18/4/2019
Αυτό είναι ένα από τα 4-5 ωραιότερα γαλλικά τραγούδια που
έχω ποτέ ακούσει, και απόψε το βρήκα, για πρώτη φορά σε ελληνικό 45άρι,
δίνοντας μισό ευρώ...
18/4/2019
18/4/2019
Τη Βίκυ Φλέσσα έπρεπε να την είχαν κόψει νωρίτερα από την
ΕΡΤ και χωρίς δικαιολογία. Δεν αντεχόταν με τίποτα. Μια φορά την είχα δει κατά
τύχη δύο-τρεις η ώρα το πρωί (θα παίζανε την εκπομπή της σε επανάληψη), επειδή
είχε καλεσμένο τον Μπακαλάκο...
17/4/2019
17/4/2019
Το ότι ο Μητσοτάκης χρησιμοποίησε τους εκπροσώπους των 450+
καλλιτεχνών για δικό του όφελος είναι ηλίου φαεινότερον, όμως και οι
καλλιτέχνες δεν πρέπει να εμφανίζονται μπροστά μας σαν αθώες περιστερές. Τέλος
πάντων, ας πρόσεχαν. Εν τω μεταξύ υπάρχουν κι άλλοι δημιουργοί (συγγραφείς, ποιητές
κ.λπ.) που το έργο τους και ο πνευματικός κόπος τους βρίσκεται μονίμως σε
«κοινή χρήση» και δεν κάνουν έτσι. Δημιουργοί, που δεν έχουν καν την δυνατότητα
των τραγουδοποιών να πληρώνονται π.χ.
από τα λάιβ τους.
Σε τελευταία ανάλυση οι τραγουδοποιοί πληρώνονταν για χρόνια (όσο πληρώνονταν) και κιχ δεν ακουγόταν (από τους περισσοτέρους). Μόνον όταν η κρίση συμπαρέσυρε τα πάντα (μηδενικές πωλήσεις δίσκων κ.λπ.) και η ΑΕΠΙ ξεπέρασε (για την πάρτη της) το «κρίσιμο όριο», άρχισαν κάποιοι να κραυγάζουν. Και πάλι όμως πιστευτοί δεν γίνονται. Γιατί δεν άκουσα από κανέναν καλλιτέχνη ουδεμία ευαισθησία για το γεγονός πως μέσω (και) της ΑΕΠΙ χιλιάδες επιχειρήσεις οδηγήθηκαν σε κλείσιμο στα χρόνια της Κρίσης, μη αντέχοντας να πληρώνουν τα ληστρικά χαράτσια.
«Aπό τον Ιανουάριο του 2010 έως τον Σεπτέμβρη του 2015 η ΑΕΠΙ είχε ήδη προχωρήσει σε 48.369 εισαγγελικές απαγορεύσεις, 1.406 ανακλήσεις αδειών μουσικής, 3.921 εξώδικες διαμαρτυρίες, 5.365 μηνύσεις, 15 ασφαλιστικά μέτρα και 939 αγωγές εναντίον επαγγελματιών και επιχειρήσεων».
Επίσης δεν άκουσα ποτέ από τους έλληνες καλλιτέχνες κάποιον προβληματισμό για τα δικαιώματα των ξένων συναδέλφων τους (τραγουδοποιών). Πώς μαζεύονταν, εννοώ, αυτά τα δικαιώματα, πώς διαχωρίζονταν και πώς και αν αποδίδονταν.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πολύ σύνθετο, αλλά θα πρέπει να υπενθυμίσω πως έχουν υπάρξει και καλλιτέχνες που δεν υπήρξαν ποτέ μέλη καμιάς ΑΕΠΙ, αφήνοντας το έργο τους παντελώς ελεύθερο στην κρίση και στη χρήση του κόσμου. Να μην τους ξεχνάμε κι αυτούς…
[Από το 2LP «Αυτοσχεδιάζοντας στου Μπαράκου» (1980) των Σάκη Παπαδημητρίου, Φλώρου Φλωρίδη]
16/4/2019
Σε τελευταία ανάλυση οι τραγουδοποιοί πληρώνονταν για χρόνια (όσο πληρώνονταν) και κιχ δεν ακουγόταν (από τους περισσοτέρους). Μόνον όταν η κρίση συμπαρέσυρε τα πάντα (μηδενικές πωλήσεις δίσκων κ.λπ.) και η ΑΕΠΙ ξεπέρασε (για την πάρτη της) το «κρίσιμο όριο», άρχισαν κάποιοι να κραυγάζουν. Και πάλι όμως πιστευτοί δεν γίνονται. Γιατί δεν άκουσα από κανέναν καλλιτέχνη ουδεμία ευαισθησία για το γεγονός πως μέσω (και) της ΑΕΠΙ χιλιάδες επιχειρήσεις οδηγήθηκαν σε κλείσιμο στα χρόνια της Κρίσης, μη αντέχοντας να πληρώνουν τα ληστρικά χαράτσια.
«Aπό τον Ιανουάριο του 2010 έως τον Σεπτέμβρη του 2015 η ΑΕΠΙ είχε ήδη προχωρήσει σε 48.369 εισαγγελικές απαγορεύσεις, 1.406 ανακλήσεις αδειών μουσικής, 3.921 εξώδικες διαμαρτυρίες, 5.365 μηνύσεις, 15 ασφαλιστικά μέτρα και 939 αγωγές εναντίον επαγγελματιών και επιχειρήσεων».
Επίσης δεν άκουσα ποτέ από τους έλληνες καλλιτέχνες κάποιον προβληματισμό για τα δικαιώματα των ξένων συναδέλφων τους (τραγουδοποιών). Πώς μαζεύονταν, εννοώ, αυτά τα δικαιώματα, πώς διαχωρίζονταν και πώς και αν αποδίδονταν.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι πολύ σοβαρό και πολύ σύνθετο, αλλά θα πρέπει να υπενθυμίσω πως έχουν υπάρξει και καλλιτέχνες που δεν υπήρξαν ποτέ μέλη καμιάς ΑΕΠΙ, αφήνοντας το έργο τους παντελώς ελεύθερο στην κρίση και στη χρήση του κόσμου. Να μην τους ξεχνάμε κι αυτούς…
[Από το 2LP «Αυτοσχεδιάζοντας στου Μπαράκου» (1980) των Σάκη Παπαδημητρίου, Φλώρου Φλωρίδη]
16/4/2019
Φυσικά κι έχει το δικαίωμα κι η… κουτσή Μαρία να
φωτογραφίζεται με φόντο την Παναγία των Παρισίων και ν’ ανεβάζει τη φωτογραφία
της στο facebook, αλλά τo ίδιο δικαίωμα έχουν και οι Aphrodite’s Child. Νομίζω;
16/4/2019
16/4/2019
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ…
Μαζεύτηκαν «πρόθυμοι» τραγουδοποιοί ν’ ακούσουν τις προτάσεις(?) Μητσοτάκη για τα «δικαιώματα».
Ο Μητσοτάκης έχει το θράσος να βγάζει γλώσσα στο Σύριζα, ο οποίος Σύριζα αποκάλυψε το σκάνδαλο της ΑΕΠΙ, ανακαλώντας την άδεια της και θέτοντάς της εκτός λειτουργίας.
Να τους πει τι ο Μητσοτάκης; Για τις πλάτες που έβαζε το κόμμα του στην ΑΕΠΙ για δεκαετίες;
Ντροπή ρε Σαββόπουλε. Ξανά το Μητσοτάκ; Ξανά-μανά τα ίδια, μετά από 30 χρόνια;
15/4/2019
Μαζεύτηκαν «πρόθυμοι» τραγουδοποιοί ν’ ακούσουν τις προτάσεις(?) Μητσοτάκη για τα «δικαιώματα».
Ο Μητσοτάκης έχει το θράσος να βγάζει γλώσσα στο Σύριζα, ο οποίος Σύριζα αποκάλυψε το σκάνδαλο της ΑΕΠΙ, ανακαλώντας την άδεια της και θέτοντάς της εκτός λειτουργίας.
Να τους πει τι ο Μητσοτάκης; Για τις πλάτες που έβαζε το κόμμα του στην ΑΕΠΙ για δεκαετίες;
Ντροπή ρε Σαββόπουλε. Ξανά το Μητσοτάκ; Ξανά-μανά τα ίδια, μετά από 30 χρόνια;
15/4/2019
Οι προεκλογικές φωτογραφίσεις των υποψηφίων πρωθυπουργών,
βουλευτών, δημάρχων, συμβούλων κ.λπ. με παπάδες αποτελεί μιαν αλγεινή και
κακοφορμισμένη συνήθεια, πίσω από την οποία κρύβονται τα ευτελέστερα και
ταπεινότερα των κινήτρων. Ψηφίστε με… γιατί είμαι καλός χριστιανός…
εκκλησιάζομαι… και κοινωνώ των αχράντων μυστηρίων…
Επειδή όσοι πολιτικοί ή υποψήφιοι πολιτικοί επιδιώκουν τέτοιου τύπου φωτογραφίσεις στην πραγματικότητα είναι αδίστακτοι και δεν σταματούν μπροστά σε τίποτα (μόνο το «μαύρισμα» τους πρέπει), ας βγουν κάποιοι παπάδες (αν έχει απομείνει κανένας τους) να στηλιτεύσουν αυτή την άθλια πρακτική.
Αν η Εκκλησία είναι ακομμάτιστη, όπως της αρέσει να παρουσιάζεται, θα πρέπει να το επιβεβαιώνει, πρώτα-πρώτα, κατά την προεκλογική περίοδο.
Επειδή όσοι πολιτικοί ή υποψήφιοι πολιτικοί επιδιώκουν τέτοιου τύπου φωτογραφίσεις στην πραγματικότητα είναι αδίστακτοι και δεν σταματούν μπροστά σε τίποτα (μόνο το «μαύρισμα» τους πρέπει), ας βγουν κάποιοι παπάδες (αν έχει απομείνει κανένας τους) να στηλιτεύσουν αυτή την άθλια πρακτική.
Αν η Εκκλησία είναι ακομμάτιστη, όπως της αρέσει να παρουσιάζεται, θα πρέπει να το επιβεβαιώνει, πρώτα-πρώτα, κατά την προεκλογική περίοδο.
Σχόλια από το fb για το ποστ "ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙosif Vanger
Ο Κων/νος Μητσοτάκης ήταν ο μόνος που τόλμησε να σπάσει αυγά και να πει αλήθειες. Και μια που το ανέφερες επι των ημερών του ξεκίνησε η ΑΕΠΙ και άρχισαν για πρώτη φορά στην ιστορία να εισπράτουν κάποια χρήματα οι δημιουργοί! Άσχετα αν η ΑΕΠΙ αποτελείται από απατεώνες, όπως αποδείχτηκε δεκαετίες μετά. Άλλωστε αυτό αποτελεί συνέπεια της ανεπάρκειας των καλλιτεχνών να συνασπιστούν και να δημιουργήσουν την δική τους εταιρεία δικαιωμάτων, όπως ακριβώς συμβαίνει στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, αυτόν της δύσης και του λεγόμενου δυτικού πολιτισμού που καταριούνται οι λεγόμενοι "προοδευικοί" οεο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Διότι από το 1992 που θεσπίστηκε νόμος και έδωσε δυνατή υπόσταση σε αυτό το μόρφωμα που λέγεται ΑΕΠΙ -σημειωτέον ότι είναι μοναδικό φαινόμενο σε όλη την Ευρώπη μία ανώνυμος εταιρεία να διαχειρίζεται συλλογικό πνευματικό δικαίωμα- υπήρχε και όργανο εποπτικό, ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας που δεν άσκησε το κατά νόμον δικαίωμά του.<< Μητσοτάκης και καλό δεν κολλάει.
Iosif Vanger
Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Επι των ημερών του έγινε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάω για ύπνο τώρα.
Iosif Vanger
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να τα ερμηνεύσει όπως νομίζει, τα γεγονότα δεν αλλάζουν
Γεγονός επίσης αποτελεί ότι στον υπόλοιπο κόσμο αυτόν της δύσης και του λεγόμενου δυτικού πολιτισμού που καταριούνται οι λεγόμενοι "προοδευικοί" ΌΛΕΣ οι εταιρείες δικαιωμάτων είναι σωματιακού χαραχτήρα. Μόνο στο καθημάς ισλαμιστάν ήταν ιδιωτική. Αυτό είναι κάτι που προσάπτω στον Μητσοτάκη αλλά ακόμα περισσότερο στους ίδιους τους δημιουργούς και καλλιτέχνες, οι οποίοι δεν απαλλάσσονται των ευθυνών τους σε καμία περίπτωση.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
>>Μόνο στο καθημάς ισλαμιστάν ήταν ιδιωτική.<< Σκέψου λοιπόν τι νομοθέτησε ο Μητσοτάκης.
Iosif Vanger
Κι απο τότε ... τι έγινε? Τπτ
Lefteris Papamichos
ΔιαγραφήΓνωρίζετε περισσότερα από τους συγκεκριμένους δημιουργούς? Η διάδοχη κατάσταση της ΑΕΠΙ πληρώνει τους δημιουργούς?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και ποιος ευθύνεται αν δεν πληρώνονται "όπως πρέπει"; Για απάντησε σ' αυτό;
Lefteris Papamichos
απλό. Οπως ευθυνόταν η αμαρτωλή ΑΕΠΙ, έτσι και τώρα ευθύνεται η κρατικά ελεγχόμενη διάδοχη εταιρία. Δεν πρέπει να αντιδράσουν τώρα οι καλλιτέχνες?
Γιώργος Γιαννόπουλος
Η προηγούμενη κατάσταση πάντως έκλεβε το δημόσιο -δηλαδή όλους μας- και οικειοποιείτο και ένα μέρος των εισπράξεων που κατάφερνε να αποσπά για λογαριασμό των δημιουργών, χάρις στο καθεστώς κράτους εν κράτει που της είχε εκχωρηθεί κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.
http://www.musicpaper.gr/.../8505-simeia-kai-terata-apo...
Σημεία και τέρατα από τον έλεγχο στην ΑΕΠΙ - απάτη εκατομμυρίων ευρώ | Το πόρισμα αναλυτικά - Musicpaper.gr
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Lefteris Papamichos
Δεν συμφωνώ μ' αυτό που λες. Αν το πράγμα έχει κολλήσει φταίνε οι καλλιτέχνες, για μένα. Και μην ξεχνάς και το άλλο. Πως τα έσοδα του νέου φορέα δεν μπορεί να είναι ούτε κατά διάνοια τα ίδια που ληστρικά μάζευε η ΑΕΠΙ ακόμη και από τα περίπτερα. Δεν μπορεί ο άλλος να γράφει 10 τραγούδια και να περιμένει να ζήσει μια ζωή από τα "δικαιώματα".
Γιώργος Γιαννόπουλος
Δεν τους πλήρωνε όλους απ ότι φαίνεται. Για κάποιους απλώς εισέπραττε για λογαριασμό τους >>>> "Τα αρνητικά κεφάλαια ύψους 19,9 εκ. ευρώ που αποδυκνύουν την αδυναμία της εταιρείας να εξοφλήσει το σύνολο των υποχρεώσεών της, καθώς και το σύνολο στοιχείων ενεργητικού (περιουσιακά στοιχεία και απαιτήσεις) είναι μικρότερο του συνόλου των υποχρεώσεων. Τα λειτουργικά έξοδα είναι ψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών λειτουργικών ζημιών για την περίοδο 2011 - 2014 συνολικού ύψους 11.3 εκ."
Νίκος Χαλβατζής
Διαγραφήhttps://www.facebook.com/59031762112/posts/10156210932782113/?app=fbl
Φοίβος Δεληβοριάς/Foivos Delivorias
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΠΟΤ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
"Είναι... αργά για δάκρυα Στέλλα". Ας πρόσεχε.
Νίκος Χαλβατζής
δεν ξέρω πραγματικά αν υπάρχει και μέση οδός. τα αρπαχτικά δεν χρειαζονται και πολλες πολλες αφορμές.
φαντασου τον καθε μητσοτακη καλεσμενο επι σκηνης να ερμηνευει τραγουδια. εκτος γηπέδου του και αυτος θα ηταν αστειος (τουλαχιστον εκει) και εύκολα διαχειρισιμος.
Marian Nicolaou
προσωπική να πώ ότι ο κος Δεληβοριάς φάσκει και αντιφάσκει, όπου φυσάει ο άνεμος , και προσωπικά επίσης να πω "μου είναι πάντα αδιάφορος"
Marinos Kolokotsas
https://www.ethnos.gr/.../33501_asma-450-epikindyno-kai
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είπαμε. Ας πρόσεχαν.
Τζιμι Μοντογια
Ηταν και ο Φ. Δεληβοριάς στο παρεακι;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε ναι, αυτός πάει πάντα μαζί με τον Σαββό. Του το χρωστάει από παλιά.
Τζιμι Μοντογια
τελευταία εγινε ενοχλητικός μαϊντανός. Κρίμα γιατί έδωσε αξιόλογα κομμάτια. Αντε και υποψήφιος
Λαφτατζής Χρήστος
εξ όσων ξέρω διευθύνει και την Αυτοδιαχείριση;
Maria Koundourou
Κανεις δεν πηγε με το ζορι φανταζομαι εκαναν και χειραψια!!!!! Λυπαμαι για το στιλακι το προοδευτικο που πλασαρουν
Τζιμι Μοντογια
Και ο πολύς αριστερός Δρογώσης. Οκ..
Eleni Founti σε Jimi Montoya
Ο Δρογώσης εδώ και καιρό αναπαράγει την Ομάδα Αλήθειας και τον Άδωνι πάντως ��
Ginjirô Iovan σε Χρήστος Αγγελόπουλος
όχι, ούτε καν είναι μέλος της
Nikos Zervos
AS SEVESTE TON SIMANTIKOTERO ELLINA MOUSIKO KAI SYNTHETI------------
Andreas Tsourinakis
ΔιαγραφήΗ προσαρμοστικότητα του καλλιτέχνη. Θεωρείται απαραίτητο - προς επιβίωση - προσόν.
Americanos Serres Takis
Η αδερφή του και ο πατέρας του άνοιξαν την τρύπα στον νομό το 1993 και τρύπωσε ο Ξανθόπουλος με την #ΑΕΠΙ όλοι αυτοί που βλέπουμε στο τραπέζι με τον Κυριάκο ωφελήθηκαν τα μέγιστα έναντι άλλων που πέθαναν στην ψάθα και παρακαλούσαν συγγενείς για τα έξοδα κηδείας ή έπεφταν στα πόδια του Ξανθοπούλου για να πληρώσει ιατρικές εξετάσεις σε ασθένειες βαριές!
Εβελινα Μαχαίρα
άλλο η "προσαρμοστικότητα" και αλλο αυτό. Έχεις δίκιο ξανά τα ίδια!
Leon Dan
fuck copyright
Giwrgos Kalogirou
https://www.youtube.com/watch?v=tXGTlOStXes
Killah P - Γάμα τους
Vassilis Konstandopoulos
Ο Πορτοκάλογλου έχει πάθει Ζίζεκ;
Asser Moissis
ωχ ωχ!
Michael Polychronis
Κωλο-Σαββοπουλος
Ferris Costas
Θου Κύριε φυλακήν...
Maria Koundourou
η φωλια του κουκου
Andreas Frogoudakis
Κριμα....
Thanasis Gikas
Αχαχουχα! Πλάκωσαν οι Αψβουργοι!
George Makris
Πως θα παίρνω το ένα και μισό € που μου έδινε η Αεπι ( ετησίως) !
Ποιος είναι ο σημαντικότερος έλληνας συνθέτης?
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb περί Μητσοτάκη και 450+...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Voults
Ολη αυτή η ιστορία με την λειτουργία της ΑΕΠΙ τα προηγούμενα χρόνια είναι απόλυτα θλιβερή κι αυτός είναι ο πιο επιεικής χαρακτηρισμός. Δεν εχω ιδέα πως λειτουργεί ο νέος φορέας αλλά εχω την αίσθηση ότι ελάχιστα θα διαφέρει από τον προηγούμενο..
Γιώργος Χαρωνίτης
Και ελάχιστα θα διαφέρει και θα φαγωθούν μεταξύ τους και λαδιές (δηλαδή "πουστιές") θα γίνουν - ό,τι γίνεται και στην "πραγματική" ζωή εν ολίγοις...
Ferris Costas
Ο νέος φορέας έδειξε ήδη το πρόσωπό του: Από χτες μας ζητάει (από τα μέλη του) να δηλώσουμε πότε και που παίχτηκαν τα έργα μας, και... να προσκομίσουμε αποδείξεις (προγράμματα, διαφημίσεις, τιμολόγια κ.λ.) γιά... να εισπράξει τα δικαιώματά μας και να μας τ' αποδώσει. Κι εγώ ο αφελής, ρωτάω: Αν κάνουμε εμείς όλη αυτή την έρευνα (και... μετ' αποδείξεων) τότε ο οργανισμός τι άλλο έχει να κάνει; Και γιά ποιό λόγο θα... κρατάει τα ποσοστά του;
Petros Satrazanis
Πράγματι...Εάν είναι να κάνέι κι αυτή τη "λατζα" ο δημιουργός είναι λίγο περίεργο Πώς και ως τι θα λειτουργήσει εν τέλει ο νέος φορέας
Παναγιωτης Πανταζιδης
Οχτώ χρόνια μπαρ 47m2 με ξένο ρεπερτόριο 8000+€ στην ΑΕΠΙ.Ερχόταν ξένοι καλλιτέχνες και "μας φιλουσαν τα χέρια"που παίζαμε τραγούδια τους.Μας έδιναν δωρεάν τα άλμπουμ τους σε ψηφιακή μορφή και μας θερμοευχαριστουσαν.Ντοπιες μπάντες μας έδιναν αβέρτα υλικό τους.Όλοι αυτοί και άλλοι πολλοί που η μουσική τους ακουγόταν από εμάς,δεν είχαν ποτέ τους καμιά επαφή με καμιά ΑΕΠΙ.Βρωμοκλεφτρονια...
Ntinos Dimatatis
To πρόβλημα είναι πολύ σύνθετο και πάντα θα υπάρχουν παράπονα.Είχα παραστει σε δικαστηρια με την ΑΕΠΙ που έκανε κατάχρηση της εξουσίας της.Θέλει ιδιαίτερη προσοχή η διαχείρηση από τη νέα εταιρεία
Ferris Costas
Γιά το πρώτο θέμα, δεν υπάρχει δικαιολογία. Κι εμάς (τους σκηνοθέτες) μας κάλεσε κάποιο κόμμα, και είπαμε όχι σε προεκλογική περίοδο. Οι εν λόγω καλλιτέχνες, μυαλό δεν είχανε; Και μας λένε κι από πάνω πως το Ελληνικό τραγούδι ανήκει σ' όλους τους Έλληνες! Σιγά το τσιτάτο! Έ, λοιπόν, όχι. Το Ελληνικό Τραγούδι ΔΕΝ ανήκει σ' όλους τους Έλληνες. Ανήκει μόνο σ' αυτούς που το δημιουργούν, κι αυτούς που τ' αγαπάνε. Σ' ό,τι αφορά τους σκηνοθέτες, ακόμα, να πω πως στην καταγγελία που αφορούσε τον συνάδελφο Κώστα Γαβρά, αποφύγαμε να τοποθετηθούμε στο θέμα του ΕΚΟΜΕ και των μέτρων ενίσχυσης, παρ' όλο που είμαστε οι μόνοι που υποστηρίξαμε το Νομοσχέδιο ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. Κι αυτό έγινε, ακριβώς γιά ν' αποφύγουμε την εμπλοκή μας σε προεκλογικές καμπάνιες, μιά και τα μέλη μας ανήκουν σ' όσες παρατάξεις γουστάρουν, ή και σε καμμία παράταξη.
Σχόλια από το fb περί Marc Aryan...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ακούστε το τραγούδι…
https://www.youtube.com/watch?v=GNAkCQvE2Ug
Marc Aryan - Tu Es Une Petite Fille
Ntinos Dimatatis
Αν και κυκλοφόρησαν μερικά 45ς του εδω ,με κορυφαίο το περιφημο Katy, o Μαρκ Αρυαν παρέμεινε άγνωστος στο ευρύ κοινό ,ακόμη και στους Αρμενικής καταγωγής άτομα.Είχε τον ίδιο χρωματισμό φωνής με τον Αζναβούρ και υπήρξε πολύ δημοφιλής σε Τουρκία,Λίβανο κλπ.Στα τέλη των 70ς έφτιαξε ένα στούντιο στο Βέλγιο όπου μεταξύ άλλων ηχογράφησε εκεί δίσκο και ο Marvin Gaye !!!Toν λατρεύω.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τουλάχιστον εννέα(!) 45άρια του είχαν κυκλοφορήσει τότε στην Ελλάδα σε ετικέτα Markal, το "Katy" ήταν το πρώτο. Να πω επίσης πως το "Tu es une petite fille" το λέγανε και οι Sounds τότε...
https://www.youtube.com/watch?v=93iZVY7mJ6A
Σπύρος Παπαδουλάκης
Φοβερό!
Konstantinos Zachopoulos
Το έχω 45άρι