρε λεμέδες… 

16/9/2018
Ψάχνοντας κάτι να βρω στο YouTube έπεσα πάνω σε μια παλιότερη συνέντευξη τού Ιεροκλή Μιχαηλίδη, στην οποία τον άκουσα να παραπονιέται επειδή προβάλλεται ξανά και ξανά στην τιβί ο αστυνόμος Μπέκας και πως κάποιοι, πολλοί, τέλος πάντων τον συνδέουν συνεχώς μ’ αυτό το ρόλο – ένα γεγονός που τον αδικεί. Κάπως έτσι το εννοούσε.
Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε εσείς για τον συμπαθή σαν παρουσία Μιχαηλίδη, αλλά εμένα αυτός ο ηθοποιός δεν μου άρεσε ποτέ και πουθενά, όπου και να τον έχω δει – πλην Μπέκα βέβαια. Ούτε σαν… άγαμος θύτης μου άρεσε, ούτε στο σινεμά, ούτε στην τιβί. Επίσης και σε κάτι τηλεοπτικές συνεντεύξεις που τον έχω, κατά καιρούς, τρακάρει ήταν πολύ σφιγμένος και κάπως έξω απ’ τα νερά του – αλλά αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκην κακό.
Στις Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα ήταν πάντως πολύ καλός και η γνώμη μου είναι πως αν τώρα, στις μέρες μας, είχαμε το λαϊκό σινεμά του ’60 (και όχι αυτό το χάλι, γενικά, που είναι τώρα ο κινηματογράφος μας), ο Μιχαηλίδης, σ’ αυτόν ακριβώς το ρόλο, του… μπάτσου με αισθήματα, θα άφηνε εποχή.  
Κανείς δεν έχασε στη ζωή (ηθοποιός ή ό,τι άλλο), επειδή τυποποιήθηκε. Απεναντίας χάσανε όσοι υπερεκτίμησαν τις δυνάμεις τους, νομίζοντας ότι είναι κάτι παραπάνω από το… ταπεινό και από το ελάχιστο, με τα οποία τους προίκισε η φύσις. 

16/9/2018
Με το ασφαλιστικό του Κατρούγκαλου θα πάρουμε τ’ @@ μας, πληρώνοντας χοντρικά τα μισά απ’ όσα πληρώναμε επί ΠασοκοΔεξιάς.
Με το ασφαλιστικό του Μητσοτάκη θα πάρουμε ξανά τ’ @@ μας, πληρώνοντας όμως τα διπλάσια.
Τέτοιου τύπου είναι οι διαφορές μεταξύ Σύριζα και ΝΔ και σ’ αυτό και σε όλα τα άλλα θέματα.

15/9/2018 
Το συγκλονιστικό, φιλοσοφικό τραγούδι του Roger Chapman και των Family, που περιστρέφεται γύρω από το μυστήριο της ύπαρξης. 
Ένας γέρος ζητάει από κείνον που υφαίνει τη ζωή, το Θεό ή το Διάβολο, ή μήπως τον ίδιο το Θάνατο(?), να του δείξει το δικό του υφάδι. Έτσι, «εμφανίζονται» μπροστά του η παιδική ηλικία του, οι έρωτές του, οι οικογένειά του, τα παιδιά του, η πεθαμένη γυναίκα του, τα εγγόνια του, πριν το υφάδι αποτυπώσει τη ξεθωριασμένη μοναξιά των γηρατειών… και σε λίγο το ίδιο το τέλος του.  
Just for one second, one glance upon your loom 
The flower of my childhood could have fit within this room 
Does it of my youth show, tears of yesterday? 
Broken hearts, within a heart, as love first came my way  

15/9/2018
Με το Next Top Model ασχολούνται οι φίλες μου (για φίλους δεν πρόσεξα…) κι έτσι πήγα κι εγώ να δω στο YouTube, κάτι που, και το λέω από την αρχή, δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει – αφού πρόκειται περί τηλεξεφτίλας. Αλλά… τέλος πάντων είδα. Και είδα κάτι θεές, κάτι κούκλες, με ρούχα ή μαγιό, να πηγαίνουν και να στέκονται σούζα μπροστά σε κάτι απίθανους και απίθανες, που το παίζουν κριτική επιτροπή, και να κατσαδιάζονται επειδή έβαλαν λίγο στήθος παραπάνω ή διόρθωσαν τα χείλια τους. Και όλα τούτα, για ένα επάγγελμα, για το οποίο, ενώ είναι βουτηγμένο μέσα στα σκατά (ναρκωτικά, πορνεία, κυριολεκτικά βασανιστήρια σωμάτων και ψυχών, εγκλήματα κ.λπ.), κάποιοι παριστάνουν τις παρθένες και ενοχλούνται από τις ψεύτικες βλεφαρίδες και τα… πρόστυχα τατουάζ που μοιάζουν με ζαρτιέρες!
Ρε, οι άνθρωποι είναι για πολλά γέλια! Αλλά τι να περιμένεις από κάποιους που ακούν το επώνυμο Μπέλλα και αναρωτιούνται αν… υπάρχει τέτοιο επώνυμο και αν είναι αληθινό!
Ρε γίδια τον Αστέριο Μπέλλα, το μεγαλύτερο παράγοντα που πέρασε ποτέ από το ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν τον έχετε ακουστά; Και το παίζετε και κριτική επιτροπή! Ου να μου χαθείτε θρασίμια…

7 σχόλια:

  1. Σχόλια από το facebook περί Next Top Model...

    Nikos Gkikas
    Δηλαδή φταίνε οι κριτές ή εκείνοι, που συμμετέχουν και άρα αποδέχονται αυτούς ως ειδήμονες?
    Ταπεινή γνώμη... Ούτε οι συμμετέχουσες, ούτε οι κριτές. Οι γονείς φταίνε και οι εκπαιδευτικοι τους. Εφόσον επιθυμείς ανάμιξη με τον χώρο, αποδεξου και την οσμή αυτού. Δε θα αλλάξει ο χώρος για σένα μικρή μου.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καλά άσε ποιοι φταίνε τώρα, πάντως τα κορίτσια είναι τα τελευταία που φταίνε στην κλίμακα.

    Nikos Gkikas
    Εννοείται, πως τα παιδιά δεν φταίνε. Γιατί παιδιά είναι όλα τους.

    Στέλιος Κραββαρίτης
    Δεν είναι για γέλια. Για ξυλίκι άγριο είναι...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Είμαστε κατά της βίας.

    Στέλιος Κραββαρίτης
    Όχι πάντα

    Antonis Tsoukatos
    Εγω θα ελεγα να Μην μπαινει κανεις στον κόπο να γράφεις για τέτοιου τύπου franchisοshow. Αν προσποιηθουμε ολοι οτι δεν υπαρχουν, μπορει και να σταματησουν (να υπαρχουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το facebook περί Family...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Λογικά η σύνθεση είναι αυτή: Roger Chapman τραγούδι, Charlie Whitney κιθάρα, Rob Townsend ντραμς, Poli Palmer φλάουτο, πλήκτρα, John Weider μπάσο, βιολί

    Stelios Keraunogidos
    Τίποτα λιγοτερο απο υπερ-έπος, το καλυτερο τους κομμάτι για μενα, κι ας μην βρισκεται στο αγαπημενο μου αλμπουμ τους (προτιμω το 1ο απ'το 2ο...και φυσικα απ'τα επομενα) ! Συγκλονιστικη η πλοκη των στιχων , ομολογω πως δεν ειχα ασχοληθει σε βαθος (σχεδον ποτε δεν το κανω γιατι πολλες φορες απογοητευομαι :v ) . Παραδόξως στα live είναι ακομα συγκλονιστικοτερο , ίσως για αυτο να εκαναν και νεα version , στο single ''strange band'' , που μάλλον φερνει περισσοτερο στις λάιβ εκετελεσεις απ'οτι αυτη του άλμπουμ.Παραθετω και μια ακομα αγαπημενη live εκτελεση :
    Family - The Weavers Answer (Live 1970).flv

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εγώ προτιμώ το δεύτερο. Και αυτό είναι αριστούργημα επίσης... https://www.youtube.com/watch?v=8GgzLYI1RK0
    Family "How-Hi-The-Li"

    Stelios Keraunogidos
    μεγαλη δισκαρα και το 2ο εννοειται,και το ''how..'' οντως κομματαρα

    Giorgos Ioakeimidis
    Κεινα τα μαγικα χρονια, ο Τσαπμαν κι η παρεα του ηταν πανταχου παροντες! Οπου γαμος και χαρα οι Family πρωτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το facebook περί Ιεροκλή Μιχαηλίδη...

    Valadis Terzopoulos
    Νομίζω οτι ο Χατζησάββας ως αστυνομικός Χαριτος στο "Άμυνα Ζώνης" του Μάρκαρη ήταν ο καλύτερος. Δυνατός και ο Μαρής αλλα ο ρόλος του μίζερου μπάτσου ήταν απόλαυση!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ναι ωραίος ο Χατζησάββας. πιο εγκεφαλικός, αλλά γι' αυτόν ακριβώς το λόγο δεν θα άφηνε εποχή στα σίξτις.

    Aspasia Manou
    Ο ρόλος είναι το πρόβλημα, αυτούσιος ο Μπέκας του Μαρή, του 1950 και του 1960 -κι ο Μιχαηλίδης τον παίζει κανονικά έτσι-, σε ένα κατά τα άλλα σημερινό σκηνικό. Είναι πολύ ενοχλητική η επιμονή να συνδυάζονται αυτά τα δύο

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για μένα αυτό έχει μια ειδική χάρη. Ο Μπέκας σαν αστυνομικός ήρωας είναι ο μπάτσος που δρα και αποφασίζει με το μυαλό και όχι με τα πειστήρια (και τη βοήθεια της τεχνολογίας). Κι επειδή σκέφτεται, γι' αυτό εμφανίζει και τις ευαισθησίες που εμφανίζει (π.χ. αγαπάει το κλασικό λαϊκό τραγούδι, δίνει ευκαιρίες στα παιδιά που μπλέκουν με τα ναρκωτικά κ.λπ.). Τηλεοπτική σειρά βλέπουμε και όχι ντοκιμαντέρ, για το πώς δρουν οι μπάτσοι σήμερα.

    Aspasia Manou
    Οχι πως δρουν, πώς ντύνονται, πώς μιλούν. Εγώ το βρίσκω ενοχλητικό διότι πιστεύω πως είναι στο πλαίσιο αυτής της μούχλας, της επιστροφής της ηθογραφίας και των παλιών ελληνικών ταινιών που ξαναγυρίζονται ή ανεβαίνουν στο θέατρο ενώ ανήκουν σε άλλη εποχή. Να δω τον Ηλια του 16ου ή τον Φανούρη και το σόι του με όλη την εποχή που κουβαλάει η ταινία μου αρέσει, να παίζουν άνθρωποι σημερινοί σαν να είναι ο Μίμης Φωτόπουλος ενώ ΄χουν μεγαλώσει με κορνφλέικς, και να σέρνουν τη φωνή, όπως το κάνει κι ο ΜΙχαηλίδης, μου φαίνεται κενή μίμηση ή, ακόμη χειρότερα, φέικ νοσταλγία

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν νομίζω πως έχει σχέση με ηθογραφία το παίξιμο του Μιχαηλίδη, απλά είναι ένας κάπως παλιομοδίτης μπάτσος. Παλιομοδίτες μπορείς να βρεις σε κάθε χώρο και επάγγελμα - δίχως να προβάλλεται αναγκαστικά το γραφικό της καλλιεργημένης νοσταλγίας. Την ίδια περίπου εποχή παιζόταν και μία άλλη αστυνομική σειρά, τα Ίχνη, που ήταν ακριβώς το αντίθετο. Ψυχρή και αποστασιοποιημένη. Και για μένα δε βλεπόταν.

    Nikos Fotakis
    Συμφωνώ απόλυτα, με όσα λες - κι επειδή του έχω κάνει και συνέντευξη και έχω βαρεθεί φρικτά.
    Ήταν όντως καλός ως Μπέκας, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πραγματική πρωταγωνίστρια στις ιστορίες του Μαρή ήταν η Αθήνα του '50, όχι ο Μπέκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ferris Costas
      Το φαινόμενο των ηθοποιών που πιστεύουν πως αδικήθηκαν επειδή τυποποιήθηκαν, είναι πλούσιο σε παραδείγματα. Όπως ο Σων Κόννερυ, που κατάφερε να περάσει στη "βαρειά κουλτούρα" (με αμφίβολα αποτελέσματα), μόνο και μόνο γιατί έκανε τον Τζέημς Μποντ. Ή τη Μάρθα Βούρτση που πιστεύει πως η "πονεμένη μάνα" δεν την άφησε ν' αναπτύξει το ταλέντο της. Φαντάζεστε όμως τον Τζόννυ Ουαϊνσμύλλερ να έπαιζε... Ερρίκο τον 8ο; Προσωπικά, μου είπε μια μέρα ο Ορέστης Μακρής: "Έπρεπε να μ' αφήσουν να παίξω Άμλετ, να τους πω εγώ τι ηθοποιός είμαι". Και πιστεύω πως κάτι ήξερε. Απ' την άλλη, ο Νιόνιος Παπαγιαννόπουλος έπαιξε τον Νεκροθάφτη στον Άμλετ, ο Μίμης Φωτόπουλος τον Γάϊδαρο στην "Καλοκαιρινή Νύχτα", κι η Σαπφώ Νοταρά την Εκάβη, κι ήσαν κι οι τρεις υπέροχοι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις, αν και δεν είμαι σίγουρος πως όλοι αυτοί (π.χ. ο Ορέστης Μακρής) υπερεκτίμησαν τις δυνάμεις τους. Δεν το πιστεύω. Δεν μπορώ να συγκρίνω, θέλω να πω, τον Μακρή με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη.

      Ferris Costas
      Μα φυσικά...

      Midi Skarpelo
      Και σαν Μίλτος Καραβοκύρης στο "Είμαστε στον Αέρα". Έχουν κάτι κοινό οι δύο ρόλοι με κάποιον τρόπο, εκεί ήταν μικροαπατεώνας με αισθήματα.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν το έχω δει αυτό.

      Αλέξανδρος Κατσαούνης
      Ο Σταύρος Ξενίδης ήταν ωραίος ως Μπέκας στον «Θάνατο του Τιμόθεου Κώνστα» και το «Μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη».

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Συμπαθής.

      βαγγελης χαλικιας
      Σε ένα αφιέρωμα στο φλοραλ στο Γιάννη Μαρή, φίλοι του και διάφοροι συγγραφείς την χαρακτήρισαν κακή σειρά. Προσωπικά έχω διαβάσει πολύ Μαρή αλλά δεν έχω δει κανένα επεισόδιο. Τον Μιχαηλίδη τον είδα στο ρόλο του αστυνομικού στο έγκλημα και τιμωρία στο θέατρο και ήταν καλός.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν έχει σχέση με τα διηγήματα του Μαρή. Έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Αλλά η σειρά είναι καλή, άμα δεν είσαι κολλημένος με τα βιβλία. Είπαμε τους μπάτσους πάντα θα τους παίζει καλά.

      βαγγελης χαλικιας
      χαχαχαχαχα συμφωνώ. Προτιμώ να αντιμετωπίζω τις ταινίες και τις σειρές που βασίζονται σε βιβλία χωρίς κόμπλεξ , είναι κρίμα και άδικο δηλαδή:)

      Γιώργος Χαρωνίτης
      Σας παρακολουθώ τόσες ώρες σαν αίλουρος κρυμμένος πίσω από τις λόχμες - που θα 'λεγε κι ο Μαρής! Μια χαρά παιδί είναι ο Ιεροκλής!

      Akis Kapranos
      Χιουμορ βαθιού Πασοκ μου εβγαζαν παντοτε οι Αγαμοι Θύτες

      Win Berry
      Έχεις δίκιο. Σαν Μπέκας και εμένα μου άρεσε πολύ

      Nikos Zozos
      Μεγάλη κουβέντα αυτή Φώντα!

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι πολυ που αραια συμμετεχει ο κ.Κωστας Φερρης,για μενα αποτελει εδω και αρκετα χρονια μια ξεχωριστη προσωπικοτητα. Ο Μιχαηλιδης ηταν αρκετα καλος ωσαν Μπεκας,καμμια συγκριση με Μηνα Χσαββα ως ηθοποιος , η μερα με την νυχτα. Σε τιποτα αλλο δεν μου αρεσε μετριοτητα,μα μεγαλη μετριοτητα.

      Διαγραφή
  4. Σχόλιο από το facebook περί Marc Ribot, Tom Waits και "Bella ciao"...

    Win Berry Ο Waits είναι από τους αγαπημένους μου μουσικούς, αλλά το κομμάτι δεν κολλάει ούτε στο ύφος του, ούτε στην φωνή του-ούτε μπορεί να μεταφερθεί στα αμερικάνικα ιστορικά και πολιτισμικά συμφραζόμενα. Αλλά ναι, το ποστάρουν οι πάντες· μεγάλο το συμβολικό φορτίο και του Waits και της πάσας αντίστασης στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το facebook περί Κώστα Κόλλια και Γιώργου Μαργαρίτη...

    Eleni Founti
    Άρα τηρουμένων των αναλογιών, ο Τόλης Τσιμογιάννης πρέπει να είναι nwobhm χαχαχα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Αυτοί οι τύποι στυλ Τσιμογιάννη είναι τελείως... τέταρτη εθνική (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερούνται κάποιας αξίας). Ο Κόλλιας είχε φωνάρα και στυλ αληθινά λαϊκό, και θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με τον Καζαντζίδη (αν τον πρόσεχαν οι εταιρείες, ή μάλλον αν εκείνος ήθελε να τον προσέξουν).

    Eleni Founti
    Ε ναι. Ουδεμία σχέση δεν έχουν, απλώς έκανα παραπομπή στις γνωστές εξυπνάδες του τύπου "η Καίτη Χωματά ήταν ο πρόδρομος του doom metal" (δεν υιοθετώ)

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Α ναι, καλά από τέτοια, άλλο τίποτα. Δυστυχώς δεν τα λένε μόνο βλάκες, τα λένε και σοβαροί άνθρωποι.

    ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΗΣ
    Μια διαπιστωση κανεις..οκ δεχομαι...αλλα και ο Μαργαριτης ειναι αξιολογος για μενα...και γιατι να τρωει φτυσιμο επειδη πεθανε ο Κολλιας...αδικο....και δεν ξερεις αν ο Κολλιας δε φυτρωνε παντου κι αυτος..!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Καλός είναι και ο Μαργαρίτης και ήμουν φαν του από τα έιτις, μέχρι και το 2000. Αλλά σιγά-σιγά, και μετά τη συνεργασία του με το Μανίκα, άρχισα να τον εγκαταλείπω. Τώρα μου τη σπάει κιόλας γιατί τον έχω για... λαϊκό Νταλάρα (φυτρώνει παντού δηλαδή και δειγματίζει ένα συγκεκριμένο πρότυπο λαϊκομελούρας).

    ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΗΣ
    ..αλλο αυτο...μαλλον τωρα εξαργυρωνει την καριερα του η κριση ισως τον εχει επηρρεασει και παει παντου...τι να πω.κι εγω τον εχω πετυχει εξω..απλος και γελαστος!!βασικο!!

    Γιώργος Ματέας
    Καλός τυπάς είναι ο Γιωργάρας ρε συ... Έτυχε να τον γνωρισω από κοντά και είναι πολύ προσιτός με το κόσμο. Μάλιστα και σε φάση που τον ζήτησαν αυτογραφο έκανε χαβαλέ λέγοντας "για να τρώει το παιδί όλο του το φαΐ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή