5/9/2018
Πάντως, αν ήταν να διάλεγα ανάμεσα στη συναυλία για το Λοΐζο και το live του Τόλη, στο Ηρώδειο, θα διάλεγα ασυζητητί το δεύτερο.
Τα τραγούδια του Λοΐζου, παρότι πολλά είναι φοβερά, πλέον ακούγονται πολύ δύσκολα, επειδή φθάρθηκαν μέσα στα χρόνια, με το πράγμα να επιδεινώνεται όταν φτάνουν στ' αυτιά σου, σήμερα, από τυχαίους τραγουδιστές (Δεληβοριάς, Νέγκα διαβάζω…). Αφήνω δε το γεγονός πως θ’ ακουστούν, ως συνήθως, τα πιο γνωστά του, οι επιτυχίες, και όχι τα λιγότερο γνωστά του, αν υπάρχουν τέτοια (ψάχνοντας, όμως, θα βρεις μερικά, όπως το φοβερό «Κανένας δεν μου μίλησε» και κάποια ακόμη που κρατάνε, αφού δεν τα πιάνουν συχνά στο στόμα τους οι διάφοροι).
Πάντως, αν ήταν να διάλεγα ανάμεσα στη συναυλία για το Λοΐζο και το live του Τόλη, στο Ηρώδειο, θα διάλεγα ασυζητητί το δεύτερο.
Τα τραγούδια του Λοΐζου, παρότι πολλά είναι φοβερά, πλέον ακούγονται πολύ δύσκολα, επειδή φθάρθηκαν μέσα στα χρόνια, με το πράγμα να επιδεινώνεται όταν φτάνουν στ' αυτιά σου, σήμερα, από τυχαίους τραγουδιστές (Δεληβοριάς, Νέγκα διαβάζω…). Αφήνω δε το γεγονός πως θ’ ακουστούν, ως συνήθως, τα πιο γνωστά του, οι επιτυχίες, και όχι τα λιγότερο γνωστά του, αν υπάρχουν τέτοια (ψάχνοντας, όμως, θα βρεις μερικά, όπως το φοβερό «Κανένας δεν μου μίλησε» και κάποια ακόμη που κρατάνε, αφού δεν τα πιάνουν συχνά στο στόμα τους οι διάφοροι).
Αντιθέτως, ο Τόλης, ένας ζωντανός θρύλος του
τραγουδιού μας, δικαιούται να πατήσει κι αυτός στις ρωμαϊκές πέτρες, γιατί και
καριέρα δεκαετιών έχει, και τραγουδάρες διαθέτει και υποτιμάται, μονίμως, από
τους θολοκουλτουριάρηδες του έντεχνου.
4/9/2018
>>Το 1959 ο Τάκης Μηλιάδης συγκροτεί δικό του θίασο
μαζί με τον Γκιωνάκη και τον Ρίζο. Ανεβάζει στο Περοκέ την επιθεώρηση «Ομόνοια
Πλατς-Πλουτς».<<
Η φωτογραφία στο δισκάδικο πρέπει να είναι από κείνη την περίοδο. Να προσθέσω μόνο
πως ο Γκιωνάκης ήξερε (και) πιάνο…
4/9/2018
Η δική μου γνώμη είναι πως τόσο τα Λατινικά, όσο και τα
Αρχαία Ελληνικά, δυο γλώσσες πεθαμένες, αφού δεν τις μιλάει κανείς πια, πρέπει
να καταργηθούν ως μαθήματα από το Λύκειο και να διδάσκονται μόνο από μεταφράσεις.
Οπότε το θέμα με τα Λατινικά, έτσι όπως προέκυψε εσχάτως, κινείται προς τη
σωστή κατεύθυνση.
Το ζήτημα όμως είναι άλλο – κι εκεί υπάρχει κάτι στραβό και σάπιο.
Η χθεσινή απόφαση του υπουργείου, θέλω να πω, παρότι, ως ξεκομμένη απ’ όλα τ’
άλλα, είναι θετική, στην πράξη εντάσσεται σε μια
γκάμα κινήσεων, που θέλει να κάνει το σχολείο «φιλικό» προς το μαθητή (εγώ,
όπου ακούω τη λέξη «φιλικό» φτύνω).
Το μαχαίρι που έχει πέσει φερ’ ειπείν στα θετικά
μαθήματα είναι απίστευτο – αλλά γι’ αυτό δεν εξανίστανται οι διάφοροι
«αδώνιδες», και άλλα διάφορα κορόιδα, που θέλουν να πουλάνε μούρη…
παραμορφωμένου στα «παράθυρα».
Πάρε δες π.χ. τι Γεωμετρία διδασκόταν πριν 20 και
30 χρόνια στα σχολεία και τι διδάσκεται τώρα (η Γεωμετρία κατά βάση είναι υπό
διωγμό και δεν είναι δύσκολο να το εξηγήσει κάποιος), το ίδιο με την
Τριγωνομετρία, που την έχουν καταντήσει φύλλο και φτερό, για να μη μιλήσω για
κομμάτια της Άλγεβρας (ακολουθίες π.χ.) και της Φυσικής, που απουσιάζουν
παντελώς από τις ύλες. Για να μη μιλήσω για τη Χημεία, που την είχαν για χρόνια
στο φτύσιμο, αλλά τώρα την αναβαθμίζουν και πάλι (υποτίθεται) με το νέο
σύστημα. Όλα, δηλαδή, χτίζονται στη βάση τού να μην κουραστεί ο μαθητής. Αλλά,
χωρίς να στρώσεις κώλο δε μαθαίνεις. Γι’ αυτό παρατηρείται εξάλλου το γελοίο φαινόμενο
η μάζα των πρωτοετών στα Πολυτεχνεία π.χ. να μην τα βγάζει πέρα στις εξετάσεις
(να κάνουν φροντιστήρια κ.λπ. οι φοιτητές – αδιανόητα πράγματα για μας τους
παλιότερους). Πέρασαν στο Πολυτεχνείο με τα τεχνάσματα και τις πρακτικές των
φροντιστηρίων, αλλά στην πράξη είναι άσχετοι. Το είχε παραδεχτεί και ο ίδιος ο
Γαβρόγλου αυτό παλιότερα («Έρχονται οι πρωτοετείς φοιτητές στο Πολυτεχνείο,
τους κάνουμε μαθήματα σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί στο Λύκειο και κόβονται τα
3/4»).
Αν το σχολείο δεν ξαναγίνει… εχθρικό προς το
μαθητή, σε λίγα χρόνια θα εισάγουμε φυσικομαθηματικούς (για να γίνουν καθηγητές
στα σχολεία μας) από την Ακτή Ελεφαντόδοντος ή από την Ινδονησία.
3/9/2018
ΚΑΘΩΣ ΜΠΑΖΕΙ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ…
Χθες το πρωί, Κυριακή πρωί, γύρω στις 9, αναγκάστηκα να πάω σ’ ένα (ανοιχτό)
σουπερμάρκετ στη γειτονιά για ν’ αγοράσω κάτι, παρότι δε γουστάρω με τίποτα να
ψωνίζω Κυριακές.
Στην ουρά 2-3 άτομα. Μπροστά από μένα ένα κορίτσι, κάπως διαλυμένο, κρατούσε
ένα πακέτο φασόλια στο χέρι του (Κυριακή, είπα μέσα μου, με φασολάδα θα τη
βγάλουν κάποιοι…), πίσω μου, αλλά όχι ακριβώς στην ουρά, μια σκελετωμένη γριά,
σε σχήμα Γ, είχε πιάσει μια καρέκλα έχοντας ρίξει ένα-δυο
πραγματάκια στο καλάθι της, δεν πρόσεξα τι ακριβώς, ενώ λίγο πριν έρθει η σειρά
μου ένας 40άρης έρχεται και μου ζητάει να περάσει μπροστά, επειδή είχε να
πληρώσει μόνο ένα κουτάκι μπύρα. Του δείχνω το ένα πράγμα που είχα αγοράσει κι
εγώ, σαν να του ’λεγα… μη βιάζεσαι.
Αφού πλήρωσα είπα να τον περιμένω έξω από το σουπερμάρκετ, παριστάνοντας πως κάτι έψαχνα στις τσέπες μου. Πόσο την έχει την μπύρα του λέω, καθώς έβγαινε. Ογδόντα λεπτά, μου λέει. Καλά, του λέω, και τα περίπτερα πόσο την έχουν; Ένα ευρώ μου λέει… φεύγοντας.
Γάμα τα είπα και κούνησα το κεφάλι μου, δίχως να με δει ή να μ’ ακούσει κάποιος…
Αφού πλήρωσα είπα να τον περιμένω έξω από το σουπερμάρκετ, παριστάνοντας πως κάτι έψαχνα στις τσέπες μου. Πόσο την έχει την μπύρα του λέω, καθώς έβγαινε. Ογδόντα λεπτά, μου λέει. Καλά, του λέω, και τα περίπτερα πόσο την έχουν; Ένα ευρώ μου λέει… φεύγοντας.
Γάμα τα είπα και κούνησα το κεφάλι μου, δίχως να με δει ή να μ’ ακούσει κάποιος…
2/9/2018
Το σπρώξιμο και το επακόλουθο… πρήξιμο για τους Chemical
Brothers έχει αρχίσει από πολύ νωρίς, αλλά αυτή τη βδομάδα θα ενταθεί. Εντάξει,
για συγκρότημα του ’90, καλοί ήταν, αλλά κάπου διαβάζεις και υπερβολές. Τέλος
πάντων…
Εγώ δεν ήμουν έφηβος ή 20+ όταν βγήκαν, ήμουν αρκετά μεγαλύτερος και είχα το περιθώριο ώστε να τους αντιμετωπίσω κάπως ψυχρά, κατά περιπτώσεις βαριεστημένα, έως και υποτιμητικά ορισμένες φορές, την αλήθεια λέω, αναγνωρίζοντας πάντως πως έβγαλαν ένα πράγματι καλό ή και πολύ καλό άλμπουμ, το “Surrender” του 1999 (είχα δυο-τρία CD τους ακόμη, αλλά αυτό κράτησα τελικά γιατί ήταν το καλύτερό τους).
Η Χημεία μού αρέσει πολύ σαν μάθημα, σαν επιστήμη κ.λπ., αλλά όσο λιγότερο ανακατεύεται με τη μουσική τόσο το καλύτερο για όλους μας…
(Από το “Surrender” μπορώ να διαλέξω πολλά καλά κομμάτια, αλλά τελικά επιλέγω τούτο το… tribute κομματάκι -επιτυχία τους- που έχει sixties pop-psych φωνητικά, είναι καθαρά μπητλικό δηλαδή, και στο οποίο τραγουδάει ο Noel Gallagher των Oasis. Το τραγούδι δείχνει πώς θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σήμερα η θεϊκή ποπ του ’60, αν δεν είχαν μεσολαβήσει οι… βρωμοχημείες του ’90).
Εγώ δεν ήμουν έφηβος ή 20+ όταν βγήκαν, ήμουν αρκετά μεγαλύτερος και είχα το περιθώριο ώστε να τους αντιμετωπίσω κάπως ψυχρά, κατά περιπτώσεις βαριεστημένα, έως και υποτιμητικά ορισμένες φορές, την αλήθεια λέω, αναγνωρίζοντας πάντως πως έβγαλαν ένα πράγματι καλό ή και πολύ καλό άλμπουμ, το “Surrender” του 1999 (είχα δυο-τρία CD τους ακόμη, αλλά αυτό κράτησα τελικά γιατί ήταν το καλύτερό τους).
Η Χημεία μού αρέσει πολύ σαν μάθημα, σαν επιστήμη κ.λπ., αλλά όσο λιγότερο ανακατεύεται με τη μουσική τόσο το καλύτερο για όλους μας…
(Από το “Surrender” μπορώ να διαλέξω πολλά καλά κομμάτια, αλλά τελικά επιλέγω τούτο το… tribute κομματάκι -επιτυχία τους- που έχει sixties pop-psych φωνητικά, είναι καθαρά μπητλικό δηλαδή, και στο οποίο τραγουδάει ο Noel Gallagher των Oasis. Το τραγούδι δείχνει πώς θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σήμερα η θεϊκή ποπ του ’60, αν δεν είχαν μεσολαβήσει οι… βρωμοχημείες του ’90).
Thodoris Antonopoulos
ΑπάντησηΔιαγραφήφαντάζεσαι βέβαια πόσο διαφορετικά θα ήταν και τα 60's χωρίς το LSD και τα ψυχεδελικά γενικότερα... μουσικά καλύτερα δύσκολα θα ήταν πάντως.. και ναι, είναι γκρουπάρα οι CM αλλά δεν θα επιμείνω, γνωστές τις απόψεις σου :)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στην πράξη, στα σίξτις, το LSD είχε ελάχιστη σχέση με τη μουσική. Τα έχουμε πει πάλι αυτά. Κάτω από την επήρεια του LSD δεν μπορείς να παίξεις μουσική. Και ελάχιστοι δίσκοι, μετρημένοι στα δάκτυλα, έχουν γραφτεί κάτω από την επίδρασή του. Σε κάποιους που ήταν αληθινοί καλλιτέχνες (δεν έγιναν δηλαδή με τη βοήθεια του LSD, γιατί το LSD δεν μπορεί ούτε μουσικό να σε κάνει, ούτε να σε βοηθήσει να παίξεις καλύτερα) η ανάμνηση της επενέργειάς του απλά τους βοήθησε στο να γράψουν και κάποια ακόμη κομμάτια. Σαν μια εμπειρία, ανάμεσα σε δεκάδες άλλες…
Thodoris Antonopoulos
φυσικά χρειάζεται και ταλέντο, δεν φτάνουν οι ουσίες, και φυσικά τέτοιες ουσίες λειτουργούν δημιουργικά σε βάθος χρόνου εφόσον και ο αποδέκτης είναι κατάλληλος, όχι αμέσως - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει σπουδαία τέχνη από "ξενέρωτους"!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτοί ας πούμε ήταν... ξενέρωτοι και το δήλωναν σε οπισθόφυλλο άλμπουμ τους... https://www.youtube.com/watch?v=biJYZItWzeI
Kaleidoscope - Seven Ate Sweet
Thodoris Antonopoulos
τώρα τι σόι γλυκό φάγανε παρέα επτά άτομα... καμια μπουγάτσα φαντάζομαι :))
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πιθανώς, γιατί είχαν μέλη με ελληνική και τούρκικη καταγωγή...
Nicholas Hatziyiannis
Ενδιαφέρουσα η τελευταία πρόταση. Όσο για την άποψη ότι υπό την επήρεια ψυχοτρόπων δεν μπορείς να συνθέσεις μουσική, διαφωνεί το σύμπαν. Η επιχειρηματολογία όμως - κι εδώ συμφωνούμε υποθέτω - άπτεται άλλου τομέα και δει της φαρμακολογίας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν διαφωνεί το σύμπαν - δεν το πιστεύω - τότε δεν ξέρει τι του γίνεται. Είπαμε, άλλο είναι να συνθέτεις υπό την επήρεια, και άλλο να ανακαλείς μέρες μετά, καιρό μετά, κάτι από την επίδρασή του.
Nicholas Hatziyiannis
είναι τόσες οι πηγές που δεν... Αυτό βέβαια, για να είμαι ακριβης όπως εσύ, αφορά τη σύνθεση. Ναι, φυσικά, στη διάρκεια του τριπ δεν παίζεις λάιβ στη σκηνή 😂 😂 😂 😂 😵 😵 😵. Ακόμα και για αυτό βέβαια υπάρχουν άπειρες αντίθετες απόψεις, τόσο από μουσικούς όσο και από χημικούς-φαρμακολογους π.χ. Schulgin
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά που λέω τα έχουν πει οι μουσικοί του '60. Βαριέμαι τώρα να μεταφέρω τσιτάτα - νομίζω το είχα κάνει παλιά στο δισκορυχείο. Αν μετρήσουμε τα θύματα της psych culture (τους θανάτους λόγω LSD, γκρεμοτσακίσματα κ.λπ. ή της συνειδησιακής διάλυσης των μουσικών) τότε εγώ θα πω πως το LSD κατέστρεψε ταλαντούχα πνεύματα, χωρίς να αναδείξει κανένα (εννοείται).
Nicholas Hatziyiannis
συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη πρόταση. Με τη δεύτερη υπάρχουν όχι μόνο τσιτατα αλλά και συνεντεύξεις, βιβλία για το αντίθετο. Συνυπάρχουν και οι δύο απόψεις και είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το ξέρεις. Γενικά μιλώντας, οκ, τα ναρκωτικά και δει τα ψυχεδελικά κάνουν κακό -συνηθως - στον χρήστη, με επακόλουθα αρνητικά αλλά και θετικά στο ταλέντο. Ο φίλος Θοδωρης το θέτει σωστά παραπάνω (περί αποδέκτη κατά περίπτωση)
Κανείς μουσικός δεν αναδείχθηκε μέσω LSD ( ο Brian Wilson μου ρίχνει φαπες). Μη με παρεξηγείς, σε τσιγκλαω λίγο, γνωρίζω από τα γραφόμενα σου ότι με τα ναρκωτικά δεν είσαι καθόλου φιλος
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΤι ναρκωτικά έπαιρνε το 1962-63 o Wilson; Γιατί τότε αναδείχθηκε.
Nicholas Hatziyiannis
δεν ήταν της μόδας ακομα
Voltnoi Brege
Το lsd δεν είναι ναρκωτικό. Φάρμακο είναι, φάρμακο για τη διεύρυνση, εμβάθυνση και ανύψωση της συνείδησης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σ' ευχαριστούμε για την πληροφορία... Από το βιβλίο του Κλεάνθη Γρίβα Κάνναβη, Μαριχουάνα, Χασίς (Νέα Σύνορα, 1993]...
(δείχνω πίνακα με τον διαχωρισμό των ναρκωτικών)
Voltnoi Brege
έχει ξεχάσει τη ζάχαρη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τη ζάχαρη θα έπρεπε να την πουλάνε τα φαρμακεία. Όχι σα ναρκωτικό φυσικά.
Thodoris Antonopoulos
άκου μαλακό ο καφές, εγώ άμα πιω τρεις στη σειρά έχω τσίτες!
Nicholas Hatziyiannis
μη τον τσιγκλας κι εσύ...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η λέξη "ναρκωτικά" είναι λαϊκή και αναφέρεται τόσο στα διεγερτικά του ΚΝΣ όσο και στα κατασταλτικά.
Φυσικά και ο καφές ανήκει στα ναρκωτικά. Είναι διεγερτικό ναρκωτικό (όσο και αν ακούγονται αντίθετες αυτές οι δύο λέξεις).
Nicholas Hatziyiannis
Ποια ταινία-κωμωδια ήταν που προσπαθούσαν να περάσουν το cheddar συγκεκριμένης πολιτείας στις ελεγχόμενες ουσίες;; Δεν τρολαρω, θα ψάξω να θυμηθώ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κλπ, κλπ...
https://adf.org.au/drug-facts/caffeine/
ADF - Drug Facts – Caffeine
Sakis Bwanas
το τσένταρ όχι, αλλά η παρμεζάνα στάνταρ! ειδικά οι παλαιωμένες όντως με το γραμμάριο θα έπρεπε να πωλούνται...
Nicholas Hatziyiannis
σχεδόν θυμηθηκα την ταινία, με Eddie Murphy βουλευτή που πάει κόντρα σε άλλο βουλευτή πολιτειας παραγωγού cheddar ...
Dreliozis Panagiotis
Διαφωνω σε ορισμενα απο αυτα που λες για αυτο σχημα αλλα αυτα ειναι και γουστα...εφεραν αλλη κουλτουρα στο bigbeat...ετσι εχουν ονομασει το ειδος τους...και βέβαια πολυ καλυτεροι απο τους prodigy..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>και βέβαια πολυ καλυτεροι απο τους prodigy..<< Δεν το συζητώ.
Thodoris Antonopoulos
των οποίων πάντως Prodigy το πρώτο άλμπουμ ειδικά ήταν διαμάντι επειδή βασικά εξέφραζε απόλυτα αυτό που συνέβαινε εκείνη ακριβώς τη στιγμή
Nicholas Hatziyiannis
Prodigy έως Fat of the Land ανώτεροι κατά την ταπεινή μου γνώμη αλλά και δύσκολο να τους συγκρίνεις. Techno punk οι μεν, electro οι δε, μια διάνοια οι μεν, δύο οι άλλοι, μπάντα λάιβ οι μεν, ντούο με άλλου τύπου σκηνική παρουσία οι δε.
George Nikolopoulos
Τα άλλα που είχες πού είναι ; Τα θέλω!
Σχόλια από το facebook στο ποστ ΚΑΘΩΣ ΜΠΑΖΕΙ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΩΡΓΟΣ ΖΟΥΚΑΣ
Πάντως, Φώντα, έχω που πουλάω βιβλία σε καλύτερες τιμές (κατά ένα, δύο, ή τρία ευρώ) από αυτές των γνωστών σουπερμάρκετ που παριστάνουν τα βιβλιοπωλεία, δεν έχω καμιά τύχη
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι να πω Γιώργο... Η κατάσταση είναι δύσκολη και δε βλέπω πώς μπορεί ν' αλλάξει... Το βιβλίο είναι και ειδικό κομμάτι. Το έχουμε συζητήσει και από κοντά νομίζω. Πολλοί θέλουν να δείχνουν ότι αγοράζουν βιβλία, κρατώντας σακούλες με στάμπες από τα μεγάλα βιβλιοπωλεία, για να τους βλέπουν οι άλλοι στο μετρό κ.λπ. ότι διαβάζουν. Δυστυχώς στο βιβλίο λειτουργεί πολύ η "μούρη".
ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΟΥΚΑΣ
Είναι, έτσι ακριβώς, όπως το έγραψες. Ακόμη πιο αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι-ες είναι 'η δηλώνουν αντικαπιταλιστές-αντικαπιταλίστριες.
Terzi Alexandra
Παρακαλανε στα συσσίτια και απο οτι έμαθα και για εκεί υπαρχουν προϋποθέσεις.Έλεγχοι κλπ
Michalis Matthaiou
Και που'σαι ακόμα...
Stam Ekmek
etsi ακριβως εχουν τα πραγματα
Σχόλια από το facebook περί Λατινικών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Χαρωνίτης
Θα μείνουμε εμείς κι εμείς να ξέρουμε το θεώρημα του Πάππου! Ή τι σημαίνει γεωμετρικός τόπος! [Σε ότι με αφορά πάντως, Φώντα, παντού και πάντα μνημονεύω τον αείμνηστο δάσκαλό μου, τον μαθηματικό / γεωμέτρη Γιάννη Ντάνη! Αυτός βοήθησε να γίνω άνθρωπος - δηλαδή σκεπτόμενος, με οράματα, αισθήματα, ευαισθησίες κ.λπ.]
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θυμάμαι στο Λύκειο, το φοβερό μαθηματικό που είχαμε, να έχει κολλήσει με τη μαθηματική επαγωγή και το αξίωμα του κιβωτισμού. Χωρίς θεωρία είσαι μπακάλης, δεν είσαι επιστήμονας.
Τα βιβλία του Ντάνη τα ήξερα όταν ήμουν μαθητής (μου τα είχαν πει οι μεγαλύτεροι), αλλά δεν μπορούσα να τα βρω με τίποτα (όπως και τις Άλγεβρες του Τόγκα), καθώς ήταν καταργημένα. Η γενιά μου για γεωμέτρη είχε τον Γεωργιακάκη. Τρομερά βιβλία. Η Στερεομετρία του (που τώρα δεν διδάσκεται εννοείται στα σχολεία) ήταν… σουρεαλιστικό βιβλίο. Απίστευτο.
Γιώργος Χαρωνίτης
Τον Μανώλη Γεωργιακάκη τον είχα κι αυτόν καθηγητή στο "Αττικόν". Ήταν νέος (το 72-73), έκανε Επιπεδομετρία και βάδιζε στα ίχνη του Ντάνη - και του Αρίστου Δημητρίου. Ο Ντάνης μας έκανε Στερεομετρία αλλά μέσα από αυτήν έβγαινε φιλοσοφία, μουσική, ζωγραφική... όλη η τέχνη. [Μια που το έφερε η κουβέντα, μήπως ο κιθαρίστας Γρηγόρης Ντάνης είναι γιος του;]
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω Γιώργο (για τον κιθαρίστα)...
Γιώργος Χαρωνίτης
Θα το ψάξω!
Γιώργος Χαρωνίτης
Τα βιβλία του Ντάνη νομίζω πως τα έχω και σε pdf. Θα ψάξω να τα βρω και θα σου τα στείλω.
Joanna Meliopoulou
Οι φιλολογοι λοιπον,θα ειναι οκ να κανουν φροντιστηρια ;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γιατί, κάνουν φροντιστήρια οι Θεολόγοι για να περάσουν τα εβραϊκά;
Joanna Meliopoulou
Δεν θα το θεωρουσα ιδιας σημασιας
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορεί να μην είναι της ίδιας σημασίας, αλλά είναι απείρως πιο δύσκολα τα Εβραϊκά.
Γιώργος Χαρωνίτης
Γενικά, το '84 που πήγα φαντάρος είχα φρικάρει όταν συνειδητοποίησα πόσο αμόρφωτοι έβγαιναν από τις παιδαγωγικές ακαδημίες - οι μέλλοντες δάσκαλοι! Το αποτέλεσμα έχει φανεί εδώ και πολλά χρόνια τώρα!
Aspasia Manou
Το "εύκολο" σχολείο έχει ταξικό προσημο, που λένε. Πατερναλισμός και περιφρόνηση προς τους αδύναμους
John Drake
Τα αρχαία είναι μια ζωντανή γλώσσα. Όταν χρειαστεί να γίνεις σαφείς και να χρησιμοποιήσεις καμιά περίεργη μετοχή υπερσυντέλικου ή κανένα μυστήριο απαρέμφατο αναγκαστικά ψάχνεις στα βάθη της μνήμης σου να τα βρείς... Λέμε τώρα εγώ τα λέω εγγλέζικα και ξεμπερδεύω!!!
Ας μην εκπλαγούμε αν στο σχολείο του εγγύς μέλλοντος μαθηματικά,νέα ελληνικά, φυσικές, χημείες,αρχαία, όλα αντικατασταθούν από μαθήματα χειρισμού μηχανών του καφέ ή τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων ή τέλος πάντων εκμάθησης των όποιων μηχανών δουλεύουνε οι, τριγύρω της γεωγραφικής περιφέρειας του κάθε σχολείου, κάθε λογής επενδυτές. Οι άνθρωποι σχεδιάζουν μεθοδικά, χρόνο με τον χρόνο, το λεγόμενο σχολείο της αγοράς. Δεν το καταλαβαίνει κάποιος εύκολα το πως το κάνουν, ούτε εσείς οι απέξω, ούτε εμείς οι από μέσα καλά καλά. Κάποια στιγμή το αποτρόπαιο έργο τους θα ολοκληρωθεί μπρος στα έκπληκτα μάτια όλων μας και δεν θα ξέρουμε από που μας έχει έρθει. Τότε το κάθε σχολείο θα λειτουργεί σαν μια αυτόνομη εταιρεία που θα ανταγωνίζεται τις άλλες εταιρείες-σχολεία. Δεν θα υπάρχει ενιαίο, κεντρικό πρόγραμμα σπουδών, αλλά προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κάθε περιοχής (τις ανάγκες των επενδυτών που λέγαμε παραπάνω). Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές θα δουλεύουμε αφού πρώτα μας επιλέξουν (αν μας επιλέξουν)οι δήμαρχοι, κατόπιν πιθανής συνεννόησης με τους "ηγέτες" (έτσι τους αποκαλεί ο ΟΟΣΑ) διευθυντές, τους πελάτες - γονείς των συλλόγων του κάθε σχολείου και - γιατί όχι; - των κάθε λογής υποψήφιων χορηγών. Γενικώς για να μην τα πολυλογώ, μια ματιά στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ που κυκλοφορούν και στο διαδίκτυο σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας θα σας πείσει για το σκοτεινό παρόν και το ακόμα πιο σκοτεινό μέλλον της δημόσιας παιδείας, όπως το απεργάζονται τα μούτρα αυτά, εντός κι εκτός της χώρας. Στο όνομα του κέρδους των ολίγων πάντα. Για όσο ακόμα πείθουν τον κοσμάκη ότι το κέρδος τους είναι και δικό του κέρδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Λοϊζο, μιας και περί εκπαίδευσης ο λόγος πάντα, προτιμώ τα παιδάκια στο σχολείο την ώρα της μουσικής να μαθαίνουν το Ακορντεόν από το "Είναι το κάτι που μένει" του Καρβέλα, που είναι όντως ένα πολύ ωραίο τραγούδι. Η τέχνη πρέπει βλέπετε εκτός από όλα τα άλλα να είναι και χρήσιμη. Έτσι στις γιορτές του πολυτεχνείου μου αρέσει πάντα να ακούω τα παιδάκια να τραγουδούν το "Τίποτα δεν πάει χαμένο", μπας και κάποτε αναστηθούν αλήθεια τα όνειρά τους και βρει το κάθε τους γιατί την πιο αληθινή του απάντηση. Ξέρω βέβαια πως δεν εσείς δεν μιλάτε για τον Λοίζο αλλά για την βαρετή εντεχνοσυναυλία που γίνεται στη μνήμη του. Και γω συμφωνώ. Αν τα παιδιά μου όμως ήταν δέκα ή δεκαπέντε χρονών μάλλον σ'αυτήν την βαρετή εντεχνοσυναυλία θα τα πήγαινα, αντί αυτής του απαστράπτοντος Τόλη στο Ηρώδειο. Όσο δε για ναρκωτικά, σ' αυτήν την δεύτερη περίπτωση, ούτε λόγος και με το συμπάθιο δηλαδή..