9/4/2019
Όλη αυτή η ιστορία με τους Rotting Christ και το black metal
με έχει κουράσει. Τελικά θα παίξουνε στην Πάτρα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Ίσα-ίσα, θα πάνε και περισσότεροι τώρα για να τους ακούσουνε…
Ξεφυλλίζω ένα παλιότερο Metal Hammer και ρίχνω μια ματιά σ’ ένα αφιέρωμα στο occult rock, με παλιά και καινούρια ονόματα. Σέβομαι και ορισμένα καινούρια γκρουπ (όπως τους Burning Saviours για παράδειγμα), αλλά μπροστά στα παλιά δε βγαίνει κανένα καινούριο. Ποιος να βγει δηλαδή μπροστά στους Jacula ή στους Coven; Τέλος πάντων, από το αφιέρωμα του Metal Hammer λείπουν τα καλύτερα – ως συνήθως.
Όποιος λοιπόν δεν έχει ακούσει αυτό το κομμάτι του Twink από το 1970 δεν ξέρει τι σημαίνει… sinister rock. Για μένα το “The coming of the One” είναι το πιο ανατριχιαστικό κομμάτι, που έχει φθάσει ποτέ στ’ αυτιά μου. Και δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι πιο δυσοίωνο απ’ αυτό…
Ξεφυλλίζω ένα παλιότερο Metal Hammer και ρίχνω μια ματιά σ’ ένα αφιέρωμα στο occult rock, με παλιά και καινούρια ονόματα. Σέβομαι και ορισμένα καινούρια γκρουπ (όπως τους Burning Saviours για παράδειγμα), αλλά μπροστά στα παλιά δε βγαίνει κανένα καινούριο. Ποιος να βγει δηλαδή μπροστά στους Jacula ή στους Coven; Τέλος πάντων, από το αφιέρωμα του Metal Hammer λείπουν τα καλύτερα – ως συνήθως.
Όποιος λοιπόν δεν έχει ακούσει αυτό το κομμάτι του Twink από το 1970 δεν ξέρει τι σημαίνει… sinister rock. Για μένα το “The coming of the One” είναι το πιο ανατριχιαστικό κομμάτι, που έχει φθάσει ποτέ στ’ αυτιά μου. Και δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι πιο δυσοίωνο απ’ αυτό…
9/4/2019
H Μαρία Μήτσορα τα έχει πει αυτά, σε φάση αυτοκριτικής. Για
να ξέρουν ορισμένοι, που χάσκουν με το παραμικρό, τι σημαίνει σήμερα
underground...
>>Από τους πρώτους που μου είχε ζητήσει συνέντευξη
ήταν ο Γιώργος Λιάνης, μετέπειτα υπουργός. Μόλις είχα γράψει το πρώτο μου
βιβλίο. Θα ήταν για το «Βήμα» και του είπα ότι θα το πάρω να δω πώς είναι σαν
εφημερίδα και θα του απαντούσα. Φυσικά δεν εμφανίστηκα. Πολύ μεγαλύτερη άρχισα
να βγαίνω και να μιλάω για τα βιβλία μου, μικρή ήμουν σκληροπυρηνική και
καχύποπτη. Δεν έχω μετανιώσει.(…)
Τώρα βέβαια έγινε της μόδας το underground, και μένα με τα χρόνια μού κόλλησαν την ετικέτα «ιέρεια του underground».(…)
Αισθάνομαι, μερικές φορές, πως έχω δουλέψει χωρίς να το θέλω σαν πράκτορας υπέρ της παγκοσμιοποίησης. Και αυτό με βαραίνει. Όσα πιστεύαμε τότε και ήμασταν πρωτοπόροι, σήμερα εισχώρησαν υποβολιμαία στο κοινωνικο-πολιτικό σύστημα. Η επαναστατικότητα εκείνη νοθεύτηκε, έγινε αυτό που μας επιβάλλεται<<
Τώρα βέβαια έγινε της μόδας το underground, και μένα με τα χρόνια μού κόλλησαν την ετικέτα «ιέρεια του underground».(…)
Αισθάνομαι, μερικές φορές, πως έχω δουλέψει χωρίς να το θέλω σαν πράκτορας υπέρ της παγκοσμιοποίησης. Και αυτό με βαραίνει. Όσα πιστεύαμε τότε και ήμασταν πρωτοπόροι, σήμερα εισχώρησαν υποβολιμαία στο κοινωνικο-πολιτικό σύστημα. Η επαναστατικότητα εκείνη νοθεύτηκε, έγινε αυτό που μας επιβάλλεται<<
8/4/2019
Είναι το πρώτο, σπάνιο βιβλίο τής σημαντικής ποιήτριας
Μαρίας Λαϊνά από την Πάτρα (μάλλον αποκηρυγμένο από την ίδια). Εκδόσεις Νέα
Ζωή, από το 1968.
Κάνουν εντύπωση κατ’ αρχάς το ελαφρώς… ψυχεδελικό εξώφυλλο, με τα φιλόδοξα, δηλαδή αδέξια, balloon γράμματα και βεβαίως κάποια ποιήματα, έστω και πρωτόλεια (η Λαϊνά ήταν τότε 20-21 ετών), τα οποία διαθέτουν σπέρματα ενός στοχασμού (με φιλοσοφικές, μεταφυσικές και λυρικές προεκτάσεις), που θα γίνει περισσότερο εμφανής (ως πιο ολοκληρωμένος) στην αμέσως επόμενη συλλογή της («Επέκεινα», 1970).
Κάνουν εντύπωση κατ’ αρχάς το ελαφρώς… ψυχεδελικό εξώφυλλο, με τα φιλόδοξα, δηλαδή αδέξια, balloon γράμματα και βεβαίως κάποια ποιήματα, έστω και πρωτόλεια (η Λαϊνά ήταν τότε 20-21 ετών), τα οποία διαθέτουν σπέρματα ενός στοχασμού (με φιλοσοφικές, μεταφυσικές και λυρικές προεκτάσεις), που θα γίνει περισσότερο εμφανής (ως πιο ολοκληρωμένος) στην αμέσως επόμενη συλλογή της («Επέκεινα», 1970).
ΙΙΙ
Μια εφησύχαση κρατεί τη σκέψη μου
όταν με την ιδέα του θανάτου ασχολείται•
μια κατανόηση για την αντίδραση των άλλων,
μια ηρεμία, ας πούμε, φιλοσόφου.
Η φωνή μου τότε ακούγεται αβίαστη,
το βλέμμα μου δεν αποφεύγει,
τα δάχτυλά μου παύουν να ταράζονται
και η ζωή των είκοσί μου χρόνων,
γεύεται απολαυστικά το πέρασμά της!
8/4/2019
Το πιο λούμπεν κόμμα από καταβολής ελληνικού κοινοβουλίου
είναι η σημερινή Νέα Δημοκρατία. Αυτοί που την υποστηρίζουν στα σόσιαλ μίντια
και στα σχόλια των πορνοφυλλάδων (Πόρνο Φλέμα, ιπορνοφημερίδα κ.λπ.), κάτι
ναζιστοκουτσαβάκια άθλια και αγράμματα, μπροστά στα οποία οι κλασικοί
νταβατζήδες μοιάζουν με πανεπιστημιακούς, είναι απλώς ο καθρέφτης της.
8/4/2019
Υπάρχουν κάποιοι κουρελο-δημοσιογράφοι του λεγόμενου
πολιτικού ρεπορτάζ που ειρωνεύονται το παλιό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, πρώην υπουργό,
βουλευτή κ.λπ. Στέφανο Τζουμάκα, με αφορμή τη σύνδεσή του με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Φοβάμαι πως ο Τζουμάκας μετατρέπεται σε θύμα, από τους κουρελο-δημοσιογράφους,
λόγω του επωνύμου του (να ένας ιδιότυπος ρατσισμός), που ακούγεται σαν
(αρνητικό) επίθετο, γειτνιάζοντας ακουστικά ή κάνοντας ρίμα και με τη λέξη
«μαλάκας».
Και όμως ο Τζουμάκας υπήρξε ένα από τα καλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ (χωρίς κηλίδες στη δημόσια πολιτεία του), με ιστορία μεγάλη στο φοιτητικό κίνημα (είχε υπάρξει και πρόεδρος της ΕΦΕΕ αν δεν με απατά η μνήμη μου), ενώ δεν ψήφισε ποτέ μνημόνια (δεν ήταν και βουλευτής τότε εξάλλου).
Και όμως ο Τζουμάκας υπήρξε ένα από τα καλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ (χωρίς κηλίδες στη δημόσια πολιτεία του), με ιστορία μεγάλη στο φοιτητικό κίνημα (είχε υπάρξει και πρόεδρος της ΕΦΕΕ αν δεν με απατά η μνήμη μου), ενώ δεν ψήφισε ποτέ μνημόνια (δεν ήταν και βουλευτής τότε εξάλλου).
[Στη φωτό, στην πρώτη πορεία για το Πολυτεχνείο, 17/11/1975, ο Τζουμάκας,
μπροστά-αριστερά, κρατάει τη σημαία του Πολυτεχνείου]
7/4/2019
«Και σας ρωτώ για ποιαν αιτία εμείς με όρασην αρτία να
'χουμε αόμματο οδηγό…»
Συγκλονιστική... ελληνική τζαζ από το 1970. Προέρχεται από τον Πλούτο του Αριστοφάνη κι έχει λόγια του Ιάκωβου Καμπανέλλη και μουσική του Νίκου Μαμαγκάκη.
Συγκλονιστική... ελληνική τζαζ από το 1970. Προέρχεται από τον Πλούτο του Αριστοφάνη κι έχει λόγια του Ιάκωβου Καμπανέλλη και μουσική του Νίκου Μαμαγκάκη.
Σχόλια από το fb περί Τζουμάκα κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήIosif Vanger
η γενιά του πολυτεχνείου ζει για να μας χαντάκωσει ακόμα μία φορά. Το κράξιμο αφορά πρωτίστως το συριζα που μας έπρηξε με το παλιό και το νέο και τους προηγούμενους που μας έφεραν εδώ, ενώ έχει μαζέψει το μισό πασοκ που κατηγορεί. έλεος κάπου όμως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν συμφωνώ με αυτά που λες. Το λάικ το βάζω από ευγένεια, επειδή έρχεσαι και σχολιάζεις εδώ και για να δείξω πως διάβασα το σχόλιό σου.
Iosif Vanger
Σε ευχαριστώ για το like.Θα ήθελα όμως να μου πεις σε τι διαφωνείς. Η ανακολουθία του ΑΛ6 είναι το θέμα κι όχι το πόσο καλός είναι ο Τζουμάκας ή όχι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κοίταξε, όταν χρησιμοποιείς το ΑΛ6 ας πούμε (που το θεωρώ γελοίο) δεν μπορώ να συζητήσω. Εξάλλου, δεν χρειάζεται να συζητάμε όλοι με όλους.
Και το εξής, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Εγώ δεν είμαι απολογητής του Σύριζα.
Iosif Vanger
ΟΚ δεν επιμένω . Το Αλ6 εννοείται ότι το έγραψα για το γελοίο του πράγματος αλλά δεν περίμενα να ενοχλήσει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Νομίζω πως δεν μπορεί να γίνει μια κουβέντα ας πούμε σοβαρή, όταν κάποιος μιλάει για τον πρωθυπουργό με κάποιο άλλο όνομα πέραν του "Τσίπρας". Εντάξει, είναι προσωπική άποψη αυτή.
Iosif Vanger
Απόλυτα σεβαστό, παρότι με μπερδεύει όταν χρησιμοποιείς αρκετά κοσμητικά επίθετα στις αναρτήσεις σου. Όπως και να έχει δικό σου τοίχος είναι και το σέβομαι
•
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν αλλοιώνω τα ονόματα. Άλλο οι χαρακτηρισμοί. Μπορείς να πεις ο Τσίπρας είναι αριβίστας ξέρω γω ή ψεύτης - δεν έχω πρόβλημα, αλλά αυτά τα AΛ6 τα θεωρώ φτηνά.
Iosif Vanger
ακριβώς του ταιριάζει απόλυτα
Misouridis Giannis
έργο ολόκληρο, τα ποστ στα ποστ...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σου φάνηκε αστείο αυτό που έγραψα; "Δεν συμφωνώ με αυτά που λες. Το λάικ το βάζω από ευγένεια, επειδή έρχεσαι και σχολιάζεις εδώ και για να δείξω πως διάβασα το σχόλιό σου." Λυπάμαι...
Misouridis Giannis
οχι φίλε μου. Αντιθέτως μου άρεσε τόσο πολύ που χαμογέλασα! Μην παρεξηγούμαστε!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει. Εγώ θεωρώ τιμή το να σε επισκέπτεται κάποιος στο ηλεκτρονικό σπίτι σου και να σχολιάζει κόσμια - ακόμη και αν διαφωνώ, δεν έχει σημασία.
Ferris Costas σε Iosif Vanger
ΔιαγραφήΗ οποιαδήποτε συζήτηση, όταν περιέχει φτηνιάρικα καλαμπουράκια, χάνει την αξία της.
Misouridis Giannis
μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, ακόμα κι αν διαφωνώ ή δεν συμπιπτω πάντα με τις τοποθετήσεις. Χαίρομαι το POV των κειμένων σου. Να είσαι καλά φίλε μου και θα περιμέναμε κάτι συγκεντρωτικό και έντυπο από σένα... (μιλώ για τον τρόπο αραδιάσματος των λέξεων και λιγότερο για το περιεχόμενο, διχως κι αυτό να είναι παραπαίδι...)
Iosif Vanger σε Ferris Costas
Μα δεν έγινε καμία συζήτηση. Λυπάμαι αλλά εγω το βρίσκω σαν διακιολογία γαι την αποφυγή της συζήτησης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μα τι να συζητήσουμε τώρα; Το ότι ταυτίζεις αυτό πους λες "γενιά του Πολυτεχνείου" με 5-10 άτομα;
Ferris Costas σε Iosif Vanger
Από το να εμπλακώ σε φανατικές βλακώδεις και αδιέξοδες συζητήσεις προτιμώ να κάνω πιό δημιουργικά πράγματα -και να συζητώ μόνο με έξυπνους ανθρώπους, ακόμα κι αν εκάστοτε διαφωνώ μ' αυτούς. Βολευτείτε εσείς στην καρέκλα της μαμάς, κι αφήστε μας να περιπλανιόμαστε στους δρόμους σφυρίζοντας.
Ανέμελα.
Iosif Vanger
στην καρέκλα της μαμάς; λέγοντας;
Ferris Costas
Φυσικά. Εμείς είμαστε τα παιδιά του δρόμου, κι οι μανάδες μας πουτάνες... Δε μας χέζεις βρε Νταλάρα...
Ferris Costas
Συγνώμη, Φώντα, παραφέρθηκα στον τοίχο σου.
Οι Εμφύλιοι αρχίζουν όταν οι "ψηφοφόροι" φανατίζονται για να κρατήσουν τη θεσούλα τους, ή... να κατακτήσουν μία.
Iosif Vanger
Ωραίο επίπεδο. Εγώ δεν σας έχω καν απευθύνει το λόγο ούτε σας έχω προσβάλει κι εσείς μου επιτίθεστε χωρίς καν να μπείτε στον κόπο να απαντήσετε ούτε στην ερώτηση μου τι εννοείτε με την καρέκλα της μαμάς ούτε στην ουσία της συζήτησης, η ανακολουθία του Συριζα που ενώ κατηγορεί όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις για την χρεωκοπία της χώρας - και δικαίως - και υποτίθεται φέρνει το καινούργιο έναντι του παλιού, όπως λέει, έχει πάρει το μισό ΠΑΣΟΚ. Κρίμα γιατί σαν καλλιτέχνη σας θαυμάζω για το έργο σας αλλά καταλαβαίνω την αμηχανία σας όπως και του οικοδεσποτη.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΠοια αμηχανία ρε φίλε μου; Μη λες τώρα ό,τι νά΄ναι. Γενικεύεις παντού κατά τον σιχαμένο τρόπο της φιλελέρικης ακροδεξιάς ΝΔ. Τσουβαλιάζεις π.χ. τους αγωνιστές του Πολυτεχνείου με μια αισχρή μειοψηφία, που μπορεί να επωφελήθηκε στη Μεταπολίτευση. Και στο τέλος μας λες για τα στελέχη του Πασοκ που πήγαν στο Σύριζα. Στο ξαναλέω εγώ δεν είμαι απολογητής του Σύριζα, αλλά εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω αν έχουν πάει κλέφτες του Πασόκ στον Σύριζα. Άμα εσύ ξέρεις πες μας τους.
Iosif Vanger
Χαχα καλό. Αυτό με τις γενικευσεις να το δεις πάντως, όταν μάλιστα τις χρησιμοποιείς όπως στο αρχικό ποστ. Επίσης εγώ δεν είμαι μαντρωμενος, ούτε έχω κάποια ανάγκη να μπω σε ένα. Όσο για το την ένσταση μου από το πρώτο σχόλιο δεν έχεις πει τπτ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε και αιτία δεν είμαι εγώ. Κοίταξε να δεις τι φταίει. Ούτε γενίκευση έκανα στο αρχικό ποστ, κι έχω απαντήσει σε όλα. Στο πλαίσιο μιας ανάρτησης στο facebook. Δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντώ σε ό,τι ρωτάει ο καθένας, και μάλιστα σε πεδία που δεν αφορούν στην ανάρτηση.
Iosif Vanger
Εντάξει δεν έχει μαζέψει το μισό πασοκ , το 1/3
Βασίλης Βασιλειάδης
ΔιαγραφήΠάει να περάσει από τους γνωστούς κύκλους, ότι όποιος ήταν μέλος, είχε προέλευση ή σχέση με το ΠΑΣΟΚ, ήταν το λιγότερο απατεώνας ή "λαμόγιο". Όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Δεν είναι έτσι φυσικά, αλλά τους βολεύει να το λένε, δυσφημίζοντας με αυτόν τον τρόπο ό,τι έχει σχέση με τις έννοιες του σοσιαλισμού και του κοινωνικού κράτους.
George Georgoulakis
Φυσικά και δεν ήταν όλοι οι πασόκοι λαμόγια , στην κοινή γνώμη όμως το ΠΑΣΟΚ είναι συνώνυμο με μαφία. Και φυσικά ο αστικός εκσυγχρονισμός της δεκαετίας του 80 αν και καλύτερος από τη σημερινή νεοφιλελεύθερη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν ωστόσο σοσιαλισμός.
Βασίλης Βασιλειάδης
Σου θυμίζω ότι η μισή "κοινή γνώμη" ψήφιζε επί 30 χρόνια ΠΑΣΟΚ. Δεν νομίζω ότι αυτοί έχουν σχέση με κάποια "μαφία".
George Georgoulakis
Το ΠΑΣΟΚ ήταν ένα λαϊκό κίνημα σε προοδευτική κατεύθυνση με τεράστια αποδοχή .Στη συνέχεια με τη συνεχή άσκηση εξουσίας και την αναρρίχηση στην ηγεσία του των πιο δεξιών συντηρητικών θέσεων σε συνδυασμό με μια σειρά υπόδικων και μη λαμογιών εκφυλιστηκε σε τεράστιο βαθμό. Πλεον μη εχοντας ζωτικο χώρο εφόσον οι συντηρητικοί κεντρώοι ψηφοφόροι πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ κινδυνεύει να γινει εξωκοινοβουλευτικό παρα τις στημένες δημοσκοπησεις που το εμφανιζουν γύρω στο 5-6%.
Win Berry
ΔιαγραφήΤο πασοκ βασικά είναι το πρότυπο του αμοραλισμού και οπορτουνισμού (και κατά ΕΕ και διορισμοί με πακέτα Ντελόρ /και παλαιστινιακή μαντίλα και μέσα οι βάσεις/ και τσε γκουεβάρα και σημιτικός εκσυγχρονισμός/ και ριζοπαστική αριστερά και ελληνορθόδοξα στραυροκοπήματα / και L'Internationale και μας παίρνουν την μακεδονία/ και κοινωνική δικαιοσύνη και λούμπεν παιδεία κτλ κτλ). Ο Τζ μπορεί να είναι τίμιος, αλλά η κίνηση του είναι στην παράδοση του οπορτονισμού, εκτός και αν μου εξηγήσει κανένας το πολιτικό σκεπτικό της κίνησης ( αν "δεν έχει ψηφίσει κανένα μνημόνιο" τι κάνει στην μακροβιότερη μνημονιακή κυβέρνηση;).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχουν πολλά ΠΑΣΟΚ. Είναι άλλο το ΠΑΣΟΚ της πρώτης 4ετίας του Αντρέα, άλλο το της δεύτερης, άλλο του Σημίτη, άλλο του ΓΑΠ κ.λπ. Εσύ τα τσουβαλιάζεις όλα μαζί και λες αυτά που λένε οι Αδώνιδες. Όταν θα πάρεις μόνο το νομοθετικό έργο του ΠΑΣΟΚ της πρώτης τετραετίας και το μελετήσεις τότε έλα να συζητήσουμε. Για δε τον Τζουμάκα δεν έχω να πω τίποτα, πέραν του ότι δεν βλέπω κάποιον οπορτουνισμό στην κίνησή του. Απεναντίας βλέπω μια συνέπεια σ' αυτό που κάνει. Ασχέτως αν συμφωνώ με τον Σύριζα ή όχι κτλ. Όλα τα βαφτίζουμε όπως μας αρέσει για να πούμε τελικά τι; Ότι η χώρα πρέπει να προχωρήσει με τους ναζιστο-φασίστες της ΝΔ;
Win Berry
δεν υπάρχουν "πολλά πασοκ", ούτε υπάρχει κάποια λογική στο να επιλέγεις με ιδιοσυγκρασιακά κριτήρια την όποια περιόδο προτιμάς και να ισχυρίζεσαι ότι οι άλλες "δεν είναι πασοκ": απλά προβάλεις στην ιστορία τις πολιτικές σου προτιμήσεις. Υπάρχει συνέχεια. Ακόμα και στην μισητή περίοδο Σημίτη, πολλά από τα κορυφαία στελέχη (π.χ. ο ίδιος ο Σημίτης, ο Άκης κτλ) είχαν κορυφαίες κυβερνητικές και κομματικές θέσεις στην πρώτη τετραετία και πολύ πριν. Το ότι το πασοκ δεν εξελίχθηκε έτσι όπως θα επιθυμούσες, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει συνέχεια. Δεν άνοιξε καμμία μαύρη τρύπα να τους καταπιεί όλους το 1985. Όσο για τον οπορτουνισμό του Τζ: μα δεν υπάρχει άλλος λόγος να πάει κανείς στον ΣΥΡΙΖΑ το 2019. Το κόμμα δεν εκφράζει τίποτα. Είναι ένας μηχανισμός διανομής/διαχείρισης της εξουσίας που, πολύ σωστά, γνωρίζει ότι ο μόνος τρόπος να παραμείνει στο παιχνίδι είναι να προσεταιριστεί το συμπαγές εκλογικό μπλοκ των δημοσίων υπαλλήλων που διόρισε το πασοκ τα τελευταία 40 χρόνια και, προφανώς, η χρήση συμβόλων, προσώπων κτλ του πασοκ είναι ο βέλτιστος τρόπος να προσεγγίσει αυτούς τους ψηφοφόρους.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπάρχουν πολλά ΠΑΣΟΚ. Και γι' αυτό ο κόσμος ψήφιζε αναλόγως μέσα στις δεκαετίες. Κάποιος κόσμος τέλος πάντων. Το τι είναι ο Σύριζα, ο Τζουμάκας κλπ. δεν είναι άμεσο θέμα της ανάρτησης - και μπορούμε να συζητούμε επ' αυτού μέρα και νύχτα. Άλλο είναι το θέμα. Το πώς θα φραχτεί η ακροδεξιά παλινόρθωση (της ΝΔ). Άμα έχεις προτάσεις επ' αυτού πες κάτι, αλλιώς μην το κουράζουμε.
Sakis Bwanas
Διαγραφήhttps://youtu.be/5Yu4X8PBgKE
As perimenoun oi gynaikes PASOK
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ πάντως δεν είμαι φαν του Τσιώλη και το έχω ξαναγράψει (μόνο στον Φίνο τον παραδέχομαι).
Sakis Bwanas
εμένα πάλι, εκτός από εξαιρετικός κινηματογραφιστής με γοητεύει ότι είναι διαισθητικός (κι εδώ που τα λέμε, δεν έχω γνωρίσει και κανέναν φαν του Τσιώλη - μόνο φανς αυτής της ταινίας)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ είμαι φαν του Τσιώλη στον Φίνο, μ' αρέσουν πολύ εκείνες οι ταινίες του και τα σενάριά του. Ο πανικός, Η ζούγκλα των πόλεων, Κατάχρηση εξουσίας, Θέμα συνειδήσεως...
Sakis Bwanaς
αυτό λέω, είναι σχεδόν αδύνατο να είσαι φαν γενικά, έχει κάνει τόσο διαφορετικά φιλμ μεταξύ τους
Sakis Bwanas
πωπω, Κατάχρηση Εξουσίας, χρόνια έχω να την ξαναδώ...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ταινιάρα, με σεναριακές απιθανότητες βέβαια (όπως κάθε φιλμ που σέβεται τον εαυτό του��) και με τεράστια ερμηνεία όχι από τον Κούρκουλο, αλλά από τον Σπύρο Καλογήρου.
Sakis Bwanas
τώρα που έγραψες για Καλογήρου: είχα γράψει σε βίντεο (για 3 φίλους στα ξένα) την κηδεία της Βουγιουκλάκη. Και οι τρεις μου είπαν ότι ο μόνος που θεώρησαν ότι πενθούσε πραγματικά ήταν ο μακαρίτης ο Καλογήρου... Τεράστια μορφή, στην Ιταλία θα ήταν μεγάλο ίνδαλμα (κι ο Κούρκουλος όμως, καλός και ταιριαστός σε αυτά τα φιλμ)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, καλός και ο Κούρκουλος, αλλά ο Καλογήρου ειδικά στην Κατάχρηση Εξουσίας είναι συγκλονιστικός. Δεν υπάρχουν τέτοιοι ηθοποιοί σήμερα.
Ή μάλλον όχι, υπάρχουν. Αυτός ο Στάθης Σταμουλακάτος είναι τρομερός και θα μπορούσε να διαπρέψει σε τέτοιους ρόλους - αλλά δυστυχώς δεν γυρίζονται τέτοιες ταινίες πια. Κοινωνικές περιπέτειες εννοώ.
Lefteris Papamichos
φοβερός ο Τσιώλης, έδινε έναν πεσσιμιστικό αέρα στα ήδη καλοδουλεμένα και γκρίζα σενάρια του παρεξηγημένου Νίκου Φώσκολου...Γενικά όλη αυτή η νουάρ εποχή του Φίνου είναι τρομερά ενδιαφέρουσα, από σενάρια, σκηνοθεσία, καστ, μουσική, φωτογραφία και σκηνογραφία.
Ferris Costas
ΔιαγραφήΟ καλός μας φίλος Σταύρος Τσιώλης ανήκει από την αρχή στην μεγάλη εκείνη Ομάδα που έφτιαξε τον Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο. Οι ειδήμονες δεν το γνωρίζουν αυτό, και μας κατατάσσουν τους μισούς στον ΝΕΚ και τους άλλους μισούς στον ΠΕΚ! Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι ξεκινήσαμε ως βοηθοί στον ΠΕΚ, και μερικοί από μας (Τσιώλης, Τάσιος, Γλυκοφρύδης, Φέρρης κ.λ.) προλάβαμε και κάναμε ταινίες στην αισθητική-τεχνική του ΠΕΚ. Κάποια μέρα θα γράψω ένα σημείωμα γι αυτούς.
Nikos Sarantakos
Εκφράζεται εδώ το μίσος για τη γενιά του Πολυτεχνείου. Που αν το δεις στατιστικά, ελάχιστοι εξαργύρωσαν τους τότε αγώνες τους.
Sakis Bwanas
και μάλιστα αυτοί που το έκαναν είναι και οι πρώτοι που καταγγέλλουν τους άλλους...
Vassilis Konstandopoulos
Συν τοις άλλοις, ο Τζουμάκας δεν βγήκε πλούσιος από την πολιτική (οκ, φαντάζομαι παίρνει μια καλή σύνταξη, αλλά ως εκεί), όπως άλλωστε κι ο Τσοβόλας.
Ferris Costas
ΝΑΙ. Κι ο Τσοβόλας!
Salvo Coleman
Επειδή όλοι όψιμα κατηγορούν το πασοκ : το πασοκ κι ο Ανδρέας έβγαλαν από τα σπίτια τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τους υπερήλικες και τους έδωσαν την αξία που τους έπρεπε. (Λόγια μιας γιαγιάς σε εκδρομή στη Ναύπακτο με καπη που για δεύτερη φορά στη ζωή της αντίκρυζε θάλασσα).
Ferris Costas
Συμφωνώ απολύτως, τον γνώρισα τον άνθρωπο κι είναι ακριβώς έτσι.
Σχόλια για το ποστ το σχετικό με το βιβλίο της Μαρίας Λαϊνά...
ΑπάντησηΔιαγραφήSergios Trampas
Ήταν στην παρέα μας όταν βγάζαμε τον Λωτο
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, τη θυμάμαι και από κει. Υπάρχει ποίημά της σίγουρα σε κάποιο τεύχος.
Πάντως ο λαικισμός ψιλοπερισσεύει.Δηλαδή τη γιαγιά που είδε θάλασσα θα την πληρώνουμε μια ζωή? Ποιο ακριβώς είναι το σπουδαίο νομοθετικό έργο του πρώτου ΠΑΣΟΚ? Να θυμηθούμε κάτι ''δωράκια'' , κάτι καλαμπόκια , κάτι ΜΟΠ που χάθηκαν ?? Μπορώ να γράφω κανά μήνα λοβιτούρες και χαμένες ευκαιρίες στο όνομα της θάλασσας της γιαγιάς και κάτι συνεταιρισμών..Και το ΠΑΣΟΚ ήταν τα ίδια πρόσωπα με μικρές αλλαγές όλα τα χρόνια που κυβερνούσε και ναι ήταν και ο Τζουμάκας εκεί όπως πολλοί άλλοι σημερινοί κυβερνώντες..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει λόγος και χρόνος για ατέρμονες κουβέντες.
ΔιαγραφήΓια το νομοθετικό έργο του ΠΑΣΟΚ, αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά (που δεν το βλέπω), σου προτείνω να βρεις και να διαβάσεις το βιβλίο του Σωτήρη Κωστόπουλου «ΠΑΣΟΚ 4 χρόνια (Η πρώτη τετραετία)» [Κάκτος, 1985].
Θα μάθεις πολλά, αν δεν τα ξέρεις. Και αν τα ξέρεις θα τα θυμηθείς όπως πρέπει.
Απλά επειδή είμαι μεγάλο παιδί θυμάμαι πολύ καλά τα χρόνια εκείνα και πραγματικά δεν θυμάμαι και πολλά σπουδαία πράγματα.Σίγουρα βέβαια θα έγιναν και πράγματα καλά , αλλά άμα τα ζυγίσουμε?Εσύ όλα τα άλλα τα θυμάσαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως επειδή μόλις τώρα μελέτησα για τον κ. Κωστόπουλο , η αντικειμενικότητά του πρέπει λογικά να ξεχειλίζει στο βιβλίο του λαμβάνοντας υπ' όψιν τις πολιτικές του καταγωγές....
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε τι θυμάμαι εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κωστόπουλος ήταν και δημοσιογράφος και κάνει καταγραφή του νομοθετικού έργου. Και σ' αυτό είναι τέλειος. Την αξιολόγηση εκείνου του έργου ας την κάνει ο καθένας μόνος του, αφού πρώτα ενημερωθεί. Δεν έχω να πω τίποτ' άλλο.
Το αλμπουμ των Twink ειναι πολυ καλο,υπαρχει και η προσφατη επανεκδοση.Η εισαγωγη,τα λογια και το υφος δλδ The coming of the one,θυμιζουν The ballad of hip death goddess Ultimate Spinache
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα πολυ κακο για το τιποτα σχετικα με τους Christ?Και η καλυτερη διαφημιση για την συναυλια τους με τους Slayer?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως εχουν ξανα ανοιξει συζητησεις σχετικα με μαγεια ροκ&ρολ κλπ.
Οι rotting Christ ηξεραν πολυ καλα τι εκαναν οταν εδιναν αυτο το ονομα στην μπαντα τους,απο το ονομα και μονο τους πλησιασαν100νταδες οπαδοι του black metal,και σιγουρα ηξεραν οτι στην πορεια θα υπηρχαν αντιδρασεις για το ονομα,οι ιδιοι λενε οτι θεωρουν ολες τις θρησκειες σαπιες,η ονομασια τους ομως δεν μιλαει για θρησκειες.Υπαρχουν αρκετοι τροποι που μπορεις να ερμηνευσεις μπλακ μεταλ μπαντες.Εγω καταλαβα οτι τα πραγματα δεν ειναι καθολου αθωα με τις δηλωσεις τοτε των σατανθστων της Παλληνης,που ειχαν δηλωσει οτι ξεκινησαν ακουγοντας αυτη τη μουσικη(δεν θελω να γινω γραφικος,αυτοι το ειχαν πει)