Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 242

11/4/2020
>>Καταθέτω στο Συμβούλιο της Ευρώπης, εκδίδω τους Ανθρωποφύλακες (1969) που έγιναν παγκόσμιο γεγονός και συνέβαλαν σημαντικά στην εκδίωξη της χουντικής Ελλάδας από αυτό τον οργανισμό<<
Περικλής Κοροβέσης στο lifo.gr
Οι καταθέσεις του Περικλή Κοροβέση και της Κίττυς Αρσένη, ήταν εκείνες που μετέφεραν στην Δύση όσα σκοτεινά συνέβαιναν τότε στη χώρα. Αλλά μην νομίζετε, το αυτάκι της Δύσης δεν ίδρωνε... Έτσι ήταν πάντα... Και είναι ακόμη και σήμερα...
Βασικά οι σκανδιναυικές χώρες (Δανία, Σουηδία, Νορβηγία) ήταν εκείνες που έσωσαν την τιμή της Δυτικής Ευρώπης (Δ. Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.λπ.) ήδη από το 1967, όταν ήταν οι μόνες που καταφέρονταν εναντίον της χούντας, με συνεχείς παρεμβάσεις τους στο περιώνυμο Συμβούλιο της Ευρώπης, το οποίον εκώφευε βεβαίως μπροστά σ’ αυτά που έφερναν στο φως οι Σκανδιναυοί (περί βασανιστηρίων, καταπάτησης ατομικών και πολιτικοκοινωνικών ελευθεριών κ.λπ.). Και έπρεπε να περάσουν δυόμισι χρόνια, και να φθάσουμε στο τέλος του ’69, προκειμένου να υπάρξει μια φραστική στη βάση της καταδίκη (από το Συμβούλιο της Ευρώπης), κυρίως για «τα μάτια του κόσμου», μιας και η Δύση συνέχιζε να κάνει δουλειές με τη χούντα, καθ’ όλη την διάρκεια της επταετίας.
Επίσης να πω πως η Δανία με την Νορβηγία ήταν οι μόνες χώρες μέλη του ΝΑΤΟ, που είχαν ζητήσει ακόμη και την διακοπή παράδοσης όπλων στην Ελλάδα (Μάιος ’70). Κάτι που δεν συνέβη φυσικά, καθώς οι ΗΠΑ με την υποστήριξη της Αγγλίας κ.ά. είχαν κατορθώσει να αποφύγουν μια τέτοια απόφαση.

11/4/2020
O Περικλής Κοροβέσης, που πέθανε σήμερα, είχε ξεκινήσει ως ηθοποιός, στα μέσα του ’60. Το διαβάζεις από δω κι από κει, αλλά εδώ υπάρχει και η απόδειξη.
[Το σκανάρισμα προέρχεται από το βιβλίο «2500 Χρόνια Ελληνικό Θέατρο / Θέατρο Νέας Ιωνίας 1965», έκδοση του τότε, που περιέχει κείμενα του σκηνοθέτη Γιώργου Μιχαηλίδη]

11/4/2020
Πέθανε ο Περικλής Κοροβέσης.
Αυτό το βιβλίο του με το... hippy / ψυχεδελικό εξώφυλλο, το Κοινός Τόπος [Εκδόσεις 58 Χ 86] από το 1976 είναι το ωραιότερό του από τα δικά του που έχω διαβάσει. 
Το λέω, γιατί τους Ανθρωποφύλακες π.χ. δεν μπορείς να τους πεις "ένα ωραίο βιβλίο" (είναι μαρτυρία - και η μαρτυρία δεν πρέπει να συγχέεται με την λογοτεχνία).
https://diskoryxeion.blogspot.com/2015/09/blog-post_6.html

11/4/2020
>>Κορωνοϊός: Ανοιχτό να αναλάβει ο Στρατός την φύλαξη στον οικισμό των Ρομά στη Λάρισα<<
Γρασάρονται οι ερπύστριες στη Λάρισα. Πλησιάζουμε και στην 21η Απριλίου, και κάποιοι χουντικοί στα σόσιαλ μίντια έχουν ξεσαλώσει. Και από διαφόρους άλλους, μέσα κι έξω από τη ΝΔ, τους τρέχουνε τα σάλια... που θα δούνε το στρατό στο δρόμο.

11/4/2020
Πρέπει να είσαι μεγάλος μάστορας, για να γράψεις ένα τέτοιο τραγούδι...

10/4/2020
Αν νομίζουν ορισμένοι ότι τα σχολεία μπορεί να ανοίξουν, όποτε κι αν είναι αυτό (ήδη πάμε για 10 Μαΐου), με το να μπούνε μια ωραία πρωία, 1,5 εκατομμύριο μαθητές και μαθήτριες στις τάξεις, όλοι μαζί ταυτόχρονα, μάλλον είναι γελασμένοι.
Η χρονιά τελείωσε για τα Δημοτικά, Γυμνάσια και μάλλον και για την Α και την Β Λυκείου, οπότε ας πούμε «καλό καλοκαίρι» στα παιδιά.
Τώρα, το πώς θα πάνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι, με τα 2/3 της φετινής ύλης, στην επόμενη τάξη αυτό είναι ένα θέμα. Δεν ξέρω, δηλαδή, πώς θα μπορέσει να καλυφθεί αυτή η ύλη από τον Σεπτέμβρη και μετά...
Όσον αφορά στην Γ Λυκείου ο ανηλεής βασανισμός των 100 χιλιάδων μαθητών θα συνεχιστεί μέχρι τέλους, από τη στιγμή που δεν υπάρχει η τόλμη από το υπουργείο, που απλώς αμέτοχο παρατηρεί, ώστε να αποφασίσει την μη-διεξαγωγή, για φέτος, των Πανελλαδικών.

10/4/2020
Παράτησα για την ώρα τον... Φουκώ και τον Μπαρτ στην άκρη και διαβάζω κάτι ζώδια από το 1970 (ακριβώς πριν 50 χρόνια). Καλού-κακού λέω να προσέχω, γιατί ο χρόνος κάνει κύκλους και μπορεί να ισχύουν και τώρα...

10 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν νομίζουν ορισμένοι ότι τα σχολεία μπορεί να ανοίξουν, όποτε κι αν είναι αυτό (ήδη πάμε για 10 Μαΐου)..."...

    Nicholas Hatziyiannis
    Πανελλαδικές τουλάχιστον θα γίνουν είτε Ιούνιο είτε Σεπτέμβριο. (Καλύτερα Σεπτέμβριο) Κι η επόμενη χρονιά θα είναι εντατικοποιημένη σίγουρα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν υπάρχει λόγος να γίνουν εξετάσεις. Αλλά αυτοί θα τις κάνουν.

    Nicholas Hatziyiannis
    δεν υπάρχει άλλος τρόπος εισαγωγής. Και μην ξαναρχίσεις σε παρακαλώ πολύ για εισαγωγή με βαθμό σχολικό. Αδιάβλητες είναι μόνο οι πανελλαδικές.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το αδιάβλητο είναι καραμέλα. Σιγά το κατόρθωμα. Τι μην αρχίσω; Δεν κατάλαβα...

    Nicholas Hatziyiannis
    τα'χεις ξαναγράψει στον τοίχο σου. Διαφωνώ κάθετα και δεν μπαίνω καν σε συζήτηση όπως δεν μπήκα και στον τοίχο σου. Προσέχω ��

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Θα τα γράφω και θα τα ξαναγράφω, επειδή είμαι πεπεισμένος γι' αυτό. Κι έχω επιχειρήματα. Όχι γιατί έτσι νομίζω. Ούτε κρύβομαι πίσω από την αστειότητα του αδιάβλητου.

    Ίρμα Μιχελιδάκη
    Δεν είναι τόσο απλό, πώς θα εισαχθούν στα ΑΕΙ; πρέπει να βρεθεί ένας δίκαιος αδιάβλητος τρόπος και δεν υπάρχει άλλος από τις εξετάσεις.. Ας τις κάνουν τον Σεπτέμβριο, αν δεν μπορέσουμε νωρίτερα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ένα σωρό τρόποι υπάρχουν και βρίσκονται και άλλοι. Π,χ. ο Γαβρόγλου είχε μιλήσει από πρόπερσι για πράσινες και κόκκινες σχολές. Υπάρχουν και οι βαθμοί των τριμήνων και των πρόχειρων διαγωνισμάτων που με κατάλληλους συντελεστές μπορεί να δώσουν μόρια. Δεν θέλουν όλοι σ' αυτόν τον τόπο να γίνουν γιατροί και δικηγόροι. Τρόποι βρίσκονται θέλω να πω, θέληση δεν υπάρχει. Πρέπει να συντηρηθεί πάση θυσία ένα σύστημα που απαξιώνει την ουσιαστική μάθηση και που δίνει και τα σχετικά φράγκα σ' ένα σωρό αδιόριστους καθηγητές (αυτούς που δουλεύουν στα φροντιστήρια εννοώ).
    https://www.kathimerini.gr/.../gallia-gia-prwth-fora-apo...
    Γαλλία: Για πρώτη φορά από την εποχή του Ναπολέοντα ακυρώνονται οι εξετάσεις «baccalaureat» | Kathimerini

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://www.news247.gr/.../koronoios-ollandia-63-neoi...
    Κορονοϊός - Ολλανδία: 63 νέοι θάνατοι - Ακυρώθηκαν οι απολυτήριες εξετάσεις

    Ίρμα Μιχελιδάκη στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    το εκπαιδευτικό μας σύστημα κάθε άλλο από τέλειο είναι, πολλά μπορούν να γίνουν, αλλά τωρα στη μέση της χρονιάς και υπό την πίεση του ιού δεν ειναι ώρα να λυθεί ενα θεμα που εκρεμεί δεκαετίες και που καθε υπουργός κανει αποτυχημένους αυτοσχεδιασμους. Τωρα ολους μας ενδιαφέρει πώς θα τη βγάλουμε όσο πιο ανώδυνα και χωρίς θύματα τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εδώ οι Γάλλοι λέει πήραν απόφαση για κατάργηση, που δεν είχε συμβεί ποτέ από την εποχή του Ναπολέοντα. Απλώς εμείς είμαστε και άχρηστοι και υστερόβουλοι. Και φυσικά τα παιδιά οι τελευταίοι που τα σκέφτονται είναι οι εκάστοτε υπουργοί.

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      Απολυτηριες μπορουμε να ακυρωσουμε κι εμείς πανεύκολα, να προαχθούν τα παιδιά με τα προφορικά.και αυτό θα γινει μάλλον. Οι εισαγωγικές στα ΑΕΙ ειναι το πρόβλημα

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Αυτές ακύρωσαν οι Γάλλοι. Διάβασε προσεκτικά τα λινκ που έδωσα.

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      Κι εδω θα ακυρωθουν οι προαγωγικες και απολυτήριες,ευκολακι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ούτε γι' αυτές έχουν πει τίποτα ακόμη. Τόσο καραγκιόζηδες!

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      Δεν ειναι οπως παλια η Γ Λυκείου, κανουν πολυ λίγα μαθηματα , αυτά που θα δωσουν πανελλήνιες,4 συν θρησκευτικα και αγγλικά. Μην τρελλαίνονται οι γονεις.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν ξέρω για τους γονείς. Η πίεση στους μαθητές είναι τεράστια. Τα 4 μαθήματα είναι σαν 14.

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      Έχει μειωθεί όμως η ύλη αναλογικά και θα εξεταστούν σε όσα έχουν διδαχτεί μεχρι να κλείσουν τα σχολεία κι ακόμα λιγότερα, δηλαδή σε αισθητά λιγότερη ύλη.Επίσης οι ίδιες συνθήκες ισχύουν για όλους. Έχουν άφθονο χρόνο στη διάθεσή τους να διαβάζουν και να κάνουν επαναλήψεις. Μπορεί να το πει κανείς κι ατού αυτό.Η πίεση μάλλον θα είναι από την πολλή κλεισούρα. Τι άλλο μπορεί να γίνει.Ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση.

      Nikos Ioannidis
      το ζήτημα δεν είναι πως θα τελέσει κάποιος εξετάσεις αλλά η κατάσταση που θα είναι οι μαθητές μετά από μια μακρά περίοδο εγκλεισμού με έντονα τα ίχνη μιας ψυχοεπιδημίας,ικανής να προκαλέσει προβλήματα συμπεριφοράς και ανταπόκρισης..δεν βαφτίζεις μια κρίση πόλεμο για να σύρεις αμέσως μετά ομάδα πληθυσμού στο γκρεμό..η ''υγειονομική'' πρόταση για περιορισμό του αριθμού των μαθητών που διαγωνίζονται,μάλλον θα προκαλέσει πλήρη αναξιοκρατία με διαφορετική εκτίμηση και αξιολόγηση των θεμάτων..σίγουρα θα αναζητούσα τους ιθύνοντες αν έβλεπα την οποιαδήποτε επίδραση ψυχική ή σωματική στο παιδί μου,λόγω επιλογής να διαγωνιστεί..όχι; θυμηθείτε πως οι σεισμοί ως μορφές πανδημίας άλλαζαν στο παρελθόν τα κριτήρια επιλογής για τους παθόντες..για το τι έχει ειπωθεί για την αναπλήρωση της ύλης κ την κάλυψη του χαμένου χρόνου μαθημάτων ας μη μιλήσω..ενεργοποιήθηκε η 25 Μαρτίου το Πάσχα η περικοπή εκδρομών ��ενώ ακόμη κ η Τουρκία έθεσε εξ αρχής για τα σχολεία ως όριο λειτουργίας το Μάιο ..

      Διαγραφή
    2. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Nikos Ioannidis
      Εγώ θα επιμείνω και θα πω, πως κάτω από τέτοιες συνθήκες, οι Πανελλήνιες (με όλο το ανίερο βάρος που εναποθέτουν σε ανθρώπους), θα έπρεπε ήδη να έχουν καταργηθεί (τουλάχιστον για φέτος οπωσδήποτε). Με τους βαθμούς του τετραμήνου και με τους βαθμούς των προχείρων διαγωνισμάτων μια χαρά βγαίνουν τα μόρια. Βρίσκεται θέλω να πω ένας τρόπος εισαγωγής. Οι Γάλλοι πώς θα το κάνουν;

      Nikos Ioannidis
      δυστυχώς θα σε επαληθεύσουν τα δικαστήρια που θα έχουν πολύ δουλειά στο μέλλον (όταν ανοίξουν) αν οι γονείς δεν αποφασίσουν για πρώτη ίσως φορά να αντιδράσουν συλλογικά για τα αυτονόητα..

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      ρωτηστε τα ίδια τα παιδιά που θα δώσουν εξετασεις αν θέλουν να καταργηθεί. Και εννοώ βέβαια αυτά πού έχουν κανει θυσίες σε ανθρωποώρες διαβάσματος. Ρωτήστε αν θέλουν να μπουν με τον βαθμό απολυτηρίου. Θα σάς πούνε όχι. Εχει να κάνει με τη βαθμολογία. Ενας του 15 και ένας του 20 μπορεί να έχουν προφορικά και οι δύο 2Ο, το γιατί είναι άλλη μεγάλη κουβέντα. Αν ήταν δυνατόν να μπούνε όλοι στα αει χωρίς εξετάσεις, τότε φυσικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Από τη στιγμή όμως που οι θέσεις είναι περιορισμένες και πρέπει να γίνει διαλογή, ο βαθμός του απολυτηρίου θα ήταν εντελώς αναξιόπιστος.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στην Ίρμα Μιχελιδάκη
      Δεν θα ρωτήσουμε έναν-έναν τους μαθητές. Είμαι σίγουρος πως αν από αρχές Απρίλη ανακοινωνόταν η κατάργηση των φετινών Πανελλαδικών θα το χειροκροτούσε το 90% των μαθητών. Τρόποι να μπουν υπάρχουν. Να ρωτήσουν τους Γάλλους και τους Ολλανδούς. Μην λέμε πάλι τα ίδια, ξανά-μανά.

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      οι Γάλλοι μπαινουν χωρίς εξετάσεις όπου θέλουν, δεν υπαρχουν οι περιορισμοί που έχουμε στην ελλάδα. Το μπακαλορεά στην ουσια ειναι το απολυτηριο του λυκείου στη Γαλλία. Απολυτήριες εξετάσεις μπορούμε κι εμείς να μην κάνουμε, λέμε. Άλλο απολυτήριες άλλο εισαγωγικές.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Είναι ό,τι πιο κοντινό αντίστοιχο στη δική μας περίπτωση. Δεν αλλάζει κάτι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κεραμέως >>οι Πανελλαδικές δεν ακυρώνονται «γιατί τα προγνωστικά είναι καλά»<< για να δούμε και την φαιδρότητα της κατάστασης - δηλαδή άμα τα προγνωστικά δεν ήταν καλά θα τις ακύρωνε

      Nikos Ioannidis
      αυτό είναι που αποκαλώ αυτονόητο (και πολύ όμορφα διατυπωμένο) .δυστυχώς η συνείδηση άλλων ασχολείται απλά με το τι θα γίνει η "κατσίκα του γείτονα"'.. https://www.alfavita.gr/.../317758_protasi-mathitrias-g...
      Πρόταση Mαθήτριας Γ' λυκείου για εναλλακτικό τρόπος εισαγωγής στο πανεπιστήμιο

      Διαγραφή
    3. Yanis Potam
      Χωρίς να πιστεύω ότι νοιάζεται η κυβέρνηση για τα παιδιά, να πω κι εγώ ότι η μη διενέργεια εξετάσεων φέτος μόνο περισσότερο ζόρι μπορεί να δημιουργήσει, σε παιδιά που ακόμη και εν μέσω καραντίνας διαβάζουν και κάνουν ηλεκτρονικά μαθήματα. Επίσης, το να γίνει η εισαγωγή με άλλα κριτήρια για παιδιά που είναι στο μέσο της χρονιάς είναι προφανώς άδικο και πολύ πιο διαβλητό. Ο απάνθρωπος θεσμός των πανελληνίων παρ' όλες τις παθογένειές του εξασφαλίζει μια κάποια αξιοκρατική αξιολόγηση. Το μόνο σύστημα που προσωπικά θα πρόκρινα είναι η ελεύθερη εισαγωγή, όπως γινόταν στην Ιταλία του 70.

      Σοφια Μαυρομανωλακη
      να εισαχθουν ολοι ...κ να δωσουν εξετασεις στο α ετος γ τ β

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      άμα ήταν να εισάγονται όλοι, θα το κάνανε και πριν. Οι θέσεις είναι περιορισμένες για καποιες σχολές. Ειναι θεμα προσφοράς και ζήτησης. Οπου δεν υπάρχει ζήτηση, μπαίνουν όλοι και με κατω από βαση τουλαχιστον μέχρι πέρσι. Μια στιγμή τώρα μέσα απρίλη θα φτιάξουμε ολες τις παθογένειες της Εκπαίδευσης, τα μεταξωτά βρακιά κλπ κλπ.

      Σοφια Μαυρομανωλακη
      ελα τωρα Ιρμα που θα μπω στη λογικη της προσφορας κ της ζητησης κ οχι της γνωσης 1 κ 2 ποια προσφορα κ ζητηση γ πτυχιουχους ανεργους?Να μπουν ολοι κ να δωσουν απ τ 1ο γ τ 2ο ετος...να τελειωσει κ ο καρκινος των φροντιστηριων

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      άμα φέτος κάνουν αιτησεις 20000 για ιατρική, πώς θα μπουν όλοι;

      Σοφια Μαυρομανωλακη
      απ τ πορτα ...μια χαρα

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      είναι σαν να μου λες γιατι δε φτιάχνουμε άλλες 1000 ΜΕΘ αύριο το πρωί

      Σοφια Μαυρομανωλακη
      οχι σ λεω να μπουν κ να προχωρησουν οσοι μπορουν ...δεν ειναι διεθνης πρωτοτυπια

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      και νομιζεις οτι τα πανεπιστημια εχουν την υποδομη να παρεχουν σπουδες για όλους αυτούς;
      είναι πρακτικά αδύνατο, σκέψου το λιγο

      Σοφια Μαυρομανωλακη
      γτ εχουν γ τωρα?ν τις φτιαξουν...υγεια παιδεια
      δεν ειναι ...πολιτικη βουληση δεν υπαρχει

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι θα φτιάξουν, αυτό δεν μπορεί να γίνει για φέτος. κι εγώ θέλω να τα φτιάξουν όλα αλλά αμ δε.
      Συμφωνω, δεν υπαρχει η πολιτική βούληση. Εκτος αυτου για φετος, δεν υπάρχουν ούτε οι δυνατότητες.

      Nikos Ioannidis
      να συζητήσουμε ίσως και για την χρονική τέλεση των εξετάσεων στα μέσα Ιούλη που ως γνωστόν στα άψογα εκπαιδευτήρια της χώρας καταμετρούνται θερμοκρασίες που σκοτώνουν τον ιό ( 40 +) ή την ανάγκη διόρθωσης των γραπτών σε χώρους όπου συγχρωτίζονται 30 κ 40 εκπαιδευτικοί

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Κατ' αρχάς 100 χιλιάδες μαθητές και πόσες χιλιάδες καθηγητές θα πρέπει να κάνουν τεστ - πώς θ' αφήσει ο άλλος το παιδί του να μπει σε μια τάξη με άλλους δέκα μαζί;
      Και αν βγουν θετικοί 500, ένα μίνιμουμ δηλαδή, θα δώσουν αργότερα με άλλα θέματα; Φαιδρότητες.

      Nikos Ioannidis
      όχι θα χει γίνει ένα πρώτο βήμα για την ποιοτική αξιολόγηση των κρουσμάτων��

      Διόνυσος Ασφοδελάκης
      Άντε και με κάποιον τρόπο περνάει ο γιόκας σου σε μια σχολή. Ποιο το νόημα αν δεν μπορεί να πάει; Ας το δούμε σαν μια καλή ευκαιρία η επόμενη σχολική χρονιά να καλύψει καμία τρύπα. Και ας ξεχάσουμε τις πανελλήνιες.

      Alice Costo
      Τα παιδιά σε πανελλήνιες "το συντομότερο δυνατόν" είναι έγκλημα. Διασπορά λέγεται και θα είναι καταστροφικό μόνο και μονο γιατί δεν θέλουν επουδενί το Σεπτέμβρη,για ποιο λόγο δεν έχω καταλάβει

      Διαγραφή
    4. Stathis Nikokavouras
      γιατι μηπως διαβαζαν πριν.?ασε τα παιδια να χαρουν..ετσι και αλλοιως τιποτα δεν μαθαινουν πλεον..ουτε γεωγραφια δεν ξερουν..ματαιος κοπος

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Γενικά, δεν μαθαίνουν τίποτα ή μάλλον λίγα. Ειδικά όμως κάποιοι μπορεί να γράψουν 20 στο θεώρημα του Rolle... Το 'πιασες το υπονοούμενο.

      Thanasis Panou
      Τα παιδιά τριβουν τα χέρια τους...επίσης μας λένε ...τόσοι εσείς την ψυχική υγεία μας προσέχετε...δεν εχουμε τέτοια υγεία...σκονάκι που ποτέ δεν θα βρήτε

      Manos Monastiriotis
      Ως εκπαιδευτικός πραγματικά θλίβομαι για την κατάντια του πιο ανεκδιήγητου Υπουργείου Παιδείας. Ένα μήνα μετά μας είπαν το αυτονόητο για μείωση της ύλης, κάτι που θα έπρεπε να το είχαν εξαγγείλει από την αρχή. Ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μπορούμε να γυρίσουμε τον Μάιο στα σχολεία και το ξέρουν καλά όπως επίσης γνωρίζουν πως δε θα γίνουν τον Ιούνιο οι εξετάσεις. Επικοινωνιακά παιχνίδια παίζουν στις πλάτες όλων μας!

      Ίρμα Μιχελιδάκη στον Manos Monastiriotis
      ειπαν το αυτονόητο, ότι η υλη θα είναι μεχρι εκεί που διδάξαμε οταν κλείσαν τα σχολεία. Τι άλλο να έκαναν δηλαδή;

      Manos Monastiriotis
      Αυτό λέω κι εγώ, μόνο που το αυτονόητο το είπαν ένα μήνα μετά! Γιατί άραγε; όπως και το ότι θα γίνουν οι εξετάσεις τέλη Ιουνίου όταν μέχρι και το Μάιο τουλάχιστον θα μετράμε ακόμα θύματα!

      Ίρμα Μιχελιδάκη
      τώρα μου μπλεκεις 2 θεματα και δεν μπορω να παρακολουθησω. Ποιο ειναι το προβλημα, η επιστροφη το Μάιο ή η ύλη; Μέχρι 10 Μαΐου δεν παμε σίγουρα πάντως.

      Manos Monastiriotis
      Είναι πολύ απλό! Το ότι η ύλη θα μετρούσε μέχρι τις 10 Μαρτίου ήταν αυτονόητο αφού η διαδικτυακή εκπαίδευση δεν μπορεί να θεωρηθεί για λόγους αυτονόητους και πάλι ως διδαχθείσα ή ακόμα και διδακτέα! Έπρεπε να το ξεκαθαρίσουν από την αρχή για να σταματήσει η αγωνία τόσων χιλιάδων οικογενειών. Με την πανδημία δεν ξεμπερδεύεις μέσα σε δυο μήνες. Άρα και το θέμα της ημερομηνίας των Πανελλαδικών είναι στον αέρα ακόμα και για τον Σεπτέμβριο! Σοβαρότητα θέλω και κοινή λογική όχι να δείχνουμε ότι δήθεν είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Για να γυρίσουμε στα σχολεία δεν αρκεί να υπάρξει μείωση κρουσμάτων και θανάτων αλλά εκφυλισμός του ιού, επιβεβαιωμένος από τους επιδημιολόγους. Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε!

      Αντρέας Μπικουβαράκης
      Καλά, τι να πούμε για αυτό το υπουργείο που την Πέμπτη ζητούσε επειγόντως από τα σχολεία να δηλώσουν πόσα λάπτοπ χρειάζονται να δώσουν στους μαθητές για να κάνουμε σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση και την Παρασκευή έλεγαν Α, όχι, δεν καταλάβατε καλά, δεν θα δώσουμε στους μαθητές λάπτοπ. Θα συμπληρώσουμε τον εξοπλισμό των σχολείων. Γελοίοι.
      Πρόλαβαν όμως να βγάλουν φιρμάνι ότι δεν θα γίνει διαγωνισμός για τα λάπτοπ παρά απευθείας ανάθεση. Μόνο στη μάσα είναι συνεπείς!

      Διαγραφή
    5. Psych Spaniolos
      Κριτική, κριτική και κριτική για ότι βρούμε και μπορούμε. Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του. Δηλαδή ότι δεν ανακοινώθηκε η ύλη στις 10 Μαρτίου προκάλεσε ψυχολογικά προβλήματα και αναστάτωση. Πουλάμε τρελά δεν υπάρχει περίπτωση. Εγω που κάνω μάθημα σε Γ Λυκείου δεν είδα τη παραμικρή αναστάτωση. Τη παραμικρή από κανένα μαθητή. Εξαίρεση? Ίσως. Αλλά δεν μπλέξαμε στις ερμηνείες τα κομματικά όπως κάνουν πολλοί. Άλλο η παιδαγωγική και άλλο η κομματική ηλιθιότητα. Εξηγήσαμε σε παιδιά και γονείς την κατάσταση και τις πιθανότητες και οι έχοντες κοινό νου κατάλαβαν απόλυτα. Όπως πάντα στο κάθε τι έχουμε άποψη χωρίς να γνωρίζουμε τις ατελείωτες λεπτομέρειες. Να πω μία μικρή λεπτομέρεια και γω. Οι εξετάσεις για παράδειγμα μπορεί να τελειώνουν την ημέρα διεξαγωγής τους για τα παιδιά, αλλά έχει αναρωτηθεί κανείς με ποια διαδικασία διακινούνται ακολούθως τα γραπτά των παιδιών και πόσοι εκατοντάδες καθηγητές στη συνέχεια συμμετέχουν στη διαδικασία βαθμολόγησης και ελέγχου των γραπτών? Και επειδή πολλοί έχουν φέρει για παράδειγμα τη Κορέα και τα αλάνθαστα συστήματα υγεία της με τον κωλοϊό, ορίστε τι έκαναν οι άκαρδοι.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν μπορούν να γίνουν Πανελλήνιες υπό αυτό το καθεστώς για πολλούς και διαφόρους λόγους. το ότι το υπουργείο παιδείας είναι υπόλογο σε συντεχνίες είναι επίσης προφανές. Και το γεγονός πώς κάθε συζήτηση είναι πολιτική είναι και το προφανέστερο όλων. Αλλά ας το σταματήσουμε εδώ.

      Psych Spaniolos
      Να αφήσουμε την πολιτική έξω από την Παιδεία . Το αν μπορούν να γίνουν ή όχι οι εξετάσεις (εκτιμώ θα γίνουν 1-15 Ιουλίου) θα κριθεί από τους επαΐοντες. Ας δεχτούμε μία φορά ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να έχουμε άποψη για τα πάντα. Έστω μία φορά ας δεχτούμε ότι υπάρχουν αρμοδιότεροι από μας. Τόσο δύσκολο είναι? Που το κακό στο φινάλε? Ως εδω λοιπόν.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Όχι ρε φίλε μου. Δεν είναι έτσι. Δεν είναι οι Πανελλήνιες "τα πάντα". Αν είναι δυνατόν! Δεν συζητάμε εδώ για την "θεωρία των καταστροφών" (που μπορεί να έχουν γνώμη 5 στους 100 χιλιάδες). Εγώ δεν εμπιστεύομαι κανένα υπουργείο επί του θέματος και κανέναν επαΐοντα. Ποιος είναι ο επαΐων, για να καταλάβω... Η Κεραμέως;
      Άμα εσύ τώρα δεν θέλεις να συμμετέχεις στον διάλογο, εδώ, να μην συμμετέχεις. Άσε μας εμάς να συζητούμε.

      Αντρέας Μπικουβαράκης
      Την πολιτική έξω από την παιδεία; Μα πώς γίνεται αυτό; Ειδικά από μία κυβέρνηση που καθοδηγείται ολοκληρωτικά από τις νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες της και από το ζύγισμα της κοινής γνώμης πριν πάρουν την παραμικρή απόφαση!;

      Διαγραφή
    6. Εμείς οι ίδιοι πρώτοι βάζουμε την πολιτική στην παιδεία με τα γραφόμενά μας.Τώρα βέβαια τι σχέση έχουν τα περί νεοφιλελεύθερης κλπ και το ζύγισμα(λες και δεν το κάνουν όλοι?) δεν μπορώ να καταλάβω.Δηλαδή από τη μία τους κατηγορούμε για πολιτικοποίηση και από την άλλη εμείς το τερματίζουμε.Και επειδή έχω παιδί στην Γ' Λυκείου ,άρα έχω εμπειρία , η χειρότερη επιλογή είναι ο Σεπτέμβριος.Για πολλούς λόγους.Το άλλο θέμα για εισαγωγή χωρίς Πανελλαδικές δεν μπορώ να ξέρω αν δεν δω πλάνο και ιδέες..Γιατί τα προφορικά ΔΕΝ είναι λύση..

      Διαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "O Περικλής Κοροβέσης, που πέθανε σήμερα, είχε ξεκινήσει ως ηθοποιός,..."...

    Andreas Mandas
    Ένας Γάμος, του Τσέχωφ
    Θέατρο Νέας Ιωνίας (1966)
    Χρ. Τσάγκας, Β. Καζάν, Γ. Μιχαηλίδης, Β. Τσιβιλίκας, Π. Κοροβέσης κ.α.

    Vassilis Serafimakis
    Ποιός είναι ποιός είναι στη φωτογραφία, ξέρομε; Πολύ ενδιαφέρουσα!

    Andreas Mandas
    Κάτω αριστερά είναι ο Γιώργος Μιχαηλίδης. Στο Κέντρο με τη μύτη ο Τσιβιλίκας πίσω του ο Κοροβέσης που πιάνει το πόδι του Καζάν και δεξιά ο πιο γέρος ο Τσάγκας

    Vassilis Serafimakis
    "...με τη μύτη ο Τσιβιλίκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @"μιας και η Δύση συνέχιζε να κάνει δουλειές με τη χούντα" Και όχι μόνο η Δύση αλλά κι η πάλαι ποτέ "σοβιετική" ένωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή