2/4/2019
Μην αποκαθηλώνετε τον αυτοαποκαλούμενο και «ποιητή» Λευτέρη
Παπαδόπουλο (λόγω της συνέντευξής του στον Δανίκα).
Μπορεί να κατέστρεψε, με τον τρόπο του, μεγάλο μέρος του
ελληνικού τραγουδιού (κάτι που το γράφω χρόνια τώρα – αλλά όταν και όποτε το
έγραφα πολλοί απ’ αυτούς που τώρα τον απαξιώνουν με αντιμετώπιζαν ειρωνικά),
όμως έχει γράψει δυνατούς στίχους σε τέσσερα τουλάχιστον ελληνικά τραγούδια. Και
αυτό είναι κέρδος. Μεγάλο. Κάθε ωραίο τραγούδι είναι κέρδος μεγάλο.
2/4/2019
Ήθελα να το βάλω νωρίτερα, αλλά είχα μπλέξει. Οι Santana
στην Αθήνα, Φλεβάρη προς Μάρτη 1971!! Δεν είναι fake, ούτε πρωταπριλιάτικο. Κάτι
παιζόταν, αλλά τελικά δεν κάθισε...
31/3/2019
Στις αναφορές για τη σκηνοθέτιδα Agnès Varda, που πέθανε
προχθές, δεν είδα να πολυτονίζεται η τηλεοπτική ταινία της Nausicaa από το
1970, που είχε γυριστεί με στόχο να καταγγελθεί η χούντα, αλλά μαζεύτηκε και
δεν προβλήθηκε, στην τηλεόραση, στην εποχή της – και δεν εννοώ στην Ελλάδα,
αλλά στη Γαλλία. (Κάπου διάβασα πως οι Γάλλοι ήθελαν να πουλήσουν κάτι Μιράζ
στην Ελλάδα και δεν ήθελαν να δυσαρεστήσουν τους συνταγματάρχες. Οι δουλειές
μας να γίνονται. Έτσι ήταν πάντοτε με τους «φίλους»
μας στη Δύση).
Τέλος πάντων η Nausicaa, μια ταινία χαμένη για χρόνια, προβλήθηκε τελικά από μια κόπια εργασίας πρόπερσι στο Γκαίτε. Στην ταινία έπαιζε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, σε μία από τις πρώτες εμφανίσεις του, και ανάμεσα σε άλλους σε πρωταγωνιστικό ρόλο ο Σταύρος Τορνές.
Τέλος πάντων η Nausicaa, μια ταινία χαμένη για χρόνια, προβλήθηκε τελικά από μια κόπια εργασίας πρόπερσι στο Γκαίτε. Στην ταινία έπαιζε ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, σε μία από τις πρώτες εμφανίσεις του, και ανάμεσα σε άλλους σε πρωταγωνιστικό ρόλο ο Σταύρος Τορνές.
[Η φωτό είναι από την ταινία της Varda, προέρχεται
από βιβλίο, και φαίνονται σ’ αυτήν ο Σταύρος Τορνές και η France Dougnac]
31/3/2019
Να μας πουν Τσίπρας και Μητσοτάκης τι προτίθενται να κάνουν
με το θέμα της αλλαγής της ώρας, το 2021. Θα προτείνουν, για μόνιμη, τη σωστή
και ωραία χειμερινή ώρα ή μήπως την λανθασμένη και αχώνευτη καλοκαιρινή, που
επιδοκιμάζουν τα τουριστικά στίφη και οι έμποροι που τα απομυζούν;
Μου ’ρθε στο νου κι εκείνο το ανεκδιήγητο που είχε πει ο υπουργός Παιδείας Γαβρόγλου, για να ξεκινάνε τα σχολεία στις 9 το πρωί, και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια…
Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να μπει, οπωσδήποτε, στην ατζέντα από τώρα.
Μου ’ρθε στο νου κι εκείνο το ανεκδιήγητο που είχε πει ο υπουργός Παιδείας Γαβρόγλου, για να ξεκινάνε τα σχολεία στις 9 το πρωί, και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια…
Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να μπει, οπωσδήποτε, στην ατζέντα από τώρα.
30/3/2019
Παρακολουθώ τον Άγγελο Παπαδημητρίου από τα έιτις. Είναι
ένας από τους πιο συμπαθείς και συγκινητικούς Έλληνες. Ό,τι κι αν έχει κάνει το
βρίσκω λεπτό, ευφυές, με το καλό γούστο να περισσεύει. Θαυμάζω τον τρόπο με τον
οποίον χειρίζεται την ελαφρότητα – την τόσο απαξιωμένη από το κρεπ και την
αρβύλα. Όμως… όμως… αυτή η σύμπλευσή του με τον γόνο Μπακογιάννη, στις
δημοτικές εκλογές για τη δημαρχία της Αθήνας, είναι μια μαύρη βούλα στο
βιογραφικό του. Ελπίζω, τουλάχιστον, να μην αποδειχθεί και μαύρη σελίδα.
Φυσικά, δεν θα σταματήσω να τον παρακολουθώ και να τον θαυμάζω, για όλα αυτά που ξέρει πολύ καλά να κάνει. Καλύτερα από κάθε άλλον…
Φυσικά, δεν θα σταματήσω να τον παρακολουθώ και να τον θαυμάζω, για όλα αυτά που ξέρει πολύ καλά να κάνει. Καλύτερα από κάθε άλλον…
30/3/2019
Για κάποιο λόγο θυμήθηκα απόψε τους Remains. Όποιος έχει
αυτό το τραγούδι σε ελληνικό 45άρι Epic από το 1966 να το βάλει σε τραπεζική
θυρίδα...
[Και όχι, δεν το έχω. Και όχι, δεν το ψάχνω. Καλά, άμα το βρω ποτέ μπροστά μου, τζάμπα, θα το πάρω - δεν είμαι ηλίθιος]
Τραγουδάρα απλώς. Αθάνατη και αμόλυντη 53 χρόνια μετά...
[Και όχι, δεν το έχω. Και όχι, δεν το ψάχνω. Καλά, άμα το βρω ποτέ μπροστά μου, τζάμπα, θα το πάρω - δεν είμαι ηλίθιος]
Τραγουδάρα απλώς. Αθάνατη και αμόλυντη 53 χρόνια μετά...
Σχόλια από το fb περί Remains...
ΑπάντησηΔιαγραφήDreliozis Panagiotis
Στο δινω αν το θες πολυ και τζαμπα..Για ενα τραγουδι δεν ονομαζεις την συγκεκριμενη μπαντα αξιολογη....Μην τρελαθουμε τωρα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι εννοείς μου το δίνεις; Το έχεις ελληνικό epic 45άρι?
Dreliozis Panagiotis
epic.45αρι..το εχω απο το 89.Στο φωτη υον χοντρο συα εξαρχεια υο ειχα παρει....το δινω που λεει ο λογος ρε αδελφε....Οταν παιρνω κατι το παιρνω γιατι κατι μου ελεγε(αυτο το ενα κομματι εννοω...) τοτε που το πηρα..Απλα μου κανει εντυπωση που μερικες φορες τρως κατι φλασιες και αναφερεις μπαντες που δεν είναι αξιες αναφορας...Δεν ειχαν συνεχεια εννοω....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ δεν έκανα καμμία αναφορά στην μπάντα (αν θες να μιλήσουμε γι' αυτή το κάνουμε, αλλά όχι τώρα). Έγραψα μόνο για το τραγούδι. Να μην παρεξηγείς αυτά που γράφω. Αν θέλεις με κάτι να το ανταλλάξουμε πολύ ευχαρίστως.
Dreliozis Panagiotis
Με βαζεις σε σκεψεις....Με τι να το ανταλλαξω? Θα το σκεφτω και θα σου απαντησω.....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε δεν ξέρω. Άμα ψάχνεις κάτι που μπορεί να το έχω και να μην το θέλω, στείλε inbox.
Dreliozis Panagiotis
οκ.
Christos Sotiropoulos
Το έχω σε κίτρινη epic ελληνικό. Δεν ξέρω αν έχει βγει και αλλιώς
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι μόνο τέτοιο έχει βγει, κίτρινο. Είναι πολύ σπάνιο.
Andreas Mitrelis
πούλα το
Βασίλης Καμπούρης
το έχω σε κάποιο από τα Nuggets. Aρκεί .Συμφωνώ πως δεν είναι ανάγκη να δίνεται μια περιουσία για τη μουσική, την οποία και δεν έχω έτσι κι αλλιώς \m/
Kostas Kontomanolis
Είχαν κι άλλα καλά κομμάτια
https://youtu.be/QPfcO6avWik
The Remains-Baby I believe in you.wmv
Panos Bobolas
Διαμαντάκι
Dimitrios Dimopoulos
Αγαπημενο !!
Andreas Mandas
Τεράστιο
Jacques Vache
το τραγούδι είναι ύμνος με όλη τη σημασία της λέξης
Σχόλια από το fb περί Άγγελου Παπαδημητρίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήάρης φίλιππας
Όσα χρόνια τον παρακολουθώ, μου έβγαζε πάντα κάτι συμπαθέστατο. Σαν καλλιτέχνης είναι δε ακριβής και λεπτεπίλεπτος. Και πολυπράγμων - φιγούρα καλλιτεχνική δηλαδή με τα όλα της. Και μάλιστα όχι μόνο στις παλιότερες δουλειές του: την μέτρια ταινία "Xenia" του Π. Κούτρα την ανεβάζει επίπεδα η αριστουργηματική ερμηνεία του Παπαδημητρίου. Νάναι καλά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φοβερός και στην Xenia.
Χρήστος Καραβασίλης
Το βλεμμα της Σαπουτζακη στο τελος.Ολα τα λεφτα..Κυριε Τροσα σας ειμαι ευγνωμων για ολα αυτα που μου μαθαινετε,Καλη δυναμη.
Nikolaos Kotsovos
η ελπιδα πεθσινει τελευταια ,ισως τον σωσει το να μην εκλεγει ..ωστε να μην ειναι συμμετοχος .....
Elsa Grapsa
Συμφωνώ σε όλα!
Τζιμι Μοντογια
Ταλέντο σπάνιο. Ναι αυτο με το Μπακογιάννη τον αδικεί
Aggelos Bizelopoulos
Κρίμα
ιωαννης τασσης
https://m.facebook.com/groups/255919531198573?view=permalink&id=1146454265478424&sfnsn=mo
Σχόλια από το fb για την αλλαγή της ώρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiwrgos Kalogirou
Μπορεί ναμας πει κάποιος με σιγουριά -γιατι εχω ακουσει κ τα δυο- και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ποια από τις δύο είναι η σωστή η φυσική ώρα?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η χειμερινή ώρα είναι η σωστή. Υπάρχουν τα σχετικά στο νετ. Τα είχα διαβάσει παλαιά.
Vasilis Kordatos
Δηλαδή εμάς που μας αρέσει η αλλαγή να μη μπούμε στο δημόσιο διάλογο;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλά, ο καθένας από μας θα λέει ό,τι θέλει εδώ πέρα. Το θέμα είναι ποιοι θα αποφασίσουν τελικά και με τι κριτήρια.
Spiros Aggelopoulos
Πολυ ευστοχη παρατηρηση σε ενα, οπως ειπες πολυ σοβαρο θεμα.ο χρονος-ωρα, σε σχεση με τον ηλιο δημιουργει ποικιλα συναισθηματα και αντιδρασεις στον ανθρωπο.και η προσεγγιση που κανω ειναι καθαρα σε αμεση σχεση με το βιολογικο μας ρολοι.φυσικα το θεμα πιανει και κοινωνικοοικονομικοπολιτικα σημεια
Ειναι πολυ σοβαρο το θεμα με την ωρα,και εγω νομιζω η χειμερινη ειναι η σωστη,αλλα αν καθιερωθει μονο αυτη,στη χωρα μας το καλοκαιρι θα ξημερωνει απο τις 4:30,αυτο με την εναρξη των σχολειων στις 9 ειναι σαν ανεκδοτο,αλλα νομιζω εχει καποια σχεση με τον καταναλωτισμο.
ΔιαγραφήΤα στίφη των τουριστών και οι έμποροι που τα απομυζούν είναι που στηρίζουν αυτή τη χώρα οικονομικά εδώ και λίγα χρόνια..Ας μην τα κατηγορούμε ελαφρά τη καρδία..
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb για την ταινία της Varda...
ΑπάντησηΔιαγραφήFerris Costas
Τάχω γράψει στον τοίχο μου. Κατ' αρχήν το παζάρι με τα Μιράζ το έκανε τότε ο Καραμανλής, στο Παρίσι, καθώς και το Σεκάμ. Τη συμφωνία την τήρησε μόλις επέστρεψε. Όσο γιά τη Ναυσικά, ξεκίνησε με τον τότε βοηθό της Γιώργο Κατακουζηνό, που συνεργάστηκε με τους Σταύρο Καπλανίδη και Νίκο Θεοδοσίου, και παρήλασαν πολλοί φίλοι όπως (εκτός από τον Σταύρο Τορνέ) οι Βασίλης Βασιλικός, Άγγελος Ελεφάντης, Αντρέας Στάϊκος, Στέλιος Ράμφος κ.λ. κ.λ. Η "ναυσικά" αποτέλεσε γιά την Ανιές το συγχωροχάρτι που έδωσε στον πατέρα της, που εξαφανίστηκε πριν τη γέννησή της, και δεν τον γνώρισε ποτέ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τώρα τα είδα. Δεν τα είχα δει.
Σχόλια από το fb περί Santana...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Dylan
To 1971 η πρώτη τους συναυλία έγινε 5 Μάρτη στη Γαλλια,την επόμενη έπαιξαν στη Γκάνα και στη συνέχεια Ηνωμένες Πολιτείες.Γύρισαν Ευρώπη τον Απρίλη που έπαιξαν σε πολλές χώρες με τελευταίο ευρωπαικο σταθμό το Λονδίνο 9 Μαη.Λογικα οπότε μιλάμε για πριν τις 5 Μάρτη,αν και Γενάρη Φλεβάρη ηχογραφούσαν στην Αμερική το Santana ΙΙΙ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Υπήρχαν ημερομηνίες, ότι θα βρίσκονταν στην Αθήνα μεταξύ 26 Φλεβάρη και 2 Μάρτη και κανονιζόταν να παίξουν κάπου. Δεν ξέρω αν ήρθαν τελικά (χωρίς να παίξουν βέβαια). Προφανώς όλα αυτά πριν πάνε Γαλλία.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Άντε τώρα να πιστέψουν ότι δεν είναι πρωταπριλιάτικο (ούτε εγώ το πιστεύω).
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι fake, το λέω 100%. Εγώ σιχαίνομαι τα ψέμματα τέτοιου τύπου, ακόμη και την Πρωταπριλιά. Εξάλλου πλέον έχουμε 2 Απρίλη...
Mimis G Vas
Σύμφωνα με μαρτυρία του, ο τουρκοκύπριος κιθαρίστας και ανηψιός του πολιτικού τους ηγέτη Raif Denktas έπαιζε με τους Santana στα live του 1970.
Σχόλια από το fb περί Λευτέρη Παπαδόπουλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Mitrogiannopoulos
Φώντα, ήταν πραγματική συνέντευξη ή πρωταπριλιάτικη; Γιατί απ' όσα διάβαζα είπαν ότι μάλλον το δεύτερο ισχύει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ξέρω Νίκο. Εγώ δεν αναφέρθηκα στη συνέντευξη, αλλά στην όψιμη αποκαθήλωση με αφορμή τη συνέντευξη (αληθινή ή όχι).
Nikos Mitrogiannopoulos
Ως προς αυτό η μία όψη είναι το τι πρέπει να κάνει ο κόσμος (να αποκαθηλώνει ή να μην αποκαθηλώνει). Η άλλη όψη είναι πως θα πρέπει να προβληματιστούν και οι δημιουργοί ως προς το γιατί αποκαθηλώνονται (εύκολα ή δύσκολα). Και δυστυχώς διαχρονικά έχει φανεί πως όταν το έργο μπερδεύεται με τη δημόσια παρουσία κάποιου πάντα το έργο βλάπτεται.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όσον αφορά τον Λε. Πα. έτσι μιλάει από δεκαετίες τώρα. Είναι γνωστό το στυλ του Νίκο. Εμένα δεν με παραξένεψαν αυτά που λέει, γιατί τον έχω ξανακούσει να εκφράζεται έτσι.
Nikos Mitrogiannopoulos
ε, ναι. Αλλά τίποτα δε μένει απλήρωτο. Κάποτε ο κόσμος σιχαίνεται. Και παίρνει η μπάλα και το έργο. Αλλά δε φταίει ο κόσμος. Ο δημιουργός του το έχει κάψει. Η μόνη λύση για αηδιαστικές προσωπικότητες είναι να περιορίζουν τις δημόσιες εμφανίσεις.
Maro Papa
Τα άλλα τρία ;
(προσωπικά μου αρέσουν πολλοί στίχοι του,ως ανθρωπος όμως μου ειναι αντιπαθής )
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα έχω γράψει κατά καιρούς. Αυτό είναι το δεύτερο... https://www.youtube.com/watch?v=d5JT_NMEtYE
Ήταν μια φορά - Γιάννης Πάριος (improved ed.)
Andreas Tsourinakis
Με όλο το θάρρος και μόνο για τα περί σεξισμού που γράφτηκαν στο fb κατά κόρον: σημασία δεν έχει τι λες για τις γυναίκες - ιδίως όταν αυτές είναι απούσες- αλλά πώς τις έχεις μέσα στο μυαλό σου. Το ας πούμε, λούμπεν λεξιλόγιο είναι μεν αντιπαθές για αισθητικούς λόγους κυρίως, αλλά δεν προκαθορίζει τίποτα. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που και τα φεμινιστικά λογίδρια δεν κατοχυρώνουν τον μη σεξιστή, αφού εν τέλει ειδικά το συγκεκριμένο θέμα κρίνεται μόνο στη σφαίρα του ιδιωτικού βίου.
George Nikolopoulos
Ποιητής δεν είναι..ταβλαδόρος όμως έχω ακούσει τα καλύτερα !
Anastassios Anastassiou
Να μου επιτραπεί το like για την αδυναμία μου, τον ΓΙΑΝΝΗ ΣΠΑΝΟ.
Και ενα ακομα απο Remains:Why Do I Cry
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=7Egk5FNdi9w
Φανης