Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 228

8/3/2020
Το Στην Yγειά μας Ρε Παιδιά! το κοιτάω πού και πού, τα μεσημέρια της Κυριακής από το YouTube, όχι για ν’ ακούω τις φλούδες του Σπύρου Παπαδόπουλου, που νομίζει ότι η «Μικρά Ασία» των Καλδάρα-Πυθαγόρα είναι δίσκος της Μεταπολίτευσης (μαζεύτε τον!), αλλά μπας και ακούσω καμιά καλή νέα φωνή. Φωνή που να μην είναι απλώς καλή (σωστή), αλλά που να έχει κι ένα κάποιο χρώμα, μιαν originality, ώστε να την κάνει διακριτή μέσα στη μάζα.
Την είχα ξανακούσει την Κύπρια Παμπίνα Κοντέα ου δεν είναι εντελώς καινούρια τραγουδίστρια), την είχα προσέξει από παλιότερα, αλλά τώρα που την ξανακούω έχω την άποψη πως έχουμε να κάνουμε με κάτι πολύ σπουδαίο.
Νομίζω πως από την εποχή της Μοσχολιού έχει ν’ ακουστεί τέτοιο «βιολοντσέλο» στο ελληνικό τραγούδι.
Το δυστύχημα με την Κοντέα, και με την κάθε νέα Κοντέα, είναι πως δεν υπάρχουν πλέον άνθρωποι, δημιουργοί, που να μπορούν να γράψουν σπουδαία, καινούρια, τραγούδια. Κι έτσι, η γυναίκα αυτή, το πιο πιθανόν είναι να χαθεί. Να αναλώνεται σε δεύτερες εκτελέσεις εννοώ και πού και πού να λέει και κανένα καινούριο τραγουδάκι – που ακόμη κι αν είναι καλό (και όχι τραγουδάκι) κανένας δεν θα το παίρνει χαμπάρι με τον τρόπο που λειτουργεί πλέον η δισκογραφία.
Πέραν όμως από αυτά τα γνωστά-θλιβερά για δείτε, εδώ, για τι περιπτωσάρα συζητάμε...

7/2/2020
Υποτιμημένοι. Μάστορες του soft-rock οι Three Dog Night. To τραγούδι μού θυμίζει Aphrodite’s Child. Λες να ήταν επηρεασμένοι; Μπα...

6/3/2020
Ο Νίκος Σαράβας έζησε μόλις 26 χρόνια, από το 1904 έως το 1930. Ήταν μέλος της παρέας του Μπάγκειου, ήταν πότης λένε, επιρρεπής στα ναρκωτικά, τελείως μποέμ σαν τύπος (τριγυρνούσε στα λαϊκά στέκια του Πειραιά, ακούγοντας τα παλιά ρεμπέτικα ή μάλλον ό,τι υπήρχε πριν τα ρεμπέτικα, σμυρνέικα κ.λπ.) κι έγραφε το ίδιο παράξενα διηγήματα και μυθιστορήματα (σουρεαλιστικά λένε). Πρόλαβε να βγάλει τέσσερα βιβλία πριν πεθάνει, για κάποια εκ των οποίων, όπως λέει ο μύθος, είχε πουλήσει ακόμη και τα ρούχα του για να τυπωθούν. 
Σήμερα αγνοούνται, τα βιβλία αυτά, απ’ όλους. Εννοώ πως δεν ξαναβγήκαν ποτέ από τότε. Έτσι τουλάχιστον νομίζω. Είθε να γίνει κάτι, κάποτε...

6/3/2020
Πέθανε ο Τροχανάς, παλιός πρόεδρος της ΑΕΚ (στα 90s). Είχε βγάλει και βιβλίο, είχε κάνει και άλλα διάφορα, αλλά δεν τα διαβάζεις στα σάιτ. Σέβονται τον νεκρό...

5/3/2020
Εδώ φίλε μου ακούς μουσική, βλέπεις ανθρώπους να παίζουν μουσική και όχι να υποκρίνονται πως κάτι κάνουν στη σκηνή. Βλέπεις μπάντα. Και ακούς και φωνή – όχι autotune νιαουρίσματα. Μπράβο στα παιδιά (Ταφ Λάθος και λοιποί). 

5/3/2020
Επινοούνται συνεχώς νέα «είδη» στη μουσική (ονομασίες εννοώ), που πολλές φορές είναι κλεμμένα από το παρελθόν.
Όλοι ξέραμε το r&b, δηλαδή το rhythm n’ blues. Ξαφνικά βγήκαν στα nineties ορισμένοι και άρχισαν να αποκαλούν r&b κάτι ασουλούπωτα πράγματα (beats, με ηλεκτρονικά, με ραπάρισμα, με σύνθια κ.λπ.), που δεν είχαν ουδεμία σχέση μ’ εκείνο που ξέραμε όλοι ως r&b (r&b της Δυτικής Ακτής, british r&b κ.λπ.).
Την ίδιαν εποχή είχε πάρει το αυτί μου το garage ή UK garage, που επίσης δεν είχε ουδεμία σχέση μ’ εκείνο που ξέραμε για garage στα σέβεντις και στα έιτις (δηλαδή την αμερικανική απάντηση στην «βρετανική εισβολή» των σίξτις), καθώς κι αυτό ήταν ένα τουρλουμπούκι, ένα συνονθύλευμα από beats, ηλεκτρονικά, house, r&b (το νέο, όχι το παλιό) και δε συμμαζεύεται.
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω από δω κι από κει περί afrobeats, υπάρχει κι ένα “s” στο τέλος, στο ξεκούδουνο. Και πάλι αυτό το πράμα δεν έχει ουδεμία σχέση με το γνωστό μας afrobeat (Fela κ.λπ.), είναι βασικά σημερινή ποπ από την αγγλόφωνη δυτική Αφρική ή από τους αντίστοιχους μετανάστες στις δυτικές μητροπόλεις. Ok, όμως βρείτε κάτι άλλο για να το περιγράψετε ρε μάγκες, μην αλλοιώνετε παλιούς και καταξιωμένους όρους. Είναι σαν να βγαίνει κάποιος σήμερα, στην Ελλάδα, να διασκευάζει Μάρκο με ηλεκτρονικά, και ν’ αποκαλείς αυτό που ακούς «ρεμπέτικο» ή «rembeticos». Πόσο γελοίο!
Συνήθως αυτά τα ονόματα τα δίνουνε DJs –για μένα άνθρωποι, που έχουν διαλύσει τη μουσική από το ’90 και μετά, μαζί και τις ετικέτες της– και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δεν τους έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη.

4/3/2020
Πάντως αυτό που είπε ο Μητσοτάκης ότι «δεχόμαστε ασύμμετρη απειλή» λόγω των γεγονότων στον Έβρο, είναι άλλη μία ελεεινή μπαρούφα – παντελώς κενή περιεχομένου.
Η χώρα δέχτηκε «ασύμμετρη απειλή» και γονάτισε απ’ αυτή, χωρίς να μπορεί ακόμη να σηκωθεί, και θα είναι έτσι ακριβώς, στα τέσσερα, επί πολλές δεκαετίες, εξαιτίας των μνημονίων, που υλοποίησε και ο Μητσοτάκης, μαζί με πασόκους, δεξιούς, ακροδεξιούς και την αστεία, δήθεν ριζοσπαστική, «κυβερνώσα αριστερά».
Από την ασύμμετρη αυτή απειλή η χώρα βγήκε αποδεκατισμένη, χάνοντας το 1/4 του ΑΕΠ της, οδηγώντας εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες στη μετανάστευση, διαλύοντας κάθε καλή πίστη στον χώρο της εργασίας, υποθηκεύοντας την περιουσία της για 80 χρόνια, και υπογράφοντας απέραντη λιτότητα τουλάχιστον μέχρι το 2060.
Κανένας απ’ όλους αυτούς τους ρεμπεσκέδες που υλοποίησαν μνημόνια, μόνο και μόνο για να σώσουν τις γερμανογαλλικές τράπεζες, και που τώρα το παίζουν «πατριώτες», δεν αναφέρθηκε ποτέ σε «ασύμμετρη απειλή», όλη την προηγούμενη δεκαετία. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να εφαρμόζουν ξενόδουλες και εγκληματικές πολιτικές, προκειμένου να σώσουν τ’ αφεντικά τους.
Αυτή είναι η αλήθεια.

3/3/2020
Κακώς ο Μητσοτάκης δεν έβαλε και το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων στην Ούρσουλα (πάνε να τη βγάλουν καθαρή με 700 εκ. οι φραγκοφονιάδες οι Γερμανοί).
Ο Chairman Τσίπρας θα το έβαζε. Θα τους έθετε όλους προ των ευθυνών τους (γέλια).
3/3/2020
Βγήκε και ο Τσίπρας να μας πει να πιέσουμε την ΕΕ, τη Γερμανία για το προσφυγικό-μεταναστευτικό. Να απειλήσουμε με βέτο, να ζητήσουμε κυρώσεις κ.λπ.
Μην μας αγχώνεις Πρόεδρε, γιατί θα γεμίσουμε όλοι έρπητες...

3/3/2020
A masterpiece! Και το κομμάτι και το άλμπουμ. Θυμάμαι να πρωτακούω το Breathe Awhile των Arcadium, πριν 30+ χρόνια και να παραμιλάω...

10 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb περί Arcadium...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.youtube.com/watch?v=gi2wzgDHoyQ
    Arcadium - Poor Lady (1969) HQ

    Bonzo Led
    Τεράστιος δίσκος!!!!!

    νικος ηλιοπουλος
    ΔΙΣΚΑΡΑ, σ'αυτό το είδος δεν παίζονται οι Άγγλοι

    Γιάννης Κοσπεντάρης
    Πωπω φοβερό, θενκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στα περί "ασύμμετρης απειλής" του ΠΘ...

    Nikos Monastiriotis
    Well said

    Giorgos Stamatelos
    Έτσι ακριβώς!

    Kostas Mouk
    +1000000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb περί μουσικών ετικετών κ.λπ.

    Akis Perdikis
    Και φυσικά, το βρετανικό art rock των '60s / '70s (King Crimson, Pink Floyd, Henry Cow, Art Bears) αναγεννήθηκε ως... έντεχνο στην Ελλάδα ��

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Νομίζω, αν και δεν είμαι 100% σίγουρος, πως στην Ελλάδα το έλεγαν "έντεχνο" από τα σίξτις.

    Lampros Papalexis
    Να βγεί η Αρβανιτάκη και να πει πως είναι επιρεασμένη απο΄Van Der Graaf Generetor και τι στο κόσμο!.. ;-p

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Πάντως οι Genesis ήταν επηρεασμένοι από "Το Άξιον Εστί".

    Lampros Papalexis
    Kαι που νόμιζα πως ήταν από τα Λιανοτράγουδα της Πικρής Πατρίδας

    Louiza Koulas στον Akis Perdikis
    ...καλά στην Ελλάδα έχουμε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στην ονοματοδοσία, νοηματοδότηση, ορισμό, κτλ, κτλ.... Στη μουσική σίγουρα...

    Mary Dalakou στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Σωστά νομίζεις...δεν υπήρχε καν ο όρος....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή αν σε κείμενα του '60 έχω διαβάσει τον όρο "έντεχνο". Πρέπει να το ψάξω. Έχω τέτοια κείμενα. Υπάρχουν. Ιδέα για μια μικρή έρευνα...
    Βρήκα μόλις. Τους όρους "έντεχνη ελληνική μουσική" και "σύγχρονη έντεχνη λαϊκή μουσική" τους χρησιμοποιεί ο Θεοδωράκης σε κείμενά του τουλάχιστον από το 1960. Προηγήθηκε κατά πολύ δηλαδή του art-rock.

    Mary Dalakou
    Εγώ Φώντα, δεν θυμάμαι να κυκλοφορούσε ο όρος ανάμεσά μας, εννοώ ανάμεσα στους μουσικούς.Πολλά χρόνια αργότερα, ειπώθηκε από κάποιον και μετά καθιερώθηκε.Όπως ακριβώς έγινε και με τον όρο "Νέο Κύμα".Αρχικά είχαν γράψει σε κάποιες εφημερίδες γι' αυτό το νέο κύμα μουσικής που έφεραν ο Μ. Χατζιδάκις κι' ο Μ. Θεοδωράκης και οι συνεχιστές τους Μαρκόπουλος, Λοΐζος, Λεοντής....ο Πατσιφάς που ήταν γάτα, εκεί στα μέσα περίπου της 10ετίας του '60, έφυγε από την Ελλαδίσκ λέγοντας ότι "εγώ θα φτιάξω δική μου εταιρεία και θα σας περάσω όλους"!
    Έφτιαξε λοιπό την Λύρα και προσέγγιζε έναν - έναν όλους μας, ( σ' εμένα έβαζε τον Μαυρουδή να μου λέει να φύγω από την Ελλαδίσκ και να πάω σ' αυτόν, παρ' όλο που καθόταν σε μιαν άκρη στις Νεφέλες, ο ίδιος δεν μου μιλούσε )
    Μόλις είχα υπογράψει όμως και δεν το έκανα...
    Όταν λοιπόν έφτιαξε ένα κύκλο, ερμηνευτών, τραγουδοποιών κι' έκαναν τον πρώτο τους δίσκο, έδωσε τίτλο "Νέο Κύμα", το ίδιο και στους επόμενους που ακολούθησαν κι' έτσι καθιερώθηκε ο όρος - τίτλος που, στην συνέχεια προσδιόριζε τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες που πήγαν στην Λύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      το νέο κύμα ήταν από το γαλλικό nouvelle vague, μεταφορά, και σ' αυτό αν θυμάμαι καλά ευθυνόταν και ο Σπανός, που είχε έρθει από Γαλλία και που ηχογράφησε το πρώτο νεοκυματικό τραγούδι στην Ελλάδα (για τον Πατσιφά φυσικά).
      Το "έντεχνο" είναι πιο παλιά ιστορία. 1960 τουλάχιστον. Ο Θεοδωράκης τον χρησιμοποιούσε τον όρο από τότε. Ίσως γιατί αυτός επινόησε το "έντεχνο λαϊκό". Υπάρχει ο όρος στο βιβλίο του "Για την Ελληνική Μουσική", που κυκλοφόρησε το 1961.
      Τώρα το πότε ακριβώς αυτός ο όρος απλώθηκε και άρχισε να χρησιμοποιείται μαζικά είναι άλλη ιστορία, που θέλει και αυτή ψάξιμο. Πάντως σίγουρα αυτό δεν έγινε στα 90s.

      Mary Dalakou
      Ναι για την Nouvelle Vague γνωρίζαμε όπως και για τον ρόλο που έπαιξε ο Σπανός στην δισκογραφία για τον Πατσιφά.... Αυτός όμως ο χαρακτηρισμός " Νεοκυματικό Τραγούδι και Νεοκυματικοί Τραγουδιστές, τι ακριβώς χαρακτηρίζει, εκτός από τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες που συμμετείχαν σ' αυτή τη σειρά των δίσκων?
      Διότι σαφώς δεν χαρακτηρίζει το νέο μουσικό ρεύμα της εποχής ...εκείνο που θεωρούνταν νέο, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
      Πάντα μου φαινόταν λίγο περιοριστικό και άκυρο....ο Λάκης Παππάς ας πούμε τι ήταν?

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Νέο κύμα έλεγαν και τον Πουλόπουλο και τον Βιολάρη. Ακόμη και το Ρολόι του Ρωμανού, αν είναι δυνατόν.

      Mary Dalakou
      Γι' αυτό σου λέω, στην αρχή ανήκαμε όλοι στην ίδια γενιά ερμηνευτών - συνθετών, μετά ξεχώρισαν οι Νεοκυματικοί της Λύρας κι' εμείς οι άλλοι που δόξα τω θεώ δεν μας μάρκαρε κάποια ετικέτα.....χαχαχαχαχα....

      Yiannis Stefanakos
      Ειδικώς για το "afrobeat", εκτός από τους απανταχού μιμητές/αναβιωτες του ήχου του Fela (οι Αntibalas είναι η πλέον εξέχουσα μπάντα, αλλά υπάρχουν πολυάριθμες άλλες σε πολλές χώρες, και στην Ελλάδα), ως τετοιο πλασάρεται κι ένα ηλεκτρονικό τουρλουμπουκι (κάτι-σαν- house με ηλεκτρονικά, ρυθμοκουτια και τάχα μου εξωτικούς ρυθμούς)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι σ'αυτό αναφέρομαι, το τελευταίο. Εξάλλου και σήμερα υπάρχουν μπάντες που παίζουν garage, progressive, soul και funk, afrobeat φυσικά κι ένα σωρό άλλα genres του παρελθόντος.

      Yiannis Stefanakos
      αυτό είναι όντως εξ ολοκλήρου εφεύρημα και δημιούργημα DJs (το αστείο είναι ότι το πλασάρουν και ως τέτοιο, την έχω πάθει κατ'επανάληψη)

      Sakis Bwanas
      Να πω την αμαρτία μου; Δεν διαφωνώ, στον βαθμό που αυτό παραμένει μια ορολογία αυστηρώς εντός δισκαδικων. Μην πάμε στην άλλη άκρη όπως το μιμίδιο που κυκλοφορεί με τις δεκάδες ταμπέλες στο δισκάδικο να εξαφανίζονται και να αντικαθίστανται από μια μεγαλύτερη που γράφει απλώς "progressive"

      Διαγραφή
    2. Yiannis Stefanakos
      Ηρακλή, ειδικώς πάντως στις περιπτώσεις του R&B και του aforbeat πρόκειται για κανονική αντιποίηση, η οποία οδηγεί και σε μεγάλες, έως και τραγελαφικές, παρανοήσεις (μια και εσύ δισκοθετείς, θα καταλαβαίνεις σε τι αναφέρομαι :) )

      Giorgos Brtns στον Yiannis Stefanakos
      ...(κάτι-σαν- house με ηλεκτρονικά, ρυθμοκουτια και τάχα μου εξωτικούς ρυθμούς)...
      Συγγνώμη που επεμβαίνω αλλά νομίζω οτι μπερδευτηκες. Η περιγραφή που δίνεις δεν έχει σχέση με τον όρο "afrobeat" αλλά αναφέρεται παντού ως "afro-house". Στην νεωτέρα ορολογία -ειδικά- ο ορισμός afrobeat δεν διαφέρει και πολύ απο αυτό που παντα γνωρίζαμε (βλ. σύγχρονες μπάντες όπως οι Jungle By Night κλπ).
      Σχετικά με το garage, ναι... Άβυσσος.

      Yiannis Stefanakos
      δεν μπερδεύτηκα, απλώς εσχάτως αυτό το afrohouse (και διάφορα άλλα παραπλήσια είδη), μπαίνουν κάτω από την ταμπέλα afrobeat(s), αυτό άλλωστε λέει και ο Φώντας στην ανάρτηση του, μεταξύ άλλων

      Giorgos Brtns
      οκ, προσωπικά δεν έχει πέσει κάτι στην αντίληψη μου (σε αντίθεση με το πολύ γενικότερο Tropical Beat(s) που περιλαμβάνει οτιδήποτε έχει μια δόση latin ή afro) και γι αυτό μάλλον παρανόησα την αρχική ανάρτηση οπότε πάω πάσο και συμφωνώ οτι κακώς συμβαίνει εφόσον συμβαίνει.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Τα tropical κανονικά είναι Καραϊβική, αλλά ούτε Κούβα, ούτε Τζαμάικα. Τα νησάκια.
      Και Παναμά βάζουν στα tropical και Κολομβία-Βενεζουέλα ακόμη. Χώρες που βρέχονται από Καραϊβική.

      Giorgos Brtns
      μα γι αυτές τις γενικότητες και τις παρανοήσεις δεν λέμε; Τώρα πια, όταν βλέπεις Tropical Beats περιμένεις απο reggae μέχρι cumbia και απο εκεί πάμε straight για afrohouse ��

      Sakis Bwanas στον Yiannis Stefanakos
      τρελλά συμφωνώ! Σε πιτσιρικά που του έδωσα διάφορα "εργαλεία", το τι ονόματα έδωσε στους φακέλους δεν λέγεται...

      Yiannis Stefanakos
      αναφέρομαι τόσο σε συναδέλφους όσο (κυρίως) σε "υποψιασμένους μουσικόφιλους μαγαζάτορες" :D

      Sakis Bwanas
      Yiannis Stefanakos "για σένα είναι αυτό, γίγα μου - italo πιανάκι, μπητάκι σπαστό και λίγα vocals μόνο στο τέλος" - τσουπ το τριχίλιαρο...

      Διαγραφή
    3. Epameinondas William Katanas
      Κατά τη γνωμη μου κάνεις λάθος στο σημείο που γράφεις ότι τις ονομασίες τις δώσανε "κάτι DJs".
      Τις ονομασίες τις δώσανε κάτι απεγνωσμένοι δημοσιογράφοι στα αγγλοφωνα περιοδικά των 90s που έπρεπε οπωσδήποτε να κατηγοριοποιησουνε αυτό που ακουγανε, το οποίο έμοιαζε με την παλιά κατηγορία αλλά δεν ήτανε το ίδιο όπως θα έλεγε κ ο παήσης.
      Ακολούθησαν οι Δισκοπωλαι στις αλυσίδες στυλ βερτζιν, hmv κτλ. γιατί κάπου έπρεπε να βαλουνε τα cd κ τα βινυλια και φυσικά οι μικρότεροι Δισκοπωλαι που περιμενανε να γραψει το NME για ν αποφασισουν αν ο τάδε δίσκος είναι καλος η όχι.
      Πολλοί djs των 90s στην Αμερική , Αγγλία , Γερμανία το "κακο" που κάνανε ήταν ότι ξαναζωντανεψαν τη jazz (blue note πχ ), soul, folk και οι diggers έφεραν στην επιφάνεια ξεχασμένους καλλιτέχνες κ δίσκους μέσω των samples κυριως .
      Και αυτό που σου γράφω για τις πλάκες κτλ. δες τι εννοώ. Πηγαίνει ο χι δημοσιογράφος καλεσμένος απ' τον promoter, στο κλαμπ που είναι γεμάτο από μυημένους φαν πριν παίξει ο dj. O dj έχει ήδη πιει τα ποτακια του , έχει καπνίσει τα τσιγαρακια του κ ο δημοσιογράφος τον συναντάει και τον ρωτάει " Τι θα παίξεις σήμερα Άντυ? " μεταξύ άλλων ερωτήσεων στυλ "ποιος ήταν ο πρώτος σου δίσκος, που έπαιξες για πρώτη φορά κτλ"
      Ο dj του λέει εγώ παίζω αφρο και μπητς άρα παίζω αφρομπητ χαχαχαχαχα, τι να σου πω dude ,you name it.
      Και ο δημοσιογράφος την άλλη μέρα γράφει ένα ωραίο αρθρακι του στυλ "ήμουν παρών στη γέννηση του αφρομπητς" για να έχει και το credit ότι το έγραψε πρώτος .
      Ποιος έβαλε τη ταμπέλα λοιπόν?

      Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      λες ότι τα ονόματα αυτά τα δίνουνε συνήθως οι DJ. Προσωπικά πάντοτε συνέδεα τον πολλαπλασιασμό τών συρταριών (σε έκταση που τίποτα πλέον να μην μπορεί να ταξινομηθεί!) με την άνοδο τού λεγόμενου "προγραμματισμένου ραδιοφώνου", δηλ σταθμών που καθένας παίζει συγκεκριμένο συρτάρι μουσικής, ή εν πάση περιπτώσει συγκεκριμένα παραπλήσια συρτάρια.
      Θα μου πείς βέβαια ότι και σ'αυτή την περίπτωση η κατηγοριοποίηση (δηλ η τεχνική δουλειά) από DJ έγινε, σε εκτέλεση σχεδιασμού από τα πάνω - σωστό. :-)
      Νοσταλγώ τούς DJ με τις εκπλήξεις, τούς χωρίς συρταροθήκες.

      Mike Beles
      Εχει γραφτει τοση πολύ μουσικη -- και πολύ καλη…(και δεν εχει ολη καταναλωθεί )...που είναι αδιανοητο ένα νέο κομματι να μην μοιαζει με καποιο παλιοτερο...

      Makis Kontizas
      συνεχίζουμε όμως να εμπιστευομαστε τις ετικέτες που απεδείχθη σαν κυματοθραυστες

      Alexandros Alex
      Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή .....φίλε Φώντα το τι ακούω εδώ στο στούντιο ειδικά απο νέα παιδιά δεν λέγεταιο ,και πολλές φορές αν τους πεις και κάτι ....λίγη ιστορία σε κοιτούν περίεργα.

      Spyros Diastimikos
      Από τη στιγμή που ο εργολάβος (=DJ) θεωρείται ισάξιος του αρχιτέκτονα (=καλλιτέχνη), αυτά είναι τα αποτελέσματα.

      Lampros Papalexis
      Και 'γω φιλαράκι ''Εξαρτημένο Cyber-Folk'' παίζω ναούμε... ;-p

      Spyros Zoupanos
      μόνο broken freak mindcore !!!

      Dimitris Kalamitsis
      Θανατος στους djηδες!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όλοι κάτι προσφέρουν στη μουσική. "Κάτι" με "κάτι" όμως έχει διαφορά. Και ενίοτε μεγάλη ή και πολύ μεγάλη.

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb περί Νίκου Σαράβα...

    Panagiotis Peristrefomenos
    Καλησπέρα! εγω έχω 2 δικά του. μια πληγή δίχως αίμα και Κοχυλάρ και άλλα διηγήματα

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Για πούλημα εννοείς?

    Panagiotis Peristrefomenos
    Οχι για μένα αυτά.
    δεν έχω καταφέρει ακόμα να τα διαβάσω δυστυχώς

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δώσε τα σε μένα. Εγώ θα το καταφέρω... ��

    Eleni Nanopoulou
    Περισσότερες πληροφορίες;;;

    Panagiotis Peristrefomenos
    να πω την αλήθεια δεν ξέρω πολλά για αυτόν εμένα μου τα πρότεινε ένας παλαιό βιβλιοπώλης και μου έκαναν κατι οι τίτλοι κυρίως των βιβλίων όποτε άδραξα την ευκαιρία κάποια στιγμή θα ανεβάσω αποσπάσματα

    Διαμαντής Καράβολας
    Τα έχουμε στο εκδοτικό πλάνο αλλά ψάχνουμε "funds" για να τα εκδοσουμε... ��

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb περί Three Dog Night...

    Vassilis Serafimakis
    Εκτιμώ ιδιαιτέρως τις γραμμές που τραβάς μεταξύ δημιουργών μεταξύ άλλων και διότι δεν το πολυκάνεις θέμα.

    Konstantinos Zachopoulos
    Οι Three Dog Night είχαν βγάλει μερικά φοβερά τραγούδια. Το Joy to the world, το μεγαλύτερο από τα hits τους, αν το υπέγραφαν οι Creedence, ας πούμε (που δεν θα ήταν έκπληξη), θα το βλέπαμε αλλιώς

    Michalis Athitakis
    συγκρότημα με 3 τραγουδιστές, Chuck Negron...

    Spyros Zoupanos
    ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο συγκρότημα, υποτιμημένο στην Χώρα μας. Έκαναν πολλές επιτυχίες, είχαν παραγωγο τον richard polodor, παράλληλα με τους steppenwolf

      Διαγραφή
  6. Σχόλια από το fb για την περίπτωση της Παμπίνας Κοντέα...

    Jim Jimakos
    Την είχα δει στο you tube στο αφιέρωμα στον Χατζηνάσιο (στην υγειά μας) πολύ καλή!

    Aris Betchavas
    Πραγματικά μεγάλη φωνή!

    Γιώργος Φρατζεσκάκης
    Είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή